• AleZ80

    Ahoj,

    najdou se tu nějací, kteří jezdí Aurona v LO-RC nebo RL-RC verzi ? Pokud ano, jak jste s vidlicí spokojení ? Stíhá ten „epikoňácký“ tlumič těm 160 mm zdvihu ? Díky za veškeré informace.

    0 0
    • jeff393  

      Po přečtení recenze na dalekop.cz bych šel do RL

      Já chci citlivku a lock se hodí,o hi sped compresi tam píše že citlivost zhoršuje.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Hmmm..to je pak tezky no:)

        0 0
      • Smazaný účet  

        Hmmm..to je pak tezky no:)

        0 0
      • tonik666  

        Lock na 160mm vidli je k nicemu. Nebo na tom chces jezdit xc? Tvl…

        0 0
        • jeff393  

          Přesně :-)

          0 0
        • jeff393  

          Pro mě by to bylo stelovatko navíc,na to co jezdím bych u 150 29r vidle spíš využil ten Lock.

          Občas na silnic při výjezdu.

          0 0
          • wilda81  

            Nikdy jsem nepotřeboval lock při vyjezdu a je jedno jestli jsem jel na 120, 150, 160 nebo 180mm vidlici. Jediné co jsem kdy ocenil byla možnost snížení. Nevím jakým způsobem do toho kopce jezdíš, ale chvilkove dupani bez uzamčení je v pohodě. Při tahlem stoupání, jízdě ze sedla a kruhovém šlapání se vidlice skoro nehne.

            0 0
          • MlokCZ  

            Rozhodni dle preferencí. Já o Auronu (upraveném) také uvažuju a pro moje požadavky jednoznačně LO-RC nebo RL-RC. U RC2 bych akorát měl všechny komprese zcela povolené a maximálně nebyl spokojený, že bych je chtěl zcela vypnout.

            A lock na fullu na vidlici běžně používám v delších výjezdech po slušném povrchu (což je u mě většina, výjezdy náročným terénem mám jen sem tam), protože jezdím ve stoje poměrně hodně.

            A to chceš dávat Aurona na 150mm? Já jen, že shodou okolností mám nově ten stejný rám i když tedy jsem nezkoumal, jestli starší ročníky Slidu 29" mají totožnou geometrii.

            V originálě Foxka na 130mm. Citlivost velká bída, proto to uvažování o Auronu. Ale nejprve bude první pokus úprava Foxky, pak se uvidí.

            A ta Foxka je už o 15mm kratší na stejném zdvihu než Auron (také je to u té Foxky na hraně s místem u opravdu objemných pneu.

            A Auron na 150mm tedy bude už o 35mm vyšší, to už bych si tam osobně určitě nedal. Ale samozřejmě pokud víš co děláš a chceš takovou geo, tak proč ne.

            Pokud budu dávat Aurona, tak zachovám 130mm, těch 15mm navíc už bude až až. Nechci z toho žádý extra malý hlavový úhel.

            A na 130mm zdvihu určitě žádné omezování kompresí nechci.

            0 0
            • jeff393  

              Diky za informaci,to me nenapadlo,ze vidlice maji tak rozdilny delky pri stejnem zdvihu ,mam moznost jeste jineho tlumice 200/57 a excentrickych vlozek. Slide 2014 ma jinou geo muj uhel hlavove trubky je 68,5 a letosek ma 67,6.

              Tak nevim jak to dopadne :-)

              0 0
              • MlokCZ  

                Těch 67,6° na stránkách Radonu je blbě pro letošní model. To bude asi vycházet pro 2016, kde nejvyšší model má osazenou Foxku 34mm na 140mm. Ta je o 17mm vyšší než 32mm Foxka na 130mm.

                Změřený úhel z testu pro letošní Slide 29" s Foxkou je 68,2° (takže spíš blíže 68,5° uváděných na bike-discount).

                Já jsem doma jen porovnával s jiným kolem, které má změřených 67,5° a viditlně je ten úhel větší (při srovnání rovnoběžnosti vidlic), takže těch 68,2° by být mohlo.

                Obecně jsou rozdíly u vidlic mezi 32mm a 34mm modely, protože u 34mm se počítá s vyšší pneu. A pak to malinko navýší Foxka, které jsou skoro vždy o pár mm kratší než ostatní značky.

                0 0
              • MlokCZ  

                A ten tlumič bych tam nedával. Je delší o 1cm a zdvih jen o 7mm (a zvýšení středu pro ten vyšší zdvih by stačilo jen cca o 3–4mm na tlumiči), takže výsledkem bude slušné a zbytečné zvýšení středu. Kdyby to bylo ještě s tou delší vidlicí, tak už bude střed nechutně vysoko.

                0 0
                • jeff393  

                  A jak je na tom RS? Měl jsem tam 140 Revelation a v pohodě. Excentrickych vlozkama dosahnu na 3mm takže na tlumiči 193mm.

                  Rozdíl hlavového úhlu je jeden stupeň při prodloužení o 2 cm vidlice.

                  V nejhorším upravím zdvih vidlice.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    32mm Fox 130mm: 530mm

                    32mm RS 130mm (tedy i Revelation): 538mm

                    Auron 130mm: 545mm

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      2015 34mm Fox 130mm: 543mm

                      2016 34mm Fox 130mm: 537mm

                      0 0
                      • jeff393  

                        Díky za informaci.

                        0 0
                        • AleZ80  

                          Milan píše zdvih 100–160 mm, tak by to snad neměl být problém. Vzhledem k vyšší stavbě bych asi víc než 140 mm nenastavoval (možná radši jen 130 mm).

                          0 0
            • Peslezedirou  

              Hodím takovou otázku :-) na jakou stranu řídítek vozite lock. Mam premieru, tak si nejsem jisty jam ji dat…

              0 0
              • Peslezedirou  

                Jedna se o tento typ…

                0 0
                • Dag  

                  Na levou. Jinak by se ti to špatně otvíralo.

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    Už jsem zjistil :-D dal jsem na pravo, poladil nastaveni kokpitu a sel znova sundávat gripy a hodil to na levo, samozrejme jsem si propíchnout grip ritchey :-)

                    0 0
      • mr.antik  

        no tak onoa hs komprese nějak tu citlivost zhoršovat musí, aby vlastně vůbec fungovala

        0 0
    • AleZ80  

      Prodejce mi nabídl dodatečnou slevu 1300 Kč, tak si ji asi nechám a získám tím čas o téhle verzi něco vygooglovat. Za těch 8600 Kč snad nebude problém ji případně nepoužitou prodat.

      0 0
    • AleZ80  

      Není tu dnes nějaký uživatel LO-RC nebo RL-RC verze ?

      0 0
    • AleZ80  

      Tak co ? Nenajde se tu nějaký uživatel LO-RC nebo RL-RC verze ?

      0 0
      • Pohys  

        Zkouším oživit.

        Rozhoduju se mezi vidlí RS Pike RCT3 (Solo/dual position) a Auronem RL-RC/ LO-RC

        Najdou se tu uživatelé těchto vidlí, kteří by mi mohli predat praktické zkusenosti?

        O co mi jde: RS Pike RCT3 – open-pedal-lock + ls komprese ( ls komprese na moje jezdeni asi zbytecna, co vim tak jen zhorsuje citlivost a hodi se pry jen k serizeni propadani do zdvihu pri brzdeni, nebo prujezdu zatackama). Pike ve smes pry chvalena, nekdo teda kritizoval projev te vidle, ze je takova tupa… Mel jsem fox 32 ctd o/b, lock vyuzivam zridka, ale vyuzivam, pedal vyuzivam vsude na prejezdech a open pri sjezdech trailu ( hopsani apod.) Auron Rl-RC/ Lo-RC pry ma lock + plynulou hs kompresi. Chapu spravne, ze to tedy neni 3 pozicni ovladani jako u ctd nebo rct3? Nebo je to open-lock a kolecko na hs kompresi solo? Jinak u obou vidli by mela byt moznost nastaveni progresivity vzduchove komory ( Pike tokeny (dual position taky?), Auron elastomerem), coz urcite chci

        0 0
        • AleZ80  

          Open/lock + kroutítko LS komprese. Externí nastavení HS komprese má jen RC2 verze.

          0 0
          • Pohys  

            Jsi si jistý, že je tam kroutitko LS komprese a ne HS komprese? Mam informace od Milana, že se jedna o HS a LS je právě pouze u RC2

            0 0
          • Vecis  

            Mam SR Auron RC2, ale vubec nechapu nastaveni HS a LS komprese. Vozim zatim oboji uplne vypnute ve smeru proti hodinovym rucickam. Je tu nekdo kdo by mi to prosim trochu objasnil? :D

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.