• Milca1

    Ahoj, poradite nekdo prosim profi servis kol v Praze? Bohuzel zname firmy jako Harfasport nebo Radotin neposkytujou dobrou kvalitu pro spickove komponenty. Naposledy mi v Radotine ani neumeli prendat ceramicspeed loziska na Zipp 353 nsw. Maji tam stejny tym servisaku na hlinu za 30kc jako na kola za pul mega! Potreboval bych nejakou kvalitu, cena je mi jedno!

    Jenom dodam, ze si naprostou vetsinu servisu delam sam, ale treba pro vymenu lozisek jsem nechte investivat do sady lisu. Zjevne chyba!

    0 0
    • Enron  

      Já vozím kolo do Bikepart.cz v Motole, ale je to tam vždycky trochu složitý s termínama, kluci toho maj hodně.

      0 0
    • MTBIKER doporučuje

    • Smazaný účet  

      Dobrý mechoš přece musí odvádět na kole za 30 i desetinásobek stejně kvalitní práci…

      3 0
      • Japhy  

        To si úplně nemyslím, Ferrari a felda taky nebudou mít stejné montážní postupy, nároky na kvalitu nářadí, vybavení a kvalifikaci mechanika. Na první pohled to vypadá jako snobský dotaz, ale vůbec nemusí být.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Tak musí si průběžně doplňovat znalosti (s elektrikou), teď všechno začíná být integrovaný, šlauchy v rodlech, forbecu, tlumák…

          Když někde nabírají mechanika (i v lepších shopech) většinou jediný požadavek je vztah k cyklistice.

          0 0
          • novas752  

            No ono taky nelze očekávat že ten novej týpek bez zkušeností (byť třeba docela zručnej a šikovnej) hned nafasuje výměnu ložisek za 20 nebo generálku aero silnice na mechanický sadě žejo.

            0 0
            • Smazaný účet  

              On je nějaký rozdíl v lisování keramických ložisek? Jednou jsem je měl ve středu a po dešti KO.

              0 0
            • Japhy  

              Novýho mechoše nejdřív zocelit marketovými koly a lowendem, pak teprv pustit na něco dražšího. Jako napsali do výučního listu Biľakovi – nepúšťať na saká.

              0 0
        • Smazaný účet  

          Zlatá Felda, teď zhynula baterka kolegyni v Rapidu, nevěděli jsme, jak to zamčít, nová bude stát 3 litry a ještě to musí na diagnostiku. Jsem odbočil, pardon.

          0 0
          • jirkaRS  

            Stačí odpojit konektor „inteligentního dobíjení“ na baterce a není třeba navštívit servis z důvodu diagnostiky a baterku koupit levněji na internetu.

            1 0
            • adam320  

              A jeste to usetri zivotost starteru a alternatoru

              0 0
              • Kouba_2005  

                Ale emise, hosi, pujdou kam? No do hajzlu :-) Takhle to nejde delat :-)

                0 0
                • adam320  

                  Jaky emise?

                  Jako ze vyradis start/stop si myslis, ze ma realnej vliv na emise jakej?

                  Ze to pri kazdym startu nemasti maximalni davku paliva, u nafty dokonce s hrozivym predvstrikem, povazuju spis za lepsi, nez horsi. V realnym provozu to muze mit eko ucinek tak maximalne pokud jedes hodinu v zacpe a co 10 vterin stojis 3 minutu na cerveny… Jinak naprosto opacnej

                  Pro turbodmychadla je to taky mnohem lepsi. Ty jsou vpodstate nesmrtelny pokud se jim nedeje nic spatnyho. Ano je nekolik vyjimek od KKK ktery maji spatne nadimenzovany loziska( v radech jednotek). A preci umiraji ve velkym, presne kvuli podobnejm emisnim hovadinam(mimo ji­ne)

                  0 0
                  • jirkaRS  

                    Ono to taky má vliv na dobíjení baterie, protože ta elektronika „cucá baterku“ až do určité hodnoty a pak teprve začne elektronika dobíjet… Pokud je konektor odpojený, tak je baterie dobíjena pořád.

                    0 0
    • snas89  

      Kolofix v braniku.

      0 0
    • jIrI___  

      Dlouhán.

      https://dlouhanworks.com/

      0 0
    • Velomiwookie  

      kola jsou kapitola sama pro sebe, ty bych poslal do autorizovanyho servisu, zipp ma cyklo zitny nebo neco v budejkach… zbytek ti musi oservisovat kazdej schopnej servis

      0 0
    • Breakpain  

      Dlouhan works

      0 1
    • pumpy  

      Mas kola za pul mega? A je ti lito koupit si sadu na loziska za par tisicovek? – Cena ti je jedno – tak investuj.

      Nejak tomu nerozumim. Dle tveho prispeku – kup si sadu a udelej si to sam.

      1 1
      • kubad  

        slovy klasika: a skláři nebudou mít co žrát

        proč by si to měl dělat sám, spousta lidí co má drahé kola vydělá víc peněz jinou/svou prací než stojí i kvalitní servis, tak proč to dělat?

        ano pro lidi je to koníček, zábava, ale ne pro každého, a každý není úplně manuálně zručný aby to zvládal, na to jsou ty servisy

        3 0
        • pumpy  

          Precti si poradne co pise zadavatel v poslednim odstavci.

          „naprostou vetsinu servisu dela sam, ale treba pro vymenu lozisek jsem nechte investivat do sady lisu “

          tzn z toho me vypliva, ze kdyby naradi mel, tak si to udela sam.

          Pokud to delat nechce / neumi servisovat loziska – ma rovnou napsat, ze hleda servis protoze tuto cast servisu neumi.

          Ja si take kolo servisuji sam ale s lozisky se me nechce drbat, tak chodim do servisu.

          0 0
      • novas752  

        No jo ale skill neojebeš. Ložiska koupíš, lisy a vytahováky/vyražeče koupíš. Ale když to budeš dělat poprvé tak to dost pravděpodobně nedopadne úplně 100%. A co pak když narazí na neočekávaný problém, který na instruktážním videu s novýma nejetýma nábojema jaksi nebyl.

        0 0
        • jonti  

          Uplny souhlas. Treba kdyz mame ja i manzelka stejne nebo podobne Shimano brzdy, tak je delam doma, ale jine brzdy bych asi dal do servisu. Treba jen zkracovani Sram hadic se dela uplne jinak a nez se divat na videa a zkouset to, je lepsi to odnest do servisu. A treba i vymena lozisek v nabojich se dela tak malo, ze na vlastnich kolech neni moc sance se to dobre naucit.

          0 0
        • pumpy  

          ale toto ja nepopiram, kdyz ti to nejde, nebo se na to necitis to delat doma, tak to dej do servisu – v tom neni zadny problem.

          Ale proste ma napsat rovnou, ze se mu to nechce delat, nez ze nechce investovat (kdyz predtim zduraznuje jak drahe kolo ma. Proste si jen protireci.

          0 0
      • Milca1  

        Mozna jsem to trosku prehnal. Mam Dogmu F12 s par extra komponenty. Vrazil jsem do toho hodne, ale prodejni cena kola je urcite nizsi.

        Nicmene – pro jednorazovy servis lozisek jsem proste nechtel kupovat lisy.

        Zkousel jsem mistni servis, tam se na to necitili. Nechal jsem to v Harfasportu – tam mi po tydnu zavolali, ze to nezvladnou a poslali me do LBS, kde se na to netvarili.

        V Radotine to udelali dobre az napodruhe.

        Jak pisu – delam vetsinou servisu sam, mam naradi i treba ultrasonic cleaner, ale proste do vymeny lozisek jsem se nechtel srat (stejne treba jako servis sram brzd).

        0 0
        • milan.v  

          Tak zrovna servis SRAM brzd jsem sice nikdy nedělal, ale podle videí to je s prstem v nose, když člověk zvládá velkou část servisu svépomocí…

          2 0
    • Tomcat  

      a Vy jste snad ložiska a Zipp u nich koupili?

      Rozlišujte neumí a nechce. Občas je dobré zákazníka poslat ke konkurenci.....

      1 0
      • jonti  

        Taky by mě zajímalo, proč to nechtěli dělat v Radotíně. Že na to nemají nástroje se mi nezdá, i top Specialized kola jsou na Ceramic Speed. Jedině, že je tam riziko zničení těch ložitek při lisování až moc velké, tak se jim do toho nechce, ale je jen moje spekulace.

        2 1
        • milan.v  

          Tak lisy na ložiska v nábojích určitě mají, jen je otázka, proč to zrovna dělat nechtěli… To bych skoro nečekal, nabírají distribuci jedné značky za druhou, samé prestižní, musí k tomu poskytovat také odpovídající servis… Teď nově Repete…

          0 0
          • Milca1  

            Nakonec v pohode vyreseno. Typek se zakecal a zapomnel to zasroubovat do konce. Radotin je jinak super, jak organizujou silnicni vyjizdky

            0 0
        • Milca1  

          V Radotine to udelali tak spatne, ze tam loziska nezatlacili, takze naboj je ted sirsi nez vidlice a kolo nejde nasadit. Jedu to reklamovat, ale kvalita teto prace je fakt o nicem

          0 0
          • DaD  

            Bohužel je to o tom, kdo tam tu zakázku dostane na práci. Jsou tam jak velmi šikovní kluci, tak i méně zkušení. Jako ostatně všude. Pokud přijímací technik neví, komu tuto práci svěřit, může nastat problém. S keramikou se musí velmi opatrně a někde to opravdu dělat nechtějí. Tenhle šlendrián je ale fakt na facku:(

            0 0
            • Milca1  

              Nakonec to dali do cajku. Typek rekl, ze se asi zakecal a nedotocil to v lisu.

              0 0
    • keymaker  

      Já jezdím do sem – https://www.ibm-cyklosport.cz/ super chlapik se super pristupem. Jezdim k nemu pres deset let

      0 0
    • šlapatko  

      Dělat v servisu taky není žádná prdel. Kolem kol se točím cca 20let. V době kdy jsem jezdil 10000km+ ročně jsem začal servisovat sám. Servis se prodražoval a kolo stálo. Následovalo samo domo kutění, nějaký market a pak mě zlanařili do dobrého servisu v menším městě. Práce je to krásná. Cvičil jsem se na nových kolech z krabice a plečkách z ulice. Za rok jsem dělal vidlice, brzdy, dynama, torpéda, vyplétání kol atd. Na malým městě děláš kola od 10000kč a občas přistane za 300000kč. Jsou to dost extrémy a musíš si poradit. Skončil jsem před deseti lety. Elektra a novinky mi dnes unikají:-) Byla to fajn práce, ale v práci od nevidím do nevidím.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.