• Madman1

    Zdravím, chtěl jsem si založit paypal účet, což se mi povedlo, přidal jsem si kartu a chtěl jsem jí rovnou i asi potvrdit, bohužel jsem zapomněl na to, že musím počkat na výpis z banky, kde bude uveden kód, který mám zadat.Přišlo mi potvrzení, že museli kartu kvůli špatnému kódu odmítnout k použití pro Paypal.Co s tím? poradíte někdo? Anglicky moc neumím a abych šel pro jinou kartu, to se mi nechce..

    0 0
    • marapara  

      jj, můj případ. Ale řešit to nebudu.

      0 0
    • bruco  

      Nepomoze odobrat tu kartu a potom ju skusit znova pridat a overit?

      0 0
      • Madman1  

        pry to jde co jsem četl primo v paypal menu ale az ti prijde ten kod, tak uvidim

        0 0
      • marapara  

        No pokud ji už zablokoval tím, že vložil 3× špatný ověřovací kód, tak ne.

        0 0
        • Martin  

          to se povedlo kamošovi, psali jsme do paypalu, faxli jim věci, které požadovali pro odblokování karty (sken občanky, výpis z účtu a eště cosi) a během pár dní byla karta zas funkční

          0 0
          • thesecond96  

            Taky se mi to stalo :D stačilo jam napsat mail a za dva dny jsem frčel :)

            0 0
            • thesecond96  

              jam=jim

              0 0
            • vlado11  

              Dobry den chcel by som sa vas spytat – ked vam aktivovali kartu na paypali dostali ste nejaku spravu o potvrdeni aj na vas mail – lebo mne nic neprislo a neviem ci uz mam aktivnu kartu.

              Dakujem

              0 0
            • Katak1551  

              Taky jsem psala mail a zatím se neozvali

              0 0
            • Katak1551  

              Taky jsem psala mail a zatím se neozvali

              0 0
          • vlado11  

            Dobry den chcel by som sa vas spytat ci vam dosiel mail ked vam aktivovali kartu na paypali pretoze ja som im uz poslal tie veci na aktivaciu a neviem ci mam ten ucet uz aktivovany pretoze mi este nic neposlali na mail.

            Dakujem

            0 0
            • kyl  

              Ti posílají mejl ke každé blbosti ale měl by ti dojít mejl s něčím takovým

              You linked your debit or credit card to your PayPal account on May 14, 2011. To make sure the card is yours, we made a small charge to it that you'll need to confirm (and we'll refund the money to your PayPal account when you're done).

              The charge creates a unique 4-digit code on the summary of financial activity provided by your card issuer. If you don't see the charge right away, don't worry – sometimes it takes a few days to show up. If you can't check your summary online, check the paper summary from your card issuer when it comes in the mail (this can take up to 30 days). You will find the charge from PayPal with a 4-digit code.

              How to confirm your card:

              Check your summary of financial activity provided by your card issuer and look for a charge from „PayPal“ with a 4-digit code next to it.

              Log in to your PayPal account and click Confirm Credit Card.

              Enter the 4-digit code to confirm your card.

              When that's done, you'll be able to pay safer online with your card through PayPal – without ever exposing your financial information to sellers.

              Yours sincerely,

              PayPal

              0 0
    • MlokCZ  

      Přidávat kartu ke které nemáš online přístup k blokacím také není zrovna ideální.

      Když je online přístup na účet (a tedy i k blokacím karty), tak přidáš kartu, oni si strhnout tu malou kontrolní částku a okamžitě vidíš online na účtu blokaci a zadáš tam kód zpět. Takže karta je použitelná okamžitě.

      0 0
      • Madman1  

        to jo, ale prý to ověření trvá asi tři pracovní dny maximálně.. a prý, že když se pošle stručně napsaný co se stalo s potvrzením o strhnutí 50kč z učtu tak by to jít mohlo a že to do 5ti dnů udělají

        nebo je jinej platební systém podobný paypalu… ale ten bude asi nejrozšířenejší

        0 0
        • MlokCZ  

          Od blokace (ta je okamžitá) po stržení z účtu to trvá tak 2–8 dní, jak kdy, jak která platba.

          0 0
          • Madman1  

            aha, tak Díky, každopádně odblokování tedy možné je že?

            0 0
            • MlokCZ  

              To nevim. Paypal používám už mnoho let, nikdy jsem ale se zadáním nové karty problém neměl. Vždy jsem měl online přístup na účet a blokacím karty.

              0 0
              • kyl  

                Tak jsem si taky založil Paypal účet,strhli 50kč,zadal jsem ten 4místný kod,karta byla uznána.Můžu teď vesele nakupovat nebo je v tom ještě nějakej háček?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Můžeš nakupovat.

                  0 0
                  • kyl  

                    Blbě jsem si napsal jméno při vytvoření Paypal účtu,nebude to problém?Nenašel jsem kde to spravit,jde tam jen adresa,mejl,te­lefon.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Email a adresu nejen, že můžeš změnit, ale můžeš tam mít více adres a emailu.

                      U adresy to využívám, některé shopy posílají rovnou na adresu z paypalu a ne vždy to chci poslat domů.

                      Jméno ale netuším, tam bych i pochyboval proč by mělo jít změnit. Možná když jim napíšeš?

                      0 0
                      • kyl  

                        Ku.va,vždy se musí něco podělat.Zas ale ta platba 50kč by nemohla proběhnout kdyby to vadilo.

                        0 0
                      • kyl  

                        Je to vše nebo kliknout na to zaplatit pomocí Paypal?

                        0 0
              • kyl  

                Nebo musím ještě ze svého účtu převést peníze na Paypal účet?Myslel jsem že to jde všechno samo přes kartu.

                0 0
                • thesecond96  

                  Ano jde, o nic se starat nemusíš.

                  0 0
                  • kyl  

                    Takže nemusím na Paypal účet převádět žádné peníze?A ještě jsem cosi našel že při převodu peněz se musí moje jméno shodovat se jménem na Paypal účtu jinak bude platba vrácená,vypadlo mi jedno písmenko a všiml sem si toho až teď,není to problém?

                    0 0
      • bruco  

        Ty vidis priamo online a detailne informacie o tom kto a kolko prostriedkov ti zablokoval kvoli platbe kartou?

        0 0
        • Madman1  

          nešlo o platbu, ale ověřovací kod pro další platby, o vlastně uznání karty u paypal

          0 0
          • bruco  

            Ja viem. Len z Mlokovho prispevku som pochopil, ze on ten kod vidi uz pri blokacii. Ja vidim len uhrnnu blokovanu/nezuc­tovanu sumu k uctu a overovaci kod som zistil az po zauctovani platby.

            0 0
            • MlokCZ  

              To si taky pochopil správně.

              0 0
              • Madman1  

                no a mě právě ten kod ještě nepřišel na výpis.. a zadáával jsem první čtyřmístný číslo co mi mejlem přišlo:(, jsem děsnej uspěchanej ****** :( tak snad to pujde napravit, chtěl bych bud D2× a nebo F5 fotáček

                0 0
                • marapara  

                  Jsem přesně tvůj případ. Ládoval jsem tam kód, který tam nepatřil a kartu si tak na paypalu zablokoval.

                  Odblokování obnáší podle paypalu: poslat faxem ověření platby – ten 50 kč poplatek, který strhnou z karty i s kódem, ofocenou občanku a žádost, kterou vygeneruje paypal pro odblokování karty. Faxové číslo se ti zobrazí při vytvoření žádosti.

                  Další řešení je pořídit novou kartu u svoji banky, otázka je kolik tě to bude stát nebo pokud máš víc účtů, použít jinou kartu k jinému účtu.

                  0 0
          • MlokCZ  

            Ale šlo o platbu. To potvrzení karty je úplně normální platba kartou, pouze to je velmi nízká částka, když slouží jen pro kontrolu karty.

            0 0
        • MlokCZ  

          Ano. Nebo mám i třeba nastavené informační smsky (šifrované bankovní) pro blokace, platby a další věci dle paramterů, které mi zajímají pro okamžitou kontrolu.

          0 0
          • bruco  

            Vdaka za info. Evidentne dobra banka. Ja mam len info o case, sumach a akym sposobom boli strhnute (bankomat/POS terminal), ale ziadne detaily komu platba smerovala alebo texty k platbe.

            0 0
    • Richi  

      Pokud máš platební kartu pro internet, zadáš jen číslo tý karty ne?

      0 0
    • jirka802  

      Zdravím, chtěl sem zaplatit na dealextreme ale na paypalu mi to napsalo Your account is limited a todle May 6, 2011: We noticed some unusual activity on the credit card linked to your PayPal account. Nevíte co s tím ?

      0 0
      • PHiLiPZ  

        asi budes musiet ist do „resolution center“ a mal by si tam mat svoj problem ako otvoreny

        tam sa s nimi da komunikovat, asi budu chciet dokaz, ze si to naozaj ty, takze foto obcianskeho/pasu a karty + pripadne vyis z uctu k tej karte, aspon to chceli odo mna

        0 0
        • jirka802  

          To byla normální platba z dealextreme.Moc se mi nechce tam posílat foto občanky atd.. Jestli todle dělaj u všec uživatelů …

          0 0
    • kali222  

      prizivim se. pristi mesic si budu muset soupnout do paypalu novou kartu kuli vyprseni platnosti. proto bych rad vedel, zda mam starou mazat a pridat novou nebo jen editovat puvodni. nenarazil jsem nikde na odpoved. mozna jsme ale blbe hledal. dik

      0 0
    • smith22  

      Neví někdo proč teď PayPal při registraci nenabízi jakou variantu účtu si chci zvolit?Tedy Personal,Premier atd.?Ač sem při registraci postupoval sebeobezřetněni tuto možnost(Personal) mi to nenabídlo.Mohl sem si vybrat jen ze dvou možností a to: ,,PayPal for you,, nebo ,,PayPal for business,, tak sem samozřejmě zvolil ,,PayPal for you,,.Po registraci a následném přihlášení ale vidím, že vlastním typ účtu Premier.Hmm paráda.Psal sem na podporu ale zatím se nikdo neozval.

      0 0
    • Specík  

      Tak třebas konkrétně u VISA karty od ČSOB – založíš si účet na paypal, přidáš kartu k ověření s tím, že vyplníš jméno příjmení telefon… po zadání kódu (který přijde v sms) karta provede platbu za 1Kč, tím se ověří jméno. A je to, do 1 minuty máš paypal aktivní.

      0 0
      • smith22  

        Přidání karty už není potřeba.Stačí si poslat peníze z BÚ na PayPal účet.

        0 0
    • jIrI___  

      Mám jednu otázku, která se do tohodle vlákna moc nehodí, ale žádné vhodnější jsem nenašel.

      Kamarád objednával boty ze zahraničí a na celnici po něm prý chtějí fakturu nebo ať nějak doloží, že to jsou opravdu ty boty (chtějí i jaký je to druh zboží, z jakého materiálu, k čemu se bude používat, apod.). Žádnou fakturu samozřejmě nemá, na stránkách eshopu ty konkrétní boty už nemají a jediné, co mu poslali je tohle:

      Dear …@seznam.cz ,

      This is an automated email to confirm that you have made a payment to " www.omercurialvaporid.com " on 02/23/2012 20:09:50 GMT and your transaction amount is 124.0 USD.

      The charge will appear on your credit card statement as payment to ‚Dismingnigmid RayStar Industrial OY‘.

      Order details:

      Merchant Order No. : 603–478–20120223080928

      Order No. : 232512224495011714

      Payment Date&Time : 02/23/2012 20:09:50 GMT

      Amount : 124.0 USD

      Nemáte někdo zkušenosti, co vlastně poslat těm celníkům?

      0 0
      • MlokCZ  

        Většinou stačí třeba výpis z paypalu (mně tedy vždy stačil a to ve více případech).

        0 0
        • kyl  

          Já posledně musel doložit čestné prohlášení že zboží je čistě pro soukromé účely a nebude sloužit např.pro podnikání.Byl to blbej válec a hlava motoru na veterána.

          0 0
    • l.smetana  

      Mám taky dotaz: Pokud mám na účtě peníze,ale ne hodnotu celého zboží a chci nakoupit zboží. Vezme mi to všechny peníze z PayPal + doloží peníze z běžného účtu,nebo mi to strhne celou částku z běžného účtu? Případně jak udělat,abych vybrakoval do nuly PayPal a až potom si nechat strhnout peníze z účtu. Stojí něco přeposlání peněz z PayPalu na účet? Díky moc :)

      0 0
      • kali222  

        nic jsem nenastavoval, ale mam to takhle.

        priklad:

        na PP uctu mam 300PJ a kupuji za 200 PJ + x PJ na ucte.

        v takovem pripade mi to strhne 200 PJ z paypalu.

        ALE

        kdyz mam to same a nakupuji teba za 400 PJ tak mi to strhne tech 400 z BU a nevezme si to, to co je na PP uctu.

        nechapu proc, nevim, jestli se to da nastavit (rekl bych ze snad jen prevod z PP uctu na BU a zpet), ale proste to takhle u me funguje.

        0 0
        • kubad  

          z paypalu si to veme pokud to kombinuješ, ale musí jít o stejnou měnu

          0 0
          • l.smetana  

            Takhle, na PayPalu budu mít dolary, běžný účet vedený v korunách a zboží platím v dolarech. Takže by si to mělo vzít 300 dolarů přednostně a potom až z účtu v korunách, pokud to dobře chápu?

            0 0
            • kubad  

              jo

              0 0
            • killeriq  

              s paypalom je to asi takto:

              naj je si to spojit s VISA,Master atd (osobne mam skusenost len s tym)

              Pri registracii vam strhnu dolar, ktory pri 1 nakupe vratia.

              Kod na overenie si pozrete na internet bankingu alebo zavolate na helplinku banky a oni vam ho hned povedia.

              Je nezmysel si drzat nejaku hotovost na paypale, staci vzdy platit a ono to strhne resp blokne na karte/ucte.

              Ked platite dajte si nech vam to strhne v mene ktorou platite USD,EUR atd…lebo ked kupite v USD a mate ucet v CZK paypal strhne z vasho uctu po prevode ich kurzom, ktory je samozrejme nevyhodny pre Vas ;)

              Mam to uz odsledovane ze oproti mBank je to o nieco vyssie od paypal, zalezi, ako drahu/lacnu vec kupujete.

              Strach o prachy mat nemusite, aj keby predajca nahodou neposle alebo je neseriozny, paypal mu vie plnu hodnotu strhnut z uctu do 40–50dni od nakupu. Tymi dnami som si neni presne isty.

              Nakupujem tak uz par rokov cez ebay+paypal.

              Hadam Vam to pomoze ;)

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak tohle je tu snad asi jasné každému, to je úplný základ. Jenže oni řeší už další level a to, že někdo platil paypalem jim, proto mají přímo peníze na paypal účtu a ještě v různých měnách.

                0 0
          • kali222  

            jako pokud kombinuju menu toho co je na PP za prasule a menu toho co kupuji? ja jsem myslel, ze se to proste vzdycky prepocitava a je jedno uplne co za menu to je. tak to dik za vysvetleni.

            0 0
            • kubad  

              nene pokud platíš eurama a máš na PP dolary tak je to neveme, musel by sis je na PP překonvertovat, samo to nedělá.

              0 0
      • skvedo  

        Mě část z peněz na PayPalu a zbytek z karty fungovalo.

        0 0
    • Zdyn  

      Zaradim to sem – Dotaz:

      Zatim jsem paypal pouzival jen k nakupovani, ale ted neco posilam do zahranici a borec chce platit pres paypal. Chce po mne adresu k paypaluctu. To je emailova adresa, kterou mam v paypalu? Musím mu sdelit jeste nejake dalsi udaje k PPuctu, aby mohl zaplatit?

      Kdyby se nekdo podelil o zkusenosti byl bych vdecen.

      0 0
    • Mr.Data  

      Koukám, že se to tu zkušenostmi jenom hemží, zkusím se taky zeptat, již jsem s PP několikrát bez problémů platil, ale nemám účet verifikován. Je to vůbec nutné dělat? Včera byla při pokusu o platbu mou bankou platba odmítnuta, byl to jen výpadek systému nebo to může souviset s tou verifikací?

      0 0
    • krokus  

      Zjistil jsem teď neuvěřitelnou věc. Asi před rokem jsem si zaplatil měsíční premium účet na Filesonic.com – přes Paypal. Čas od času mi přišel mail o zaplacení téže částky. Nevěnoval jsem mu pozornost, myslel jsem, že mi Paypal kvůli nějaké technické chybě posílá týž mail. Dneska mi to konečně přišlo podezřelé, podíval jsem se tedy na historii svých platebních transakcí. Částka za premium účet se mi odečetla každý měsíc od doby, kdy jsem ji zaplatil poprvé.

      Kde jsem udělal chybu? Nastavil jsem omylem při objednávce premium účtu automatickou pravidelnou platbu? Ničeho jsem si tenkrát nevšiml. Je to docela špinavý trik – nevím, jestli Filesonicu, nebo Paypalu. Nebo je to jenom moje blbost?

      0 0
      • MlokCZ  

        Mají to tam automaticky a někde schované. Taky jsem si nevšimnul, jenže používám automatické zamykání karty, takže se mi druhý měsíc nestrhnul a jen jsem zaznamenal pokus o neúspěšnou platbu.

        Pak jsem to ještě pro jistotu ručně zrušil pro další měsíce.

        0 0
        • krokus  

          Mluvíš o Paypalu, nebo Filesonicu?

          Automatické zamykání karty? Jak to funguje?

          0 0
          • MlokCZ  

            Pozdě ale přece. Automatické zamykání karty funguje tak, že kartu mám pořád zamčenou, těsně před platbou ručně odemknu. A po platbě se automaticky zase sama zamkne. Tedy karta je odemčená pouze pár sekund během platby, což výrazně zvyšuje bezpečnost.

            0 0
            • Kynio  

              kde najdu to automatický zamknutí karty?díky

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak to asi nemáš eKonto, pak netuším (ani netuším, jestli to jiná banka umí).

                V eKontu → Platební kraty → Nastavení PK → vybereš konkrétní kartu → v dolní části změnit nastavení → Zamykání karty

                a tam je nutné mít nejprve zapnutou službu zamykání karty a pak případně lze vybrat i automatické zamknutí o řádek níže.

                Pak je na zvážení, kdy se hodí automatické a kdy ruční zamykání karty. V případě, že platíš často více plateb najednou, tak je automatické zamykání opruz, protože musíš po každé platbě znovu odemknout.

                Zase při jednotlivých platbách nemusíš po platbě ručně zamykat.

                0 0
      • warps  

        Jaka neuveritelna vec jeste to mas jasne napsane pri platbe , ze je to automaticke strhavani penez a ze pokud nechces musis si to oddelat v paypal. Najdes to v detailu platby a nastvic automatic na CANCEL a je vse OK

        0 0
        • krokus  

          Asi to nebylo napsané moc výrazně, když jsem si toho nevšiml. Úplně fér mi to teda nepřijde.

          0 0
    • Kynio  

      Zdravím. Objednávám něco z ebay a založil jsem si paypal. Aktivovaný účet je, karta taky, peníze mám převedené na svém paypal účtě. Na ebay mám několik položek od jednoho prodejce. Dám vče zaplatit a po přihlášení na paypal mito vypíše tohle:

      This payment cannot be completed and your account has not been charged. Please contact your merchant for more information.

      We are not able to process your payment using your PayPal account at this time. Please return to the merchant's website and try using a different payment method (if available).

      Nevíte kde ještě může být chyba? Prodejcepodporuje pouze platbu přes paypal. Navíc prodejce a_baygoods je dost známý a v pohodě.

      Díky za pomoc

      0 0
      • Smazaný účet  

        Zajimave…ja mam paypal spojeny z kartou a tak si paypal stahne dycky penize z karty presne jak chce…nemas nabito malo?

        0 0
        • Kurt  

          Taky tak. Nevidim duvod prevadet nekam penize, kdyz jde platit okamzite pomoci karty sparovane s PayPal uctem.

          0 0
          • smith22  

            A to já sem třeba zrovna nechtěl mít propojenou kartu s PayPal účtem.Každému to vyhovuje jinak.Já si radší převedu z BÚ na PayPal určitou částku z které pak čerpám když potřebuji.

            0 0
            • Kurt  

              V dnesni dobe, kdy muzes mit ucet zdarma i s vedenim karty, neni problem si otevrit jeden ucet jen a pouze pro placeni na internetu (a posilat si tam penize jen za tim ucelem).

              0 0
        • Kynio  

          Nabito mam o 1000kc vice nez mam zaplatit. Takze opravdu nechapu kde je problem :-( at delam co delam vzdy mi to hodi tuhle hlasku :-

          0 0
          • zetze  

            Jaký máš limit na platební kartu?Pokud je nižší než cena zboží,tak platbu to neprovede.Nevím nakolik to ovlivní nabití účtu.Tento problém jsem zatím neměl.

            0 0
            • Kynio  

              zapomněl jsem připsat, že se to najednou podařilo. Nevím proč ani jak, ale prostě to odpoledne už šlo. Zaplatil jsem položky jednotlivě až na hlavní, která stála 360dolarů a ta nešla zaplatit..odpoledne už jo. Nechápu, ale jsem rád, že se povedlo :)

              0 0
    • vasek80  

      Nevíte čím to, že mi nejde paypal? Nestalo se to někomu v poslední době? Minulý týden ještě šel. Mám ČSOB.

      0 0
      • laurinko  

        neexpirovala Ti karta? co to vypisuje ked sa pokusas platit?

        0 0
      • kubad  

        jiri psal nekde jinde ze CSOB neco menila – a je potreba to nejak znovu aktivovat

        0 0
      • jIrI___  

        Možná stejný problém jako u mě: http://www.bike-forum.cz/…-paypal.html#…

        0 0
      • vasek80  

        Karta je ještě platná 2 roky a minuý měsíc jsem platitl 9× paypalem a 2× kartou.

        0 0
      • mtucek 1  

        Stalo se mi to same .Musis na internetbanking u CSOB znovu povolit

        patby kartou po internetu a zadat tel. cislo. Pak to ihned zase pujde.

        0 0
        • vasek80  

          DÍK MOC, UŽ TO JEDE

          0 0
        • MlokCZ  

          To asi bude nějaká globálnější bezpečnostní akce. Před cca 14 dny (nevím už přesně) u RB u všech karet (s vyjímkou virtuální internetové) zakázali platby na internetu a bylo třeba je znovu povolit.

          U RB to na mě ale vyskočilo jako zpráva v internetovém bankovnictví, takže jsem to věděl hned. A stejně platím na internetu téměř výhradně virtuální internetovou kartou, které se to netýkolo.

          0 0
    • jIrI___  

      Mám novou platební kartu, takže jsem si ji zavedl do PayPalu a starou zrušil. Ověřuje PayPal kartu opět tím stržením určité částky z účtu a následným opsáním kódu nebo už ne a placení přes PayPal už rovnou funguje?

      0 0
      • Habix  

        Musíš zase počkat na ověřovací kód, nedávno jsem tam taky zadával novou kartu.

        0 0
      • vikicek  

        Teď jsem si zakládal účet a při ověřování mi banka blokla jak 50kč ale pak dalších 26,5kč .. nevíte co to má bejt? paypal se zmiňuje jen o těch 50kč.. :/

        0 0
    • Zdyn  

      Využiji vlákno.

      potřebuji poradit. PayPal používám celkem normálně pro nákupy a taky mi na něj chodí platby ze zahraničí. Ale obvykle mi ze zhraničí přijdou rovnou peníze na PayPal a stačí, když protějšku poskytnu email.

      Teď mi ale mají přijít peníze z Německa a týpek posílá peníze nějak přes banku, či co a nevím, jak se k nim dostat.

      Níže jsou údaje, co mi poslal. Navíc nevládnu němčinou.

      Tak kdyby někdo dokázal poradit, byl bych vděčen.

      Der Auftrag wurde entgegengenommen.

      28. August 2013 um 04:37:12 Uhr

      Verwendete TAN: 633604

      Begünstigter (Name oder Firma): PAYPAL

      Konto des Begünstigten: XXXXXXXX

      Bankleitzahl: XXXXXXX

      bei (Kreditinstitut): X.X. Morgan

      Betrag: XX EUR

      Verwendungszweck: F1NUAXXXXXXXX

      GIROPAYXXXXXXXXXXXXX­XXXX

      Textschlüssel: giropay-Überweisung

      Auftraggeberkon­to:400XXXXXX – STEFAN XXXXXX

      0 0
      • Zdyn  

        Nikdo neví?

        0 0
        • Delkim  

          jak víš, že ti ty peníze poslal? a poslal ti je KAM? na PayPal nebo na tvůj účet? tys mu dával info o tvém účtu v bance?

          na tvůj účet u PayPal ti nikdo cizí nemůže poslat peníze přímo převodem z banky, to nejde, to PayPal zamítne!

          0 0
          • Zdyn  

            Právě, že nevím. POslal mi do emailu jen ty údaje, které jsem uvedl výše. Napadlo mě, jestli se na základě toho třeba nemá nějak PayPalem vyžádat platba z jeho účtu, či co.

            0 0
            • Delkim  

              ne ne, žádné vyžádání, nic takového neexistuje

              jediné co on může, je že si pošle ze svého účtu peníze na svůj PayPal účet a pak z něho ti peníze převede, to možná i udělal, nicméně to pro tebe nic neznamená, stejně tak si ty peníze může pak poslat zpátky

              v tém případě ať tak nebo tak čekej, dokud se ti na PayPalu nějaké od něj neobjeví, to je jediné rozhodující

              spousta podvodníků to takhle zkouší, pseudo-výpisy jak už peníze poslaly bla bla bla bla blaaaaaaaaa

              a lidi na to s vidinou kšeftu skočí a pak pláčou…

              0 0
            • Ralan  

              Nevím, co Helmut píše, nerozumím tomu. Jedinné co ty můžeš udělat, je poslat mu fakturu. To znamená že on nebude muset vypisovat tvůj mail atd. prostě ty si na paypalu vytvoříš fakturu, napíšeš tam za co to je, částku a pošleš mu jí, on jí jen zaplatí.

              To nic nemění na tom, že bude muset ty peníze na Paypal nějak dostat. Buď tedy kreditka a nebo z účtu poslat peníze na nějaký účet PP, aby mu dobili Paypal „kredit“.

              0 0
    • Katak1551  

      Taky mam takovy problem

      Navic hned ten den sem uz nakupovala a prisli mi maily ze vse probiha v poradku no jen nemam ren 4 mistny kod zadala jsem ho blbe ted mi dosel vypis z banky a mail ze mi kartu zablokuji

      Nevim jak to mam napravit, poradite mi nekdo prosim ?

      0 0
      • plzakj  

        Asi bych to resil spis s bankou na infolince. paypal uz by dneska mohli znat…

        0 0
    • Katak1551  

      Jo a zkoušeli jste někdo svůj účet odstranit a znovu dát ten samí ? Funguje to ?

      0 0
    • kyl  

      Jak teď funguje ten zasranej Paypal.Vybral jsem si zboží a končím u výběru jestli zaplatit paypalem nebo přímo kartou.Ani jedno ani druhé nereaguje při kliknutí na zaplatit.

      0 0
      • Smazaný účet  

        To se pletes…jsi na podvobnem webu a uz ti nejaky cinan luxuje ucet:)

        0 0
      • laso  

        to vypadá spíš na problém konkrétního e-shopu

        0 0
        • kyl  

          Naposledy jsem něco bral před 3 lety a teď je to celé změněné.Přidaná karta je odfajfknutá zeleně,tam by problém být neměl,tak snad je na tom e-shopu.Třeba se prodejce ozve.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Limity v IB máš nastavený?

            0 0
            • kyl  

              Limit mám 20 tis./týden,plat­by na internetu povolené,karta je přidaná ale ty blbý 2 stovky nejdou zaplatit ani přímo kartou.Když kliknu na Potvrdit a zaplatit,nic se neděje.

              0 0
              • Petr L2  

                Mrkni jak máš nastavený antivir, já měl nedávno problém s tím, že se mi žádná platba nerealizovala, protože antivir mi někde na konci celého procesu platby něco stopnul a bylo po srandě. Přišel jsem na to náhodou, když jsem se podíval do historie, pak už to bylo jasné.

                0 0
      • plzakj  

        Funguje bez problemu. Minuly tyden jsem platil na wiggle uk

        0 0
    • plzakj  

      Teď jsem objednával na bike24.com a platil pres paypall. Debetní VISA od mbank, která fungovala pred tydnem na wiggle.uk, neprosla. Kreditni VISA od mbank prosla. Limity i platnosti karet mam vporadku. Mozna hraje roli u nekterych eshopu typ karty (debet vs kredit). Ale to by mel paypall odfiltrovat. Jsem si myslel.

      0 0
      • kyl  

        Mě to nešlo dva dny a třetí hned na první pokus,nevím v čem byl problém.

        0 0
    • Radez  

      čau děcka,

      měl bych dotaz.

      Kdo má nastavený dvoufaktor na paypalu, tak neřešili jste někdo že mu přestaly chodit ověřovací sms?

      Dřív mi to chodilo uplně normálně.

      Teď normálně nasekám jméno a heslo a pak si nechám zaslat sms ta ale nikdy nepřijde.

      Rozhodně to není nějaký výpadek jejich brány, protože mi to dělá už druhý den a to jsem zkoušel xkrát.

      Mrkl jsem v rychlosti na net. Našel jsem pár dva roky starých diskuzí, kde lidi říkali, že to dělalo, když nějaký T-mobile (ale ne v ČR – třeba v Holansku apod..) nepřijímal zprávy z USA.

      To předpokládám, že by ale mělo spousta lidí najednou porblém v ČR, ale nikde jsem o tom nic nečetl.

      Nesetkali jste se s tím někdo?

      0 0
      • yorg  

        To asi nebude tvůj případ, ale setkal i když ne u PP. Pro sichr to ale napíšu. Co kdyby přece jen? :-)

        Vrátil jsem služební telefon a pořídil si vlastní. A to by člověk neuhádl, na kolika místech je třeba změnu udělat a že to není vždy jednoduché.

        0 0
        • Radez  

          Jo jo, já mám právě pořád stejný číslo. Kurňa to je pech.

          0 0
      • Sipal  

        Nedávno jsem přidával nový účet, a taky mi nepřišla SMS. Za pár dní jsem to zkusil znovu a v pohodě. Mám taky T-Mobile. Jinak dvoufaktor nepoužívám, tak nevím jak moc jsou výpadky SMS do ČR běžný, ale evidentně se občas stane.

        0 0
      • Radez  

        Tak podle všelijakých rad na fórech jsem kontaktoval T-mobile jestli mi neblokuje SMS z USA.

        malá vsuvka – v minulé práci, když nešlo něco na sítí, tak telefon na síťaře a probíhalo to zhruba takto:

        „můžeš to prověřit proč to nechodí?“

        „jo koukám na to“

        „co tomu je?“

        „nic, zkus to teď“

        „Jo, už to chodí. Cos s tím udělal?“

        „Nic jsem s tím nedělal“ :-)

        Volám borce do T-mobilu a popisuju jí svůj problém, že mi nechodijou SMS z PayPalu a nemůžu kontaktovat PayPal, protože do sekce, kdy jim můžu poslat email se musím přihlásit, ale to nemůžu protože mi ku*va nechodijou SMS pro přihlášení.

        Tak volám na helplajnu PayPalu a tam mi automat říká, že tam není živáčka kvůli koroňákovi a že má napsat mejla ze svýho účtu. > Tvl jááák, když se tam nepřihlásím, když mi nepřijde ověřovací SMS???!

        Borka v T-mobilu říká:

        „Na to se musím zeptat technika a za chvilku zavolám.“

        Za chvilu telefon

        "Technik se na to koukal a říkal, že vše v pořádku a máte tam vše nastavené to musí chodit.

        To není nic u nás. U nás máte všechno povolený."

        „To musíte kontaktovat PayPal“ :-) – to už jsem jí neříkal, že nemůžu protože bych to už dávno udělal, kdyby mi přišla ta poje*abaná SMSka.

        Poděkoval jsem za radu.

        Tak se du zkusit přihlásit a nechat si poslat SMS a SMS normálně valijou :-)

        0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Radez  

      Nemohli byste při tom zběsilým rušení nějak vyzkoušet ty sms? :-)

      0 0
    • moureček  

      Jenže přes Paypal,je to dražší než platba kartou.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.