Radek Hulán vs. Schwalbe vs. Bikesport - zajímavé

268 nepřečtených
    • kubad  

      smutné, ale za tohle je zodpovědný výrobce a né prodejce a je fuk jestli jsou to pláště v krabičce nebo OEM – snad nikdo nechce tvrdit že výrobci kol montují nebezpečné pláště na své kola ???

       
      0 0
      • MlokCZ  

        Přesně tak, prodejce těžko bude každý plášť zkoušet nasazovat na ráfek a nechávat ho tam delší dobu.

        Otázkou je, jaká byla vada těch plášťů. Pokud už od výroby extrémně volná patka, tak se na to mělo přijít už při montáži (muselo to být od začátku poznat). Pokud to ale byl případ, že patka byla rozměrově ok, jen byla vadná a rychle se extrémně vytáhnula, tak by byla opravdu nepříjemná závada.

        0 0
      • Hnoj  

        Mohla to být celá vadná série gum…

        Ale oni to ani nemusely být OEM, často když se posílaj gumy se prostě z krabiček vyndaj a daj přímo do transportní kra­bice, protože ty krabice schwalbe prostě zabíraj hroznýho místa a proč bych měl platit za přepravu zbytečný hmotnosti a vzduchu?

        0 0
        • Pavel100  

          Jeden známý měl stejný problém…kolo měl doma opřené o zeď a vyzul se nejdříve jeden a pak hned druhý plášť…kde to kupoval ale nevím

          0 0
    • roud  

      Akorát se vozí po bikesportu a bůhví jak to vlastně všechno bylo…

      0 0
    • Vilém  

      jen at se ten clovek opet neobjevi tady, to by byla zase sranda:)

      0 0
    • přišlapávač  

      je to nemocnej člověk

      0 0
    • Flegmatik  

      Zbytečně mu tímhle zvyšujete publicitu, nad níž si pak honí … cokoliv. Rozumní lidé jeho vztah ke kolu už prokoukli :-)

      0 0
    • bagr84  

      mohl byt pokoj…

        
      0 0
    • Lister  

      čist to nebudu, nechci zvyšovat návštěvnost nějakému debilovi.

      Ale jestli je to pořád stejně velký cyklistický odborník, jak se tady presentoval, tak to vidím na levé ruce a chorou hlavu.

      0 0
      • chodec  

        odborník je to sice stále stejný (tedy grafoman nasáklej náhodnejma moudrama z recenzí a rad prodejců co mu polechtají jeho ego), ale jeden z těch vyběhlých pláštů údajně nasazovali v servisu, druhý pak on sám. Byla by fakt náhoda, že udělali 2× stejnou blbost na dvou různých místech.

        Spíš to vidím opravdu na nějakou vadnou dávku (byly koupené najednou). Chápal bych i že se zmíní o tomhle problému – ostatně věřím, že tady by to také někdo zmínil, pokud by se mu to stalo. Ale co nechápu je, že masíruje prodejce jako podvodníka. Ano výrobek mohl být vadný a u obchodníka by bylo fajn ho reklamovat, ale prskat špínu na prodejce jen proto, že mu rukama prošlo něco, co nakonec mělo vadu je nesmysl – jak by to mohl ovlivnit – koupil zboží slovutné firmy v dobré víře v jeho kvalitu a zase ho prodal. Pokud prodejce neprodával úmyslně nějaký čínský padělek, tak jen zase fanatik Hulán úřaduje.

        0 0
      • swe  

        Presne, taky to nemusim cist… tenhle typek ani nevi, co znamena na plasti rear a front (viz CD), hlavne, ze ma plnou hubu kecu. To ego je ale svine..

         

        Ja bych napsal do Prahy asi tohle: soudruh Rakosnik je magor a psychicky by pobyt v Praze nevydrzel. Navic je chovatelem holubu, coz by v hlavnim meste nemohl, tecka.

        0 0
        • Jigsaw  

          nemužeš napsat, že je magor …poloviční blázen bych napsal 

          0 0
    • mr.antik  

      Docela jsem se pobavil, co to je za magora?

      0 0
      • Lister  

        co to je za magora?

        MEGALOL :-)

        Kdyby si tohle chudák Hulán přečetl, tak by tu naší IT celebritu asi skolil infarkt :-)

        0 0
        • soc  

          Kdepak, Radek Hulán by tohle ani nevzal na vědomí…

          0 0
      • M_ishak  

        Ty máš přístup k netu asi hodně krátce ;O)

        0 0
        • mr.antik  

          no jestli se takhle snaží konkurovat d-fensovi, tak je to slabota

          0 0
          • Martin  

            články na d-f mají většinou hlavu a patu, hulánoviny jsou jenom sbírka nesmyslů

            0 0
    • Hornet  

      Tusim by sa mal ist liecit…nikdy neprestane s tymi jeho blabolami?

      Keby v obchode vedeli, co urobia tie plaste, tak by mu to urcite nepredali!!! ale podla neho to vypada, ako keby to robili schvalne… je to magor na pohladanie

      0 0
    • Indian  

      přefouknuté

      0 0
    • Krocan  

      tož sem si to přečet a není náhodou 2.25" plášť na 17mm ráfek moc?:-)

      0 0
      • zichis  

        taky se mi taková kombinace nepozdává. Připadá mi to stejně nestabilní, jakokdyž se položí velká kulička na úzkou drážku.

        0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      Umí hovno a to pak svádí na obchod. No, kde to jsme pánové?

      0 0
    • Splinter  

      No nevím komu by měl nadávat, Mavic na webu píše k CMaxům:

      Disc brakes: International Standard, Center-Lock
      ETRTO size: 559×17c
      Front wheel mount: 15mm thru axle and QR (with adapters)
      HG 8/9-speed
      Rear wheel mount: QR
      Recommended tire sizes: 1.0 to 2.1
      Tire: UST Tubeless and tubetype

      0 0
      • MlokCZ  

        Ač si myslím o tom zveřejnění na webu svoje, tak problém v šířce ráfků nebyl, protože k problému došlo právě s 2,1 plášti a ty 2,25 se naopak zdají být ok.

        0 0
    • McBlacky  

      tak Hulán stále žije :)  mě stačil za éry konfliktů s kompostem

       
      0 0
    • ravag3r  

      :D ten je neuvěřitelnej. Přečtěte si taky jeho článek o jeho novym biku:) „Výsledek je nejenom o 1kg lehčí kolo, ale úplně jiný zážitek z jízdy.“ Už vidim, jak pozná rozdíl mezi Rebou a Sidem a původníma XT kolama a novejma SLR:)

      Zajímalo by mě, jesli se u psaní svejch žbleptů ukájí análním kolíkem (popřípadě svojí hliníkovou pumpičkou Cannondale) když píše:D A nebo možná když sleduje statistiky návštěvnosti?:)))

      Podle mě je celej Hulánův web placená reklama ze který žije.

      0 0
      • bagr84  

        jak jinak :)

         

        Spousta lidi tu nadava na jeho dementni chovani, absurdni nazory a tak, ale presne to je to proc tam lidi chodi – jde o konfrontaci. Zas tak blbej není, vi jak vydelat love…

        0 0
      • jIrI___  

        „Už vidim, jak pozná rozdíl mezi Rebou a Sidem a původníma XT kolama a novejma SLR“ Proč ne? Spousta lidí tu pozná rozdíl 50g na kolech nebo třeba plný a prázdný bidon na rámu (já se mezi ně rozhodně neřadím) a s tím souvisí i jiný zážitek z jízdy. Takže proč by se R.H. nemohl řadit mezi ně? :)

        0 0
        • ravag3r  

          Já teda taky poznám kulový, ale zrovna Hulán asi moc nesrovnával a tolik toho taky nenajezdí a placebo efekt je všemocnej:) A když mu za to ještě někdo zaplatí, tak by vychvaloval i Tesco kola:)

          0 0
    • přejetá_veverka  

      škoda že to tomu hovnu nebouchlo v 80Km/h downu…

      0 0
      • drtyc  

        a jeste mohly byt vpravo svodidla a sraz, za nim autobus a v protismeru nakladak? ;-) jj. dokazu pochopit, ze nekteri by si tohle prali.

        0 0
    • sfinga  

      chudáčku…

      0 0
    • hanz  

      no chtěl jsem něco připsat ale koukám že tady dostal do těla už dost :-)

      0 0
    • vikicek  

      Bože, Hulán fušující do bajků. To tak scházelo, užil jsem si ho dost i v oblasti IT, na PCtuning fóru :D … jako kompům rozumí, o tom žádná, ale ty jeho kecy v těch článcích jak upgradoval toho Zaskara .. to je fakt fraška :D . Rádoby chytrý žvásty, ale je vidět, že o tom ví uplný hovno plus to, co mu pan Adam přednesl v CykloAdamu :D

      Zvlášť mě dostává, když mu tam nějakej vlezdoprdelka radí ať přejde z XT na XTR a Hulán hned zasvěceně vypráví, jak je to ta největší pitomost, že XTR 3× dražší přičemž funkce stejná a jen o pár gramů lehčí .. a sám přitom na tom stejném kole upgradoval kliky a šaltr z LX na XT což je lautr ta stejná situace :o). Nebo další výrok " Shimano navíc dělá brzdy skvěle, Hayes či Avid jsou o dost horší." My god :D

      0 0
      • fousek  

        Hulan PC rozumi jako kazdej pokrocilejsi uzivatel, nebo aspon mi to tak prislo z PC tuningu. Zadnej IT specialista to nebyl, ale treba se vypracoval:-)

        0 0
    • jerryx  

      Jisteze to byla od BikeSportu svinarna! Naschval mu poslali tyhle sunty, o kterych dobre vedeli, co dokazi. CHTELI RADKA ZABIT!!! Jenze ten je prevezl – stejne jako vsechny ostatni zle uzivatele internetu! Kolo takticky pouze fotografoval, opiral o zed a v nejhorsim (vubec netusim, kde k tomu vzal odvahu) ho odvezl pres ulici ke Sterbovi na dohusteni ramu a promazani sedla.

      Nyni je na tahu Radek a jak ho znam, bude to mit BikeSport zatracene tvrde. Jestlize firmu Apple svou odbornou kritikou privedl na pokraj bankrotu, jak asi dopadne BikeSport?

      0 0
      • vikicek  

        LOL ! :D

        0 0
      • jIrI___  

        R.H. dokáže všechno, zruinování BikeSportu by mu problém nedělalo :)

        0 0
      • StuntJ  

        Hezky pěkně !!! Já s plášti Schawlbe nemám problém, kamkoli je dám tam pracují na 100%

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • chodec  

        jo tak pokus o atentát – tím by se to vysvětlovalo – to chápu, že má Radek pifku – asi bych si to také vzal osobně, že někdo chce připravit svět o IT celebritu :-)

        0 0
      • Stancek  

        Kua to tak vypada, ze by se R.H. mel bat i sam pan Norris? :-)

        0 0
        • RoKo  

          ted jsem to chtel napsat… :D (jestli to neni jen prevlek pod kterym ted vystupuje Norris na verejnosti ;)

          0 0
    •  

      a tady se nám to pěkně rozjíždí

      http://www.cyklodiskuze.cz/…cyklodiskuze

      0 0
      •  

        á je to tady, pan Hulán dostal odpověď z Bikesportu a nějak se mu ji nechce prezentovat. Jsem zvědavej co se z toho vyklube

        0 0
        • Martin  

          vyklube se z toho velký kulový, je to typická hulánovina zralá do koše

          0 0
      • Thidney  

        Koukám, že cyklodiskuze zažívá veselejší časy : Olkyč, Hulán :))

        0 0
      •  

        Takže pan Hulán to uzavřel slovy " No, myslím, že k tak „veledůležité“ záležitosti jako 2 vadné pláště už bylo řešeno vše zhruba 100×, diskuzi tudíž uzavírám :)Pokud ale tento článek přispěje k tomu, že i-netoví prodejci (obecně, libovolní) se začnou chovat seriózněji a kupující rozlišovat, když jim někdo pošle OEM balení převázané jen gumičkou namísto koncového (retail) balení v krabici a s dokumentací a určeného pro běžný prodej, tak budu moc rád. Chápu to jako drobnou osvětu veřejnosti a pokud tím přispěji k méně úrazům či dokonce smrťákům, jsem mimořádně spokojen :-)"

        Vyjádření které mu poslal Bikesport na net nedal, asi ví proč, možná by bylo zajímavý oslovit přímo Bikesport ať to vyjádření sem dá sám neb mu pan hulán dost výrazným způsobem poškodil jeho dobrou pověst

        0 0
        • kubad  

          v okamžiku kdy ti začnou chodit produkty v krabičkách nechtěj vidět co to udělá s cenama :-(

          0 0
          • fousek  

            Presne tak Hulan asi nechape proc netovy obchody jsou levnejsi znez kamenici jedouci pres CZ distributory.

            0 0
    • Lukmas  

      Stačí sledovat co se kolem něj děje už léta, neprve jako IT kkt kterej si furt na něco stěžoval, nebo preferoval jednu značku. Bohužel on to vždy napíše tak přesvědčivě, že lidi to čtou, věří mu a tím mu dělají obrovskou popularitu. Vůbec jeho osoba je dost diskutabilní…

      0 0
    • Papuča  

      Bikesport je jeden z najlepsich eshopov a vzdy tam rad nakupujem a nikdy nebol problem…

      0 0
    • faba  

      Heh, prý má jeho život „nevyčíslitelnou hodnotu“ a Bůh ho má zjevně rád. Stejně si myslím, že si ze všech dělá prdel.

      0 0
      • Gorgov  

        to je debil :)

        0 0
      • vikicek  

        jj dělá :) .. to je na tom to nejkrásnější, že on si dělá prdel z celýho netu, baví se tim, jak všichni kolem pěněj vzteky a to mu pořád přidává popularitu, s čímž také peníze :) .. čim větší hovno napíše, tim víc mu to vynese.

        0 0
    • xetron  

      Nikdy jsem nevěřil na příšery, ale od doby co jsem „poznal“ pana hulana nemůžu usnout…

       

      Jak je toto možné? Ja myslel že rozesmat mně dokaže par jedincu co se vyskytuji tady zde na fóru ale p. Hulan mi dava zabrat ze všech směru. Každy jeho příspěvek na cyklodiskuzi je pomalu hodna zařazeni na ftipky.cz

      0 0
    • Omen  

      nevím jak tady ale já si koupil pláště schwalbe v global sportu a byli po 700 km v prdeli a reklamaci samo neuznali i když výrobce řekl že by to mohli být jejich pláště ale udělat by to neměli. Koupil jsem ty samé přes známou co má kamenej obchod a opravdu originály mám najeto 1600 km přední je apsolutně netknutý a zadní opotřebován bržděním. V porovnání s tamtěma nesrovnatelné. Bud to byli oem nebo pančované prý se to běžně stává tak že to nemusí být jen originál výrobcem.

      0 0
      • jIrI___  

        Apsolutně byly pančované v domácích podmínkách :-))

        0 0
      • StuntJ  

        Zajímavé, sám mám pláště z Global-Sportu, poslané v krabičce, když je to dnes tak IN, a po 760km jsou naprosto v pohodě, možná po 800 půjdou do řiťky :o).  Přikládám důkazné foto, místo plků, Jsou to RalphRacing Evo 

        0 0
        • vikicek  

          To je zadní, nebo přední? Celkem důležité info :o)

          0 0
          • StuntJ  

            Zadní, přední bych nefotil, protože to nemá takový ceres jako zadek :o)

            0 0
            • vikicek  

              Protože já mám taky na RRku EVO teď 700km a zadní vypadá stejně jako u tebe, tudíž naprosto OK. No a světě div se, mám „neoriginální“ RRka bez krabičky ! :D

              0 0
        • Omen  

          tak v poho já měl nobby nic. Tady je foto místo keců po 700 km

          0 0
          • StuntJ  

            No ony ty NN mají mám takový pocit trošku měkčí směs, protože jsou určené více do terénu. 

            0 0
            • Omen  

              tu píšu že mám jiné rozměrově ty samé a mají najeto 1600 a přední je jak novej zadek mírně ojetý ale spíš mou blbostí od brždění ale špunty nejsou natrhané jako na těch starých viz foto 2

              0 0
          • Omen  

            jo a u mě tohle je zadní přední ale o nic lepší špunty bočního vedení natrhané skoro všechny. Hrozně to na tom plavalo v zatáčkách na nějakém tvrdším podkladu. Ty co mám ted jsou v pohodě. Taky si všiměte toho šedivého středu špuntu to taky nemá být.

            Jo a pro vikicka – to že se na našem trhu objevili falza jsem zjistil přímo od zástupce schwalbe na výstavě v Brně když jsem se ho ptal, jestli je to opotřebebí normální.

            0 0
            • vikicek  

              Pro mě? Nemyslel jsi rouda? Já jsem se s tebou na to téma vůbec nebavil :)

              0 0
              • Omen  

                ty ani nevím nemůžu ted nějak najít na co jsem to psal :-D

                0 0
      • Wojtek  

        teď mi došly NN z kolokolo.cz,byly obalené jen smršťovačkou,a k nim přiložen paragon,myslíš že sou to ty,co nic nevydrží?

        0 0
        • Pebe  

          určitě, rovnou je pošli R.Hulánovi, třeba konečně rupnou ve sjezdu

          0 0
        • roud  

          jj reklamuj je…

          0 0
          • Wojtek  

            a teď vážně prosím,co bych jim řekl? že mi klucí na B-F poradili,ať je raklamuju

            0 0
            • roud  

              že ti prodali levnou kopii značkovejch plášťů…

              0 0
              • Wojtek  

                a to mužu?

                0 0
                • jIrI___  

                  Můžeš všechno. Jde o to, jak to pojmou oni.

                  0 0
                  • Wojtek  

                    no,promluvim si s něma o tom

                    0 0
                    • vikicek  

                      Pěkně zpříma a rovnou na věc, bez omáčky.

                      0 0
                    • roud  

                      Pak se pochlub co ti odepsali…

                      0 0
                      • Omen  

                        tak na to se taky těším jak ho krásně pošlou do ******. Tenhle kluk je fak exot ale zase tu je aspon prdel

                        0 0
                        • Wojtek  

                          ještě sem  nepsal,není na icq,ale podle jejich solidního osobního přístupu,myslím že to nebude problém,jen  se na to zeptám,reklamovat nic nebudu

                          0 0
        • vikicek  

          Přesně tyhle NN se prý stahujou, jsou to ty extrémně vybuchující a pak se i samovznítěj. Rozhodně na nich nejezdi a běž je reklamovat !

          0 0
          • jIrI___  

            Samovznítěj :-D. Kua za chvilku to bude na českých XC závodech vypadat jako v Kobře 11 – spadneš, vznítí se plášť a nakonec ještě vybuchne představec :-D

            0 0
            • StuntJ  

              a zpozarohu se vyřítí starej důchodce na favoritu a způsobý hromadnou nehodu… huuuhhh

              0 0
            • vikicek  

              Hlavně ten co mám já, jednošroubovej .. asi ho vrátim s tím, že je to prachsprostá kopie originálu, originální představec má mít šrouby 2 ! :D

              0 0
      • roud  

        Tohle mi připadá zas jako konspirační teorie na furious fredech z netu sem nalítal přez 4000km a zadní sem sjel poctivě až dohladka přední má ještě půlku vzorku… neviděl sem plášť kterej by vydržel jen 700km

        0 0
        • Gorgov  

          viděl sem plášť kterej vydržel jen 200km, to už špunty skoro komplet ulitaly…

          0 0
          • roud  

            napadaj mě jen dvě možnosti bu´d ten plášť byl totální sračka nebo se s nim jezdilo něco na co nebyl určenej nebo oboje dohromady…

            0 0
            • Gorgov  

              naopak, ten plášť byl naprosto perfektní, držel jak přibitej, ale jen těch cca 200km, holt závodní nářadí.

              0 0
              • Vilém  

                takze vlastne original jsou ty co vydrzi 200–500km a vse ostatni je fake:)

                0 0
        • Omen  

          snad chceš říct že kecám ??

          0 0
          • roud  

            Jen naznačuju to že to není tím že je to oem díl a silně pochybuju že by ti prodali kopii…

            0 0
            • Omen  

              říkám že to že se sem dováží neorig. mi řekl zástupce schwalbe. A vidím ten podstatný rozdíl v kvalitě

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
      • Vilém  

        Nesmis to na tom asfaltu tak drtit. Jinak reklamovat sjetej plast, to je dobry:))

        0 0
        • Omen  

          já po asfaltu jezdím minimum a reklamoval jsem to že se utrhaly špunty

          0 0
          • Gorgov  

            hehe, utrham spunty z kteryhokoliv plaste, pokud budu chtit, dovolim si rict.

            0 0
            • přišlapávač  

              za jak dlouho jste očesali ty odporný hnusný žluto šedo hnusný mezcaly nebo saguara, jestli jste je teda vubec nasadili? :-)

              0 0
              • Gorgov  

                o tech mi nemluv:) ale ty saguara prej nebyly spatnz, ja mel jen mezcaly v lehky verzi a ty sou dobry teda tak do obyvaku…

                0 0
            • Omen  

              Prosímtě přečti si co tu píšu, ale pro tebe ještě jednou jezdím ty samé pláště, ty samé cesty a na těhle mám najeto 2× tolik a jsou ok. Chápeš co tím myslím.

              0 0
              • Gorgov  

                asi si přestal smykovat no, jednoduchy…

                0 0
                • Omen  

                  sory ale na předním to neumím, tak tím to asi nebude. A než sem napíšeš zase nějakou pí.. , kterou pokládáš za odpověd, co mě s ní setřeš tak si to co jsem sem napsal přečti všechno. Tak zase spec pro tebe : BYL TAK ZNIČENÝ I PŘEDNÍ PLÁŠ

                  0 0
                  • Gorgov  

                    Mě to je buřt, jen mi taky přišlo komický reklamovat sjetý pláště. Jinak to co píšeš se čte hrozně, zkus používat diakritiku, člověk to pak musí dlouze luštit.

                    0 0
                    • Omen  

                      omlouvám se, za to jak píšu, ale promiň asi by tě taky nasralo když se ti uškubou špunty a to se některé trhali tak že jich tam zůstala půlka atd. Jak jsem napsal fotka je zadního, ale přední nebyl tolik ojetý ale špunty jsou natrhaný taky.

                      0 0
      • přišlapávač  

        mně by jenom zajímalo, kdy se lidi konečně pořádně poučej, že kupovat věci v těhlech „obchodech“ je prostě nesmysl a vyhazování peněz oknem :-) Ale tak co napálil se jeden, napálilo se jich dalších tisíc a stejně to je málo..... lyže, kola, rakety, všechno stejný :-)

         
        0 0
    • Skunkey  

      to jak popisujes ze praskly kdyz kolo stalo se stalo bratrovi u nejakejch panaraceru ktery byly original na kole, ale stalo se to po delsi dobe nez u tebe, kazdopadne rana jak z dela a stesti ze kolo stalo

      0 0
    • šlapatko  

      S bikesport mám jen dobré zkušenosti.No co stalo se,budu nakupovat dále.

      0 0
    • Omen  

      A ještě jedna věc, známým co si je kupovali jinde drží v poho stalo se to jen mě. Oni ale jezdí jen 2,1 kdežto já 2,25 a ty měl tenkrát je Globalsport.

      0 0
      • kubad  

        naděláš asi  s trefil na špatný kus, stát se může, ale rozhodně to nemá nic společného s OEM nebo kopíí plášťů.

        Já Schwalbe beru přímo z Imexpa v krabičkách a nějaké problémy s kvalitou byly taky

        0 0
        •  

          Takže pan Hulán to uzavřel slovy " No, myslím, že k tak „veledůležité“ záležitosti jako 2 vadné pláště už bylo řešeno vše zhruba 100×, diskuzi tudíž uzavírám :)Pokud ale tento článek přispěje k tomu, že i-netoví prodejci (obecně, libovolní) se začnou chovat seriózněji a kupující rozlišovat, když jim někdo pošle OEM balení převázané jen gumičkou namísto koncového (retail) balení v krabici a s dokumentací a určeného pro běžný prodej, tak budu moc rád. Chápu to jako drobnou osvětu veřejnosti a pokud tím přispěji k méně úrazům či dokonce smrťákům, jsem mimořádně spokojen :-)"

          Vyjádření které mu poslal Bikesport na net nedal, asi ví proč, možná by bylo zajímavý oslovit přímo Bikesport ať to vyjádření sem dá sám neb mu pan hulán dost výrazným způsobem poškodil jeho dobrou pověst

          0 0
        • MlokCZ  

          Přesně tak. Už jsem bral hafo Schwalbe plášťů z více eshopů (dost z bike24), kupodivu vše byly krabicové verze a většina kusů v pohodě a sem tam nějaký problematický kus, který někdo zničil dříve než bylo zdrávo taky byl.

          Ono ani nikdy nejde určit, zda to byla opravdu chyba kusu nebo zrovna dotyčný na konkrétním kusu párkrát někde více zaprasil.

          0 0
    • Radek.Hulan  

      Ad „roman II“ – prodejce mi poslal email, ve kterém nebyla omluva, jen, cituji: „<span style="font-family: "Calibri“,„sans-serif“; font-size: 11pt; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;„>Za váš článek vám děkujeme – i špatná reklama je dobrá reklama.

      <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“; font-size: 11pt; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;„>Tipoval bych si, že daný prodejce toho dokonale využívá i zde, když onen článek (jeho kamarád z Liberce?) záměrně linkuje. Říká se tomu LINKBAITING – tedy záměrné budování odkazů na "horká“ témata. :)

      <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“; font-size: 11pt; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;„>Osobně bych jinak nerozuměl tomu, že cca 20 lidí nadává někomu, kdo koupil vadné pláště, a komu prodejce poslal kdovíjakou OEM verzi namísto plného krabicového originálního balení. <span style="font-family: "Calibri“,„sans-serif“; font-size: 11pt; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;">To je samozřejmě chyba prodejce. Měl jsem obrovské štěstí, že to 2× ruplo když kolo stálo, jinak to mohlo skončit katastrofou. Část českého národa jsou sice debilové, ale takto snad až ne…

      <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“; font-size: 11pt; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;">Jediné, jak se tomu dá rozumět, že tato záměrně vyvolaná hysterie je ukázkový případ LINKBAITINGu. :-) 

      <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“; font-size: 11pt; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;">Pár kamarádů a přisluhovačů se prostě snaží z mála vyždímat maximum, tedy max propagaci prodejce. A já se také nezlobím, řada lidí si čte článek a kliká na reklamu.

      <span style=„font-family: "Calibri“,„sans-serif“; font-size: 11pt; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: Calibri; mso-fareast-theme-font: minor-latin; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: CS; mso-fareast-language: EN-US; mso-bidi-language: AR-SA;„>Osobně jsem velice spokojen :) Myslím, že libovolný prodejce si už jen tak nedovolí "omylem“ poslat zákazníkům OEM nezabalené pneu, když inzeruje krabicové balení. Pár lidí nehavaruje a pár možná neumře. Díky mě! Přispěl jsem významně ke zkulturnění prodeje eshopů v ČR a to je prostě úžasné. Jsem se sebou moc spokojen :-)

      0 0
      • Pebe  

        mě to připadá, že ti kamarád z Liberce poslal zdarma pláště s tím, ať jeden nenasadíš úplně, vyfotíš to jako zmetek a přes svůj blog a pomocí tzv. LINKBAITINGu mu zadarmo uděláš reklamu.

        Část českého národa jsou sice debilové, ale takto snad až ne…

        0 0
        • Radek.Hulan  

          I takto se to někdy dělá ;) Ale v tomto případě ne :)

          0 0
        • Radek.Hulan  

          A pokud prodejce není vůl, tak objednal skutečné originální krabicové Schwalbe pneu na sklad a hrdě je vystavuje na krámě :) (z 0 skladem v neděli má >5 skladem dnes).

          Tím toho dokonale marketingově využije.

          0 0
      •  

        Žádný kamarád Bikesportu nejsem, jedenkrát jsem si u nich objednal přehazku jedinej „hysterickej“ seš tady Ty cos svým hysterickým výlevem na netu způsobil. Šťastnej musí být každej prodejce co s tebou již nikdy nepřijde do styku.

        0 0
      • roud  

        seš vůl…

        0 0
      • Neil100  

        Velmi zajimavá euforie ze získání již skoroztraceného života diky Bikesportu, ale už by jsi to mohl krotit, prodejce jsi očernil, bf nám zasral plodnym přispěvkěm, asi tak jako v cyklodiskuzi, nakonce jsi sam se sebou spokojen…Co víc si přát.

        Jak napsali jiní, jsi blb, který jen haní dobré jméno, řekl bych, že je to i žalovatelné, takže pozor na to co píšeš…

        0 0
        • Radek.Hulan  

          Pokud mi slezou z ráfku 2 pneu a já to napíšu, plus pokud dostanu verzi bez krabičky když je inzerována krabicová originální verze, to je pouze uvedení faktických údajů. Je sice možné (a nikde to nevylučuji), že prodejce sundává z pneu krabičku, dokumentaci a obaluje to gumičkou, ale mnohem pravděpodobnější je, že to je prostě OEM či podobná verze. Nakonec, kdyby došlo na věc, BIkesport jistě rád předloží veškeré faktury od dodavatelů za posledního půl roku, kde ukáže, že veškeré pneu vždy nakupoval u oficiálního zastupení Schwalbe v ČR a že je to určeno pro koncový trh, že? ;) Nebo ne?

          Já chápu, že různí kamarádi a přisluhovači prodejce se zde musí chovat jako debilové, ale toto je snad už moc :-)

          PS: osobně pneu neposílám na reklamaci, ale přes známého je nechávám ověřit přímo v zastoupení Schwalbe. Proč jsou vadné a kde asi byly pořízeny ;)

          Každopádně fakt se dobře bavím, Připomíná mi to jeden přenos na CNN, kde celá Amerika sleduje záchranu jednoho pejska spadlého do studně. Nejdůležitější událost dne :) Je zajímavé, že LINKBAITING nemusí být vůbec podložen významnou událostí, stačí jen jakoukoliv prkotinu dobře propagovat :)

          0 0
          • roud  

            Tož pár věcí nevim kdes přišel na to že je to krabičková verze to jen vyplodila tvoje fantazie foto ne e-shopech bejvá v 90% případů ilustrativní kdo by se s tim chtěl fotit že ? jinak pokud je něco s pláštěm měls to řešit reklamací zaslat jim to a hotovo a ne že jim napíšeš že chceš peníze a nedat jim pláš´t…

            0 0
          • xetron  

            Mně by spíše zajimalo proč pořad řešite jestli to byla verze OEM nebo ne. Plaště jsou přece stejne kvality pokud jsou určene pouze na montaž nebo pokud jsou vyraběny pro široky prodej. Jistě pokud jsou to pláště neoriginální tak v tom případě teprve může prodejce za to, že Vás oklamal a prodaval Vám to jako originály.  Jsem zvědavý co Vám na to Shwalbe řekne, potom se teprve ukáže kde je chyba, ale myslím si, že prozatím bylo přesazené očernovat obchod, pokud nemam v ruce jasný důkaz padělaných pláštu, prodáváne jako originály.

            0 0
            • Manas  

              By ses divil jak treba OEM Tiogy jsou rozdilny od normalnich. Treba ty OEM vozim uz 5 let a furt nejsou sjety. Na druhou stranu ale vubec nedrzej :-)

              0 0
              • xetron  

                A stejny typ plaštu se i normalně prodava s horši vydrži a lepši adhezi? :-) Jako plaště 5 let, to je nějaky tvrdy plast ne? :-D

                0 0
                • Manas  

                  Todle bylo v dobe kdy sis moc vybrat nemoh.

                  Takze si bud koupit tvrdy Tiogy na kramu nebo s kolem a nebo mekky Tiogy co vozil Marosak ze SVetaku :-)

                  0 0
                  • xetron  

                    jo tak takovou dobu já si nepamatuju :) v tom případě je to všechno jinak no :)

                    0 0
              • kubad  

                souhlas :-)

                ale pokud máš OEM produkt se stejným označení směsy tak ty rozdíly budou fakt minimální

                0 0
                • xetron  

                  taky si myslim že pokud jsou to stejne plaště ve stejne verzi tak tam nemůže byt nějaky rozdil natož aby ty plaště střilely a vyskakovaly…

                  0 0
                  • kubad  

                    věřil bych že do OEM může spadnou i horší kvalita, ale pořád dostatěčná aby nebyly problémy a reklamace to si žádný výrobce nemůže dovolit

                    0 0
          • hanz  

            ne tys neměl štěstí…to my měli obrovskou smůlu že ti to neprdlo ve chvíli kdy tě předjížděla tatrovka se šterkem.

            Add pláště, je uplně jedno jestli to sou oem nebo ne, výrobce nemuže pustit na trh ani oem verzi která by nesplnovala určité kriteria. Takže jedinej viník týhle situace je výrobce.

            Co se týká kde se vzali oem na běžným trhu je taky vina výrobce komu pláště prodá. Když si neumí pohlídat aby se mu oem věci neprodavali samostatně je to jeho problem (i když asi celkově neřešitelnej).

            Prodejce pláště koupí, tím se stávají jeho majetkem a on je může samozřejmě dál prodávat. žes pláště nereklamoval u něj a udělal velkej humbuk svědčí akorát o tvojí mentální slabosti. Tím nechci ale nijak snížit nebezpečnost daných pláštů za kterou může VÝROBCE.

            ps: bikesport neznám, na netu nenakupuju, v kamenákách taky ne

            0 0
            • Neil100  

              „… že ti to neprdlo ve chvíli kdy tě předjížděla tatrovka se šterkem.“

               

              Mno tohle někomu popřát, něco to o tobě vypovídá…Minimálně ses tím snížil možná ještě i pod jeho úroveň.

              0 0
              • hanz  

                ne já to nikomu nepřál..přečti si to pořádně.

                0 0
      • přišlapávač  

        jdi se léčit

        0 0
      • Neil100  

        Jak to tak sleduju, tak ty bys zasloužil fakt za tohle chování po tlamě, podle toho co je v tom přepisu komunikace. Co si vlastně myslíš?!!

         

        Slušně a správně řešeno ze strany BS, smekám. Ono s blbcem nemá cenu moc co řešit.

        0 0
      • Barak  

        Vzhledem k tomu, že tahle stránka má page rank 0, s-rank taky 0, a zmínka o tom shopu zde nikde není ve verzi na proklik, tak to na jejich SEO fakt moc mít vliv nebude. Jedině, že by někdo ručně zadal url, ale předpokládám, že všichni tady ten shop stejně znají.

        0 0
      • dieegoo  

        Osobně jsem velice spokojen :) Myslím, že libovolný prodejce si už jen tak nedovolí „omylem“ poslat zákazníkům OEM nezabalené pneu, když inzeruje krabicové balení. Pár lidí nehavaruje a pár možná neumře. Díky mě! Přispěl jsem významně ke zkulturnění prodeje eshopů v ČR a to je prostě úžasné. Jsem se sebou moc spokojen :-)

        Tak tak, všichni prodejci si teď mění plínky, protože Radeček udělal bububu. Mrtvých, díky „nekvalitním“ plášťům, které se samovolně vyzouvají, je každý den nespočet, možná dostaneš i nějakou cenu a diplom.  Takže já jsem s tebou taky spokojen !

        A na závěř si představ, co ti soudruzi u GT namontovali na tvýho experta oem dílů, který neměli v krabičkách, hrůzná představa, co?

        0 0
    • Bafoon  

      Mě se jednání p. H. vůbec nelíbí. Zeptal jsem se i druhé strany, není nic jednoduššího že. Že by se solidní eshop s kamennou prodejnou zachoval k zákazníkovi jak popisuje p.H mě překvapilo. Ovšem po přečtení vyjádření Bikesportu jsem jen znechucený jednáním p.H, je to smutné JAK LŽE. Jestli ho osočuji neprávem rád se mu omluvím.

      <p">V kontextu korespondence jeho informace vyznívají poněkud jinak že.

      Bikesport.cz

       

      Dobrý den,
      předem děkujeme za zaslanou objednávku. Dnes byla Vaše objednávka   
      vyřízena a zaslána na Vaši adresu. Konkrétně se jednalo o toto zboží:
      viz. přiložená faktura

      číslo balíku:

      Zásilka Vám bude doručena ( ZÍTRA ) Obchodním balíkem České pošty, v 
      případě Vašeho nezastižení bude zásilka uložena na Vaší spádové   
      poště po dobu 7 dní.

      Pohyb zásilky lze sledovat  po zadání čísla balíku druhý den po
      odeslání  na našich internetových  stránkách www.bikesport.cz

      S pozdravem T.Budina

      R.H.

      mám problém s jedním ze tří Schwalbe Racing Ralph UST 09 26×2,1"   
      plášťů. Servis mi smontoval kolo (CykloAdam.cz), dovezl jsem to domů 
      a najednou strašná rána – plášť na předním kole byl sjetý. Zkusil   
      jsem jej znovu nasadit, ale byl o cca 5cm delší a zcela povolený,   
      takže to nešlo nafoukat. Náhradní (třetí) plášť jsem nafoukal   
      miniaturní pumpičkou…

      Vadný plášť jsem vyhodil, ale docela mě to vyděsilo. Pokud by se   
      toto stalo třeba v 50km v zatáčce, je to na smrťák.

      Vadný plášť jsem vyhodil, pokud mi přesto můžete poslat funkční kus,  budu rád.

      Hlavně by mě ale zajímalo co se tam mohlo stát. Výrobní vada?

      S pozdravem,<p">Radek Hulán

      Bikesport.cz

      Dobrý den p. Hulán,

      takto po mailu Vám nedokáži dát přesnou odpověd zda-li plášť Schwalbe 
      UST byl vadný či nikoliv. Firmu cykloAdam osobně neznám, tudíž nemohu 
      posoudit jejich možné pochybení. Ze zkušeností vím (nemusí být Váš 
      případ), že pro správné nahuštění se používá max. tlak cca. 3,5 atm. 
      dle typu pláště, pokud pro narovnání pláště na ráfek napumpujete do 
      pláště 5 atm. tak můžu garantovat, že tento plášť  na 100% vyskočí z 
      ráfku. Jako možnou alternativu lze též uvažovat na defect ráfku.

      Pro možnou reklamaci pláště – nutně potřebujeme plášť zaslat na 
      reklamaci, není možné z naší strany plášť reklamovat u našeho 
      distributora jen tak bez pláště, pouze s oznámením možné vady. Pokud 
      plášť naleznete, zašlete nám daný kus nazpět, plášť vyzkoušíme 
      narovnat na ráfek a přes noc necháme nasazený na vyšší tlak než-li 
      uvádí výrobce a vyčkáme zda-li se závada projeví či nikoliv.
      Pokud tomu tak bude – obratem Vám zašleme nový plášť a vadný kus si 
      později vyreklamujeme u našeho distributora.

      Jinou alternativu než-li naše vyzkoušení Vám nemohu v tuto chvíli nabídnout.

      S pozdravem T.Budina

      Dobrý den,

      Tak se pomalu začínám bát sednout na kolo.

      Dnes ráno mi samovolně „bouchnul“ a slezl z předního kola druhý plášť od vás. Vypadá to jako na obrázku. Na kole jsem 4 dny nejezdil, protože jsem byl na školení, předtím cca 14 dnů v pohodě fungoval, ale samo od sebe najednou dnes rána a plášť je dole. Nafoukán na 45psi (výrobce doporučuje 30–55psi) pumpičkou s kvalitním manometrem, 100% dobře nasazen.

      To samé se stalo už dříve, první plášť bouchnul a slezl z ráfku kola cca hodinu po nafoukání. Na novém plášti jsem cca 14 dní jezdil a bouchnul zase.

      S pozdravem / Kind regards,

      Radek Hulán

      R.H.

      Dobrý den,

      k životu nebezpečným plášťům co prodáváte jsem napsal článek:
      <span style=„background: white none repeat scroll 0% 0%; font-size: 10pt; font-family: "Courier New“; color: black;">http://m­yego.cz/item/bi­kesport-cz-prodava-zivotu-nebezpecne-schwalbe-plaste

      Čekal bych omluvu a okamžité vrácení peněz (účet 2996175001 / 5500) za šmejdy, co si dovolíte prodávat…

      Kupoval jsem od vás 3ks tohoto:
      <span style=„background: white none repeat scroll 0% 0%; font-size: 10pt; font-family: "Courier New“; color: black;">http://b­ikesport.cz/cz/pro­dukty/schwalbe-racing-ralph-ust-evo-(bezdusovy)-09_1680

      S pozdravem / Kind regards,

      Radek Hulán

      Bikesport.cz

      Vážený pane,

      na maily se snažíme odpovídat průběžně a to do 24 hod. od obržení a to 
      zvláště s výrazným ohledem na páteční mail a nadcházející víkend. 
      Vzhledem k tomuto faktu nemůžete čekat, že budeme řešit Váš mail 
      obratem za 1–2 hod. po obdržení.

      A teď k věci: již jednou jsme vám jasně !!!!! odpovídali, jak se 
      postupuje v případě jakékoliv reklamace. Zamyslete se nad Vaší větou 
      ohledně okamžitého navrácení kupní částky za dané „potenciálně“ vadné 
      pláště !! My jako prodejci, ( ne výrobci !! ), musíme danou reklamaci 
      uplatnit u našeho dodavatele tak jak je to v právním vztahu běžné. 
      Ovšem pokud nám nehodláte poskytnout pláště k reklamaci, nemůžete 
      požadovat peníze nazpět. To snad dává logiku, ne ??

      Jen tak na okraj bych vás rád informoval o tom, že za poslední 2 měsíce jsme prodali cca. 300–400 kusů pláštů zn. Schwalbe včetně  určitého počtu verzí UST. Do dnešního dne jsme řešili vcelku 4 či 5 reklamací, zejména výrobních vad. Váš případ je zcela první a  zarážející, že se daná chyba vyskytla u dvou ze tří dodaných pláštů. Takže pane Hulán, pokud chcete plášť (pláště) reklamovat – učiňte tak.  Ovšem nečekejte od nás reklamaci bez dodaných plášťů. Za váš článek  vám děkujeme – i špatná reklama je dobrá reklama.  Váš článek je  neopodstatněný a nepodložený – pouze jste zohlednil váš pohled na danou  věc, zbytečně ztrácíte čas, namísto toho abyste jednal jako každý jiný  spotřebitel. Jenže jak to tak bývá chyba je nakonec někde jinde. Právo  na reklamaci Vám nikdo neubírá, ovšem s ohledem na váš dosavadní  postup – hodláme řešit vaší reklamaci přesně v zákonných mantinelech  tak jak nám dovoluje zákon.

      T.Budina

      R.H.

      Podívejte, mě se nejedná o pár stokorun. Nyslel jsem si, že se chováte jako „prodejce šmejd“, a tento email mi tuto osobní hypotézu jen potvrdil :-)  Pokud máte pocit, že se „šmejdským“ přístupem se někam dostanete, jen do toho…

      V případě vadných plášťů jde ale doslova o život (vyzout se to v zatáčce v lese, je to klidně na smrťák) a měl jsem neuvěřitelné štěstí, že se to obešlo bez zranění…

      Slušný člověk by se za prodej něčeho, co druhého může zabít či vážně zranit alespoň omluvil. Ale samozřejmě, SLUŠNÝ člověk.

      PS: pláště vám samozřejmě na reklamaci pošlu, postup reklamace zveřejním (včetně části vašeho emailu; je opravdu zábavný a jistě přiměje nové lidi aby právě u vás nakupovali), a pokud vše nebude dle zákonných norem, nechám to prověřit ČOI.

      S pozdravem,

      R.H.

      Dobrý den,

      ještě jedna věc zde nesedí -  vy totiž vyloženě klamete zákazníky – na URL <span style=„background: white none repeat scroll 0% 0%; font-size: 10pt; font-family: "Courier New“; color: black;">http://b­ikesport.cz/cz/pro­dukty/schwalbe-racing-ralph-ust-evo-(bezdusovy)-09_1680 máte fotografii originálních Schwalbe plášťů, v modro-bílé krabičce. Ale to co posíláte je OEM či kdovíjaká verze, nezabalená a bez krabičky.

      Je mi lhostejných pár stokorun, ale můj život, ten mi lhostejný není, a jeho cena je nevyčíslitelná.

      Jak to tedy je? Lžete zákazníkům na eshopu chybnou fotografií anebo jste mi „náhodou“ či „omylem“ zaslal pneu bez originálního balení?

      S pozdravem / Kind regards,

      Radek Hulán>

      Bikesprt.cz

      Zde už jsme nereagovali, protože po přečtení článků jsme se ujistili, že to nemá smysl, tudíž jen čekáme, kdy pláště dorazí na naší prodejnu, abychom mohli provést reklamaci.

       

      0 0
      • kubad  

        krása co dodat

        0 0
      • Manas  

        No pekny! :-P

        0 0
      • bagr84  

        …and the winner is…

         

        BAAAAAJKKKSPO­OOURRRT!

        0 0
      • xetron  

        :-D:-D:-D díky díky díky p. Hulán je opravdový exot. každopadně jsem rád že konečně vyšlo na světlo světa jak krásně se to všechno odehrálo. Jsem zvědav, p. Hulán, co nám k tomu povíte? Běžně se v IT odděleni vyřizuji reklamace typu, Nb mi nejede pošlete mi penize na učet? :-D

        0 0
        • drtyc  

          mozna by sme jej mohli posmrtne balzamovat a udelat si z vystavovani v muzeu turistickou atrakci. stacila by jen mensi propagace v zahranici a dalsi UST plast.

          0 0
        • jIrI___  

          Pan Hulán je sice exot, ale jedno mu nejde upřít – ví jak ovlivňovat lidi a to má v dnešní době cenu zlata.

          0 0
      • roud  

        A je to venku :O)

        0 0
      • mitch  

        Krásný :)

        0 0
      • přišlapávač  

        nejhorší je srážka s blbcem, to je fakt síla

        0 0
      • Martin  

        Zdendo, super post. doufám, že se nebudeš zlobit, tenhle textík jsem překopíroval i na cyklodiskuzi do relevantního vlákna, kde RH dští síru na páné Budinův obchod

        0 0
        • Bafoon  

          jojo chtěl jsem o to někoho sám poprosit tak super ;-) šiřte to dál (tedy pokud možno v nějaké čitelnější formě – mi to nějak ujelo)

          já osobně občasný flamy na BF moc nesleduju občas mě někdo naštve když se překonám tak i něco připíšu ale vyjímečně ale tenhle případ mě nas…l trošku víc a – zkrátka se mi to nelíbilo. Mno a křičet že mi někdo křivdí umí dnes každej ale napsat že chci vrátit peníze za plášť který jsem vyhodil – to se nepochlubí.

          0 0
          • Martin  

            já jsem ten text na cyklodiskuzi přeformátil a vyházel přebytečný konce řádků

            0 0
      • Splinter  

        tak už jsem to sem chtěl dát, ale předběhls mě:)

        nakonec je to přesně jak jsem čekal…

        0 0
        • Martin  

          kde jste se k tomu vyjádření dostali?

          0 0
          • Bafoon  

            Dobrý den p. Vávra,

            ano, souhlasím. bohužel toto negativní hodnocení od p. Hulána znám a
            diskuze průběžně sleduji. Bohužel nemám registraci na forech tudíž
            jsem do toho nechtěl zasahovat. Ovšem pokud mi nabízíte možnost, že
            uveřejníte korespondenci mezi námi a p. Hulánem – tak máte moje svolení.

            V příloze přikládám 100% neupravenou korespondenci. Pokud byste chtěl
            skutečný rozsah z mailu včetně datumů a časů odeslání tak mohu též
            přeposlat.

            Pokud text uveřejníte na webu, nebudu se rozhodně zlobit. Já sám nemám chuť
            se s p. Hulánem přít natož mu již odpovídat na stupidní maily.

            Děkuji a zdraví T.Budina

            S pozdravem T.Budina

            www.BIKESPORT.CZ
            Tomáš Budina Dis.
            mob.: 724 70 87 80

            Cituji Zdeněk Vávra <bafoon@seznam.cz:

            > Dobrý den,
            >
            > patrně nejen mě by zajímala Vaše odpověď panu Hulánovi. Celkem
            > hystericky Vás osočuje snad i z pokusu o zabití a jeho přístup mi
            > vadí. On jen křičí a vytrhává věty z kontextu.
            >
            > Bylo by možné zveřejnit jeho mail a Vaši odpověď ? Rád se toho
            > chopím když mi to přepošlete. Jsem toho názoru že by se mělo vědět A
            > i B 

            0 0
          • Splinter  

            tak jako Bafoon

            0 0
        • Bafoon  

          mno to je zajímavé prvenství :-) každopádně se to sem mělo dát už dávno ne to tady a jinde rozpitvávat bo slovíčkařit jak to p.H předvedl.

          TAK a ted se pojďme bavit o něčem lepším – třeba co zas postavil Kubad, kde roud ušetřil gramy nebo jaké světlo doporučil pepko :-D

          0 0
          • kubad  

            nóóóó plán na jednu luxusní 29" Ht se tu dnes upekl :-) ale ještě to tak měsíc potrvá než bude

            ale hlavně :-( nebude moje

            0 0
            • Bafoon  

              mno dyť to říkám – furt něco, ale takhle, když nebude tvoje, tak to je o ničem :-D

              naznačíš?… :o)

              0 0
              • kubad  

                ne :-) zatím ne

                0 0
                • Bafoon  

                  vy gramařský tajnůstkáři !!!

                  0 0
                  • kubad  

                    ale jinak teda bude to 29" HT na pevné a pod 9kg :-)

                    0 0
                    • Martin  

                      neser woe! to je lehčí než moje silnička :-DDDD

                      0 0
                    • Bafoon  

                      to si děláš srandu ne?! to vystřihnete z papíru že jo :-D tak to se moc těším

                      0 0
                      • Bafoon  

                        ještě jsem chtěl dodat – doufám že to nebude bílý

                        0 0
                      • kubad  

                        noooo .-) pak se gramaří na 29" že

                        navíc myslým že se ta fotka do tohoto vlákna hodí

                        0 0
                        • kali222  

                          haha, bilej napis na plasti -odpudivy :D

                          0 0
                        • Bafoon  

                          hmm tak to začíná pěkně :o) kdy to bude hotové?

                          0 0
                          • kubad  

                            noo čeká se na rám cca 14 dní pak složit nafotit :-)

                            jinak trochu bílé na rámu opravdu bude – nápisy

                            0 0
      •  

        nevím jestli se mi to jenom zdá, ale panu Hulánovi pravděpodobně šlo o to, že „k pláštům nedostal krabičky co byly na obrázku“ No a potom zrežíroval tuhle scénku, kluk jeden vychcanej.

        0 0
        • Martin  

          kdybych měl dělat bengál kvůli každýmu dílu kola, co jsem koupil jako OEM, tak jsem asi někde na JIPce s padesátinásobným infarktem

          je to holt naše hysterka

          0 0
          • xetron  

            Panove ale řekněte, nejste radi že p. Hulan existuje a je mezi náma? Ja teda jsem rád, protože takhle dobře jsem se dlouho nepobavil na cizi účet :-D je to hnusne ale ja z toho pořad nemůžu, ja se těšim z čim přijde příště…To zas jeho ego dostalo ranu pod pas, to bude vyvažovat horko těžko :-D

            0 0
        • vikicek  

          Už dlouho neměl senzaci …

          0 0
      • Krys  

        Môj ty celoodpružený bicykel!

        0 0
      • Barak  

        Nj, pěkný, tomu říkám arogantní a prásáckej přístup. Být prodejce, tak mu to takhle pečlivě ani nevysvětluju a nechám ho rovnou nechám přijít s pláštěm a písemnou žádostí o reklamaci vč. popisu závady – tak jak to vyžaduje zákon. V případě kladného výsledku bych ho nechal 30 dní vychladnout a teprve mu dal nové pláště.

        Nicméně fakt, že objednám/zaplatím retail verzi a dostanu OEM se mi moc nelíbí.

        0 0
      • Radek.Hulan  

        Úžasné! :-)

        Takže Budina nejenže dodává šmejdové pneu co slezou samovolně z kola, inzeruje krabicové verze a dodává jakési OEM přepásané jen gumičkou (pro něj ovšem výrazně levnější na nákup), ale také bez svolení klienta porušuje zákony publikací osobní korespondence. Z emailů je ale aspoň jasně vidět, že článek a fakta jsou jedno a to samé, dokonce i ten „podivný zdroj kazových pneu“ Bikesportu (odlišný od originálních) se dá mezi řádky vyčíst. :-)

        Dříve jsem si myslel, že jen debilové ještě mohou u Bikesportu něco koupit, ale teď snad ani ti ne :-)

        Pokud bude u jiného zákazníka probíhat to, co u mě, tak tento může očekávat, že dostane (a) vadné pneu, (b) OEM či podobnou verzi namísto inzerované krabicové, ovšem v plné ceně, © obchodník nemá problém porušit zákon na ochranu osobních údajů. (D) obchodník odmítne reagovat na zjevný rozpor mezi inzerovaným zbožím a zaslaným.

        0 0
        • roud  

          Měl by ses jít léčit trpíš hroznym stihomanem …

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • kubad  

          (A)  vadné tvrdíš ty nejsi schopen dokladovat

          (B) jak dokážeš že je to OEM ? plná cena LOL 1359kč je doporučená MOC tos platil?

          © velice sporné co je osobní korespondence

          (D) obchodník nabídl okamžité řešení výměnou po zaslání vadných kusů

          zatím tady jen křičíš a konstruktivního nepředvedls vůbec nic – i když souhlasím je v pneu problém, ale tvůj způsob řešení je podivný, a předpokládám že jeho účelem je úplně něco jiného :-)

          0 0
          • Pavel100  

            ad A) vím o dalších 2kusech RR UST 2,1" nasazených na Mavic SLR…přesně stejný problém a není to u tohoto pána;-) … nevím kde byly koupeny ale pláště byly vráceny zpět prodejci a ten vrátil zákazníkovi peníze.

             
            0 0
            • kubad  

              citíš tam takový malý ale opravdu malý a nepodsatný rozdíl ?

              v případě který popisuješ pláště byly vráceny zpět prodejci a ten vrátil zákazníkovi peníze.

              pan H. napsal že mu pláště střelily a požadoval vrácení peněz bez prokázání, vadne zboží prostě neposlal zpět – tedy  není schopen dokladovat.

              Jinak ti garantuju že mě střelí každý UST plášť stačí lehce překročit max. povolený tlak !!!

              0 0
              • Pavel100  

                Já ale neřeším tento případ s p. H.:-) Jen vím o stejném problému na jiném kusu! A na pumpě je takový budík s ručičkou a stupnice=max. tlak v pneu překročený nebyl…jo p. H. Vám nějak moc vadí ale to že se to stalo mu neznamená že on něco dělal blbě a jenom on může mít špatný kus:-) A neřeším postup Bikesportu.....

                0 0
                • kubad  

                  já ale řeším tento případ – a manometr na pumpě ehm kdo zaručí že ukazuje dobře  navíc pokud víš tak UST se při nasazování foukají na max tlak aby sedly a pak se ufukují na provozní.

                  0 0
                  • Pavel100  

                    Takže problém je v R.H. :-) ......tomu člověku se to sundalo taky když bylo kolo opřené doma o zeď, před tím jezdil stejný typ a žádný problém, po těch vadných si koupil zase stejný typ a spokojeně jezdí dál.

                    0 0
                    • kubad  

                      chlape !!! píšu o jeho přístupu k reklamaci problém je samozřejmě v pláštích pokud je pravda co napsal – otázka zní jak to ověřít že? když pneu vyhodil

                      0 0
                      • roud  

                        otázka je zda ho vyhodil nebo se jen snaží zadarmo z bikesportu vytřískat nový…

                        0 0
                        • kubad  

                          otázka je co tím vůbec sledoval :-(

                          0 0
                          • roud  

                            To ví jen on sám ale myslim že s nim nikdo nemůže sympatizovat po tom co si přečte korespondenci s bikesportem v reklamaci se mu snažily max vyhovět psal že mu těch pláš´tů bouchlo víc moh poslat ten druhej tak se nestalo takže bych to bejt bikesportem vůbec neřešil naopak s nim sympatizuju protože narazit na takovýho vole to je fakt voser…

                            0 0
                            • kubad  

                              další věc je pokud ti na UST střelí plašť tak lehce rozhodí ráfek a je potřeba ho docentrovat o tom není nikde ani slovo, takže kdo ví jak to vůbec bylo

                              0 0
                              • Vilém  

                                No jednou mi takto strelil namydlenej Hutchinson. Nechtel si sednou, tak jsem krapet prefoukal, rana jako z dela. Ja myslel ze jsem hluchej a slepej, bouchlo mi to pred oblicejem. No plast zarval, praskl mu kord i patka. Crossmaxe, na kteryho jsem to daval, to rozhodilo asi o 1cm:( To jsem si tehda vydelal.

                                0 0
                                • Michell  

                                  Omlouvám se za blbej dotaz (UST jsem nikdy neviděl). Proč mají UST pláště tak slabou patku, že nevydrží dlouhodobý tlak nad 3,5 bar? Vím, s UST se stejně takový tlak nejezdí – nemá to smysl – ale otázka zůstává. Pláště jsou to těžký jako kráva a mají slabý patky? Klasické dušové pláště s kevlarovou patkou přezi zvládnou daleko vyšší tlak..

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    2,5–4,0 bar tj. 35–55 Psi je doporučený provozní tlak v UST pneu

                                    víc system neudrží v patce a střelí ale myslím že 55 Psi je plášt jak šutr :-) tvrdý dostatečně

                                    0 0
                          •  

                            no že dostal svý pláště „bez krabičky“

                            0 0
                      • Pavel100  

                        babo nerozčiluj se !!! co je mi po R.H. dlouhodobě známém z IT fór:-) Nikde netvrdím že on má dobrý přístup k reklamaci, Bikesport mi je fuk nemám nejlepší zkušenost tak co se k nim budu vyjadřovat:-)..... jenom píšu že takto vadných pláštů bude asi více!

                        Za další plášť asi nemá s.n. tak jak dokázat, že tento vadný kus je opravdu u nich kupovaný když už jsme u toho:-)

                        0 0
                        • halcyon  

                          Silně pochybuju, že by se s nim Bikesport dohadoval, že pláště nekoupil u nich, pokud by nebyly evidentně odlišné od těch, které prodávají.

                          Spíš by mě zajímala ta tvoje špatná zkušenost s Bikesportem. Já s nima mám naopak zkušenost dobrou (objednával sem Rebu 2008, kterou neměli, za stejnou cenu mi nabídli 2009), ale myslim, že B-F je tu od toho, aby lidi popsali svoje zkušenosti nebo pohled na věc i když je negativní.

                          0 0
                          • Pavel100  

                            jj samo že by se jim neoplatilo se dohadovat....­..špatná zkušenost pořád nebyla katastrofální jako na koloshopu, dále každý velký e-shop tady má spoustu „svých“ lidí kteří za něho kopou

                            0 0
                    • Splinter  

                      naivní…

                      určitě bych věřil ty kecy zrovna R.H.

                      0 0
        • přišlapávač  

          :-D tak to uz je moc, opravdu doporučuju intenzívní psychiatrickou léčbu......dlou­hou…hodně! Jestli tito lidé mají právo volit, tak to potěš…

          0 0
        • Michell  

          Buď jsi tak blbej, nebo to děláš schválně. V životě jsem neviděl člověka, který chce reklamovat věc, kterou předtím zahodil. Mega LOL :-DDDDDDDDDDDDD­DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD­DDDDDD

          0 0
        • Michell  

          Buď jsi tak blbej, nebo to děláš schválně. V životě jsem neviděl člověka, který chce reklamovat věc, kterou předtím zahodil. Mega LOL :-DDDDDDDDDDDDD­DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD­DDDDDD

          0 0
        • přejetá_veverka  

          hele ty vášnivej cyklisto 8-D (podle mě spíš vášnivej chlubílku a všeobecná lamko) … prostě jsi přehustil pláště – stane se – ale jenom jedna LOLka z toho musí udělat aféru Schwalbegate a hystericky se vyblít po celém netu 8)

          0 0
        • xetron  

          neplest osobni korespondenci s obchodni korespondenci…

          Pane Hulan, víte kolik oem komponentu mate na kole? víte co to OEM znamená? Víte že nikde neni řečeno že ta krabička tam být musí? A z e-mailu jsme se dozvěděli jak to opravdu bylo a hlavně fakta, kde je zřetelně vidět Váš přístup k reklamačnímu procesu. Ohanite se tady zákony kvůli uvedeni pravdivých údaju, ale reklamaci řešíte jako male dítě?

          Navíc za toto vaše křive obviněni, které jste na ně svedl že ONI můžou za nekvalitu pneumatik, které vyrábi výrobce a oni jsou distributoři jste je mohl připravit o zákazniky a maji možný ušlý zisk, díky vaši negativni reklamě, která neni podložena žádným přímym důkazem. Ani jedna pneumatika do BikeSportu nepřišla a navíc nemate nikde jasně řečešno že toto nejsou originalni pneumatiky, vhodné pro prodej. Fotku s vysazenym pláštěm Vám můžu udělat v garáži tucet, jenom upustim vzduch a vyháknu to montpakou což? ;)

          0 0
        • chodec  

          co vidím ten post, tak nejde o soukromou korespondenci, ale obchodní komunikaci.

          Pokud není ta výměna názorů nějak změněná (a nic takového nenaznačuješ ani ty), tak mi přístup obchodu při řešení problému naopak přijde zcela korektní (nabídka reklamace s popisem postupu a lhůtou pro vyřešení s významně kratší než zákonnou lhůtou), zato vidím celkem šmejdskej pokus vytřískat z medializace případu kapitál ve chvíli, kdy si zjistil, že sis vlastní blbostí (vyhozením plášťě) zavřel cestu k reklamaci. Pravidla se ti asi hoděj stejně jako Rathovi – tedy jen, když jsou zrovna výhodná pro tebe.   

          Mezi řádka nic nevidím, ale to je asi tím, že nemám dost velkej stihomam.

          Každopádně ti tady lidi od začátku píšou, že i pokud by problém s plášti byl (a to opravdu mohl), tak si měl reklamovat a ne vydírat prostřednictvím medializace. Přitom jako IT veleborec za kterého se prohlašuješ musíš dost přesně vědět, jak se to s reklamacemi má. O to je ten úskok co si předvedl smutnější. Takže  jedinej komu se teď ve světle té komunikace roztejká máslo na hlavě jsi sám.

          Užij si to – to je ta tvoje karma – konej dobro a dobré se ti stane – to co si udělal (vydírání namísto zákonného postupu) považuješ za dobro? Nemusíš odpovídat – to byla řečnická otázka.   

          0 0
          • chodec  

            i když teď jsem se koukl pro zajímavost na CD (kde je BTW také celkem jasně napsáno co si o tvém postupu myslí) a vidím, že už jen kopírovanejma postama živíš diskusi – mám z toho dojem, že tady z threadů co ti linkujou článek jen zkoušíš vytřískávat nějaké přístupy svého blogu. To by sice narozdíl od zbytku toho, cos tu předvedl mělo alespoň trochu smysl, jen by to byla ještě o řád větší prasečina kvůli vlastnímu prospěchu kydat hnůj na obchodníka, kterej měl evidentně vůli se zachovat korektně (bez ohledu na to, zda byl plášť objektivně vadný nebo ne, což se díky tvé hlouposti nebo možná dokonce úmyslu už nikdy nedovíme).    

            0 0
        • ravag3r  

          Dejte tomuhle „člověkovi“ někdo ban proboha, jinak nám to tu celý zasere!

          0 0
          • Vilém  

            Z toho nemam strach. Objevi se tu tak jednou do roka, predvede jakej je neprekonatelnej borec a dal nema potrebu se s takovejma hnupama, co tu jsou, zahazovat. Jeste, ze tak:)

            0 0
      • Wojtek  

        :-D

        aby si pak nezjistil,že máš vadnej ráfek,a oni tě pak nezažalovali za pomluvu

        0 0
        • mr.antik  

          To ne, jeho kolo patří totiž k naprosté špičce… Teda až na pláště, který se snaží kupovat co nejlevnějc na netu. A nezná slovo reklamace, to se asi v IT branži nenosí.

          0 0
          • Wojtek  

            jn,nechápu co pořád řeší,pošlu práště na reklamaci a je to,ne?,muže si říct,štěstí,že sem na tom zrovna nejel a to je vše,tohle je přehnané

            0 0
    • jimiAJ7  

      tak to je maras!! p Lulán to asi trosku nedal no, teda pardon Hulán.Chudak prodejce (bikesport.cz)

      0 0
    • Radek Broz  

      Mě se líbí to jeho kolo „absolutní špička v HT“ na celkem tuctovejc věcech a s blikačkou:o)

      0 0
    • cat  

      „Radek Hulán – Kult osobnosti“ Boze, co je to za cloveka?

      0 0
      • xetron  

        přesně toto je jediny evropsky exemplář :-D stejný najdeš velmi těžko :-D ;)

        0 0
      • rš2  

        Nevíš co je to za člověka? Je to debil :-D

        0 0
      • mr.antik  

        asi nějakej obyčenej zmrdík

        0 0
        • mr.antik  

          Prostě zkouší vyžebrat prachy od prodejce, IT už tolik nenese.

          Ve skutečnosti nejspíš plášťům nic nebylo :-)

          0 0
    • Thidney  

      Tak jelikož tento thread pronikl až k okouním znalcům Hulánova díla a očividně je potěšil  dávám pro neznalé zpětný link

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • JMT  

        Co je to za blba ? To jako fakt nebo si nekdo dela srandu ?

        0 0
        • Thidney  

          to jako fakt, škda že nespal s reprezentantama jako Olkyč ,)

          0 0
          • goboloco  

            IT to je diagnóza :-) a naštěstí ne u všech lidí.

            0 0
            • Chrchla  

              IT? to jako infantilní trotl? xD

              0 0
            • Vegan  

              Ja bych to IT opravdu neprisuzoval nekteri lide se tak proste jiz asi narodi

              0 0
              • Georrge  

                já nevím proč, skoro ho neznám a nikdy jsem ho neřešil, ale po přečtení dvou jeho článků ve mě roste neuvěřitelná touha ho zabít… je to normální?

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • jabbar  

      Po přečtení celé diskuze na toto téma mi nezbývá nic jiného než zareagovat.

      Nemohu pochopit, kde pa Hulán bere tu odvahu a drzost něco takového vůbec prezentovat a to vše na základě spekulativních informací. Nechtěl jsem být vulgární, ale po zveřejnění všech faktů si sere do huby a ještě je se sebou spokojen. Jen tak dál.

      1. Zajisté se seznámil s obchodními podmínkami prodejcet včetně raklamačního řádu a dokonce si přečetl i odstavec o ochraně osobních dat. Takže mu je zcela zřejmé, že prodejce nezveřejnil žádné jeho osobní údaje, které by mohly být zneužity.
      2. Pokud se zde chce ohánět zveřejněním korespondence. Nesmí zapomenout na křivé obvinění, které učinil. Neboť z jeho strany neučinil žádné kroky směřující k tomu, aby prodejce mohl případnou škodu napravit. Pokud se mu nelíbí zvěřejnění korespondence, byl to on, kdo vytrhnul slova z kontextu a k tomuto přihlížím pouze jako k přiměřené obraně prodejce. Nemyslím, že by tímto porušovali zákon o ochraně osobních údajů. Narozdíl od nařčení pana Hulána a v tomto bodě je prodejce plně oprávněn se bránit právní cestou a žádat po panu Hulánovi minimálně omluvu za poškození dobrého jména společnosti.
      3. I samotné vada plášťů je dost diskutabilní, protože by mě náramě zajímalo, jak pan Hulán prokáže, že montáž a huštění plášťů provedl řádně a odborně. Je snad v tomto směru odborná, proškolená a oprávněná osoba tuto činnost provádět a má k tomu všechny potřebné dokumenty? Zajisté má i výchozí revizi manometru ke své hustilce, aby prokázal, že je řádně zkalibrovaný funkční a ukazuje správně. Zajisté má i dokumenty o pravidelných servisních prohlídkách a kontrolách funkčnosti tohoto zařízení. Nebo mu to montovala odborná firma, která garanuje, že pochybení z její strany není možné a která jistě ráda prokáže veškeré své kvalifikační předpoklady k provádění této činnosti.
      4. Na webu prodejce jsem nenašel zmínku o tom, že zboží bude dodáváno v originálním neporušeném obalu, což by samozřejmě mělo být dobrým standardem, ale prodejce se k tomu nezavazuje. V tomto případě se to týká krabičky od plášťů a to je zřejmě ta nejpodstatnější vada dodaného zboží.
      5. Prostě nezbývá nic jiného než se držet faktů a spekulace o vadných kusech, OEM verzích, falsifikátech, chyb­né montáži či huštění si schovat a počkat na řádné vyřízení reklamace dle obchodního zákoníku, ke kterému se prodejce zavazuje smluvními a obchodními podmínkami. Pokud kupující nehodlá reklamovat zboží řádným zbůsobem, k čemuž se závázal objednáním zboží (více viz obchodní podmínky a reklamační řád BikeSport) nemá žádné právo špinit jméno prodejce v takovýchto diskuzích. Dle zveřejněné korespondence prodejce učinil řádně veškeré kroky potřebné k vyřízení reklamace a projevil přiměřenou snahu k urchlenému vyřízení předmětné reklamace. Naopak kupující tyto kroky neučinil, týká se především neprodleného zaslání předmětu reklamace prodejci k vyřízení. Tudíž zde chybí i stanovisko výrobce plášťů, který by toto údajně vadné zboží měl řádně posoudit a přezkoužet.
      6. Pan Hulán má taky možnost podložit svoje tvrzením přezkoušením výrobku v nezávislém zkušebním ústavu a výsledek jistě rád v celém rozsahu a znění zvěřejní, tak jako to učinil v případě vyřizování reklamace s prodejcem plášťů.

      Závěrem bych chtěl panu Hulánovi poděkovat za příjemně strávené odpoledne při čtení diskuse.  V případě vyřizování reklamace mu přeji mnoho úspěchů abvzvláště s kusem z kontejneru a budu se těšit na zveřejnění výsledků. V případě, že bude potřebovat poradit, aby neučinil další chybné kroky, rád mu budu nápomocen, a to i v případě, že by potřeboval vyhledat vhodný ústav k léčbě svého mentálního průjmu.

      0 0
    • TomasJ  

      Uz od zacatku mam dojem, ze Hulanovi vubec o plaste nejde. Podle me je to cele jen zoufaly pokus o zvyseni navstevnosti jeho skomirajiciho webu. Nic jineho bych v tom nehledal.

      0 0
    • pepek  

      . . . a teď ty brzdy – to je opravdu hrozný! :-)

      0 0
    • Radek.Hulan  

      Jak se ukázalo později, jednalo se o celou vadnou sérii – viz komentář od MlokCZ. Je půvabné zpětně sledovat, jak liberečtí kamarádíčci řvali, že nic takového není možné ;)

      http://www.bike-forum.cz/…8/forum.html

      0 0
      • thesecond96  

        Tak vada se objevit může, ale tady je to o to horší, že by se za ni mohlo platit i životem.

        0 0
      • Ruprt2  

        a tu vadnou sérii vyvinuli v Liberci v bikesportem a jeho kamarádíčky, za účelem zabití Radka Hulána.

        Divím se, že jsi nepodal žalobu za pokus o vraždu.

        0 0
        • Vilém  

          samo ze jo. Ted uz se hraje vyssi hra, uz po nem jdou americani. Az mu ta zadni stavba uleti, tak z toho bude mezinarodni ostuda, pozustali budou zadat desitky milionu odskodneni za zmareny zivot jednoho ceskeho velikana.

          0 0
          • roud  

            Američani snat Taiwanci ne ? kde jinde udělali tu zadní stavbu :O)

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • PjSky  

        Hulan na Hrad, Hulan na Hrad…

        Hulan dokazal ze ma pravdu!

        Btw. dlouho sme badali na Hulanovymi clanky, ale jak se rika v poslednich edicich marketingu pro internet: hype sells.

        Jenze to je prave to. Konzervativec se na hype selling vysere, protoze nema zajem o hype jako takovy – radeji zajde za ‚tatkou / dedkem‘ do kamenyho shopu a koupi si co potrebuje, hodi rec, pochyti nejaky cyklomoudro od staryho vlka.

        PS: proc BF nema rado texty z ENG klavesnic? WTFOMFG

        No nic, forgetaboutit.

        and Mr. Hulan, that's so old. You're not welcome. FO of BF!

        0 0
    • Chrchla  

      hele ae aby jste věděli tak to není vůbec pěkné takhle tady někoho drbat.. vemte si že by takovej člověk neexistoval.. no já bych se třeba za ten den ani od srdce nezasmál.. takže bych mu spíš chtěl poděkovat že něco takového píše a já se tak mohu popadat smíchy za břicho při čtení jeho „článků“ xD xD xD

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.