Reba - prohozeni obsahu vnitrnich noh

30 nepřečtených
  • Rorejs74

    Zdarec,

    posilal jsem Rebu na reklamaci, protoze utikal vzduch s pozitivni do negativni komory a vratila se mi s oduvodnenim :

    vydřená a poškrábaná vnitřní noha

    a nabidkou na vymenu celyho CSU za cca 4000.

    Tak jsem to kuchnul a nejaky skrabance tam fakt jsou, tak jsem nad tim premyslel a napadlo mne reseni preskladat to tlumeni do te leve ( poskrabane ) a pruzeni do prave. Na prvni pohled mi pripadlo ze by v tom nemel byt technickej problem ( horni i dolni otvory a zavity vypadaj identicky ).

    Nezkousel to uz nekdo, pripadne mohl by v tom bejt nejakej zadrhel proc by to nemuselo fungovat ?

    0 0
    • Martyss  

      Tohle je nějaké divné. Kolik má vidlice najeto a s jakým servisem?

      Co se skrývá pod zkratkou CSU?

      0 0
      • Rorejs74  

        Vidlice je koupena na podzim 2008. Najeto tak odhadem 15tis., servis jsem nechal delat tak 4× do roka ( vic. jsem organizacne nestihal ).

        Co jsem koukal tak CSU je vlastne cela ta vrchni cast vidlice ( obe nohy i s krkem ).

        0 0
        • Martyss  

          Jednou se tady podobná závada řešila u Skareba. Řešením byla výměna vzduchového pístu. Přijde mi dost divné, že by plastový píst vydřel materiál vnitřních noh. Navíc takhle část není tak náchylná na provoz v různých povětrnostních podmínkách, tedy pokud byla při rozborkách tato část kontrolována a nebyl postup jenom vyměnit olej ve spodních nohách a píst nechat být. Za tohle bych zkusil zabojovat s pomocí znalce. Zkoušel jsi měnit těsnění na vzduchovém pístu?

          0 0
          • Rorejs74  

            V servisnim stredisku RS jsem nechal delat jen garanacku, pak dalsi cca rok se to delalo tak poruznu … tak mozna jen vymenili olej a na zbytek se vykaslali.

            Je fakt ze obcas jsem to provozal i celkem ve srackach … ale taky proto jsem sel tenkrat do Reby, ze podle recenzi mela vydrzet vsechno.

            0 0
            • Martyss  

              To, že jezdíš ve sračkách by neměl být problém. Vzduchový píst je ve vidlici velmi dobře ukryt a znečištění se k němu nedostane. Dost by mě zajímalo,jak přišli na to, že máš vydřenou vnitřní nohu. Pokud by to bylo znějšku tak to vliv mít nemůže, pokud zevnitř, tak na na to přišli? Změřili vnitřní průměr v daném místě? Nebo zkusili nový píst s novým těsněním a utíkalo to stále? Hele neházel bych flintu do žita a zkusil bych toto. Vyměnit těsnění na vzduchovém pístu a uvidíš, jestli bude vzduch stále utíkat. Pak bych zkusil vzít telefon a zeptat se člověka, který to řešil, jak zjistili, že je vydřený vnitřek vnitřní nohy. Je lepší čas zavolat než psát email, protože pak nemá čas mlžit a vymýšlet neprůstřelné teorie. Stále mi přijde divné, že by z materiálů plastový pístek, gumové těsnění, kovová noha první povolil kov.

              0 0
              • Rorejs74  

                No nejak se tam ten bordel asi dostal. V popisu prace jeste pisou :

                demontáž castingu, vzduchového pístu – silně znečištěný, opotřebovaná těsnění. kontrola vnitřních nohou – poškrábaný a vydřený vnitřek CSU

                Zkusili jsme dat nova tesneni, ale utika to porad. Nejaky ty skrabance tam jsou videt normalne okem, ale podle toho popisu jsem cekal ze to uvnitr bude vypadat mnohem hur.

                0 0
          • gard  

            Přijde mi dost divné, že by plastový píst vydřel materiál vnitřních noh.

            Myslím, že je tu jediná možnost. „Technik“ co to rozebíral naposledy, tam dostal nějaký bordel (z víčka?) a ten si už s nějakou tou rýhou poradí.

            0 0
            • jonti  

              Me to zas prijde uplne normalni, staci ze to dre nasucho, tak to po treba 10000 stlacenich ten kov vydre.

              0 0
              • gard  

                To ano, ale jednu vyjížďku by i ten dural mohl vydržet a když jsem měl suché O kroužky na RST, tak jsem to hned poznal. Na Rebě se to asi taky výrazně projeví na citlivosti. Takže potom zase zanedbaná údržba…

                0 0
                • Jenda  

                  hele vzhledem k tomu ze se tu vyskytla expertka ktera si nevsimla ze mazaci olej ve vnejsich nohach na sidu se ji vymenil za slanou brecku z ulice a tvrdila ze to fungovalo v pohode akorat ji pak prorezly vnejsi nohy tak me nic neprekvapuje. Trochu je to diky zde nekterymi jedinci razeny teorii ze dokud to funguje je lepsi se do toho nehrabat. Bohuzel v pripade vidlice to fakt neplati:-(

                  0 0
    • Renholder  

      Nevím jak u Reby, ale třeba u Foxky mám ve vmitřních nohách různé drážky, které nejsou u obou noh stejné. Na pohled z vnějšku vypadají obě nohy stejně

      0 0
    • t29  

      Rozdělával jsem Toru – vzduchový vnitřek je schovaný, takže poškrábání povrchu vnitřních nohou nemůže ovlivnit těsnost. Nevím, jak je dělaná Reba, ale předpokládám, že když přehodíš kompletní vzduchařinu do druhé nohy, tak ji přehodíš i s netěsnící přepážkou mezi komorama, nebo co tam je.

      • pokud to přehodíš, tak je možné, že místo syčení vzduchu tipoteče olej…

      kdyžtak přihoď fotky a pozor na správné zaostření..

      0 0
      • jecnak  

        Tak tak, na tesnost poskrabani vnejsiho povrchu vnitrnich novou nema vliv. A ze by se poskrabal vnitrek, to fakt nechapu.

        0 0
    • Siny  

      má tu stejnou rebu, v první chvíli jsem se smál, co to vymějšlíš za pí…, ale asi máš pravdu, co jsem ji rozebíral, měli by bejt obě nohy stejný, takže bych to zkusil

      0 0
      • Rorejs74  

        Asi to zkusim, ono ty prachy se mi do toho nechce davat uz z principu, ale takhle by to treba jeste aspon rok mohlo chodit … jen bych musel nejak poresit ten lockout ( nebo na nej rezignovat ).

        0 0
        • vysmátej bajker  

          Vnitřní nohy zevnitř poškrábané a netěsní vzduch mezi komorami?

          Kamoš vzal vrtačku na něco namotal hadr a pak to leštil nějakou pastou,dal o fous větší těsnění a prý dobré.

          0 0
    • mastihuba  

      jestli je to stejný jak u RLV což by byt mělo tak to nejde protože u vnitřní nohy s MC je dole drážka na segrovku a v té se vzduchovou komorou ta drážka není. Řešil jsem to na jaře, takže RLV 2007 u turn prohodit nejde.

      0 0
      • quak  

        ja v reconu mám drážku u pružení, tlumení jsem se nedíval ale jestli tam je taky jak říkáš, tak by to bylo v cajku

        0 0
    • BB  

      přesně takhle opravili Rebu synovi v Bike Live.

      0 0
    • blisterexist  

      v reklamačním protokolu píšou vydřený vnitřek CSU, a jestli CSU je jak říkáš vnitřní noha tak se nedivím že to netěsní:-D, nevím jak RS dělá tlumení ale pokud tam nebude po té vnitřní ploše nic jezdit, tak to těsnit bude:-)

      0 0
    • Vilém  

      Nejsi nahodou nekde z okoli blanska?

      0 0
      • Rorejs74  

        Bingo … predpokladam ze jsi o tom mluvil s Romanem ;-)

        0 0
        • Vilém  

          Ano, mluvil. Rikal jsem si, ze stejny problem, ve stejnem case, by byla dost velka nahoda:)

          0 0
          • Rorejs74  

            A jakej je pls Tvuj nazor … stoji to za pokus ?

            0 0
            • Vilém  

              Romanovi jsem rikal, ze netusim, musel bych to videt na vlastni oka. Dnes jsem se tam bohuzel nestihl stavit, tak to treba vyjde zitra.

              0 0
    • Rorejs74  

      Tak jen hlasim ze preskladat to slo bez problemu a na prvni pohled to vypada funkcne … takze prijde zpatky na kolo a zkusim jak se to bude chovat v praxi.

      0 0
      • Rorejs74  

        Po prohozeni vnitrku najeto cca 70 kilaku a vypada to dobre. Vzduch neutika a vidlice chodi jak zamlada ;-)

        Tak jen ted nejak poresit ten lockout z riditek ;-?

        0 0
        • Smazaný účet  

          to poresis docela snadno…neprovleces bowden tim ockem co mas na korunce ale musis sehnat takove ocko, ktere se pritahne pod cely MC. MOzna ti bude ten bowden nejak blbou couhat ven, coz by slo poresit ohebnym ramikem k V-brzdam nebo ten krouzek nejak upravit.

          Postup pro predelani na remote lock jsme popisoval v nejakem vlakne o RS TORA

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.