• VzB

    Čau,

    momentálně vozím vepředu i vzadu RaRa. Vzadu spokojenost, ale předek lehce ustřeluje a jednou jsem to nepěkně položil…

    Po sjetí zadního RaRa mám v plánu hodit předního na zadní a přichází otázka co obout na předek?

    Zatím mám dva kandidáty NN a RoRo:

    NN předpokládám bude držet líp, ale asi bude pomalejší…

    RoRo bude rychlejší, ale drží líp jak RaRa? případně jak je to s četností defektů na RoRo oproti RaRa?

    Děkuji za zkušenosti!

    Jinak jezdím 26'' HT a 60/40 terén (les, šutry, polnačky…)/asfalt. Občas na na tom jezdím i do práce (skoro 50km) a tam se mi rychlost na asfaltě vcelku hodí.

    0 0
    • Ostrawak  

      Já dám dopředu RoR a dozadu RaR. Zrovna dneska mi přišly. Jinak diskusí na toto téma jsou tady mraky.

      0 0
    • Tina  

      Na asfalt NN ani RoR nič moc. Osobne som bola s RoR vpredu spokojná. V rozbitom teréne, na tráve a hline držal RoR lepšie ako RaR.

      Nie je lepšie na asfalt zapliesť nejaké low-cost kolesá s hladkými plášťami a v prípade potreby prehadzovať?

      0 0
      • VzB  

        druhé kola ne, úplně čistý asfalt nejedu nikdy, ani do práce – tam mám asi 15km lesní vsuvku :D

        0 0
    • jonti  

      Schwalbe RaR, RoR i NN jsou výborné v terénu, ale na silnici a jemné šotolině kvůli hranatému profilu moc nepodrží.

      Ale k otázce, ano, RoR drží na předku líp, a na předním kole bych se defektů nebál.

      0 0
      • maajkee  

        Na tom něco bude, od tý doby co místo RK jezdím vepředu chvíli RaR a teď už déle NN se mi zdá že v šotolinových sjezdech nějak víc plavu :)

        0 0
      • MlokCZ  

        RaR je na asfaltu celkem slušný. Pak už to jde z kopce, RoR je horší a NN nejhorší.

        Profil bych jako problém moc neviděl. Není zcela kulatý, ale nemá k tomu zase moc daleko. Takový RK má profil ještě mírně kulatější, ale ten rozdíl není zase tak moc velký.

        A k otázce. Souhlas, řekl bych rovnou, že RoR drží výrazně lépež než RaR. A na rozdíl od NN RoR pořád ještě ujde i na tvrdém povrchu, kde se nemá moc možnost zakounstout vzorek. Takže v některých situacích je RoR lepší než NN. Samozřejmě tam kde má možnost pořádně se zakousnout vzorek, tam je NN zase znatelně lepší.

        Při tolika asfaltu co tazatel píše, bych dal dopředu raději

        RoR než NN. Jen je otázka, zda obyč šlupka verzi nebo raději snake skin (a tady zůstává otázka, jak to vlastně se snake skin verzi RoR je).

        0 0
    • VzB  

      díky za tipy. a ještě upřesním – nehledám plášť na asfalt, ale takový aby to na něm nebylo vyloženě utrpení

      0 0
      • jIrI___  

        Vůbec bych se toho RoR nebál. Jezdím poměrně často na fullu cesty 70 km po asfaltu, obuté mám na předku NN 2,25" a fakt necítím, že by mě to nějak vyloženě brzdilo.

        0 0
        • Tina  

          :D

          0 0
          • jIrI___  

            Co ti na tom připadá tak směšného?

            0 0
            • Tina  

              Jirko, neber si to prosím osobne ;) Je to reakcia na margo ako sa tu preberajú tie testy a porovnania valivého odporu plášťov, ktoré sa líšia dokonca u rovnakého plášťa použitím inej konštrukcie a TPI plášťa. A ty tu teraz zaklincuješ, že 2,25" Nobby Nic + 70km asfaltu = necítim valivý odpor pneu :)

              0 0
              • jIrI___  

                Tak já jsem všeobecně známý tím, že, narozdíl od zbytku místního osazenstva, nepoznám rozdíl 50 g na plášti nebo prázdný/plný bidon v rámu. A dal bych ruku do ohně za to, že různá TPI nepoznám už vůbec. A jsem za to rád, protože kdybych byl citlivý jako někteří místní jedinci a musel do detailu řešit každou kravinu, tak se z toho asi zblázním :D.

                Samozřejmě to na NN nejede jako silnička, ale připadá mi, že někteří mají až přehnaně děsivé představy o pár wattů vyšším valivém odporu pláště…

                0 0
                • Tina  

                  ja si dokonca myslím, že väčšina „místního osazenstva“ nepozná rozdiel 100g na plášti :) Ale nikto to tu samozrejme neprizná. Stačí si prečítať vlákno kde sa píše kto a na aký tlak fúka…

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  Asi jako řešit že teplotou a funkcí vzroste tlak ve vidli o 10% a hned je to prostě problém :0) Kdybych měl být takhle citlivý, tak se asi zastřelím :0) Jsem rád, že to funguje a podobné ptákoviny neřeším.

                  A já jsem tu zase za blbce, že nepoznám rozdíl mezi tím jak jede HT a stejně osazený full :0)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Ty na to máš právo, IQ6 totiž jede minimálně stejně dobře jako silnice :)

                    0 0
                  • Bysto  

                    lenže to s tým tlakom vo vidlici a v tlmiči je pravda !! samozjreme, ten kto jazdí po asfalte to asi nevníma, ale v teréne je to sakra poznať !

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Ono vůbec nejde o to, že by s tím nešlo jezdit (s tím navýšením tlaku ve sjezdu při teplejším počasí).

                    Já to jen nedávno srovnával, že to je horší než když nemáš úplně přesně správnou tvrdost pružiny.

                    Proč tedy máš problém s pružinou, že bys přesně netrefil, když ten problém s nárstůem tlaku ve vidlici je větší?

                    0 0
                  • Tina  

                    A teraz nech sa prihlási ten, kto z vás pred každou jazdou nastavuje tlak vo vzduchovej vidlici podľa aktuálnej teploty vzduchu a atmosférického tlaku :) Tieto hodnoty sa navyše menia podľa výškového profilu trasy.

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Má vůbec atmosférický tlak nějaký vliv na tlak v uzavřené vzduchové patroně?

                      0 0
                      • Tina  

                        podľa mňa všetky tie faktory čo som spomenula nikto neberie do úvahy. osobne neviem či zmena teploty alebo atmosferického tlaku má nejaký vplyv na vzduchovú vidlu a tlmič. osobne som to nikdy neriešila. Ale pred každou jazdou zbežne rukou skontrolujem tlak v pneu a vo vidlici. Až keď sa mi to nezdá, alebo nie som si istá nasadzujem pumpu s manometrom.

                        0 0
                        • Lister  

                          Na tlumič to má rozhodně vliv, pokud jedeš ve 30 st nebo v 15 st, tak je to velký rozdíl a klidně to může být 2 dny po sobě.

                          0 0
                        • vasado  

                          proto zlatá pružinovka :-) tam se změna teploty projeví na viskozitě oleje a taky žádná hitparáda což :-D :-D :-D

                          0 0
                      • jonti  

                        Má, jde jen o rozdíl vnitřního a vnějšího tlaku, stejně jako u pneumatik v letadle.

                        0 0
                    • MlokCZ  

                      To je samozřejmě nereálné a byl by to naprostý opruz a stejně by to nefungovalo, zvlášť u celodenních akcí.

                      Proto je to u pružiny jednodušší i v případě, kdy je někdo na rozhranní dvou dostupných tvrdostí.

                      0 0
                    • Lister  

                      Vidlici ne, ale tlumič často ladím i během vyjíždky na rozdílní sag, když člověk nejdříve 2 hodiny stoupá a pak 40 minut sjíždí, tak ho ta jedna minuta nezabije.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        V tomhle Ti nestačí platforma na tlumiči (lehce sníží sag) a snižování na vidlici, případně i kombinace obojího?

                        Já jsem sice ladič slušný, ale vozit pumpičku na vyjížďky a takhle ladit, to mě dokonce ještě ani nenapadlo.

                        0 0
                        • Lister  

                          Sedím hodně vzadu a tam je každá změna hodně cítit. Vzhledem k tomu, že na začátku vezu jídlo a plný batoh vody, které během kopce spotřebuju, tak se mi dost změní celková hmotnost a k tomu přičti změnu sagu při zahřátí ve sjezdu, pak je potřebný tlak různý klidně o 20 psíků.

                          Možná to teď bude jiné u větší komory, které se chová lineárněji a nepocituju tak moc velké tuhnutí po zahřátí.

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            vpohode..pumpicku vozim taky..vetsinou ciste pro sichr..a taky prot ze jaksi delam safetybike (ano, jezdim pomalu uplne vzadu:D) kamaradum:D

                            0 0
              • Lister  

                Přední plášť dělá maximálně 30% celkového valivého odporu, klidně mu věřím, že rozdíl vůbec necítí.

                0 0
                • marapara  

                  To je pravda, ale když jsem obul NN na fulla dopředu místo přechozího pláště, tak větší valivý odpor byl znát. Sice vzadu by byl znát určitě daleko víc, ale poznat to prostě bylo.

                  0 0
        • epsilon  

          naprosty souhlas …

          0 0
      • o.1  

        Jazdim kombinacie NN 2,25/RaRa 2,25 a RoRo2,1/RaRa2,1 a vybral by som to prve, na asfalte to utrpenie urcite nie je a v terene to mozem s NN pustit uplne bezstarostne, s RoRo treba uz byt trocha obozretny (ale nemam zrovnanie s RoRo 2,25)

        Este trochu mimo otazku – celkom som v poslednej dobe nadseny s Kenda Smal block 8 to je prekvapivo dobre aj vpredu v terene a na kombinaciu s asfaltom ideal.

        0 0
        • ememem1  

          celkom som v poslednej dobe nadseny s Kenda Smal block 8 to je prekvapivo dobre aj vpredu v terene – kym je totalne sucho

          0 0
          • o.1  

            moze byt aj mokro – ale nie velke blato, to uz nejak apriori predpokladam ze ked jazdi kombinaciu teren/asfalt a nie je masochista tak sa nepojde dobrovolne bahnit :-)

            0 0
    • Necris  

      Mě přijde, že někteří ty pláště snad nikdy ani nejezdili. RoR je úplně něco jiného než RaR. Dozadu bych se ho i bál dál, je to šlupička všech šlupek.

      RaR jsem odpálil na zadku za cca 2 tis. km a kousek. Stejně dlouho je tam nasazený Ron a vypadá to, že na něj najedu ± dvojnásobek. Tolik k životnosti. Defekt na předku (tedy RoR) zatím ani jeden (na zadku za tu dobu 2× na RaR SnakeSkin).

      RoR drží podstatně lépe, než RaR. Dobře jezdí v bahně, na suchu drží. V přímé lini bych asi dřív urval brzdu, než aby pustil grip ;) Náklony do stran ale spíš průměrné a to jak RaR, tak RoR.

      A pozor na něj na asfaltu, hlavně tam je v náklonu hodně nebezpečný. A taky na tom asfaltu nijak extra nejede a hrozně hučí, ale přeci jen tam není určen ;)

      0 0
      • Rubi  

        to mas asi hodne slabou brzdu, kdyz ti nepusti grip :D a souhlas, ralph je slupicka, ostatne jako vsechny schwalbe plaste, uz nikdy vic

        0 0
        • MlokCZ  

          Jenže on psal, že RoR je šlupička a bál by se ho dát dozadu a že RaR není. Jenže je to právě tím, že má RaR snake skin a RoR obyč.

          Všechny Schwalbe šlupky? Jinou než obyč verzi už jsi někdy jezdil?

          0 0
        • Necris  

          Popis příčiny: Psal jsem to obrazně. Něco jako slovní obrat „kolo velký jako kráva“.

          Řešení: Trocha představivosti.

          ;)

          0 0
          • Rubi  

            „RaR jsem odpálil na zadku za cca 2 tis. km a kousek. Stejně dlouho je tam nasazený Ron a vypadá to, že na něj najedu ± dvojnásobek. Tolik k životnosti. Defekt na předku (tedy RoR) zatím ani jeden (na zadku za tu dobu 2× na RaR SnakeSkin).“

            jestli z toho nevyplycva ze ralph je horsi nez ron tak ja nevim, pise ze ralpha sjel 2* rychleji a ma na nem vice defektu

            0 0
            • Necris  

              Omlouvám se za ten hrozný styl, je to celé napsané napůl. Napsal jsem k tomu legendu. ;)

              0 0
        • Necris  

          Jen upřesním tu změť, psal jsem to opět v chvatu a chápu že něco nemůžeš dávat smysl:

          1. Ron nasazený vpředu ve stejnou dobu, co jsem nasadil RaR vzadu. RaR po 2k+ mrtev. Ale protože RoR je vpředu, ještě tam drží a můj odhad je 2× RaR vzadu na jeden RoR vpředu. Což není moc lichotivé oproti klasickým plášťům pro jiné použití. Můj oblíbený CrossMark dal 3,5 pláště vzadu na 1 vpředu. Skoro 4.

          0 0
      • MlokCZ  

        Jenže od 2012 modelů je RaR úplně stejná šlubka jako RoR (oboje platí pro obyč verzi).

        V přímé linii bych dříve urval brzdu než ztratil grip

        To mi tedy dobře pobavilo, tedy pokud se bavíme o terénu.

        A srovnáváš obyč x snake skin verzi, což je taky dost zavádějící, protože ty se liší nejen odolností (a to i běhounu), ale i rychlostně i gripem (127tpi x 67tpi kostra, což má vliv na všechny vlastnosti). Tím myslím RaR obyč x RaR snake skin a RoR obyč x RoR snake skin. Pak srovnávat od každého pláště jinou verzi do toho vnese akorát chaos.

        0 0
        • Necris  

          Jop souhlas, je to dost zavádějící, ale to že mám (měl jsem) SS verzi RaR tam píšu.

          0 0
    • Rubi  

      bych chtel videt jak tady poznate valivy odpor na prednim plasti :D jezdil jsem kdysi RK 2.0 a ted jezdim onza ibex xc 2.0 (takovy odolnejsi a lepsi NN) a nepoznal jsem co se tyce valiveho odporu vubec nic, jeste ted jezdim rychleji, bo mam vic v nohach :D

      0 0
      • MlokCZ  

        Zkus nějaký výrazně pomalejší plášť a uvidíš, že to je pak znát i na předním.

        Tím myslím třeba HD trailstar. Pokud rozdíl není moc velký, tak na předním se to opravdu projeví hodně málo.

        0 0
        • Rubi  

          aha HD je vlastne typicky xc plast, ja zapomnel, to je jasne ze kdyz tam nasadis traktor typu hd nebo minion tak to poznas, ale videl si nekdy RK a IBEX xc (v tvem pripade asi NN), oba dva relativne lehke plaste na xc, grip uplne jiny a rozdil ve valivem odporu podle me nepoznas, alespon ja jsem ho nepooznal

          0 0
    • epsilon  

      Letos jsem koupil kolo na 2,1 RoR performance kevlar a musim rict ze mistama jsem mel poradny strach o zdravi. Predek neuveritelne klouzal a zadek plaval, fest jety RaR mi prisel v zadu daleko lepsi nez RoR. Nakonec sem oba RaRy riznul, strasna slupka. Mozna to bylo i tema performance verzema, ale vim ze RoR si nikdy nekoupim. A kdyz uz SCHWALBE tak jedine Snake Skin. Jezdim NN 2,25 SS // RaR 2,25 SS a spokojenost.

      0 0
      • Bysto  

        to bude tou performance zmesou, tá má úplne iné vlastnosti

        0 0
        • mxv  

          ror EVO je na tom podobne, tech spuntu je proste malo a navic se hrozne zmoulaji

          0 0
          • JakeF  

            Taky RoR dozadu ti tu snad nikdo nedoporučil… To je dobrý tak maximálně na nějaký travnatý XCčko.

            0 0
            • mxv  

              no ja sem ho mel jen vpredu..

              0 0
            • Lister  

              Proč?

              0 0
              • JakeF  

                Žvejkaj se při záběru, vydrží menší nájezd a jsou míň odolný proti defektům.

                0 0
                • Lister  

                  Životnost vzorku nemůžu posoudit, slupka to je každopádně, ale to řeší SS verze, žvejkání vzadu jsme si nevšiml, asi nejsem takový trhač asfaltu. Jezdil jsme je na současném kole oba (RaR, RoR) a vzadu je to IMHO tak nastejno, v měkčím jsme měl pocit, že Ron znatelně lépe zabírá.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Tak uvidíme, dneska jsem nasadil RoR/RoR 2,25 vyloženě kvůli těžkýmu XC závodu. Pocity z testovací jízdy pozitivní, ale na normální ježdění mi pořád přijde rozumnější mít vzadu RaR.

                    Co teda ale nechápu, jsou ty vysoký a řídký boční figury, žvejkaj se strašlivě, i když za ně vezmu jenom prstem a přitom reálný využití nevidím. V bahně to člověk tolik nenaklopí a na asfaltu to na nich v náklonu logicky vůbec nemůže držet, jak se žvejkaj.

                    0 0
                    • Lister  

                      Tak nějak se ty pláště odlišit musí.

                      Mě ten vzorek vcelku vyhovuje, hlavně že na měkkém a vlhkém podkladu je znatelně jistější než RR. Taky dle oficiálního doporučení Schwalbe je to plášť, který se hodí do bahna – což díky hodně otevřenému vzorku asi bude pravda. MKI měl taky řidký vzorek a vysoké figury a v bahně jsem nejel jistější pláště, ale zase jinak to za moc nestálo – ale tam ty figury byly ještě o polovinu vyšší.

                      0 0
                    • Lister  

                      Tak zpětně s tebou musím trochu souhlasit.

                      Včera jsem se na to zaměřil a na pevném podkladu se ten zadek fakt trochu žvejká a občas to zaplave, ale nic dramatického, nechám ho tam, dokud vydrží. Stejně člověk pojede ve výsledku jen tak rychle, jakou má fyzičku a z kopce techniku. Takže asi zhubnu dvě tři kila a dám dozadu taky NN a už to nebudu řešit.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        A já zrovna chtěl na dovolenou zkusit NN/RoR :-)

                        S RoR/RaR jsem na některé typy tras hodně spokojený, opravdu parádně to jede, ale přeci jen do náročnějších pasáží to není ono.

                        HD nahazovat zase už nechci.

                        A teď tedy zase nevím co tam nahodit :-)

                        Dopředu určitě NN nahodím, to je jasné. A teď co dozadu, jestli NN, RoR nebo nechat RaR.

                        RaR nenechám téměr jistě, chci určitě na trasy na dovolené zlepšit grip při brždění zadní brzdou. NN mám vyzkoušeno, že je o hodně lepší oproti RaR (v rozbitějším terénu).

                        Otázkou je jak na tom je RoR ve srovnání jak s RaR a NN? Zatím jsem měl RoR jen vepředu, tak proto se ptám.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Nebudu se s tím párat a dám rovnou osvědčenou kombianci UST NN/NN. Aspoň bude i lepší odolnost.

                          RoR nechám jen dopředu pro kombinaci RoR/RaR.

                          0 0
                        • Lister  

                          Klidně bych to tam dal. Jak píšu, vozit to budu dál, protože toho zaplavání jsme si všiml, až když jsem se na něj zaměřil. Jinak je plášť jistý a grip je zvláštně v měkkém, mnohem lepší.

                          Už ty pláště budu muset koupit, nakonec asi zvolím SS verze, protože 67 TPI mi nevadí a když mají být boky odolnější než u UST verze, tak to je asi nejdůležitější. Běhoun bude taky lepší, než co mám teď, díky té jiné konstrukci. Vepředu NN zatím drží a ani jsme si nevšiml, že by někde musel zasahovat tmel – tak snad jsme to nezakřikl.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Tím sice pořešiš odolnost, ale…

                            67tpi verze RoR mi přijde, že nemá vůbec smysl, protože rozdíl valivého odporu oproti NN už nebude možná vůbec žádný nebo naprosto minimální. V tomhle případě bych použil rovnou NN a neřešil.

                            On není až tak moc velký rozdíl ani mezi 127tpi RoR a NN a ten výborný výsledek (ohledně valivého odporu) RoR získal právě jen díky 127tpi.

                            Lehké zaplavání mi nevadí, jsem poměrně lehký a mám slabý motor, takže při záběru nějaké extra žvejkání nebude.

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Tak nakonec jsem dal UST RoR vzadu šanci, tak uvidím.

                            Vyřešilo se to samo tak, že jsem zjistil, že mám doma už jen 1 kus UST NN, takže na zadní už druhý nebyl.

                            A když jsem prohazoval pláště a sundaval ty původní, tak pro zajímavost aktuální stav zde na fóru oblíbených ježků :-)

                            Po 3 měsících na UST RoR a UST RaR tam byl ještě malý zbytek tmelu v dobrém stavu a ježek vůbec (ani malinkatý ježeček).

                            0 0
                    • Necris  

                      Taky nedrží, nezkoušej to. Stačí že já jsem měl rozbitou klapačku :D Do boku moc nedrží ani v terénu, ve větším náklonu mě víc drží ten Fast Trak než RoR.

                      0 0
                      • JakeF  

                        Taky jsem si jí rozbil :D. Ale spíš kvůli tomu, že ten vzorek to do boku podržel… Těžkej krátkej sjezd, pod ním prudká levá a mokro, i když ne úplný bahno (to přišlo až další den), předním kolem jsem už zatáčel, když mi šutr vyhodil zadní do vzduchu a jak jsem se to na tom zatočeným podfouklým předním (cca lehce přes 1atm) snažil vybalancovat, tak jsem jenom slyšel, jak jde pryč vzduch a už jsem šel rukama napřed mezi šutry… Neudržela se patka v ráfku, kdyby třeba lehce podklouznul do strany, tak jsem to moh ustát třeba jen se šlápnutím na zem.

                        0 0
                      • JakeF  

                        Ještě teda pro upřesnění, nebyla to ta nová TLR verze a plášť měl proti ní trochu volnější patky (nasazoval jsem TLR na zadek), takže s TLR by se to asi nestalo.

                        0 0
                    • Ostrawak  

                      A na kolik to foukáš a kolik vážíš? Mám stejnou kombinaci a trochu laboruji s tlakem v předním plášti, aby na štěrku méně ustřeloval.

                      0 0
                      • JakeF  

                        Vážím cca 67kg a předek foukám 1 – 1,5atm podle podmínek… Na štěrku celkem v pohodě, neustřeluje mi. I když mi přijde, že by mohly být i pláště, co by se to s nima dalo naklopit víc, ale tak já na šotolinách moc nejezdím, tak je to možná v rukách.

                        0 0
                        • Ostrawak  

                          Já při svých 70 kg mám na předním zatím 1,5 atm, tak zkusím ještě ubrat :)

                          0 0
                • MlokCZ  

                  To poslední už není pro 2012 pravda. Odolnost je pro 2012 úplně stejná pro RaR a RoR.

                  0 0
                  • JakeF  

                    A já bych řek, že pořád bude RaR odolnější… Je o něco těžší a má hustší vzorek, takže na propíchnutí bude odolnější. Ale už to nebude tak výrazný, jako když měli rozdílnou konstrukci…

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Hustější vzorek ano, ten toho ale zase moc nezachrání (nepatrně pomoct sem tam může).

                      Těžší v reálu ne. Hmotnost srovnávám v reálu pro UST verze (tam jsou také oba ty pláště 127tpi), kde mám zváženo 5 kousků RaR a 5 kousků RoR a v průměru byly stejně těžké a nejlehčí kousek dokonce byl RaR).

                      0 0
    • camlost  

      kombinaci RoR/RaR, obojí EVO, vozím už dlouho. životnost vzorku neřeším, defekty nemám, problémy s adhezí nemám (ani na asfaltu, ani jinde). podle mě univerzální kombinace do prakticky libovolných podmínek vyjma extrémního bahna typu předloňská Šela. loňský Krakatit v pohodě.

      0 0
    • pazda  

      Nejakou dobu jsem jezdil RaRa 2.1 slupka verzi vepredu i vzadu. Pak jsem na predek nasadil opet slupka verzi NN 2,25. V terenu NN drzi znatelne lip, na asfaltu je hlucnejsi, ale ze bych byl na nem pomalejsi jsem rozhodne nezaznamenal. Defekt jsem mel jen jeden na predku s RaRem, jinak nic. Kombinace RaRu s NN je treba pro me idealni…

      0 0
    • marapara  

      Co se týče defektů na předním kole s RoRo, tak asi se bát nemusíš. Vozil jsem ho cca půl roku na fullu, 2.25" EVO. Jsou to sice slupky, ale nikde jsem ho neprořezal a měl jsem jen jeden defekt o trn.

      Nyní ale vozím vepředu Continental X-King 2.4", vzadu 2.2", oba ve verzi RaceSport a jsem s touto kombinací podstatně spokojenější. Ani vepředu ten RoRo totiž moc nevydržel. V podstatě za půl roku byl na vyhození. Teď ho dojíždím na HT do práce po silnici.

      Co se týče gripu, tak RoRo drží v terénu podstatně lépe, než RaRa. Má přece jen ostřejší a užší figury, takže se líp zakusuje a není tak náchylný na zanešení při vlhku, jako RaRa.

      0 0
    • VzB  

      ok, děkuji všem za plodnou debatu a postřehy. takže nakonec půjde dopředu RoRo 2,25 EVO a vzadu zůstane RaRa 2,25

      0 0
      • marios  

        Ale fakt bacha na asfaltu v zatáčce, mám čerstvou zkušenost, tohle bylo fakt nečekaný.

        0 0
        • JakeF  

          Co se stalo? Naklonil jsi to moc a ty boční figury se žvejkly? Fakt bych chtěl slyšet nějaký vyjádření Schwalbe ohledně funkce těch vysokejch bočních figur…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.