• vitan

    Nazdárek, tak asi budu kupovat nové kolo a vypadá to na na Ghosta 5700. chtěl bych ale ještě nějak odlehčit a dostat se na 10kg.....kola dám AC Disc, řazení trigger od Sramu…pak by to asi chtělo něco místo Tomíka Rytčiků, co?

    budu rád za každou radu a návrh, kde by se dalo rozumně ubrat.

    díkes, mějte se, Viťan

    0 0
    • voytaa  

      Čau, možná bych hodil místo té deore kazety Xtčkovou, je to sice jen asi sto gramů, ale relativně levně. Jinak ten ritchey by taky něco hodil, ale měnit komplet představec, řídítka, hlavu, sedlovku by mohlo vyjít dost draho, záleží taky kolik máš rozpočet. Možná pak ještě ultralight duše, to je taky celkem levná gramařina, ale zkušenosti s nima nemám

      0 0
    • exin  

      V každým případě souhlasím s předchozím ,ale sedlovka,řídítka a představec mají velkou rezervu.Ten trojpřevodník je taky slabina.Vzhledem k ostatním komponentům aspoň XT FC-M 770

      0 0
    • jonti  

      Trigger od sramu tam uz mas, a podla mna nie je az taky velky rozdiel medzi X0 a X9, tam by tych par gramov bolo pekelne drahych.

      Kolesa AC su pekne.

      Potom by sa tam hodilo ritchey WCS komponenty, riaditka a snad aj sedlovka carbon.

      Pedaly nie su zrejme dodavane, takze nieco ako Crankbrothers SL, Exustar 25ti…

      Kluky by som dal XT, tie su o dost krahsie a lahsie.

      Problem ale potom je, ze do toho das 20000 a ani nebudes vediet ako. Nebude lepsie ist rovno do lepsie vybaveneho biku, nez menit skoro vsetko? A napriklad si rovno kupit tento

      http://www.mojekolo.cz/…on-team-test

      0 0
      • vitan  

        seknul jsem se- chtěl bych twistra od XO nebo X9

        chtěl bych kolo na sramu a hlinikový rám.

        kliky asi Gebharty 2tác, AC kola a komponenty…zřejmě syncros.....co Vy na to?:-)

        ten finanční strop by asi byl kolem 50tisíc.

        0 0
    • yetti  

      Absolutne neverim tomu, ze to kolo s Deore klikama a komponentama Ritchey Comp ma aktualne 11kg, spis to odhaduju nekde kolem 12ti. Takze pokud chces kolo co ma 10kg, tak si ho bud postav sam s peclivym vyberem komponentuz, nebo kup rovnou neco mnohem lepe vybaveneho. Ale pokud bys chtel opravdu odlehcovat toho Ghosta, vymen kazetu a kliky za XT a Ritchey Comp treba za WCS. Coz Te vyjde na nejakych 7–10tis (podle toho jak dobre nakoupis) a stejne se k 10kg nepriblizis :-( a kdyz si prictes tuhle cenu k cene, kterou to kolo stoji, tak zjistis, ze je stejne lepsi koupit rovnou neco jineho :-(

      0 0
    • Hnoj  

      Syncros je pěknej a neokoukanej, to je dobrá myšlenka.

      Kliky gebhařt, už zas tak dobrej nápad nejsou, jejich převodníky jsou uplácaný z jílu na břehu ryvbíka… Asi bych volil XT, při dnešních cenách je to nepřekonatelný poměr cena/výkon…

      Pedály Exustar PD25TI, daj se pořídit kolem 2,5Ks hmotností o které se může jiným pedáklm jen znát. Funkce je bez problémů, sám je vozím už dvě sezony.

      AC jsou sice pěkná, ale docela měkká kola (alespoň se to říká), možná bych nechal naplést třeba DT240S+DT44,2+Sapim Laser (Dt Revo, to je jedno…). Cenový rozdíl je cca 3–4K korun, rozdíl kvality je propastný.

      Taky bych vyhodil ty 180mm kotouče a dal místo nich 160mm. Buď nějaké lehké ocelové a nebo Floatingy od Hope.

      Jádydadydadydadyda. A to je vše přátelé !

      0 0
    • dancing dog  

      Všechno blbost. tejden nevečeř, zhubneš 2 kg a ušetříš za jídlo i nový komponenty…

      Nějak mi hlava furt nebere ty snahy o váhový rozdíly v dekách, chápu jestli 9,5 nebo 14 kg, ale jestli 10 nebo 10.8, to mi nejde do palice…

      0 0
      • MlokCZ  

        Ušetřit pár gramů taky moc nechápu, ale když to někoho baví…

        Ale s tím hubnutím to je také strašně přeceňované, protože se najde dost lidí, kteří opravdu nemají co hubnout a menší váhu mít prostě rozumně nemohou. Já bych taky moc s váhou dolu už nemohl, mám momentálně 69kg (182cm), mám hodně lehkou kostru, takže ta váha je na mě akorát, ale pod nějakých 67kg už mít nemůžu v žádném případě.

        0 0
        • vitan  

          mám 190cm a 76kilo.....nedělám jen cyklistiku, takže potřebuju svaly i jinde – fakt bych to chtěl ušetřit na tom kole.....nejde o honění gramů za každou cenu, ale spíš mít možnost zlepšení…a…myslím, že když přijdu ke kolu, které bude podle mých představ…tak je to jiná jízda..:-)

          jinak zatím děkuji moc za rady

          0 0
          • StevensSFC  

            No pánové nevím jak Vám to nemuže jít do hlavy si vem te na projíždku 14kg kolo a pak 10kg a rozdíl poznáte :-) Kolu určitě dieta pomuže.A když má člověk peníze proč si svuj stroj neodlechčit.Gram ke gramu a už je to třeba 1kg a víc :-) Já mam na supíkovy XT a WCS a váha je krásná no i když tedka bude místo XT X.0 co se tíče řazení.

            0 0
            • pitos  

              …vem te na projíždku 14kg kolo a pak 10kg a rozdíl poznáte

              rozdíl určitě poznám,ale jezdit na něčem co má 10 kilo bych určitě nechtěl…i když na silnicích a lehkém terénu to může být asi fajn:)

              0 0
              • Bully  

                Sice nejsem fanda endura jako ty, ale ze bych jezdil lehky teren nebo silnici (na to mam silnicku) se rozhodne rict neda. Muj XC full vazi ted hezky pod 11 kilo, cena pri vsech slevach vyborna a bike nema duvod odchazet. 20-i kilova DH motorka bez motoru neni nutne podminkou odolnosti, zvlast pro ty, co jezdi i jinak nez lanovkou nahoru a po sjezdovce dolu.

                0 0
                • pitos  

                  co jsem napsal neber zase tak vážně:)…samozřejmě že i na tak lehkých kolech se dá jezdit skoro cokoli a že by mělo něco odcházet jsem  nemyslel.

                  Osobně se prostě na tak lehkých kolech v terénu necítím vůbec dobře a myslím že i jezdec se slušnou technikou se v náročném terénu musí více starat o bike než o to aby si pohrál a užil terénu(velkou překážkou u lehoučkých kol jsou IMHO pláště)

                  Jinak 20kilo je už fakt moc,ideální váha biku na ježdění je tak  14–17kg ;)

                  0 0
              • Zerocool  

                myslím, že příspěvek se vztahoval ke kolu nehoře na 10kg u HT není nic nebezpečného

                0 0
                • pitos  

                  nic o tom že by to bylo nebezpečné jsem nikde nenapsal a ani jsem to tak nemyslel.

                  0 0
          • dancing dog  

            a nebylo by lepší si rovnou koupit něco lehčího? nevyjde to nakonec levněji než ten pozdější tuning?

            0 0
        • dancing dog  

          Mlokovi  i ostatním- s tim hubnutím- to byla nadsázka, pokus o humor…

          co se týče 10–14 kg to už je jasně rozdíl, asi sem to blbě napsal- myslel sem rozdíl ± 800g-1kg…

           

          mě je jasný, že když má chlap přes 180kg, tak by neměl mít pod 80 maximálně 75–6 kg, pokud nechce dělat balet…

          já taky psal trochu za sebe- věřte- když budete mít kolem metráku, tak jestli kolo váží 12 nebo 13 kg prostě nepoznáte…

          0 0
          • jonti  

            Takze ja ked meriam 187cm a vazim tesne pod 70kg by som mal citit kazdy rozdiel, vsak? Asi tu svoju tazku mrchu jedenastkilovu predam a idem na nieco co vazi tak 9,5kg maximalne :)

            0 0
            • dancing dog  

              :-) to je přesně to, co sem myslel, vyprdnout se na to…11kg je v poho, nebo snad ne?

              0 0
              • McBlacky  

                možná na Fulla :)  u závodního HT už o je mírná obezita…

                0 0
      • exin  

        Až budeš zvedat po náročné jízdě kolo na střechu auta,tak poznáš jakej je rozdíl mezi 10 a 14 kilo.

        0 0
        • roud  

          Spíš když je nesjízdná pasáž kde je nutný kolo přenýst (či dokonce něco přelízt) tam člověk ocení každej gram dole :O)

          0 0
      • Zerocool  

        10 a 10,8 v dlouhém kopci sakra poznáš, kor když nejsi vrchař

        0 0
    • goboloco  

      Čau já mám Gebhardty 44, 29 a jsou dobré a tuhé. Jedinou nevýhodou je, že cena pokud potřebuješ nějakou ISIS osu je stejná jako komplet kliky XTR. Tuším že samotné kliky Gebhardt s převodníky  jsou za cenu okolo 5500 + osa cca. 1500kč, ale zase je jen tak někdo nemá. Dodali mi je cca. za 3 týdny, protože vše vlastně musí vyrobit a nalakovat a pak je odešlou na dobírku. Je to kvalitně odvedená práce.

      0 0
    • stihac  

      Mozem sa nieco spytat? A preco zrovna 10 kg. Preco nie 9, alebo 10.8? Alebo 13.52?

      :))

      0 0
      • roud  

        10 KG je taková magická hranice kde to nestojí svět se na ni dostat a přitom na kole neni nic extra křehkýho čeho by se člověk musel bát že nevydrží :O)

        0 0
        • nooski  

          Přesně tak. 10 kilo je magická hranice pro mou druhou silničku :-) Tuším že se tam jedná o 300g, což vlastně stačí dát lehčí zadní plášť, jiná kola a vidlu. Jinak horal má s pedály kolem 14-ti a nestěžuju si.

          0 0
      • vitan  

        protože s tretrama, přilbou, plným bidonem(ještě jsem nezkoušel jestli se projeví gramy mezi jonťákem nebo čistou obyč vodou…možná zkusím bublinky-vzduch ve vodě se rovná lehčí voda a ostatní výbavou budu mít přesně 90kilo…což je taková magická hranice…:-)

        no…ale nesmím počítat bahno..:-P

        0 0
        • roud  

          tak na 90 kilo by můj bajk musel mít  docela dost pod deset a nesměl bych asi mít nic na sobě xD xD xD

          0 0
    • JAneg  

      taky jsem chtěl lehký a koupil Amulet 9,6(kg). Nejvíc ale ušetřej na gumách, takže pak lepíš dvakrát při každý vyjížďce. Můj rekord 8×, takže jsem změnil priority.

       
      0 0
      • stihac  

        Konecne rozumne slova z relaneho sveta… a nie nejaka tzv. „magicka hranice“ :))

        0 0
        • yetti  

          Ja bych spis rekl, ze bud JAneq neumi opravit defekt nebo nafouknout kolo nebo jezdit :-)

          0 0
    • goboloco  

      No věobecně stavět rkolo na konkrétní váhu je nesmysl. Mám kolo na XTR, CrossMaxy, Rebu WC a další relativně váhově dobré a funkčně solidní komponenty, ale ta váha stejně nebude asi nic moc a není pro mne v žebříčku na prvním místě.

      0 0
    • Lance  

      ty vole nemam slov a kamaradovi se nesveris...........

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.