Poškozený ráfek american classic race 26"

18 nepřečtených
  • LaSouche

    Jdu si pro radu, nasypat popel na hlavu, tedy ze sebe udělat … a případně i trochu pobavit.

    Nahazoval jsem synovi plášť (maxxis ardent 2,25") na uvedený ráfek pomocí kompresoru. Přes hluk kompresoru jsem neslyšel charakteristické lupnutí zapadnutí patek a „trochu“ jsem to přehnal. Prostě mi to bouchlo do ksichtu, vyvrátilo palec, zrušil jsem plášť a ráfek povolil ve spoji, viz. foto.

    Otázka, zda půjde opravit? Případně, nemá někdo ráfek american classic race 26"? :)

    0 0
    • černápole  

      půjde to opravit, výměnou komponentu

      0 0
    • Vilém  

      Ten spoj byl vareny?

      0 0
    • tomxxx  

      Tak přesně tohle se mi stalo s tímhle ráfkem taky. Srovnal jsem to kleštěma, docentroval a ty kola jezdily dál a stále jezdí. Otázka je, jak moc jsi to ohnul a jestli máš koule to synovi dát na kolo. Jestli je to přední, vůbec bych to neřešil a dal nový ráfek.

      0 0
      • LaSouche  

        Radši bych nový, ale už se nedá sehnat

        0 0
        • tomxxx  

          Stejně by ti po výměně ráfku a nechání starých drátů, ty dráty vypraskaly (teda možná ne pod synem). Prostě zainvestuj do jakéhokoliv 26 ráfku a nových drátů. Stejně je tě american classic ráfek největší bláto pod sluncem.

          0 0
          • yetti  

            zrovna na 26" jsem AC pár let vozil (kamarádka na tom mém kole dodnes jezdí) a s kvalitou kol jsem neměl sebemenší problém. V poměru cena/hmotnost ty kola tehdy neměly konkurenci.

            0 0
            • tomxxx  

              řešíme AC race.

              Může být, já s těma kolama taky problém neměl, dokud jsem nezaprasil v terénu. Ty blátivý ráfky odpustěj daleko méně chyb než něco normálního (klidně stále lehké DT331, 361). Je to lehký, široký a vysoký ráfek, tam se to množství materiálu obejít nedá.

              0 0
              • yetti  

                nepamatuju si jak se to jmenovalo, ale váha byla kolem 1500g a za mě to vůbec nebyly špatný kola

                0 0
          • shcorepi  

            Proč myslíš, že by měly špice vypraskat? Nikdy se mi to po výměně ráfku a při ponechání starých špic nestalo. Není to jen urban legend?

            0 0
            • tomxxx  

              Stalo se mi to.

              Chce to vždy vyhodnotit stáří výletu, stav drátů, cenu drátů a cenu práce vyplejtače.

              Starej výlet (což AC 26 musí být) bych vůbec nezkoušel znova zaplétat.

              Ale je jasný, že někomu to vypraskat nemusí, záleží taky kdo co jezdí, kolik váží a jak na tom jezdí.

              0 0
    • zbartos  

      Mám doma provozuschopny odolný (asi pro tehdejší úroveň enduro) cca 20 let stary černý 26" ráfek od tehdy kultovní americké firmy, na jejíž název si nemohu vzpomenout (mozna Answer). Je zapleteny na náboji firmy AMP Research, který ma trisroubove uchycení kotouče, takže se nedá se současnými brzdami používat a musel bych výplet vystipat. Asi má navic vnitřní šířku poplatnou tehdejší době, t.j. cca 17 mm. Pokud neseženes nic vhodného na tvrdší ježdění, tak dej vědět.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.