• Martin Hodan

    Zdravíčko. Při brzdění se mi rozklepe vidlice, jsou to docela silné vibrace. Jedná se o vidli RST aerial. Sice mám přední kotouč 203mm a jsem si vědom že nemůžu očekávat s tímhle kotoučem dlouhou životnost aerialky. Nicméně tenhle kotouč vozím sotva 70km. Jinak mám kolo přesně rok. Vše jsem zkontroloval… šrouby,atd. Známý mi řekl že přetěsnit vidli. Nevíte někdo v čem by mohl být ještě problém? Nějak se mi nezdá že by vidle po asi max 2500km a slušném zacházení začla odcházet. Díky za každou odpověď :)

    0 0
    •  

      No muze to byt vidli, v hlavku nebo v brzdach

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • novas752  

      Co mas za kotouce a desticky?

      Zdrojem casto byvaji kotouce s velkyma dirama (meni se brzdna plocha a zpusobuje to vibrace) a/nebo tvrde metalocke desticky. ⇒ dobre jsou kotouce s malyma dirama jako treba SRAM Centerline a organicky desticky. 203mm kotouc tomu taky moc nepomuze.

      Pretesneni to rozhodne neodstrani, to by mozna slo eliminovat jedine vymenou nebo kalibraci futer. Nebo vymenou vidlice. :)

      0 0
    • milan.v  

      Já bych se naopak nedivil u RST vůbec… Ten velký kotouč jí asi fakt dává zabrat…

      0 0
    • tromboonen  

      Jestli vYbruje, tak je to vYdlice, neplést…

      0 0
    • Martin Hodan  

      Ještě dodám že na hladkým povrchu ok. Ale na nerovnosti se nechutně ta vidle rozklepe. Jinak destičky mám organiky a kotouč je A2z právě s velkýma dirama. Asi zkusím dát zpět 180 kotouč jestli vibrace vymizí.

      0 0
      • puka  

        Pokud je vidle kaput, bude 180 kotouč prd platný..

        0 0
      • danielh  

        Mas dotahle hlavove slozeni? I mala mezirka nebo vule udela tohle klepani.

        0 0
    • Martin Hodan  

      Ale jak jsem psal… kotouč 200mm vozím pár desítek km. Ke kolu se chovám slušně. Přijde mi divný že by vidle odešla takhle brzo

      0 0
    • Markony  

      A co špatná pozice třmenu proti kotouči ?

      0 0
    • freerider159  

      Já bych viděl problém v tom, že to je RST. Vůle ve futrech no. RST je sračka v teto cenové kategorii. Divím se že jsi na tom vůbec ujel 2500km…

      0 0
    • MatS  

      Muze to byt ve vidlici a v brzdach (nevhodny kotouc).

      Zabrzdi predni brzdu na miste a skus ruzne prenaset vahu na vidlici dopredu a dozadu a uvidis, jestli tam je vule. RST jsou nekdy vadny uz z vyroby. Casem posetri aspon na nejakou Suntourku, treba Raidon.

      Kotouce A2Z nejsou zadna slava. Sice vypadaj zajimave, ale tim to konci. Navic 203mm kotouc na tvou vidli nepatri. Jestli ti to malo brzdi, bude to nejspis mastny kotouc/desky nebo to chce kvalitnejsi kotouc a desky. Rozhodne se vyhni kotoucum urcenym jen pro organicke desky. Casto je to laborovani nez najdes optimalni material. Tim si projde temer kazdy. Navic je to spotrebni material. Pokud ti neco nesedi, prodej to tady na bazaru. Nekomu jinemu to muze vyhovovat.

      0 0
      • Martin Hodan  

        Neviděl bych takovej problém jako desky a kotouč ale když jsem zkoušel zmáčknout přední brzdu a různě přenášet sílu tak je cítit nepatrná vůle. Já osobně si myslím že není od věci přejít na lepší vidlici. I když teda jsem měl v plánu ji časem vyměnit tak budu muset dřív než bylo v plánu. Brzda dobrý ale ta vidle má asi fakt nejlepší za sebou.

        0 0
    • Martin Hodan  

      Vidím to tak že jestli je možná oprava (repase) vidle než nasetrim na novou a lepší a ten 200 kotouč vyměnit za 180tku…??

      0 0
      • MatS  

        Repase toho RST jsou vyhozeny prachy. V servisu nechas minimalne litr a stejne pujde casem do kopru. Leda by sis to servisoval sam.

        Dej 180 kotouc s malyma dirama za par stovek. Sraz bocni hrany na destickach smirkem nebo pilnikem a jezdi dal a setri na lepsi vidli.

        0 0
        • Martin Hodan  

          Ok dobře…taky bych to tak viděl jako nejrozumnější řešení. Dík za radu

          0 0
    • Martin Hodan  

      Tak predstavec je k vidli dotaženy správně :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.