Na základě doporučení z jiného vlákna, zakládám toto. Byl jsem totiž nařčen ze lži, když tvrdím, že:
U Generali jsem na pobočce vypověděl životní pojistku, kde jsem spořil tisíc korun měsíčně cca 17let. Nadiktoval jsem číslo účtu včetně pomlčky. Pán říkal, že mu to pomlčku nebere. Ukázal jsem mu číslo účtu na mobilu. Říkal, že děkuje za upozornění, dá prý to jako předčíslí. V tištěné smlouvě pak bylo číslo bez pomlčky, bohužel pro mne, jak se ukázalo. Účet se stejným číslem, jen bez pomlčky, totiž existuje, a tam peníze byly odeslány, jedná se o Komerční banku. Když jsem po nějaké době urgoval, ukázala se jen moje vina, totiž špatné číslo účtu na smlouvě, které jsem si měl zkontrolovat. Generali odeslalo správně peníze na uvedený účet, v KB správně vše proběhlo. Majitel účtu peníze nevrátil a nevrací. Já nemohu ani na policii, protože nejsem odesílatel peněz.
Ale proč to píši. Chci obhájit svoji čest, byl jsem několika uživateli označen za lháře. Přitom já lžu na dnešní dobu neskutečně málo, tomu by nikdo nevěřil, a toto je důsledek. Vyzývam tedy pochybovače, když ne k souboji, tedy k sázce. Pokud není výše psané pravda, vyplatím každému… A naopak. Dle domluvy.
Ctiutrhání je snadné, ale nést za to odpovědnost, to již chce celého uživatele.