Radiálně vypletené Cride vs. kříženě

46 nepřečtených
  • Quik

    Zravím místní osazenstvo s otázkou na výplety.

    Momentálně jsem měl výplety crossride 2010 UB s 20 radialně vypletenejma drátama. Problém je, že už jsou po smrti.

    Otázkou je, jestli mám jít do crossridu ub/disc s 24kříženě vypletenejma drátama..?

    ( http://www.starbike.com/…_ub_disc.jpg )

    Mám totiž dojem, že by měly být díky většímu počtu drátu + křížení tužší.

    Existuje ještě něco, co by bylo už hotové z továrny a bylo to srovnatelný či lepší ? sezona je v plnym proudu, tak to je bohužel vše ve spěchu.

    Předem děkuji za Vaše názory. Stačí mi pouze stručná odpověď, nerad bych někomu ubíral větší množství volnýho času :o)

    0 0
    • biker 0071  

      Osobně bych se podíval po FRM 5

      0 0
      • Quik  

        Musím dodat, že jezdím véčka a nechci kupovat žádná drahá kola na starej bajk …

        0 0
        • Kynio  

          Všichni tu prosazují FRM5 a jsou tu i tací, co nedaj dopustit na skvěle vypadající crossride. Pokud to nemáš na extra blbnutí, skoky atd, ale jen na obyč XC a rekreační projížďky, tak s crossride neuděláš chybu..nejsou to špatný kola

          0 0
          • Quik  

            Jak jsem napsal, crossridy jezdím (verze 20drátů radiálně,ub brzdný plochy -tj. V-BRAKE ) a oddělal jsem je. – moje vina, klacek v prednik kole… zadni uz ma taky nejlepsi za sebou. Jezdim zavodne xc. Jelikož to kolo pujde v pololeti pristiho skolniho roku do stavu zimak, tak do toho nechci cpat sileny prachy za kvalitni kola.

            Takže uvažuju o jiný verzi crossridu s 24dráty, který jsou vypletený

            kříženě, nebo jestli seženu za tu cenu něco lepšího na véčka…

            Myslim, že by tydle s 24dratama mely bejt tužší, i kdyz nemaj 1700g jako ty UB

            0 0
    • kubad  

      Nic moc horsiho z fabriky ne C-Ride asi neexistuje. Takze si urcitr polepsis.

      0 0
      • Quik  

        A je něco, co bys doporučil na doježdění kola do 4 tisíc?

        0 0
        • kubad  

          Za tu cenu nic moc nevymyslis. Ja bych bral Fulcrum RM5

          0 0
          • Quik  

            Vim, však to je jen na dojezd. Ještě jsem neviděl rm5 na véčka…

            0 0
            • kubad  

              O veckach tu nepadlo ani slovo, tam je to jeste slozitejsi.

              0 0
              • Quik  

                biker 007 17.05.2011 18:42:32

                Osobně bych se podíval po FRM 5

                Quik 17.05.2011 19:07:48

                Musím dodat, že jezdím véčka a nechci kupovat žádná drahá kola na starej bajk …

                treba tady :D

                0 0
                • kubad  

                  V zadani to neni mas to napsat hned a srozumitelne

                  0 0
                  • Quik  

                    sorráč, myslel jsem, že zainteresovaní poznaj zkratku UB a budou vědět, že znamená opracované plochy pro v-brake, kterou jsem tam napsal …

                    http://www.starbike.com/…_ub_disc.jpg

                    todle by mohlo bejt o chlup lepší než ty moje původní s 20 radialnima drátama, ne ?

                    0 0
                    • kubad  

                      Nektere verze sou na V i na kotouce, ale souhlas melo me to trknout.

                      0 0
                      • Quik  

                        ano, tahle je na v i kotouce. maj asi 1900g a ty pouze na vecka okolo 1700g bez upinaku. Ale to bych klidne ozelel treba kvuli vyssimu poctu dratu …

                        0 0
    • z0diaC  

      Divím se,že tady nepadla zmíňka o hyper super téměř nic nevážících kolem místního Josého … ale na ty asi nemáš mentálně (bez urážky – snad všichni pochopí :-) ) … jinak za mě RM5 – taky se po nich koukám … tento ročník už má i hezké náboje (relativně).

      0 0
      • Quik  

        Díky za radu, ale jak jsem již parkrat napsal. Potřebuji kola na véčka … a opradu. Na kola od Josepha de Saxe nemam mentálně :D

        0 0
        • Joseph de Sax  

          tak z toho si nic nedělej, neboť na BF ještě dlouho na tyhle kola nikdo mít mentálně nebude…

          0 0
          • JSt  

            co ten orech?

            0 0
            • Joseph de Sax  

              na MTB je to na XTR kazetu a nikoliv na integrovanou kompaktní…chápeš to???????????­??????????

              0 0
              • kubad  

                chyba už to nemá 30 výhod :-)

                ne v pohodě, kola vypadají a budou good, pak už je to jen otázka ceny?

                0 0
              • JSt  

                dobre. jsem si rikal proc mas v kampe shima upinaky :-)).

                nicmene nechapu. neni mi jasne, proc neudelas i z erka bezorechovy zadni naboj. ;-)

                0 0
    • jonti  

      jen tak placnu, neco naplest od remerxu?

      0 0
      • ememem  

        po tom co tu niekto nedavno pisal ze aj tie najnovsie „uz definitivne doladene“ sa zacali klasicky rozpadavat a co tu niekto zavesil video jak mu evidente krivo vyrobeny a hadzajuci rafik odmietli vyreklamovat lebo podla normy je v poriadku tak bych nic na com je napisane remerx nechcel ani zadarmo lebo je velmi pravdepodobne ze vzniknu dodatocne naklady spojene s reklamaciou. ked potrebuje nutne na V tak to tisic krat radsej tie CRidy, jedina ich „chyba“ je ze su tazsie co ovsem zodpoveda cene, jazdil som ich(vlastne ich stale mam na zimaku a roky som sa ich nechytil), mam pomaly 100 kg ale pokial su poriadne napnute nejak som ich deklarovnau „mensiu tuhost“ nespozoroval.

        0 0
    • scalar  

      Přidej informaci, kolik vážíš.

      0 0
      • Patar  

        Dej si pozor , aby Tě příznivci generálního zaplétače BF nezačali likvidovat.

        0 0
      • Quik  

        75kg, takže s tuhosti crossridu jsem problemy neměl.

        0 0
        • petrun  

          V zimě i 94 Kg a Crossridy jsou stále naživu, pravda trochu se při tom vlní :-))

          0 0
        • Sheep-Master  

          já mám 95kg jezdim 500km crossride 20 drátů a že bych poznal nějakej rozdíl oproti remerxu + LX nába 32 drádu nevim. snad jen že ve spurtu při naklonění je znát krapet menší torzní tuhost předního kola. ale to bude i mojí váhou

          0 0
          • ememem  

            jak ste to zistili ze sa vlnia? a ked tak mate ich poriadne napnute? vazim cca tolko co vy ale ja som toto nepozoroval. a inak pokial mate full tak sa domnievam za riesit tuhost kolies je trocha precenovana zalezitost lebo je tam x dalsich prvkov ktore sa zdeformuju skor jak koleso.

            p.s. – nie somnijaky „mavic ultras“ ale docela ma zaujima cim su taketo tvrdenia podlozene.

            0 0
            • Sheep-Master  

              když za to ve stoje vemu tak cejtim jak škrtá ráfek o brzdu která se naklání spolu sním (vždy na opačnou stranu než se nakloním já)

              0 0
            • jIrI___  

              Ta menší tuhost Cridů jde krásně poznat při vyjíždění z vyjeté koleje. Cridy musí člověk všelijak přemlouvat a pomáhat tělem, přešel jsem z nich na klasické záplety s 28-mi dráty a je to o kousek lepší. Co jsem ale měl na vyzkoušení půjčené Cmaxy, tak tam to bylo už poznat markantně. Stačilo zatočit a kolo prostě z koleje vyjelo bez nějakého přemlouvání, nevím jak to líp popsat. Vážím 80 kg.

              0 0
              • kubad  

                presne tak, a tohle bys pred nejakou dobou nenapsal , vyvoj je i u tebe videt :D

                0 0
              • ememem  

                tak zas aj mne sa RM0 zda tuhsie jak cokolvek ine co som mal predtym (a asi aj bude) ale myslim ze sa to s tuhostou kolies obzvlast na fulle trocha precenuje, som si isty ze nez sa zacne deformovat koleso tak aby to bolo vyznamne tak sa uz davno predtym zdeformuje x daslich sucasti bicykla.

                0 0
        • scalar  

          No, já mám skoro o deset míň a Crossridy třetí sezónu bez problémů. Ale při 75 kg bych se obrátil na generálního zaplétače :-)

          0 0
    • Quik  

      Takže se Vás tedy naposledy ptám, jít znovu do Crossridu na VÉČKA, ale do verze s víc drátama a uchytama na kotouče?…

      Příští rok bych je pak moh mít jako tréninkový kola na zavodni stroj…

      O reklamacích spojenejch s kolama Remerx jsem slyšel a ja potrebuju jezdit, né stát měsíc bez kola… Jinak toho na vyber asi moc neni, krom top modelu, nebo uplnejch low endu takze asi ty cridy ?

      75kg/XC závody+trénink do října, pak jako náhradní kola na novej bajk

      0 0
      • ememem  

        ak si obmedzeny cenou a potrebujes V tak ano, imho za tie prachy nic moc extra lepsie a hlavne overenejsie neni. ja bych sa vykasla aj na tie 4 draty navyse a radsej nechal po zabehnuti poriadne na tenzomtri napnut tych 20.

        0 0
        • Quik  

          opravdu potrebuju v. prechod na kotouce je pro mne zbytecny, jelikoz v zari bude jinej bajk a na zimakovi vecka staci. a vubec … nechci tady na tom vymenovat temer novy m770 dualy za rapidfire

          0 0
      • Vilém  

        Jen takova technicka. Kde chces tu kombinovanou verzi sehnat? To snad byla ta vubec prvni co se delala, tak aspon 5 let nazpet, ne?

        0 0
        • ememem  

          v programe ju maju stale, kde sa da zohnat je vec druha :-).

          0 0
          • Vilém  

            Tak to jsem netusil. Myslel jsem ze je verze UB a Disc.

            0 0
            • Quik  

              Maji kuprikladu model 2011 na bikesport.cz (s hranatejma polepama)

              0 0
    • Evilcleaner  

      za mě bych nechal udělat ruční náplet: mavic xm317, xcs dráty, alu niple a xt náby. do 4 tisíc se taky vlezeš a váha bude ca. 1750±

      0 0
      • scalar  

        Zase ale konusové náboje, to tam raději dát nějaké Novatecy.

        0 0
        • Evilcleaner  

          tak XT náby jsou už dost v pohodě, perfektně zatěsněné a navíc vevnitř jsou věnečky takže čištění a mazání je asi na stejně dlouhou dobu jako výměna ložisek. a jsou velmi lehké za ty peníze. jediným slabším místem je ořech… ten nemá podle všeho bůh ví jakou trvanlivost.

          0 0
    • scalar  

      mrkni se sem:

      http://www.mikebike.cz/…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.