Ahoj, mám na kole tuhle vidlici, chodí pěkně ale dost mi začalo vadit, že na ní nejde snížit zdvih. Myslíte, že by šla nějak upravit, dokoupit nějaká sada, která by to umožnovala? Díky za reakce
Ahoj, mám na kole tuhle vidlici, chodí pěkně ale dost mi začalo vadit, že na ní nejde snížit zdvih. Myslíte, že by šla nějak upravit, dokoupit nějaká sada, která by to umožnovala? Díky za reakce
Určitě, dělá se třeba pružinový U-turn – naohře točítkem snížiš podle potřeby. Ale bude to stát třeba 1500,–
Jen otázka – na jakým kole to máš a proč myslíš že to potřebuješ?
Nebo myslíš snížit jako natrvalo, servisním zásahem?
Myslím snížení za jízdy, takže externě asi tím „točítkem“ jak říkáš. Mám to na Rock Machine Blizzardu…při jízdě do kopce je to na mě moc vzpřímené a posed se mi moc nelíbí, tak si myslím, že kdybych ji trošku cestou do kopce snížil, tak by se to zlepšilo…
Pak je tu ještě Dual Positon kit, který je dražší a udělá to jednim cvaknutím. To točítko je za jízdy nepoužitelné – spíš do velkých hor, kde se tolik nestřídají kopce.
Ale začal bych možná snížením řidítek, představce. Ona je taková utkvělá představa, že s vysokýma řídítkama vysoko z kopce jede líp ale ono si tim moc nepomůžeš. A pak to vadí v kopci.
Stačí třeba o 1cm…
byl jsi o 18 vteřin rychlejší :-)
Sektor je identická vidle s RS Revelation, akorát je o něco těžší. Dá se sehnat dual position air kit , 140/110 nebo 150/120.
Snadno vyměníš Solo air , který teď nejspíš máš, za DPA.
Hledej třeba tady http://www.mountainbikes.net/…ktlistek.cfm?…
tak mne napda, ze ve vlaknu o RS revelation se nekdo zminoval ze zahazuje DP kit a kupuje dual-air…tak at tam zkusi pohledat:
jj, byl jsem to já :)
ptal se jaké jsou možnosti tak odpovídám
jo aha:)
A tím, že ten DP kit zahazuješ, se jej chceš zbavit nadobro? tzn. byl by naprodej ?
měl jsem to v plánu,ale podařilo se mi odstranit problém s propadáním do zdvihu, teď to je ještě ve fázi ověřování a testování, ale vydrželo to další švih, takže DPA si ponechávám a konečně si začínám užívat jeho výhod, kvůli kterým jsem si RVL DPA pořídil
Ten problém o kterém mluvíš je u tohoto systému častý, nebo si měl smůlu na kus?
bohužel je naás víc
http://forums.mtbr.com/…-646653.html
řešíme to i na BF http://www.bike-forum.cz/…osition.html#…
Pochlub se na co jsi prisel:)
V tomhle jsem úplný laik, jaký je rozdíl mezi dual position air kit a dual air? Jinak myslíš si, že je možné tuhle úpravu provést v domácích podmínkách?
dual air je bez zmeny zdvihu, fouka se pozitivni a negativni komora zvlast. Dual position fouka obe komory najednou a navic vhodnym prepoustenim vzduchu mezi nima jde zmenit zdvih vidle za jizdy…u dual-air taky zmenis zdvich ale tim, ze pumpou upravis tlaky…
Úprava spočívá v tom, že koupíš potřebný díly a doma si to vyměníš. Potřebuješ jen základní nářadí, patřičnou vazelínu a olej. Který bys měl mít tak jako tak – abys nemusel s běžnou údržbou do servisu.
Ale stejně bych si nejdřív pohrál s posedem – jestli je vůbec utrácet za snižování nutné…
Tak dám na tvoji radu a prvni si zkusím pohrát s posedem a když to nepomůže, tak asi ten DP kit…uvidím
Mam verzi TK,ale vyhodil jsem ho.Vidlice je moc linearni.Ovlivnuje TK progresivitu?Jak zvysit progresivitu?
Ahoj , dnes mě potrápila vidla
Vyjel jsem za teploty –2°C a foukal studený vítr
Po 4–5 km vidla citelně zvadla
Po nějaké době se zdálo, že je zase ok, ale následně zase vyměkla
Nějaký tip na co se zaměřit? Kolo je nové (2018), najeto asi 250 km po polních cestách, žádný hardcore
Od zakoupení jsem na vidle nedělal servis.
Co znamená zvadla? V teplotách okolo a pod nulu je normální že odpružení citelně ztuhne, fyziku neokecaj.
Trochu by možná pomohlo dát do spodních nohou tolik oleje kolik tam patří, z výroby jsou RockShoxy téměř na suchu…
Vidla neztuhla, ale citelně změkla
Buď byla špatně nafoukaná a vyrovnal se tlak s negativní komorou = je potřeba znovu dofoukat a vyrovnat znovu tlak. Nebo ufoukl vzduch přes korunku nebo skrz těsnění negativka/spodní nohy. Takže ověřit možnost 1 a případně řešit možnost 2 reklamací/servisem na přetěanění vzduchový komory.
No ono žádné vidli nedělají nízký teploty dobře . Ztuhne olej ztvrdnou těsnění no a dochází samozřejmě k mnohem většímu tření a opotřebení dílů .