Sava Vegar 4.0 unboxing a sestavení

341 nepřečtených
  • Vlasticz

    Postřehy a dojmy z rozbalení a sestavení endurance silničky Sava Vegar 4.0, toho času na alze v akci za necelých 30k:

    • balení v pořádku, krabice nepoškozená, uvnitř všechno v pěně a bublinách, pochytané sk páskama.
    • Alza i výrobce mají na stránkách chybně fotky nižšího modelu, tenhle má karbonový aero integrovaný kokpit se skrytým vedením:)
    • sestavení naprosto v pohodě, trochu drbačka poskládat a navlíknout podložky pod kokpit, ale jinak oproti gravelu Carbon 1.2 nebe a dudy
    • kromě nábojů a kotoučů komplet Ultegra včetně klik, kazety a středu
    • váha vel. L bez pedálů 8,7 kg s drátovými plášti 28mm a hnusnýma dušema, jen na obutí půjde sundat odhadem 0,3 kg
    • karbonová kola, ráfky vypadají dobře zpracované, nejsou tubeless ready, ale po vypáskování by mohly být, někdo ve vlákně ke gravelu Grus 8.0 psal, že je na bezduších vozí. Náby Novatec nuda šeď, váha kola 865g přední.
    • kotouče z chinesia
    • obutí, vošklivé levné drátové pláště a duše

    ZÁVĚR: za ty prachy WOW, uvidím, jak to bude jezdit, nepotřebuju další kolo, ale je to krásné a pokud nebude nějaká zrada s koly, tak líp vybavené než třeba Endurance CF7 od Canyonu!

    1 2
    • Ales007  

      Kua to jsem neměl vidět :)) Hele jak Ti sedí to L? Včera jsem o něm taky celý den uvažoval a zjistil, že na stránkách výrobce mají zrovna u tohodle kola velikostní tabulky trochu jinak než třeba u gravelu. Tak řeším, jestli by mi s mými 186 cm to L stačilo.

      0 0
      • Vlasticz  

        L mi sedí dobře, nastavoval jsem to na plastových platformách z vrakáče, ale to budou milimetry. Kolmice z kolene na osu, posouval jsem sedlo malinko dozadu, sedlovka vytažená viz foto. Kokpit se zdá být v klidu, klidně bych páky hodil malinko víc nahoru, ale to teď řešit nebudu. Jinak mám při 187cm rozkrok 87,5 cm. V tabulce Canyonu mi to vychází jako horní hranice Lka na jejich silničkách. Projel jsem to jenom kolem bloku, ale líbí se mi to moc. Jenom v rámu stejně jako u gravelu na nerovnostech rachtají bowdeny a hadice, bude to chtít nějaké tlumení.

        1 0
        • cyklista86  

          Jsou zmatky v te geometrii Muzes prosimte zmerit delku sedlove trubky a efektivni delku horni trubky? Myslis, ze na 177cm a rozkrok 81cm by to Lko bylo ok?

          0 0
          • Jurakom  

            Porovnal jsem geometrii Savy v eMku se svým Supem Road Issue v eMku. Mám 175 cm, Sup je tabulkové pro 175 – 185 cm. Jezdí se mi na něm dobře. Sava má o 4 mm delší sedlovou trubku a o 7 mm kratší efektivní délku rámové trubky. Ostatní rozměry v tabulce u Supa bohužel nejsou. Takže já to vidím na M, ne na jejich rádce který doporučuje L.

            0 0
            • Chytilak12  

              Ahoj no jo ale kolo má sedlovka s 0 ofsetem a ramovka je nějakých 46–7 vysoko objímka v 50cm vzal sem M I L a nevim kolik meris

              1 0
        • Chytilak12  

          Ahoj prosím pokud měřím 177–176 jakou velikost zvolit ukazuje mi to L ko diky

          0 0
    • Kouba_2005  

      Ještě jsi mohl hodit rovnou odkaz, ať se to nemusí hledat.

      Já si to snad koupím, jen nevím, co s tím a kam to pověsit, už mám všude plno :-D

      edit : uff, tak dobrý, začínají velikostí M, což je na mne velký :-D

      0 0
    • divotvorca  

      picne ma… presvedcil si ma an obmenu vozoveho parku…

      0 0
    • Jason Voorhees  

      Ty omotávky tam byly? Že jsou dole obráceně. Jedná motaná dovnitř a druhá ven, to by mě rozčilovalo :-).

      1 0
      • Vlasticz  

        Nejsem silničář, neřeším, ale přemotat to hádám nebude takové peklo:). Doteď jsem občas jezdil silnici na hyeně, proto jsem tak nadšený:)).

        1 0
        • Jason Voorhees  

          Jasný, v poho, proto smajlík. Supacazy stejně moc nevydržej, tipuju, že cca za 1.500km budou prodřený u pák, tak pak dáš nový ;-). Jinak kolo pěkné.

          0 0
    • Boris  

      Odkaz zde: https://www.alza.cz/…va-vegur-4-0?…

      Za ty peníze kolo v téhle výbavě u konkurence člověk nenajde.....

      Je otázkou jak to jede.

      Vlasticz: až to pořádně projedeš, tak napiš postřehy......

      0 0
      • cyklista86  

        To vrácení do 60 dnu za příplatek 2000kc. Jakože se to může vrátit použité? Jinak je někde geometrie s rozmerama?

        0 0
        • Boris  

          Jestli použité netuším.

          Geometrie tady: https://www.sava-bicycles.cz/…ts/vegar-4-0?… (Pro zobrazení správné geometrie je potřeba kliknout nahoře na požadovanou velikost)

          0 0
        • Tatut  

          Když das hned po vybaleni z krabice jiné pláště :)

          0 0
          • cyklista86  

            Premyslim, ze bych se domluvil s jednim servisem. Nechal to tam poslat aby se na to podivali jestli to za to stoji a pak to pripadne poslat zpet jestli tam je nejakej fail a nebo si to nechat.. :D

            0 0
        • Milkis  

          Vrácení zboží do 60 dnů podle Alzy.cz:

          1. lze i bez uvedení důvodů.
          2. kolo lze rozbalit a vyzkoušet,
          3. při vrácení dostanete plnou kupní cenu ve formě dobropisu, který můžete uplatnit na další nákup.
          0 0
    • la-da  

      Efektivní délka horní trubky:

      L – 585mm

      XL – 575mm

      chybka se asi vloudila

      0 0
    • Bumblebeee  

      Já si dneska jdu pro Grus 8.0, tak dám vědět, jaké z toho budu mít pocity. Případně vrátím. Ale na dojíždění do skoly by to mohlo byt cajk

      0 0
    • MartinMico  

      Silno uvažujem o kúpe, ak máte postrehy z jazdy budem rád, až sa mi nechce veriť čo ponúkajú za tú cenu…

      0 0
    • Aduldinho  

      Vlasto, ty jedeš, z tebe se stává vyloženě Sava fanda! :-)

      0 0
      • Vlasticz  

        Je to trochu prasení, uznávám, ale aspoň můžu projet a porovnat víc kol bez rizika a třeba to ocení i ostatní. Nechám si asi jednoho gravela a možná silničku, zbytek pošlu dál, nemám strach, že bych prodělal:)).

        0 0
      • mech1  

        Jestli to není víc Alza zaměstnanec, než fanda.

        0 0
        • Vlasticz  

          Nejsem ani fanda (to by byl upřímně dost bizár), ale poznám DFV(deep fucking value), když ji vidím;).

          0 0
          • puka  

            Zapomněl jsi popřít, že jsi alza zaměstnanec.

            1 0
            • Vlasticz  

              A jdětě doprdele už, nejsem alza zaměstnanec. Úplně normálně spoléhám na to, že mi tři kola z té akce zaplatí čtvrté, které si nechám.

              1 0
              • mr.nikdo  

                Se nevztekej.

                Ted to vem s humorem. Hodne to tak vypada :D

                0 0
                • Vlasticz  

                  Se nevztekam, mam z toho prdel, jak nekteri lidi hned nasazujou alobalove cepicky:)

                  0 0
                  • cyklista86  

                    To chceš prodat tu silnicku?

                    0 0
                    • Vlasticz  

                      Jeste nevim, libi se mi vsechny, libi se mi i ten hardtail za 15 na pevnych osach, hodit na to lepsi vidlu a dropper, tak je to moc pekny general purpose horak. Nejvetsi smysl asi dava nechat si gravela s dvouplackou a s druhou sadou kol to vozit jako silnicku.

                      0 0
                  • mr.nikdo  

                    Ale nabehl sis sam. Diky 20 tematum a jen na tohle.

                    Jestli jsi Alzak, dik za levne kolo. A za nasrani B-F, at.ti sef uvari kavu.

                    2 1
              • Cavendish  

                A neděláš na Alza pobočce v Jihlavě?

                0 0
    • Vlasticz  

      Dnes jsem to konečně trochu projel, krátký známý okruh 20km, Těšín – Střítež. Průměr rovných 30 km/h (jsem lemra a je po zimě). Je to na stejné trase o 3 minuty rychlejší než hyena (stejně široké, ale lepší pláště, skoro stejná váha, Al rám, XL (60cm), výrazně pohodlnější na ruce i rázy přes sedlo, akorát jsem upravil posed a teď mám sedlovku vysunutou 18cm, není to max, ale už bych bral spíš XL – na silničce mi je obratnost k ničemu. Přijde mi, že to oproti hyeně mnohem líp drží rychlost (kola nebo aero). Serou mě chrastící bowdeny v rámu, to dělá i gravel.

      2 0
      • cyklista86  

        To si nekupoval na alze ne? Na alze jsou na fotkách normální řídítka a představec a taky kola jiná nebo se pletu? Mohl by jsi prosím zmerit délku horní ramovky vodorovné od středu hlavové trubky po střed sedlové trubky a taky délku sedlové trubky? Případně od země po vrch horní rámové trubky uprostřed? Mám rozkrok 81cm..

        0 0
        • Vlasticz  

          Na Alze:).. Alza i Sava maji na strankach fotky blbe, na Vegaru 4.0 je karbonovy aerokokpit, na fotkach maji nizsi model, ktery ho nema. Zmerim to vecer a napisu.

          0 0
          • Aduldinho  

            A propo, kolik to má průchodnost? Jak široké pláště se tam dají případně narvat? ;-)

            0 0
            • Ales007  

              Taky o něm uvažuješ, Martine? ;-) Já si pro něj jedu v sobotu – mám v plánu ho zkanibalizovat a vylepšit osazení na svých stávajících strojích. Co zůstane, to na něj hodím a odvezu to celé na SK. Aspoň nebudu muset furt převážet kolo sem a tam :))

              0 0
            • Vlasticz  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
              1 0
    • la-da  

      Jsem na tyhle akce extra náchylnej, tak už mi tady taky jeden Kuato přistál :-). Lehce jsem to potunil z domácích zásob, a je to celkem pohodlný. Ještě musím vyřešit, jak na to dám Garmina a nějaký přední světlo. Uvidíme, jestli bude mít smysl provozovat to když už mám gravela, přinejhorším se přidám ke tsunami na cyklobazaru :-).

      3 0
      • cyklista86  

        Prosimte chrl na nás nějaké rozměry. Sedlová trubka, efektivní horní ramovka a Stand over? Jaké máš rozměry výška, rozkrok? Na 177/81 brat M nebo L? To tvoje je M ne? Dík moc

        0 0
        • Vlasticz  

          Efektivni horni ramovka je v L 54cm.

          0 0
          • cyklista86  

            Ahoj. Prositem fakt to ma 54 cm? Meril si to takhle? Jak ti muze byt tak kratka horni ramovka pri vysce 187cm? To jsou ty paky tak daleko? No asi jo teda. Vidim, ze ten kokpit neni rovny, ale od predstavce se jakoby vzadaluji ty paky.. Ach jo. To je super kdyz nedokazou nikde napsat ani rozmery jake to opravdu ma..

            0 0
            • Vlasticz  

              Vidim, ze ti rovina vychazi dost nad objimku, mel jsem to ve stojanu kdyz jsem to meril a rovina mi odhadem vysla k objimce. Takhle na zemi to vypada, ze eff vyjde o neco delsi. Omlouvam se!

              0 0
              • cyklista86  

                To bylo jen tak od oka nacmarane,. Jde o to jestli jsi to meril proste vodorovne cca od stred sedlove trubky po stred hlavove trubky a ne tak jak je ta horni trubka pod uhlem.. :) Kazdopadne ty paky na tom kokpitu jsou docela daleho co? Se debilne nejak meri, kdyz to je jeden kus karbonu a jeste kdyz ty riditka nejsou rovna, ale takhle do Vcka.. :D

                Mohl by jsi prosim zmerit tu vysku od zeme po vrch horni trubky nekde uprostred? To me rekne asi nejvic jestli je L blbost na 81cm rozkrok..

                0 0
                • gabor82  

                  Ahoj, ja mam 175cm a 82cm rozkrok a mam M pozri foto ako mam nastavené

                  2 0
                  • gabor82  

                    Dnes vyskusané 50km 450m-vyskových. Dole klobuk jazdilo sa mi velmi dobre mozno niekomu treba sedlovku s offsetom. Bike bol zabaleny pekne obal neposkodeny ale nebolo nic nastavene ani namazane. Odporucam povolit sruby na kotucoch a dotiahnut na spravny moment lebo boli ako jedine na smrt dotiahnute. Vnutro krku vidlice som musel vyhladit aby som tam mohol jezka kludne dotiahnut.

                    2 0
                    • Adin  

                      Můžeš prosím změřit na té tvojí velikosti rámu M délku horní rámové trubky. Dle přiloženého obrázku rozměr C.

                      0 0
            • jIrI___  

              Ty jsi strašný řešič :))

              1 0
              • mr.nikdo  

                Nejlepsi jak resi, ze to chce.

                Pak zase pomlouva kvalitu.

                Nema 2 osobnosti?

                0 0
              • Chytilak12  

                Není řešič mám to stejně ta geo není v tabulce ani dobře napsaná a posez si neupraviš jen tak když je tam integrovaný kokpit prosím zdržte se příště takových komentařů

                0 3
              • ladys  

                Kdy máte svatbu :D

                2 1
            • Vilém  

              Pokud to ma 54 tak jak jsi kreslil, tak je to spis kratsi ram.

              0 0
      • TK75  

        Hele.. to je normálně pěkná silnicka

        3 0
        • cyklista86  

          To je raketa jak blázen full carbon na ultegre s hydrama za 30t. :)))))) Btw co to je za rozměr ty contiky 32?

          0 0
          • Azmir  

            Zapomněl si na carbonové kola :)

            0 0
            • cyklista86  

              Nezapomel. To Full má znamenat jakože včetně kol. :) Jen teda sedlovka není karbon, ale to by mě nevadilo vzhledem k tomu jak málo by trcela při délce sedlové trubky 52cm s mějme 81cm nohama..

              0 0
      • cyklista86  

        Btw proč to máš nějaké zaměřené u toho středu a ještě tam cosi trčí.

        0 0
        • la-da  

          Skládal jsem to včera večer, měnil jsem kliky za Sramy s wattmetrem, co jsem měl doma, takže jsem měnil i střed a zakydal to při tom vazelínou a zapomněl to utřít. Cestou do práce se na to pak nalepil nějakej bordel. Velikost je L, co jsem tak zběžně měřil, efektivní horní rámovka je tak 560mm, sedlová trubka tak 520mm, ale ještě to radši večer přeměřím. Pneu bych tam asi širší než 32mm nedával, můžu tam z cvičně zkusit strčit zadní kolo z gravela s Tufem 40mm, jestli to teda vůbec půjde.

          0 0
          • cyklista86  

            A jaké máš prosím rozměry výška a rozkrok? Na ten můj rozkrok 81 by byla výška sedla nějakých 71cm od středu po vrch sedla pokud se nepletu. Tak abych to porovnal podle těch fotek nějak.. Jinak v tom hlavku zadny vakl nic se tam nehybe. Půjde tam dát kdyztak nějaké jiné hlavko? Bowdeny a hadice klepou v ramu? Btw na tom rámu je napsané 54. To by mělo být M ne? :))

            0 0
            • la-da  

              Já mám 183/85cm, výšku sedla od středu 75cm. Jiné hlavko asi spíš ne, ale o silničních hlavkách s integrovanýma bowdenama moc přehled nemám. Co jsem viděl, nahoře je velký ložisko, od pohledu stejný jak dole. Vakl zatím žádnej, ani mlácení bowdenů, ale mám zatím najeto jen 15km. Velikosti mají L 54 a XL 56, já jsem měl obavy, aby na mě nebylo XL moc dlouhý, tak jsem vzal L, a vypadá to, že to půjde.

              0 0
          • cyklista86  

            Btw tam vlastně nejde dát normální představec že? Takže kdyb neseděl délka uchopí tak je to v řiti..? Jedině vzít teda ten levnější model na 105 a tam už je normální představec a řídítka..

            0 0
            • Vlasticz  

              Fotku rozdělaného hlávka a plastových podložek s vedením kabelů mám ve fotkách hore, podle mě si tam můžeš dát co chceš, akorát mezi vstup kabelů do podložky a představec dáš normálně ještě kulatou podložku, ať je tam prostor. A bude to lehce neestetické.

              0 0
      • Aduldinho  

        Krasavec, na tom kombu to nemá ze spoda šroubky na držák kompu?

        0 0
        • la-da  

          Naštěstí jo, nějakej držák budu muset sehnat nebo spáchat.

          0 0
      • divotvorca  

        Prosim sedlovka je cinan ci?

        pripadne link

        vdaka

        0 0
        • la-da  

          Je to tahle , mám tam tu 27.2mm přes redukci, protože jsem ji měl doma, ale mají i 31.6mm.

          0 0
          • cyklista86  

            Když si představím tu sedlovku z tvé fotky o 4cm níž na mou velikost nohou, tak to bude ok, ale mám bobky z té délky uchopu. Jsi na tom moc natažený při uchopu za páky s prstama na brzdových packach? Jinak byly kliky v pohodě namontovane a mazání kde má být?

            0 0
            • Jan D.  

              Kurde ty než se rozhodneš, tak už to stejně bude pryč:)

              2 0
              • Aduldinho  

                Přesně, a pak bude muset jet na tom starém MTB z Chorvatska aj zpět? ;-)

                0 0
              • cyklista86  

                Tak vzhledem k tomu ze typek tady ma Lko se 187cm vysky a podle fotky nastaveni posedu vypada ok, tak vaham jestli pro me Lko bude taky ok kdyz mam 177.. :D Pisou reach M 384 a L 388. Takze na delku to bude skoro stejne teda pokud ten kokpit nema delsi predstavec. To tam taky nepisou.. Rozdil ve stacku uz tam je trosku vetsi 19mm. No kratsi sedlova trubka by pro muj rozkrok byla urcite lepsi, ale ted je otazka, aby u toho Mka nebyl kokpit s kratkym predcem a ja sen a to neposkladal.. :D Kupte si nekdo rychle Mko a promerte to sakra. :))

                0 0
            • la-da  

              Délka úchopu dobrý, XL už by asi bylo moc. Namazané a smontované to bylo dobře.

              1 0
    • Krismik  

      Ahoj, prosím ťa aká najširšia pneu tam podľa teba vojde?

      0 0
      • Vlasticz  

        30mm, kvůli mezery mezi pláštěm a sedlovkou, řešilo se to tu chvíli zpátky.

        0 0
        • LM  

          Ale běda jak s 30 mm pláštěma projedeš lepivým blátem a pak kamínakama :-)

          btw: úchyty na blatníky to asi nemá. co? Když se do té mezery stejně nevejdou :-D

          0 0
    • Bumblebeee  

      Grus 8.0 doma

      7 0
      • Kuba78  

        Nevypada to spatne. Jen ten hadicovy bordel vpredu.. ale za ty prachy. Je to teda komplet grx? A realna vaha?

        0 0
        • Bumblebeee  

          Z dálky je to relativně pěkný. Hadice jsou to nejmenší. Jo, komplet GRX, jej kotouče mi připomínají 105 sadu.

          Když začneš zkoumat detaily, tak ten rozdíl v kvalitě je. Je vidět, ze si s tím nevyhráli. Za tu cenu ale musi byt člověk zticha :-)

          Váhu netuším… pocitově kolem 9.5 kg?

          0 0
    • Krismik  

      Inak uvažujem si zabezpečiť nejaký bikepacking bicykel, uvažujem aj nad touto Savou (za tú cenu) sada ultegra mi vyhovuje lebo prevažne budem jazdiť cestu, akurát by som dal nejaké hliníkové kolesá čo majú väčšiu nosnosť, napríklad nejaké základné dt Swiss c1800 a nahodil by som maximálne plášte 30mm čo by asi nemal byť problém dať do tohto rámu. Až by vošli až 32mm možnosť číslo 2. Brašne by som zvolil, ramovu a podsedlovu, možno ešte na riadidlá.

      Čo si myslíte bol by vhodný tento bicykel nato? Alebo ísť radšej do nejakého hliníkové rámu napríklad na sade 105?

      Cenovo rovnaké ako táto varianta so Savou.

      Ďakujem za radu.

      0 0
      • LM  

        Na bikepacking bych bral spíš hliník nebo ocel. Ty brašny se SAVA „karbonu“ asi moc líbít nebudou.

        A bral bych kolo, kde je více místa kolem plášťů a jdou na něj dát pořádné blatníky :-).

        1 0
        • Krismik  

          Asi teda pôjdem do hliníku, inak mám ešte otázku trošku mimo tému… mám doma koleso kde mám osadenu 8 rýchlostnú kazetu (Shimano, orech), je možné toto koleso použiť ak vymením kazetu za 12rychlostnu na svoj bicykel ktorý má radenie 2×12? Teda o upresnenie 8,9,10,11 orech je kompatibilný aj s kazetou 12 rýchlostnou (2×12 cestná sada)

          0 0
          • Raf  

            Záleží na tom, jaký tam máš ořech. Silniční shimano HG 12 speed kazeta jde použít na silniční HG 11 ořech, ten je o kousek delší, než starší <10 speed HG ořech.

            Napiš typ náboje, pak to půjde dohledat… Ale jestli to je historický kousek na kterém byla 8speed kazeta, tak to bude krátký.

            https://bicycles.stackexchange.com/…10-hg11-hg12

            0 0
            • Krismik  

              Náboje sú nejaké od giantu Giant S-X2 Disc wheelset, kolesá sú zhodené z nového bicykla len ich plánujem dať na svoju 12r kazetu, takže by to mohlo sedieť? Poprípade pozerám že by som kúpil tie kolesá od dt Swiss g1800 to by mohlo sedieťt tam tá 12r kazeta na HG orech však že?

              0 0
              • Raf  

                Na tom ořechu by měla být mezi kazetou a nábojem podložka na té delší variantě, kterou potřebuješ.

                0 0
      • Milkis  

        Poté co jsem si přečetl spoustu zkušeností s těmito koly, a zdaleka nikoliv jen B-F, tak nelze dojít k jinému poznání než, že i vyjet na těchto nízkonákladových kolech kolem domu je rizikem pro tělesnou schránku. Nikdy nevíte, kde co praskne. A použít je i na bikepacking? To jako fakt?. Líbí se mi Ti, co do toho hned po koupi chtějí vrazit odhadem nějakých 10–15 tis Kč. Vymění nějaké komponenty. To jo, pokud to vůbec půjde. Rám jako potencionální zdroj hlavních či všech problémů si ponechají. Přeji hodně najetých km se šťastným návrhem.

        0 12
    • la-da  

      Modeluju si držák na Garmina, funkčně už je celkem v pohodě, ještě musím vylepšit můj krutý design. Oproti Vlasticz mám teda na řídítkách jen jeden závit

      0 0
      • cyklista86  

        Hehe to je dobry. Stejne kolo a jiny pocet der? No asi uz mel Nguyen padla, tak se na to vysral a dal ty riditka do hotovych.. :D

        0 0
        • la-da  

          Spíš to vypadá jako optimalizace nákladů, není tam ani stopa po tom, že by tam nějakej závit měl být. Na fotce od Vlasticz to vypadá, že tam je na ten závit nějakej „nálitek“.

          0 0
          • micu  

            Taky 1 zavit. Myslime ze ten plast co byl na tom je soucast baleni nebo vyrobku ? vlasticz ho ma nasazeny.. Jinak diky sve manualni zrucnosti stale zapasim s tema „xxxx“ podlozkama.

            0 0
            • Vlasticz  

              Kdyz mrknes na fotky, je tam na ten plastovy kryt prolis. Je to proste krytka, aby ty kabely byly pekne schovane – soucast vyrobku.

              0 0
      • gabor82  

        Ja mam tiez len 1 zavit

        0 0
      • Vlasticz  

        To je zajimave, a z vrchu ten kokpit vypada stejne? mozna maji vic druhu/dodavatelu a montujou, co zrovna dojde..

        0 0
      • Diablo-d  

        Ahojky, u mě také jeden závit. Mám prosbičku, až domodeluješ nebyl by jeden kousek na prodej?

        0 0
      • Tengu  

        Já jsem zvolil variantu pod víčko. Už takový držák používám delší dobu na jiném kole, takže teď mi stačilo upravit sklon na správný úhel, aby přiléhal k řidítkům. Dospodu plánuji umístit držák na světlo, ten je zatím ve vývoji.

        3 0
        • cyklista86  

          Aerodynamika v prdeli…

          7 0
          • Tengu  

            No z aerodynamiky jsem dělal diplomku a na základě svých zkušeností se obávám, že ten vliv na aerodynamiku bude takový, že to vůbec nepoznám.

            2 0
            • LM  

              Pořád k tomu můžeš 3D dotisknout nějaký pěkný lehký aerodynamický kryt dopředu, který to znovu spojí s řídítkama :-)

              2 0
              • Tengu  

                Nebo tam rovnou přidělat štít jako na motorku, to už by mohlo mít nějaký vliv. Ale jaksi na tom nemám v plánu lámat rychlostní rekordy.

                Pro mě je to zcela dostačující a funkční tak jak to je. Alespoň nemám narušené proudění vzduchu před řídítky jako kdybych to cpal někam dopředu.

                2 0
      • Chytilak12  

        Co máš za velikost a kolik meris

        0 0
      • la-da  

        Asi konečnej tvar držáku. Bajonet je koupenej z Aliexpresu, ten by tištěnej asi nebyl nic moc.

        3 0
    • filkous  

      Ahojte, tak som ho tiez objednal. Aka je prosim velkost krabice? Vojde mi to do Passatu CC? Diky :)

      0 0
    • Raf  

      Nejvíc mě štve, že nemají pidivelikost S, pro ženu by to byl ideál.

      V těch integrovaných rodlech to vede jen těma žlábkama, nebo i vnitřkem rodel = kdybych ty rodla zahodil a dal klasiku, tak jestli musím rozpojovat hadice?

      0 0
    • POC74  

      Tak XL už je pryč :( sakra, to šlo vše rychle

      0 0
      • Meyer  

        Už je zase na skladě. Cena 59.990kc

        1 0
        • cyklista86  

          No neber to.. :) Jsem rad, ze jsem odolal. Byl to natlak jak prase, ale myslim ze jsem udelal dobre.. Hlavne z hlediska toho, ze neriskuju jestli to fakt nekde nepraskne a neprizabiju se pri nejlepsim.. Ale byt takova akce v decathlonu tak neodolam. Cekam az tohle nekdo da do second life sekce nebo bude aspon 25% sleva hehe https://www.decathlon.cz/…_/R-p-337922?…

          1 0
          • Kemis  

            no podle tvých komentářů (asi nejčastější přispěvatel) jsem to viděl na jasný nákup a hlavně to vypadalo že řešíš technický detaily, nikoliv zásadní otázku jestli risknout čínu :) Každopádně je dobrý že tato akce proběhla, pokud se nikdo z těch vyšších desítek / stovek majitelů nepřizabije tak při příští akci můžeš směle do toho :)

            0 0
            • cyklista86  

              Ano měl jsem už xkrat v košíku skoro objednané. Pak jsem dva večery vlezl do králíci nory praskání a různých failu „cheap chinese carbon bikes“ a rozmyslel jsem si to..

              0 0
              • Sigina  

                Já měl to samý, taky několikrát v košíku a pořád jsem si říkál, že v nejhorším případě si z toho vezmu tu Ultegru a případně přepletu kola na lepší náboje … taky jsem odolal…

                0 0
                • Kemis  

                  A já došel dal.. já mám kolo od včerejška na prodejně k vyzvednutí a rikam si jestli ho převzít nebo ne :)

                  0 0
                  • jardalee  

                    no to klidne jeste nabidni nekomu na prevzeti kdyz uz to zdrazili,klidne aji na bazaru za puvodni slevnenou cenu,podle me kdo chce paradni silnici a nevedel o akci tak by to treba bral,proste mu das to cislo objednavky a von si to uz zaplati a vyzvedne :) maximalne mu posles tu fakturu v pdf,kdybys to teda nechtel :)

                    0 0
                    • Kemis  

                      Jo tak plánuju ze to za tu původní cenu kdyžtak nabidnu.. mám teda grus 6.0 z jiného vlákna ale tady je to všechno mix ;)

                      1 0
                • jardalee  

                  no za tu cenu podle me chyba,navic ty vyplety nejsou vubec spatny,dalsi vec ze tohle je silnice a ty si nekupujou prioritne 100+ jezdci bych rekl,navic se neceka nakej zahul jak u gravelu,takze zrovna tady bych byl ohledne ramu naprosto v klidu a ostatni je to nejlepsi shimano :) jediny co prave netrha rekordy je ta hmotnost ale to by vyresili treba bezduse a naky top plaste na ktery ti prave zbyde tim ze usetris :) a mas zavodnicku :D

                  0 0
                  • cyklista86  

                    Ja mám 95kg a jezdím hodně nekvalitní okresky. Představoval jsem si jak vletim do vymolu ve spodním uchopu, řídítka prdnou a já půjdu napřed zubama do riditek a pak na asfalt. V ideálním případě kdyz zrovna nepojede nic kolem.. :D

                    2 0
                    • Kemis  

                      Tak pak je to ale jasný gravel a ne silnicka ne? A druhá věc.. řeší se kvalita rámu..pochybuji ze v tvém zmíněném příkladu by prdnul ram a jestli prdnou riditka..tak ty se tam můžou dat klidně jiný ne? A pokud prdne ram tak asi ne tak ze bys šel rovnou na zem.. tot můj názor.

                      0 0
                      • cyklista86  

                        Nejde o výměnu řídítek. Kdyz by se jen nakruply, tak to je ještě dobrý, ale můžou ti taky zůstat v ruce a to pak můžeš hovořit o Štěstí jestli to nebude mít vážně následky.. Jasně stát se to muze i u hliníku, ale hliník většinou praská unavou a ne při nárazu..

                        0 0
                        • Kouba_2005  

                          Já myslím, že bys raději ani neměl vycházet z bytu, co kdyby cokoli :-) Jo … a bacha na koupelnu!

                          4 0
                        • Kemis  

                          Tak když das specialized riditka tak jsi v klidu :) a mas prkny kolo.

                          0 0
                        • Vilém  

                          A ted si predstav, ze te muze treba trefit meteorit.

                          1 0
                    • gerrard  

                      :) Tvl ty si ale posera. :)

                      0 0
                    • pavelxy  

                      A to jako, že drahý rádoby značkový řídítka namůžou prasknout??

                      0 0
                      • POC74  

                        Trek Kovee Pro mi také napraskli po skoku a nejsem sám co jsem zjistil.. A to byl Trek :) naštěstí to uznali. Dneska už nepraskaji rodla. Jsou to extrémy podle mě.

                        0 0
              • vn25  

                Myslím že jsi propásl perfektní příležitost jak se dostat ke kolu s parádní výbavou za pár kaček. Jak jsem se tu v některém vláknu dočetl měl bys téměř 30 dnů na vrácení.

                1 0
              • mart910  

                Taky jsem kdysi chtel objednat tu prvni silnicku co delali, no rozmyslel jsem si to a za par mesicu se zacali mnozit v bazarech, jak se jich lidi za kazdou cenu zbavovaly… Ale cas uz pokrocil a treba to nebude stejny pripad :)

                2 0
                • Raf  

                  Tady je celkem šance, že to přes léto pojezdíš a pak s minimální ztrátou prodáš. Protože pořád to bude půl roku starý kolo, na solidní sadě, koupený na Alze, kde reklamace řeší vstřícně.

                  0 0
        • POC74  

          Jo a najednou mají víc jak 5 kusů :) jinak včera ve Varech kluci servisu říkali, že Savu jezdí pár lidí a že zadny problémy s rámem nemají.

          2 0
          • jardalee  

            ty ramy totiz netrhaji nejaky hmotnosti rekordy a jsou tezke,a proste zase na internetu je hodne videi kdy lidi objednavaji hromadne jak ramy tak i karbonovy kola a clovek z toho vyfiltruje nejaky overeny znacky,navic vetsinou co zjisti nakej expert tak je maximalne to ze je tam pouzity casteji skelny vlakno ktery je proste levnejsi a proto je tam asi potom vic materialu a jsou ty ramy tezsi

            0 0
            • jardalee  

              tam jde taky o to ze to neni nakej divokej dovoz z aliexpressu ale je to proste v zaruce a jestli si nekdo mysli ze koupi drahej lehkej ram treba od giantu ten praskne a borec se na nem prizabije a giant mu vyplati nejaky pohadkovy odskodneni nebo co tak je na omylu a s vracenim penez pripadne vymenou kola v zaruce asi nebude problem ani u Savy :)

              0 0
              • POC74  

                Taky si myslím. Ale za za ty prachy ta silnicka určitě dobrej kauf

                0 0
                • Diablo-d  

                  Kolegové, mám již doma, dáte mi někdo doporučení na lepší pláště (32mm) k tomuto kolu? Případně máte odzkoušeno něco ještě širšího u tohoto kola /rámu co by tam bezpečně vlezlo ?

                  0 0
                  • POC74  

                    Asi Contiky GP 5000 a Viktorky N.Ext a Pro..vse 32 a bezduse..... Gratuluji. Tak pak dejte vědět až to pořádně otestujte a první dojmy jsou také fajn. Na tom záleží hodně. Díky

                    0 0
                  • Vlasticz  

                    Pozor, 32mm se tam možná nevejdou a pokud ano, tak s minimální mezerou, 30mm v pohodě.

                    0 0
                    • Qeex  

                      První co jsem vyzkoušel, tak jsem nahodil gravel zadní kolo s 35mm Contiky Terra Speed, realná šíře 36mm a nevidím v nich problém, rezervy tam ještě jsou dostatečné, kdyby se mi chtělo přezouvat, vyzkoušel bych 38mm Schwalbe Marathon allmotion, ty se ovšem dopředu nevlezly na výšku (přední kolo tu obuté mám).

                      650B dozadu vešly 45mm a po stranách tak milimetr, vepředu už to neprošlo na šířku, šly vložit v pohodě, ale boky už šouraly.

                      Nic z toho vozit na tom kole nehodlám, ale mám je tu po ruce a zajímala mne průchodnost.

                      1 0
                      • Vlasticz  

                        Na původních ráfcích je s 28mm plášti mezera mezi pláštěm a sedlovkou cca 5mm, co to bylo za ráfky prosím?

                        0 0
                        • Qeex  

                          Pancho Strike zapletene kola. Ja az se odhodlan, tak to prezuju na 32mm Pirreli P7 co tu mam. Ale vubec se mi do toho nechce :-D

                          0 0
    • bbubba  

      Dobrý den, můžu se zeptat, jestli jste používal momentak, nebo jen na cit rukou, případně co na jaký moment, když už je tu taková pěkná ukázka :)

      0 0
      • ceo  

        Když si rám zaregistruješ u Savy do jejich elektronické servisní knížky, můžeš si tam stáhnout návod k sestavení a obecný návod, a tam jsou uvedeny momenty.

        0 0
        • mr.nikdo  

          Jaky jsi mel navod?

          Pro eBike? :D

          1 0
          • ceo  

            Manuál je snad u všech kol.

            0 0
            • mr.nikdo  

              Jaky jsi u te Savy mel navod?

              Mi to dalo na eBike (a ten nemam).

              Tak overuji, zda mam nekde chybu anebo davaji vsude stejny.

              0 0
              • ceo  

                Podle mě je to obecný návod vc. e-bajku.

                U Treka i Mondrakera taky byly generické návody původem někdy z roku 1990 podle obrázků.

                0 0
      • Vlasticz  

        Všechno citem. Jinak v balení je nějaká plastová věc, černá placička, co se nasadí na imbus a při překročení momentu se protočí, takový pseudomomenťák:).

        0 0
    • Qeex  

      Jaky mate detail lanka pro presmyk, prijde mi ze se to tam bude hezky drit, vyresim bowdenem(a kontrolou celeho vnitrku), ale spise mne zajima, jestli je to u vsech, nebo nestandard.

      0 0
    • vn25  

      Asi budu blejt https://sport.bazos.cz/…vegur-40.php

      3 0
      • Sigina  

        Proč?

        minimálně má lepší a hlavně aktualní fotky co odpovídají popisu, ne jako Alza …

        0 0
      • Kuba78  

        každé zboží má svého kupce. 55k za to může chtít, ale musí najít někoho kdo mu to za to dá.. a pokud dneska v době internetu si nezjistí co to kolo je zač, za kolik se prodává/prodávalo a vysolí 55k jen za jeden inzerát.. inu, i poučení se z vlastních chyb má svojí cenu.

        5 0
      • Meyer  

        Proč taková reakce? Zkouší a třeba mu to vyjde.

        1 1
      • jIrI___  

        V tomto nevidím problém, mít na to keš tak taky v akci nakoupím pár kousků na pozdější prodej se ziskem. Jak psal Kuba78, svého kupce si to najde.

        0 0
        • cyklista86  

          A to bys jako těm lidem nedal papíry od toho kola? Nebo by ti bylo jedno ze uvidí za kolik jsi to koupil? Já bych měl problem se sebou žít dělat takové obchody. To bych musel vyloženě vidět, že dotyčný je nějaký namistrovany menezer pro ktereho to jsou drobne. Abych to nějak morálně prekousl..

          1 2
          • jardalee  

            nj jenze mas plno veci co v case zdrazuje nekdo koupi obraz jako cetku a za 50let ho proda 100× draz protoze se zjisti ze to byla rarita to samy akcie ja koupim za 100dolaru a za 10let stoji 300dolaru a klidne je prodam :) proste prilezitost jak uchovat hodnotu pripadne jeste tu vec zhodnotit :)

            0 0
            • gerrard  

              Aha, tak dnes se říká sprosté šmelině zhodnocení. :)))

              1 0
              • jardalee  

                treba jo ale jak jinak to pojmout proste jsem koupil kolo za 30 000kc mel sem stesti a ted stoji 60 000kc,trzni bazarova cena je tudis 40–50 000kc,na kupujicim uz je jestli chce kolo co je v zaruce dva roky a je nove a je levnejsi nez vetsina konkurence nebo si proste koupi znackovy novy za 80k nebo jinej bazar kde za to da taky 40–50k ale borec mu da uctenku kde bude puvodni castka treba 60–70 000kc, ale koupil to v malym obchode kde zase bude problem vubec nejakou zaruku uplatnit a na servis v buh vi jake kvalite cekat mesic

                0 0
          • embi  

            ty ses fakt vocas. sorry to se jinak neda oznacit

            1 1
            • cyklista86  

              Ale potrefena husa. Ze ty chodis v kravate po bytech a vnucujes duchodcum hrozne vyhodny pujcky a nebo hrnce na splatky? Ja mam aspon nejaky moralni kodex a pres to nejede vlak.

              0 0
      • Tatut  

        to je základ veškerého maloobchodu… levně koupit, draze prodat… prostě ucítil příležitost a využil ji…

        1 0
        • jardalee  

          to zna kazde vietnamske dite :D

          1 0
          • vn25  

            Mě by zajímalo případné řešení reklamace pokud by Alza vracela peníze.

            0 0
            • Tatut  

              jn týpek by dostal 20 litrů :D

              0 0
              • jardalee  

                podle me si to normalne na informacich treba v prodejne domluvis ze mas uctenku fakturu a ses proste majitel tak at ti to poslou na ucet,ale jinak je to podle me spis stesti to koupit v alze protoze ostatni cyklo obchody by nikomu nevratili nic,vetsinou kdyz sem koupil novy kolo tak jsem ani nepocital s nejakou zarukou nebo servisem,protoze to stejne vzdycky hodi na zakaznika :) doklady sem schovaval spis kvuli tomu abych dokazal ze to neni kradeny,muzes si taky sepsat kupni smlouvu

                0 0
                • Tatut  

                  alza zaruku převede na noveho majitele… to není problem…

                  Problem je, že v případě reklamace a vracení peněz dostane novy majitel jen 25k a ne 50k

                  Tzn to kolo prodává prakticky bez záruky.

                  0 0
                  • Mustafa  

                    To si myslíš nebo to víš? Spíše bych očekával komplikace v tom, že bez řádné kupní smlouvy nebudou chtít vyplatit peníze někomu jinému, než komu to prodali ale o ponížení dobropisu z důvodu druhého majitele slyším prvně.

                    0 0
                    • vn25  

                      Ale Alza kolo prodala za necelých 30 tisíc, nic by neponižovala.

                      0 0
                    • Hagner  

                      Jako, že by Alza prodala kolo za 25.000,– a při reklamaci by vyplatila 50.000,–? :-D

                      0 0
        • Kuba78  

          a pozdě platit faktůry.. si zapoměl dodat :-)

          1 0
    • Avert9900  

      Ahoj, vyriesil niekto nejako pohyb v hlavovom zlozeni? Aj ked to utiahnem zhora tak stale to je trochu volne, da sa to otestovat stlacenim prednej brzdy a pohybom dopredu/dozadu. Myslim si, ze to je kvoli tomu, ze ako tie bowdeny su vnutrom vedene tak je tam priestor na pohyb lebo ten kovovy kruh ktory sa dava zhora na lozisko tak je len polovicny (vid. 19 obrazok).

      0 0
      • Vilém  

        Koukni do jednoho z vlaken zakladatele tohoto threadu, kde se u gravelu teto znacky resi chybejici konus v hlavovem slozeni, nedivil bych se, kdyby to byl stejny problem.

        1 0
      • gabor82  

        A nehybu sa len brzdy? Môže to človeka popliest

        0 0
      • Ostravaci  

        Cus, dnes jsem montoval a take řešil tento problém, nakonec byl problém v rukách a ne v kole! Na po 3 jsem na to přišel, je potřeba dobre usadit takovou půl mističku na spodu, která má z půlky půlkulaty výřez pro kabeláž. Pozor zamáčknout uplne nejde!! Takže dobre usadit vidlici, ten kroužek a teď pozor, nesmí se ti to uz pohnout! Doskládat ten plastový krček nasadit řídítka více dotáhnout šroub z vrchu řídítek [racnou]. Pak jsem mohl cukat brzdou stavět to na přední a vůbec nic.

        2 0
      • plachťák  

        Mám teda Grus 4.0 a nemohl jsem za boha dotáhnout hlavové, abych neměl vakl. Akorát se mi hýbalo dole u vidlice. Po kontrole všechny části na svém místě. Akorát dolní ložisko bylo v rámu natlačené naopak (asi páteční odpolední směna). Tzn. kónický kroužek na vidlici neměl protikus v ložisku. Tak jsem ho otočil a vakl zmizel. Doporučuju fakt zkontrolovat, jak je to poskládané.

        1 0
      • Vlasticz  

        Máš dotaženého ježka? Je potřeba vyšroubovat víko a dotáhnout spodní imbus, aby se ježek rozepřel v krku vidlice.

        0 0
        • Avert9900  

          Dakujem za rady, uz je to vyriesene, bolo to tym, ze som z tych 3 plastovych podloziek pouzil len 2 a tym padom to nebolo dobre utiahnute zhora lebo krk vidlice bol prilis vysoko. Cize tam musia byt minimalne 3 podlozky pokial nechcem rezat z vidlice a mat to funkcne.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Klasika.

            Klidne ji hod nahoru, abys mel riditka tam, kde chces.

            1 0
            • gabor82  

              Pozor!

              Není to úplne tak pri karbónovom krku záleží od dĺžky ježka (kompresnej vložky)

              0 0
    • Ostravaci  

      Tak dnes projeto a mohu jen říci, že kdo nekoupil, tak prohloupil! Kolo bezva vse bylo namazano pouze prehazovacku s prevodnikem jsem musel sestelovat!!! Letí to a je to totálně tiché nic nevrze nechrasti i ženě se jelo krásně. Jen sedlo Fizik stojí za prd a totéž brzdy! Brzdy si možná ještě sednou nebo to vyřeší nové kotouče s destickami… Koupili jsme dceři ještě Sava Stelpa 4.0 a bomba jak by smet za 15k pro dítě není co řešit…

      4 0
      • vn25  

        Jaká ti přijde ta vidlice Kootu? Píšou že je to vzduchovka, by mě zajímalo jak chodí. Na fotce vypadá schopně

        0 0
        • Ostravaci  

          Ahoj, přišla bez vzduchu tedy nechodila jak měla. Takto možná vznikaj nedorozumění, že to stojí za nic.. Po nafouknuti chodí fakt dobře (cyklostezky polnacky) je to 100 vidle. S ženou jezdíme na MTB Rockshocky 150 mám, tak trochu představu jak ma vidlice fungovat mám.

          0 0
      • Chlebovnik  

        Jo jo. Jsem zvědav, jak si budou „sedat“ například křivě vyfrézované dosedací plochy pro brzdové třmeny na vidlici a na rámu.

        A seřídit PŘEVODNÍK? Evidentně dobrej oddíl. =)

        0 0
        • Vlasticz  

          Brzdy jsou ultegry vč destiček a velmi dobré. Na všech šesti Savách, které jsem seřizoval a zajížděl byly díry na třmeny rovně. Problém jsou kotouče z chinesia, ale to je výměna za pár stovek.

          1 0
          • mr.nikdo  

            Dovolim trochu oponovat.

            Kotouce mi zas moc nehazi a skrtaji (trochu).

            Problem nejsou diry, ale rovnost dosedacich ploch a dodrzeni rozmeru/rovin dle vyrobce brzd.

            Nutno dodat, ze tenhle problem ma X jinych vyrobcu. I na svetove urovni.

            0 0
    • gabor82  

      Čo si myslíte o tomto https://youtu.be/F84ZQPkReb0?…

      Ako profilaktika

      0 0
      • jardalee  

        to je prvni co me napadlo kdyz sem to hlavovy dotahoval a reseni je jednoduchy nedotahovat to na prase protoze stejne nejvetsi sila pusobi zespoda a ne zhora,pokud je nekdo prase a dotahuje to vycko uplne na doraz tak jasne ten krouzek se stahuje ale pokud to udelas s citem tak to na te trubce neudela vubec nic

        0 1
        • mr.nikdo  

          Mam plastovy dil :D

          0 0
          • jardalee  

            no ja to doplnoval a vyrabel samodomo hlinikovy ale jenom sem to rizl pilkou takze tam nemam takovou diru ale asi jenom milimetr ale stejne me to napadlo ze to muze tu trubku svirat kdyz to zajede do toho loziska,takze proste s citem aby to nemelo vakl a pak uz to drzi predstavec a ne to vicko takze dobry a nejvetsi rany jdou uz potom zespodu a tam je taky myslim plast :)

            0 0
            • Tatut  

              Nebude nakonec lepší koupit normální hlavové složení od renomovaného výrobce?

              0 0
              • jardalee  

                tak asi by to stacilo dat do servisu je to v zaruce a tam proste nahodi novy cely slozeni,ale funguje to v pohode,ja to vyrabel z 3mm hlinikove podlozky takze i ta dosedaci plocha na tu trubku je velka,ale jinak sem videl za 500kc pekny aji ten kuzel uz byl karbonovej :)mozna ho vemu az budu delat nejakou objednavku

                0 0
              • mr.nikdo  

                Tyhle dela snad jen 1 firma…

                0 0
            • mr.nikdo  

              Ja nasel doma z jineho hlavka plastovy.

              Se i lepe brousil.

              0 0
    • vn25  

      Alza dala většinu kol zase do akce, akorát musíte mít Alzu +

      0 0
      • xtonda  

        Sou to hajzlíci, třeba Fjoll 6 je v akci XL, ale L ne. Každopádně za tu plnou cenu to nemůže nikdo kupovat.

        0 0
      • koudak_11  

        A opět s 50% slevou?

        0 0
        • xtonda  

          Některá ano

          0 0
          • Kuba78  

            koukal jsem, ale slabý. Já si počkám, až nastaví zrcadlo. 50 procent z těch původních 50 procent :-)

            2 0
            • cyklista86  

              To uz bych asi neodolal a vzal ze pet kousku. :)))

              1 0
              • Ales007  

                A to už by ses nebál, že ti to někde prdne? :-)

                0 0
                • cyklista86  

                  Kdyby stalo 15 tisic, tak bych je rozprodal za tech 25–30 tisic.. S tim bych moralne problem nemel. Protoze i pro toho kupujiciho by to byl dobry kseft…

                  0 0
                  • LM  

                    TVL, teď jsi poněkud nekonzistentní s tím, cos tvrdil minule

                    2 0
                    • cyklista86  

                      Prave ze vubec. Prodaval bych nove kolo v cene te ultegry co na tom je a vsechno ostatni by dotycny dostal jako bonus. Prodat to ale za 50 a oblbovat ze to je Nemecke kolo to je za me zlodejina.

                      0 5
                      • Floydie  

                        Ty ses takovej pekne ukecanej, resis to tu celou dobu a pak to nekoupis. Ty budes ten typickej zakaznik co vsude v obchodech jen otravuje a pak tam nenecha ani korunu :-)

                        0 0
              • jIrI___  

                Nevěřím, to by se jen milimetry v geometrii řešily ještě intenzivněji a mezitím by to zase zdražili na původní cenu :))

                2 0
                • mr.nikdo  

                  A pak by zjistil, ze kdyby vic zhubl, tak by mu ty mm vysly.

                  Prijde s nejakou novou dietou :D

                  0 0
    • POC74  

      Prosím změřte mi kolik má XL od středu na horní hranu (směrem po sedlovy trubce) sedla max výšku… Dekuju.

      0 0
      • Qeex  

        Pokud myslíš střed – horní plocha sedla, při max vysunuté sedlovce, tak je to cca 85cm. Sedlovka je 350mm, takže prostor k výměně za delší tu stále je (narozdíl od Gruse, kde se s atyp tvarem sedlovky může člověk tak max vyfotit, když by potřeboval něco málo přidat)

        1 0
    • Jurakom  

      Nějaké nové poznatky a zkušenosti s Vegarem? Pro ty nerozhodné s velikostí M, L. Na 175/81 cm.

      0 0
    • Jurakom  

      Nějaké nové poznatky a zkušenosti s Vegarem? Pro ty nerozhodné s velikostí M, L. Na 175/81 cm.

      0 0
      • cyklista86  

        Proc furt je akce nebo co?

        0 0
      • LM  

        Budeš se ptát znova každejch 40 minut? :-D

        0 0
      • Chytilak12  

        Ahoj mám L ko i M ko výška jak ty a tak nějak nevím L ko sedí ale má o offset tak přemýšlím M ko a ofsetovou carbon sedlovka +20 mm je to o tom že ten kokpit je jinak tvarovaný do vlastovek

        0 0
        • Jurakom  

          Nerozumím té větě …Lko sedí ale má o offset … Co to znamená? Lko už má sedlovku s offsetem?

          0 0
    • Ryki99  

      Ahoj kdyby někdo prodával vegar 4.0 velikost L volejte 792 764 429 díky✌️

      0 1
    • Ryki99  

      Já jezdím na modelu grus 6.0 máme najeto něco okolo 5.500KM a naprostá spokojenost žádný problém jen jsem si dal nakonec na gravel silniční kola a karbonové říditka

      4 2
    • gabor82  

      Ahoj.

      Dnes som sa rozhodol skontrolovat pred jazdou hlavove zlozenie a zistil som ze tam neni podlozka (kónus) na vidlici.

      Zatial som to mal na kazdom biku. Je to normalne alebo radsej tam zohnat podlozku? Rozmer je univerzalny na tapered krk? Ako to mate ostatny?

      Edit: Premyslam ze asi to je v poriadku kedze ten konus je priamo na vidlici

      0 0
    • AldaAlda  

      Dovolte, abych se podělil o své zkušenosti s koly Sava.

      To z obrázku mám od začátku roku 2019! To se zde ještě tahle značka nedala koupit a tenkrát jsem zariskoval a koupil ji přes Ali. No, přes Ali sice ano, ale kolo přišlo za 5 dní z Polska. Je to (až na středy) čistá 105. Středy jsou značky Chosen a chodí neskutečně hladce a nemusel jsem na ně sáhnout.

      Jasný, je to barevná divočina, ale slouží mi pět let velmi dobře. Měl jsem jediný problém a to když jsem padl v Krkonoších předním kolem do děsné díry a zlomil jsem řídítka (uhlíková), ale nedělám si z toho extra těžkou hlavu, protože těch jsem viděl zlámaných už hafec a to i v profipelotonu. Pak jsem koupil dural a je to vyřešeno.

      Hlavní pro mě bylo, že rám drží a také karbon kola snesla všechno, co si na ně můžou vymyslet silnice Vysočiny, které nejsou, až na hlavní tahy žádná hitparáda. Jediné, co kolo nemá rádo, jsou boční a šikmé nárazy větru za vysoké rychlosti (cca 65–70 km/h a výše), rám má tendenci být nestabilní, ale dělalo mi to i GT GTR Carbon Expert nebo Šírer, takže se držím pod 70 km/h nemám problém.

      Když jsem viděl akci na Alze, říkal jsem si, že 30k se dá vyhodit za větší blbost a Vegar jsem koupil. Vše je složeno, vše dobře sedí. Paradoxně je Vegar s Ultegrou malinko těžší, než můj starý Carbon Speed na 105, ale to bych přičetl plášťům, jak zde několikrát zmiňujete, kola jsou v továrním obutí fakt těžká, chce to přezout.

      Vegar je mnohem pohodlnější, než moje současná rovinářská oranžová Sava, ale zatím mám jen cca 5 km, když jsem jej projížděl při seřizování, jsem už 14 dní nachcípaný (to je ta zimní příprava na cyklokrosce :-) ) ale hned, jak ho pořádně projedu, přidám porovnání staré a nové Savy. Mějte se!

      9 1
      • jardalee  

        no ja mam jedinou obavu o uchyceni kotoucovych brzd,proste bud se to muze nejak urvat nebo protocit zavit a je problem jinak v pohode

        0 0
        • AldaAlda  

          Brzdy, to byl jeden z důvodů, proč jsem si tu novou koupil Savu koupil. Je fakt, že ty neobržděný nový disky zatím nic moc, ale to si, myslím, sedne. Jak se bude chovat uchycení, to se uvidí.

          Co se ale týká té oranžové, měl jsem strach, že se budou ráfy probržďovat, ale drží skvěle. Několikrát za sezonu na jemném smirku přečistím špalíky, aby v nich nebyly nečistoty a brzdí to jako ďábel. Dokonce tam mám 5 let stejné špalky.

          1 0
      • Ales007  

        Možná divočina, ale mně se sakra líbí! ;-)

        2 0
      • Aduldinho  

        Pěknej Savič! ;-)

        1 0
    • Promis  

      Jak teda chápat takovou akci kdy Sava vegar 4.0 bylo za 30.000kč ? Jako vyprodání zásob, reklamní akce na omezenou dobu?

      Vždyť to už snad prodejce musí dotovat? Kdy aktuální cena je zpět na 60.000kč

      0 0
    • Vlasticz  

      Ahoj, Vegara pouštím, inzerát je tady https://www.bike-forum.cz/…r-4-0-l-54cm. Kdyby to někoho zajímalo, tak si nechávám Gravel Carbon 1.2 a budu dokupovat druhé záplety na silniční gumy. Názory na cenu tolerovány, ale nezajímají;).

      1 0
      • Potkan007  

        Proč nakonec zůstává hůř osazený gravel a ne silnice, když máš to srovnání? Respektive proč vlastně brát gravel plus silniční kola a ne si rovnou nechat silnici? Jde o možnost univerzálnějšího použití?

        0 0
        • Vlasticz  

          Gravel mám v XL a stál polovinu. V rámu je víc místa na brašny a blatníky. Gravelizovat Vegara na 650 kolech by bylo prasení krásného stroje. Nějak necítím rozdíl mezi Ultegrou a Tiagrou, takže je pro mě Ultegra evidentně zbytečná.

          0 0
        • micu  

          Po prvnim km jsem premyslel ze ho vratim… Sice zadne problemy s instalaci ci serizenim,ale doted jsem jezdil paralelne HT, gravel a cca 10 let starou silnici. Nikdy jsem neresil geo apod. proste jsem sednul a jel. Sednul jsem na Vegur a mel jsem pocit ze neumim jezdit na kole.Mam 182cm koupil jsem L. Ram je kratky, mel jsem pocit ze se hrbim, kokpit je zrejme uzsi nez vsechno co jsem mel doted nevedel jsme jak poskladat ruce pri hornim uchopu, kdyz jsem sel ze sedla tak se to rozkmitalo do strany. No po par desitkach km jsem si zvykl, K tomu ta setrvacnost kol kdyz prestanu slapat nebo pro mne az neuveritelne zrychleni pri rozjezdech. Takze zustava.

          0 0
          • Chytilak12  

            Dej tam sedlovka s 20 mm offsetem a krátký nebude

            0 0
          • AldaAlda  

            Ta geometrie a zvyk, to je právě děsná věc. Už jen když jdu ze silnice na cyklokrosku, přijde mi, že spadnu v první zatáčce. Na jednom mám řídítka 440 a na druhém 420.

            U Vegaru bych řekl, že je problém v tom, že má nástavky s brzdami hodně dole, takže jsem ještě nataženější, než normálně a ani kontrola nad kolem není taková, asi to bude chtít sundat oplet a šoupnout víc nahoru. Kromě toho, ty integrály jsou sice elegantní, ale co to úchopu děsně definitivní, nemůžeš si je pootočit, pracovat s představce, je to protivný. Měl jsem Cinelli Ram, hodně pěkná řídítka, ale musel jsem se jich zbavit, potřeba kratšího představce byla větší.

            0 0
      • Vilém  

        Fakt ma Ultegra kotoucove mechanicke brzdy?

        0 0
        • roud  

          a ty vidíš kde ? všechny flatmount třmeny mají z vnitřní strany šrouby a vypadají hnusně i Ultegra

          0 0
          • Kouba_2005  

            V popisu v inzerátu.

            0 0
            • Vlasticz  

              Ech, to je nějaký šotek, díky. Jsou to hydrauliky samozřejmě.

              0 0
            • roud  

              Tak to se omlouvám toho jsem si nevšiml :)

              0 0
              • Kouba_2005  

                Ono je to jedno, tohle stejně nikdo nekoupí :-D

                2 0
                • Promis  

                  To jsou mi ale ukvapené závěry, podle čeho jsi usoudil že to nikdo nekoupí? Nestihnul jsi akci za 30.000kč ?

                  1 0
                  • Kouba_2005  

                    Ne ne, nestihnul, brečím ve dne v noci co ta akce skončila :-D

                    4 0
                  • mr.antik  

                    já jsem třeba po těch dražších gravelech koukal a nekoupil – protože mi přijde divný mít ultegru nebo GRX na takovým bakelitu. Ty varianty do 20 tisíc, o tom žádná, to jsou prostě housky na najíždění km (což třeba já nepotřebuju)

                    Až mi bude 50 tak si koupim prostě fajnovýho gravela se všim všudy, vyzkoušetný, otestovaný v barvě který chci a tak…

                    1 0
                    • mr.nikdo  

                      Zas bys mel slusnou sadu. Pak bys vzal slusneho gravela na horsi sade.

                      Prehazel a mel i neco na prodej :)

                      1 0
                    • Hlavis  

                      Nevidim duvod, proc by ty drazsi nemohly byt “prostě housky na najíždění km”. Asi zalezi na perspektive, ale muze to byt “levny pracovni stroj”, co se na nem vcelku slusne jede, oproti zbytku staje treba :D

                      0 0
                      • jardalee  

                        no za me ten hlavne ten gravel 1.2 je za 15 000 ale i za 20 000 (porad je to levnejsi o 10 000 nez novej) za ktery se objevuje v inzeratech asi nejlepsi kolo,je to pohodlny ale aji rychly ta tiagra chodi naprosto v pohode,brzdy jsou proste silnicni hydrauliky,a clovek se to nemusi nechat stat nekde kdyz jde na obed :) navic jak sem psal jinde koupi prehazku za litr GRX 400 a ma z toho prakticky 2×10 GRX :) a to uz je bezkonkurencni

                        1 2
                      • koko0925  

                        Ale ten hranatej rám je dost hnusnej. To žádná sleva nevyrovná.

                        0 0
      • Kemis  

        Tak prodáno?

        0 0
        • Vlasticz  

          Jop. Spokojenost na obou stranách. Lehce pod nákupku a zůstaly mi na gravela ty karbonové záplety.

          1 0
    • Diablo-d  

      Dotaz patka na přehazovačka kde koupit?

      0 0
    • gabor82  

      Ahoj

      Menil už niekto kotúče a za aké? Zlepšilo sa brzdenie?

      0 0
      • Boris  

        Vyměnil jsem přední (na Sava Grus 4.0) za 160mm Shimano XT SM-RT76 a je to podstatně lepší.

        1 0
      • bbubba  

        Budu měnit za galfery, tak uvidíme, spíš bych se chtěl zeptat, dá se vyměnit predstavec s riditkama, nemám v tomhle zkušenost, ale když bych vyměnil ty podložky a ten zbytek, tak by pak šlo dát normální predstavec a řidítka, nebo mám smůlu?

        0 0
    • Meyer  

      Řešilo se tady uchycení garminu, dá se i takto

      0 0
    • Makys224  

      Ahoj všichni majitelé Vegaru 4.0.

      Už uběhla nějaká doba od koupě a určitě už jste měli možnost kolo v tomto hezkém počasí řádně projet!

      Měl by jste někdo hodnocení, jak se Vám kolo zatím líbí a jak se chová a zda jste spokojení?

      Zároveň pokud někdo měříte podobně jako já, tzn 178 cm, jako máte velikost a jste spokojeni?

      Díky a ať to šlape :)

      0 0
    • gabor82  

      Update: najazdených 500km a 3500m výškových celkovo veľká spokojnosť okrem bŕzd a pneu, tak som sa rozhodol pre upgrade komplet kolies keďže ma dlho lákalo vyskúšať čínske kolesá CSC z Ali. Zobral som v akcií s kupónom za 260eur a skladom vo Francúzsku (CSC France store). Objednal som s vnútornou šírkou 21mm a vonkajšou 28mm s výškou 45mm no keďže 45mm nemali skladom tak sme sa dohodli že mi pošlú 35mm. Kolesá prišli za týždeň zo Španielska (aj keď písali skladom vo Francúzsku). Nahodil som plášte Michelin Power cup 28mm a skúsil duše TPU tiež z Ali a nakoniec kotúče Shimano mt800 140mm. Úspora váhy komplet kolies je 775g teraz má bike s pedálmi, košíkmi a držiakom na radar a computer 8,3kg. Dnes skúšobná jazda 25km s kopcom 1,8km 5%stupanie ak by nefukal vietor trhnem svoj osobák do kopca chýbalo málo. Pocit wooow ide sa mi ako na bavlnke plášte merajú 31mm tlakoval som 4,6/4,8bar vážim 84kg a to najhlavnejšie konečne to brzdí!!! a bez pazvukov!!! Samotné kolesá vážili 1,57kg.

      4 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.