Ratchet DT Swiss EXT - zkušenosti s reklamací

33 nepřečtených
  • bimjeam

    Ahojte, aké máte prosím vás skúsenosti s vybavením reklamácie chybného EXT ratchetu na nábojoch DT Swiss ?

    To, že je to vada materiálu je známa vec a aj samotné DT má na stránke info o vadnej sérii a

    kontaktný formulár a vyzerá, že sa k problému stavia čelom.

    Zatiaľ som však dostal len automatizované odpovede, že dotazom sa budú zaoberať.

    Podarilo sa niekomu v praxi vyriešiť reklamáciu priamo cez DT, alebo ste to riešili s predajcom , príp. dovozcom (Boticco)?

    Vopred vďaka za všetky prínosné komenty.

    0 0
    • virtualcop  

      Trocu mimo otázku, ale – máš problém s ořechem/koly v záruce od Boticca? Pokud ano, tak v čem je problém reklamovat přímo u nich, standardně na záruku – přímou formou – mám problém s ořechem, kam ho mám poslat/dodat na reklamaci a jakým způsobem?

      Pokud je to po záruce, nebo jako následný majitel, či jsou v tom jiné „nestandardy“, pak chápu účel dotazu. Pokud máš záruku, dotaz nechápu – standardní reklamace bude prvotní způsob řešení, ne?

      0 0

        MTBIKER doporučuje

        Giant TERRAIN pedály Skladem 2 páry

        Akce Giant TERRAIN pedály

        354 Kč MOC 449 Kč -21%

      • bimjeam  

        kola sú v záruke, sú to záplety equator. Chcem sa vyhnúť tomu, aby som posielal na reklamáciu celé koleso, zhadzoval plášť s insertom, kazetu, kotúč… Keď je to známy problém vadnej série, kde sa mení celý ratchet.

        Príde mi zbytočné posielať to eshopu, ten Equator a Equator Botticu, keď na to bola „zvolávačka“

        0 0
        • novas752  

          Tomu se ale nevyhneš, mění se totiž i ten kroužek který je našroubovaný v náboji a je něm nalisované ložisko. Takže to musíš poslat celý tak i tak. Sundavat z toho plášť asi nemusíš.

          0 0
          • bimjeam  

            r2.de napr. posielalo service kit aj so kľúčom na vyskrutkovanie ratchetu. Vylisovať a nalisovať ložisko tiež nie je raketová veda.

            0 0
        • JachymP  

          Domluv se klidně napřímo s Boticcem, myslím, že to nebude problém.

          0 0
          • bimjeam  

            žiaľ nepodarilo sa mi dohodnúť. Musím poslať celé koleso

            0 0
            • JachymP  

              To jsem tě nepochopil, myslel jsem ten ping-pong prodejce – distributor. U mě šlo do Bottica taky celý zadní kolo, ale já jsem byl rád, že jsem nemusel nic rozdělávat. Dal jsem druhý záplety a nebyl problém ;)

              0 0
    • krabica  

      Kola jsem kupoval v Německu a reklamoval vadnou sérii osobně u Bottica. Vyměnili celý ořech včetně rohatek.

      Edit: Z toho DT formuláře se nikdo s řešením neozval.

      0 0
      • bimjeam  

        Ďakujem za info. Btw narazil som na mtbikeri na fóristu, ktorému odpísali na formulár z polského zastúpenia a dohodli sa na zaslaní výmenného kitu aj s nástrčným kľúčom. Druhá možnosť bola, že im to pošle a spravia to oni.

        0 0
      • capo  

        a měl jsi to opravdu hodně odřené? já jsem teď koukal že mám sérii 206, takže tu „postiženou“, ale nestihl jsem najet tak moc aby to bylo nějak zlé… přemýšlím co s tím… v prosinci to budou 2 roky.

        0 0
        • krabica  

          To jsem neřešil, prostě jsem to reklamoval, hned jak jsem zjistil, že mám vadnou sérii.

          1 0
          • bimjeam  

            asi by som to riešil, mne to začalo haprovať po viac ako roku jazdenia… je to taká časovaná bomba

            0 0
            • rosomak204  

              Přesně tak já zas ladil co mi dělá pazvuky nový stred a všechno co se tak dělá nakonec jsem našel na netu zmínku o vadné sérii a bylo jasno šlo to od zubatky v záběru občas úplné ticho bez cvrku byla to otázka času kdy by se tam zubatka sekla a protočila

              Ořech obroušený a na konci taková ostrá hrana

              1 0
              • Markony  

                Tohle dost často vidím na vřetenech a zubových spojkách a příčina je ve směs že nebyly dostatečně mazané .

                0 0
                • McBlacky  

                  No tohle delaji naboje s jednostrannou rohatkou becne. Ten system je proti puvodnimu mega nachylny na servis. To je jak mavic 10+let zpatky.

                  0 0
                • rosomak204  

                  Že tam mají chybu je oficiální mazání to jen třeba zachránilo že se to nezaseklo. Při hledání pazvuků když mám zadní kolo dole vždycky mažu zubatku

                  Bylo to ve stovkách kilometrů nenajelo to ani tisíc přeně si to nepamatuju

                  0 0
              • rosomak204  

                Pro porovnání foto ořechu 10000km po opravě špatné zubatky ani známka po vydření

                1 0
          • capo  

            Tak jsem vznesl dotaz na Canyon, a ti jsou otevřeni reklamaci. Mám celé kolo dát do Kolofixu, tam sundají zadní záplet a pošlou ho do Bottica. Tím že to zatím nedělá chyby, počkám si na konec sezony a pak to budu řešit.

            0 0
            • mirorek2  

              njn, přece nemůžeš záplet sundávat sám…

              0 0
              • capo  

                Oni potřebují jistotu, že tam nepřidám záplet někoho jiného kdo ho nekoupil od Canyonu, proto celé kolo..... Samozřejmě když bych to jiné kolo dal na svého Canyona a přinesl tam ten, tak taky v pohodě :). Ale je to obecné pravidlo mezi Kolofix a Canyon, nejde jen o případ reklamace zápletů…

                0 0
    • Octopuss  

      Já myslel, že ta série se špatnou povrchovkou už přes rok není v obchodech. Jak se ti v roce 2022 povedlo sehnat náboj z tý úplně první série?

      0 0
      • bimjeam  

        Objednal som si v 08/2020 kolesá, ktoré mi dodali až 04/2021, na ktorých boli náboje vyrobené v roku 2019 :)

        Prejavilo sa to až teraz. Holt asi málo jazdím …

        0 0
    • JachymP  

      Řešil jsem to když to začalo blbnout (vypadával záběr a to i po servisu), přes prodejce (Bikepart) a ten v Botticu. Vyřešeno bez řečí za pár dní, na opravené nábě mám asi 5000 km a je OK.

      Na online formulář bych se vykašlal.

      0 0
    • bimjeam  

      Ešte doplňujúce info ofiko zastúpenie preposlalo request cez online formulár aj tak na bottico. Takže rýchlejšie je písať priamo im

      0 0
    • Fofrník  

      Koupil jsem náboje (2ks na dva páry zápletů) na Bike-Discount.de. Závada se objevila u obou. Špatný, nebo žádný cvrkot, při nástupu ze sedla se to celý protáčelo bez převodu záběru na zadní kolo. Vyplnil jsem formulář přímo na strankách výrobce a hned druhý den se mi ozvali z Bottica, abych jim zálety poslal společně s dokladem o nákupu, že je prý jedno, kde jsem náboje koupil. Pan Utinek, jednatel Bottico – výborná komunikace, obětavý, příjemný. Výměna vnitřku u obou nábojů, odeslání tam a zase zpět, vše v jednom týdnu, takže spokojenost.

      Bohužel momentálně řeším opět u obou nábojů shodný problém – při nástupu ze sedla, silový záběr na nejmenší pastorek to prostě uvnitř náboje přeskočí.

      Nejdřív jsem myslel, že mi třeba řetěz nespadnul na nejmenší pastorek a stalo se tak až během záběru. Při opakovaném pokusu jsem vizuálně zkontroloval, že řetěz skutečně sedí na nejmenším pastorku. Opět rána a kopnutí do klik. Zkontroloval jsem, že ramínko hazky je ve správné pozici vůči pastorku, a že to nemůže dělat ani řetěz „drhnoucí“ o zub sousedního pastorku. Sundal jsem výplet ze ženina kola a zkusil jsem to také s jejím výpletem. Opět stejný projev. Blbý je, že čím víc opakovaných pokusů udělám, tím víc mám pocit, že chybu jde vyvolat s čím dál menší silou záběru. Momentálně se skuztečně bojím jít ze sedla a pořádně zatahat. A to jsem hobík a rozhodně negeneruju watty jako profíci.

      Email panu Utinkovi s popisem závady. Prý není možné, aby byla vada/chyba v opravených nábojích. Sundal jsem kazety, zkontroloval oba ořechy – bez zjevného poškození, otlaků a jiných mechanických změn. Obě kazety byly dotažené fest, žádná podložka nechyběla, žádný pastorek s vůlí. Opět email panu Utinkovi. Prý mám výplety poslat k nim a oni je otestují sami.

      Mezitím jsem hledal nějaké informace na netu a našel jsem článek, ve kterém někdo řešil stejný problém na stejném náboji a prý to celé způsoboval špatný typ přítlačné pružiny uvnitř náboje. Smysl by mi to dávalo. Sám to ale měnit nebudu, náboje byly drahý a za ty peníze chci jednoznačnou kvalitu a životnost.

      0 0
      • vysmátej bajker  

        je třeba dělat častěji servis než u předchozího sistému. je citlivější na podmínky provozu.

        1 0
        • JachymP  

          Přesně, vyčistit a dát správné množství dt swiss vazelíny. Je to bohužel asi vlastnost EXP, servis to bude chtít zhruba každých 5000 – 10000 km (u mě na gravelu). Po opravě jsem servis už jednou dělal, začínalo to fungovat hůř, ale ne takový extrém jak popisuje Fofrník. Po servisu opět dokonalý chod.

          Je skoro nutný naučit se ten ořech rozebrat a složit, naštěstí je to snadný a je to hotovo za pár minut.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.