jasne mi tu chybi „nejoblibenejsi“ prophet :DD
Tak taky pridavam alespon dva ze svych milacku. Tretiho Cannona postaveneho na ramu Six13 bohuzel u sebe na fotce nemam, ale tomu to slusi ze vsech nejvic :-)
já jsem teď u nás ve městě viděl ten cannondale badboy s tou pevnou hedshock lefty teda vlastně se ta vidle jmenuje solo. Pěkné ale z dálky, takže jsem to ani moc neprozkoumal…
No z CD kol je to asi Prophet, ale znam furu hezcich ramu, ale to CDckarum asi nikdo nevysvetli, ze jsou i hezci kola nez ty jejich handmade in USA.
Snad jedinej bike co bych od CD prezil je toto
Možná je to kultovka, ale asi budu za toto ukamenovaný, ale pro mě je to snad nejošklivější značka na trhu. Ale jsou zase lehce rozpoznatelní v tý záplavě téměř identických kol ostatních výrobců.
Cannon byl odjakživa můj sen…před třema rokama splněnej…jel sem si pro něj na druhej konec republiky. Prostě miláček.....foto viz profil
Já na Cannona nedám dopustit - na F1000 z konce roku 1998 jsem najel už skoro 40 000km a to jsem jí až tak nešetřil, ještě předloni jsem na ní dal celýho Marathonmana včetně dlouhý Salzky a pošestý Sudety :-D Nebýt toho nízkého zdvihu tak na něm jezdím naplno pořád, protože nemám pocit, že by jinak nějak zásadně zastaral, ať již technicky nebo morálně. Teď mám Taurine s lefty, asi je to pouze iracionální nostalgie, ale proti té staré F1000 s klasickým headshokem a nápisem Hand made in USA už to nějak není ono…
jedna z mnoha glarii http://images.google.cz/imgres?…
Kola jsou to krásný, o tom není pochyb, klidně bych jedno takový z horních pater nabídky bral.. ale tady se děsně bavím jak tu někteří zarytí kanonisti urputně značku brání, je to k popukání :-)
Vozite nekdo model RIZE ? Uvazuju na pristi rok ( hned jak pomine krize :-) ) o koupi nektereho modelu s lefty.
už to není co to bejvalo
Dobré Tesco :-) Tohle musela být šílenost už tehdy.
Když už se tu tak pěkně bavíte o CD, nepomohl by mě někdo s jedním problémkem… Brácha má CD s Fatty, nevíte v jakých se dělala zdvizích, má tuším zdvih okolo 60mm a je to málo, tak jestli se někomu neválí jedna v dobrém stavu doma :), popřípadě nějaká XC Lefty :)…
Ještě jeden dotázek, jaké redukce jsou potřeba na předělání z fatty na obyčejnou jednokorunku vidli, popřípadě, kde by se dali sehnat..? Díky
Tož kurňa chvopi ....... to je teda pokec jak má byť :o)) Já mám taky Cannona (Rushe – carbon). Při pořizování jsem řešil funkčnost a vzhled v poměru 60 ku 40 a prostě jsem pořídil. A servis ? Vo tom žádná, dyž se něco přihodí veze se k doktorovi ať si s tím pohraje za to přeci platim ne (ještě se nic nepřihodilo(za 2 roky))? Vyměním leda duši (ta se mění na předku pěkně :-)) a nasadím řetěz, víc nepotřebuju. Prostě jsem pořídil bejka co se mi líbil a pořídil jsem ho. Nejsem žádnej profík, jízdu si užívám na jakém-koliv kole a na tomhle obzvlášt. Před pořízením jsem moc „fůlů“ nejezdil a s konkurenčníma značkama jsem to nijak extra neporovnával. Prostě jsem spokojenej biker a jezdím :-) Tak ať nám ty naše bajky slouží (bez ohledu na značku) .
Poraďte, co všechno vyzkoušet z Prophetem, aby přestal skřípat čep (teda na 90 procent je to čep) ložiska se zdají být OK (ale samořezjmě nemusí)
Jezdíte někdo CD s běžnou jednokorunkou..?
Jen tak :O)
Tak sem taky jednoho hodim. Nemenil bych za nic.
Tady jsem kdyztak zalozil Skupinu Cannondale fun cze na Facebooku, jsou tam fotky videa a muzete tam taky vkladat fotky svejch canonu a popripade se domluvit na srazu :) http://www.facebook.com/home.php#…
Uvazujem kupit Scalpel 3 ale neviem sa rozhodnut medzi velkostou M a L.
Mam 186 cm, dlhe nohy…doteraz som jazdil len HT – Trek8500, ram je L/49 cm,rozvor 110 cm – co mi zda ako maximum. Scalpel L ma rozvor 113,5 cm, M = 110,6 cm, preto viac sa mi pozdava ist do M-ka a vysku by som dohnal sedlovkou. Na bike forach ludia pisu, ze CD ma celkovo dlhsie ramy. Kedze
full som nikdy nejazdil, neviem co ten rozvor urobí s ovladatelnostou.
Diky za kazdu radu…
hm, pěkné téma :)
Pěkný kola, ale rozhodně ne žádná extratřída, prostě kvalitní značna za poměrně vysoký peníze v poměru cena/užitnej výkon/komponenty. Navíc ten punc exkluzivity je dávno pryč. Ale mám ho rád :-)
Ahoj kuci a holky. Nevíte někdo reálnou váhu tohoto stroje, samostatného rámu, popřípadě odkaz na váhy kol 2010? Díky
Na aukru visej za řekl bych silně přemrštěnou cenu pěkný Cannondale kliky
Tak se chci zeptat co si myslíte o té ceně, o reálné hmotnosti, no a nakonec jestli někdo umíte říct, když teď mám nejlehčí převod 22–32, tak jakej pastorek bych s tou 22 musel zařadit, aby byl převod stejnej jako po případným přechodu na 29–32.
Docela zajimave video, jako porovnani vlastnosti a konstrukce klasicke vidle a lefty… pro anglicky rozumici docela dobre popsano…
cannondale? to bude asi veľmi kvalitná značka však?ale tie vidlice sú nejaké pohaluzené vyhaluzené, vlastne aj tie rámy, Ja viem je to katastrofa vo svojích 25 rokoch som už staromódny :) ohýbacie rámy bez čapov a chromé vidlice sú asi pre modernejších ľudí
Cannondale je prostě nejlepší, každej na to postupem času příjde, někdo dříve a někdo později :)
přátelé, dá se sehnat nový/starý tlumič na Jekylla 2002? prdla mi totiž objímka, která tlumák drží v rámu. díky za reakce…
Nemáte někdo čirou náhodou takový to plastový vodítko lanka přesmykače pro jedno lanko, nacvákavící pod domeček středový osy? Bylo by to super!
s dovolením bych si dovolil přidat tohle video http://www.youtube.com/watch…
A je to tady , maajkee má zas roupy! :)
Specialized No.1
400
Ahoj, zdravím všechny. Právě jsem se zaregistroval.
A našel jsem i příslušný vlákno :-)
No zajímavá úroveň fóra
Pomoc! Pořídil jsem nový představec na Fatty (díky maajkee), ale nepasuje! Představec má průměr 38,1, ale krk Fatty 39,6! Kde je chyba? Nerozumím tomu, jak je to možný…
Čus,
nejsou někde fotky nějakých prototypů scalpela? viz např
http://www.youtube.com/watch… 1:34 a 1:36… vypadá to zajímavě :)
mozna hloupej dotaz, ale lze pouzit tlumic Fox RP3 do rámu Scalpel (2013)?
Moc hezkej retro zachovalej kousek Jekylla na cyklobazaru Uplně mám nutkání! :)
melancholie – cannondale volvo
Pokec o Cannondale Supersix / Supersix Evo. Máte, znáte, jak se vám líbí, jak se vám na nich jezdí?
Ten cernej se mi libi. Az na ten zvlastni posed:)
HandMade USA letos zkoncil. To bude pro jejich fanousky hodne velka rana :-D
pardon galerií :)
ten žlutej Jekyll je sice barvevně neobvyklej, ale fakt krásnej
hlavně když tu proti sobě stojí dva tábory : zapřísáhlí cannonisti a odpůrci . Je to celkem prča :-)
Fatty se dělala tuším max v 80 mm. „Redukce je třeba z 1 a 1/2“ na 1 a 1/8.
Model Rize, sice bez Lefty, má uživatel ydaho.
všechno rozebrat vyčistit a namazat…
nahoře už jeden takový canon je. stačí pozorně číst.
nevrže ti v čepu při šlapání?
jak chodí? nechceš změřit odtrh? :)
co jsem viděl 2 tak nic moc, jeden starý Headshock skoro bez servisu byl jakoby přidřený :)
a druhý zánovní: počáteční citlivost taky nic moc,
takže jako žehlička mi to nepřišlo. A navíc ten nízký zdvih :)
Jo to kvituju ................ ve „World“ spolku Cannonu už jsem a samozřejmě Lefty :o)
rozvor nemá s velikostí nic moc společnýho, na 186 určitě L, u menšího rámu by se ti už blbě stěloval posez.
parádní! už je tu lefty aby z toho byl cannon a je vymalovano :-)
rám 1,4 kg
Octalink ani náhodou,
měl sem přesně tyhle, dost problém s povolováním a povrzáváním, životnost osy není o nic lepší než u HT-2
a designově si moc nepomůžeš
Jo zajimavý videjko taky jsem ho už viděl,mohl si na to sednout ještě a hopsat :-D
Doufám. (:
Niner rules :o)
Teda jak se ti tohle povedlo :) Občas bejvá na ebay.com či ebay.de či ebay.co.uk něco, mrknu a kdyžtak mám účet, tak bych to vydražil.
To se ti podařilo ztratit? Já ho mám, ale v provozu, žádný postradatelný…
:-D no pamatuju si, nedávno si dal do našich biků a tam se uzavírali sázky na jak dlouho to máš. Faktto má 10,9kg? Bych možná čekal míň. Co chceš teďkom?
Myslíš Merida? :)
Cannondale NEBRAT!
no pokuds cekal debaty hodny komorniho intelektuala pak budes zklaman – nejen v tomhle vlakne :)
vadný představec, taky se mě dostal do ruky, nechal sem ho zvětšit na potřebný průměr
tezko rict jestli by se jen tak chlubili…
kdybys chtěl prodat rushe dej mi vědět:O)
ten je paradni
Spíš nostalgie, ne? ;)
Líbí a nemáme :oD
Co se Ti nezda ne posezu? Sedlovka FSA K-force s primym zamkem chycena uprostred lyzin sedla Specialized Rival SL. Sedlo vodorovne 4cm nad urovni rovnych riditek FSA K-force a k tomu standardni 100mm predstavec . Ja na tom nic zvlastniho nevidim :-)
Jako že budou delat Cannony někde v Číně? To se mi nechce moc věřit, máš nějaký odkaz?
no on to tu protlačuje pouze jeden :-) holt protikannonistu je presila, ale fakt to je sranda jak se ze sebe clovek muze udelat takovyho certika z krabicky :-) btw. psal jsem Ti mejla ohledně o. :-)
Díky.. já ho asi musim přemluvit do nějaký SIDy, ta Fatty i po repasi chodí jak když nechodí…
všecko bylo venku, kromě ložisek
Ne a nikdy nevrzalo.
teď de na servis až bude z5 změřim ti ho jinak podle mě ideální chrtí vidle :O)
rozvor (os-os)predsa rastie s velkostou ramu, TREK sa mi zdal obcas uz neobratny v zatackach…Ten Scalpel mozem mat za dobru cenu prave v L-ku
no to bych rád, jen ji chci financovat z prodeje té foxky tak musím ještě chvíli čekat :(
Dík
Já mam octalink na silničce, konkrétně DuraAce, tam je to v pohodě. Není to tak, že bych nějak reálně o těch klikách uvažoval, ale zaujalo mě to a tak chci nachytat nějaký informace… Kdybych teď měl vybrat nový kliky, tak bych vybíral mezi třemi: XT, XTR a Noir
V určitých věcech bych věřil, ale jen mi přije, že tu klasiku vidli neměli snad nafouklou, protože se nevracela a CN ano.
sem to povoloval z druhý strany, takže jsem to omylem utahoval a asi přetáh, je to naprasklé jen trošku ale nevím jestli to vydrží…tak se radši už po něčem sháním…snad by to dokázal i někdo vysoustružit…
To ne, bráchovi jsem sehnal optimo rám, ale nebylo to vodítko u toho. Nicméně jsem tam nabastlil jiný a chodí to v pohodě.
José Antonio Hermida – frajer No.1
+1
Dík, zalložil jsem kvůli tomu ze stresu nový vlákno, snad to neva…
jj ale vystřelil bych jen rám… zatim se snazim vychytat neco na ebayi :-D Jakmile neco klapne, ozvu se.
samo
Zda se mi hodne vepredu, ale mozna mas kratky stehna.
Hm, tak už jsem to našel. Takže další asijská masová *****. Kam ten svět spěje. :-(
ok, juknu na to . Dej pak nějak vědět, kdy budeš v Liberci a budeš mít čas, dáme lehkou vyjíždku, aspon projedeš Cannona a budeš se tu hádat taky :-D
já vím, že je to idální chrt,
tak jak to budeš mít a pokud si vzpomeneš tak to sem hoď.
tak to je jasný, že rozvor musí růst s velikostí.
Podívej se třeba sem:
no vzhledem k tomu, že mám todle za sebou, tak ti svěřím tajemství … prodej foxky stačit nebude – pokud nebudeš mít štěstí, tak si za Lefty dost připlatíš.
Takhle teď vypadá můj koník, ještě čekám na X.0 Redwin Red šaltr a řazení – po vánocích to tam bude :-)
XT ne
XTR, Noir, RF Deus bych ještě doporučil ty by tam sedli asi nejlíp
Podle mě určitě byli obě vvfouklé aby šli vidět odpory vidlic ;-)
Ty jsi fakt výmaz :D. Doufej, že to tu z Náplavní nečtou, by ti příště neprodali ani ty fejky…
Hele závistivej blbeček se spešlem :O)
TAK TOHLE JE OPRAVDU PODPASOVKA… nejaky odkaz? rad bych procetl:(
tento test poznam :-) presne rovnaky Scalpel je v akcii – model 2009. Rad by som poznal nazor aj dalsich majitelov Scalpelu..
a tobe nedovolej se tam ani podivat !
desatero :
Chovejme se slušně
Nepoužívejte vulgární slova, nenapadejte ostatní účastníky diskusí. To, že nesdílí váš názor ještě neznamená, že jsou hlupáci. Buďme tolerantní.
a jeste abych nezapomel Cannodaraa nebrat!
Podle me ti na M ku nebude s tvou vyskou ani 400mm sedlovka stacit
osobne mam 183cm mel sem starsi model Scalpela a o M ku bych vubec neuvazoval
Kdybys tušil… :)
Hele, nedostal jsi ty náhodou už jednou ban? Není ti to trapný když tě odněkud vyhoděj, tak se tam znova vtírat? :)
kubad – teoreticky : ak na M-ko ram dam sedlovku thomson 410 mm ponorenu 10 cm ktore ako minimum udava vyrobca, zostane mi rezerva 1,5 cm :-) pojdem pozriet ten L-kovy bike do kramu a hadam mi ho daju vyskusat..
netusil … machrujes a jsi jen papirovej cert a vis proc?
výmýšlíš :-)
mám Scalpela (starší model), měřím 185 cm a taky mám dlouhý nohy a Lko je akorát, není co řešit . Neumím si představit, jak bych se poskládal na Mko
Nevím, pověz mi to :).
jsi clovek ktery nema svuj vlastni nazor a vis proc?
Co ti ještě věštecká koule vyjevila? :D
nechas se lehce s manipulovat k obrazu jinemu uzivateli na BF
Říká člověk co jezdí na Spešlu? :D Radši uživateli BF, než mediální masírkou… A pořád se obávám, že jsi šeredně mimo ;-).
obavas se mylne ! protoze ty moje Jawbony foceni obič.mobilem a nazvat je fejkama pres display PC to by ti zavidel kazdy soudni znalec,.! to udela jen poslusna ovecka ostatnih tady na BF
ty fotíš očka obyč. mobilem? se pak nediv že vypadají ja fejky
:D
mobil je u me spotrebak to je vec co nemusim.
nene, on je fotí obič mobilem, to je zcela něco jiného než obyč mobil! :)
podle starého ne podle nového ano..)))
Člověk by ti to normálně i prozradil, ale když s tebou je takhle taková sranda :D.
cimpak se bavis?hi… me to pripada smesny co dokola pises.. tim se zase bavim ja..))
Kdo by to nepsal, když pokaždý nějak vtipně zareaguješ? :) Člověk ti pošle i video jako nápovědu a ty napíšeš, že neni k tématu :D.
Opakovaný vtip přestává být vtipem o)
RITMUS !
+1
SI ZABIL! :D
nebo vypichnul..o))
Oko? Když vidim pořád ty jednooký smajlíky…
co se ti nelibi na mojich jednookych smajliku !?
Vždyť nic, pro jednooký stačí i fejkový Óčka :).
a uz jsme zase nazacatku ..tak tobe uz neni pomoci..))
Akorát tys to pořád nepochopil :).
ty si dobrej pacient tady na BF
Zrovna od tebe to je spíš lichotka ;-).
mam na tu vec jiny nazor ..ale dobra :)
jasně Hrdino hehe xD xD xD
ted si zabil
A to ti prijde rozumne? 420mm sedlovka tesne nad ryskou?
K tomu mega dlouhy predstavec? Proc chces na takovehle mrse jezdit z meho pohledu nesmysl kdyz mezes v klidu volit vetsi ram.
o tak vysunutej sedlovke som realne neuvazoval, reagoval som len na to ci by vystacila :-) pojdem do toho L-ka…
proč chceš Mko? Já mám 187 cm a mám Rushe v Lku, a sedlovku mám těsně pod ryskou, asi budu muset stejně kvůli pocitu přikoupit delší.
Mám Rushe taky v Lku, na muji výšku 193 je to akorát, ale fakt je, že sedlovka je vysunutá dost ! :-) (rám je ale co se geometrie týče „protáhlejší“ než u obvyklých velikostí jiných značek). Jukni do tech. listů k jednotlivým modelům.
hm máš to super vymazlený, na jakou váhu ses dostal?
Hele moc se do mě neobouvej nebo adminoj přepošlu emaily od tebe abys dostal dalšího banána :O) jinak to že sis koupil kolo od meridy s nápisem spešl je jen a jen tvoje blbost :O)
a ja preposlu ze tady lidi nazivas blbeckama .. )) prvne si zamet pred svojim prahem! a meil mimo BF je soukroma vec… tak na co tady hrajes?
On ti posílal mail? Zveřejnit, zveřejnit, zveřejnit!! :)
Už jsem to sem někam dával třeba tady tohle : Od: ZdenekPha@seznam.cz
Předmět: vyjebu te
Datum: 6.10. 2011, 19:09
davej si pozor co tam pises zkurvysine profackuju te !!! ja jsem svetskej mrtvolo!!! davej pozor zkurvenej chrapoune!!!!! Alesove z Hradce to jsou moji pribuzny co Vedou AXOR MUSIC KLUB
Ty vole, tak to je dobrej blázen :/
A tenhle borec mě bude poučovat o desateru xD xD xD
tak treba si nekomu neco udelal to se nekdy i stava:)
Ty seš FAKE jinak dá se to dohledat velice snadno podle IP adresy jak tady na fóru tak na mejlu hehe :O)
PC-int co znej pisu pouziva 15 lidi a nekteri jsou i bikeri tak ja nevim co si komu co udelal?
já nic ale jak koukám tak sem píšeš z několika IP hehe :O)
ne jen ja rikal jsem ti 15 lidi
Najednou ti spojení Zdeněk a fejk nevoní? Zvláštní.
+1
Proč nevoní za tím že má fejky si stojím muhehee :O)
kurvahustokrutoprisny!
Však už jsi potřeboval otevřít oči. (:
jo tak zdenek mi taky psal.
Ale copak ti psal hezkýho ? :O)
takový peklo jako tobě mi teda nenapsal.. už nevím smázl jsem to.
Tak to vypadá, že Cannon ztratí jednu z věcí, která mě na něm přitahovala. Ta druhá věc je Lefty :)
MOJE REC, presne jsi to vystihl......
Tak porad to jsou hezka kola (i kdyz je to subjektivni – viz Volf), minimalne vypadaji jinac.
A ze ztrati Leftynu ? No ja nevim, prijde mi hodne slozita a v dnesni dobe uz prekonana.
proč by měli ztratit lefty :-) tos jen blbě pochopil co napsal
jj, mas pravdu.
Jak jsem čet tu jejich zprávu u „konsolidaci“, tak už bych si na lefty nevsadil ani zlámanou grešli. Dorel je investorská společnost, jejíž vedení nějaký kola vůbec nezajímají, důležitý je pro ně zisk na akcii. A zrovna lefty není určitě žádný komerční trhák. Já bych to viděl tak na 2 až 3 roky a budou veškerý cannony na normálních vidlích.
proc myslis ze je lefty prekonana?
O jiznich vlastnostech leftyny bych placal z vody (teda z internetu) . Mam kamarady v Aspire, jejich technici byli na skoleni, aby mohli poskytovat 100% servis. Kazdej z nich na to nadaval (zbytecne slozite, funkcne se nevyrovna FOXU) a vsichni kluci, co si ted brali sami pro sebe Canony, tam nacpali FOXE. Toz tak.
Jak rikam, nemam s ni praktickou zkusenost, ale v dobe, kdy je na trhu dostatek kvalitnich „standartnich“, na ktere mas dostatek nahradnich dilu a ktere si muzes servisovat sam, mi proste prijde prekonana.
psssst Lefty má střeva od Foxe, ale nikomu to neříkej :-)
takže ten zásadní rozdíl sou ložiskové dráhy a tam zase žádný problém se servisem není
ja myslel, ze od vinnetou
no oni to střídají, ale aktuálně je tam zase Fox
nevis ci byly vnitrnosti v problemovych Fattynach DLR?
Od Foxe :-) To vim naprosto jiste, protoze jsem problemy mel take a tu cartridge od Foxe jsem se dokonce pokousel sehnat.
Mám Rush 5 (2007) s Lefty Speed Bonded DLR2, 110 mm a tam prý cartridge vůbec není? Co je na tom pravdy? Pokud prý nelze utěsnit normálním postupem, pak se tam teprve dá dát jiný set s cartridgí – zdroj informací Štěrba. Je to tak?
těch verzí vidli je víc někde jsou komplet střeva Fox, někde je to jak píšeš, záleží na modlu vidlice
bejvavalo :) ja tam treba mam jeste manitou rok 2005 zdvih 140mm dvaktat jsem ji nechal pretesnovat asi to zpravilo trochu koudele :))))
používaly Fox, pak Manitou, teď zase Fox :-) ale jak u kterého modelu vidlice
Mimochodem, nemáte někdo odkaz na obrázek jak to vypadá a jak to funguje uvnitř Lefty? Předem díky.
zkus cannondale.com :) tam to je :)
mrkni tady sice je tam rozpad na díly , ale dá se to z toho pochopit
Díky.
No hlavně jestli se to na tom školení dobře naučili.Až budu nějakou repasku potřebovat,tak se na tebe obrátím :-)
Jinak praktickou zkušenost není problém získat,měl sis říct už dávno,já se taky rád chvilu sklouznu na RB…
Sem si říkal, že seš někde nemocnej. Protože dred o Canonu a Jonys nikde? :-)
Sem si říkal totéž o tobě:dred o Cannondalu a „Jonysu,kde jsi?!“ nikde…
hlavne je to konstrukcni zmetek, takze nikdy prekonana bejt ani nemuze, leda ze by nekdo vymyslel treba righty jednokorunku, to by byl jeste jinci level
sam jsi konstrucni zmetek !!! Cannony nesnasis to uz vsichni vime tak bez ty nesmysly beljt nekam jinam!!!!!!
vím o tvém odporu k této vidlici, ale vysvětli mě proč konstrukční zmetek?
je to chudak, kterymu kdyz se neco nelibi je to hned spatny … rozumnej argument od nej neuslysis :(
myslim ze jsme se o tom uz bavily, oproti normalni vidlici je osa (proto tam maj loziska ruznych velikosti), ale i noha namahana v krutu, coz u normalnich vidlic neni (nebo nemela by bejt a urcite neni v takovy mire). Resej to tim ze noha je pomerne tlusta, skoro bych si tipnul ze to bude podobnej rozmer jako mam vnitrni nohy na totemovy, ale ani u takovyho rozmeru nemuzou udelat takovej zdvih jako klasicky vidlice. Dalsi vec je nutnost valeckovych drah ktere u normalni vidle nejsou nutne. Proste mi prijde ze hosi od CD se drzeli hesla proc to delat jednoduse kdyz to jde slozite.
Taky u lefty si nejsem jistej jestli je tak predrazena jako vsechny ostatni komponenty, skoro bych rek ze na lefty moc CD nevydelava, protoze vyroba je radove slozitejsi nez u normalnich vidlic. V lefty nevidim jedinou vyhodu krome toho ze se nemusi vyndat kolo kdyz pichnes. Hmotnost maj opravdu dobrou (nechapu jak se na ni dostavaj, ale zrejme to dohanej pres hi-tech material)
to jsem od tebe cekal ..... myslim ze lefty ani nechteli delat s velkejma zdvihama..... torzne je tuha az az a cena odpovida zpracovani a technologii vyroby pro nasicnce je trochu drazsi ale to odpovida exkluzivite …
to ze se tobe nelibi neznamena ze je to konstrukcni zmetek… vsichni uz si precetli jak ji nenavidis tak uz se k ni nemusis dal vyjadrovat …
jen tak bokem, proč se teda dávno přestala dělat lefty ve větších zdvihách?
no davno v roce 2005 140mm a pak 130mm letos 135mm rozdil 10 nebo 5 mm je zanedbatelny …
otazka znela proc ;-)
co proc? v roce 2005 zdvih 140mm rok 2009 zdvih 135mm rozdil 5mm pred 4 lety zdvih o 5mm vyssi staci to takhle ?
Proc treba nemaj 203mm vidli na sjezd jako ostatni vyrobci, tvarej se ze ramy na DH delaj
a proc by ji meli mit proste lefty jsou do zdvihu 135 na urcitej druh jizdy pro vetsi zdvihy namontuji fox nebo manitou… myslim ze se netvarej proste je delaj i konstrukce lefty ma svy hranice jako vsechno
No prave lefty ma svoji hranici na tech 130mm, coz je pro me mrtva zalezitost.
A kdyz uz jsme u toho, dokazal by nekdo z CD funclubu zmerit pruzinovou charakteristiku ty lefty, at to konecne muzeme aspon teoreticky srovnat s ostatnima vidlema?
jasny pro tebe je to mrtva zalezitost a konstrukcni zmetek protoze nedelaji vyssi zdvih nez 130mm :)))))) myslim ze uz to staci :)))
pred casem jsem si hral s lefty v nejakym levnym editu(bylo to s manitou TPC) a odtrzeni mi prislo tak na urovni myho nixna co jsem tenkrat mel a ten mel kolem 5 až 5,5kg,za mě jedna z njecitlivejsich vidlic,ale zalezi na vnitrnostech,mam pocit ze kazda lefty je original:))
otazka znela kdy a kym, soudruhu ;-). je mi jasne, ze to vis opet naprosto presne, ale proc jde canon proti trendu zvysovani zdvihu. on ten zdvih ani nezachoval, on jej o 5mm snizil! ;-)
nevim voco ti presne jde ale cannondale logicky montuje vidlice podle pouziti xc a am zdvih od 110 do 135 drrive 140 mm na enduro model Moto – 160mm a dh kola 180– 200mm
jeden rok vynechal myslim 2008 lefty vidle to jsem se tak divil ale pro rok 2009 uz jsou tam zase modely od 110 – 135mm a pokud chces vyssi zdvih dvaji jedno nebo dvoukorunku
omluva nej zdvih lefty pro rok 2009 je 130mm
reknu ti, o co mi konkretne jde. mr.antik se te zeptal: jen tak bokem, proč se teda dávno přestala dělat lefty ve větších zdvihách? delas tu chytraka ohledne canonu, ale odpoved na tuto otazku jsi zatim nezvladl. akorat jsi potvrdil, ze uz nedelaji 140mm ale „jen“ 130mm :-))
zadny ho chytraka tu nedelam je rikam ze rozdil ve zdvihu jeden centimetr je nicotny …
Proc jej tedy snizovali? kdyz je tak nicotny, tak to mohli nechat jak bylo, ne?
to se musis zeptat jich … ja mam 140mm a je to bez problemu a rozhode ji nesetrim
o tvůj centimetr přece nejde, jde o to, že pokud je Lefta tak super vidle, tuhá a lehká, proč teda nedělaj FR/DH varianty se zdvihem 150mm a výš? O nic jiného nejde…
spíš mi přijde, že jak někdo napíše něco nelichotivého o CD nebo nedej bože o Prophetovi, tak se tu čertíš akorát ty.
P.S: mě je to jedno, pružení jde mimo mě ;-)
Zpátečníku :-)
ale houby zpatecnik. jen se mu povedlo dokonale vyladit souhru predni vidlice se zadni stavbou ;-).
jj to se mě povedlo taky :-)
cus co kuryr stavil se :)
Takhle sem na to nenahlížel. V tom případě můžu říct, že můj zimák ma taktéž dokonale sladěné odpružení :-)
protoze to asi nejde a nebo neni duvod vyvíjet lefty se zdvihem nad 140 pri konkurenci na trhu je to proste specificka tuha a lehka vidle … myslim ze kazdej muze ric svuj nazor a kazdy kolo ma sve + a – ale pokdu to jsou blaboly typu konstrukcni zmetek tak se muzu zmenit v certa
Nějakej důvod tam bejt musel, protože kdyby třeba udělali 110 – 150 (nebo 160) na propheta, tak by to byl mazec, ale asi je asi to tak, že prostě konstrukčně to asi má limity, co s týká zatížení.
***** chlapi!Dyť vy ty znalosti máte!
Zrovna tobě to snad je jasný,ne?!Prostě při 200mm by se to vohlo do luku,to každej víme.A udělat to tak,aby se to nevohlo,by znamenalo váhu kolem 4 kg,nebo možná použití kosmických materiálů=cena by se x-krát znásobila…
Lefty je prostě vidla pro XC.Na DH taky nebudeš poptávat vhodný véčkový brzdy…
Na druhou stranu:ukaž mi jiné výrobce kol,co si dělá i vlastní vidlice.Spešl…a dál?
„jen to vzit tak nějak po vojensky!!!“
dobře ty :)
Foes, Maverick, Scott a jeste by se nekdo nasel, ale nevim jestli by se u vetsiny nedalo uplatnit prislovy s tim svecem a kopytem
Jinak si myslim ze ty opravdu lehky feftyny uz z kosmickejch materialu jsou a na dalsi zvysovani zdvihu uz proste lepsi material neni vymyslenej.
K tomu prirovnani vecka vs. kotouce, u vecek nikdy nikdo netvrdil ze je to hi-tech reseni se samejma pozitvama, ale u lefty to tvrdi kazdej z funclubu.
Je to výborný řešení na XC :-)
Přesně jsi to trefil s těmi materiály:prostě současný stav vývoje techniky má své limity,za 50 let možná budou Lefty s 300mm i auta,co se řídí sama…
ona se přece nepřestala dělat, myslím, že jen 1 rok vynechali
jo prostě je jiná – nenazval bych to konstrukčním zmetkem, nesmíš zapomenout že ta vidlice vznikla v roce 1999 a srovnej to s tehdejší 28mm konkurencí :-)
funkčně nevidím žádný problém, pružení tlumení standard dokonce používají od jiných výrobcu.
vlastní chod v ložiskových drahách určitě taky není problém co se týká odporů tak chodu,torzní tuhost super.jinak výrobně nebuda Lefty zase tak šíleně drahá :-)
Pokud by nemela poradnou torzni tuhost, tak by nefungovala. Navic ma pouzity technologie jako sjezdovy vidle, to je dvoukorunka a pevna osa. Takze v tuhosti bych ji srovnaval treba s Rebou s Maxle osou.
Jinak vyroba bych rek ze bude nakladnejsi, 4 kruhovy futra vs 4 valeckovy loziska (linearni), 2 vnitrni nohy a vnejsi nohy kruhoveho prurezu s tim ze vnejsi muze bejt presnejsi odlitek vs po jedny vnitrni a vnejsi noze ctvercoveho prurezu s tim ze odlitek asi nehrozi. A asi narocnejsi design protoze v jedny noze musi bejt jak pruzeni tak tlumeni.
Do Lefty se tu míchat moc nebudu, zkoušel jsem ji jen jednou a to jen letmo, další testy Can. byly všechny bez Lefty.
Jen bych Lefty (ty 130–135mm) srovnával dnes s vidlicemi s pevnou osou, tedy Pike nebo nově více vidlic s 15mm osou.
Sám nic nehodnotím, v tomto případě nemám ani praxi, ani dostatečné znalosti o přesných vnitřnostech Lefty. Jen jsem viděl, že některý model používá RLC Foxácký tlumič, takže by po funční stránce tlumení neměl být problém.
Kdyby mel CD nejakej ekvivalent k QR15 tak bych nechtel videt co by to predni kolo delalo:-)
no kdyz se na to podivam z hlediska „pruznosti a pevnosti“ tak osa u klasicky vidlice se dimenzuje jako nosnik podeprenej na dvou koncich, letmo chycene kolo jako vetknutej nosnik s volnym koncem… pokud bych tu demonstroval vypocet a zadal stejny sily tak pro druhej pripad vyjde nosnik radove „vetsi“ a tim i tezsi.. to ze cannondale dokaze ten nosnik-osu udelat lehci nez konkurence je zpusobene tim ze pouzije drahe materialy a technologie – cnc obrobeny vykovek z duralu vs obyc odlitek z „levnejsi“ Al slitiny…
to same nohy, u klasicke vydlice se da rict ze pri tom kdy kolo jede po rovine nejsou nohy namahany vubec tak u lefty je uz i v tomhle pripade noha vidlice namahana ohybovym momentem od kola – tzn pri jakemkoliv dimenzovani je tam proti klasice jeden ohybovy moment navic + krut prenaseny pres ty valive drahy… tim automaticky vychazi silnejsi a tezsi konstrukcni reseni – pokud cannondale tohle dokaze lehci nez konkurence je to opet tim ze pouzije uhlikovej kompozit misto Al odlitku atd… je jasne ze pak musi lefty vyjit radove drazsi nez srovnatelna klasika… nebo obracene: pokud udelam klasickou vidlici s pouzitim kosmickejch materialu a technologii jako u lefty – bude bud lehci nebo pevnejsi…
je mi jasne ze tobe je tohle jasne:) a ze tohle „zvracene“ technicke reseni je to co dela image znacky, ze dokazou udelat to tak aby to fungovalo i u zcestneho konstrukcniho reseni…
ve svete je kupa premiovych znacek ktera postupuje u svych vyrobku podobne, nedelaji funkcne „nejlepsi“ vyrobky ale s netradicnim konstrukcnim resenim a nalezite drahe – napriklad v motocyklovem svete bimota – ta ma letmo jak predni tak zadni kolo u nekterych svych modelu…
S tou myšlenkou o lpění na „zvráceném“ technickém řešení a image souhlasím . Já to vidím stejně jako třeba Porsche – sporťák s motorem vzadu a náhonem na zadní kola je taky fyzikálně „zvrácená“ koncepce, přesto ji vychytali tak, že je přinejmenším srovnatelná s ostatníma a nyní již patří neodmyslitelně k image a tradici značky. Stejně tak si o lefty nemyslím, že je funkčně výrazně lepší ani horší než jiné srovnatelné vidlice, ale oceňuji originalitu řešení a hlavně Lefty(Headshok) mi ke Cannonovi patří stejně jako ten vzadu uloženej boxer k Porsche. Cenu neřeším, ta je podle mě celkem slušně kompenzovaná vysokou životností (viz můj příspěvek výše). Osobně jako největší nevýhodou vidím přepravu v autě, protože se nedá snadno vyndat přední kolo :-D
U klasické vidlice máš na okrajích něco mezi kloubem a vetknutím. U Lefty to musí být vetknutí. Stačí jít na větší průměry a správné materiály a funguje to. Ale tobě to asi vysvětlovat nemusím. Mě se na Lefty líbí nejvíc ta její zvrácenost, prostě tam polovina chybí. Imoje přítelkyně, která je naprosto nedotčená jakýmkoliv technickým vzděláním mi vždycky říká, že to není dobré, že to není v pořádku, že to není správné řešení :)
Hele,nepozapoměl jsi v tom laufu výpočtů,že Lefty nemá druhou nohu a tudíž tam získává ve váze určitej náskok,kterej sice potenčí tím,co píšeš(robustnější konstrukce),ale i tak to stačí?
Co se týká té osy,tak máš recht,třeba můj je z titanu :-)
Tvůj ......co ? ! :-)
osák ?
Nene. Prostě Ten jeho. (Tady je eště pikantní, že jeho partnerka nedávno dostala od Julínka zadarmo kus titanu, jako že do kyčle. A vida, kde ten titan nakonec skončil – on si HO prostě tím VZP titanem vyztužil :-)
zkus si prelouskat tohle snad pochopis http://www.cannondale.com/…/09/why.html
Hele, nic proti lefty, ale argumentovat reklamním „prospektem“ od výrobce…
jako prospekt mi to teda neprijde ale pokud neco nekdo nazyva konstrukcnim zmetkem asi jen proto ze k danemu vyrobku ma odpor na zaklade mylnych infomaci tak je lepsi mu ukazat infomace treba pochopi smysl konkretne lefty
tohle je hodne dobra prace marketingu, hosi od CD vyrobi dokonalou kluznou plochu a dokonalej valecek, zatim co ostatni vyrobci nedokazi vyrobit 2 dokonale kluzky plochy, navic jim v tom obrazku chybi olejovy film vs. vazelina.
Je dobre ze si to sem dal, chvili sem uvazoval, ze sem na to poslu odkaz sam.
No, aby to bylo jako na obrázku, to abych na futra a nohy svý foxky aplikoval smirek:-)
no tak to ze odpor valivyho loziska je jinde nez u treciho je celkem jasny, tam asi neni cannonu co zazlivat, oboje ma ale sve vyhody i nevyhody, kulickova vedeni maji i nektere „superdrahe“ vidlice na motorky, ale ono to mensi treni vzdy nemusi bejt takova vyhoda aby to prebilo nevyhody…
Popiš to klidně blíž, ty nevýhody…
:-DD
Máš vše xtr tak to nemíchej a dej tam i kliky xtr čistá sada vždy vypadá na kole nejlíp :O)
z obou vidlic mel vykuchane tlumeni, cili slo jen o to jak chodi nohy v pouzdrech, v zakladu mel ten test poukazat na to, pri bocnik silach na klasickou vidlici dochazi ke zkrouceni a vidle se v pouzdrech zasekne a nepruzi, kdezto u lefty k tomu nedochazi… ale to je jasne dane mechanikou kruhovych pouzder u klasiky X jehlickovych lozisek ve ctvercovem prurezu u lefty… zjednodusene receno…
Jako jo, já bych je tam dal a kdyby, tak zrovna i pedály, to by bylo myslím úplně parádní… Musím hodně jezdit abych brzo ojel to, co tam mám, bo je mi toho líto a prodávat už to taky nemá cenu. Pak už jen našetřit těch devět litrů a hned bude čtvrt kila dole:-)
aha, aha.. zajímavé.
No lefty asi-určitě bude lepší vidla, ale taky stojí několikanásobně víc:(
nevěř ofiko cenám v čr.
A asi bych ty XTR zrovna vzal ve 180, výšku na to snad mám, třeba by mi to prospělo…
zkusils opravdu vsechno? jestli neco vrze pri slapani, tak bych to nehledal v cepech, ale zadni upinak, dotazeni kazety, vyplet…
Tak mi to nedalo a zmeril jsem odtrh na sve Fatty Ultra DLR a myslim, ze vysledek 7kg neni spatny. Fattyna je zatim nejcitlivejsi vidle jakou jsem kdy mel.
Tady :)
Má k tomu i komplet Lefty, akorát se špatnou patronou, dobrou patronu mám ale já doma :)
no o víkendu udělám ještě jednu kompletní analýzu. Mimochodem, jak poznám, že jsou ložiska špatná? Točí se dobře, ale je citit téměř neznatelná vůle v zadní stavbě…
idealni bude kdyz to hodis do nejakyho proverenyho servisu jelikoz nejsi z Prahy moc neporadim ja to vozim do Bike Live hlavne vuli lefty a max spokojenost menili me i loziska v cepu a bez problemu cena v radu stovek
Tak jo, dáme tomu ještě jednu šanci :-)
nechci bejt strašák, ale ten samej problém jsem měl u propheta taky, a půl roku jsem z toho byl na šlupky. Finále je, že to bylo snad 4* v servisu a do dneška vlastně nevím , co s tím kolem bylo. A to byla 3* rozborka celého kola včetně čepů, sedlovka, vystříknutí rámů. Podívej se i na výplet, to by taky mohlo bejt, páč to začalo od doby, co mi měnili dráty. Pak se to nějak ztratilo. Je pravda, že tam občas něco skřípne, ale už jsem apatickej :-).
Jinak po třech letech ježdění na prophetu musím upřímně konstatovat, že už bych do něj znovu asi nešel. Samo je to vzhledově mooc pěkný kolo a třeba v horácha a v hustým terénu, což jezdím nejvíc, je to příjemná žehlička, ale celkově je dost línej, a geometrií a obratností manévrovat třeba za gary fisherem hifi, kterýho jezdí kámoš, dost zaostává. Asi už bych dneska zvolil menší zdvih a většího švihaře, ale to je halt vývoj…
A propo, bylo by docela zajímavý o tom face to face pokecat a třeba i společně dát PROPHET TRIP. CO VY OSTATNÍ PROPHETI NA TO? Jsem sice z ústí, ale co se týče kola mám celkem slušnej akční radius a v třetí vejkend v červnu se chystám na s kámošema na beskydy..
No já bych to kolo taky nechtěl, jen musim poslouchat to skřípání tak se to snažim opravit :-)
mal som Jekylla, ta vidla mala zdvih 8 cm a bezne chodila na 7,5 cm… teraz mam FOX-ku, zdvih 100 a bezne chodi na 7,5 cm.
O tu vidlicu som sa pravidelne staral a chodila perfektne, vlastna skusenost.
parádaní, ukaž tu Six13 , ta by mě zajímala :-)
jezdime :-)
neměl jsi puvodně stribrnej ram ?
L ti sedne jak prdel na hrnec.
Na M-ko zapomen
Krasavec, ta zelená s bílou je čupr …
co takhle zelený ESI gripy ? :-)
trosku mimo, ale zeptam se… kdepak jsi posefoval tu bilou nábu?:) by se mi šikla k rámu…
teda jak na těch normálních vidlicích může někdo jezdit :-)
přesně tak, sem si jednoho zase pořídil tak musím zase hájit značku :D
Že si nedáš pokoj :D
A ty jako máš cannondale jóóóóóóóóó ????? :oD
vítej :-) Na to si musíš zvyknout, naučit se blokovat nebo odejít..
Mno tak jako tak by potřebovali lepší testovací jezdce :oD
já mám na rámu z 2011 made in TAIWAN:)
S odpovidajicimi pouzdry asi pujde, lepsi, ale bude RP23 nebo novy CTD.
:)
Líbí, nemám, ale když si někdy budu chtít pořídit silničku, tak nic jinýho nechci :-)
Jsem v zahranici a v notebooku mam jenom tyhle dva kousky, ale hodim to sem hned jak se dostanu domu. Mozna bych si mohl take nejake hodit do profilu :-)
Radost pohledět… :)
Ještě jedna otázka, jak dlouhý máš sloupek vidlice..?
čteš mi myšlenky? :) Jen jsem je nikdy neměl v ruce, rád bych si je napřed vyzkoušel. Ale jinak nad nimi docela vážně uvažuji, ta barva by mohla ladit. A navíc ty originál cannondale mají dost ostré hrany.
To jsou komplet zapletený kola Mavic Crossmax ST 2010 (MOC 15900)
:-D,TJK by pak mohl upnout germanku a taky zkusit co dělá xD
Vždycky hladíš tu holku, kterou máš doma…;) k tomu můžeš hladit třeba i sousedovu, ale tu svojí musíš…:D
Vidíš voe né, má logo v profilovce přece! :)
to bude tím že od 2010 jsou všechny TAIWAN :O(
Raději než jiné značky nabízející třeba podobnou kvalitu za lepší peníz? Nebo raději než renomovanější značky, třeba italské klasiky? V čem tkví kouzlo značky Cannondale na silnici?
cca 24,5 cm – by oko, nemám teď po ruce moc vhodné měřidlo ;)
jj ja myslel ze jsi ji koupil nekde samostatne..
verim ze kilo na tom bude tuhostne uplne stejne jako kterakoli jina klasicka vidlice…
:O)
Nevím v čem to je, ale jiný se mi nelíbí… Snesl bych i jinej Cannondale model, klidně i nějakej CAAD, ale Supersix se mi líbí nejvíc, řekl bych že pojede slušně, tak proč ne?
Děkuji, to mi stačí.. :)
to rozpleť a buď nastříkej, nebo komax, nic složitého
zkus is jak se ti bude chovat germanka pod brzdou jak Vbrake tak kotouč hehe :O)
Nebo to ani nerozplítej a rovnou to vezmi bílým sprejem i s dráty a ráfkem jak tu bylo nedávno na jednom kole vidět:-)
to nemusim zkouset, proste to nasadim a budu jezdit a uvidim :-D lefty bych tam bez nakyho velkyho kuchani nedostal, tak jsem nemel jinou volbu :-D
no tak ty ses hustej lolátor:)))))) naloz sem link na takovyhle vytuneny kolo a spadnu ze zidle
ještě jde o to jakou germanku bereš klasiku nebo tu parodii s tlumičem ??? jinak co se lefty týče těžko vymejšlet něco lepšího :O)
Lefty je pro socky z Hradce.
Chtělo by to righty, aby to mohla vozit i šlechta z Prahy :-)
no proti gustu… nechci urazet, ale fujtajxl
tak to stačí dát lefty obráceně a je to :D
Moje to není, ani s tím nemám nic společnýho, takže v pohodě:-)
ja to myslel tak, abych nenakrknul pana majitele, kdyby si to cetl…
několik kusů righty existuje (i s otočenejma návařkama ) spíš bych ale chtěl vidět kde na to budeš schánět brzdu…
Tak ty co jsem zatim videl pouzivaly normal brzdu, akorat dost podivne namontovanou.
pokud ma klasicky banjo tak by mela jit otocit vzhuru nohama a pak asi adapterem,,, ale je to bastleni o nicem…
jj bylo tam otoceny banjo a byla namontovana temer horizontalne v rovine PM uchytu. Vypadalo to divne.
no tak righty vznike po přetočení řidítek ne? :-)
samo ze tu parodii s tlumicem :-D
a celé kolo už sem romachain postl :-)
tak snad aspoň v carbecu xD xD xD to zase budou parodie na kola na tebe s kubáncem se těším xD
:-DDD
Tak tak, s komaxitem se dá tunit docela solidně, jen o nějaké gramařině nemůže být řeč…:D
on v zakladne nic o tom ze klasicka vidlice je spatna a nefunguje nic nerikal, nehlede na to ze jasne rekl, ze v praxi takoveto obrovske zatizeni na vidlici nepusobi, prehanel to prave pro nazornou demonstaraci vyhod jejich konstrukce, kde jo to naprosto bez debat z konstrukcniho hlediska jasne… takze bych to vubec nevytrhoval z kontextu
jakýhopak ? :O)
já snad rozuměl tomu co říkal.
Co se konstrukce týče, tak mi to bylo taky jasné ještě před otevřením odkazu.
Ale vidět to na vlastní oči bylo velmi působivé :-)
pssst to je tajemství :D
A já myslel, že mluvíš o maajkeem…:) nebo fakt máš zase nějakou kulhavou mrchu?:)
:D nemám
On má s Fatty :O)
Fatty je taky chromá…:P
Hehe, ta jeho Fatty je fakt chromá:-D prodal mu to děsnej parchant…
hehe možná přiletí Lefty :D
Jsi Bad Boy?
no možná ho vytvořím :D
grrrr, ještě budu koukám litovat…
Krása! Na mě teď doma kouká tohle. Lepší fotky až to umeju. :)
29–32z je podobné ako 22–24z
Pěkné pěkné, tož teď jsem rád že ji mám :)
Aha, tak to jo :-)
Tohle mě opravdu rozesmálo. Pamatuju když sis ho koupil s fatty říkal jsi, že je to konečná. Pak přišla lefty a pochopitelné úpravy. Těď prodáváš :D.
Co bude dál??
Full? 29"? :D
…
Pokud sedí rozměry, lze použít cokoliv ne?
Oldskůl ;) minulej týden jsem lepil nálepku zespod na scalpela a akorát na mě vykouklo „made in china“ .D
krasavec :) ta lefty je fakt úžasná :) musím ji mít!
Díky, to by mi asi nestačilo…
Kdyby chtěl někdo rozšířit nebo si založit novou stáj: http://www.cyklobazar.cz/…-2006-vel-m/ :-)
Fajn by bola kombinácia všetkého – 29" full od cannondale :)
jenže jakej to bude mít chod ? pokud vím tak u tlumiče je několik interních nastavení který bez rozebrání nejdou změnit ne ?
Jen by ni mohli nějak upgradovat tu harmoniku alá Jawa… To je snad jediná věc, která se mi na Lefty nelíbí.
Ak chceš prejsť na dvojplacku a potrebuješ ľahšie prevody, mne sa osvedčila kombinácia prevodník 38/24 a kazeta 11–34
škoda, že to není eLko, jinak bych ho snad vzal :)
No toť otázka :/ V tovární verzi jsem RP3 na Scalpelu nenašel (RP23/RP2/RPL jo… – různý ročníky)
asi nic není nemožné, ale každopádně ta harmonika ložiskům dost pomáhá.
Paulissen ji nevozí a ten čtyřhran vypadá divně.
no tak ted nevim, zda pripadne do scalpela koupit novej tlumič, nebo pouzit RP3… :-D
ale je to funkční :) aspoň se nestane to co ve vedlejším threadu na té rebě s ošoupanýma nohama. No a paulissen si to asi může dovolit :) ten dostane vidli určitě okamžitě novou
To sme dva :O)
Ta barva je vyloženě odpudivá. Nápadně připomíná barvu ranní nadílky po nadměrně kalbě :-D
Tahle barva se buď líbí nebo odpuzuje, nic mezi. Tak jsi holt druhá skupina, no :-)
Nejlepší je ta hláška s tvoji mámou))) seš vyloženě marketingová specialistka)))
A kvůli tomu jsi se zaregistroval? :-) Kdyby si se tu chvilku pohyboval, tak víš, že mě tu pár lidí zná, takže lhát bych si jen tak nedovolila ;-)
To je maminka? :)
ju
Tak to je fajn maminka :)
to já vím :-)
Máš zájem, tak hledáš info o majiteli přes google? :)
Že je to konečná jsem rozhodně nepsal, protože se znám :) Psal jsem že minimálně sezónu mi vydrží, což mi nikdo nevěřil a sezónu mi vydržel :)
Jinak ho nepotřebuju nutně prodat, až se někdo ozve, tak se ozve.
Mám tu teď rozdělanýho Cuba XMS a teď jsem sehnal rám Kona Smoke, takže budu stavět ještě pevnou ocelovou 29ku :)
No a kdyby se Cannon prodal, tak bych docela rád Rushe, potom co jsem navštívil Rychleby, tak jsem si řekl, že tam budu jezdit častěji a že by to zkrátka chtělo nějakýho toho fulla, no a na hradec bych si nechal tu Konu :)
Ale nějak se mi to tady kupí, takže je potřeba probrat řady :)
Chlapíci z Cannondejlu prováděli nezávislý test.
Porovnávali běžnou tradiční vidlici s naší superbáječnou Cannondale Lefty fork.
Jak to asi dopadlo? :D
Jak je to velký? Zkus prosím odhadnout, jestli by to páslo 170cm vysoké holce, která má raději delší posez.
tohle byl muj prvni Cannondale :)
a na to s přišel jak že to testovali kluci od Cannondale?
a jak to dopadlo snad vidíš ne?
ne tohle je 180+
Ten vousáč je Larry Westney.Product marketing manager,Cannondale.Jak vidno z videa
A jak to dopadlo?Samozřejmě výborně.Jen tu klasickou vidlici měli trochu namazat(drhla).Ale ne kalafunou.:D
Larry se snaží,ale Horst Fuchs je nejlepšííííí! :D
Díky. Takže Lko. No já bych pro ni nejraději nějakej starší kousek v Mku. Před týdnem mě naštvalo, že jsem nestihl koupit jeden krásnej kousek na cyklobazaru…
:D
myslel sem to jinak není to test, ale marketingové video
Je to přesně 18,7" 615mm dlouhý, na 170cm by to bylo asi fakt velký. I když ženský maj většinou delší nohy při stejný výšce jako chlapi.
Jinak možná za nějakej čas bude na prodej maželčin Cannon, je to Furio v eMku s fatty 80mm. starší XT hazka, LX řazení, Deore brzdy, záplety DT swiss 370 + nějaký dt swiss ráfky, teď přesně nevim.
Myslíš toho černýho s modrou vidlicí? :-) Škoda že už k němu asi nemáš tu původní leftynu, že?
ee, je černej s černou fatty, na tyhlety starý rámy opravdu líp seděj fatty, navíc ta hmotnost fatty, to je nádhera :)
je to ten vlevo :)
Aha, tys tu vidli lakoval? No ale já stejně preferuji lefty, i když přítelkyni se moc nelíbí… Až bude na prodej, tak se určitě ozvi :-)
ne ne, ta modrá od tebe šla do světa a přišla tahle černá :)
Manželce se Lefty taky nelíbí a 80mm fatty je na to její ježdění je až až :)
Tak to zní dobře. Ta černá je stejná jak na rámu? Není tam nějakej jinej odstín? A v jakým je stavu? Ta modrá byla jak nová… Ta moja teď jezdí 80 mm Recona a stačí jí to…
Měl by to být stejnej odstín, chodí defakto jako ta tvoje, nikde není nijak podřená.
Tak to je fakt super že se ti to tak podařilo doladit. To kolo je pěkný, černá by se Saše mohla líbit. Absolutně to nespěchá, ona nový kolo nechce :-)
Proč to Furio vlastně není ve tvých kolech tady na fóru, aby ho mohl každej obdivovat?
Nevim, nějak jsem se nedohrabal nikdy k tomu ho vyfotit a není moje :)
…
?
To je ale škoda, měl bys to napravit! Že není tvoje přece nevadí, taky tady mám přítelkyně kola…
nemůžu si moct ale na ht ta fatty prostě patří! :)
Tak jako zrovna tak tam patří i Lefty, HT se s Lefty taky normálně prodávaly a prodávaj. Jinak osobně se mi to s Fatty taky líbí malinko víc, ale pro Lefty hovoří vyšší zdvih, pevná osa a vyšší cool faktor :D
Hlavně ten cool faktor, já už bych nic jinýho nechtěl :-)
hlavně že je to cool.. ale servis je jinak na pikaču :)
tak jasně.. vozím to jen proto, že je to cool. jinak je to napikaču
hlavně že je to cool.. ale servis je jinak na pikaču :)
3× na pikaču, to bude asi fakt zlý :-))
na pikaču je hlavně editace příspěvku tady na bf :)
jo, to by se mělo rovnou zrušit ;-)
Servis si nechávám dělat, je to dražší, ale vyplatí se to. Samozřejmě nejen kvůli cool faktoru. Mě ta vidle naprosto skvěle vyhovuje hlavně funkčně! A to samozřejmě není první vidle, kterou jsem jezdil :-) Mám celkem široký srovnání…
já na servis nemám a ani jim moc nevěřím tak s pomocí internetu si vidli servisuji sám (zatím na to mám čas i chuť).
By mě zajímalo srovnání s rebou a epiconem.
Vozil jsem dlouhodobě Epicona TT a Recona. Lefty je mnohem tužší a líp využívá svůj zdvih.
přesně tak, vozil jsem 4 roky epicona TT. Lefty není tolik progresivní a ani není vůbec náchylná na zašpinění kluzáků.
Epicon je progresivní?? To jsem si myslel o rebě. S epiconem se momentálně nějak nemůžu domluvit na vhodném tlaku. Aby to při mých 73kg nějak rozumně zobalo při normální jízdě v sedle a zároveň aby to při jízdě z kopce nebylo pořád zanořené.
no tak asi jsem to nenapsal přesně… prostě lefty líp využívá zdvih :D
Jo jo, hlavně ta tuhost, ta je znát hodně, rozdíl když jsem přešel z fatty byl dost markantní.
Ale to tvé Lko na mě bude asi velké ne? Mám tak 174cm, jezdím teď toho supa co je na bazaru, velikost 19" a 11cm představec.
jo bude velké
To si nemyslím, koukal jsi se mu na toho bajka do profilu?
Na tom 19" superioru má sedlovku vysunutou celkem dost. Já mám třeba hodně krátké nohy, on je může mít hodně dlouhé.
Je to přeci jen 18.7", není to tak velkej rám. Dřív bylo eLko u cannona vyšší než je dnes.
Dle toho SUPa co máš v profilu, by ti to velký myslím nebylo.
Uvidím jak pochodím o víkendu se silničkou. Lefty by jsem chtěl zkusit.
je to možné, ale moc se mě to nezdá
Ono dle výšky velikost rámu prostě vybrat nejde. Podívej se třeba noxe159, ten nemá ani 190cm a vozí anthema v 22" a ještě má sedlovku až do nebes :)
Vzdálenost vrch sedla – střed mám 76 cm a vzdálenost střed sedla – řidítka taky zhruba 76.
Tak byl jsem to změřit.
vrch sedla – střed mám 73,5 cm
střed sedla – střed řidítek 75 cm (9cm představec)
ještě bych porovnal stand over, ať nemáš kule na horní rámové trubce.
Když mě píchá sedlo do zad a nad kolem stojím, tak u supa mám zhruba 8cm mezeru. Ta trubka je v tom místě od země 76cm. Jinak bavím se o tom co je na bazaru a ne v profilu. Ikdyž to je asi jedno, když jsem říkal míry které prostě vozím.
Nedávno sem viděl srovnání jak se kroutí Lefty 140mm a 120mm Fox bez pevné osy. A ten rozdíl je fakt brutální, Lefty se skoro ani nehne, spíš se kroutil jen výplet. Fox byl sice na horším výpletu, ale i tak bylo okem vidět jak se celá ta vidle kroutí. Škoda že nemám srovnání i s nějakou 15mm osou :/ A citlivost je podle mě taky daleko lepší díky těm jehlovým ložiskům. Přece jen futra v klasické kluzné vidlici mají takový trhanější pohyb. Lefty vypadá divně, ale kdybych na to měl, tak bych o ní vážně uvažoval.
tak si kup Moto :) tam jsou taky jehlový ložiska (vlastně jsou to 2 lefty vedele sebe :D
tuhost lefty je +/- srovnatelná jak třeba Reba s 20mm pevnou osou
Když se zadaří, tak to ani nemusí být tak drahá vidlice…
Čekal jsem, jestli to tom začnou hrát Maxim Turbolenc a ono to prostě jen skončilo. U mě zklamání. (:
co mas proti Prophetu ?!!
Je to hrozna mr*ka:-)
Koukam, ze se tu nic nezmenilo.
tvuj tata ji mel hodit mame na bricho a mohl bejt klid :(
Fakt ti je třicet?
1*
hehe :D
hoj cannondejlisti, v praci nuda tak me napadlo zalozit tenhle topic… podelit se mezi sebou o vase nazory a pokecat o kolech a o znacce jako takove.. co si myslite o lefty, o kvalite ramu atd… jaky kdo mate kola, jaky modeli jste kdo vyzkouseli..... ja osobne pred 3 rokama starickej jekyll s fatty, rok pote prvni jekyll s lefty (strasne znicenej ale za par korun, tak jsem si s nim pohral:). pred rokem ten samej jekyll s lefty i stejnou barvou, ale byl z nemecka po nejakym pravnikovi a byl uplne novej… mno a v unoru jsem poridil rushe. Ze svy vlastni zkusenosti jekyll je jekyll..
mno ja mam Prophet 800 rok 2005 amerikanska verze komplet prestaven firmou KUBAD :) …
S lefty až teď spokojenost pac už neteče a servis Bike Live a servisni mág Boubín je toho příčinou:)… její přednosti jsou jasny váha torzní tuhost ..
Ram je perfektní tenkostěny dural s hlazenymi sváry to je vizitka Cannondale u me osmistovky je uprava cerna se zalakovanymi nápisy proste Prophet :)
Celkově max spokojenost …
Ja mam od podzimu RUSHe a jsem s nim nadmiru spokojenej. Predtim jsem mel asi 6 let GT i-Drive a bylo vyborny, nicmene novej cannon je uplne bozi – beru, ze technickej vyvoj jde furt dopredu, ale i tak byl prechod brutalni (k lepsimu :-) ).
asi trochu placebo efekt, ale proti gustu…
dost mozna jo, nicmene takrka 3kg na vaze dolu, propedal a foxka jsou celkem dost znatelne (to je ten vyvoj). Tuhost klik a ramu uz muze byt placebo :-)
tak ten je luxusní!!!!!!!!!!!!!!!! nepremyslel jsi o lefty?
no to vis ze jo, ale uz jsem na ni nemel – treba casem… Nicmene s FOXkou obrovska spokojenost, chvilku jsem si ji ladil na svou jizdu a ted je to fakt parada.
krása, není ten tlumič opačně?
podle ostatních obrázků je na rushi obráceně, než se dává normálně
No kdyby byly i odkazy,hned by se hlasovalo líp!:-)
nooo už to zdaleka není co to bylo :-(
Cannondale byl můj sen teď ho mám a jen tak bych asi neměnil :O)
všechno praskne :-)
tak dej pozor at to nejsi ty :)))))
mě se pýcha netýká, nemám být na co pyšný ;-)
super barvy kamo!!!
Ty tvoji vypadaj taky parádně :O)
koukam behem 15 minut nez jsem se dostal domu jak tady pribylo prispevku… hodim sem fotky tech 3 jekyllu a toho rushe co ted mam… rushe jsem mel roupy prodat, byl i na aukru od koruny ale kupec co prijel, tak mu nesedla velikost, takze mi zustal A JSEM RAD! zatim nejhezci kolo co jsem mel, akorat to pohodli u jekyllu bylo nekde jinde mno… za toho propheta se omlouvam ale kdyz jsem daval to hlasovani, tak bylo jen omezeny pocet polozek, tak uz se nevesel… tady davam tri jekylly postupne jak jsem je mel za sebou
tady je rushik..... ladujte sem taky fotecky:)
Taky peknej:) Vzdycky pri prilezitosti takovychto debat, si na toto foto vzpomenu.
OMG!!!:) tak tohle jste me zrovna nepotesili:)
Moc jim to pánům nejde. Žeby prostata? :-)
To uz konci, napred paprskem moči tu plechovku rozrizli:)
jo tak na tenhle inzerát jsem myslím taky odepisoval :) ale bylo to na mě tehdá dost…
Zdar můžu vědět proč mu nesedla velikost protože mám 180cm a jsem na rozhraní vel.M a L
pan mel tak 190 a pry se na tom necejtí… mno spis bylo videt, ze se chce vykroutit. Sem nijak moc nepremlouval, sem rad, ze mi nakonec zustal… potreboval jsem kacky, ale uz sem neco poshanel, tak mam aspon na cem jezdit.. asi tak bych to pojal:)
přidám foto mého prvního Cannona – viz. Pebe všechno praskne :-(
Zapoměl si dodat foto toho za kterýho ti ho v reklamačce vyměnily :O)
coze to jis se nikdy nepochlubil :)) co jsi snim provadel ?
jako já to nepřeju nikomu, aby nedošlo k mýlce, tohle asi mrzelo
Tenhle typ vidím prvně v životě. Nějaká skládačka? :-D
né seriovka – karbonový Cannondale Raven 3000
vyrabělo se to tuším 1999–2002 – hodně praskaly ve výrobě je nahradil model Jekyll
Hezký ráfky, hodily by se Hanzovi na santu (barevně)…
dobry lowrider
taky mi doma nějaký ten Cannon stojí :-)
sem jsem si splnil, praskat snad nic nebude ..
v obrázcích obě moje kočičky ..
by me zajimalo, japak pohodli na scalpelovi? neni moc tvrdej? pro me byl prechod z jekylla na rushe dost drastickej… jekyll-houpací křesílko, rush-o polovinu mensi pohodlicko, ale zase fakt „jede“…
A neni to spis zpusobene tlumicem?
Tlumičem to také být může, ale je to i poměrně jinak umístěným hlavním čepem. Jekyll je typický houpavý jednočep s nížším pedalkickem a Rush jednočep s více vepředu a hodně vysoko umístěným čepem s hodně velkým pedalkickem.
Já bych to nazval z bláta do louže :-)
ja mam Propheta coz je prakticky stejny ulozeni zadni stavby a zadnej hodne velkej pedalkick nepocituji vse je o nastaveni tlumice puvodni co tam byl byl manitou radium R ten se dal nastavit jen ve dvou urovnich celkovej tlak a odskok ted tam mam fox DHX 5.1 air tam si to ladis pres pretlakovou nadobku a propedal rozdil je obrovskej …
Ze ho nepocitujes neznamena, ze tam neni:) Tak jak je cep ulozeny proste musi byt vetsi pedalkick, nez pri cepu umistenem vzadu a co nejbliz stredu slapani.
Myslim ze jeden se bavi o voze a druhej o koze. Tlumicem se da ovlivnit progresivita a citlivost zadni stavby (citlivost muze tlumic maximalne zhorsit, ne zlepsit), ale tahani zadni stavby za retez nemuze ovlivnit, teda muze, ale to uz by asi nefungoval jako tlumic odruzeni, ale spis jako lock zadni stavby
To že pedalkick nepociťuješ neznamená že tam není, je tam a velkej. Takže buď rád, že ti to nevadí. Jsou tací, co si nevšimnou ani velkého pedalkicku a tací, co registrují i mnohem menší. Osobně bych na kole s tak velkým pedalkickem jezdit vůbec nemohl (a konkrétně Propheat jsem projížděl i v praxi).
Jinak tu nechci rušit váš pokec o Cannonéch (takže se dál nebudu vyjadřovat), za sebe jen můžu říct, že Prophet je z mojeho pohledu jeden z nejhorších rámů daného zdvihu, co jsem kdy jel, kombinace jednočep s tímto umístěním čepu udělá prostě svoje a žádný sebelebší tlumič to nezachrání.
ok, pedalkick tam je, ale zase je na tom jednoduchá údržba, citlivost myslím taky nebude špatná, ale teď se zeptám jinak, kdyby to bylo tak špatné tak proč tento systém uložení používa Cannondale u svých kol už přes 8 let (možná 10?) stále používá? jestli jde o patenty tak jasný ale nějaký vývoj přece mají, docela dost se věnují karbonu, vidlicím, tak proč nevylepší/nezmění i zadní stavbu?
myslim ze to bude asi tak ze si kazdej chvali to nacem jezdi pac mu to vyhovuje .. mlok treba neda dopustit na Cube urcite jsou to skvely kola ale me prijdou tak nejak slozity na prophetu je prave dobry ze je jednoduchej
Já především srovnávám kola, co jsem jezdil a jejich vlastnosti. Samozřejmě je to z mojeho pohledu.
U Cubu chválím z mojeho pohledu především Stereo a to z důvodu, protože jsem na ničem lepším zatím nejel. A není to tedy tím, že to kolo vlastním.
U AMS 125tky na rovinu napíšu, že i když je to slušný rám, že je větší množství lepších rámů a také jsem tu uváděl mnoho další rámů, které považuju za výborné (namátkou Zesty, Liteville 301, i z přepákovaných jednočepů třeba Yeti 575). A také jasně uvádím třeba u 125tky i jeho nevýhody, pro koho se průběhem nehodí (extra málo progresivní), že patří už k mírně více se houpajícím rámům, co někomu může vadit, atd.
U Sterea také jasně píšu i jeho nevýhody jako o trošku horší tuhost, horší dostupnost páčky tlumiče + je na ráně bordelu (je třeba dát aspoň miniblatníček).
jo to mas pravdu myslim ten posledni odstavec vsechno ma sve plus i minus ale rozhodne si nemyslim ze prophet jen minus… to je jen tvuj subjektivni nazor
Tak nám tu vysvětli ty plusy jaké Prohlet má oproti nějakému jinému slušnému rámu, který si pořádně testoval.
nemusim ti nic vysvetlovat jen se ti snazim naznacit se vse ma sve klady i zapory a vse je pordrizeno subjektivnim pohledem daneho uzivatele…
Má pěkný sváry, velký hlávko a hodně vydrží
Tomu hlavku tak moc nerozumím, je tedy možné, že se to mezi jednotlivými Prophety liší, ale když namátkou vezmu třeba tenhle kus, tak vidím FSA Orbit Z, 1"1/8. A model s Lefty, kde by to bylo určitě jinak pro 09 žádný není (tedy pokud jsem něco nepřehlédnul).
A např. u Cubů od AMS 125tky (včetně) a výše (zdvihově), tak všechny mají FSA Orbit Z 1.5R. Tedy pro tento konkrétní případ je to dokonce přesně obráceně.
Sváry a provedení, tady souhlasím. A výdrž je věc, která se objektivně dost špatně porovnává, klidně to tak může být (tady je potřeba dlouhodobé ježdění a hodnocení po delší době, což pro současné modely nebude mít nikdo).
podle ceho soudis, ze ma hezky svary, kdyz to canon zabrusuje. tzn. vlastni svar nevidis ;-)
Jak to tak čtu, tak tys musel zamlada šlapat jiným dětem po bábovičkách :-)
To nevim, to je dotaz na Can. ne na mě.
A ono prodat spoustu rámu není o tom mít nejlepší rám. Jednak každý má jiné požadavky a nevylučuju, že i Prophet může někomu vyhovovat i když má vyzkoušetu spoustu jiných rámů. A pak hlavně většina lidí má zkušeností minimum a spokojí se i pro ně s horším rámem (a třeba si i myslí, že mají to nejlepší, marketing udělá hodně).
Údržba je z mojeho pohledu nepodstatná věc i pro vícečepy, dobrý vícečep mi vydrží 20tis. km bez toho, abych na čepy sáhnul, takže tohle mi vůbec nezajímá (a při dvou fullech, že dám pak odservisovat čepy jednou za 5–6 let, to dříve budu mít jiný rám, minimálně 125tka půjde určitě do 6 let od koupení na výměnu za něco lepšího, Stereo možná vydrží déle). Častěji je třeba řešit jen montážní vložky a bushing na tlumiči a to na počtu čepů nezávisí. Ale chápu, že třeba někdo jezdí neustále v extrémním bordelu a tam životnost půjde o něco dolu a 20tis. to nevydrží.
Z mojeho pohledu se mi nelíbí na Prophetu žádná jeho vlastnost. Velký pedalkick, citlivost žádný zázrak (hlavně při šlapání, při šlapání to zázrak nemůže být u žádného kola s velkým pedalkickem), průběh docela jde (ale pro svoje potřeby najdu rámy s výrazně lepším), pod brzdou je znát, že tuhne (tohle jsem zrovna na Prophetu cíleně testoval, ne vždy se k tomuhle testu dostanu u každého rámu, co nejezdím dlouhodobě). Výhoda oproti jiným rámům žádná.
na tobe ten marketing taky nechal pekne hluboky stopy…
Zacis byt cimdalvic k smichu:)
Bože to jsou zase teoretický bláboly. To tahání řetězu je u Prophetu cítitit jenom na nejmenší kolečko do strmýho kopce, když přejíždíš pomalu veliký nerovnosti (balvany). Na druhou stranu zadní stavba přitvrdí a nepropadá se do zdvihu ani bez propedálu. Jestli ho cítíš na prostřední převodník tak kecáš, nebo je to nějaká psychická porucha. To samé je s citlivostí, jak už jsem psal, tvrdne to na malý kolečko, ale to je spíš žádoucí nemusíš pořád přepínat tlumič. Zrovna mě se na Prophetu jezdilo moc dobře a jediny co bych mu vytknul je, že už moc šetřili na váze, tak je takový měkčí (proti RB) :-). Tak si tady přestañ honit triko se svými teoretickými poznatky (střed vysoko, střed nízko) a jdi raději trochu jezdit.
asi tak nejak :)
Takovéhle styl debaty nemám zapotřebí a nehodlám dále pokračovat. Propheta jsem jezdil v praxi, nejsou to žádné teoretické bláboly.
To, že registruješ větší pedalkick jen omezeně je tvoje věc, několikrát jsem tu jasně zdůraznil, že každý to vnímá jinak. Na nejlehčí převod jasně registruju tahání i na rámech s mnohem menším pedalkickem, i třeba na Stereu, ale není to tak horzné, takže se to dá. Na Prophetu to registruju i na nejméně dalších třech převodech. A na prostřední placku samozřejmě už se nevnímá kopání, protočení pedálu už je zanedbatelné, jen to má vliv na citlivost při šlapání, prostě to pak žehlí o trošku hůře.
Poloha středu odpovídá jak mojim testům z praxe, tak modelům v Linkage.
A jestli chceš pokračovat takovým stylem, tak si tu diskutuj dále sám.
co se tyka 20tis km na loziska a cepy,to se mi teda opravdu nezda.
Na vsech jednocepech co jsem jezdil jsem problemy s loziskama nikdy nemel.
a to nemluvim o tech zatracenejch kluznejch pouzdrech u tlumice:(
Tak samozřejmě bude záležet na stylu použití kola, tedy jak mu naložíš. Tohle jsem myslel především pro kola více do XC s adekvátním použitím (měl jsem upřesnit). Tam mám ten údaj z praxe ověřený. Sám kilometrů na všech Cubech mám málo (nejvíc bude mít 7tis., druhý tak 6tis. a třetí tak 5tis.), takže tam, že jsou ložiska zatím zcela ok není relevantní, kilometrů pořád málo. Údaj mám ze servisu Cubů, kde jsem se více bavil o životnosti ložisek a měl tam více kusů Cubů, které jsou více let staré a těch 20tis. mají a ložiska ok.
jezdi se mnou ams 100, ktery potrebovalo novy ulozeni po vic jak 15-ti tisicich. v cemz nevidim problem ;-).
zalezi na mnoho faktorech,prumeru lozisek a u toho spesla konkretne byl problem v rouceni zadni stavby.Dalsi veci je utesneni,treba ransom mel hezky vyreseny takovy tesnici krouzky takze loziska byly cisty i po n kilometrech v bahne.
kazdopadne souhlas,podle tohodle se FS vybirat neda..
no, nemám s čím srovnávat, je to moje první celopéro, předtím samé HT ..každopádně jsem z toho nadšen, je to přesně takový ten kompromis, kolo je tvrdé, nehoupe se nijak zásadně, ale na druhou stranu nerovnosti žehlí parádně . Chápu, že kdybych se projel na kole se zdvihy 120/120, mluvil bych asi jinak, ovšem tohle mi prozatím vyhovuje .. uvidíme časem :-)
Ta silnička je krásná. Taková dáma.
ten scalpel je kubadův ne?
uz neni :-)
bejvavalo:)
ještě že cannondaly s lefty,nebo headshockem není můj šálek kávy,alespoň si nemusím kupovat tak drahý kolo:-))))Vím,že jsou cannony s normální vidlicí,ale o tom jindy:-D