silniční ráfek EA30 rupnul - jaký vybrat?

3 nepřečtené
  • himi

    ahoj, včera mi rupnul ráfek Easton EA30, viz fotka. najeto cca 5tis km, vážím 90kg. na reklamaci to podle prodejce není (výsledek nejistý), stejný nový ráfek prý kolem 1500Kč a dodání 3 měsíce. takže se musím poohlédnout po něčem jiném.

    na jednom zahraničním fóru jsem narazil na téma právě ohledně EA30 a prý lupou dráty apod, a že jde celkově o ne moc kvalitní ráfky. takže jsem měl asi docela štěstí, že to vydrželo tak dlouho?

    co doporučíte jako náhradu? má smysl koupit rovnou jiná zapletená kola? nebo jen nějaký lepší ráfek? prosím o doporučení, v případě zapletených kol cca do 5tis Kč. nejezdím závody, roční nájezd kolem 6tis km.

    díky!

    0 0
    • Singlespeed  

      Pokud chceš použít původní špice, tak změř výšku ráfku a z toho vycházej. Mohl by pasovat třeba lehký a osvědčený Remerx Alcyon (ten má 22mm). Na 90 kg bych dozadu dal pevnější Remerx Rapid (výška 28mm) a pořádné špice (původní asi budou dlouhé).

      0 0
    • Zodiax  

      Měl jsem je na svém novém Ghostu a upřímně závidím těch 5000km ;)

      Měl po cca 500km prasknul drát, po dalších 200km se opět totálně rozcentrovaly, takže výsledné řešení bylo, že jsem je nechal znovu přepléct, zakapat niple a předal jsem je přítelkyni, která svou vahou snad nebude působit tak jako mých ±90kg a tím pádem alespoň něco vydrží.

      Sám jsem si vzal jako náhradu Campagnolo Zonda, najeto cca 800–1000km a zatím naprostá pohoda, jízdní projev taky tisíckrát lepší. Takže bych se zkusil kouknout např. na Campagnolo Vento, to je v dané cenové hladině. Jezdil jsem je předtím (17000km) a za tu dobu jeden prasklý drát a 3× v servisu na docentrování a utažení (před dovolenou)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.