• jrk

    Dnes jsme se vypravili z Třince do Karlové Studánky s cílem vyjet Praděd, dojet na Vysokohorské Sedlo a Vrátit se kolem Videlského kříže zpět k restauraci Hvězda.  Jsem velmi zklamán z přístupu obsluhy v restauraci na Pradědu, protože nám bylo odmítnuto vzít si polévku  a „praděda“ ven. Takže dva z nás šli na polévku do restaurace a podali nám vytoužené :-) velké pradědy přes okno…

    Jinak velmi kvalitní výlet,  Jeseníky jsou nádherné…

    0 0
    • daymaker  

      Naprostá klasika a vévodí tomu chata Barborka, kde ještě vládnou soudruzi. =( Bohužel… Není tam konkurence! Jediné co můžeme dělat, je nechodit tam, ať zkrachují…

      0 0
      • wlk  

        naprosto stejná zkušenost v Krkonoších…v jed­ný boudě, která je na samotě posílala obsluha lidi téměř někam (zákazní s dovolil reklamovat špinavý krígl nebo čekal až si ho někdo všimne „jen“ 20 minut…)..sem nezažil, protivní jak p…l . Je to tak, neváží si zákazníků, zneužívají toho, že tam není konkurence..ale dokud tam nepřestanou chodit lidi tak asi není řešení..

        0 0
        • zdenek  

          Zrovna z Krkonoš nedávno ukazovali, jak tam hoteliéři brečej, že mají málo turistů. Když to tady čtu, tak se nedivím. Navíc ceny nastavené pro Němce a těch jim hlavně ubývá. Našinec pojede raději jinam levněji.

          0 0
          • Sobi  

            JJ taky jsem to viděl! :-) když ty kuvy lichvářský předražujou, dávaj podmíru, hnusně vaří a chovají se tak jak se chovají… tak ať se nediví! Můžou si za to jen a jen sami…

            Úroveň českého pohostinství a hoteliéru je tak hrozná ( díky jim ), že se ti vyplatí i finančně vyrazit mimo ČR! Ať si brečí, ale nad sebou!

            0 0
            • Vilém  

              Zas na druhou stranu po lonskych zkusenostech v rumunsku, musim rict, ze se to u nas trochu nekam od revoluce pohnulo. Tam nas odmitli v celodennim desti vubec pustit do turisticke chaty na hrebenu, protoze pry meli plno (Cechu). Proste majitel vylezl ven a vyhnal nas. A to se nam tam nestalo jednou. Byli jsme se psem, ktereho sotva uvideli, tak uz nas hnali, ze nas dovnitr nepusti ani s nim, ani bez nej.Mel jsem kolikrat chut jin to tam zapalit, tak jsem si aspon ulevil mezinarodnima nadavkama.

              0 0
              • Sobi  

                Jo to víš… asie! :-(

                0 0
                • sYs  

                  Asie asi ne :o)

                  0 0
                  • Sobi  

                    Pruhonicema prochází tlustá črvená čára a za ní už začíná Asie!

                    A pod Jihlavou už je balkán!

                    :-D

                    0 0
                    • sYs  

                      Tak to pak jo :o) Budu si muset doplnit své vzdělání v oblasti geografie :D:D:D

                      0 0
                • dada  

                  bane…evropská unie pyčo!

                  0 0
              • Windblow  

                Měli jste smůlu, kokot se najde všude. S rumunskou pohostiností mám úplně jiné zkušenosti, super lidi, výborné jídlo a nízké ceny. Obecně se říká, že ve vysokých horách s nadmořskou výškou ubývá kokotů a v Rumunsku to ještě stále platí. Moje zkušenost.

                0 0
                • Vilém  

                  Vetsinou to bylo v pohode, na opustenejsich mistech, kde bylo malo lidi, naprosto zadny problem, ceny super, kvalita jidla a piti taktez. Akorat jakmile se clovek priblizil k mistum, kde bylo vetsi soustredeni turistu, tak ta kvalita a ochota klesala. Nechci to tam videt za par let, az dobuduji sjizdne cesty az na hrebeny, to bude ten spravnej divokej vychod.

                  0 0
                • KRAJIC  

                  Vynikající hláška s tou nadmořskou výškou!

                  0 0
      • RomanH  

        Barborka a Hvezda je kapitola sam pro sebe :( Divim se, ze tam Figura neudela poradek (na druhou stranu tam nema konkurenci, takze vlastne proc, ze…)

        0 0
      • vlk  

        To ještě nic není proti Beskydům -Lysá.

        Čepované „sodovky“ tam ředí vodou a zmrzlinový pohár si raději nedávat, nebo se naštveš.

        Objednali jsme si 2 zmrzlinové poháry-dostali jsme sice dva-ale zmrzlinu v něm řešili tak, že vzali jeden kornout(nanuk)-ten pokrájeli a rozdělili nám ho. Do jednoho poháru dali tu vrchní část a do druhého ten spodek-dokonce na tom byl ještě ten oplatek-k tomu pidali 2 kousky ananasu-a hlavně to všechno zapěnovali šlehačklou, aby nešlo nic poznat.-160g(které měli napsané) ten pohár neměl ani náhodou-možná tak se sklem.

        0 0
        • marapara  

          Není tam konkurence. Kdyby tam byla a byla na úrovni, tak to tam musí ta putika jasně zkrachovat nebo se zlepšit. A protože tam stále proudí davy turistů, kteří si tam většinou něco dají, tak ještě takovou 1. světovou skupinu podporují. Takto akorát lidi zasýčkují a nic se nezmění.

          0 0
      • KRAJIC  

        Byl jsem na Barborce předloni na podzim na týdenní dovolené a absolutně si nemůžu stěžovat -měli jsme polopenzi – žrádlo dobré, žrádla dost a s obsluhou i se správci se dalo úplně normálně mluvit. Já bych tu chatu úplně s klidem doporučil.

        0 0
    • Martin  

      restaurace na pradědu je docela šílená – strašný ceny, kvalita spíše podprůměrná a obsluha dost protivná a neochotná. nvm kolik peněz tam berou, ale tipuju, že moc ne.

      0 0
      • Arty  

        Já byl na Pradědu v zimě na lyžích a na obsluhu, ceny, jídlo bych si stěžovat nemohl. Spíš mě zarážela úroveň zdejšího „ski parku“. 1 Poma a 1 kotva a fronty jak v makru…

        0 0
        • Haho  

          No z toho jsem byla taky celkem v šoku:-) My bydleli na Kurzovní a obsluha a jídlo taky nestálo na nic.....

          0 0
          • Arty  

            Přitom ceny za permanentku byly stejné jak na některých sjezdovkách ve Špindlu…

            0 0
            • Radek Broz  

              Ono zrova Špindl bych jako příklad kvality nedával:o) Konkrétně protivnější obsluhu než v Erpeltu / Audi Baru jsem ještě nikde nepotkal.

              0 0
            • Haho  

              No ty ceny moc porovnat nemůžu, byli jsme tam na školním kursu, takže jsme to asi měli s nějakou slevou…ale úroveň sjezdovek fak stála za prd, ještě mě celkem překvapilo, že různý sjezdovky nejsou spolu nijak propojený…když jsme přejížděli, tak hlubokým sněhem v lese a zpátky lyže na ramena a v lyžákách tak 1,5 km pěšky:-( ale jinak sněhový podmínky a příroda parádní…

              0 0
    • Sobi  

      Doporučil bych se obrátit na ČOI, mají i elektronickou podatelnu, tak nemusíš nikam chodit :-)

      A jsou povinni to ze zákona řešit! Když se jim tam ozve víc lidí, tak tam určitě vyrazí… Další možnost je obrátit se na živnostenský úřad a finanční úřad…

      když nic tak jim tu nasranost vrátíš! :-)

      0 0
      • daymaker  

        To není řešení… :-( Bohužel…

        0 0
        • Pavel  

          Ale to právě řešení je! My jsme stejně zvláštní národ. Jsme nespokojení, necháme se okrádat a pak, namísto toho, abychom si stěžovali u příslušných úřadů, tak o tom akorát tak pindáme na fórech…

          Vono totiž až ten „pan hoteliér“ tam bude mít kontrolu tzv „obden“, tak ho takové manýry docela rychle přejdou…

          0 0
      • dieegoo  

        A na co si chces stezovat? Proste maji urcita pravidla – zahradka bez obsluhy nebo zakaz vynaseni nadobi mimo budovu, proti tomu se muzes tezko branit. Myslim, ze ze zakona nikde neni dano, ze obsluha musi byt ochotna :)

        To sizeni, o kterem pise vlk, to je vec jina…

        0 0
        • Sobi  

          Na míru a kvalitu jídla… čekací dobu a teplotu…

          Já jsem se obrátil na ČOI a finančák kvůli jednomu takovému „pohostinství“ protože chtěli peníze za záchod, ikdyž jsem byl host… a nechtěli mi dát daňový doklad s rozepsanou sazbou DPH! Jo finančák to bral, jako nezdaněné obohacení, navalil flastr a ČOI za nevydání dokladu, udělali šťáru a dostali další flastr a to vše kvůli stejným věcem jak bylo psáno výše a hlavně kvůli 5kč za záchod! Dobře jim tak! ;-P

          0 0
          • dieegoo  

            Tak bud si svuj prispevek zaradil spatne a nebo nechapu pointu. Vsak zakladatel nepise nic o kvalite jidla, podmire ci o cemkoliv s tim spojenem. Ale pokud je ucelem neco si vymyslet a tim se pomstit…

            Ale jinak mi to prijde jako hloupost, v supermarketu si taky prece nejdes stezovat kuli tomu, ze te nenechaj predzvejkat rohlik driv, nez ho zaplatis. Proste existuji pravidla jak v obchode, tak v te restauraci a pokud se ti nelibi, pak je skutecne jedine reseni tam prestat chodit, hostinsky nebude mit klientelu, chytne se za nos a bude nucen s tim neco udelat.

            0 0
            • Sobi  

              Jestli nechápeš pointu, tak to nemá cenu v diskuzi pokračovat…

              0 0
              • dieegoo  

                No ne, vysvetli mi prosim, na ktery objektivni nedostatek by sis chtel stezovat. Mozna ze jsem proste jen blbej „poctivec“, ale poslat kontrolu na nejaky hostinec jen proto, ze se mi nelibila jejich pravidla, ale jinak nedoslo k zadnemu pochybeni, mi prijde minimalne zvlastni.

                0 0
                • Sobi  

                  Využiji zákonu od Newtona:

                  AKCE:Někde se ke mě nechovají slušně, ba i arogantně, bezdůvodně, prostě tě jen prudí…

                  REAKCE:Vyprudí mě, a já chci zase vyprudit je tak vyvolám následující akci…

                  AKCE:Ohlásím, že mám podezření o špatné kvalitě podávaného jídla, hygieně, mám dojem že jsem zahlídl jak nedávají doklady o zaplacení atd… teké bezdůvodně, prostě jen prudit…

                  REAKCE:(hotelirer) Někoho jsem asi nasral a oni se mi teďka tady v tom šťourají, tak je musím buď podplatit nebo dostanu flastr…v každém případě je nepříjemnost…

                  Je to srozumitelné?

                   
                  0 0
                  • dieegoo  

                    No vsak o tom celou dobu mluvim, proste zadny objektivni podnet, jen pomsta a snaha donutit hostinskeho k zamysleni, ktere ovsem muze mit presne opacny efekt.

                    0 0
              • dieegoo  

                Tim jsem tedy nechtel rict, ze chovani je v poradku… ale myslim, ze nikde neni uzakoneno, ze obsluha musi byt prijemna a vsem pranim vyhovet. Kazdy sveho stesti strujce, kdyz se bude hostinsky chovat tak, jak se chova, lidi odradi a nezbude mu, nez se prizpusobit. Ale kontrola tohle asi nevyresi. Nenajdou nic, hospodsky si oddechne a bude vesele pokracovat ve svem chovani.

                0 0
      • Vilém  

        COI v elektronicke podobe funguje dobre. Podaval jsem tam jednou stiznost na restauraci, odpovedeli mi do hodiny a asi do 2 tydnu mi prisel mailem protokol o provedene kontrole. Bohuzel pri ni na nic spatneho nenarazili:(

        0 0
        • Sobi  

          Jo to je možný, popravdě bych, nic jiného nečekal ;-) ale alespoň to byla pro to pohostinství určitá nepříjemnost!

          0 0
    • Polka  

      Je to o lidech. Moje vcerejsi trosku jina zkusenost: byli jsme v Hanackym skanzenu v Prikazech u Olomouce…v male dedine jedina obycejna hospoda. Obsluha rychla, prijemne „lidska“, jidlo naprosto super, behem chvile hotove, porce jak ma byt a to vse za polovicni cenu jak ve meste!  Jinde se snazej jen obrat kde muzou, jen vydelat a tvari se a chovaji tak jako „aby jste byli rychle pryc a neotravovali“.

      A pokud neumi cesti hotelieri vydelavat za ceske ceny a potrebuji ke svemu vydelku Euro za 30Kc, tak at zkrachujou a tahnou doprdele ;-)

      0 0
      • vladaza  

        jsem z Olmíku a právě díky kolu může člověk objevovat vesnické hospody, což mi docela vyhovuje. člověk se tam většinou cítí jako vítaný host

        0 0
    • BUCEW  

      Já tuhletu dobu fakt nechápu.Proč si všichni pořád myslíte že z vás musí být protistrana vždycky posraná?!!! To jako proto že jim nesete prachy?!!! Doba je bohužel jenom o penězích a všem z toho pořádně hrabe.Jako by personál všude možně neměl nárok na nic.Nějaká lidská tolerance a komunikace se úplně vytratila.Všem kteří mají příliš velké zákaznické(potažmo lidské) seběvědomí přeju aby je to točilo co možná nejčastěji...­..dokud nedostanou rozum.

      0 0
      • KRAJIC  

        Mluvíš mi z duše. Asi jeden z mála normálních co se dokáže na problém podívat i trochu z druhé strany.

        0 0
      • dieegoo  

        Presne o tom pisu vyse. Zakaznik je sice „panem“, ale musi to mit nejaky meze. A chovani – nemas obsluhu na zahradce, kterou jsem si chtel vydupat, tak se ti pomstim inspekci. To je jak zalovani na zakladni skole.

        0 0
        • jan 2  

          Je to pořád jenom o lidech. Prostě pokud to v člověku je tak se rozdá, pokud ne tak s nim nikdo nehne. Minulý rok sedím na Švýcárně venku s jedním pivem se mnou pár lidí užívá ticho, bylo pozdní září ( poslední zbytky slunce ohřívají obličej, azurová obloha a studený vítr – v tom čase jsou Jeseníky absolutní) najednou od Pradědu rachot, skupina lidí na hustých strojích flokem vykouzlila prach a je po uzuru. Vletěli dovnitř a chtěli jídlo venku jak jsem pochopil. Nechtěli jim vyhovět, ale pak byla obsluha přesvědčena :), stále se opakovalo - Já jsem zákazník ! ( skupina bikerů na hustých strojích byla velmi hustá a stále  trvali na jídle venku). Jídlo zbagrovali a vydali se na Videlský kříž po zakázané cyklostezce :).

          Zůstal jen blbej dojem – jo aslunce zase v tichu hřálo do obličeje.......

          0 0
      • BUCEW  

        Jeee tak to sem fakt rád že s tímhle názorem nejsem sám.Já jsem taky zákazník asi jako všichni a mockrát se mi stalo že mě někdo vyfuckoval,ale snažím se to nebrat osobně a nebo už tam nejdu když mám volbu.Rozhodně nebudu někam psát.Už to nabralo absurdní rozměr.....lidi už berou jako urážku když jim někdo nechce prodat párek v rohlíku…

        0 0
        • C-ampari  

          Pokud je pouze obsluha napruzena a neumi se chovat, tak se sebrat a odejit, je to nejlepsi reseni. Rozhodne nejake stiznosti a kontroly kvuli „tys me nas… tak ja tebe taky“ mi nepripadaji adekvatni. Neco jineho je pokud, sidi atd. viz „pohar“ v tom pripade bych tu stiznost videl jako sluzbu vsem lidem co tam prijdou po mne. Na druhou stranu stranu kdyz nekam jdu, tak ocekavam urcitou uroven. Tzn. odpoved na pozdrav a ochotu v ramci rozumnych mezi. Preci jen i kdyz je to smutne, penize hybou svetem a ja jako zakaznik jim tvorim zivobyti. A tim, ze zaplatim za jidlo, pivo nebo neco jineho si nekupuju jen to jidlo, ale i sluzby oklo nej. Tzn. i urcite chovani, jednani, uroven.

           
          0 0
          • dieegoo  

            To ano, uroven a chovani ke sluzbam patri. Ale rozhodne si nemuzu vynucovat neco, co proste neni v nabidce. Bud se mi libi to co podnik nabizi a zustanu, pokud se mi to nelibi, nic mi nebrani se zvednout a jit jinam. Prijde mi jako obsolutni pitomost kuli tomu psat stiznost na inspekci.

            0 0
        • Sobi  

          A až ti naserou do talíře, tak jim poděkuješ a spapáš to?

          0 0
          • Sobi  

            Tady jde hlavně o to, že ve městě, nebo ve větší aglomeraci můžeš jít jinam… ale tam, kde toho zneužívaj, vysokou cenou a nízkou službou, tak to chce s tím něco dělat…

            Samozřejmě, že pokud mi někdo nedá jídlo ven tak to tak hrozně neberu…

            0 0
          • dieegoo  

            No tenhle prispevek je, myslim ze sam uznas, trosku mimo misu..

            0 0
            • Sobi  

              Mimo ten talíř! Jen jsem chtěl ukázat, kam by jsme se mohli dostat, kdyby jsme jim donedokenečna omlouvali!

              Ve své podstatě ty nedostáváš za své peníze službu, kterou očekáváš… a někdo zneužívá svého dominantního postavení na lokálním trhu…

              0 0
              • Sobi  

                Tedy myšleno vše v obecné rovině…

                0 0
              • marapara  

                Máš pravdu předsedo! :)

                0 0
              • dieegoo  

                Tady uz jsme ale v nejake obecne rovine a nebavime se o problemu, ktery popsal zakladatel dredu.

                Muzes ocekavat co chces,ale nemuzes se zlobit, pokud ti odmitnout nabidnout neco mimo zakladni sortiment, to je ciste na jejich ochote. Pokud mi nekdo jasne rekne, ze si nemuzu vzit jidlo a piti mimo hospodu, nebudu se s nim hadat a bud se smirim s tim, ze si dam pivo vevnitr a nebo pokud je to pro mne velkou prekazkou, tak proste odejdu.

                Tohle mi prijde naprosto automaticky. Na stiznost by to bylo v pripade, ze by ti odmitli z neopodstatneneho duvodu poskytnout standardne nabizenou sluzbu – jsi cikan? tak sem nelez.. tohle ano, ale vztekat se, ze delaji neco jinak nez si preju, to je zvlastni.

                0 0
            • JSt  

              ano, mimo misu. na taliri ;-)).

              0 0
              • dieegoo  

                Pokud by si hostinsky pamatoval – jo to jen ten co tady delal minule rozruch a nahodou druhy den prisla kontrola, tak ted se mu zas pomstim ja… tak bych se tomu „na taliri“ vubec nedivil :)

                0 0
      • marapara  

        Tady nikdo neříká, že protistrana musí být vždycky ze zákazníků posraná. Všechno je slušnosti, toleranci, poctivosti, prostě o lidech. Jak se říká náš zákazník, náš pán (samozřejmě se to nesmí brát doslovně). Vždyť ty jsou to tvoje/naše peníze, tak na to máš/me snad právo, ne?

        Určitě se budeš vracet raději tam, kde se k tobě chovají slušně, přátelsky a ty se tam budeš cítit dobře a rád takovému místu uděláš doporučení. Naopak tomu bude, když tě někde za velké částky budou odrbávat a chovat se arogantně.

        Tím nechci obhajovat zákazníky, kteří se chovaní arogatně.

        0 0
        • BUCEW  

          Nechápu jak můžeš očekávat a mít právo na něčí chování…a že to jsou tvoje peníze a máš na něco právo.Nikdo tě přece nenutí jim tam ty peníze nechávat.Tak si je nechej doma v prasátku.

          Očekávat můžeš to že ti bude svítit nová žárovka,ale netuším jak by jsi chtěl objektivně hodnotit službu(jestli něco chutná/nechut­ná,chování at­d.)

          Argument typu „že někde nemáš kam jít a nemáš na výběr jako ve velkém městě“ je blábol.Když budeš mít někde jednu restauraci a oni tě tam naserou tak uděláš co? Chcípneš hladem? Pošleš tam čoiku a pak tam budeš chodit znova?

          0 0
          • Sobi  

            …jak by jsi chtěl objektivně hodnotit službu(jestli něco chutná/nechutná…

            když si objednáš guláš ten je kyselý nebo když si objednáš kyselicu a je sladká jak cecek… tak je asi někde problém… když si objednáš řízek a ten je zelenej a připálenej… tak je asi někde problém… když ti donesou pifko a máš obtisk rtěnky na skleničce, tak je asi někde problém… když si objednáš jídlo, donesou ho za hodinu a studený tak je asi zase někde problém…

            a když se ozveš, tak ten problém vyvoláváš ty? To snad ne!?

            Připadá ti to jako neobjektivní hodnocení!?

            Oni totiž existují dokonce určitý normy a předpisy… např teplota dodávaného teplého jídla atd.

            0 0
            • BUCEW  

              Neboj se já ty normy znám(jsem kuchař).Myslím si že pokud bys chtěl porozumět tak porozumíš a nebudeš  schválně v opozici.To co jsi popsal je totální extrém a vesměs technické věci o kterých není řeč.Řeč byla o chování personálu a o tom jestli je někdo za tvoje peníze dostatečně úslužný a profesionálně příjemný.Takže než něco napíšeš používej tu náplň co máš od krku nahoru.

              p.s. dohadovat se o slovíčka jak puberťáci to je fakt nuda.

              0 0
        • gumid  

          Znám jedno takové místo… tam si chodím napravit dojem o hostinských. Kdybych měl tu moc, poslal bych tam všechny lidi z oboru na povinnou stáž " Jak se chovat k hostu". A s klidným srdcem udělám reklamu: pan Volek, Hotel Říka, Chvalčov u Bystřice pod Hostýnem. VŽDY jsem měl dobrý pocit, že jsem ZVANÝ HOST.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.