• xgxgxpx

    Ahoj všem, najdu tu dobrou duši, která by mi poradila s výběrem silničního kola?

    Cena zhruba 17–22k. Závodit na něm nehodlám, jsem hobík. Dlouhá léta jsem jezdil na horském kole a teď bych se chtěl vrhnout spíš na silnici. Pokud najedu 5000km za rok, myslím, že to bude hodně ;) Vzhled kola nehraje roli. Chci co nejlepší stroj v poměru cena/výkon. V ideálním případě co nejlehčí, ale je mi jasný, že v týhle cenový kategorii to bude vesměs všechno stejný.

    Dodám, že měřím 183cm a vážím 98kg. V budoucnu bych ale prostřednictvím nového kola velice rád zhubnul :D

    Předem díky moc za všechny věcné rady.

    0 0
    • blue.sun  

      Bazar nebo Decathlon.

      Osobně bych vybral v Decathlonu https://www.decathlon.cz/…8377756.html

      0 0
      • postman79  

        Určeno pro pravidelnou cykloturistiku na silničním kole od 2 do 4 h, či od 50 do 100 km.

        Nic pro mne. Většinou jedu do těch 50, a když už, tak nad 100.

        0 0
    • xgxgxpx  

      Mrknu na to, díky moc. Jinak mě osobně se celkem líbí tohle: https://www.bradsky.cz/…p-11656.html Výrobce o něm tvrdí, že má jízdní vlastnosti mnohem dražších kol. Ale to bude spíš taková lákací věta, co? :)

      0 0
      • blue.sun  

        Chápu, že design prodává a lákavé komentáře taky, ale tohle není nic moc. Sora za nic nestojí, ta 105 je fakt nejrozumnější osazení pro delší ježdění.

        0 0
    • xgxgxpx  

      Ještě někdo další s nějakou alternativou k tomu Tribanu 540? Zatím se mi líbí, ale chtěl bych zvážit i jiné možnosti.

      0 0
        • mikub  

          Zbytečně těžký převody. Pro hobíka imho nic jiného než kompakt nemá smysl.

          0 0
          • platypus  

            Převody jsou v pohodě, šak nepojede hned na zonkolan. Nejdůležitější je na silničce se naučit šlapat, naučit se pohybovat ve vytrvalostním pásmu, jezdit s nášlapama aby technika šlapání, zvyknout si na silniční provoz a jestli bude chuť závodit tak jezdit ve skupině takový to poměr cena/výkon když se začíná mě přijde zbytečné, pardon, jenom samomluva.

            0 0
            • tromboonen  

              Taky myslím, že je to v poho, malinkjo horší kola, malinko lepší váha a do budoucna lepší upgradovatelnost, ten Triban je fajn, ale rám těžítko, takže buď to brát jak je, nebo nic.. a ty převodníky taková trága nejsou, v nejhorším to přehodí za něco z bazaru, časem by se možná hodilo tovnou vyměnit i kliky…

              0 0
      • BLACK1E  

        Já si třeba z bazaru postavil kolo, který mám v profilu. Je ale pravda, že na spostu věcí jsem měl kliku a koupil je za pakatel. Jinak ani ten Focus, kterej jsi dal do odkazu není špatnej. Je osazenej novou Sorou, která má vnitřní vedení lanek. Já před týdnem dával na jedno kolo komplet novej Claris (ještě nižší sada) a z funkce jsem byl vyloženě nadšenej.

        0 0
        • Bruca  

          funguje ten claris líp než třeba st2203, což byla řada pod sorou dřív? nebo je to na stejné úrovni?

          je vůbec ještě na nějaké sadě ta malá „páčka“ na odřazování nebo už všechno dělají pod brzdovou? na zimní rukavice mi to přijde docela divočina

          0 0
          • BLACK1E  

            Novej Claris už vypadá jako 105/Ultegra. Popravdě má i podobnou váhu a kdyby neměl tak málo rychlostí, skoro by mezi tím nebyl rozdíl. Dojem na mě udělaly hlavně brzdy, který jsou krásně pevný a jdou zlehka. Páčku nahoře už má jen A070 řada. Tu mám na dojížďákovi a na to je super. Ale jinak je to děsný bláto.

            0 0
    • macomb  

      Šel bych do bazarového karbonu, sám jsem to tak 2 roky zpátky udělal a spokojenost.

      0 0
    • lunochod  

      Na silnici s čelistěma bych se vyprd a koupil cyklokrosku kde se vejdou široký gumy.

      0 0
      • nitraq  

        V tom případě ale nemůže za dvacku karbonovou vidli a 105, ale spíš hliník a tiagru. Nutno ale dodat, že i ta tiagra funguje víc než slušně.

        0 0
    • xgxgxpx  

      Přidám ještě tlumočený názor od kamaráda, který vyzvídal u člověka, co dělá v brněnském bajkazylu:

      „Hele tak decathlon je prej těžká *****,to gtcko prej úplně vpoho. S tím ale,že jestli že to prý začne bavit,tak ti to za půl roku bude málo. Jestli máš na to 20, máš si koupit jety kolo velikosti,co ti sedne. Protože za 20 koupíš jezy kolo, který by nový v té kvalitě a komponentech bylo na 60 litrech. Jestli nechceš bazarový,tak ses prej *****. :D “

      Tak a co teď? :) Variantě pořídit kolo z bazaru se nebráním, ale vůbec tomu nerozumím. Nevím, co si pohlídat. Nepoznám, v jakém stavu jsou komponenty atd. Nejsem si jistý, zda je to pro mě správná cesta…

      0 0
      • Espen  

        Moc těch Carbonových střel za 20k z 60k na bazaru nevidím. Když už, tak starší kousky s tykadlama. Taky jsem tedy kupoval bazarový, ale s nižším rozpočtem, takže mi tykadla nevadí a vše funguje na jedničku.

        0 0
      • gregorus  

        Ta vaha tribanu te trapit nemusi. Jo, ma rekneme o kilo vic, nez hlinik za 30t, ale to je pri tvych parametrech celkem jedno. Jinak 22t je relativne malo i na bazar a hledat, co ti bude sedet, kdyz na silnicce nejezdis, nebude lehke.

        0 0
      • Člověk a jeho svět  

        myslím, že s bazarovými koly za 20 co reálně stály 60 moc nebude… Jestli to mistr z bajkazylu neví, tak je pi… ;)

        0 0
        • Jason Voorhees  

          Za 19k před měsícem a eště mi ho dovezli až domu za 500,– . Nový stálo 42k + karbon ráfky za 15k, najeto 2k, takže nový (Ultegra, karbon vidle, novy galdy). Model 2015 myslím.

          0 0
      • nomecz  

        možná se jdi někdy do toho „bajkazylu“ mrknout co tam funguje za exoty :-) tam pro rady fakt ne

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          JJ, díval jsem se na web, protože jsem o tom neslyšel, a je to takové Hollanovo agitační středisko v praxi, aneb pereme dotace a granty.

          0 0
    • Martin_75  

      řešil jsem úplně stejnou situaci už v prosinci a nakonec zvítězilo hledání v bazaru, čekal jsem a nakonec jsem chytl celokarbon s komplet ultegrou za 25tis.. viz. muj profil. a je to bez chyby.

      Moje doporučení je hledat v bazaru a podle mě karbona se 105 bys měl za těch 20–22 chytnout..

      0 0
      • tromboonen  

        Jo, a pokud možno v zimě, teď na jaře to nebude tak super… chce to zjistit co chci (geometrie/styl, velikost/délka a výška hlavovky), pak to sledovat a skočit po něčem když se to tam objeví…

        0 0
    • jecnak  

      To mate hrebiky, lepenku, prkna, rabicku. Vite, co to je rabicka?

      Presne tak se to obvykle zvrhne s bazarovkou. Ani s clovekem, co kolum rozumi a s dobrou vuli na obou stranach se po koupi nevyhnes nejakym dodatecnym investicim, protoze to kolo je proste jety a stary a dily, ktery vypadaji a tvari se dobre, jsou klidne po polovine zivotnosti.

      Kdyz koupis nove kolo, mas urcitou jistotu. Navic novou silnicku za 20 po roce za jiste 12 prodas, takze pripadne taky moc netratis.

      0 0
    • felix.org  

      Prodám ti svoji, sedneš a jedeš :-) Teda namontuješ ještě pedály. Má nový nejetý kola, pláště a řetěz.

      0 0
      • Seny  

        Ahoj, asi ji už nemáš ze ? Shanim pro sebe první silniční kolo.

        0 0
      • Seny  

        Ahoj, asi ji už nemáš ze ? Shanim pro sebe první silniční kolo.

        0 0
      • Seny  

        Ahoj, asi ji už nemáš ze ? Shanim pro sebe první silniční kolo.

        0 0
      • Seny  

        Ahoj, asi ji už nemáš ze ? Shanim pro sebe první silniční kolo.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.