Postavení svižného ale pohodlného XC

20 nepřečtených
  • kapr

    Chtěl bych koupit rám Giant trance(2007) a vidlici(REBA) a z mého HT si zbytek nechám osadit kompletní LX/XT sadou. Nemůže být někde háček, že by to nešlo doromady? Protože mám v současné době Giant Reign 3 a Amulet 11,1 začal jsem se přiklánět k variantě obětování HT.

    0 0
    • pavelm  

      nedavno se resilo aby vidlice reba (resp. ty jeji stelovatka) prosla pod spodni ramovou trubkou pri otoceni riditky nadoraz (nemyslim ze to bylo primo s timto ramem, ale dal bych na to pozor).

      0 0
    • Lister  

      nákup rámu + vidlice vyjde dráž než koupě celého kola…jen abys o tom věděl – rám cca 26 tisíc, reba od 8 tis nahoru, no a za 40 tis už mužeš mít koplet Trance 2, kde je Recon Juicy 3, slušný kola a kvalitní osazení......

      Takže pokud bych chtěl kupovat tak jedině tohle, co zbyde to prodáš, nemůžeš prodělat, spíš vydělat :o)

      0 0
      • djano  

        Suhlas – a to je este ram nejaky lacny…

        0 0
        • KubaBajk  

          to není..je to oficiální cena dovozce do ČR progressCycle,za kterou jsem ho kupoval i já,dráž ho vlastně ani nemůžeš nový koupit.. můj známý v cykloshopu mně pak řekl,že jsem si ho měl objednat přes něho a mohl jsem tak 3000 ušetřit..

          0 0
          • djano  

            Aha – zlacnel. Ja som kupoval minuly rok za 37k(SKK), a to bol problem ho zohnat. Tieto nove sa mi farebne nepacia.

            0 0
            • KubaBajk  

              to už je na vkusu..ale když vezmeš poměr koruny české a slovenské.tak to zas takový rozdíl nebude.. já jsem ho dostal za tři dny od objednávky.

              0 0
    • kapr  

      No jo pánové, ale já nechci postavit Trance 2, chci Trance 1 a ta má oproti Trance 2 lepší tlumič a rozdíl mezi RECON a REBA je taky asi dost velký. Protože Trance 1 stojí cca 60 000 tak pokud mi to půjde složit měl bych ho se svými komponenty včetně kol postavit za cca 40 000Kč. Brzdy, kliky, … Shimano LX/XT kola Mavic 717, pláště Schwalbe…

      0 0
      • Lister  

        no ale jedničku stejně nepostavíš – tu ti neprodají jen nulu :o)

        Jo a jinak Reba/Recon tak tam opravdu rozdíl je – recon totiž šlape líp než reba – teby alespoň z pohledu komfortu, tam se mu může rovnat jen Reba air U-turn, ale ta je zase dost drahá........

        0 0
        • kapr  

          Aha, tak proč se dává horší vidlice na dražší model. Osobně na Rebu air U-Turn pomýšlím. Když už sme u tý regulace zdvihu, je možné tím měnit dynamiku jízdy.

          0 0
          • Lister  

            jsem neřekl, že je reba horší vidlice, jen je to prostě závodní náčiní, takže se tak chová a je lehčí, ale zase Recon by mohl být tužší........

            0 0
      • jecnak  

        Rozdil jizdniho projevu mezi Rebou a Reconem je naprosto minimalni, skoro bych rekl, ze se to neda poznat.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tím myslíš i progresivitu? Protože to je hlavní a zásadní rozdíl a ten snad pozná každý.

          0 0
          • jecnak  

            Mas pravdu, na to jsem zapomnel. Kazdopadne ale pro ten ucel, ktery pise by myslim Recon mohl byt dokonce vhodnejsi.

            0 0
            • MlokCZ  

              S tím souhlasím, Recon by byl opravdu vhodnější (jen nebýt toho mrtvého chodu solo airu, ale s tím nemám žádné větší zkušenosti, takže nevim, jestli to zásadně vadí nebo ne).

              0 0
              • Lister  

                nevadí, to necítíš :)

                0 0
                • MlokCZ  

                  Já Recona zkoušel chvilku a to mi přišlo vše v pohodě na mojí váhu. Ale když tu čtu o zajíždějících vidlicích se solo air ve výjezdu až k dorazu…

                  0 0
                  • Grinch  

                    ahoj, tak Recona 85–130 U-turn zkousim uz pres pul roku…a nemohu vynachvalit…predtim jsem mel vzduch, ale oproti kombinaci pruzina + elastomer co ma Recon to byl paskvil… takhle, Recona bych doporucil, pokud uzijes zdvih kolem těch 130mm. Mam zkusenost, ze pokud tam dam treba jen 100ku, tak se mirne zhorsi citlivost pri jemnych narazech -aj pri plne otevrenem odskoku. a nehlede na to ze vzadu mam 120 a tak vozim vpredu pro jistotu vzdy 130mm… co se tyce dorazu, tak Recon chodi na doraz pri vaze cca 80kg uz tak pri skoku z pul metru na rovinu, JENOMZE… nadherne dotlumeni 3mm pod korunku, presne jak psal ten borecek v recenzi. Taky sem se bal ze ho dorazim a vubec…nikdy sem neslysel cvaknuti, nezhorsil se chod co nejak drhla… Pri otevrenem odskoku reaguje uz snad aj na brcko od nanuku!!! a zamykani z riditek z nej dela do kopce celkem tahouna..jen ta vaha 2kg neni malo

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Pružinový Recon je samozřejmě taky možnost, ale řeč tu byla o vzduchové solo air verzi. To co se tu řeší se pružinové verze netýká.

                      0 0
                  • Lister  

                    nemůžu sloužit, zkoušel jsem z kopce :o)

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.