• R3N

    Ahoj , Rad bych nabudoval na gravel vetsi 180 mm kotouc na paskvil system giant conduct 160 mm a zacal misto zpomalovani i brzdit.Doufam ze jsem pochopil spravne viz foto ze system na vidlici je PM (Post Mount) a i brzdy jsou PM tak tedy mi staci si poridit jen redukci PM na PM např. Viz foto Přední adaptér kot. brzdy Shimano, 180mm, SM-MA-F180P/P2 180 a samozrejme vetsi kotouc .. dekuji za pripadne rady a poznatky

    0 0
    • Kouba_2005  

      Tebe nezastaví 160mm kotouč? Já teda dostanu obě kola do smyku i v horním úchopu a to mám skoro metrák a kotouče 160mm.

      2 0
    • jIrI___  

      V první řadě bych si ověřil, jaký výrobce dovoluje maximální průměr kotouče, zvlášť u vidlice by to mohlo mít fatální následky. Pokud to bude těch 180 mm (u gravelů spíše výjimečně), pak ano, redukce PM/PM jsou ty správné.

      1 0
      • MatS  

        Přesně toto jsem chtěl teď napsat. Ještě by mne zajímalo, kolik R3N váží a co to je za Shimano brzdy.

        0 0
        • novas752  

          To nejsou Shimano brzdy, je to Giant převaděč z mechanických pák na hydraulické třmeny. Najdi si Giant Conduct

          0 0
          • MatS  

            Díky, nějak jsem to z toho nepoznal, že to jsou ty jejich mechanicko hydraulické brzdy. Četl jsem na to mnoho negativních i pozitivních reakcí. Asi to tak silné, jako plnotučné kotoučovky nebude a proto má tazatel problém s brzdným výkonem. Navíc při váze 100kg se ani nedivím, nic ve zlém. Takže pokud do toho nechce nasypat tisíce, tak nezbude asi nic jiného, než experimentovat s destičkama a kotoučema.

            0 0
    • R3N  

      Ahoj diky za reakce , vaha 100kg , ono bych nezkousel upgrade kdybych nejprv nevyzkousel odvzdusneni serizeni vymenu desticek atd v servise kde jsem kolo kupoval a i tam jsem jim pokazde rikal ze nejsem spokojeny s brzdym ucinkem …sice ono z jakoukoli vytkou co jsem za ty roky mel meli vzdycky plno vysvetleni okolo ze proc to tak nebo onak nejde … Nejprve vrzalo kolo aspon 3× jsem tam byl nakonec pomohl garaz servis , prevodnik skrtal o presmykac duvod meky ram nebo prevodnik tezko rict levne kolo a prej to neni na spurtovani a silove slapani , atd atd

      0 0
      • novas752  

        Z hlediska výkonu brzdy by bylo nejlepší to předělat na páky Shimano GRX. Což bohužel není moc levné.

        1 0
      • Kouba_2005  

        Nejdřív vyměnit servis a pak možná brzdy.

        3 0
    • mr.antik  

      nebál bych se toho. Jen bacha na tvar toho adaptéru, aby se tam ten brzdič vešel. A klidně bych zkusil i Hope kotouče protože to cinkání bude i důsledkem kroucení kotouče kvůli zahřívání. Ale už to bude dražší sranda.

      0 0
    • R3N  

      Tak diky borci , asi jsem rozhodnut ze to zkusim upgradovat hlavne jestli jsem pochopil co mam koupit takze ok , a cinkat momentalne nic necinka a kdysi neslo o brzdy ale o stredy a byl to opruz nekde se skrabat do kopce za takovych pazvuku bylo to tehda na palici ale to uz je poreseno 

      0 0
    • yetti  

      Já bych vyhodil ten Giant conduct a buď koupil komplet hydraulické brzdy, nebo naopak mechanické třemeny. Věřím, že i ty kvalitní mechaniky budou brzdit lépe než ten nesmyslný hybrid od Giantu

      0 0
      • novas752  

        A nebrzdí. Navíc s čistejma mechanikama je daleko více ****** s neustálým štelováním chodu brzd. Hydraulické třmeny si krok srovnávají samy.

        2 0
    • kubad  

      Gravel rámy s vidlice mají max povoleny rozměr kotouče 160mm

      Dělej jak myslíš asi to vydrží :) třeba ne uvidíš. Já bych to tam nedal s tvou vahou.

      0 0
      • Slavik  

        Už teď mu to cinká (měkký rám) a chce tam dát 180ky? :-)))

        Jinak, dle názvu tématu, nejsem oprávněn cokoliv ne/schvalovat…

        0 0
    • R3N  

      Ja nic o cinkani nepsal ale i tak dik za nazor .

      Nakonec mi to nedalo a kdyz teda maj 160 mm stacit a brzdit tak se pokusim jeste vymenit kotouc ted jsem ho meril a ma jen 1.6 mm a uvidim .

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.