Příkladná reakce eshopu :-)

1 nepřečtený
  • Ruprecht

    Koupil jsem před dovolenou synátorovi cyklo kalhoty Etape Freeride na www.koloobchod.cz. Kalhoty dorazily 2 dny po objednání, ale zjistili jsme špatně zašitý zip na kapse. Odeslal jsem je na reklamaci 8.6.. Podle stránek České pošty byla zásilka doručena 10.6. a dnes tj. 11.6. v poledne jsem měl doma vyreklamovanou zásilku – výměna za nový kus. Tomu říkám excelentní služby! A to jsem v poslední době měl spíše horší zkušenosti – hlavně s opožděnou dodávkou nebo se zbožím, které bylo inzerováno jako skladem a ve skutečnosti nebylo… Takže Koloobchode, jen tak dál :-), takové služby určitě potěší…

     
    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.