• murpina

    Ahoj všem, můžete mi prosím někdo poradit co by obnášelo přejít osazení níže na 1×11?

    ŘAZENÍ Shimano SLX, i-spec clamp, 11-speed

    KLIKY Race Face Aeffect crank, 2X11, 170/175mm arms, PF30

    PŘEHAZOVAČKA Shimano XT, Shadow Plus, GS cage, 11-speed

    KAZETA Shimano SLX, 11-speed, 11–42t

    ŘETĚZ KMC X11, 11-speed w/ Missing Link™

    PŘESMYKAČ SRAM GX, 2×11

    STŘED Race Face PF30

    PŘEVODNÍKY 26/36T

    Díky.

    0 0
    • petyn  

      Sundej prevodniky, presmyk,levou packu razeni a kup nepadavy prevodnik. A mas hotovo. Mozna si pomoci podlozek budes muset dostelovat retezovou linku.

      0 0
    • adam1  

      http://gears.mtbcrosscountry.com/#…

      nakonfiguruj si to ať víš do čeho jdeš :)

      příjdeš o lehké převody a zřejmě i do rychla ?Já přešel z 3×10(42,32,24) na 2× 10 (36/24 – 11–34,koupil jsem převodník 36 )a řekl bych 36–11 super do rychla a za tu 24 jsem šťastný jak „blecha“ :) ale každý to má jinak .Však vyzkoušej tak jak píše petyn .

      Za mě pokud 1× něco tak 1×12 .

      0 0
      • 106Paja  

        S poslední větou 100% souhlas, ověřeno na vlastní peněženku (nejprve přestavba na 1×11 → po 2 vyjížďkách přestavba na 1×12)

        0 0
        • puka  

          Záleží co člověk jezdí. Já jsem s 1×10 spoko. Mám sice 11–40z, ale nezávodím, tudíž se nebudu trápit do prudkého kopce a raději slezu z kola. :)

          0 0
          • Čipera  

            Taky nezavodim, ale z kola bych do kopce slezl pouze pred smrti. Hrdost mi to nedovoli. Radši prispusobim prevody a pojedu, nez mi za kazdou cenu 1× neco a nevyslapnout kvuli tomu kopec. Prezentujes vsude jak mas 1×10 a jak je to super, no ocividne neni, kdyz musis chodit pesky. 

            0 0
            • puka  

              Každý je spokojený s něčím jiným. Mně nijak nepoškozuje chodit pěšky nebo nedupat 50km/h z kopce. S 30z vepředu vydupu všechno, co vydupat chci, moje fyzička není jako u xc profíků, stejně bych se na to šlapání vykašlal i s 30×46. V prudcich kopcich se odlepí přední kolo, ztratíš grip a už to nerozjedeš.

              0 0
              • MlokCZ  

                Každý ať vozí co uzná za vhodné.

                Já šel také do hodně malých placek, že kašlu na těžší převody a nejtěžší bude 34/11. 30/11 je ale už opravdu docela extrém. I těch 34/11 je pro 90ot./min (umím točit dlouhodobě i více, ale ne vždy chci) na 29" biku jen 38km/h (tedy i tohle má sakra daleko od dupání v 50km/h).

                30/11 to sníží na už jen 33,5km/h.

                0 0
                • puka  

                  Z kopce šlapat nemusím, jen na rozjetí a mám 27", tudíž to je trošku rychlejší, pokud se nemýlím. Do měsíce budu obměňovat pohon, kazetu 11–42 a převodník 32. 34 by byl lepší, ale hůř se shání na RF.

                  Převody moc neřeším, asi shodím hazku s kazetou a budu jezdit singla :))

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ne, to bude ještě pomalejší, já psal vše pro 29".

                    Pro 27,5" jsi u 30/11 pro kadenci 90ot./min už jen na 32,4km/h.

                    0 0
                    • kyl  

                      To už bych radši chodil pěšky…

                      0 0
                    • puka  

                      Psal jsem „pokud se nemýlím“.

                      To mi je jedno, mně to stačí, nic nehrotím. Chci si bezstarostně jezdit a ne řešit skoky na kazetě, rozsah a takové. Dokud to jede po rovině, nemám důvod utrácet.

                      0 0
            • Lachtis  

              Přesně, osobně bych ani 11–46 nemohl vozit, páč je to i tak nedostatečné rozsahově…, ale pravda, kombinace 32z a 11–46z už jakžtakž jde, ale pořád je to rozsahově špatné, neb chybí těžký převod a lehký není zrovna moc lehký…

              A přesně, to je jak píše puka, je to skvělý, ale pak každý větší kopec všichni chodí. Při nedávném závodu, kde byl delší prudší kopec jsem si to spokojeně valil na 26–40, ale výkonnostně stejní jedinci, kteří měli 1×11 to tlačili… Vždycky jsem myslel, že kolo je od toho, aby se na něm jezdilo a tlačilo jen výjimečně, ale každý to má asi jinak no.

              Jinak tazateli bych taky doporučil, když už 1× něco, tak jedině 1×12 (za mne 32z), do něj bych klidně taky šel.

              0 0
              • MlokCZ  

                26/40 jsem zavrhnul, že je fuj moc těžký a raději 24/40 :-)

                V jiném vláknu někdo dával dokonce kazetu s 42 pastorkem k 22 převodníku, což už i mě přijde příliš, ale každému co mu vyhovuje.

                0 0
                • Lachtis  

                  Jo, je to někdy hraniční, to máš pravdu, převodový poměr s 29 je 0,71, ale zatím s tím vyjedu všechno… Na druhém biku mám ještě 2×10 v kombinaci 36/22 a klasiky 11–36z čili nejlehčí 0,68 a to je fakt super na pohodu převod :-)

                  1 0
                • xtonda  

                  To sem si dal já, mám to tak od Velikonoc, najeto skoro 500 km, plně mě to vyhovuje a klidně bych šel i dál, pořád narážím na místa, kde musím točit pod 70 rpm, což je pro mě zhruba tak spodní hranice komfortu, ale to už technicky není úplně snadné, ještě sem našel převodník 21z, ale dělaj to jenom z hliníku, to by asi nevydrželo víc než pár set km, na 20z už bych potřeboval jiné kliky, pokud se to dá rozumně sehnat, občas někde vidím 20z převodník na 5 šroubů 58 BCD, ale netuším jestli se takové kliky běžně prodávají nebo je to historická záležitost a další otázka by pak byla existence vhodného přesmykače.

                  Ale od předloňska, kdy sem s převodem 24/34 začal po delší době jezdit na kole a prudší kopce byly celkem peklo, se to dost zlepšilo. Mám o čtvrtinu lehčí převod, něco sem zhubnul a naučil se snížit kadenci tak abych kopec vydržel udýchat a utepat.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak výjezd se dá jet i rychlostí 4km/h. Na to by na 29" byl potřeba převod 21/50 při kadenci 70ot./min.

                    Ve výjezdu sem tam jedu takhle pomalu, ale na pár metrů mi nevadí snížit kadenci pod 70ot./min. Na pěkném povrchu se pak se souvislou delší pasáží nesetkávám, kde bych jel tak pomalu. A pokud je to horší povrch, tam není problém narazit i na trochu delší pasáže kde bych třeba tak pomalu jet chtěl z důvodu sklonu, ale tam takhle pomalu jet stejně nejde z důvodu povrchu.

                    0 0
                • onuce  

                  To jsem byl já. 22 převodník při 36z na kazetě je již celkem v pohodě, ale stejně během běžného švihu často nastávají třeba i kratší prudké výjezdy a odmítám stále seskakovat a naskakovat.

                  0 0
                  •  

                    Zase si protahnes záda a achilovky a trenujes bdelost i ostrazitost ;)

                    0 0
              • puka  

                Chozením ušetříš síly a protáhneš nohy. Z kopce uvítáš pár gramů důle :D

                Kdybych závodil, nechal bych víc placek.

                0 0
                • xtonda  

                  Tlačení je otrava, ale kdysi sme si s kámoši v Peci pod Sněžkou půjčili horská kola a vydali se na výlet na Černou horu, nikdo z nás pravidelně nejezdil. Celkem krpál takže sme střídavě jeli a tlačili, když začaly bolet nohy na kole, tak chůze a když začalo bolet tlačení, tak zase na kolo. Jen jeden řekl, že tlačit nebude a že to celé vyjede, takže když nemohl, tak jen odpočíval a netlačil. A i když byl z nás nejsportovnější, tak večer vypadal nejhůř. Takže něco na tom bude, tlačení a jízda zatěžuji nohy jinak a jedním si od druhého odpočinou.

                  0 0
                  • mrazik62  

                    Jako maserovi mi pár bikeru rukama prošlo a když to přeženeš, tak to fakt za moc nestojí. Proto to protažení je moc důležité. A navíc jezdím a zatěžují tělo tak, abych mohl druhý den jezdit znovu a s úsměvem :-)

                    A na závody bych si dal pro sebe určitě víc placek dopředu.

                    0 0
              • mirage  

                je to tak, mámm 1X11, bylo to na kole, tak říkám vyzkouším to.Dnes jsem jel 90 km závod a 2300 nastoupáno, tam kde si ti s 2×11,2×10 dali lehčí převod a hezkky si točili, tak tamm ja jel na sílu, 32×10–42, je fakt těžkké a to jsem dal na rady tady a dal oval, je super, ale pořád těžký převod. Tak že bud 1×12, to moc nevím, nebo 2×11 a je vlastně vše vyřešeno a převodu až až.

                0 0
                • adam1  

                  Jel jsi Silesii?

                  0 0
                  • mirage  

                    jo jel a na te 90-tce mě už chyběli převody, nebo né že chyběli, ale člověk si neodpočinul zařazením lehčího převodu.

                    0 0
                • mirage  

                  Tak po té sobotní Silezce, porád zvažuji, jak vyřešit převody. Asi dám jedno převodník pryč(oval) a dám 2×11 Sram GX

                  0 0
            • xtonda  

              Souhlas, slézt a tlačit je až ta nejzazší možnost, proto sem si kolo překopal z původního nejlehčího 24/34 na 22/42 i za cenu vzdání se 42/11 a 42/13.

              0 0
              • mrazik62  

                Opravdu to má každý nastaveno jinak. Jako mlaďoch bych z kola taky nikdy do kopce neslezl, teď to ale vidím jinak. To protažení nohou při tlačení do prudkého kopce je pro tělo prospěšné a ostudné mi to vůbec nepřijde. A když bych to chtěl vyjet, stačí víc trénovat a pak to dám. Jezdím 1×11, 34oval a 11–48 kazetu a lehcí převod vidím pouze jako nedostatek tréninku, nikoliv nedostatečný převod.

                0 0
                • Lišák  

                  Co je to za kazetu a jakou máš hazku?

                  0 0
                • Čipera  

                  Ja hlavně nechapu proc mit mermomoci 1× něco a vedet ze mam nahovno prevody, z kopce si nemoct přišlápnout a do kopce tlacit v dnesni dobe, kde je na vyber tolik možností prevodu a prizpusobit je k tomu co jezdim. Kdyt to neni o tom co nekomu vyhovuje, to je prece hloupost. Na kole prece jedu, abych se projel na kole a ne vetsinu kopců chodil. :-D

                  0 0
                  • puka  

                    To je tvůj boj. Kdo chce dvojplacku, vozí si dvojplacku/troj­placku. Prvně jsem hanil 1× také, ale teď mi to vyhovuje. Je tam o komponent méně, který se může zesrat. Méně údržby a tak. V mém případě to je lenost (nemuset řešit křížení řetězu, lovit převody, kdy řetěz nedrhne o klec, vysvětlovat druhým jak se vůbec řadí…).

                    Pro člověka, který nehrotí výkonnost, je jednoplacka lepší.

                    0 0
                    • BB  

                      to máš marný, kdo to nevyzkoušel, nebo to i vyzkoušel, ale nesedlo to jeho stylu ježdění, tak ti neuvěří. Prostě pro mě je ta skutečnost, že neřeším řazení na přesmykači natolik osvobozující, že neřešim ty pro někoho naprosto nepřekonatelné problémy jako je rozsah a odstupňování.

                      0 0
                      • detoxy  

                        +1

                        0 0
                      • Lišák  

                        Ano, je to o tom stylu jezdění. Pro mě by bylo naprosto svazující ve stojkách tlačit. Každému, co jeho jest!

                        0 0
                      • Čipera  

                        Vsak ja taky jezdim 1 placku, ale protoze jezdim po okoli a vetsinou v terénu a i tak mam nastavene prevody dost do lehka abych nemusel tlacit. :-D Kdybych jezdil delsi trasy bych uecite nahodil 2 placku, protoze dokud nebudu mit eagla do rychla to fakt neni a dost to chybi.

                        0 0
                      • puka  

                        Tvoje problémy vyřešilo el. řazení od shimana, kdy máš jen pravé řazení a nastavené kdy to má řadit na přesmyku (pokud to takto funguje). Kdyby byly peníze, do něčeho takového bych šel i s trojplackem.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          To právě úplně nevyřeší.

                          U Di2 Shimana je více variant:

                          • máš i páčku přesmykače a řadíš tedy ručně na přesmyku když chceš ty (i když ji máš, tak můžeš ale přepnout na automatický mód, ke kterému ji nepotřebuješ)
                          • nemáš páčku přesmykače, takže musíš jezdit automatický mód, kdy se to stará samo o přesmyk

                          Automatický režim lze nakonfigurovat jeho chování, ale je vždy pevně dané, což je právě trochu problém. Tedy např. můžeš mít nastaveno, že z velké placky bude dolu házet až když dojede na největší pastorek a opačně z malé na velkou po 3. největší pastorku.

                          Zvukově to pak předem upozorňuje, kdy už bude řadit na přesmykači.

                          Jenže ty v reálu nechceš řadit na přesmyku pokaždý stejně, ale dle situace pokaždé jinak. A někdy rovnou využiješ, že chceš přehodit o více a pastorky vzadu nedorovnáváš (aby to bylo srovnatelné jako o jeden převod vzadu), což ta automatika na jednu páčku udělá (tady si nejsem jistý, jestli lze stihnout na páčkách namačkat vícekrát, aby vůbec po přehození přesmyku nedorovnala automatika v zadu – ale i kdyby ano, tak pořád mačkách několikrát nebo držíš zmáčknuto, s páčkou přesmyku bys zmáčknul jen jednou).

                          Na elektrice je super, jak to nemá žádný větší odpor na pákách a samo dělá mikroposun přesmykače dle toho kde jsi vzadu na kazetě (takže máš řetěz vždy uprostřed přesmyku).

                          Ten přechod mezi plackami ale ideální není.

                          A pak ani není tak rychlé nacvakání o hodně pastorků na kazetě najednou, to je na mechanice rychlejší.

                          Já o elektrice 2×11 docela uvažoval (varianta i s pákou pro přesmyk), ale když jsem do toho ještě připočetl, že je násobně dražší, tak jsem to nakonec zavhrnul.

                          0 0
                        • Lišák  

                          Tvůj problém má řešení Jmenuje se synchroshift a je to záležitost tak čtvrt století stará. Bylo to určeno hlavně ženám, kteé nedokázaly pochopit systém řazení a zkombinovat řazení na plackách s řazením na kazetě.

                          Stačí si jen vybrat. Když budeš mít trojpilu, tak Ti 3×8 bude stačit.

                          0 0
                          • MnemonicJ  

                            zajímavý, vůbec jsem netušil, že se to ještě dělá. Ve svý době to bylo dost „převratný“, ale nepřišlo mi, že by se to nějak chytlo a asi jsem neviděl, že by to někdo vozil

                            0 0
        • murpina  

          A co na to řekla peněženka?

          0 0
        • murpina  

          A co na to řekla peněženka?

          0 0
        • NikolasCZ  

          Problém ale je, že když mám řazení 2×11, pak není při změně na 1×12 kompatibilní ořech, řetěz ani páčky řazení – takže je to o dost dražší akce :). Pletu se? Na ořech 11s je kazeta 12s?

          0 0
          • MlokCZ  

            12s kazeta tam půjde v každém případě, je jen otázka jaká.

            A to bude dle toho jaký máš ořech teď. Pokud máš xD, tak tam půjde 10–50 Orel. Pokud nemáš xD, tak jen 11–50 NX kazeta (což je o 10% menší rozsah, takže podstatný rozdíl).

            12sp. Shimano kazeta tam pak nepůjde v žádném případě.

            0 0
            •  

              12sp Sh tam pujde pokud ma nabu DT Swiss a poridi orech Microspline.

              Nicmene pro turistu zbytecne echtovni naradi.

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak to půjde na jakýkoliv náboj, kde lze ořech vyměnit (a postupně budou určitě i Shimano ořechy dostupné na více různých nábojů).

                On si ale chtěl ověřit, jestli to tak opravdu bude, tedy drahé i s výměnou ořechu nebo ne.

                A Shimano Microspline určitě mít nebude, proto jsem psal, že tam Shimano 12sp. určitě nepůjde (na ten co má).

                0 0
                •  

                  Zatim tusim jenom DT .. casem SH uvolni produkci vsem vetsim výrobcům.

                  Jinak jasný ;)

                  0 0
    • Ondraj  

      U 2×11 malou placku používám zřídka, takže mi smyk tolik nevadí a hmotnost úplně nehoním. Ale na 1×11 při 11-XX by mi prostě chyběly převody a také nechci pomalejší než 36–11. 1×12, 10-XX by se asi dalo, ale u mě ne za ty peníze. Třeba manželce, která tolik nejezdí a stejně jezdí většinou na prostřední pilu, bych 1×11 klidně dal.

      0 0
    • THORX  

      30 na 10 až 11–42 musí stačit každému.

      0 0
    • doubleingram  

      Taky na fullu prechazim z 2×10 na 1×11. Zatim zkusim 34×11–40, jestli to nebude schudny (coz asi nebude) na dojeti kazety. If ne tak vezmu 11–46.

      Nejak jsem si na HT na 1×12 tak zvyk, ze uz presmyk nechci.

      0 0
      • MnemonicJ  

        hmm, kdybych měl 34×40, tak bych ten svůj metrák asi nikam nedovezl :D Nicméně moje ghetto 32×50 už je reltivně v pohodě, je to o fous těžší než původní setup 3×10, ale aktuálně bych asi neměnil

        0 0
      • plzakj  

        A prevod 34×11 ti staci jo?

        0 0
        • Čipera  

          Asi ma hodne silny nohy.

          0 0
        • doubleingram  

          Tak na fulla myslim jo, po rovine to 30 pojede rel. na pohodovou kadenci, z kopce to holt trochu rozkulim. Jeste jsem to nejel ale dle zkusenosti bude 34×11 na fulla 140 zdvihy stacit. Spis se obavam tech nejlehcich prevodu, ze budou moc tezke.

          0 0
          • plzakj  

            Me prave na 29” xc fullu prijde stavajici 36×11 na hrane a premyslim o 38T. Zas by to byl velkej skok na malou 26. 34×40 … mno, :-) Jezdil jsem na testfestu 34×42 na topfuelu a v terenu to moc zabava nebyla :-) Ale mam 100kg

            0 0
    • Espen  

      Kdyby náhodou někomu z jeho přestavby zbyl převodník 40z rozteč 104mm, takže z klasických klik, klidně ho koupím, nebo vyměním za 38z.

      0 0
    • filipino_23  

      mesiac dozadu prechod za 2×11 (26/36 + 11–42) na 1×11 (32 + 11–42). plne vyhovuje. nohy to ušlapú

      0 0
      • Lišák  

        To ale vypadá, že jsi neřadil na bývalém pohonu nejtěžší a ani poslední dva nejlehčí. V tom případě byla redukce převodů na místě.

        0 0
        • filipino_23  

          najlahší som nepoužíval to je pravda. o ťažký mi na 1×11 vobec nejde. asfalt je len na presun medzi lesmi a po lesoch teda ťažký prevod nevyužiješ

          keď budem chcieť ťahať ťažký prevod tak si kúpim silnicu. na 1×11 potrebuješ nohy. možeš tam mať kazetu aj 11–50 príde poriadny kopec a zesedáš

          0 0
          • Radza  

            Tak s 32z převodnikem a kazetou s pastotkem 46z jsou ty kopce docela pohoda. To je i pro holku.

            0 0
            • filipino_23  

              keď umre stará kazeta budem uvažovať, ale zatiaľ prevody dostačujúce

              uvidím jak budem trpieť na Luční Boudu :-D

              0 0
            • MichaelSimek  

              zalezi jak ktere kopce, 32×50 me stacit tak tak, obcas bych snesl i lehci

              0 0
              • Radza  

                Tak třeba 2×11 s převodnikem 36/22 a kazetou 11–42 máš převodový poměr na nejlehčí 0,62. Na Eaglu je nejlehčí 0,64. Pochybuji že by ti to tak moc pomohlo 

                0 0
                • MlokCZ  

                  22/42=0,52 a je o hodně lehčí převod. Ale asi jsi chtěl napsat dvojplacku 36/26, kde 26/42 je těch 0,62.

                  0 0
              • THORX  

                32×50 a máš problémy? wtf :D

                0 0
                • Johny.Merida  

                  To už je fakt rychlejší jit…:-)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Běžně tlačíš kolo do kopce rychlostí 7km/h?

                    32/50 při 80ot./min pro 29" je rychlost 7,05km/h…

                    0 0
                    • Johny.Merida  

                      Já tlačím 8km/h… dělám si prču…hele vidim to na zavodech napr. ČP.....32×50 je hrozná motanice…a lidi co sesednou ,jsou prostě rychlejší.

                      0 0
                      • xtonda  

                        Jak už sem tu psal, já sem si dal 22/42, na Eagle by tomu odpovídal převodník 26, nezávodím, nevadí mi, že jedu pomaleji než bych to šel, ale je pro mě podstatný, že nemusím slézat, to mi dost kazí pohodu a to jak si vyjížďku, výlet užiju. Ideálně chci točit nad 80 rpm a bez problému udržím balanc při 4 km/h, takže klidně bych si dal i převod 20/50, pro mě by byl ideál Eagle s trojplackou :-)

                        0 0
                        • puka  

                          Si kup kazetu 11–50 od sunrace.

                          0 0
                          • xtonda  

                            To sice můžu, ale neexistuje přehazovačka co by to obsloužila aspoň s dvojpřevodníkem vepředu.

                            0 0
                            • puka  

                              Svaříš dvě ramínka. Dozadu mozná 31" kolo aby jsi nedrhnul o zem. :)

                              0 0
                      • MichaelSimek  

                        ČP nejezdi, ale na zavodech co jezdim lidi opravdu nebejvaji rychlejsi kdyz oni jdou a ja jedu 32×50

                        0 0
                    • THORX  

                      Mno předpokládám že do nějaké stojky kde si zařadí 32×50 nebude šlapat 80 otáček ale max 60.

                      0 0
                      • Johny.Merida  

                        No…asi tak :-)

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        Jestli ono to nebude spíš obráceně. Tedy proto, že drtíš nízké kadence, tak zařadíš takový převod až později nebo vůbec. Ne každý chce jezdit do výjezdu tak nízké kadence…

                        0 0
                        • filipino_23  

                          asi záleží jak je na tom s nohama. ja napríklad zo sedla do kopcom prakticky nechodím. utáhnu to silou na nižšiu kadenciu. ale neviem si predstaviť mať 50-ku pilu. to by som asi stál na mieste a točil naprázdno

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Vždyť ty máš na kole nejlehčí převod ještě o chlup lehčí než 32/50 o kterém je řeč.

                            0 0
                            • filipino_23  

                              jakože moj prevod 32–42 je lahší než 32–50? silná káva

                              0 0
                              • Tom-T45  

                                Ale no tak. Mlok se podíval na kolo v Tvém profilu, kde máš ještě dvojpřevodník. Nemusíš být hned tak ostrej.

                                0 0
                                • filipino_23  

                                  v tom prípade omluva. predpokladal som že vychádza len z tohto vlákna. nenapadlo ma že nakoukne do profilu. ešte raz SORRY

                                  aspoň upravím profil :-D

                                  0 0
                      • MichaelSimek  

                        pokud je to stojka kde jedu 60 tak ta chuze bude obdobne pomalejsi taky tak

                        0 0
                    • Davidakta  

                      Sorry ale tomu nevěřím

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Jako, že nevěříš výsledku matematiky základní školy? A základní školu jsi úspěšně dokončil?

                        0 0
                      • Singlespeed  

                        To na věci, samozřejmě, nic nemění, takže se nemusíš omlouvat. Ale to, že neumíš používat základní matematické operace jako je násobení je neomluvitelné :-).

                        0 0
                    • MlokCZ  

                      A ještě tedy nějaká čísla pro o trošku nižší kadence 70ot./min a 60ot./min. Pod 60ot./min už je to dost nesmyslná kadence (ono už těch 60 je hodně málo), i když někteří ji zřejmě rádi točí dle toho co to píšou.

                      32/50 při 70ot./min pro 29" je rychlost 6,2km/h.

                      32/50 při 60ot./min pro 29" je rychlost 5,3km/h

                      0 0
                • MichaelSimek  

                  Presne tak, pokud je to dostatecne prudky a zvlast pokdu je to prudky a dlouhy, tak se me obcas po lehcim styska a ne neni rychlejsi jit a urcite to neni zabavnejsi, me tezky technicky vyjezdy bavi, jsem rychlej chodec btw .

                  0 0
    • murpina  

      Ahoj, nevíte někdo, jestli půjde tohle kolo předělat na Eagla 1×12?

      https://archive.trekbikes.com/…fuel_ex_7_29#…

      Dík.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Dotaz na „silniční“ 1×11. Sram pro silniční sady 1× má kliky directmount, na nich pětipacku se 110BCD a na nich pak následně převodník. Co kdybych ale třeba výhodně splašil kliky Sram Red 22, které mají přímo pětipacku 110BCD a na ně namontoval x-sync převodník Force 42T? Vypadalo by to hezky čistě, ale co na to řetězová linka? V tomto tématu se zrovna nevyznám, jen vím, že někdy to řeší ten unašeč na directmount, někdy offset převodníku..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.