Dědictví nevím jakou hodnotu to má pokud vůbec .Vím že je po nějakém závodníkovi a že bylo tenkrát drahé prosím o radu .
Dědictví nevím jakou hodnotu to má pokud vůbec .Vím že je po nějakém závodníkovi a že bylo tenkrát drahé prosím o radu .
Zavodnikovi? Drahe? Zapomnel jsi oboji dat do uvozovek.
Hodnota nízká. Danion se dělal u nás, jestli si dobře pamatuju, někdy v druhé půlce devadesátek, základní trubky, rámy byly za docela dobrou cenu, nic drahého.
To bylo každé tak lehké unesu ho na dvou prstech mě by zajímal i ten štítek na trubkách
Kolik přesně váží?
O googlu jsi nekdy slysel?
Ten bohužel nezdědil :-)
Tak to najdi já hledám žádné takové není pošlete odkaz dekuji
Toto kolo je něco jako svatý grál, v aukci se o něj budou sběratelé přetahovat a z částek se ti jistě protočí panenky!
Můžete poradit kam ho prodat nebo kam dát inzerát
https://sport.bazos.cz/…cni-kolo.php
Třeba sem, už tu jedno je, oservisované, má dualy místo řazení na rámu.
Za 2500, a doplňky, co k tomu prodávající dává, jsou zhruba v ceně kola. Tak snad se tazatel už nebude dál ptát a dědictví odveze rovnou do sběrného dvora :))
pecka, super,
cenná rarita, za to dostaneš pár desítek tisíc. možná i padesát když se podaří a trochu to poservisuješ
Hodnotu to nemá prakticky žádnou
Nechápu, proč si z kolemjdoucího děláte srandu.
Pokud na tom bývalý majitel odjel pár závodů jako byl Král Šumavy, je pro běžnou populací nebo ostatní příbuzné závodník, zvlášť pokud to pak u piva s příbuznými řádně nafoukl a zdramatizoval.
Vzhledem k tomu, že že v 80. letech stál favorit do 5 tisíc, bylo to pro všechny majitele favoritů, libert a podobných střepů, drahé kolo, i když se nejednalo o nějaký skvost.
Dnes to bohužel valnou hodnotu nemá.
Tady si můžeš přečíst něco z historie.
Škoda že jsi to nenafotil z druhé strany.
z toho co vidím:
rám z 1. poloviny 90. let
trubky Manesman Cr-Mo – jedná se nejspíš o trubky z Chomutova (kde se vyráběly pro celé ČSSR/ resp RVHP) ocel třídy 15 130 neboli L-CM3 (označení pro leteckou výrobu).
Mufny jsou (asi) Sakae, bylo je vidět často, ale nejsem jsi jistý. Je to rám lepší než Favorit F1, ale nejedná se o nějakou kultovku.
Díly: kombinace Shimana, Campagnola, brzdy Sachs. Hlavové složení představec a řidítka z těchto fotek neidentifikuji.
Kolo které ve své době (1992?) stálo v dílech 12+ tis. Tipuji že kupované po troškách z každé výplaty – proto taková skladba dílů. Jen Cateye Astrale stávalo 2 tisíce. Pěkná připomínka doby, ale prodej problematický.
Podobnou vzácnost mám na trenažeru, na míru stavěny rám od Bareše. Je to v podstatě bezcenná záležitost, na šlapání na trenažeru to stačí, to moje je rok cca 1994, alespon si myslím ze jsem to kolo měl od 18 :-)