RB CRR - kdo z Vás také čeká?

507 nepřečtených
  • Internaut

    Mimochodem, kdo z Vás také čeká na rám?

    0 0
    • jirhoney  

      Já čekám na komplet :) a už je to k nevydržení :(

      0 0
    • Kubiczech  

      Hlásím se do klubu. (:

      0 0
    • Kubiczech  

      Jak zvládáte čekání? Máte někdo představu, kdy se dočkáme? (: Podle slov z RB jsem rám měl mít koncem července, do toho ale přišla dovolená, takže jsem zvědav.

      0 0
      • Internaut  

        Vleče se to…

        Mám už doma většinu komponent – takže se aspoň kochám :)

        0 0
        • Kubiczech  

          A co bude? Já většinu komponentů mám, až přijde rám, tak ještě sedlovku a bude.

          0 0
      • Internaut  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • jirhoney  

        Co vím, tak rámy jim mají přijít na konci srpna.

        0 0
        • Internaut  

          no potěš!

          0 0
        • KAPLIS  

          Odkud ty rámy příjdou?

          0 0
          • jirhoney  

            Takže jinak: „nové díly modelové řady 2011 dorazí až na konci srpna,takže možnost sestavení kola v dřívějším termínu není možné“. Takže né rámy, ale díly dorazí na konci srpna. Omlouvám se za možnou, ale za to krátkodobou mystifici ;)

            0 0
          • roud  

            z číny což bys jako jejich zaměstnanec mohl vědět ;o]

            0 0
            • jirhoney  

              zlaté čínské ručičky? :D

              0 0
              • roud  

                U nás ve firmě máme 20 svářečů z vietnamu a nevěřil bys jak uměj dělat a za kolik dělaj ;o]

                0 0
                • jirhoney  

                  Tomu věřím. Vždyť ti kluci dělají i manikúru :D přítelkyně si je nemůže vynachválit :) a do konce už jsem je viděl i v pozici zedníka :D

                  0 0
                  • DarthCedr  

                    A co teprve ti, kteří zvládají všechna ta povolání, někdy dokonce i najednou!

                    0 0
                • Internaut  

                  Umí svařit víno?

                  0 0
    • onik  

      ja nečekám ja už mam od začatku jara heč :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • otas43  

      a jéé, už jsem byl rozhodnutý pro NoSaint Angel ale asi budu taky čekat na RB

      0 0
      • jirhoney  

        Mně vzhledem k té čekačce vznikl problém. Začal jsem spekulovat nad něčím takovým: http://www.mojekolo.cz/…actinum-5700

        0 0
        • otas43  

          nad tím jsem přemejšlel jen chvíli =) hledám nějakej rám kolem 5–6 tis. a to RBčko se mi líbí

          0 0
          • Heike  

            A to teprve počkej, až se na něm projedeš, nedá se na něm jet moc pomalu, i když už nemůžeš…

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • Internaut  

      Btw… dnes v RB končí celozávodní dovolená. Tak doufám, že od pondělí najedou na plné otáčky! :)

      0 0
      • jirhoney  

        Taky div neodpočítávám :D

        Jaké budeš dávat osazení a vidlici?

        0 0
        • Internaut  

          RB CRR + komplet SRAM X9 + Epicon TT + Avid Elixir R + Fulcrum Red Metal 3 + sedlo Ritchey WCS Biomax + Kore sedlovka a představec + kliky Stylo 3.3

          Řeším jaké gumy na UST…

          A Ty?

          0 0
          • jirhoney  

            Na kolik tě to vyjde? Já „musím“ sáhnout po kompletu, pač nemám velké zkušenosti a pochybuji, že bych si poradil se skládačkou :/ až příští kolo :D Na netu bych si komponenty vybrat uměl, ale to je tak vše :)

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Kubiczech  

            To bude pěkné. Jakou to vidíš váhově? Já bych byl moc rád, kdybych se dostal pod jedenáct, ale moc to nevidím. Musím někde urvat 600g oproti Koně.

            0 0
            • Internaut  

              Co jsem nahrubo sčítal papírové váhy tak kolem 10,5.

              Uvidíme.

              0 0
              • Kubiczech  

                Uvidíme. Hlavně jsem zvědavý na to, kolik bude vážit rám. Po vyjádření „upřednostňujeme tuhost nad hmotností“ můžeme směle nad vahou tipovat. (:

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Duppy123456789  

      Nevíte co se v rb děje? Já CRR mám, ale potřebuju novou patku a vůbec neberou telefony…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Internaut  

      Tak jsem se dnes poptával na dodací lhůtu na objednaný rám CRR vel. L z počátku července…

      L-ka by měla přijít do cca 10 dní. Před dovolenou RB najelo na M-ka a ta by měly být (pokud jsem dobře pochopil) tento týden.

      0 0
      • Kubiczech  

        Diskriminace vyšších? (: Takže na XLko si ještě počkám, pokud správně chápu posloupnost výroby od malých po velké rámy.

        0 0
        • Internaut  

          No ono je to ještě horší. Říkali, že až to všechno dodělají tak potom teprve přijde na řadu rám pro Kubiczecha. Prý ho už delší dobu sledují na diskuzích…

          0 0
          • Kubiczech  

            A to má na čem jezdit. Představ si, jak by prudil, kdyby byl bez kola. (:

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • felix.org  

        Tak to je fajn :-) Čekám na CRR v eLku :-)

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • roud  

        Kurnik jak to tak čtu tak se taky ještě jednou zeptám odkud do rb ty Lka choděj ? ;o]

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Marek 2  

      Taky čekám na rám

      0 0
    • Internaut  

      Nějaká změna či zprávy?

      0 0
      • felix.org  

        Info z úterý je takové, že „CRR zrovna vyrábějí a rámy by měly být koncem srpna“.

        0 0
    • extygrik  

      Tak jsem se právě také přidal na seznam čekatelů,uvidím co mi napíšou ohledně čekací lhůty. :-)

      0 0
      • extygrik  

        Taky taky stejná odpověď,prý na konci srpna,už aby to bylo :-)

        0 0
    • Internaut  

      Tak jsem si včera pro zpříjemnění čekání půjčil od RB kolo na CRR rámu.

      Večer jsem ho projel a první dojmy jsou sqělé!

      0 0
      • roud  

        To by mě zajímalo co bys říkal kdyby sis půjčil kolo na top rámu třeba spešla, meridy nebo cannondalu hehe…

        0 0
        • Internaut  

          Asi bych byl nadšen také a možná i více. Přešel jsem z Authora.

          To ale nic neměmí na tom, že jsem nadšen a těším se na rám. :)

          0 0
          • roud  

            Tak držím pěsti ať dorazí co nejdřív ;o]

            0 0
            • Internaut  

              No čekám už více než měsíc. V dodávkách některých dílů také bylo a je veselo. Jen doufám, že takový težší porod přinese plody.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
      • Kubiczech  

        A já myslel, že všechna testovací kola jsou prodána. Četl jsem to před chvílí na stránkách RB, kam denně chodím špízovat novinky. (:

        0 0
    • Kubiczech  

      Nějaké novinky? Už někdo má?

      0 0
      • felix.org  

        O víkendu zřejmě nikomu nepřišel… :-)

        A teď vážně, byl bych rád, kdyby tento týden byl :-)

        0 0
      • Internaut  

        Nic nového… Aspoň, že jsem zahnal čekání ježděním na testovacím CRR-ku.

        0 0
    • felix.org  

      Už to bude??? :-D

      0 0
      • Kubiczech  

        Nedáme nějakou sázku, ať je to čekání zajímavější? (:

        Já už si z nudy počítám, kolik gramů budu kde muset ubrat, aby mi to dalo ve výsledku pod jedenáct. A nakonec se vedle dozvím, že i 11kg full je těžkej, takže s CRRkem budu těžce out… (:

        0 0
        • felix.org  

          Já budu rád, když se dostanu pod 12 :-)

          0 0
          • Kubiczech  

            Je fakt, že mě do počtů chybí ta nejzásadnější část, takže tu své smělé plány radši předčasně vypouštět nebudu. Tu Demu ale pod 12 mít musíš, ne?

            0 0
            • felix.org  

              Dema měla přes 13 :-) Jenom ten Epicon z roku 2007 vážil přes 2 kila :-)

              0 0
        • felix.org  

          Co na ten rám naskládáš?

          0 0
          • Kubiczech  

            Většina věcí půjde ze stávající Kony, ale budou nové kliky, kokpit a nějaké další drobnosti. Celé by to ve výsledku mělo váhu stáhnout o 400g. Pak už jen bude záležet na tom, o kolik a jestli vůbec bude RB lehčí něž Hoss rám.

            V druhém kolo budu řešit brzdy.

            Jakou máš představu ty?

            0 0
            • felix.org  

              Reba SL, kokpit WCS a zbytek z Demy, což znamená Fulcrum RM5 a zbytek XT kromě klik SLX. Pak nějaký nový sedlo a lehčí pláště.

              0 0
              • Kubiczech  

                Tak to bych se těch 12ti kil vážně neobával. (:

                0 0
                • Manas  

                  Dneska tam mel Petr IQcko, na FOXu 2011 a bylo to nejakejch 11.6kg komplet … celkem zajimaci to bylo.

                  0 0
                • felix.org  

                  Fakt jsem sám zvědavej kolik to nakonec bude :-) Každopádně mi to tady všechno leží a chybí mi jenom ten rám…

                  0 0
              • Hnoj  

                Vážně je nutný tam vrazit WCS? Vždyť jsou k mání jiný krásný věci za dumpingový ceny :-D

                0 0
            • Internaut  

              U mě to chlapi vypadá na cca 10,6 kg.

              0 0
              • felix.org  

                K rámu tak 200g přidej. VE fotkách měl někdo CRR v eSku a mělo přes 1600g.

                0 0
                • Internaut  

                  No potěš. Uvidíme.

                  Jinak jsem se ptal na tolerance – mělo by být max 50–100g.

                  0 0
                • Kubiczech  

                  Taky počítám s jinou než oficiální vahou. Uvidíme, třeba se s tvou 2010 (nebo 2011?) evolucí vycajchnují a váha bude sedět. Ale co jsem vyčetl z té diskuse u eSkového rámu, tak to moc nevypadá.

                  0 0
                  • friblos  

                    mě váhy zatím vždy seděly- monster O9 i iq6 takže zatím dobrý

                    0 0
                    • MavasH  

                      Od dubna mám CRR v L, s patkou a bez šroubků na košíky (vložka je tam na sedlovku 30,9) má 1843g.

                      0 0
                      • Internaut  

                        To je cca 250 g rozdíl. Řešil jsi to s RB?

                        0 0
                        • MavasH  

                          ee, neřešil. Celý kolo má stejně skoro 12kg, takže to čtvrtkilo to už nespasí :)

                          0 0
                        • Kubiczech  

                          Ve vláknu, na které výše odkazoval felix.org napsal marcus.ss toto: „tak už mi odepsali, prej že v rámci zvyšování tuhosti všechny nový rámy budou těžký a že pro ně neni priorita aby je měli lehký. Když budu chtít tak ho můžu vrátit celej ale jelikož to už mam postavený tak na to kašlu…

                          0 0
              • felix.org  

                Tak já jsem dneska převážil všechno kromě rámu s hlavovým a jsem na 9,8kg.

                0 0
            • Kubiczech  

              Tak rám z Kony měl 2,4 kg. Takže bych se vejít měl. (:

              0 0
    • felix.org  

      Někdo něco? :-) konec srpna je tady…

      0 0
      • Internaut  

        Mám všechno kromě rámu. A včera jsem si vyzvednul předposlední díl skládačky – kola.

        0 0
        • felix.org  

          no, já mám taky všechno kromě rámu… :-) tak kde je? :-D

          0 0
          • MAXX07  

            Ahoj, včera sem tam volal, prej by mel ram (crr, vel. L) dojit prvni tejden v zari, ale pred 12 dnama rikali, ze to dojde tak za 12 dni, tak nevim, je to zajmavi, sem celkem zvedavej co se dozvim prvni tejden v zari (objednavku sem odeslal 30. 6.). jinak vsem preju co nejkratsi cekani

            0 0
        • Kubiczech  

          Ty bych si taky nechal líbit. Já dneska byl tak akorát pro Bontrager gripy, to ta kola jsou větší pecka.

          Já sice ještě všechno nemám , ale taky bych ho už bral. (:

          0 0
    • Internaut  

      Tak schválně – co tam ještě chybí? Nápověda – čekám na to už od července…

      0 0
    • Internaut  

      A dnešek budiž dnem tím, kdy muž po 7 mi týdnech konečně bude hladiti slitinu onu po směru brusu a laku jejího.

      [Biker, žalm 44–32–22×32–11]

      0 0
    • Internaut  

      Tak jsem se dočkal – ráno rám (díky PH) a před hodinou ho Richard dostavěl (díky mu).

      Btw. Váha rámu byla 1690g.

      Více v profilu.

      0 0
      • blaf  

        ještě, že jsi ho stihl vyfotit než přijel ten vlak ;)

        0 0
      • Kubiczech  

        Brzda je taky spodem? A já měl informace, že vedení brzdy zůstane horem. Další problémek.

        0 0
      • jIrI___  

        ZTR a Epicon, zvláštní kombinace. Ale celkově vypadá pěkně.

        0 0
        • kubad  

          ???

          proč poladěný Epicon je funkčně super,a zbylo dost peněz na kvalitní kola aspoň

          0 0
          • jIrI___  

            V té sestavě působí jak pěst na oko. Low end zařazení se nezbaví ani kdyby byl vytuněný sebelíp. O funkčnosti se teď samozřejmě nebavím :)

            0 0
            • kubad  

              to je možná tvůj blbý pohled na věc :-) designově tam sedi supr, funkčnost špička, a cenově to taky zrovna low end není za jeho verze.

              0 0
              • Kubiczech  

                Designově by tam bez toho tmavého obdelníku fakt seděl.

                0 0
                • vikicek  

                  Ten obdélník plus to pravítko .. no, nebudem si to nalhávat, design novějších Epiconů (polep) je docela tragickej .. navíc to chtělo bílou vidli ale i s bílou korunkou :o)

                  0 0
        • Internaut  

          No, já chtěl původně s ohledem na dodržení rozpočtové kázně celého kola Fulcrum Red Metal 3 + Epicon TT jako lepší řešení proti variantě Reba + Red Metal 5.

          Pak jsem díky momentální nedostupnosti RM3 „skončil“ na ZTR Arch + Epicon TT s 15mm osou.

          Kromě rozpočtu byla motivem i má hmotnost (94 kg) – chtěl jsem tužší ráfek a kvalitní náboje. Image vidlice šla stranou.

          0 0
          • Bafoon  

            mě teda přijde že si líp „skončit“ nemoh – v rámci rozpočtu atd teda :-) pěknej setík

            0 0
      • jIrI___  

        ZTR a Epicon, zvláštní kombinace. Ale celkově vypadá pěkně.

        0 0
      • felix.org  

        No a kdy budou mít rámy ostatní? :-) Co je toto za protekci :-D Ta váha je bez hlavovýho nebo s?

        0 0
      • vili  

        dal bych černý sedlo a nelíbí se mi moc sedlovka a pláště. Jinak je to prima

        0 0
      • MAXX07  

        Hm, tak cekam a cekam, stale nic…a koukam ze bowdeny a brzdova hadice je vedena spodem (neco, co nikdy nepochopim), samozrejme na strankach rb je to vedeny horem, kazdopadne uz asi pouzivaj ilustracni fota jak hypermarkety…za­cinam se vic a vic tesit a divat na alternativy..…jinak poskladany to mas pekne

        0 0
        • felix.org  

          CRR rámy budou prý expedovány v průběhu příštího a toho dalšího týdne…

          0 0
      • Kubiczech  

        Co tam máš za košík, prosím tě?

        Kdes nakonec nabral tu váhu oproti předpokladům?

        0 0
        • Internaut  

          Kosik je Bontrager Race Lite

          Vahu take nechapu – zkusim datkontrolni mereni na jine vaze.

          0 0
          • felix.org  

            Hele, ptal jsem se výš a ta váha rámu byla bez ložisek hlavovýho nebo s?

            0 0
            • Internaut  

              Ops- prehlidl jsem Te.

              Jen ram bez hlavoveho slozeni i bez sedlove objimky.

              0 0
              • felix.org  

                V pohodě ;-) No, 1690g není zas takový drama… :-) To bych se do 11,5kg mohl vlézt. Ikdyž tobě ta očekávaná váha naskočila dost. Vážil jsi pláště a kola? Tam by to mohlo naskočit.

                0 0
                • Internaut  

                  Vazil jsem kola i plaste a proti tabulce vyse zadne drama.

                  Ale komponenty jsem vazil na relativne slusne vaze – cele kolo potom na zavesne vaze za 1USD z eBaye a najednou je to o 0,4 a 0,5 kg vys. Najdu dalsi vahu – uvidime.

                  Budu hledat vahu tak dlouho az najdu takovou co vazi tak jak ja chci :)

                  0 0
              • Kubiczech  

                To je o 110 g těžší a o 10 g se nevešli do slibované tolerance. Každopádně doufám, že u XL ta váha nenaroste ještě více.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • jIrI___  

                  Není to důvod k reklamaci?

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    Je tady někde vyjádření RB, jak se k tomu staví. Odkaz je výše v tomto vlákně.

                    0 0
                  • blaf  

                    myslím si, že by se to asi reklamovat dalo

                    ale je to těžký, když na to člověk čeká tak dlouho…

                    0 0
    • felix.org  

      Tak Internaut od pátku, ale co někdo další? Už má taky? :-)

      0 0
      • mr.nikdo  

        ja ho mam prej na krame :-/

        0 0
        • Kubiczech  

          A krám na Eurobiku, potěší. (:

          Já ho čekám nejpozději na začátku píštího týdne tak, jak mi v mailu tvrdili. Upřímně z toho začínám být trošku v rozpacích.

          0 0
          • felix.org  

            Mně v pátek tvrdili, že rámy budou odesílat tento a příští týden. No, jsem zvědavej…

            0 0
          • mr.nikdo  

            na jinym kramu ;)

            takze Sobota to zatim jisti…

            0 0
          • Internaut  

            Tak co? Nějaké změny?

            0 0
            • felix.org  

              U mě ne :-( Objednával jsem 12. července. By mě zajímalo, jaktože ty už ho máš skoro týden doma :-)

              0 0
              • jIrI___  

                Stejně vás obdivuju, že máte nervy čekat 2 měsíce na objednané kolo. Snad aspoň bude stát za to :)

                0 0
                • felix.org  

                  Já čekám jenom na rám :-) Ale jezdit na čem mám, takže mě to čekání nijak neomezuje. Ale když jsem ho 12. července objednal, tak už bych ho rád měl doma, když původně měl být doma koncem srpna…

                  0 0
                • vikicek  

                  Taky mi to v dnešní době přijde jako přežitek ..

                  0 0
            • Kubiczech  

              Žádné. Objednáno mám od konce června, měl být koncem července. Poslední odezva na můj email zněla tak, že budou koncem tohoto nebo začátekm příštího týdne. Jestli to nedopadne, tak vážně začnu uvažovat o tom, že se poohlédnu jinde. Čekání mi nevadí, až do minule soboty jsem měl na čem jezdit, ale vadí mi jejich přístup. Mají toho hodně, o tom nepochybuji, moje CRRko jim taky asi moc kšeft neudělá, ale mohli by si najít čas zákazníky informovat (stačí info na webu) a ne je nechat se pídít. Nebýt tohohle vlákna a mých dotazů, tak nevím nic.

              0 0
              • felix.org  

                Přesně tak, nejvíc mi vadí ten přístup…kdyby narovinu řekli, že objednávek je moc, dřív jak v září s tím nepočítejte, tak to beru, ale postupně posunovat ty termíny dodání, to se mi moc nelíbí…

                0 0
              • MAXX07  

                Mas pravdu, ja cekam pouze na ram, co si neobvolam, to nevim a ochota nic moc, navic se vzdycky dozvim termin, kterej stejne nedodrzi :D, volam uz od zacatku srpna, vzdycky reknou ze do deseti dnu, v patek pokad nebude doma, volam po treti…a navic je to hrozny dilema, kdyz obhlizis co se da sehnat u konkurence, driv sem mel jasno, ovsem veci se meni :)

                0 0
                • felix.org  

                  To nás asi bude v pátek volat víc :-)

                  0 0
                • felix.org  

                  Pořád ale zůstává nevyřešena záhada, jaktože Internaut už má rám skoro týden doma :-)

                  0 0
                • felix.org  

                  Tak v pátek asi doma nebude… Rámy jsou prý hotové, od zítřka se mají lakovat a příští týden bych prý měl mít rám doma. Teď ještě aby to byla pravda :-)

                  0 0
                  • MAXX07  

                    To je pekny a ja blbec sem si to nechal udelat v brutal finishi, to znamena ze me to pristi tejden pude teprv na lesteni, za 14 dni mi na to daj samolepky, za tri tejdny to nalakujou a v rijnu pokad to vyjde tak mi to poslou, hlavne at to neuspechaj :)…

                    0 0
                    • felix.org  

                      Tak ten příští týden by měl být prý konečnej a rozesílat by měli podle pořadí objednávek.

                      0 0
                      • Internaut  

                        Tak držím palce :)

                        0 0
                        • felix.org  

                          Spíš nám řekni, co udělat pro to, abychom ho dostali týden před lakováním :-D

                          0 0
                          • Internaut  

                            Už jsem psal výše – Lucky Bastard. :)

                            Na druhé straně příští týden budeš mít fungl nové kolo – a já už staré.

                            0 0
                            • felix.org  

                              Víš jak, na jednu stranu mi z RB tvrdí, že rámy se budou od zítřka lakovat, na stranu druhou ty už ho máš týden nalakovanej doma. Je mi celkem jedno, jak jsi k němu přišel, ale spíš mi jde o ten přístup RB…

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
              • Karlos009  

                Tohle je takový RB-folklór. Prošel jsem si tím taky a docela by mě zajímalo, kdo je ta dáma, co zvedá v RB pevnou linku. :-) Pořád vymýšlet nové termíny a výmluvy to musí být docela makačka. :-) Nevím proč Rb neudělá z toho čekání atrakci. Stačilo by, aby každé objednávce přidělili číslo a pak někde na webu informovali o stavu zakázky. Nebo to alespoň posílat mailem. Jaká by to byla krása, po obědě kouknu na web RB a dozvím se, že na moji zakázku (a pár dalších) se řežou trubky. Za další dva dny je Franta Vopršálek svařuje, pak je Lojza lakuje atd. atd. A kdyby to ještě proložili sem ta nějakou fotkou, čekající by byli šťastni a neprudili by. :-)

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • vikicek  

                  hehe, to mi připomíná čekání na balík z Kupkola :D

                  0 0
      • Internaut  

        3 dny jsem byl mimo civilizaci (Vysočina či co) a jsem nadšený z kol a pevné osy. A po dnešním odvzdušnění i z brzd.

        Chlapi přeji Vám příjem rámů co nejdříve. Mám téměř černé svědomí, že už ho mám od pátku. Ale jen téměř :)

        0 0
    • felix.org  

      Tak co, chlapi, dočkáme se tento týden? :-)

      0 0
      • Esi  

        No nezúčastněně držím palce :-) uvažuju o CRR team bral bych ho komplet, nejsem na tu techniku žádnej přeborník a abych otravoval někoho aby to poskládal to nechci a ani nikoho takového neznám, ale to čekání mě trochu odrazuje, tak nevím jestli se nepodívat někde jinde třeba tohle na moje ježdění by to určitě stačilo žádné skákání v mém případě nehrozí nemám na to techniku a 20 let už je mi hoooodně dlouho :-) mám jen jeden problém 191cm a 100kg nemám představu jestli nejsem pro tahle kola nějak brutálně nad hmotnostní limit

        0 0
        • MAXX07  

          ahoj, ten specialized po kterym koukas je podle mne vyborna volba i vzhledem k parametrum ktery pises (ne ze by to byl nejak extrem), za tu cenu si myslim ze je to perfektni drzak a i dobre vypada, kvalitni ram, vyborna vidlice i brzdy, solidni osazeni a rafky od dt swiss,co vic si prat :)

          0 0
      • Kubiczech  

        Neodvážím se tipovat… (:

        0 0
        • Kubiczech  

          Ale už mám všechno přichystané, vlastně až na víčko hlavového a košík. Už by to mohlo dorazit.

          0 0
      • KAPLIS  

        Myslím, že jo…

        0 0
        • felix.org  

          Rád bych ti věřil…věřil jsem ovšem i p. Bartozsovi, když mi 10. srpna psal, že rám bude koncem srpna ;-)

          0 0
          • MAXX07  

            ahoj, ja uz tomu verim, v patek mi volali, ze v lakovne nevi jakou barvu samolepek sem tam chtel, coz je celkem pokrok…nalakovat a expedovat, doufam ze v utery uz budu skaldat :)

            0 0
      • Internaut  

        A tento týden budiž týdnem tím, kdy mužové po mnoha týdnech konečně budou hladiti slitinu onu po směru brusu a laku jejího.

        [Biker, žalm 44–32–22×32–11]

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Kubas.1  

          :-D lidi vy už z toho čekání fakt magoříte :-D

          0 0
    • Internaut  

      Tak co? Nějaké novinky?

      0 0
    • honza83  

      Tak jsem se dnes taky zařadil mezi čekatele. Rám by měl být za 2–3 týdny. Tak jsem zvědavý…

      0 0
    • Kubiczech  

      Jak zvoní PPLka?

      CRRRR…

      Přikládám pár fotek rámu (Titan Fox, XL, váha s miskama 1820g) a pár špatných fotek ze stavby.

      0 0
      • Kubiczech  

        .

        0 0
      • Kubiczech  

        Abych ještě navázal – na faktuře mě celkem zaujala položka distribuce rám/kolo za 250 Kč. Ne, že bych byl škrt, ale na rám čekam o šest týdnu déle než bylo slíbeno, bez nulového upozornění ze strany RB a pak je mi naúčtována částka, o které není nikde zmínka. Možná jsem tuhle informaci přehlédl, třeba to na stránkách mají. Za co jsem ale platil si můžu jen představovat (zřejmě doprava, balné a kdoví co ještě, chápu). U předchozího rámu jsem nic takového neregistroval, takže mě to velmi zaujalo

        Z rámu mám radost, je parádní a kolo se pěkně to rýsuje, ale ta komunikace mi tu radost tak nějak kazí. V minulých letech RB přístupem k zákazníkům prospívalo na výbornou, dle mně známých ohlasů.

        0 0
        • vikicek  

          a co vás k tomu RB pořád tak táhne? :)

          0 0
          • jIrI___  

            To by mě taky zajímalo. Asi ta ruční výroba (takové BMC si zase zakládá na strojní výrobě všeho, aby vyloučilo chybu lidského faktoru…). Holt jiný kraj, jiný mrav :)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • KAPLIS  

          přepravní podmínky: http://www.racebike.cz/…dni-podminky

          A platíš přesně za to co píšeš. Krabice, poštovné, balení…

          0 0
          • Kubiczech  

            Dík, posléze jsem se k tomu taky proklikal. U Monstra nic podobného nebylo, takže jsem si ve spojení s tím čekáním atd. musel nějak ulevit.

            0 0
      • Kubiczech  

        Ač ty prvovýjezdy moc nemusím, tak dneska jsem byl CRRko poprvé projet.

        To kilo oproti Koně je hodně znát, už je když jsem si kolo přede dveřmi opřel o nohu. Při jízdě samotné a hlavně při akceleraci je to jako nebe a dudy. Paradoxně je RB daleko tužší než Kona, kde se při opření do pedálů rozezpívala zadní brzda. Sice jsem s vedením spodem při montáži bojoval (hlavně hadice zadní Juicy je s vedením spodem ne úplně kompatibilní), tak teď si to pochvaluji. Nikde se nic nedře, stačí dva gumové kondomy na bowdeny u hlavovky a je vystaráno.

        Opravdu nadšený jsem pak z pár nových komponentů:

        • Look Quartz pedály jsou dokonalé, doporučil bych je všem, kteří majírádi Shimana a chtějí pár gramů ošetřit. Nástup i výstup stejněpohodlný jako u SPD. Pohyb nohy zhruba stejný, v Shimanech je možná nohamalinko volnější.
        • U Noir WC sedlovky nevím, jestli to není placebo efekt, ale faktem je,že po pár prvních kilometrech jsem kontroloval, jestli nemám praskléližiny u sedla. Nechám tomu ještě pár km, ale prozatím vidím nárustpohodlý pozitivně.
        • A na závěr gripy Bontrager Race XLite. O půlků levnější než ESI,o polovinu lehčí a funkcí o stoprocent lepší. Vzhledověo trochu lepší.

        Nejslabším místem teď zůstaly stařičké Juicy7, takže do zimy je co vymýšlet. Zdá se, že jediné hezké brzdy dneska dělá Formula.

        Toť mé dojmy po prvních 45 km.

        0 0
        • deekay  

          Mas to fakt moc pekny :) Ty bontrager gripy jsou neco podobneho jako penove Ritchey wcs?

          A o Look Quartz jsem taky premyslel, nez jsem koupil klasiku 520tky od Shimana. Odradilo me to, ze x lidi ruzne po netu melo problemy s postupnym „vyklepanim“ kufru z pedalu smerem do strany, treba pri delsich rozbitych sjezdech. Nicmene furt jsou v mem poli zajmu :)

          0 0
          • Kubiczech  

            Díky.

            Pěnové Ritchey jsem neměl, ale už vzhledově jsou si celkem podobné. Takže asi ano.

            To o kufrech jsem nečetl, jen o tom laborování s podložkami, což je pravda.

            0 0
      • MirosPikos  

        Výrobné,

        jen se chci zeptat, jaké jsi použil vymezení pro hollowtech II? Co jsem zkoumal, tak mi to stále vychází na jednu podložku na pravou stranu, vidím ale, že máš evidentně podložku i na levé straně.

        Jinak přidávám pro ostatní kawasaki green mého nového mazlíka.

        0 0
        • Kubiczech  

          Samozřejmě jen jedna. Já jsem vycházel z tehdy neaktuálních informací na webových stránkách RB, nepřeměřil si střed a jal se montovat střed v přesvědčení, že domek široký je 68mm.

          Mazlík pěkný, co na to přijde? (:

          0 0
          • MirosPikos  

            Díky za info a pochvalu :)

            Co na to přijde? Výplety RMX 7325 (u nich bych chtěl časem na přední pevnou osu, pokud to půjde), vidlice pro zatím MX Comp AIR 105mm 2003 (ale chtěl bych něco lehčího, funkčního – Epicon TT 100mm), brzdy Elixir 5 (přední 185, zadní 160), Řetězovka sram X.7 (kromě klik, ty budou SLX), řazení X.7 (bez ukazatelů), sedlovka Race face RIDE, řidítka Race face Evolve (680mm), představec Race face RIDE (110mm), ve předu Noby NIC (2.25) a vzádu Racing Ralph (2.25), gripy sem sehnal stylově zelené :)

            Váhu budu řešit možná časem, až bude jiná vidle. Stačilo by mi něco mezi 11 a 12 kilo. S mými sezónními 95kg si na lehčí netroufám, raději ať je to pevné.

            0 0
            • jakub  

              tak mi taky už mazlík dorazil… barva titan fox, až to poskládám, tak to sem hodím… zatím jsem zvoral objednávku na přesmyk, dnes došel a zjistil jsem že jsem splet průměr, tak znovu a lépe… chjo já letos na bajku snad nevyrazím… je to peklo mít takovou hračku ve stojanu a jen se kolem toho mlčky motat… navíc musím podotknout, celkové rám super trošku mi tam chybí návarky jako byly na CRX, bylo to hezčí… a to vedení lanek spodem… nejsem z toho zrovna moc urvanej… je to takový dívny dole…ale fungovat to snad bude…

              0 0
              • DejvGSR  

                Mám to podobné. CRR velku, již měsíc doma. Doba dodání 14 dní, vyzvednuto v RB Praha. Stavím to jako silniční, městskou a příměstskou alternativu k IQ6. Bohužel jsem na ní dost finančně vykrvácel, takže to půjde pomalu. No řidítka, představec sedlo a sedlovku již k tomu mám a vidle od Milana je na cestě. A finíto.

                0 0
                • jIrI___  

                  Co to máš za výplety na té IQ6?

                  0 0
                  • kubad  

                    tak stačí se podívat do profilu ne :-(

                    DT Swiss 350 CL

                    DT Swiss EX500

                    Pillar PSR14 – bílé

                    by Bikez

                    0 0
              • Kubiczech  

                Vedení spodem si pochvaluju snad nejvíc.

                0 0
                • AsiJura  

                  Mě to zase pěkně sere, když odlítávají šutry od předního kola tak bovdeny moc nevydrží, a že jich tady v beskydech od kol odlítává.

                  0 0
                • nox159  

                  jakou ma podle tebe vedeni lanek spodem vyhodu?

                  ja znam jen jednu nevyhodu…

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    Výhodu vidím v samotném vedení bowdenů, přijde mi to inteligentnější bez jakýchkoli dotyků s rámem. Bez nutnosti nějakých samolepek chránících rám. CRR má bowden v celku, takže bahno netřeba řešit. Kupodivu je fajn i čištění. Snadnější manipulace s rámem. Víc mě nenapadá.

                    Nevýhody to samo má, ty šutry asi ano (problém s tím nemám), ale mě to celkově vyhovuje více než vedení vrchem na předchozích kolech.

                    0 0
                    • nox159  

                      jak surt procvakne hadicku tak je po srande…

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        Po srandě ne, po brždění zřejmě ano. Namotaný šaltr taky zábavu ukončí, ale tam asi bude pravděpodobnost vyšší než procvaknutí šutrem. Teda alespoň u mě. Beskydy mám celkem z ruky. Ostatně ani neznám nikoho, komu by se to stalo.

                        0 0
                        • gargamel  

                          Přesně, vozím spodní vedení poměrně dlouho a nikdy se mi nic neproseklo a ani pověry o zasírání bahnem neplatí.

                          0 0
                          • AsiJura  

                            Tak já mám na to asi smůlu, ten FA 2,4 mi vyhazuje celkem drsně šutry a bovdeny to dostávají sežrat, ale doufám že hadice od brzdy to přežije, to bych už tam asi potom chytnul nějaký ochranný plech nebo něco:)

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                            • MlokCZ  

                              Nebyl bych takový pesimista. Mám na novějším Stereu na dvou místech už slušně vzatý rám (ochraná fólie i lak zcela pryč) ani nevím pořádně z čeho (je to těsně pod převodníky, takže velmi těžko tam mohl být kontakt třeba při zahození kola, což stejně moc nepraktikuju, takže jedině snad ten šutr od předního kola, ty občas slušně lítají) a bowden k přesmyku vedený spodem ani sebemenší poškození.

                              0 0
                  • vili  

                    za mě jediná výhoda vedení bowdenů v celku (čehož lze ale samo dosáhnou i při vedení vrchem). Jinak to vypadá pěkně hnusně (hlavně to zvěrstvo u zadní kotoučovky, ble…)

                    0 0
                    • jakub  

                      no uvidime co funkčnost, ale moc se mi to nelíbí… IMHO já musím vést u zadní kotoučovky lanko venkem protože jinak se mi ******** láme… takže doufám, že to někde neurvu…

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        Spíš bych se bál o kontakt s tretrou při šlapání. Měl jsem to tak jednu jízdu a pak to nalámal dovnitř.

                        0 0
                    • Palec  

                      Ja mám lanka vedené spodem bez bowdenu (a ještě k tomu křížená) – v čem by měl být problém oproti celobowdenovému vedení? Neříkám, že to není lepší, jen mě zajímá proč se to tak chválí?

                      0 0
                      • roud  

                        logicky se ti do bovdenů nedostane tolik bordelu takže je i lepší chod řazení a trvanlivější,,,

                        0 0
                      • mr.nikdo  

                        Bordel v miste, kde ti lanko opet zaleza do bowdenu ⇒ zkraceni zivotnosti serizeni?

                        0 0
                        • Palec  

                          Lanko od smyku jde bowdenem akorát na řidítkách, od hlavové trubky až po smyk už není nic co by se mohlo zanášet. Pokud bych ho vedl bowdenem až ke smyku, tak bych řekl, že tam je větší riziko, aby se tam dostal bordel. Zejména od zadního kola. Pro šaltr mám kousíček bowdenu i vzadu, ale to je max 10cm. Navíc to jde lehce prostříknout olejem – což u dlouhého bowdenu možné není.

                          0 0
                          • kubad  

                            ono to lanko pod rámem v bordelu a blátě v té kolébce taky krásně klouže :D

                            0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
            • mr.nikdo  

              Jak to mate se sirkou sedlove trubky?

              Ja na svem mam 35,6 ⇒ narvat tam objimku je vtipne…

              0 0
              • Kubiczech  

                Na obou RB 34,9 mm.

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Diky, tak to mam opravdu stesti… :-/

                  Budu hadat, ze vnitrni prumer mas 30,9 a ne 30,85 (spis 30,8) jako ja… :-D

                  0 0
                • mr.nikdo  

                  Diky, tak to mam opravdu stesti… :-/

                  Budu hadat, ze vnitrni prumer mas 30,9 a ne 30,85 (spis 30,8) jako ja… :-D

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    Hádáš správně.

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      Diky za info.

                      Jsem nasranejsi vic, nez kdy driv…

                      Jeste takova otazka, ty bys to reklamoval?

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        Obrátil bych se ma RB, co k tomu řeknou. S tím vnitřním průměrem se to tady už řešilo, možná přímo v tomhle vlákně.

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          No zkusim to, ale problem je, ze kolo mam pres prodejce a nejak nemam naladu byt nejakou dobu bez kola… :-/

                          0 0
          • MirosPikos  

            Mam takovou sranda otázku, týká se hlavového složení ZS22. Na tomto obrázku http://www.bike-center.pl/…zar_3427.jpg je nejvíc vpravo gumové těsnění. Přemýšlím kam ho dát, poradíte někdo?

            Zatím ho mám na horním ložisku.

            0 0
            • Kubiczech  

              Tak to ho máš dobře

              0 0
              • kubad  

                v odkaze cos dal je jiná hlava a tam je to těsnění nahoře i dole :D

                0 0
                • Kubiczech  

                  Já vím, není to ZS22, pro to jsem manuál nenašel. Tohle je obecně k řadě ZS a myslím, že to poslouží. Až na vrchní víčko a těsnění navíc je to to samé.

                  0 0
                  • kubad  

                    nahoře je guma na té krytce hlavy, tam je to asi zbytečné

                    0 0
                  • MirosPikos  

                    Díky chlapi,

                    logicky (kvůli prašnosti) by mi to vycházelo spíš dolu, ale zase mi pasovalo víc nahoru. Tak uvidím, ještě to promyslím. Stejně, než vyjedu, tak to bude ještě porod :)

                    Teď se pro změnu peru s hydraulickým vedením (přední brzda vlevo). Zadní mám poměrně dlouhou hadici, takže jí křížím před řídítky a táhnu pod rám (jak jsou tam ty 3 vodítka, tak po levé straně potáhnu hadici a úplně vlevo předpokládám, že potáhnu od bowden přehazu (což si nejsem úplně jistej, jestli to bude OK, až to zkusím, tak uvidím :) )

                    Nicméně bych se chtěl zeptat, jak to máte vedené vy (u CRR se spodním vedením). Ideální by byly nějaké komplexní fotky. Když tak můj mail [jackliveshere@seznam.cz

                    Zatím dík, jdu se s tím dál mazlit.

                    0 0
                    • DejvGSR  

                      Mrkni do E-mailu. Snad ti to pomůže.

                      0 0
                    • MirosPikos  

                      Tak bowdeny a hadice jsem vyřešil (snad ještě zbývá zakrátit hadici zadní brzdy, jak je vidět na fotkách)

                      Pro ty, co si budou lámat hlavu s vedením (záměrně nepíšu ideálním vedením – to si o svým netroufám říci) jsem nahrál fotky, které by mohly leccos napovědět.

                      Nicméně po krátkém projetí, mám pocit, že budu muset dát pryč podložku pod pravou miskou středového složení. Řetězovou linii mám teď při druhém převodníku a pátém kolečku (2–6). Upřesnil bych sestavu (zapletená kola Remerx 7325, kazeta Sram PG 970, kliky SLX FC-M660 (pro 9-pastorků), řetěz Sram PC-971). Má domněnka je taková, že záleží na konkrétní sestavě při určení řetězové linie. Má snad někdo podobnou zkušenost a dal raději podložku z pravé misky pryč?

                      Hezký den

                      0 0
                      • KAPLIS  

                        Máš to v podstatě dobře, jen tu brdovou hadici dávám spodem (na rám) a bovden přehazky přes ni. Podložku vyhodit úplně nemůžeš. Maximálně ji můžeš dát na druhou stranu. Potom ale nebudou kliky v ose. Podívej se jak máš kliky vzdálené od zadní stavby. Mezera bude + – stejná. Když přehodíš podložku, tak se to rozhodí.

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          Kudy potom vedes tu brzdovou hadici, kdyz ji vedes spodem?

                          Zadni vidlici mi to prislo jako blbost, ale sla tam nakroutit pekne. Kdyz jsem to bral venkem, tak se mi moc nelibilo jak se to dotykalo ramu…

                          0 0
                          • KAPLIS  

                            Vedu to tak, že to překřížení za vodičem je naopak. Brzda jde po rámu a bovden přes brzdu. Brzdová hadice se pak dotýká rámu, ale problém v to nevidím. Když tak pořešit nálepkou, ale i bez je to bez problému, protože se tam nic nehýbe.

                            0 0
                            • mr.nikdo  

                              Aha, ja to prvne pochopil tak, ze vedes brzdu pod stredem a pak nahoru.

                              Ty to vedes stejne (nad stredem), jen das hadici pod bovden. :-)

                              Tak uz jsem doma…

                              0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • vili  

                        tu hadicu k té zadní brzdě při vedení spodem bych asi nezkousl. Vypadá to hrozně…

                        0 0
                      • Palec  

                        Já bych navázal ještě na to, co jsem psal o kus výš: http://www.bike-forum.cz/…ke-ceka.html#…

                        Vždyť do toho bowdenu pro smyk musí valit všechen bordel. Jeho konec je umístěn naprosto precizně do míst, které jsou pod náporem nečistot takřka neustále. Není lepší mít tady mít jen kolíbku pod rámem a holé lanko?

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          Ja tam treba dal koncovku s brckem (sice obyc za par kc shimano)…

                          0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • DejvGSR  

              Těsnění jsem dal na spodní ložisko, to horní je kryté plechovým vylisovaným kroužkem s gumovým těsněním. Dole nic, tak proto jsem dal ten gumový kroužek dolů.

              0 0
              • Kubiczech  

                Tak pardon za mystifikaci tazatele. Zkusím ho frknout taky dolů.

                0 0
                • KAPLIS  

                  :-) nezkoušej a jednej. Patří to dolů pod ložisko.

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Prosimte na tebe mam otazecku.

                    Co bys doporucil, kdyz je prumer vnitrni sedlovky 30,85? Abych tam dostal 30,9?

                    Odbrousit? Nebude to mit vliv na zaruku?

                    Diky

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      A ta 30,9 tam nejde bez většího násilí rovnou?

                      Před pár lety jsem měly doma ještě jednu z prvních verzí Cubu AMS Pro a tam soudruzi měli průměr sedlovky 31,4mm (nevím kde k tak uhozenému nápadu přišli, naštěstí hned v dalších ročnících přešli na 31,6).

                      A potřeboval jsem místo originál sedlovky pro manželku 400mm (byla tam 350mm).

                      A nejprve jsem zkusil tam nacpat 31,6 a ono to s mírným násilím (tzn. točením za sedlo rukou) šlo.

                      Hodně záleží jak se sejdou tolerance pro konkrétní kus. Těch 0,05mm méně bude určitě občas nějaká sedlovka mít.

                      0 0
                      • kubad  

                        Thomson tam pujde určitě ty sou o fous užší

                        0 0
                      • mr.nikdo  

                        Mirnym nasilim to pujde,ale nechce se mi tak rvat karbonovou sedlovku…

                        0 0
                        • kubad  

                          aspoň bude držet :-)

                          jinak to klidne vem jemným smirkem – ten rám :D

                          0 0
                    • KAPLIS  

                      Smirek asi nepomůže. Sedlovka se strouhá stavitelným výstružníkem a zkoušíme to kalibrem. Jestli je rám kupovaný teď někdy, tak je to divné, že ti to nesedí. V době, kdy se k rámu dodávala sedlovka racer která měla průměr 30,8 se děla i ta díra kapku menší. Doporučuji zjistit, jestli někdo tam u tebe nemá stavitelný výstružník a tím to lehce škrábnout, nebo to pošly k nám. Práce je to 10min.

                      0 0
                      • KAPLIS  

                        A pod tou sedlovou objímkou to klidně osmirkuj. Je tam trošku víc barvy.

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          No smirek pomohl. Sedlovka sice nejde uplne volna (ze by svoji vahou zapadla), ale jde tam zasunout pekne. Vypadalo to, ze je neco na vnitrni strane trubce – mozna i trocha barvy tam byla (jako pres hranu)…

                          Kolo jsem dovezl nekdy po novem roce… ⇒ Nove CRR…

                          U te barvy pod objimkou – ok. Tedka tam je dana nejaka ZOOM (asi 35 mm), ale chtelo by to neco hezciho :-D…

                          Diky

                          0 0
        • onik  

          taky mam jen jednu v pravo..

          0 0
    • MlokCZ  

      Mám dotaz na čerstvé majitele CRR v Lku na geometrii.

      Jak je dlouhá hlavová trubka?

      Na stránkách RB je na různých místech uvedena různá geometrie. Přímo u rámu CRR je 130mm.

      U CRR Base je uvedeno 145mm.

      V sekci ke stažení je pak u CRR 120mm a u CRR base 145mm.

      Co je z toho tedy aktuálně platné pro samostatný rám?

      Dle fotek v tomto vláknu odhaduju, že by mohla platit ta geometrie u CRR base se 145mm, což by se mi hodilo.

      0 0
      • MlokCZ  

        A teď koukám, že u CRR base je už to samé, co u CRR rámu (dal jsem pro jistotu smazat cache, tak jestli jsem tam neměl staré údaje).

        Prosím jaká je tedy správná současná geometrie, potřebuju prosím délku rámu, výšku hlavové trubky a případně délku zadní stavby.

        Platí tedy vůbec něco z těch pdf ke stažení?

        http://www.racebike.cz/…R%20BASE.pdf

        http://www.racebike.cz/…/pdf/CRR.pdf

        0 0
        • mr.nikdo  

          ja se na to nekde ptal skrz to ze tam meli kazdej den jiny hodnoty u stejne velikosti :-(

          odpovidal nekdo stylem ze nektery ramy byly stary – stara Geo a nektery uz novy…

          bylo to nekde na B-F ale uz nevim presne jaky tema…

          0 0
        • Petr Heinik  

          Dobrý den, u geometrií došlo k chybě při spouštění systému konfigurátoru, údaje byly pomíchané – v průběhu dopoledne jsme je opravovali. Aktuálně je opraveno a údaje zobrazované v záložce specifikace platné. CRR velikost L má tedy délku hlavové trubky 130mm.

          0 0
          • MlokCZ  

            Děkuji za rychlou informaci. Tím jsem bohužel zase na začátku hledání rámu. Už jsem myslel, že jsem našel, co potřebuju (145mm hlava + 585mm délka by bylo zcela ideální).

            130mm hlava byla na hraně (potřebuju co nejdelší), ale bohužel Lko s opravenou geometrií je už moc dlouhé.

            0 0
            • KAPLIS  

              Když víš co chceš, tak si nechej rám udělat na míru. Sice si připlatíš, ale bude bez kompromisů.

              0 0
              • MlokCZ  

                Už to řeším ve vedlejším vláknu, rám na míru je jedna z variant.

                0 0
      • Skivalach  

        Asi jsem mimo mísu, ale mám CRR BASE M a halovou trubku mám 110 mm.

        0 0
    • Internaut  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Internaut  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Hanz.Ch  

      Má někdo kolo/rám v oranžové barvě?…hoďte sem foto

      0 0
    • MirosPikos  

      Pánové, měl bych otázečku.

      Jaký vozíte zdvih na CRR? Já momentálně 105mm (MX COMP AIR) ale do budoucna plánuji Epicon TT nebo nějakou Rebu a přemýšlím, jaký mám Milanovi nadiktovat zdvih. Jestli by rám pobral 120mm (140 určitě chtít nebudu) takže se budu rozhodovat mezi 120 a 100mm.

      Díky

      0 0
      • muppet  

        rám je stavěn na 100 mm tak asi tak, 120 to sice pobere ale bude to vypadat děsně

        0 0
        • Kubiczech  

          Já vozím Rebu na 120mm a kolo se s ní chová dobře (předchozí Kona padala ve výjezdech na krovky, s RB není problém). Vozím trochu větší sag, takže se to srovná. A zase tak děsně to nevypadá. (:

          edit: reakce měla být o post výš

          0 0
    • marapara  

      Měl bych dotaz na rám RB CRR. Prasknul mi HT rám znova ve sváru a pokukuju po novém rámu a padl mi do oka RB CRR. Měřím 185 cm, předtím jsem měl rám 20". Jít do 19" RB nebo 21" ?

      Co jsem měřil délku horní rámové trubky, tak mi vychází o 1 cm kratší u RB než u Zaskara. Na něm jsem byl ale trochu natažený a mám na něm 8cm představec. Není problém v případě potřeby dát tedy o 1 nebo 2 cm delší. Délka sedlové trubky je ale o 2 cm menší u RB než u GT.

      Jakou velikost mám vzít u RB 19" nebo 21?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • MirosPikos  

        Měřím 186 (88kg) a vzal jsem 19". Dříve jsem měl také 19" kolo. Mám kratší nohy.

        Rám mam spíše kratší, přijde mi lépe ovladatelný při techničtější jízdě. Se 100mm představcem bych řekl, že je mi rám akorát (dokonce bych uvítal 90 mm). 21 by na mě byl určitě příliš velký. Maximálně bych kdysi uvažoval o 20" ale ten nebyl v nabídce.

        Až to budeš mít složený, určitě se pochlub! :)

        0 0
      • vili  

        mám crx XL na 193 cm a mám to na hraně. Crr je dle geometrie ještě menší než CRX, takže si myslím, že 21" ti bude akorát.

        0 0
    • jakub  

      RBisek

      0 0
      • Kubiczech  

        Sakra, už s Titan Foxem nebudu sám. (:

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jakub  

          barvu jsem řešil k vidli… vypadá to fakt skvostně… a jede ještě líp… ale…

          0 0
      • Bafoon  

        ty kráso, shimano Saint na XC HT :-O peklo :-)

        0 0
        • jakub  

          co děláš, vždyť jsou to v podstatě starý XTečka, jen jiný samolepky…

          0 0
          • Bafoon  

            omlouvá mě neznalost? :o)

            jak jsem viděl saint tak mi klesla čelist, teď na druhý pohled je fakt že to není žádné drama

            0 0
            • jakub  

              jasne pohoda.. ale jsou krásny.. už je mám nějaký pátek, jsou spolehlivý a neokázalý

              0 0
    • Vajcator  

      Je nějaký velký rozdíl mezi Base, Team nebo Race?? nebo to jsou jen rozdíly v použitých součástkách??

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • DejvGSR  

      Tak jsem minulý čtvrtek dostavěl svoje CRR. L – kový rám, komplet mechanika Shimano XT 2012, řidítka, představec a sedlovka Race Face Evolve, ergo gripy BBB, přední vidle Epicon TT, prozatím jsem nazul kola z IQ 6, čekám na nové Crossmaxi ST, půjdou pak na ně Michelin XC A.T. černý, kevlar. Kolo jsem postavil jako alternativu k IQ 6 na cyklostezky a město, na najíždění km. Prozatím skvělé dojmy, kolo se výborně vede, a pěkně to proti IQ 6 upaluje.

      0 0
    • mr.kokos  

      Tak co, čekáte někdo? Já objednával 23. listopadu, napsali konec listopadu. Barva Ferrari red v eLku. Skoro se nemůžu dočkat, vše ostatní už mám :).

      0 0
      • LáďaH  

        Se nedivím, když čekáš téměř řok. :-)

        0 0
        • mr.kokos  

          Nečekám rok, čekám zatím 18 dní. Pokud myslíš datum založení dredu, tak o tom vím, záměrně jsem to napsal sem, tj. k tématu..

          0 0
          • LáďaH  

            Napsal jsi: Já objednával 23. listopadu… A dnes je 9.11. :-)

            0 0
            • mr.kokos  

              A jo, sorry:D samozřejmě 23. října:D

              0 0
            • Pavel233  

              Tak tady další čekatel, objednáno rám RB CRR, dne 3.11. Aspoň mám čas na shánění dílů.

              0 0
    • frederick  

      Zdravím, prosím nevíte někdo rozvor kol u rámu RB CRR vel. XXL? nebo XL? díky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.