• Jirka4040

    Ahoj vím, že podobných dotazů je tady už milion, ale potřeboval bych poradit jestli tohle je pouze prasklý lak nebo rám. Kolo je gt avalanche a za dva měsíce mu bude rok a jsem trošku těžší. Prosím o radu někoho zkušeného. Jedná fotky je před měsícem hrozně se to rozlezlo ale nevím jestli se tam může rozrůstat lak. Děkuji za každou radu

    Anketa: Je to lak nebo rám?

    Lak
    0x
    0%
    37x
    100%
    0 0
    • novas752  

      Tak tohle fakt nebude jen lak

      3 0
    • MTBIKER doporučuje

      Lapierre Edge 5.9 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Výprodej Lapierre Edge 5.9 kolo, modré

      od 15 099 Kč -4% MOC 24 999 Kč

      Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré Skladem > 2 ks

      Výprodej Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré

      od 11 599 Kč -14% MOC 17 699 Kč

      Lapierre Edge 2.9 kolo, modré Skladem 1 kus

      Lapierre Edge 2.9 kolo, modré

      14 199 Kč -20% MOC 17 699 Kč

    • kubad  

      Lak je prasklý určitě :)

      Rám pod ním ale taky

      8 0
    • Jáchym 1  

      Když vyndáš kolo a zahýbeš pravou stranou zadní stavby,tak to uvidíš.

      0 0
    • roman 3D  

      Prasklé, je po něm

      0 0
      • Jirka4040  

        A máš odhad jak dlouho to tak může trvat než úplně praskne když jezdí každý den nebo Ob den a trail občas trošku skoky vážím 115kg

        0 0
        • novas752  

          To se nedá určit. Kámošovi praskl stej y ram na jinem místě asi po 4 měsícich a to má sotva přes 70kg.

          0 0
        • kubad  

          to je otázka na Darwinovu cenu, ale pokud máš levného zubaře klidně na tom jezdi a skákej dál

          3 0
        • Tomcat  
          • GT Avalanche není na skoky..... bez ohledu na těžšího jezdce.
          • Neriskoval bych
          1 0
        • adam1  

          Važ si že jsi zdravý a přišel hsi ba to včas a už na tom nejezdi a reklamuj ,pokud je po garanci tak nový rám nebo stroj.

          Běž do karbonu snese víc a dá se opravit ,hlína ne

          0 1
        • scalar  

          Pro normálního člověka to už je úplně prasklé.

          0 0
        • Esi  

          Asi o centimetr vedle mi praskla zadní stavba na RB, po tom co jsem to zjistil už jsem na to nikdy nesedl a rám vyměnil. Ono to bude celkem dlouho v pohodě a potom to jednou uleti bez varování přesně ve chvíli kdy tě bude předjíždět náklaďák a podobně. že by jsi měl tolik štěstí že to rupne ve chvíli kdy na to na místě nasedneš, tomu bych nevěřil.

          0 0
    • puka  

      Rám nebo lak? (rám palec nahoru, lak palec dolů)

      Ptám se, neboť většinu prasklin jsem většinou zaregistroval ve sváru nebo na spodní trubce předního trojúhelníku.

      26 0
    • Smazaný účet  

      Je to samozřejmě prasklé. K takovým prasklinám těsně za svárem dochází proto, protože samotný svár je tvrdší, než dural okolo. Proto praskne. Ve fabrice,když rám svaří, prochází pak ještě pecí, kde se zahřeje na velmi vysokou teplotu, aby se dural homogenizoval. Tady to nebylo zřejmě uplně v poho.

      0 2
      • Jenda  

        kolega co se zabývá hlinikovými slitinami mi vysvětloval, že problém je ještě trochu jinde – i když je ten rám dobře tepelně ošetřen, tak tyhle slitiny s hořčíkem trpí na to, že jakmile se rám dostane na teploty 60–80 °C, tak se dostane hořčík na hranu zrn a udělá spojitou cestičku no a pak ten hořčík zkoroduje a je po ptákách. Když jsme o tom debatovali, tak je dost možný, že pro spoustu rámů je smrtelná přeprava z Asie v kontejnerech. Při troše smůly se ten kontejner ohřeje fakt dost, do toho slaná vlhkost…

        V zásadě se to ale může vyhřát dostatečně i jen když na to často a dlouho praží sluníčko :-(

        0 4

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.