Rychlý, relativně lehký a odolný plášť 28/32 x700

42 nepřečtených
  • karel d.

    Rád bych poprosil o radu ohledne lehkeho pláště (do 350g) co také něco vydrží a bude aspoň trochu chráněn proti defektům. Je to na fitness kolo- 80% silnice a 20% šotolina. Nechci hlavne příliš tenký slick typický pro silničky; rád bych něco kolem 28/32 co se dobře odvaluje a není náchylné k defektum. Děkuji.

    0 0
    • nitraq  

      A plánovaný rozpočet?

      0 0
    • Singlespeed  

      Superspolehlivý držák:

      https://www.koloshop.cz/…2-cerna.html

      0 0
      • roupik  

        ultra sport 28mm jsem měl na silničce a můžu jen doporučit, jede super, je ještě za slušný peníz a defekt za celou sezonu žádný (což může být i o štěstí)

        0 0
        • khonza  

          Ultra sporty doporučuji – teď je má mladej od bráchy a je nadšenej – defekt neměl žádný. A soused jel na nich v šířce 25 „North Cape 4000“ a vážně bez problémů. Odjel to na jedněch pláštích.

          Já jezdím Challenge Paris Roubaix – verze RACE ale moc odolné nejsou.

          0 0
      • Cavendish  

        Taky se pod Ultra Sport II kevlar podepíšu. Jezdil jsem je v 23mm asi 3 sezony a ani jeden defekt. Žena je vozí v 25mm a taky bez problému. Skvěle jedou a jsou lehké. V 25mm mají cca 260g. V 23mm mají 235–240g

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • karel d.  

          To jo, ale ta 32mm, o které uvazuji ma 350g. To mi prijde trošku dost, ale zase to jak se zda kompenzuji tou odolnosti vůči defektum- a to dost důležitý faktor. Škoda, ze nemaji tak 300g…

          0 0
          • Cavendish  

            CO domácí produkce? Tufo Contura Duo 28mm má 250g. Tufo Contura Trio 28mm 275g

            0 0
            • karel d.  

              A nějaká zkušenost s nimi?

              0 0
              • Cavendish  

                Osobní nemám, ale něco je tady

                Od Tufa jsme jezdil jen Calibru a Calibru+ a to jsou skvělý pláště. Super lehký, luxusně jedoucí a levné.

                0 0
          • Honzis  

            rozdíl 28 vs 32 už je celkem dost, tam už nelze očekávat váhu 300g, prostě tam je víc gumy celkově. Jezdil jsem 28mm Conti Grand Prix – na zadku přes 6000km, defekt jen o střep, cena pod 700Kč za kus. Na setrvalé tempo je celkem jedno jestli má plášť o 50g víc nebo míň. Hlavně abys měl místo v rámu.

            0 0
            • atty  

              A pokud je místo v rámu a nejsou koutouče nebo kantíky, tak silniční véčka poberou většinou 28mm v pohodě, 30mm už se musí trochu „procpat“, 32mm už podfouknout, procpat a pak dofouknout :)

              0 0
              • plzakj  

                A doufat, ze nebudou skrtat o brzdu na obvodu.

                0 0
              • Honzis  

                ze cpaní max objemných plášťů do klasických čelistí jsem vyrostl potom, co mi na předku rupnul drát a já brousil plášť o vidli a vzadu stačí projet kaluží, nachytá se bahno a dře to o brzdu. Mám místo na 28–29 ale na zimu dávám radši 25mm.

                0 0
                • atty  

                  Musíš dráty přemluvit, aby nepraskaly :))

                  Pokud je opravdu dostatek místa v rámu a vidlici (i s případným bahnem a bordelem), tak stejně vůči brzdám bych taky víc jak 28/30 nedoporučoval – samozřejmě záleží ještě na dalších padesáti faktorech – šířka ráfku, reálná šířka gumy po nafoukaní na optimální tlak, pevnost zápletů (aby si to v zatáčce nebo v terénu neškrtalo, protože „gumová“ kola), typ a model brzd (každé se dají rozevřít jinak, mají jiné provedení čelisti a hodně starší modely nemají ten rychlobazmek na povolení) atd. atd. atd… Beru to tak, že samotný limit většiny klasických silničních brzd je cca 28/30mm (a to se samozřejmě musí vyzkoušet a myslet na nějaké tolerance, bordel na pláštích, možnost kolo v případě nutnosti slušně vytáhnout (podfouknutím nebo povolením botky brzdy)

                  Když Ti praskne drát, nebo uděláš z kola osmičku někde daleko od domova, tak je to o tom, zda se na tom nějak dojet dá, nebo zda se musí hledat místní cykloservis či řešit dopravu domů jinak – to beru tak, že stát se může cokoliv, kolo nemusí být vůbec pojízdné (bez nějaké většího servisu, co na ulici neudělám). To je pak prostě smůla a musí se to řešit jinak – když Ti chcípne auto někde daleko od domova a je to něco zásadního, taky se s tím obvykle na místě nic udělat nedá. Prostě neberu to tak, že musím za každou cenu dojet domů „pojízdnej“, jsem připravenej i na variantu, že to někdy vyjít nemusí a něco neopravím ani tak, aby to pojízdné alespoň částečně bylo.

                  0 0
      • scalar  

        V zimě jsem je sundal po dvou vyjížďkách, tři defekty. Vrátil sem je, až uklidili posyp, pak bez defektu.

        0 0
        • Honzis  

          taky se mi zdá, že ten běhoun je relativně měkký a zapíchnou se do něj ostřejší kamínky.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • Jezevec70  

        Kolik km takový SpeedKing vydrží? Vypadá, že je ojetý už rovnou z výroby. :-)

        0 0
    • jIrI___  

      Já byl spokojený s Roubaixem 28 mm. Jako osvědčená náhrada mi byl doporučován Conti GP 4 Season

      0 0
    •  

      g-one

      0 0
      • karel d.  

        Nekdo zkusenosti s Vittoria Zaffiro/Rubino, Maxxis nebo Kenda?

        0 0
        • jIrI___  

          Zkušenosti s Maxxis Re-Fuse by mě taky zajímaly. Něco o Vittoria Zaffiro psáno tady: http://bikepacking.cz/…ou-necestou/

          0 0
          • karel d.  

            Vittoria Zaffiro Pro se mi jevi velmi dobře, porovnam- li váhu a cenu.

            0 0
            • jardalee  

              no cim lehci tim mensi odolnost ,kdybych mel limit tech 1000kc tak bych bez vahani bral gatorskin 32mm :)

              0 0
              • karel d.  

                A co Conti GP 4 Season- jak to vyjde ve srovnání?

                0 0
                • jardalee  

                  Dobra volba ale 32mm se nedá sehnat do 1000kc a podle testu ma GP4 o nakou desetinku užší běhoun ale zase lip jede

                  0 0
                  • jardalee  

                    tady jeste srovnani gatorskin vs. GP4 tam jde o to ze klasickej silnicni plast ,ma celkem tenky boky ,a tam muze byt problem kdyz s tim chces jezdit po nakym sterku ,protoze to staci blbe naklopit a pichnes o ostrej kaminek ,ty gatorskin a gp4 maj prave zesileny i boky a lidi je davaj na CX kola nebo treba fixed gear ,kde to taky dostava hodne na prdel :)

                    0 0
            • 7021  

              S tou odolnosti nevim. Na Zaffirach mam natoceno jen 500 a uz se mi zda, ze se zacinaji sjizdet.

              0 0
    • tromboonen  

      Challenge Parigi Roubaix 28,0tuším 29 a 30 mm, latex duše Michelin k tomu. Dostat to poprvý na ráfek není nejlehčí, ale jezdí to parádně, narozdíl od těch tenších Challenge silniček. Stojí cca 1000 až 1300, v Německu bývá za dobrý prachy. Doporučuju.

      0 0
    • karel d.  

      Jako nejlepší řešení se mi zatím s ohledem na poskytnuté informace a recenze jevi ten Continental 4 Seasons. Není udajne podle testu nejrychlejsi, ale je spolehlivý a relativne lehký.

      0 0
      • jardalee  

        no ja bych rekl ze krome GP5000 ,kterej se teda nedela v 32mm a je uz hodne pres limit tam nic s pozadavkem silnice a treking ,nejde moc uz vybrat ale jak tu psali ostatni otazka je jestli tam 32mm dostanes ,ale jestli mas kotoucovky ,tak to resit nemusis

        0 0
        • karel d.  

          Gator Hard Shell 28 vypadá taky velmi dobre co se týká odolnosti.

          0 0
          • jardalee  

            nejspis bude odolnejsi no ,ale ma prave zase par gramu navic :) ,proste tam plati prima umera ,kdyz je to nekde sirsi je to tezsi :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.