• bestom

    Mám karbonovýho ghosta a v místě upínání sedlovky je stěna trubky dost tenká a i díky častému vyndávání sedlovky když kolo vezu v autě se mě kolem té kapky ,kde se sedlovka upíná ,udělala 2cm horizontální prasklina ,dával sem to do http://oprava-karbonu.cz/,kde kolem trubky namotali vrstvu karbonu ,ale začalo to praskat i přes to .Ted dávám přímo na sedlovku objímku proti zajíždění ,mažu tmelem s karbonem ,aby se to mohlo upínat jen lehce ,tak se to snad zhoršovat nebude.

    Neřešil jste někdo podobný problém ?

    V nejhorším mě napadla varianta použít tuhle redukci

    http://www.bike-eshop.cz/…-29-8-27-2mm?…

    Možná kdyby se dala vlepit do rámu ,aby koukala ven jen ta upínací část ,aby nemohla ta prasklina dál „pracovat“ .Tam by ale asi byl problém že by ta lepená část musela unést celou moji váhu 70Kg.

    Budu rám za každý tip jak to vyřešit .díky

    0 0
    • vysmátej bajker  

      a ta sedlovka je v tom natěsno nebo kloktá?

      0 0
    •  

      to nasere nicméně od laminátového rámu se to dá občas čekat, sám vybírám novou 29 a zůstanu u hliníku

      0 0
    • jirkous3  

      Já mám podobně prasklý rám na ocelovém zimáku. Stáhnul jsem to přeplátováním dvěma sedlovýma svorkama Force a drží to už rok, aniž by se prasklina zvětšovala. Ale jestli by to pomohlo u karbonu nevím.

      0 0
    • Vilém  

      Kolik mas sedlovky v ramu?

      Moc masa na sedlove trubce neni. Ta redukce by byla takova jistota, ale zkus poptat jeste nejake jine opravare karbonu.

      0 0
      • kubad  

        Typl bych standardně 31,6mm sedlovka 34,9mm ram

        0 0
        • bestom  

          mám sedlovku 31.6 ,v rámu je 12cm , jezdit se tím dá ,ale přes zimu bych to rád pořešil ,ta redukce by se mě zdála asi nejjistější ,ale nevím jestli by bylo nutný ji tam lepit .zkusím ještě kontaktovat někoho, kdo karbon opravuje

          0 0
          • kubad  

            kontaktuj někoho kdo to opravuje, tohle by fakt neměl být problém opravit,

            vlepení vložky může být taky řešení

            0 0
    •  

      Za sebe říkám, že bych na takové kolo již nevsedl a že jakékoli poškození strukturální integrity rámu = okamžitý odpis.

      Pokud by náhodou bylo ještě v záruce, pak reklamovat a nekompromisně požadovat výměnu rámu nebo vrácení peněz. Jinak soud.

      0 0
      • kubad  

        Kdyby to bylo v zaruce tak to nebude nechávat opravovat, to je snad jasné.

        A zase kdyby se to opravili pořádně tak to drží :)

        0 0
      • pepek  

        Prasklina je v pohodě, horší je vycvakávat naráz obě nohy z pedálů :-)

        0 0
        •  

          Lepší vycvakávat, než si rozbít držku, anebo (a to zejména) někoho sejmout. V městské zástavbě anebo na té zasrané cyklostezce. Jinde to zapotřebí není.

          0 0
    • mr.nikdo  

      To je ten Ghost v profilu?

      Jak mas dlouhou sedlovku? Tam to vypada, ze uz jsi pres hranu… Tedy ze je sedlovka malo zasunuta.

      0 0
      • bestom  

        mám sedlovku 400mm ,v rámu 12cm ,to si myslím by mělo být ok

        0 0
        • Vilém  

          Ale to asi nevyjde pod spodni spoj sedlove a horni ramove trubky, nebo jo?

          0 0
    • zzigi  

      Ahoj, osobně si myslím, že redukce bude to nejlepší řešení.

      Buď tu co jsi uvedl, nebo nechat vlepit karbonovou asi v délce 15 – 20cm.

      V rámu musí být sedlovka zasunutá nejméně 10cm, takže těch dalších 5– 10cm na jistotu. Pak sedlovku stahovat klasickým zámkem sedlovky.

      Pokud se to dobře udělá, už to praskat nebude.

      Již jsem něco podobného řešil a dodnes plná funkčnost, nárust váhy minimální.

      Podle mého již to místo nic jiného nezachrání.

      Možná ještě dát do rámu novou dlouhou trubku o průměru sedlovky 27,2cm po celé dálce sedlové trubky.

      0 0
      • bestom  

        Asi tak nějak bych to udělal ,ideální by bylo kdybych sehnal hliníkovou redukci dlouhou aspon 15cm s upínacím výřezem jen v horní části ,ne po celé délce ,stahoval by se jen ten vršek redukce co by koukal nad rám ,zbytek by byl napevno vlepen uvnitř a pro jistotu jeste stažen širší karbonovou objímkou ,což by zároven zpevnilo z obou stran tu prasklinu .Druhou objímkou bych upínal na redukci sedlovku. Každopádně zkusím jeste napsat na ten sunsetbike,co poradí.

        0 0
    • iron.hide  

      par stahovacich pasok to raz dva vyriesi

      0 0
    • snas89  

      zkus sunsetbike.cz ve slaným, osobní zkušenost ale nemám

      0 0
      • mr.garisson  

        Taky bych to nechal opravit. Jsou zkušení, tohle půjde v pohodě vyztužit a nemusíš doma laborovat nad nějakým humpoláckým řešením pomocí pásků a objímek.

        0 0
    • ladias  

      Hele nemyslim to zle, ale ten rám je na tebe prostě malej. Pokud na tom chceš jezdit potřebuješ roznést síly co páčí v sedlový trubce do co nejdelší délky rámový trubky, Tzn. jít do vložky která bude co nejhlouběji v rámu třeba 25cm a je pak otázka co takhle dlouhá sedlovka v průměru 27,2mm vydrží. Podle mě bys mohl zvážit si někde nechat nastavit 400mm hliníkovou sedlovku na nějakých 550mm + oprava rámu v sunsetu a mohlo by to fungovat. Pokud netrváš na karbonový sedlovce… ale i ta by asi nastavit šla.

      0 0
      • bestom  

        Sedlovku bych tam dal pak určitě pevnou hliník ,sehnal bych 450mm ,nemám ji ted už tolik vytaženou jako na fotce v profilu ,ještě mě napadlo zda šla udělat ta redukce ze starší alu sedlovky 31.6 s vnitřním průměrem kolem tech 27.2 ,dala by se udělat dostatečně dlouhá aby zpevnila co největší část sedlové trubky ,ten upínací mechanismus by snad někdo uměl vyříznout a vyvrtat kapku.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.