Posezóní servis tlumiče Olomouc

35 nepřečtených
  • kudykam

    Ahoj,

    doporučili byste někdo servis v Olomouci na běžný posezoní servis tlumiče RS Monarch?

    Pro zajímavost, psal sem do Bikecentra, tam za to chtěj 1500,– (včetně náhradní těsnící sady a oleje).

    V moolbike zase 200,– +materiál.

    Jde mi ale spíš o to aby to nedoflákli. Máte zkušenosti?

    0 0
    • Martin  

      záleží odkud jsi. já nechávám vidli RS servisovat u Matesa – Poupětova, za nádražím Olomouc – Nová Ulice

      0 0
      • kudykam  

        Otázkou je jestli umí i tlumič…

        0 0
        • Martin  

          http://www.cykloumatesa.cz

          0 0
          • kudykam  

            jj napsaný to tam sice má, ale jestli to orpavdu umí je druhá věc…

            0 0
            • ondra7  

              :DDD

              0 0
            • pavlik6022  

              máš zbytečný obavy, pokud budeš chtít servisovat jen vzduchovou část a nepoleze se do tlumení, tak vyměnit stírák, těsnění , o kroužky a složit tlumič zpět zvládne snad každý debil :)

              0 0
              • kudykam  

                hm. no já nevím co se dělá při bežné posezoni udržbě, pokud jen tohle tak to by mě fakt zajimalo proč za to chtěj v bikecentru 1500,–

                to by se mi spíš vyplatilo na to 4 roky ani nešáhnout a pak si koupit tlumič novej…

                0 0
                • pepek  

                  Radši si kup toto ,vyměníš to třeba i v kuchyni

                  0 0
                  • pepek  

                    nebo radši toto

                    0 0
                    • kudykam  

                      je k tomu někde nějakej návod?

                      Je třeba tam měnit i olej?

                      0 0
                    • kudykam  

                      Po kolika km je vhodné měnit ty těsnění?

                      0 0
                      • pepek  

                        Tak přiměřeně . ..

                        Já to mažu jednou za rok a těsnění měním až když se začne ztrácet tlak (3 roky?)

                        0 0
                        • kudykam  

                          jak se projevuje to ztrácení tlaku?

                          já mám „problém“ že musím tlak čase stále zvyšovat z původních 70psi už 100psi abych si udržel stejnej sag

                          0 0
                        • kudykam  

                          Tak sem si to zhruba spočítal kolik má za rok najeto (nové kolo) a bude to kolem 600 km. To by snad mohlo být těsnění ještě ok ne?

                          0 0
                    • RomanH  

                      Mas nejakou vychytavku na to povoleni vzduchove komory (takovej ten gumovej „bic“) ? Poukd jo, tak aby se to dalo sehnat v Brne… Ja to mel tehda upnute v ***** velkem sveraku, a povolit to byl porod (poklep, WD, lehke opatrne nahrati). Nakonec se to povedlo, ale byl to fakt boj.

                      0 0
                      • kudykam  

                        jasně že nemám, nikdy sem do tlumiče nelezl..

                        0 0
                      • pepek  

                        Nemám, šlo to vždy rukou. Ale já mám výrobek od seriozní firmy :-)

                        0 0
                      • pavlik6022  

                        sezen si klic na olejovy filtr na auto. ne ten zubaty, ale paskovy

                        0 0
                      • pavlik6022  

                        treba tento.

                        http://klice.heureka.cz/…y-au-4311_3/

                        staci podlozit pasku dusi a je to. nebo se delaji i s textilni paskou

                        0 0
                        • kudykam  

                          Našel sem hezký návod na údržbu vzduchové části zde:

                          http://www.parktool.com/…-monarch-4–2

                          Když ale porovnám těsnění v tom kitu viz odkaz výše tak to nesedí (do počtu) s obrázkem v tom návodu.

                          Jinak ta údržba nevypadá moc složitě, stačí mít jen shreder klíč, případně ten gumovej stahovák a nějakej lubrikant. Někde sem četl doporučení na rock shox red rum. Vypadá to že s tím se mažou úplně všechny součástky.

                          Docela by mě zajímal i stav oleje (píst při používání je dost vlhký od oleje), ale ten je v tlumicí části kam se nedostanu. Beru to ale tak že dokud z toho olej teče tak je to dobrý, až to začne být suchý tak je problém…

                          0 0
                •  jarek1  

                  to možná radši ne, za asi 16 kkm to v mém RP23 počlo při zdvihu žbluňkat, tlak ve vzduch. části se měřitelně neztrácel, přesto se pístnice propadala. Výměna vzduch. těsnění (u mne) zbytečná, CŠvec mění vše gumové a plastové v rámci repase, cena hodně k nasrání. Sám tlumící část nerozdejcháš, možná rozděláš, ale tím končíš.

                  0 0
    • kudykam  

      Které mazání použít na těsnicí kroužky v tlumiči?

      http://www.velohanak.cz/…ich-tlumicu/

      což je doporučené v manuálu výrobce ale je dražší…

      nebo:

      http://www.velohanak.cz/…d-polstarek/

      ??

      0 0
      • pepek  

        radši tu vazelinu

        0 0
      • kudykam  

        a netušíte kde sehnat ten parker o-lube za přijatelnou cenu?

        0 0
        • kudykam  

          Našel sem týpka na ebay, který prodává celou tubu v přepočtu za cca 144 Kč, normálně stojí cca 1000,– kč

          Problém je jen dražší poštovné (cca 300,–) neměl by někdo zájem objednat více kusů?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • Fredos  

      Zeptám se tu,

      Máte někdo osobní zkušenost s Moolbike Olomouc? Chtěl bych tam dát Pika když je to autorizovaný servis. Nebo radši ho odvézt až do Prostějova? Bude to asi jedno že?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.