Skutečná výdrž baterie AXS - VYŘEŠENO

294 nepřečtených
  • Smazaný účet

    Jakou máte skutečnou výdrž (bez pohádek)?

    Po prvním nabití v létě byla výdrž fantastická, teď po pár nabitích a poklesu teplot, mi to vydrží cca 3 hod. vyjížďku :/

    Koupil jsem druhou, tak uvidím, jestli je vadná nebo to tak prostě je.

    0 0
    • kubad  

      máš to pokažené

      0 0
      • Smazaný účet  

        Mně připadá, že jak dojedu dom, tak prostě klekne bez ohledu na km, nechápu.

        0 0
        • kubad  

          buď baterka, nebo přehazka moc žere, to poznáš až vyzkoušíš novou baterku

          1 0
          • Smazaný účet  

            Ona ta jejich tabulka není tak optimistická, jak tady mnozí uvádějí.

            0 0
            • nooski  

              Typek to pekne shrnul

              0 0
              • roud  

                Jj a silně pochybuji že depresy za tři hodiny preradi 6000× něco je na té jeho axs špatně

                0 0
              • orm  

                Nevidim tam pri jake teplote a po jake dobe pouzivani.

                0 0
                • nooski  

                  Správně, nevidíš, protože to tam není ;-)

                  „This table is the summary for the battery life from the SRAM XX1 AXS Eagle rear derailleur from fully charged to fully flat where the gears would no longer work. This was with a brand new battery and mostly in fairly mild temperatures (usually between 15c (59f) and 25c (77f) ) so close to best conditions. The bike was only ridden, no car journeys transporting it (the AXS battery can be woken up from sleep mode and deplete if left connected during car journeys).“

                  0 0
              • rotker  

                takže to odpovídá tomu, co jsem psal v jiném vlákně. Já se dopočítal na cca 7000 přeřazení, s tím, že jsem jí nikdy nevybil do mrtě

                0 0
    • Lachtis  

      máš tam něco blbě, mně to na obou kolech vydrží hodně, i teď v zimě.

      1 0
      • orm  

        Jak to funguje ve snehu a ledu?

        0 0
        • Tadynikdoneni  

          Jel jsem s tím před týdnem v podmínkách, kdy bylo pod nulou, ale cesty nebyly zamrzlé a byly plné bláta, takže co se dostalo na kolo, to tam přimrzlo. Zadní stavba se mi asi po hodině obalila zmrzlým bahnem a přestala se hýbat a na kole se tvořila tlustá zmrzlá krusta – to jen k podmínkám, že nic moc horšího už si neumím představit. No a AXS hazka to zvládla v podstatě bez problému. Bylo vidět, že se s tím mrznoucím sajrajtem občas trochu pere, ale šlapala pořád. Např. po delším sjezdu bez přeřazení, kdy to mělo čas všechno přimrznout, přeřazení trvalo trochu déle a na garminu mi to občas i uprostřed kazety při řazení píplo, jakože jsem na konci kazety (asi to při velkém odporu přehazka do garminu hlásí). Je dost možné, že kdybych tam měl ve stených podmínkách normálně lanko, tak by to přimrzlo a už bych s tím nehnul.

          Jinak běžné zimní podmínky, kdy je sníh a pod nulou to zvládá úplně bez problému.

          0 0
    • Smazaný účet  

      Jsou někde fota rozkuchané baterky?

      0 0
      • nooski  

        Co čekáš, že tam najdeš?

        0 0
        • Smazaný účet  

          Malou čínskou baterečku?

          0 0
          • TJK  

            na YT je borec co to rozebiral a presouval jinam… podivam se ti po videu

            odkaz hir:

            https://youtu.be/n2o4vd9RFf4

            1 0
          • nooski  

            No velký olověný akumulátor Varta tam asi nebude.

            0 0
            • Smazaný účet  

              0 0
              • Smazaný účet  

                Určitě nebude stát 1300,–.

                0 0
                • novas752  

                  2 dolary. :-)

                  0 0
                • nooski  

                  Asi nebude, no. Stejně by mě zajímalo, kam tím míříš. Pokud budeš provozovat zlaté české ručičky, tak se docela těším na výsledek a zábavné vlákno :-)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Já nic pájet nebudu. Býval jsem spokojený uživatel X01 a trochu mě mrzí, že jsem podlehl AXS masírce.

                    2 0
                    • hrota  

                      Nevím jestli je to masírka. Holt v cenových kategoriích ve kterých se tady pohybujeme, už to celkem dává smysl to na kole mít.

                      Já kdybych nebyl takový zatvrzelý rybář, tak to na novou silnici hodím hned. Navíc je to teď i cenově dostupnější, než nové shimano.

                      0 1
                    • Cavendish  

                      Nabízí se otázka, proč si vyměnil roky vyzkoušenou a spolehlivou sadu X01 za nevyzkoušený elektrický krám nižší řady :)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        To je na hodně dlouhý vyprávění, začalo to kurvením suprovýho Genesisa pluskama, pak přišel sars a řetězec nesprávných rozhodnutí.

                        0 0
                      • jIrI___  

                        Vozit v dnešní době lanka je přežitek pro staromilce. Když si chce člověk udělat radost a pořídit kolu něco nového, pak nemá smysl uvažovat o ničem jiném než elektrice

                        3 10
                        • wawrik  

                          Tak o trinástkovom Ekare by sa uvažovať tiež dalo, a prežitok to nie je…

                          0 1
                        • Cavendish  

                          To je hrozný blábol :)

                          2 2
                          • kubad  

                            To je prostě Jiri :D

                            1 1
                            • Cavendish  

                              Jono. Co na tom, že kvalitní kola, vidlice nebo pláště udělají s kolem mnohem víc, než elektrická přezahovačka. Elektriku beru stále jen jako rozmar, když nevím co s prachama.

                              2 0
                            • orm  

                              Zvlast kdyz v jinem vlakne breci, ze je elektrina draha a ze kvuli tomu musi jezdit do polska :-).

                              2 0
                              • jIrI___  

                                Počítal sis někdy, kolik elektřiny je potřeba na roční nabíjení ASX a porovnával to s cenou slušných lanek a bowdenů? Možná bys byl výsledkem překvapen ;)

                                0 4
                                • kubad  

                                  Vypadá to na celkem slušný trolling :D

                                  0 1
                                  • jIrI___  

                                    Pravda, orm to asi jinak nemyslel, nechal jsem se nachytat. Tak už vlákno touto debatou depresymu plevelit nebudu.

                                    0 2
                                • orm  

                                  Tys to pocital? Pokud ano, per to sem. Docela by me to zajimalo. Celkove naklady na porizeni + elektrina + degradace baterky + cas venovany dobijeni a nutna jeji vymena vs. mechanika + spotreba lanka a bowdenu + cas venovany vymene.

                                  1 0
                                  • Cavendish  

                                    Radši to nepočítej. To by pak mohl být bazar plný jetých AXS :)))

                                    0 1
                                    • Cryzyy  

                                      ani nemuseji byt jete, kdyz baterka degraduje jenom casem, aniz by se pouzivala, lanko a bowden podstatne mene, kdyz se neouziva :-) takze vlastne takove AXS lehce jete po cyklostezce divkou, muze byt uplne v haji po par letech :-D

                                      3 0
                                      • McBlacky  

                                        Jak jednou jdes na asx uz se k lanku nevratis. Jednou za cas kousnes porizeni nove baterky a hotovo.

                                        2 2
                                        • orm  

                                          Elektrika, ktera pomaha v jizde, na kolo nepatri, at by to chodilo sebe lepe. Ze ti chodi lepe nikdo nerozporuje.

                                          2 3
                                          • kubad  

                                            Bez doprdele s téma kecama musíš to tady pořád zajebavat?

                                            10 5
                                          • zderes  

                                            Pleteš hrušky s jablkama.

                                            0 1
                                            • orm  

                                              Nemyslim si. Neni jeden z argumentu, ze to setri energii a clovek je pak mene unaveny pri delsich jizdach? Dodavas kolu externi energii, ktera ti pomaha setrit tvoji energii. Nevidim v tom filosoficky rozdil.

                                              2 3
                                              • J1RKA  

                                                dokazes tu energii spocitat?

                                                0 0
                                                • orm  

                                                  Nedokazu, ja s mechanickym razenim problem nemam, ale jeden z argumentu zastancu elektrickeho razeni je ten, ze jsou pak mene unaveni takze to neco setrit musi. Jasne, ze to neni stejne jako u ekol, ale v principu v tom nevidim rozdil. Instalaci el. razeni se z toho stane stroj, ktery pro svoji funkci potrebuje externi zdroj ne-lidske energie. Je podle jedno kolik ji je.

                                                  1 2
                                              • Cavendish  

                                                V čem to šetří energii? Pořad musíš palcem něco zmáčknout :)

                                                0 0
                                                • kubad  

                                                  Nekrmit trolla nemá to smysl

                                                  0 0
                                                  • orm  

                                                    Chtel bych jen napsat, ze tu diskusi jsem nezacal ja. Za druhe, kdyz mohou baterkari zminovat axs na mistech kde je o to nikdo nezadal, proc by mel vadit opacny pristup?

                                                    0 0
                                                  • Kalic  

                                                    Já v tom trollení nevidím, příjde mi to jako relevantní argument. Bez baterky si neškrtneš.

                                                    Mohli by to vylepšit tak, že přidají možnost nabíjení za jízdy a pak to krmit z dynamo hubu :-)

                                                    1 0
                                                  • orm  

                                                    Pořád bych to nechtěl, ale v tomto případě by mě to přišlo filosoficky jako čistější řešení.

                                                    1 0
                                                • orm  

                                                  Ale zrejme mensi silou. Jinak by to nezminovali jako vyhodu.

                                                  0 0
                                              • zderes  

                                                Proč nejezdíš na stálý převod, proč máš na kole i lehčí pastorky, když ti to šetří energii? To není fér… nenapadlo by mě instalovat AXS kvůli nesmyslu jako je „ušetření energie“ Napiš pravé důvod proč to nechceš. Nebo chceš?

                                                2 1
                                                • orm  

                                                  Zajimava fyzika :). Jak to prosim setri energii?

                                                  0 0
                                                  • zderes  

                                                    Chlape napiš pravdu pravého důvodu. To, že v to nemáš důvěru nebo je to drahý nebo nemáš rád inovativní věci, to není žádná ostuda. Mechanika je taky fajn a já ji třeba používám dodnes. Dokonce nemoderní dvojpřevodník na XT. Nemám AXS, protože je mi líto vyhodit tolik peněz, protože na mé ježdění to zas tak nepotřebuju. Ale nevěřím ti tvůj nesmyslný důvod.

                                                    0 0
                                                  • orm  

                                                    To ze to jako duvod neberes je tvuj problem, ne muj. Elektriku nechci, protoze to podle me na kolo nepatri a popira to podstatu toho co kolo je. Chodi to super, jednoducha montaz, to nikdo nerozporuje. I je mozne, ze u toho take skoncim, kdyz nebudu mit jinou volbu.

                                                    1 1
                                                  • Krejza  

                                                    Dálkové ovládání k televizi máš? Pračku, lednici, troubu, ústřední topení a další?

                                                    1 1
                                                  • orm  

                                                    Jakou to ma souvislost s kolem?

                                                    0 1
                                                  • Zdyn  

                                                    Světla na kole používáš? Nebo computer? Jen jsem si tak rýpnul, promiň.

                                                    0 1
                                                  • orm  

                                                    Ano, mam dokonce i powermetr, ale jak computer nebo svetlo ovlivnuje pohyb kola? Pokud ostranim cyklopocitac, bude kolo jako takove fungovat jinak? Fakt ty protiargumenty jsou jak na urovni zaka pomocne skoly. Promin.

                                                    0 1
                                                  • novas752  

                                                    Jednoduše, když je tma jak v pytli tak se jet nedá. :-)

                                                    Přehazku mít taky nemusíš, touhle dobou bych radši světlo než přehazku. ;-)

                                                    0 0
                                                  • Martinez666  

                                                    Tvl čtu tady ty tvoje bláboly a mam z tebe fuck dost …kecat že alektronicke řazení šetři jezdcovu energii je fakt na hlavu padlý…velmi nejakej prášek na hlavu …

                                                    0 2
                                                  • Lachtis  

                                                    Necetl jsem historii, ale vyjadrit se mohu… mam axs na dvou kolech a na fatbiku mam jeste lanko. Zda axs setri energii? No, to je samozrejme blbost. Spis bych to rekl tak, ze kdyz jedu delsi zavod a opravdu na max., tak s lankem mam kolikrat nechut preradit, jak uz nemam silu a proste i ten blbej pohyb palcem je pri zavodnim tempu os.r. Kdezto s axs se tohle nekona. To je ten rozdil, tam je axs super, jen cvakas

                                                    1 1
                                                  • kandik psi zub  

                                                    ty jses tady cerstvej vid? tak mokrej hadr na hlavu, a zkus to vic cesky.

                                                    1 0
                                              • PAFIRA  

                                                Když nejsi zastáncem AXS,tak proč jsi v tomto vlákně?

                                                0 0
                                  • Peslezedirou  

                                    Když pohledáš, ttak najdeš v manuálu, žé je hazka v energetický třídě F…celková uhlíková stopa mimořádně špatná.

                                    0 0
                          • jIrI___  

                            Když myslíš… Já si něco takového ještě nedávno taky říkal, ale pak jsem si pár stovek km zajezdil na ASX. Návrat zpět na lanko byl jako návrat do pravěku a nepřeju to nikomu zažít :)

                            0 2
                            • ZdeNECK1  

                              Dneska sem poprvý letos vytáhl zimáka, xx1 12sp mechanika, po sezonnim axs je to hrůza, o to víc v rukavicích

                              0 1
                        • Smazaný účet  

                          Hlavně na bikepacking je to dobré :)

                          1 0
                          • kubad  

                            už s otestoval, jak to vydrží s druhou baterkou?

                            0 0
                          • foosi  

                            Vidím díru na trhu. Dynamo do zadního náboje a bezdrátové dobíjení. Ještě by se mohlo dát nastavit spínání jen při brždění z kopce, takže by šetřilo i brzdy :-)

                            0 0
                            • orm  

                              Dynamo sice ne, ale nekde jsem videl, ze sram koketuje s dratovou prehazkou napajenou z baterie ekola. Kruh by se uzavrel :).

                              0 0
                          • File12  

                            powerbanku nevozíš? telefon nebo cyklopočítač nenabíjíš? Jak jsem psal. dal jsem na tom 2 přespání,3 dny jízdy 400km a baterka přes půlku. Nabíječku jsem vezl zbytečně. Příště asi sundám baterku ze silničky a povezu náhradní, kdyby něco. Asi se mi teda nestane, že bych byl na týdenním bikepackingu bez elektriky ale i přesto bych to s 2 kusy odjel.

                            2 0
                        • mais  

                          jsem staromilec, jsem na to hrdý a jsem za to rád, právě ta „jednoduchá“ mechanika je jedna z věcí, co mě na kole tak baví

                          3 0
                          • Cavendish  

                            Tady se ale dozvíš, že elektrika je jednodušší a mnohem spolehlivější :)))

                            0 0
                            • Lišák  

                              Nebo, že kolo s motorem je pořád kolo. ;-)

                              2 2
                              • mais  

                                že kolo s motorem – pokud motor plní pouze funkci přípomocnou stále kolem je – 1. hodina přednášek na vš – konstrukce silničních vozidel – stať typy vozidel

                                0 1
                                • orm  

                                  Ten flame se vede jinde, ale ne, neni to kolo. Patri to do stejneho legislativniho ramce, nic vic. Kdyz to ty parametry nesplni, tak co to bude? Nebo chces rici, ze poruseni jednoho parametru, treba vykonu, ktery muze byt ciste sw, se ten stroj kompletne zmeni a prestane to byt kolo?

                                  3 2
                                  • mais  

                                    tohle jsou cancy, co se řeší 100 let, co je kolo, co moped, co motokolo, co motocykl, pro část lidí nad rámec chápání, takže to musí stále napadat, hospodská technická univerzita..

                                    3 1
                                    • orm  

                                      Neodpovedel jsi na zadnou z otazek.

                                      0 3
                                      • mais  

                                        viz výše kategorizace vozidel se bere na první přednášce, není o čem diskutovat, respektují to tak všechny země tuším podle ženevské konvence 1949 co si mektá nějakej orm na b-f je zcela nepodstatné

                                        2 2
                                        • orm  

                                          Neodpovedel jsi na otazku. Bojis se odpovedi?

                                          0 4
                                          • mais  

                                            Ne prokazuju ti laskavost, aby jsi nedopadl jak Onuce s jednoválcovým dvoutaktním dvuopístem. Howgh

                                            1 1
                                          • Alojs01  

                                            Já myslím, že ti odpověděl už před tím, než jsi tu otázku položil, jen ty to stále nechceš pochopit :-)).

                                            1 0
                                  • Krejza  

                                    Už se vyser na to cpát tyhle své kecy do témat, která s tím nesouvisí.

                                    Naštěstí je tvůj názor absolutně zbytečný pro všechny, kteří do toho mají co mluvit.

                                    1 1
                                • Lišák  

                                  Špatná legislativa. Kolo je HPV, nikoliv HaEPV.

                                  A dost plevelení vlákna!

                                  ;-)

                                  1 2
                            • mais  

                              no jakožto absolvent elektro i strojního oboru mám rychle jasno.. hlavně když mechaniku seřizuju imbusem/šrobovákem a elektriku appkou

                              0 0
                            • roud  

                              Cav- víš co je největší výhodou AXS ?rovnou ti odpovím že krom občasného nabíjení o něm vůbec nevíš :)

                              0 0
                              • Cavendish  

                                To bohužel p@x teď potvrdit nemůže :D

                                Ale mechanický X01 taky chodilo celou sezónu v pohodě ne? ;)

                                0 0
                                • roud  

                                  Hele na silnici mi letos po jednom blaticku naprosto zatuhla dura kdybych měl AXS tak to ani nepoznám a nemusel bych ani měnit bovdeny :)

                                  0 0
                                  • Cavendish  

                                    A nebylo by řešení dát v jednom kuse zatěsněný bowden?

                                    Mě to na CX pomohlo. Od té doby mě to šlape skvěle i ve sračkách a mrazu :) AXS na řešení takové problém mi přijde jako kánon na vrabce

                                    3 0
                              • novas752  

                                Největší nevýhodou je že zahodit baterku je rychlejší než zahodit ventilky. :-)

                                0 0
                                • roud  

                                  Jj holt dobrá parta kamarádů dokáže v hospodě tu vyjížďku značně zkomplikovat :D

                                  0 0
                        • ememem1  

                          jak sa to vezme. funkcne bez debaty. raz skusis a cesta spat neni. snad aj co sa tyka udrzby. ale moj ososby problem je, ze napr na silnicke mam dnes ak doobre ratam 4 veci ktore vyzaduju baterku – wattmeter, garmin, radar, cidlo rychlosti. tepak neratam. snad neni tyzdna aby mi aspon jedno neodislo pocas jazdy hlavne teraz v zime, obzvlast ak to neobdaj este obcas umyjem. predstava jak riesim dalsie baterky do este vyrazne zravejsich komponentov ma desi. ja to proste s tym nabijanim nedavam.

                          1 2
                          • mais  

                            Další evoluce téhle hazky bude propojení wattmetru, čidla frekvence šlapaní, čidla rychlosti s aplikací a na základě plánové trasy to bude samo řadit podle aktuální rychlosti, výkonu, frekvence šlapání

                            0 1
                            • pepek  

                              . . . a záznam pošle do Bruselu.

                              1 0
                              • mais  

                                jo to netuším, ale přepokládám, že tím bude krmen Garmin a Strava – nicméně reálně by mě zajímalo, jak moc by se změnilo schéma použitých převodů a frekvence řazení…

                                0 1
                              • bara2  

                                správně má být: „…do Brusele“

                                0 5
                          • J1RKA  

                            dneska rano mi odesel dalkac na vrata < teda baterie > sice po 2 letech, ale zcela necekane :D

                            0 0
                        • Mr.Duck  

                          Zas bych z toho nedělal takovej zázrak. Funguje to, a funguje to dobře. Leccos jsem na axs odjezdil, a nikdy mi to po návratu na mechaniku nechybělo. V některých situacích je to pomalejší – palec dýl z gripu když musím řadit o několik převodů oproti mechanice s multi release.

                          Daleko větší rozdíl je pro mě třeba mezi HG+ a ostatními, než mezi axs a lankem.

                          0 0
                          • ememem1  

                            lankovy sram ma multirlease?

                            0 0
                          • Slam09  

                            A proč si nenastavíš přeřazení o víc převodů když to potřebuješ?

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              Tak nastavim, ale at uz to mam mackat dvakrat, nebo dlouze podrzet, stale to je pomalejsi nez jednou hrabnout do padla. Nerikam, ze se s tim neda zit, ale nevyhovuje mi to.

                              Nejcasteji radim o dva. S takovym nastavenim je to pres celou kazetu podobne, mozna o neco pomalejsi nez mechanika hlavne nahoru, o jeden je to samozrejme s AXS prijemnejsi, ale o dva to trva dele nez bych chtel.

                              Souvisi to ale asi i se zvykem na HG+, ktery mi dovoli radit jako prase pres nekolik prevodu v tahu. Urcite bych se mohl preucit, ale proc bych to delal :)

                              0 0
              • miťo  

                Hodně štěstí, až nastane tohle:

                0 0
                • Markony  

                  Kolegovi udělal to samé baterie do mobilu kupovaná u nás .

                  0 0
                • roud  

                  Míťo nepřeháněj to stejné ti udělá i baterie v telefonu ve světle v kameře a ve spoustě dalších věcech co normálně vozíš :)

                  1 0
                  • miťo  

                    No právě, tahle technologie je všude a může ti klidně zapálit barák :-/

                    Baterie na fotce je z kamery. Rozměrově podobná té od Sramu.

                    PS: nechte si kolo s bateriemi v řazení v autě v létě a vystavujete se nebezpečí, že to blafne.

                    2 0
                    • roud  

                      Asi nechápu tvůj stres z tohohle řešení :)

                      0 0
                      • miťo  

                        Můj stres z kola s bateriemi v autě pramení z případů, kdy leteckým modelářům blafly v autě v letním horku baterie do modelů letadel. Smutnej pohled. A to je třeba důvod, proč nenechávám kameru v autě. Na netu je dost videí ze vznícení elektro koloběžek, vrtaček, mobilů, autobusů. Hasí se to prý špatně.

                        2 3
                        • mais  

                          máš blbé informa nehasí se to, čeká se až to dohoří a jen to chladí, protože řada baterek hasit ani nejde. Baterka by teplo v autě dát měla, ta teplota, kde se to trhá a jde to definitivně do kytek je o pár desítek stupňů výš, ale to neznamená, že je dobrej nápad to nechávat na sluníčku atd..

                          modelářské baterky blafají, protože jsou hodně nestabilní, jsou naskládané tak, že se dají prakticky zkratově vybíjet při nízké cyklické zátěži a zároveň jsou v pytlíku (ty baterky potřebují dýchat pohybem – pouzdro by udělalo fatální problémy separátoru, který je občas označován jako grafen)

                          celému tomuhle problému předejdeš nízkým dobíjecím a vybíjecím proudem

                          0 0
                        • roud  

                          stejně jako nenecháváš kameru v autě tak můžeš vzít z auta i baterii z přehazky je fakt maličká (problem solved)

                          0 0
                          • miťo  

                            Jasan. Smyslem bylo upozornit na možný problém.

                            0 1
                            • roud  

                              Jinak k tomu nabíjení manželka nabíjí telefon každej večer pod polštářem na kterém spí a také s ní nehnu ani bagrem aby pochopila co se může stát :D

                              0 1
                        • Esi  

                          Ano baterky čas od času hoří, ale to hoří kde co a kvůli tomu asi nepřestanu používat robotický vysavač a nebudu nabíjet telefon před barákem. Je fakt že powerbanky a podobně se snažím nabíjet přes den když jsem doma. Babičce bouchla při nabíjení baterka v obyčejném 2 měsíce starém důchodcovském tlačítkáči, tak že malá baterka v podstatě nová a nabijení malým proudem originální nabíječkou, úplně se tomu vyhnout asi nedá.

                          0 0
                        • novas752  

                          Zase ty modelářský baterky jsou často Li-pol, protože jsou mimo jiné při stejný kapacitě lehčí, to v téhle elektronice jinde moc není, i v normálních „konzumních“ dronech jsou jen Li-ion, právě kvůli bezpečnosti.

                          0 0
                  • krabica  

                    A co teprv v elektroautě… :-)

                    0 0
                    • mais  

                      Záleží, co tam máš za baterku NMC je prostě divočejší chemie – dokáže dobrý poměr cena výkon životnost, daní je chemická stabilita a chemická odolnost…vůbec se nedivím, že do slabších BEV se rozmáhá vylepšený LFP

                      0 1
                • mais  

                  a proto modeláři skladují takovéhle baterky buď v battery casech nebo aspoň odděleně v keramických hrničcích

                  0 0
      • roud  

        Co to vyrekamovat ? ;)

        0 0
        • babicak  

          To bude asi podobný problém, jako reklamace Onuceho vidle :-).

          0 0
          • roud  

            Jako že by mu ten akumulátor v servisu odřeli??? :D

            1 0
            • Esi  

              Baterky mají výjimku a je na ne záruka jen 6 měsíců

              0 1
              • roud  

                Mnoba depresy to má jak dlouho týden nebo měsíc?

                0 0
                • Esi  

                  No píše po prvním nabití v létě, tak ze muže být celkem na hraně

                  0 0
    • Smazaný účet  

      :)

      1 0
    • File12  

      No nevím, mě vydrží nesmysl na Rival XPLR AXS jsem jí nabíjel zatím 4× za 3.500km a to nikdy nebyla do nuly. Ale tak já si na to buď jednou za čas vzpomenu nebo teď už to i ukáže Garmin po jízdě. Nedávno jsem koupil i silničku s Rival AXS, tak jsem zvědav jak tam to bude držet. U přesmykače asi úplně nesmysl.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Mně pořád chybí relevantní informace od někoho, kdo to má na MTB trochu dýl a jezdí i v 0°C…

      1 1
      • roud  

        A už jsi zkoušel tu druhou baterku ? Můžeš mít prostě smolika a ta první je vadná:/

        0 0
      • McBlacky  

        Vetsinou to maj lidi v CR na Ackovym bajku, takze moc do sracek kolem nuly se nejezdi.

        0 0
        • Smazaný účet  

          To je potom těžká diskuze, když většina to zřejmě nabila jen několikrát a biky má zazimovaný.

          1 0
          • Polka  

            Tebe jako testera bych chtěl ve firmě mít, to by se na trh nevypustilo skoro nic :-)

            0 0
          • Kouba_2005  

            Mozna proto, ze nebylo potreba, to nabili jen nekolikrat :-) Krome delsich rovnych useku, kdy mam zarazen jeden prevod (coz je tu minimalne), radim v podstate kazdych par sekund, abych udrzoval tak nejak stejnou kadenci, protoze je to tady nahoru a dolu. Odhadem nabijim tak co 300km, ale to spis preventivne. Celou zimu jsem s tim ale jeste neabsolvoval, letosni bude prvni.

            0 0
      • File12  

        Tak jestli to mám na gravelu je jedno ne? tam řadím stejně jak na bajku a odjel jsem s tím minulou zimu. kolo přišlo v konec listopadu a najel jsem s tím do února tak 400km a baterka byla na půlce. tak snad ti to stačí takhle

        0 0
        • novas752  

          Na každym kole se asi řadí trochu jinak často. Na mtb v členitějšim terénu řadíš častěji než na gravelu na lepších cestách.

          1 0
          • File12  

            Tak to je jasný. já s tím gravelem jezdím spíš XC terén. Pak taky někdo se snaží držet ideální kadenci a někdo to tahá na sílu. Umím si i představit, že 10–51 kazeta to vybije rychleji, než 10–30. Těžko se bude srovnávat. Každopádně co píše, to musí být v prdeli baterka, jinak to nevidím.

            0 0
      • pluto  

        Mám XO1 AXS od loňského podzima, jezdím celoročně do práce od pondělí do čtvrtka a o výkendech výlety, pokud nechumelí a nabíjím tak jednou za tři neděle až měsíc. Abych pravdu řekl, je mi to i jedno a nezabývám se tím, za mě jeto super věc.

        0 0
    • mais  

      www.batteryuniversity.com, najdi si křivku stárnutí a uvidíš.

      Lapidárni SOH těch článků je ca 500 ekvivalentních cyklů na SOC70, nejrychlejší degradace je prvních pár desítek cyklů a pak by se to mělo linearizovat až do těch 500 ekvivalentních cyklů je to klasické životnostní esko

      0 6
      • mais  

        Nechť moula minusový napíše, co jsem napsal špatně

        0 4
    • MatyW7U  

      https://www.youtube.com/watch?…

      Mrkni. Myslim že Martin Imrich jezdí dost ve všech podmínkách i dle jeho Stravy, opravdu bude asi problém někde v baterii či hazce.

      Já jsem tedy také skočil na GX AXS ,ale nic relevantního ti po týdnu a 2 jízdách tvrdit nemohu.

      V každém případě určitě budu jezdit i do nějakých –5 stupňů tak to ozkouším.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tvl, řazení má třetí tlačítko? :D

        Kolik toho ještě nevím…

        0 0
        • Gru  

          Spousta lidi ani netusi ze packa pod volantem slouzi k zapinani blinkru a steracu. Zapinanim prednich mlhovek si mysli ze jsou dalkove a zrcatka nechapou k cemu vlastne slouzi :-). Takze jsi na tom jeste dobre.

          2 0
          • Smazaný účet  

            Mně zřejmě unikl nějaký další manuál než montážní, vč. manuálu k appce :)

            Co všechno se vůbec v té appce dá dělat? :)

            0 0
            • Kouba_2005  

              Můžeš si přeprogramovat tlačítka, což jsem udělal jednou :-) a pak tam vidím, jak jsou na tom baterky, pak taky aktualizovat soft v komponentech. Moc na to ale nekoukám, určitě to umí víc věcí.

              0 0
            • kubad  

              Nahrát soft. A měnit co na které páčce je za funkci z přednastavených, plus možnost kontinuálního řazení a rychlost řazení

              Mikroposuv to jen ukazuje, nejde nastavovat

              0 0
    • Smazaný účet  

      Je to zralý na zamknutí.

      2 0
      • Polka  

        Ne, napřed otestuj tu druhou batyšu.

        0 0
        • Smazaný účet  

          To by vyžadovalo několikahodinové denní ježdění vč. měření času a vzdálenosti, což u mě absolutně nehrozí :)

          0 0
          • Cavendish  

            Tak proč tu kňouráš? Když pro řešení problému nejsi ochoten nic udělat???

            1 2
            • krabica  

              Je ochoten o tom vypisovat na b-f, to není málo… :-D

              1 0
              • Smazaný účet  

                Někoho baví jezdit, jiný radši sedí za komplem, je na tom něco k nepochopení? To je nějaká povinnost jezdit furt?

                Nedozvěděl jsem se stejně jako skoro vždy téměř nic. Vlastně dozvěděl jsem se, že mám tlačítko i pro ukazovák, takže aspoň něco to přineslo.

                0 0
                • krabica  

                  Nemusíš hned jezdit, stačí vynést kolo ven a cvakat na místě… ;-)

                  0 0
                • Kouba_2005  

                  Když tě teda nebaví jezdit, tak k čemu je ti informace, kolik ostatním vydrží baterie? Navíc tobě, při tom sezení u kompu, se jen tak ani nevybije.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Když během 14 dní 2× vyjedu na 3 hod. a baterka prázdná, tak se ptám.

                    0 0
                    • zderes  

                      .

                      0 0
                    • Paja  

                      Však ses tu už dozvěděl od několika lidí, že jim to v zimě vydrží výrazně dýl než tobě.

                      0 0
                    • Kouba_2005  

                      Tak zkus druhou baterku, 2× za 14 dní vyjeď na 3 hoďky a uvidíš, jestli to bude stejný.

                      0 0
                • Cavendish  

                  Stejně na tom nejezdíš, tak je ti to k prdu :)

                  0 0
      • Paja  

        To bys Kamilovi neudělal…

        0 0
    • Krejza  

      Než to zamkneš, mám otázku. Jak dlouho trvá u AXS, než se dá řadit na přehazovačce, po zařazení na přesmykači?

      (vím, že může být semi-synchro, ale někdy to nevyjde a je třeba dořadit)

      0 0
      • kubad  

        Hned

        Zmačkneš obě páčky, pustíš a hned můžeš pokračovat vlevo nebo vpravo

        0 0
        • Krejza  

          Takže ne úplně hned/zároveň.

          0 0
          • kubad  

            Nechápu jak to myslíš?

            Současně to nejde na to nemáš páčky :D

            0 0
            • Krejza  

              Jen se ptám, co mě napadlo. Slyším argumenty, jak je AXS intuitivnější a lepší řazení než Di2. Nechápu proč.

              0 0
              • novas752  

                Nesmysl.

                1 0
              • McBlacky  

                A ty neco takovyho delas?

                0 0
                • Krejza  

                  Jestli myslíš řadit, tak ano.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    Uplne naraz jo? U klasiky pri razeni vpredu musis trochu povolit v tahu, coz u asx nemusis. Takze ve finale to co do sily je vyhodnejsi s elektrikou. Nebo si nastavis automatiku a pily ti to radi samo a ty jen cvakas lehci/tezsi a v jednu chvili to to preradi misto vzadu i vepredu.

                    Chce to s tim jezdit, protoze v realu s tim nejsou problemy a omezeni vubec.

                    1 0
                    • Krejza  

                      Automat fakt ne, nevyhovuje. To je pro někoho, kdo neumí používat spojku v autě.

                      Semi je mi mnohem příjemnější – nahoru o 3, dolů o 1. Přesto je dost situací, kdy je třeba dořadit. Především dolů, jak se uvolní řetěz, tak semi chvíli trvá.

                      Rychlejší tak je si to dořadit ručně zároveň.

                      Mám Di2. A stejně tak zároveň řadím na mechanice, která je tedy celkem o něco pomalejší.

                      Jen prostě přemýšlím nahlas o situacích, které reálně zažívám. A když pak vidím srovnávací videa mezi oběma systémy, tak mi nedává smysl, jak může být jeden systém lepší oproti druhému. Imo záleží na zvyku.

                      0 1
    • Smazaný účet  

      Nová aku, cca 3 hod., 7–4°C, dioda zatím green.

      Taky jsem si všim, že řadím imrvére, brněnské periferie krom jihu to je furt nahoru a dolů.

      2 0
    • RomSva  

      Zdravím,

      nenašel jsem někdo někde(třeba aliexpress) adapter na baterii?

      tj.: že vy tam byl konektro co se zacvakne do hazky a na kablíku je vyvedené pouzdro na něco normálního (např 2×18650, 2× RCR123, nebo tak)

      případně pokud ne, máte možnost to někdo vytisknout na 3D tiskárně?

      jde mě hlavně o delší vyjížďky jako třeba míle, aby to tam člověk nemusel řešit případně měl stejné baterie i ve svítilně

      0 0
      • nooski  

        Baterka s krytkou vazi 26 g a je malinka.

        0 0
      • Kouba_2005  

        Místo baterky je na novém kusu červená záslepka odpovídajícího tvaru, takže tisknout nic netřeba, ale jak s kontaktama a co šťáva? To máš ošéfovaný?

        0 0
        • Johny.Merida  

          0 0
        • RomSva  

          upřímně děkuju, za to, že jsi mě vysvětlil že jsem vůl a řešení mě leží pod nosem.

          vrtnu 3 dírky do toho červeného čurapajzlu, vlisuju do toho mosazný kontakt, napojím to na 2s 18650 battery pack a je hotovo.

          tj, mělo by to držet, jít nabíjet origo nabíječkou(akorát to bude tak na 3dny nabíjení, přece jenom 200mAh vs 3600mAh je rozdíl)

          díky za nakopnutí

          0 0
          • Kouba_2005  

            Napěťově je to stejný, jo? Ani jsem to nezkoumal :-) Kdybys potřeboval víc těch červenejch bazmeků, tak se jich tu posbírá určitě mraky :-)

            0 0
            • RomSva  

              Je to Lithiovka,

              takže 4,2V max na článek, je to zapojené 2s(proto ty 3 piny na baterii, kvůli balancování článků)

              Takže 8,4V max

              0 0
              • novas752  

                Výše ve videu je to rozebrané, má to 7,4V.

                0 0
                • mais  

                  7,4 v odpovídání dvoučlánku ve smluvním napětí ekvivalentnímu 3,6 V na článek – to smluvní napětí je uvažováno pro SOC50

                  0 0
          • Smazaný účet  

            300mAh

            0 0
          • orm  

            Co mne jen tohle reseni s externi velkou baterkou pripomina :)).

            0 1
            • orm  

              Ted koukam, ze to mohlo byt dvojsmyslne. Myslel jsem di2 reseni. Treba by baterka ze shimana sla pouzit.

              0 0
              • Kouba_2005  

                Volba na AXS padla právě pro tu bezdrátovou instalaci, i když jsem zapřísáhlej shimaňák. Možná s novým bezdrátem od Shimana budu zas měnit, kdo ví :-)

                0 0
                • orm  

                  Mne se to take libi, kdybych nebyl odpurce elektriky, tak bych si prave kvuli konceptu vybral sram – kazdej s kazdym (silnice, mtb), zamenitelnost baterek. RomSva, ale resi delsi vydrz kvuli extremnimu zavodu a chce to resit 10× vetsi baterkou, ktera bude mimo prehazovacku, coz mne ve vysledku prijde stejne reseni jako ma shimano. S cim prijde shimano jsem take zvedavy, hlavne na to, kam chce narvat baterku, kdyz na mtb se vozi teleskop, pokud stale bude baterka mimo prehazku.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Můj Genesis měl prostor na baterku ve spodní trubce, víčko před středem dole, ale dnešní fully tam mají tlumák.

                    0 0
          • RomSva  

            tak dnes prakticky hotovo, nasadil jsem to a funguje to.

            nakonec jsem ustoupil z toho že použiju 2ks 18650.

            doma se me válela nefunkční fenix svítilna na 2×16340 (rcr123). z té jsem použil tělo, na soustruhu mě chlapy v práci vyrobili čelo a vytocili cuprextitovou destičku, ted jsem se hrál s pájkou.

            použil jsem záslepku co dodávají s novou hazkou (tu červenou) do ní dvě díry, kolíky z mosazného drátu a hotovo.

            ještě to zítra v práci zaleju epoxidem a nechám vytvrdnout ať to vypadá trochu k světu.

            fotky jsem nedělal dokud to nebude vylité ať mě nepomluvite jak to vypadá.

            zítra dodám foto hotového.

            takže, vzhledem k tomu že jsem použil tubu na baterie, nejde to v tom nabíjet ale je velmy jednoduchá výmena (a baterie jsou klasické rcr123, takže to co mám v čelovce a ruční svitilně, navíc je jak čelovka tak ruční svítilna umí i nabíjet z usb-c),

            kapacita baterie je teda nyní 700mAh, 7,4V (2s1p), s tím, že jich běžně sebou vozím 6–8 náhradních a můžu nabíjet za jízdy z powerbanky.

            problem solved, celkové náklady 30kč – 1m opleteného kabelu (baterie jsem měl a vozím je tak i tak, takže nezapočítány)

            foto jen těla, krytky, jak říkám celek dodám až bude hotový, musím to ješte zalít

            3 0
            • RomSva  

              no vizuálně žádná hitparáda… co už, od toho zalití jsem si sliboval víc.

              0 0
              • Kouba_2005  

                Zalití v pohodě, ale ty kontakty mi přijdou trochu šejdrem, možná je to jen tím rozklepáním. Každopádně tohle bych si dal možná na nějaký expediční kolo, i když na to asi spíš mechaniku. V kostce – moc se mi nelíbí něco, co bych musel bindovat v rámu :-)

                0 0
                • Kouba_2005  

                  … k rámu.

                  0 0
                • RomSva  

                  kontakty ještě zabrousim, je to mosaz jde to hezky.

                  no a pak to hodím na váhu, kolik má origo sram nabíječka a jak to vyjde vs tohle řešení.

                  jako na 99% vyjížděk stačí úplně v poho jedna origo baterie, tohle nasadím jen párkrát do roka když bude něco delšího v zimě nebo dlouhého přes léto (prostě abych jel i s čelovkou, pak to dava smysl)

                  no investice to byla 30kč, a prostě jsem nechtěl dávat litr za další origo baterie a k tomu sebou tahat nabíječku

                  1 0
              • Alojs01  

                Zajimavy pocin, ale vzhledem k velikosti, neni 2.baterka v kapse jednodussi reseni? :-)

                0 0
                • orm  

                  Kolik bys tech baterek potreboval na 14+ dni jizdy?

                  0 0
                  • Kouba_2005  

                    1?

                    0 0
                    • orm  

                      To nevychazi, kdyz ma baterka vydrz max 30h a milari jedou tech 16h/den a moznost nabijeni predpokladam nemaji nebo ne tak casto.

                      0 0
                      • novas752  

                        Takhle má cca 2,3 násobnou kapacitu než origo baterie, takže na jedno nabití ujede klidně přes 60 hodin.

                        0 0
                      • Kouba_2005  

                        Jako ze radi 16h v kuse denne? Takhle se to asi pocitat neda, ne?

                        0 0
                        • novas752  

                          Ne, to je myšleno jako nějaká průměrná doba jízdy, což samozřejmě každému a v jiných oblastech vychází jinak podle toho jak často se řadí.

                          0 0
                      • nooski  

                        A kolik bude potřebovat těchto bastlů?

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          zajimavy vytvor, ale neni lepsi nabijecka plus powerbanka?

                          0 0
                        • RomSva  

                          jeden i na 10 000mil… jsou v tom výměnné baterie které stejně sebou vozím (když jedu s čelovkou)

                          a navíc jdou koupit v jednorázové nenabíjecí variantě skoro všude.

                          jinak jako samozřejmě jde vozit jen origo baterie a nabíjet po hospodách, jenže, to je micro usb kabel navíc který jinak člověk neveze, nabíječka, k tomu to trvá…

                          takhle by mě v hospodě mělo stačit napichnout power banku a cpát do ní 25w+

                          z ní pak krmit telefon, navi, atd… a vše na usb-c

                          jako tohle byla chyba co jsem udělal letos, několik druhů baterií a kabelů. zbytečná váha a balast navíc. Co je podstatné je jeden druh baterií pro vše.

                          4 0
                        • orm  

                          Bastl bude potrebovat jeden. Vrat se na zacatek a precti si co to je a jake je pouziti

                          0 0
                      • Fabulator  

                        Když jsem jel Hope 1000 tak jsem většinu času jel na nejlehčí převod, tlačil nebo se vezl z kopce. Ve výsledku jsem se hýbal 20 hodin denně a jedna baterka mi vydržela 3 dny.

                        0 0
                      • Alojs01  

                        Vozi s sebou powerbanku a telefon, navigaci, tracker, svetla. Moznost nabiti powerbanky maji tak casto, jak se rozhodnou prenocovat, najist v civilizaci. Ale jasne, na takovy typ akce je to asi prakticke.

                        0 0
                        • tomxxx  

                          Na míle je praktická mechanika. Ale nebudu vam do toho kecat :)

                          1 0
                          • RomSva  

                            zcela bez diskuze, jenže jak jednou tu elektriku zkusíš, moc se ti zpět nechce, navíc to kvůli tomu přehazovat, tahat lanka atd…

                            no udělal jsem váhové srovnání origo vs bastl

                            baterie je férové nepočítat, jednu origo pro jistotu stejně povezu a počet vezených 16340 se nemění.

                            takže je to

                            41g origo řešení (pokud bych chtěl vést 2ks baterií tak je to 25g navíc)

                            vs

                            42g bastl

                            jako kdybych chtěl být detailista tak můžu ještě udělat zadní dekl z POM a přišel bych o vypínač ale měl bych dolů pár gramů.

                            0 0
                            • Kouba_2005  

                              Proc vazis origo baterii s nabijeckou a bastl bez? :-) To pak neni zadny srovnani. Navic bastl jsi nedelal primarne kvuli vaze, takze to je stejne uplne jedno, ne?

                              0 1
                              • RomSva  

                                bast mám foto jak s baterií tak bez, 79 vs 42g

                                důvod proč věci srovnávám jak je srovnavam je popsán výš a je to právě kvůli objektivnosti.

                                proto taky píšu, že to má smysl jen když jedu s čelovkou.(kvůli nabíjení-čelovka je zároveň nabíječka a kvůli tomu že pak vezu zásobu baterií)

                                https://www.kronium.cz/…od_2422.html?…

                                jinak samozřejmě na normální ježdění je origo řešení mnohem lepší a budu ho používat, bastl je jen na delší trasy v zimě a dlouhé v létě.

                                0 0
                                • Kouba_2005  

                                  Já ti píšu, že vážíš baterii s nabíječkou. Bastl s nabíječkou ale na fotkách nevidím. Nebo snad bastl nabíjíš vzduchem? To je pak porovnání k ničemu. Ale kašli na to, mně je to fuk, je to tvoje :-)

                                  0 2
                                  • kocers  

                                    Přesedni si, případně ještě jednou přečti co psal výše. Ve zkratce. Na dlouhé trasy váží pouze věci, které bude brát NAVÍC. Čili k AXS baterie musí vzít i nabíječku, kdežto k bastlu už má nabíječku zabalenou, protože tím nabíjí další zařízení .

                                    3 0
                            • tomxxx  

                              Tvl na mílích by byl poslední problém to, jestli si koupím jinej šaltr, páčku a natáhnu bowden.

                              Navíc na míle ta mechanika je vhodnější i z hlediska řešení problému urvaný hazky atd.

                              Elektriku jsem zkusil, blbý to není, ale že bych vymýšlel bastly s baterkou na nějaký expedice, mi přijde jako totální hovadina.

                              1 1
                              • Raf  

                                Hele většina lidí, co to jezdí hodně, tak buď už elektriku má, nebo po ní touží.

                                0 5
                                • tomxxx  

                                  A v čem je to lepší, řešit na takových závodech další baterku?

                                  0 0
                                  • TJK  

                                    Jestli myslis el. razeni tak vydim jednu vyhodu v sile potrebne k razeni.. pokud ses vydojenej tak uz i mackani packy s odporem jako ma sram muze byt po celym dnu fakt unavny a bolestivy, nehlede na fakt ze s zadelanym bowdenem to pujde umacknout jeste mnohem hur… u toho se elktrika nepta.. cvaknes a sup..

                                    jinak vyhodu nevidim :-D

                                    0 0
                                    • RomSva  

                                      osobně jsem měl mnohem větší problém s brzdama, byla prostě kosa, na kost zmrzlé prsty a bolelo to, modulace na prd atd… (Shigura XTR 9120 Trail, na 180mm MDR)

                                      řazení bylo celkem ok (XX1 páky, XTR-RD M9100)

                                      kolo jak mám v profilu už není úplně pravda co se týče osazení – chvíli jsem hledal co vlastně chci

                                      0 0
                                      • TJK  

                                        Shimano ma oproti sramu mnohem lehci chod paky (razeni) to bude taky velka pomoc

                                        0 0
                                        • RomSva  

                                          jo jenže se me ty xtr páky rozpadly, nějak jsem v ne ztratil důvěru

                                          0 0
                                  • RomSva  

                                    v ničem

                                    proto ten bastl – pak to řešit nemusíš

                                    ale pravda je taková, že jsem se prostě nudil, tady jsem narazil na toto vlákno a tak jsem to udělal no…

                                    0 0
                                  • Raf  

                                    Pacientů, kteří jedou nějakou noc nonstop je pár, a zbytek ji prostě šoupne na dobu spánku do nabíječky.

                                    0 0
                                    • ememem1  

                                      ak mas do akej, aj pri akciach typu alpenX kde prespavas na chatach, neni elektrina cez noc zarucena, napr ju niekde proste vypinaju alebo je vas takych na izbe s jednou zastrckou viac a pod.

                                      0 1
                            • RomSva  

                              Tak jen pro info: tenhle bastl mě vydržel 11 dní na mílích, než začal hlásit slabou baterii (takže by ještě nějaký ten den-dva vydržel)

                              měl jsem baterií kopu(stejné v čelovce a na světle na kole) tak jsem je preventivně vyměnil.

                              Nejednalo se o žádné super RCR123 články, ale o obyčejné nabíjecí LiitoKala 16340, 700mAh z aliexpresu.(50kč/ks i s poštovným)

                              jinak celé míle zcela bez problémů.

                              5 0
      • Smazaný účet  

        O něco výš najdeš odkaz na video, kde borec předělává sedlovkovou aku, protože mu zavazela při zasunuté, testoval i China bezdrát, který by měl být od 7s snad na vše..

        1 0
    • Cavendish  

      Proběhl další 3h test baterie?

      0 0
    • Paja  

      Cituji Smazaného účta:

      Napiš prosím, do AXS vlákna, že jsem totální debil a hazka byla uspaná nikoliv vybitá, dík.

      :D

      0 0
      • Vilém  

        Ze by uz bylo nejhur a precetl si manual?

        0 0
      • roud  

        Nene :D

        0 0
      • Cavendish  

        Vzpomínáme :(

        Vyhlašuji tipovací soutěž…za jak dlouhou bude Páťa zpátky na fóru?

        0 0
        • MartyM  

          jako myslíš aby se zase nechal ovlivnit BF masírkou a koupil nějaký další klunkr co nepotřebuje za dlouhé peníze a pak tady brečel co to je za sr..ku a ještě ho sedřeli na bazaru, když to musel nechat skoro nové za třetinu aby se to ho vůbec setřepal? :-)

          0 0
    • honzabike  

      Treilhunterova recenze AXS a její výdrže:

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • Johny.Merida  

      Tak dnes AXS GX venku přesně 2:39 min v mínus 6–9°C.....podle Garmin údaje žádný pokles kapacity a při promačkání tlačítka doma, svítí stále dioda zeleně. A to jsem ji nabíjel bůhví kdy… Takže asi tak.

      3 0
      • TJK  

        Jako 2 a půl hodiny?

        0 0
        • Johny.Merida  

          Tohle je to co jsem v mrazu objel. Mezitim jsem.se zastavil na pivko a kolo stálo venku na mrazu . Celková doba baterie venku byla 3 hodiny dohromady od výjezdu až domu. Bez zjevného problému s kapacitou.a řekl bych že minus 9 už je slušná zima.

          2 0
      • StuntJ  

        ASX je max. do –10°C ,takže v pohodě :)

        https://www.sram.com/…r-manual.pdf

        0 0
      • orm  

        Zeptam se mozna hloupe, ale jakej ma vyznam mit pole zarazeneho prevodu na jednoplacce?

        1 1
        • Johny.Merida  

          Když to systém umí a umožňuje, tak proč ne? Vidím kolik si nahoru ještě můžu ulevit :-))

          0 0
          • orm  

            Kdybys byl co proto, tak ve jmenu tohoto vlakna si tam radsi das stav baterky :-).

            0 1
            • Johny.Merida  

              Mě právě výdrž baterky netrápí :-)) raději mrknu, jakýho kašpárka mám zašaltrovanýho. Stav baterky si přeci snadno překliknu na jiné datové obrazovce, kde je i stav Edge.

              1 0
    • Smazaný účet  

      Upřímně na poslední vyjížďce,plně nabito,vrátil jsem se a už svítila cervene….

      Hodně to prisuzuji komplet obalenym pohonem od bahnoledosněhu a mrazu…

      Jinak léto pohoda.

      0 0
    • kejda  

      Hele, nevím, ale tady bylo dneska okolo –5 stupňů, dvě hodinky, cca 30 km a stále zelená. Ale na čistém sněhu, žádné bláto.

      0 0
    • jIrI___  

      Lehce OT – nenarazili jste na nějaký eshop, kde by měli skladem sadu Rival XPLR AXS?

      0 0
    • PAFIRA  

      Otázka na majitele telefonů Redmi Note 10,jde vám spárovat hazka s aplikací?

      Mně to odmítá spárovat a nevím proč,potřeboval bych si změnit směr řazení *****.

      0 0
    • RomSva  

      Zdravím,

      nemáte někdo náááhodou doma pár těch červených bazmeků, záslepek které jsou na nové hazce místo baterie.

      Ač stávající řešení funguje perfektně(2×16340, viz výše), používám ho pořád vůbec to nenabíjím, vydrží to snad nekonečno, garmin hlásí furt plnou baterii na hazce a to s tím jezdím v noci cca 3× týdně – po hodině a půl, bez ohledu na počasí.(bylo např. –11°)

      osobně si myslím že hazka má opravdu minimální spotřebu a co limituje baterii je to, že je málo proudově zatížitelná(měkká), protože je prostě malá, takže např 2× větší baterie vydrží podstatně víc jak 2× tolik.

      mám prostě ještě chuť ještě bastlit.

      kdyby byl ten červený bazmek pokud možno ze zlínského kraje, vyměním třeba za slivovici.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Vzhledem k ceně domácí slivovice to bude tak panák, ne? :-) Záslepky bych měl mít dvě, když je najdu, ale jestli to má smysl jakkoliv posílat … ?

        0 0
        • RomSva  

          neměl jsem, nemám a nehodlám používat menší balení než 0,5L

          0 0
    • Martinez666  

      Cus ..tak to ji máš nějakou v hajzlícku..ja uz ji používám cca dva roky a nejezdil jsem zhruba 7 tisíc km(e-bike)a baterku nabijim zhruba 1×týdne (počet najetých km je individuální)ale tři hodiny je fuck strasne málo. Uvidíš u ty nový alwmylsim si zw to bude v pohodě.

      0 1
    • RomSva  

      Zdravím

      Hodlám provést upgrade mého axs battery bastlu. Jde mě o to ho jen designově učesat.(Fungu­je supr)

      Nevíte náhodou někdo jestli tady ta věc

      https://r2-bike.com/…e-Powertrain

      Má vývod na dva nebo na 3 dráty(tj. Jestli by při zapojení na 2S baterii to uměla origo axs nabíječka balancovat)

      Děkuji

      0 0
      • McBlacky  

        K čemu by bylo seriové zapojení? hazka má minimální odběr ne? Navíc akorát potáhneš váhu navíc, kapacita je stejná.

        možná jsem nepochopil o co ti jde :)

        0 0
        • RomSva  

          Potřebuju 7,4V, takže 2s zapojení jako má origo baterie(proto má 3 kontakty-musi balancovat). Vzhledem k tomu že používám baterie 16340 tak je výdrž násobná oproti originálu a to se nebudu bavit o jednoduchosti nabíjení atd…

          0 0
          • krabica  

            Co je složitého na dobíjení? Jednu nabíječku mám v autě, druhou doma a navíjím, když je potřeba… Baterku vozím jednu náhradní…

            1 2
            • Kouba_2005  

              Hoši, tahle debata už tu byla loni. Prostě to tak chce, má to zbastlený a odůvodněný, má to tak jak to chce mít. Hotovo.

              3 1
        • kejda  

          tvl, za 200 euro si raději koupím 5 zaloznich baterek :))

          3 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.