dvojka uz se zase naplnila na 2000 prispevku temer, tak zalozime novy :)
dotazy a pripominky k tomuto webu :)
dvojka uz se zase naplnila na 2000 prispevku temer, tak zalozime novy :)
dotazy a pripominky k tomuto webu :)
Mám tu první dotaz. Na garminu 520 mám zapnutou autopauzu. Na přejezdech a semaforech si jízdu stopuju ručně. Proč mám na stravě a v garminu rozdílné časy /km a tím rozhozené i vše ostatní? Diky
Strava nevezme ty autopazy z Garminu ;)
No zajímavý, že je několik let brala a začalo mi to dělat až tento týden…
ja by som si sem dovolil preniest problem dh segmentov z predchadzajuceho vlakna. aktualne je kazdy segment s celkovym pravysenim vacsim ako –0.25% (co je naprosta blobost, odpalilo mi to kilometrove „vlnkove“ segmenty) brany ako dh a neprenasa sa do live segmentov. ide to dako odrbat?
btw ak uz v zariadeni je tak funguje, len sa v nom neupdatuje.
A neni to vlastně větší zábava jet „na slepo“ kdy celou dobu nevíš jak si vedeš a tak dřeš jako kůň co to jde?
+1 každopádně!
V segmentech rozhodně nemám čas koukat na Garmin, ale jezdím v terénu. Na silnici nebo do kopce by se možná i dalo, ale taky mám radši ten moment překvapení po vyjíždce ;)
Z mé zkušenosti se člověk daleko více kousne když ví že trochu ztrácí na předchozí PR nebo KOM..
Až bych řekl že některé své rekordy bez live segmentu už nejsem schopen překonat..
Používám ale pouze na dlouhé roviny či kopce ať už v terénu nebo na silnici..
Souhlasím že 0.25% je dost nízký limit, bral bych tak 1–2%…
Navíc když se člověk chce zlepšovat a poměřuje výkony sám se sebou, pak je možnost například si stanovit nějaké konkrétní časové cíle v segmentech k nezaplacení…
Tak na to si kup wattmetr a neřeš segmenty, vliv větru je tak dramatický, že by někteří místní uragáno_KOM_podvodníci mohli vyprávět…
Ani si to nemusíš v tu chvíli uvědomit, ale opravdu je to tak zásadní, že cokoliv mimo wattmetr nemá smysl…
Dneska jsem jel několik 8 min intervalů.
Například jsem projel jeden segment, úplná rovina, jel jsem to za 5:33 na 380 W. Boční ksichťák.
KOM tam má jeden kluk co to jel o 100 W méně a dal to za 3:59!!! To je minuta a půl!
Ale měl uragán do zad…
+1 :)
prosím, příležistostně zkus nějaký Goal a podívej, zda Strava vydá hlášení ACCOMPLISHED – mně to nefachá, už jsem psal na podporu, minulé splněné cíle opravili, ale chyba se v mém případku opakuje. Dík
inak povedane asi sa segmenty neupdatuju do zariadenia, tiez sa mi to stalo, netusim preci. skus si to od stravy odpojit, zmaz vsetky segmenty v garmine, znovu prepoj a syncni. len bacha uz sa ti nesyncnu tie tzv. dh segmenty.
už se Strava rozkolíbala a alespoň popisuje chybu, a jak ji napravit…
If your achievements are still missing after your segments have matched, please try refreshing achievements on your activity by following the directions below:
Navigate to your activity page on the website (this feature is not available in our mobile apps.)…
…
Click on the (◦◦◦) more options menu located on the left-hand side of your activity page.
Click on Refresh Activity Achievements.*
na to sluzi wattmeter :-)
Taky si myslím, že to je větší zábava a po jízdě se pak těším, jak si v klidu prohlídnu segmenty, které jsem jel. Dokonce ani nevozím tachometr, takže neznám aktuální rychlost. Jednou za čas se podívám na Garmin hodinky, abych viděl, kolik km mám za sebou.
Jinak co mě zaráží, je rozdíl v nastoupaných metrech. Garmin většinou ukáže víc než pak Strava (třeba o 10%). Jak je to možný, když ta data čerpá právě z Garminu?
já jsem taky na nový kolo tacháč nenamontoval a vůbec mi nechybí. :-)
tady ty nejasnosti s výškovýma metrama jsou věčné… dřív házela strava nesmyslně velké čísla, pak nějak změnili algoritmus výpočtu a teď to plus minus asi sedí, ale u Garminu by to mělo brát asi z něj, tak nevim…
Právě že, výškové metry z cyklocomputeru nebo hodinek bere Strava jen v případě, že se jedná o tzv. certifikované barometrické zařízení. V ostatních případech použije k výpočtu nastoupaných metrů svá vlastní data získaná z mapových podkladů a upřesněná právě dostatečným množstvím dat z „certifikovaných“ zařízení. Za poslední asi tři sezóny se výškové údaje alespoň v místech, kde jezdím (Chřiby, Hostýnky) na Stravě hodně zpřesnily. V minulosti dělal rozdíl na 1000 výškových metrů klidně 100 až 150 m oproti barometru v mé Sigmě ROX11. Dnes mám rozdíly jen v jednotkách metrů.
Jo jo, strava se v tomhle hodně zlepšila, protože si vybudovala vlastní výškovou mapu z dat z přístrojů s barometrem. Tj i když nechám přepočítat data třeba z Garmina Edge 1030, tak se moc nezmění
A prosím tě to porovnání s mapovým podkladem je zapnuté automaticky? Nebo jde někde zapnout. Mě to bere čísla z Garminu. Dík
naspat k teme. ako dostat „dh“ segmenty do garminu? volakedy na to navod bol ked si nepro uzivatelia davali segmenty do garminu manualne ale neviem ci este funguje. akceptujem ze sa.nebudu updatovat ale aspon ich tam chcem mat v takom stave ako su.
Ahoj.Nevíte jak je to ze Stravou a aktivací jen jednoho balíčku Analýza, který jsem měl minulý rok za necelých 600,– na rok a teď mi to nabízí jeden komplet za 60 usd? Děkuji.
Už se tu někdo psalo, že ten balíčkový přístup opustili a jde koupit zase jen všechno. Jo, 60 USD na rok není úplně málo.
neno to ani az tak moc keby nerobili chujinu za chujinou.
jednu dobu ty balíčky šly vybrat jen přes aplikaci, ale teď to nejde ani přes ni.Jak říkáte, rok si šlo vybrat balíček a teď to zrušily asi proto,že si lidi kupovali jen ten jeden a ostatní nic, tak to opět spojili.
Ja to mam na svem Jablecnem zarizeni v predplatnem porad pekne rozepsane. Kazdou variantu zvlast bud na mesic nebo na rok.
hm já prd :)
V Appstoru jsem pred par dny zaplatil jeste po staru (79,– Kc pouze za Training) a nic se nestalo – neaktivovali, takze to lze pouze pres aplikaci Strava. Bohuzel:(
Jak pisu mam takhle na vyber
Já mám na webovém profilu toto:
To tam mam taky, ale po platbe se nic nestalo…
Nezmenilo se za posledni cca tyden nejak vyhodnocovani GPS dat?
Pouzivam asi 1/2 roku Garmin Forerunner 25 k plny spokojenosti, cca 60 aktivit uplne ok a ted poslednich 5 to vzdy pri importu napise, ze GPS melo spatny den, aktivita bude flagovana. Coz ma za nasledek, ze casy na segmentech mi to nezaradi do mych pokusu (ani to neporovnava s ostatnima, coz mi ale moc neva). Jinak jsou ale segmenty normalne dohledany.
Divne je, ze kdyz si nazoomuju mapu, tak se mi GPS zda uplne ok.
V Garminovi jsem se nijak nestoural, pouze sem v posledni dobe prepnul zobrazovani pace na speed, coz IMHO nemuze mit vliv … nicmene jsem to ted pokusne dal zpet :-)
Vytáhnout ten špatný záznam a podívat se do něj. Co mě napadá, může třeba být ustřelení záznamu (výkyv jinam a zpátky), takže pak v jednom místě překonáváš rychlost světla. Už jsem taky měla :)
Pokud ten záznam máš, pošli mi to do soukromé zprávy, podívám se na to. Stačí abys to stáhl ze Stravy a hodil mi to tam – pokud bych to stahovala já, udělá se tomu částečná anonymizace, a nepozná se z něj nic.
Zkusil jsem aktivitu smazat a nahrat znovu. Sice pred ulozenim menim typ na Ride, ale stejne chce behem save typ menit. No a changing activity dialog je nasledne na aktivite zaseknuty stale (zatim teda 30 minut :-)
…
daju sa bezecke segmenty (live) preniest do cyklogarminov(edge)?
oznacim, v strave ho vidim v zozne bezeckych a v edgi neni ani po syncu.
Myslím, že jsem to zahlédl ve vláknu Edge 530/830, že to nejde.
hej dik, uz som to dostal aj oficialne :-(
Používáte statshunters?
Rád bych pokryl celou republiku, ještě tam pár bílých oblastí mám – teď podle toho plánuji cyklodovolenou:-)
Používám http://www.jonathanokeeffe.com/strava/map.php, to je podobný
Ten jsem taky kdysi zkoušel, ale aktivity mi to nahrávalo/synchronizovalo dlouhé minuty (možná byl problém na mé straně). Tady to trvá pár sekund.
Tak jsem to chtel vyzkouset a pise mi to porad chybu o spatnem formatu datumu. Skoda
Ale tohle ma strava na strave na wabu taky. Jmenuje se to Heatmap.
Strava>My Profile. A pak viz foto personal Heatmap
Musis mit premium
Aha. Mam ten analysis pack.
Ale jen pro platící.
Super diky funguje
Pouzivam za mensi poplatek https://veloviewer.com . tam se lze primo z mapy prokliknout na konkretni trasu coz heatmap na Strave neumi.
No ale Statshunters zdarma to umí.
jedine dobre :)
veloviewer je trosku komplexnejsi nastroj
Na statshunters se dají „lovit čtverečky“ :)
…a dokonce v nich poradame zavody, by me zajimalo, kolik je rekord v CR. V klubu na statshuntes jdou pekne sledovat ostatni, kdo ma nejvetsi ten „modrej“
Kde najdu ten klub? Mám teď 14×14 a celkem 3407 ;)
Mam 18×18 v okoli Brna
Zdá se že nejvíc v ČR je 35× pak mají tři lidi 29× ale možná je to všechno jinak…ve světě jsou třeba 101× to je zatím asi nejvíc
Tak to budu asi já. Od května jsem to zvětšil ze 17×17 na 35×35, ale jsem téměř na limitu, co objedu cestou z práce nebo z domova. Ale těch 50×50 bych dát mohl. Zbytek až v důchodu:-)
Krásná práce
Já aktuálně 25× … jezdím to skoro vše z jednoho startovního bodu.
Já zatím jen 24, doufám že to letos zvednu minimálně na 30. Trochu mi vadí 2 vojenské prostory (Libavá a Březina) kousek od Olomouce, které mi hodně komplikují moje rozšiřování čtverce :-(
Pěkné statistiky a i nějaké užitečné info k tilehuntingu jsou zde: https://rideeverytile.com/…d_max_square, akorát se tam berou data jen z Velovieweru, takže se tam většina z vás nenajde..
Plánuju letos, nejpozději na jaře taky prodloužit na 35×35 aspoň, zbývá pár delších výletů :D A protože na sever jezdím nerad a přes město taky, tak se tak za rok až dva budeme stěhovat do východních čech, tam to půjde líp, ještě musím dodělat ten kanálek, aby tam dotekla zelená barva :).
Protože abych mohl honit srnky v Lánské oboře a jezdit tankem v Jincích, musel bych být asi prezidentem :D
Nemám sice tolik, ale měli by u Budějovic pohnout s dálnicí. Nemusí dodělat, potřebovala bych jen projet to současné oraniště. Ze 7×7 jsem rázem na minimálně dvojnásobku, mám to tím krásně diagonálně rozříznuté.
Tak od vcerejsiho vyjezdu se uz take radim do VIP klubu 30+ (ctvercu) :-) konkretne vcera jsem rozsiril ctverec o 3 na krasnych 32×32.. ale uz je to boj, nejblizsi volny ctverec znamena vice nez 100km vyjezd :-(
To je zajímavá funkce. :) Modrej mám 10×10, celkově 1340
Jestli jsou „tiles“ čtverečky tak mám maximum na jednu jízdu 85 :-I
Modrej mám 7×7 :)
Ale na jednu jízdu mám 281 :)
.
Tak to jsem netušil… Vypadá to zajímavě, pár bílých míst se dá doplnit, ale svítí mi tam i letiště Ruzyně… To si nedám:-)
Letiště se dá, stačí objet okolo plotu (skoro okolo celého je vyšlapaná pěšina)…
A teď bude bez stresu i ten vnitřek s parkovišti u terminálů ;-)
no jo, ta ted kdyz je sucho bude sjizdna. jinak to byva dost brutalni blativa klouzacka.. v pozdnim lete tam zase byvaji prujezdy vysokym obilim, coz taky neni idealni.
Tak kolem letiště bez problémů, je tam dokonce cca 8km segment.
Nakonec jsem zvětšil čtverec na 21×21 dlaždic.
Na Velovieweru sem ty čtverečky taky zahlíd, ale moc sem to nezkoumal. Teď na to koukám blíž a je to zajímavé, Stats Hunter to pěkně okopčil :-) Často nevím kam zase jet a projíždění nových čtverečků může být zajímavé zpestření.
Úplně sem nechápal kritéria toho max cluster, tady je vysvětlení
https://blog.veloviewer.com/…rer-visuals/
Jinak u mě takto a max na vyjížďku 84
Nemáme to tady taky úplně blbý, ale ten tvůj revír ti teda kua závidím :-)
Kde přesně se lze na tento report prokliknout? Stravu mám placenou, ale tento report jsem na webu statshunters nenašel.
Stačí zapnout u heatmapy explore tiles.
Už to frčí. Zatím 3×3, ale to se zlepší. Lepší tyto hračky neznat, jinak člověk pak dělá co by normálně nedělal :)
Kdo si hraje, nezlobí ;)
Já věděl, že tohle jsem neměl vidět. Letos jsem se dal do ježdění a tak už mám už pár cest za čtverečky. Zlatá nevědomost. Nejhorší je, že po každé vyjížďce to je zase o chlup těžší.
mi povídej :) taky sem ty moje výjezdy začal víc koordinovat :) :)
Je zde k tomu i samostatné téma https://www.bike-forum.cz/…tile-hunting
To je nějaká novinka, že nejde stáhnout GPX trasy ani od following uživatelů? (mám free účet)
Není, používám na to pár extensions do prohlížeče (Strava, export gpx track; StravistiX)
Mám extension Export Strava to TCX, ale ani s ním to nejde. :-(
Tak jsem vyzkoušel "Strava, export gpx track " a funguje. Díky za tip.
Cizí GPX můžeš, bez rozšíření, stahovat jen v placené verzi.
Ahoj, mužů se zeptat, jak si mám stáhnout na Stravě GPX od following uživatelů? Děkuji za radu…
Ve webové (PC) verzi zobrazíš požadovanou jízdu a v pravém horním rohu mapy je ikonka pro stažení – šipka + GPX.
Super…díky moc!!
to bude tym free uctom.
Stačí dát Create route a z té si pak uložit gpx.
Strava meni pravidla hry …
rozumim tomu spravne, ze zarizli veloviewer? :/
Pro platici se na VW nic nemeni, neplatici prijdou o vsechny ty funkce ktere Strava u sebe omezuje + veci ze kterych se na VW pocita npr. score na segmentu apod.
Mně zatím všechno funguje, na mobilu i na PC, ale tak třeba je to zatím někde v keších a ještě se to u mě neprojevilo. Každopádně porovnávání se s kamošama bylo zrovna to, proč jsem Stravu používal, a jestli to už nepůjde, tak budu hodně přemýšlet…
Btw. ty marketingový cancy, kterýma tu svoji novinku u sebe na webu uvedli, to musí být fakt kabrňák kdo toto píše, z toho úplně bolijou oči :-X
a tak zas nemozes cakat ze to bude cele zadarmo a moc na vyber aj tak nemas. 60E rocne zas neni az taka smrt. a ked trocha
inak ked pogooglis najdes ze zas az tak moc ziskovi nejsu, skor to vyzera ze pred krachom.
+1 mě sice připadá fér jim zaplatit ale 60E ročně je dost přestřelený. Kdyby to snížili, zaplatil bych rád…
Přesně. Takových 10E ročně by nebylo co řešit. Ale 60 je moc na to, že to mám jako hračku bez jakýhokoliv dalšího přesahu…
vždyť je to 5 dolarů měsíčně, to jsou 3 kafe… nebo někde dvě :)
Why you should support Strava and pay for the things you love
Když přepočtu ty kafe na piva, abych to dokázal srozumitelně pobrat :-) Tak radši ty piva, z toho mám víc užitku :D
Takovýhle „krávovin“ je kupa. Kdybych chtěl mít každou, protože je to pár peněz, nemám za chvíli na nový řetěz…
To jo, ale asi je lépe nepočítat, co člověk za tyhle hračky (včetně zwift a podobně), utratí za dobu životnosti kola, řekněme pět let :-)
Na druhou stranu mám Google Apps na vlastní doméně a G Suite stojí 6 dolarů a množství funkčnosti je zcela nesrovnatelné. Před zavedením Summit sem sháněl různé trialy, po zavedení Summit sem nemel problém dát 24 USD za 1 balíček obsahující funkce co mě nejvíc zajímají, až zase přijde čas zaplatit těch 60, tak se budu fakt hodně rozmýšlet. A vzhledem k tomu jak zmrazačili free, tak bude ve hře i změna platformy. A o tom to je, pokud budou ubývat free uživatelé, bude tam méně lidí se kterými se lze srovnávat a sociálně interagovat a to platformu učiní méně zajímavou i pro platící uživatele.
Na druhou stranu, jestli sou pořád v mínusu, tak asi musí něco dělat, ale nejsem si jist, jestli tohle je to pravé.
Ještě že mám svuj jeden balíček a nezrušili to.
No já sem platil v Březnu na rok jeden balíček, takže letos mám pokryto a mám přístupné funkce i z ostatních balíčků, dokonce mi v nastavení předplatného svítí, že další platba bude v Březnu 2021 opět 24 USD, tak uvidíme jak to dopadne.
Myslím, že kdyby zlevnili, tak ve výsledku vydělají víc…
2–3 stovky ročně za věc kterou v zásadě k ničemu nepotřebuju bych dal. Ale přes litr… To už bych to fakt musel potřebovat třeba k práci, nebo by mi to něco muselo výrazně usnadňovat. Kvůli pár žebříčkům fakt ne.
Mam podobne dojmy, ale nevim zda to neni tim zkreslenym pohledem vychodoevropske socky :-) Snad vedi co delaji a zapadni useri je zvednou. Nicmene ted sem jen tak ± orientacne kouknul kdo z lidi, se kteryma si porovnavame pindiky na zdejsich kopcich, jsou premium a neni to skoro nikdo, takze je jasne, ze neco s tim delat musi.
Taky jsem platil jeden Summit, ale po doběhnutí ročního předplatného plnou cenu už platit nebudu. Používal jsem Stravu na sledování zátěže, ale jejich cenová politika a nákup nového Edge mě přiměly přeorientovat se na sledování zátěže na Garmin Connectu.
Nechápu. Jestli doposud platis 1 balíček tak to nadále platit bude jako jeden balíček. To nový uzivatele mají smůlu a musi platit celých 60€ jelikož už žádné balicky nejsou ( pro nás co je už máme nadále jsou).
Takže me prijde nesmysl to vypovědět když máš tu výhodu jako stávající uzivatel stravy který platí pouze 1 balíček ( 1/3 ceny)
Já myslím, že padlo, že oni to nějak sjednotili, tzn. stávajícím uživatelům těch packů doběhnou a pak už bude jen jedna možnost za těch EUR 60,– pro všechny…
Ano, tak jsem to pochopil i já.
Tak balicky zrusili dávno a ted v březnu mě obnovili ten stavajici analysis balíček.
Aha, tak to jsem neměl to své stávající předplatné zcancelovat :-( ;-) Jsem se bál aby mi právě při obnovení nestrhli plnou cenu.
mel jsi zrovna stesti, ze jsi se trefil presne do konce tech balicku. Strava vsechny balicky prevedla na komplet ucet. Balicky skoncili v breznu.
A tady dokonce pisou, ze i to je jen docasne:
Tak ještě jinak. Otevřel jsem si https://play.google.com/…ubscriptions a tam viděl zrušené předplatné na Analysis balíček za 600 na rok, tak jsem kliknul obnovit a tváří se to obnoveně za tu samou cenu. Tak uvidíme v září, až mi vyprší aktuální rok.
Tak ještě jinak.
"Summit gone – new subscription package
Where previously users could opt for Safety, Training and Analysis packages, or all three combined within the Summit subscription for £6.99, there will now be only one subscription priced at £4 per month."
Me porad sviti na Strave toto: Your next bill will be on August 6, 2020 for $47.98 (mel jsem 2 Summit packy)
Aha, přestože mám Premium, u virtuálních jízd zmizelo porovnání na segmentech s těmi, co člověk sleduje… :-o
Jsou tam jen celkové žebříčky… :o(
tento bug tam uz raz mali, kua zacinaju dako garminovatiet…ak to je feature tak to by ma nasrali.
Ano, k životu to nepotřebuji, nezkoumám po každé jízdě, jestli jsem jel tu kterou část, segment rychleji než ti, které sleduji…
Na druhou stranu vím, že když jsem do jízdy dal hodně, jel jsem nějaký závod, etapu a zlepšil se, mohu se podívat, jak to zajeli ti, které znám, vím, jakou mají výkonnost.
A to, i když to má samozřejmě určitou míru subjektivity, nikdy se ta poměřitelnost nedá udělat na 100%, pokud nepojedeme společně v jednom závodě.
Nezajímá mě ale, že jsem 35759tý na světě, to je mi k ničemu…
Jenom taková spekulace. Je otázka, jak bude teď strava zobrazovat data neplatících uživatelů. Vzhledem k tomu, že neplatícímu uživateli neukáže jeho pořadí v žebříčku (kromě top 10), tak ty neplatící v žebříčcích nejspíš nebude moci ukázat ani nikomu jinému. Nevím jaké procento lidí si v ČR stravu zaplatí, ale je dost možné, že strava ztratí dost zajímavých dat i pro platící.
Dle výše uvedeného odkazu se domnívám, že neplatící uživatelé neuvidí své pořadí mimo top10, ale platící pokud bude mino top10, tak bude vidět kolem sebe časy neplatících uživatelů, jak by to nedávalo smysl.
Smysl by to dávalo, jak to píšeš, ale obávám se, že minimálně v Evropě by s tímhle přístupem strava narazila na ochranu osobních údajů. Není možné jiným uživatelům ukázat data, která neukáží ani samotnému uživateli.
pro platici se nic nemeni. Uvidi vse tak jako ted (alespon dle clanku kterych se vcera urodilo neurekom :)
Cas na segmentu je osobni udaj? :)
Co se týče ochrany osobních údajů, si nemyslím, že by to byl problém. Přece každý uživatel souhlasil s nějakým nakládáním jeho uživatelských dat. Já jsem to ovšem nečetl, co jsem odsouhlasil :) … Ostatně každý už před tímto updatem mohl mít v nastavení Privacy Control, že aktivity má soukromé a nezobrazuje se v leaderboards..
Podle toho, co píše https://www.dcrainmaker.com/…nd-more.html se čas na segmentu zobrazí každému, jenom tam neplatící nebude vidět ostatní (a nejspíš ani svoje pořadí). Takže tím je to asi vyřešené, přístup k vlastním datům v této základní podobě zůstane.
Stejně to vypadá tak, že strava už bude mít smysl jenom placená a hodně lidí tudíž zmizí.
Díky GDPR to pokakali už dávno, protože API už „ven“ neposílá ID uživatele (tzn. jednoznačný identifikátor), ale jen zkrácené jméno uživatele (např. Josef N.). Kvůli tomu, dle mého názoru, skončily veškeré externí žebříčky, protože ve chvíli, kdy se „potkají“ 2 stejná jména, není je možno rozlišit. To jde ošéfovat jen v rámci úzkého kruhu lidí (mám stránky s žebříčky pro 2 kluby, celkem asi 60 lidí), ale je potřeba to řídit ručně, což se v globálním měřítku nedá. Ale asi i já (resp. lidé v těch dvou klubech) mám smůlu, protože podle toho, co se píše v článku, se z API zcela zruší výstup žebříčku na segmentech. Zatím to teda funguje, ale jestli to odříznou, tak smolík…
Píšou někde konkrétní datum změny? Nějak to nemůžu dohledat (Stravistix zatím funguje normálně…).
Tady se píše 18.5. (nahlášené omezení funkčnosti API ale zatím funguje)
Nemyslel jsem si, že to někdy budu u aplikace chtít, ale to ať tam radši nacpou reklamy. Na ty segmenty ať nešahají. Když neuvidím v segmentu svoje pořadí, tak pro mě jako neplatícího budou segmenty úplně k ničemu. Kdyby radši zavedli něco mezi free a předplatným, třeba jednorázový nákup za 200–300 Kč a funkce by zůstali.
Jak flagnout prujezd segmentu a ne celou trasu?
https://www.strava.com/…es/998803726#…
https://www.strava.com/…es/746157660#…
Jde mi o tyto 2 prujezdy, ktery podle gps vubec nesedi. Ne nejsem 3. v tabulce :D.
Nejde. Jedině napsat na support a řešit s nimi.
Není jiná možnost jak zadat Privacy Zones ? Zadanou adresu mi to nebere,hodí to něco úplně jiného. Když dám směrovací číslo,tak to trefí obec,ale číslo popisné už to nebere (malá obec,jen čísla,žádné názvy ulic). Třeba výběr z mapy možný není.. ?
Teoreticky by to mělo údajně jít i pomocí zadání GPS souřadnic (viz. https://support.strava.com/…115000173384 ), ale mně se to nepovedlo, ač jsem se snažil zadat GPS souřadnice ve všech mně známých formátech. Pomocí adresy mi to na dvou místech v malých vesnicích v ČR vytvořilo privacy zone správně, zato v Praze ne. Když zadám adresu našeho domu v Praze, vytvoří to zónu někde u Jablonce, pokud použiji adresu sousedního domu, tak to padne někam na opačný konec Prahy, další dům pak plácne mimo ČR… až asi šestý dům v ulici to vytvořilo jen asi o 300 m vedle, než stojí, tak jsem privacy zone udělal přes tuto adresu.
Souřadnice jsem také zkoušel,ale ty mi to nebere vůbec. Kdyby tam alespoň měli uvedeno v jakém formátu,ale jen napíšou GPS a to je celý…mají to nedotažený stejně jako s těma kudosama,který nejdou odmazat když omylem někde klkneš… :P
Podle článku to vypadá, že Strava oseká, krom jiného, pro neplatící i funkci plánování tras a zobrazení kompletního pořadí na segmentech.
Je to asi jediná cesta kterou můžou jít. Levné summit balíčky se asi neosvědčily, základní verze byla dosud pro většinu uživatelů dostatečná, spolu s aplikacema třetích stran pak naprosto dostatečná i pro náročnější , tak to holt musej osekat tak aby Premium už „nevypadalo tak drahé pro pár funkcí navíc“…
Ale 60 ročně je na naše poměry docela dost no.
Měli stravu narvat reklamou a ne tahat prachy z uživatelů. Takhle se na to hodně lidí včetně mě vysere.
To je svym způsobem nezajímá, oni potřebují větší koncentraci platících uživatelů. Neplatící uživatelé jen zadarmo „parazitují“ na systému a zvyšují tak výdaje, že o část z nich přijdou předpokládám vědí, na to snad mají vlastní analytiky. Původně to asi chtěli financovat prodejem anonymních dat a statistik, ale o to asi neni takovej zájem aby to stačilo.
Protože už od těch parazitů maj co potřebovali – objete segmenty, žebříčky a komunitu. Tohle by se jako plně placená aplikace nikdy neudelalo, rozhodně by to byl pomalejší proces.
Já většinou nemám problém něco zaplatit, ale sere mě něco platit každej měsíc.
mě zase sere produkt, nacpaný reklamou, který sere na uživatele a ještě ti tou reklamou komplikuje používání… já myslím že strava to dělá rozumně, pokud se jim teď podaří nabalit nějaké prachy a dát je opravdu do vývoje a úpravy rozumných funkcí, je to lepší než zadarmo šířit dalším uživatelům reklamní platformu plnou bugů…
Tohle mě přesně taky vytáčí, obecně SaaS model. To je každý měsíc stovka tady za zbytečnost, stovka tamhle za zbytečnost a už lítají tisíce. Přitom to je všechno pár korun.
Nemám problém podpořit oblíbenou službu, ale třeba formou koupě licence, která má „navždy“ funkce přítomné při koupi a nové nedostane. Pak si zaplatím ten základ a když mě v budoucnu nalákají, doplatím si rozšíření. Netahají ze mě ale peníze každý měsíc, jestli a kdy chci dokoupit něco navíc je moje volba.
Jako příklad mě napadá třeba autodiagnostika, tam to takhle funguje. Člověk si koupí licenci VCDS a pár let dostává aktualizace. Jednou za čas vyjde verze, která vyžaduje další poplatek, stará verze zamrzne co do aktualizací (ne do funkčnosti) a všechny nově přidané modely aut, nové funkce, opravy chyb, jsou jen v novější verzi. Servis si může vybrat, jestli si doplatí tu novější verzi, nebo platit nebude a zatím mu stará stačí.
Jenže firma chce přesně opačnou věc, stálej tok peněz a ne nárazově hromada a pak dlouho bída.
Proto na předplatný přechází celej svět a to včetně softwaru který nějaké online služby nutně nebo vůbec nepotřebují – například grafické editory.
Hlavně mě to připadá trochu jako „otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi“. Napřed stravu propojí s miliónem platforem (Zwift, Rouvy…) a pak se diví, že potřebujou mraky servrů na „všechny ty segmenty“. Umožní lidem nahrávat fotky a … zase potřebují úložný místo. Myslím, že těch platících lidí nebude úplně málo (i když ne velký procento), ale pánové nejspíš „měli velký oči“.
Protože potřebovali mraky lidí aby nasbírali mraky dat pro heat a výškovou mapu + to komerční Metro.
Aktuálně to z mých známých platí fakt fakt málokdo. Aplikace 3. stran většinou nabízely to samé nebo ještě lepší.
podle vyjadreni velovieweru – pro ty, co si plati stravu a veloviewer se nemeni nic..
pro ty co si neplati stravu a plati veloviewer – neuvidi zebricky, protoze veloviewer taha data ze stravy a pokud je strava odmitne poskytnout (kvuli neplaceni), nebude je mit ani veloviewer..
platit veloviewer a k tomu stravu mi prijde uz fakt dost penez.. jo, je to „hloupych 5E mesicne“.. ale k tomu platim icloud, applemusic, netflix, hbogo, internet, televize, telefon a buhvi na co jsem zapomnel a z 5E je najednou 100 :)
No a z toho je potřeba pro ježdění na kole? :D
1*
Ani jedno včetně stravy.
Divil bych se, kdyby s partnery využívajícíma hojně jejich API nevedli před tímto rozhodnutím diskusi. Předpokládám, že přijdou s placeným řešením pro partnery, kteří sice budou využívat token Strava uživatele, ale budou se autorizovat přes appID a platit za objem dotazů, případně nějaké fee.
Taky bych se divil, kdyby tohle nebyl dlouhodobý plán a strategie. Jak řekl CEO pro GCN, dlouhodobě prodělávají a jednoduše se potřebují dostat do černých čísel. Ten krok dává logiku, víceméně to tak udělal i FB a podobné sociální sítě. Zase tak moc to neosekali a pokud Stravu někdo používá k systematickému zvyšování výkonnosti – třeba i za pomoci jiných produktů, tak je docela nefér je nepodpořit.
Jsem překvapený jaká vlna se zvedla kvůli stovce měsíčně za tak skvělou službu. Docela by mě zajímalo jak dlouho by každý co je proti změnám pracoval pro někoho zadarmo. Pokud se tu tací najdou, tak dejte vědět, shánim kuchaře a uklizečku.
Hele asi tu budu v mensine a mozna dostanu od nekterych uzivatelu i zjebano… ale ja si Stravu platil a prestal jsem, protoze narozdil od tebe mi ta sluzba buhvijak super neprisla. Vyjma KOM fenomenu tam je dle me vse udelane jen tak napul.
Predem rikam, ze nejsem nejaky KOM hunter, na svych oblibenych trasach stejne clovek zjisti, ze PR neznamena nic, protoze je tam tolik promennych, az hruza. Na datacrunching pouzivam Veloviever a kdyz mi tam zmizi zebricky a score, tak me to mrzet nebude, vyuzivam to na jine veci. Mnohem vic, nez Stravu pouzivam ten „blbej“ Connect. Kdyby Veloveiwer mohl brat data treba z Connectu, zrusim i tu free Stravu.
Vidim to tak, ze si z free useru (nejen) pekne naplnili databaze, coz je v poradku, neco za neco. Nicmene nedokazali produkt za tu dobu posunout do takove kvality a s takovyma ficurama, aby bylo ochotne jimi urcenou cenu platit dostatecne mnozstvi lidi. Ted jim tece do bot, tak to trochu nestastne zarizli.
Nemam vubec problem s placenim nake sluzby, i na mesicni bazi a taky jich dost platim, ale clovek si vybira, co se mu vyplati a co ne.
ono podobne sluzby to maju skara tazke, ver mi.
cely marketingovy prietor totizto vychytali volaki zuzckerberg a brin a trocha im do toho leze linkedin a zbytok je zalostne promile. tak co maju robit, odniekial tie prachy mat musia, pocet uzivatelov je fajny ked je startup aby si vytiahol prachy z potecnionalnych investorov ale neskor ked neni dostatocny pocet platiacich je to pritaz. vies napr co ich muselo stat generovanie tych heatmap co sa tu omielaju? si zober ze kazde generovanie je co track to downlaod z S3 za par centov. kolko ich potrebujes na jednu heatmapu? a kolko denne ich vygeneruju? a kopa dalsich veci takze ich naklady tiez nebudu male. a tie tretie strany co na nich profituju to je tiez dvojsecne, na jednej strane ich to popularizuje na druhej vyuzivaju ich infrastukturu a casto aj ludske zdroje (konzultacie a pod.) zadarmo a to tiez nieco stoji. takze verim ze to neni lahke uzivit.
to by som im vsetko odpusitl, co im odpustit neviem a ked to nezmenia tak uz nezaplatim su tie tzv. DH segmenty, odpalilo mi to dobru tretinu „vlnkovitych“ segemtov s ***** tazkymi a intenzivnymi aj ked kratkymi vyslapmi. s tym nech idu do riti
Ja nechci zabredavat do toho, kdo to ma tezke a kdo ne. To ani neni smyslem. Jednou se do toho pustili z vlastni vule, tak holt sklizi, co zaseli. Nepopiram ani to, ze maji vysoke naklady, ale me to proste nemusi vubec zajimat. Me zajima, co mi za me penize nabidnou. Uplne stejne, jako s kazdou jinou sluzbou. A pokud pristi rok Strava uz nebude? Osobne mi to bude asi uplne jedno a na mnohych mistech to mozna zvysi bezpecnost cykloprovozu :)))
no tak potom ked ti to za to nestoji nezaplat a mas vybavene :-)
No, vsak jsem tak ucinil, jak pisu v predchozim prispevku :)
Jen mi prijde, ze tu z nich nekteri delaji mucedniky a chudinky…
Však v pořádku, kdo přínos nevidí, ať neplatí. Jen je divné, že se někteří diví, když chce někdo dostat za práci zaplaceno.
Jináč ono ty ficury jsou jedna věc, ale druhá jsou náklady na provoz. A real-time update segmentů nebude nejlevnější, což i CEO naznačoval.
Tímhle si ulehčí, protože můžou prepocitavat real-time jen pokud se na to podívá platící. Navíc top 10 si můžou držet někde na strojích bokem v in-memory DB a celou zátěž si značně zefektivnit – i když to už dávno mít budou.
Divný je osekávat free verzi, na kterou jsou všichni léta zvyklí a která samotným tvůrcům přinesla spoustu dat, místo aby teda fakt nabídli něco pořádnýho pro placenou verzi, případně nastavili politiku tak, aby z free uživatelů udělali platiče.
Ale vždyť oni právě nastavili politiku tak, aby z free uživatelů udělali platiče… :)
Tak dle reakcí asi právě moc ne ;-) Kdyby byl poplatek nižší, tak bych do toho šel, ale takto ne. Nepotřebuju routes a segmenty a jiný placený featury, ale třeba porovnávání se známýma jsem využíval dost.
Já myslím, že nejvíce předplatitelů mají z řad lidí, co využívají Live Segments, tomu rozumím, to je pro spoustu lidí naprosto zásadní věc.
S nižším poplatkem bych nad tím uvažoval, takhle je pro mě rozsah získaných funkcí nezajímavý. Nemám cyklo kamarády, jezdím sám, v aplikaci mě nikdo nesleduje, nemám se s kým porovnávat. Používám záznam trasy, příjemný bonus jsou segmenty, kde sleduju vývoj vlastních jízd. To je vše, víc nevyžaduju. Můžu bez potíží přejít na cokoli jiného. Live Segments a spousta dalších funkcí jsou asi fajn možnosti na silnici, tam se ale nepohybuju.
Já naopak :)
Nemám Facebook, Instáč atd…
Sleduji se s kámoši na Stravě :)))
a aj to sa snazim minimaizovat na tych co realne jazdia tak ze je to inspirativne.
Ale jo, ulehci, otazka jestli to financni ulehceni bude stacit. A jestli lidi, kteri povazuji Stravu za natolik prinosnou, aby za ni platili je dost. Protoze kdyz je neco zdarma, tak to samozrejme pouziva nasobne vetsi procento lidi, i kdyby to byla kravovina. Chleba se bude lamat ted. Nicmene chapu, ze je Strava spis social sit, nez treninkovy nastroj, takze ja holt nejsem cilova skupina. Nakonec si myslim, ze nejhorsi jejich bude odstrizeni spousty 3rd party aplikaci i pro platici uzivatele, protoze ty casto znacne prevysovaly funkcionalitou Stravu jako takovou a uz se jako treninkovy nastroj i pouzit daly. Uvidime ktere appky zustanou, treba Veloviewer ano, coz je fajn.
Na slovo „zdarma“ jsem v dost případech alergickej. Žádný zdarma se nedá říct o soc. sítích (platím vlastním obsahem a soukromími daty), androidu (stejný případ jako soc. sítě), zdravotnictví v ČR (pojištění) apod. To je potřeba si konečně uvědomit a neopakovat v těchto případech tak oblíbený, ale zavádějící slovo „zdarma“.
Tohle „zdarma“ řeším doma skoro denně.
Holky vždycky ohlásí nějakou novou appku nebo hru, co jim spolužačky řeknou a že si to nainstalují a že pak dostanou zdarma obal na mobil, tenisky nebo co já vím…
Vždycky se z toho vyklubou hodiny sledování reklam a sbírání bodů a z toho je nakonec nějaká pseudo sleva do nějakého cenově přestřeleného eshopu :)))))
Dobre, pro ty mene chapave, co musi mit vse explicitne vysvetlene to priste dam do uvozovek o_O
Pak by to bylo jasný. Ale nic si z toho nedělej. Mám tam „soukromími“. To je horší než zdarma. :-)
Na plánování se dají používat i mapy.cz, ale teď bych paradoxně potřeboval něco jako map switcher do Stravy na zobrazení heatmapy v mapy.cz. Přece jen se podle toho plánovalo líp. Když už člověk viděl, že se nějaká cestička používá, nemusel se potýkat s nejetelnýma cestama. Ten plánovač je prakticky jediná věc, kterou budu postrádat.
Garmin Connect + popularity heatmap
jinak strava planner byl uplne na …, pry ho ted snad vylepsi, ale uvidime.
Na plánování silničky mi s map switcher vrstvou naprosto vyhovuje. Na mtb to je úplně naprd no.
no … neumi nahrat gpx kdyz se chci necim inspirovat, neumi ‚course points‘ → pro me totalne nanic i na silnicku
Ta heatmapa na Connectu je hodně zoufalá. Sice rozumím tomu, že Garmin používá jen zlomek uživatelů Stravy, ale některé frekventované trasy, které na Stravě zářily, jdou na mapě Garminu sotva vidět.
suhlas.
ale inak moc nechapem, jak niekto moze jazdit podla heatmapy. neviem si predstavit, ze by som niekam cielene cestoval a namal oblast nastudovanu do detailu a pripravene trasy ci uz ma cestak alebo mtb. a to isto ne podla heatmapy. lebo napr. najfrekventovanejsia trasa na garde je z torbole do arca na zmrzlinu, druha najfrekventovanejsia vyslap na monte velo a kvoli tomu by som tam asi nesiel.
občas se heatmapa hodí, alespoň mě, třeba v situaci, že mám pěknou trasu a potřebuji ji nějak propojit s jinou a na mapě tam mám tečkovanou pěšinu a nejsem si zcela jistý, zda vůbec existuje. Pak se mrknu na heatmapu a vidím, zda je tam nějaký provoz. Jasně, že to není žádná jistota, ale přece jen je to informace. Jezdit ale pouze podle heatmapy se nedá, to máš pravdu.
Přesně tak jsem to psal výš. Heatmapu beru jen jako ověření, že po té cestičce občas někdo projede.
Koukáš do mapy a vidíš tam namalovanou lesní cestu, tak se koukneš to heatmap jestli se tam jezdí a tedy dá projet. Samozřejmě sou oblasti, kde se Stravou jezdí tak málo lidí, že i v pohodě cesta nemá v heatmap průjezdy nebo naopak svítící cesta mlže být pro většinu cyklistů nesjízdná, protože enduro závod. Ale zkrátka něco to může napovědět a je fajn moct se na to kouknuot, nikdo netvrdí že jezdí/plánuje čistě podle heatmap.
Hlavně koukáš do mapy, tam žádná cesta není, podíváš se do heatmap a vidíš, že se tudy jezdí :)
Ale tam pak je to riziko, že je to enduro trať už dost vysoké :-)
Takhle jsem dopadl na Hradčanském letišti v Ralsku. Na mapě cesta žádná a heatmapa, že tam musel projet enduro závod:-)
To se dá snadno poznat podle vrstevnic. Když to neni v normální mapě vůbec vyznačené a v heatmapě to padá prudce dolů, je jasné, že to asi úplně cyklostezka nebude.
Na plánování mtb mi samotné mapy.cz přijdou dost nedostatečné, navíc to co je v mapách často ani neodpovídá realitě. Heatmapová vrstva to posouvá o dost dál no.
Docela slibně vypadá i Trailforks, ale to se u nás ve většině oblastí mimo ofiko trailcentra začíná teprve pomalu rozjíždět. Ale třeba Praha-jihozápad už funguje docela dobře, hustě zmapované, docela dost uživatelů, jsou tam aktuální reporty o stavu stezek, hodnocení obtížnosti, mrtě statistik ohledně popularity, směru kterým se kde jezdí atd.
Brouter a nasázet si tam custom vrstvy
Otázka jestli bude heatmap fungovat i po omezení. Pokud ne, tak stačí jako plánovač mapy.cz. Každopádně díky. Zkusím.
Kde jsi vzal ty další layers (mapy.cz, heatmap)? To si musím nějak vytviřit? Moc ten princip přidávání nechápu. Povedlo se mi tam od Tebe dostat jen ten mapy.cz, zbytek ne.
Existuje konvence pro webové mapy, kdy se mapové čtverce adresují pomocí tří hodnot z x y (zoom a x a y souřadnice) a většina webových portálů to dodržuje, takže jde jen o to získat správný odkaz a tam konkrétní hodnoty nahradit těmi zástupci {z} {x} {y}
Z toho co tam mám jedině ta strava vyžaduje přihlášeného uživatele a session key, tj. je potřeba si v jiném okně/záložce stejné instance prohlížeče otevřít stravu, přihlásit se, otevřít route builder a zapnout heatmap, pak by se to mělo zobrazovat.
Když sem si tam chtěl přidat nějakou mapu, tak sem si otevřel nástroje pro vývojáře, odsledoval URL na mapové čtverce, nahradil konkrétní čísla zástupci a přidal to tam.
Pak to znamená co jsem psal výš, že bez aktivace a přihlášení premium účtu na Stravě se heatmapa nezobrazí nikde jinde taky. Uvidíme, zatím to jede. Třeba počítají pro premium účty jen s rozšířenými funkcemi v plánovači a pro Free uživatele zůstane aspoň ta stará varianta s heatmapou a možností změn map přes map-switcher..
Heatmapa je i tady https://www.strava.com/heatmap to by pro free uživatele museli zavřít i toto.
Tak vrstvy už jsem pochopil a jeví se mi jako adekvátní náhrada plánovače na Stravě, jen nemůžu zjistit, jestli jde i ručně doklikat část trasy mimo cesty na mapě. Táhne mi to trasu jen po cestách, ale když tam není, tak nevím jak trasu spojit. Mohl bys prosím ještě poradit?
Bohužel úplně ručně si tam naklikat kus trasy nejde
Zatím jediný mínus, ale jinak moc díky. Asi s tím vystačím.
Akorát teda pozor na to, že na heatmapě třeba svítí i tratě enduro závodů, to se pak jeden diví kam se to vydal.
To už se dá docela poznat. Jak to ostře padá napříč hustejma vrstevnicema a v jiných mapových vrstvách se tam často vůbec nic nenachází (cesta, stezka.), tak je docela jasný že to bude něco výživnějšího. :)
:)))
Top 10 přeci všem z BF musí stačit podle komentů.
přesně, mimo top10 už to nikoho nezajímá :) …
Jak tu už zaznělo – měsíčně platit je nahouby. To je 150 strava, 150 Tidal, 300 netflix, tohle , tamhleto a najednou člověk posila litr měsíčně doprdele.
Ad omezení funkci – měl jsem nainstalovany stravisti a stejně jsem se do toho za půl roku ani nepodíval… k analýze jízdy mám vše v sigma data center … segmenty teda neuvidím ani svůj čas ?
Svuj čas a personal rekordy tam asi zůstanou.
Ale nebude vidět jak si vedeš když nebudeš v top 10.
Tak to je vpohode… takovýto kolikaty jsem je dost nerelevantni , záleží jak se danej segment moc jezdí nebo ne…
Jako říkal jsem si ze bych si to mohl zaplatit abych měl live segments , ještě než to omezení udělali ale upřímně si nejsem vůbec jistý, ze by mě to nějak pomohlo v přípravě na závody …
Mi live segments pomáhá, s wahoo vidím své PR, odhad času atp a pomáhá mi to s nastavením tempa, čímž se líp učím vyjet různě dlouhé kopce. Wattmetr nemám.
A přijde mi i fér zaplatit někomu za práci, když ten produkt používám. Jinak ta app skončí, případně ji zaplaví reklamy.
Takže platím pár let i když jsem nic z placené celkem dlouho nevyužíval.
Jenže komu to zaplavení reklamou vadí? Já stravu vlastně skoro ani neotevřu. Nahraju záznam skrz aplikací od compu a občas kouknu na pohárky, výjimečně jak sem jel oblíbený segment.
Takže stačí trochu potrénovat a nemusíš platit ;-).
Ano, další motivace tu je. :)
myslite, ze v nove verzi strava uvidim ‚svuj‘ zebricek, tj to, co ted vidim pod ‚my results‘? Asi taky ne, co?
Dle článku na bikeradaru neuvidíš.
Ano, je tam spousty věcí asi nejlépe vysvětlených…
jak hovorim toto vsetko berem. ale co ma fakt sere a kvoli tomu to uz asi zrusim a aj som m to napisal (a zjavne som podla reakcie nebol sam) ze platenym uzivatelom odstrihli segmenty lebo usudili ze vsetko nad 0.25%. keby tam dali daky explicitny suhlas co musisi 4 krat odlkiknut alebo aspon to zvysili na 5% tak povedzme..
To mi také vadí, klasikářské segmenty mám rád a kdo jede nahoru, musí také dolů, takže o pár zajímavých jsem přišel…
Platil jsem si Summit pár let, uvidím…
Koukal jsem do nastavení a nastavené roční „předplatné“ mám 23.99 USD.
To je zvyhodněné pro letité platící uživatele a nebo se to zvedne automaticky?
Kolik tam máte?
Your annual membership will automatically renew on August 9, 2020 for $23.99
Maj to asi totalne pomichane diky tem zrusenym balickum a kdo vi co to vlastne ukazuje za castky :)
Your annual membership will automatically renew on September 9, 2020 for $47.98
Aha, tak pokud mi to tam takhle zůstane tak to nechám :)
Mám stejnou cenu za předplatné, ale platím si jen část summitu.
Taky mi tam svítí 23,99 ale takhle to mají zapsané někde v db a prostě to jen neupdatovali. I když jsme si zaplatili jen jeden balíček, nyní máme vše, a to až doběhne, budou chtít plnou částku…bych si tipnul
Měl sem jeden balíček a taky tam vidím
Your annual membership will automatically renew on March 1, 2021 for $23.99
Your next bill will be on March 1, 2021 for $23.99, paid with a credit card ending in xxxx
Aktuálně mám přístupné všechny funkce i z ostatních balíčků, tak doufám, že po mě aspoň do toho 1.3.21 nebudou chtít nic navíc. Pokud by to bylo těch 24 USD napořád, to by bylo úplně super.
"Summit gone – new subscription package
Where previously users could opt for Safety, Training and Analysis packages, or all three combined within the Summit subscription for £6.99, there will now be only one subscription priced at £4 per month.
jasně. pro nové uživatele. nám (stávající) stále svití $23.99.
snad to takhle zůstane, když ne tak pro mě je strava a zwift víc než posr. televize, netflix, nejaky icloud atd..... takže si to holt zaplatím.
mimochodem – tyhle globalni sluzby to maji s jednotnym predplatnym tezke – US, Australie, vetsina EU to je par piv/mesic, zbytek EU tak nejak k preziti (jako u nas), ale komplet si odriznou Indii apod (Cina je kapitola sama pro sebe). A jo, stravu tam znaji a pouzivaji – a platit tohle jen tak nebudou.
Tady píšou, že jsou různé ceny…ale žádné další info k tomu jsem nenašel (zas tak moc jsem se teda nesnažil). To jen tak pro zajímavost