• Esi

    Ahoj

         dal jsem na kolo novou C9 a v místě nýtování jde ten článek trochu méně pohyblivý než ty ostatní (přeskakuje v kolech přehazovačky a střílí na 8 a 9 kolečku) nemáte někdo zkušenost jestli se rozhýbe a nebo ten řetěz mám o článek zkrátit a udělat druhej pokus ? :-). Nevíte někdo případně o spojce která je použitelná s C9 ? originál jsem nenašel.

    Díky za rady

       
    0 0
    • jIrI___  

      Na to je celkem složité řešení… Chytni řetěz do ruky a v místš zatuhnutého článku ho ohýbej tam a zpět, dokud nepovolí.

      0 0
    • StuntJ  

      Z druhé strany co jsi řeťez nýtoval s citem vrať čep o pár chlupů zpět. Chce to jen minimálně, aby se řeťaz v článku uvolnil

      0 0
    • l-e-t-o  

      rychlospojka od sramu na devítkový řetěz jde použít i na C9. vozím to tak a v pohodě

      0 0
      • Esi  

        Super, zkusím ten řetěz nějak rozhýbat a kdyby se nepodařilo tak tam dám rychlospojku

        díky za radu

        0 0
    • marapara  

      Já jsem letos nandával také C9 na bika a blbě jsem ho zkrátil. I když jsem měl spojku, musel jsem přinýtovat 2 články. V místě toho snýtování se mi to taky nechtělo moc rozhýbat. Trochu jsem tomu pomohl rozhýbáním do stran, lehkým máznutím WD a najetím několika set km. Ze začátku měl řetěz taky tendence střílet na měnších pastorcích, dnes je již dávno vše OK.

      0 0
    • deyv  

      pro příště najdeš tady dobrého pomocníka :o)

      0 0
      • Honza z H  

        Na tom odkazu z Vela je Tip mechanika napsaný zmateně, dá se pochopit 2ma způsoby. I na přibaleném návodu od shitmana to z obrázku není úplně jasné.

        Chápu to tak, že řetěz nasadím při nýtování, aby vnitřní článek v místě spojení tahal vnější … Podle mě je takto otočený spoj míň náchylný na roztržení. Při nýtování s citem přetáhnu čep a pak otočím nýtovačku a o ten cit (cca 0,1 mm) vrátím čep z5, musí vylízat na obou stranách stejně, většinou ho zase o malý chloupek víc nechám vylízat na opačné straně, než kde jsem tlačil, protože je čep na té straně ošoupanější :-) Tak by to napsal Mlok, možná by ještě přidal větu: při příštím kole si označený řetěz nasadím vzhůru nohama, čímž zvýším životnost řetězu o dalších cca 350 km.

        Za domácí úkol si zakladatel vlákna 10× spojí a rozpojí řetěz :-))

        0 0
        • deyv  

          jj :o)) dík za upřesnění.

          S tím domácím úkolem plně souhlasím a ještě by to měl nějak zdokumentovat :o)) a zveřejnit!!

          0 0
    • lendl  

      retaz je zanytovany dobre, len zaverecna faza celeho procesu je rozhybanie clanku – chytis retaz do oboch ruk aby inkriminovany clanok bol medzi rukami a pacis v smere kolmom na rotaciu clankum, dufam, ze som to popisal zrozumitelne, vysledok je ze clanok musi chodit uplne volne od jednej krajnej polohy do druhej

      0 0
      • Obi-wan  

        tak tak zatlačit po nýtování axiálním směrem na článek stačí malá síla a už chodí jako víno.

        0 0
    • kankrlicek  

      Když jsme u těch řetězů:

      Používám rychlospojku Sram, dokonce to už umím bez problémů rozpojit :)

      Řetěz jsem rozpojil, dal do flašky od mlíka (má širší hrdlo), nalil nějaké rozpouštědlo, hrkal, propláchl teplou vodou a dal řetěz sušit na sluníčko. Při zpětné montáži se mi to nějak nezdálo. Na jedné straně váleček s dírou pro spojku, na druhé jen stranice řetězu bez toho válečku. Nasadil jsem řetěz, kolo dal do auta a celý týden jsem na tom neseděl.

      Po příjezdu znova na chatu jsem se jel projet a malinko to jakoby střílelo. Znova prohlížím řetěz a zase mi ta spojka ,,neseděla". Po různých telefonických konzultacích jsem zaklekl do trávy, nasadil silné brýle a začal hledat něco malého, kovového s dírkou :) A našel! :)

      Nasadil jsem to mezi straničky a hurá – řetěz je zase bezchybný! :)

      Takže i tohle se může stát.

      0 0
      • deyv  

        A jaké z toho plyne ponaučení?????

        Když servisuji, tak nechlastám :o))

        0 0
    • cukerko  

      striela ti preto, lebo je to c9 a musis sa par km (200–300) krotit a jazdit mierne, podla toho ako su vysmykane tvoje prevodniky a kazeta.. po tych 300 si to skoro urcite sadne, myslim ze to je tvoj problem

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.