• coplos

    Ahoj – lze udělat ze Schvalbe Racing Ralf performance bezduše…mám RR EVO a po vylití mlíkem v pohodě drží.

    Půjde to i s řadou Performance?? Zkoušel to někdo??

    0 0
    • Paja  

      Ano, na zadním kole to tak mám.

      0 0
    • Motyll  

      Sice ne RR, ale NN, ale v pohodě. Nahazování dokonce menší cirkus než s EVO.

      0 0
    • ememem1  

      ist to ide ale moze to byt kus od kusu. a performance verzia neni o nic horsia (potvrdzuju to aj testy v BM niekedy z leta) ako EVO verzie, rozdiely boli takmer zanedbatelne uplne vo vsetkom, naopak je predpoklad ze vydrzi viac. jej najvacsi problem bude to, ze je to klasicka slupka bez SS takze seknut bocnice nebude nijaky problem.

      0 0
      • coplos  

        Já mám i EVO bez Snake ssssskin, takže to bude asi úplně ssstejný…

        0 0
      • Smazaný účet  

        jenže u NN je TPI 67 na bočnici i na kostře, u RaR je TPI 127.. I obyč NN jedy výrazně odolnější než papírák RaR (u RaR SS je TPI 67…)

        0 0
        • ememem1  

          zalezi ktore rocniky ako. novo ma RaR 127 tpi len modely oznacene ako liteskin.

          NN ma 67 aj ked je liteskin, tiez uz v tom maju bordel.

          0 0
          • Paja  

            Každopádně coplos se ptá na aktuální RaRa, kde je skutečně performance i SS evo 67 tpi, zatímco evo, tj. evo liteskin má 127 tpi.

            0 0
    • Mr.Dan  

      Někde už jsem to tu psal a napíšu to zase – vozim vzadu RaR Perf. s mlíkem a těch malých defektů, kdy člověk najedou zjistil, že má nějak měkkej plášť, už bylo spousty. Tlak to moc nedrží ani při delším stání (neježdění), někdy prostě člověk přijde po pár dnech ke kolu a zadní kolo skoro prázdný. Přední Ikon v podobný neTLR verzi je na tom mnohem líp a nikdy jsem s nim žádný dofukování řešit nemusel (krom běžnýho dofouknutí jednou za čas), ale možná kdyby byl vzadu, tak by pár defektů taky pochytal, těžko říct. Oba jsou TPI 60 (resp.67).

      0 0
      • Paja  

        Přední/zadní plášť je rozhodně z hlediska defektů rozdíl, mně ucházel jen první týden, pak se to zatěsnilo a od té doby drží tlak stejně jako jiný pláště, ať už Schwalbe, WTB nebo Conti.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.