• mirabike

    zajímají mě zkušenosti s novými Continentaly – Mountain-King II a X-King zejména verze RS… vlastnosti v terénu, valivé odpory, odolnost, rozdíly vlastností 2.2 a 2.4 – skutečná velikost – starší generace Conti byly spíš užší, ale nové MKII Protection 2.4 jsou docela balony…

    Porovnávejte, pište, dejme tomu, že srovnávací vzorek který dané vlastnosti splňuje na 100% je Schwalbe Nobby Nic 2.25 PaceStar.. (všechny ve verzi kevlar)

    já mám zatím zkušenosti s Conti Speed-King 2.3 Protection, které mi přišly rychlejší, než NN, ale jinak ve všem horší – nejhorší asi životnost – vzorek při jízdě po silnici mizel před očima, široké a vysoké cca stejně, váha taky stejná…

    teď jsem nasadil MKII 2.4 Protection – jsou hodně baňatý i vysoký, oproti SK 2.3 to na obvodu dělá víc jak 30mm. Myslím, že docela jedou, ale neměl jsem zatím možnost srovnání (a mám je na jiným bajku). Narozdíl od SK jsou skutečně ProTection – ještě neoubuté drží tvar a jsou neskutečně tuhé, jak běhoun, tak boky. Po několika vyjížďkách teď v zimě jsem skončil u huštění 1.7 vpředu a 2.1 vzadu a přesto jedou a obrubníky jezdím kolmo a vsedě a ta guma si to nechá líbit. Nejlepší je ale jízda v terénu – kamení (i větší ostré kameny), bláto, písek, sníh, tráva, mokro-sucho, příčný sklon – zatáčky, prostě všude drží neskutečně… v hlubším, nebo měkčím terénu je znát ta šířka a nárůst jízdního odporu je hodně znát… u mě zatím jediná velká nevýhoda, a to 680g kus..

    0 0
    • maajkee  

      Už je tady několik vláken, ale budiž.

      Zkušenost s X-King 2.4 RS, šířka 58mm, pro mě parádní pohodlí, slušnej záběr, parádní odvalování. Bohužel po cca 1500km se začaly jakoby párat boky.

      0 0
      • HonzaC  

        A můžu se zeptat, jak jsou na tom s výdrží? Ubývají rychle? Právě zvažuji X-Kingy RS, nebo jestli vzít klasiku NN a RR ve verzi EVO, ale jsem neustále na vážkách. Jezdím duše.

        0 0
        • Siny  

          Oproti Schwalbe vydrží mnohem víc, najel jsem na nich 2000 a vzorek pořád slušnej, na RR nebo Ronovi vždy tak tisíc a šel … problém je u verze RS s boky pláště, je to hodně odlehčený, chybí tam dost gumy. Pokud vozíš duše, není problém, jako bezdušáky jsou na hovno, vozil jsem tam notubes a každej závod jsem dofukoval. Teď vozim verzi protection a žádnej problém, jsou ale těžší a míň pohodlný

          0 0
          • MirosPikos  

            To mi řekni jak jezdíš, když ti na RR odejde po tisícovce vzorek. Nebo spíš kudy jezdíš a kolik vážíš a kolik foukáš.

            0 0
            • Siny  

              No hlavně těžkej terén, to jo, 80 kilíček taky mám a foukám tak 1,8 – 2,5 podle terénu. Obecně ale schwalbe moc nevydrží, jezdil jsem ralfa a rona, verze evo a ust. Hůř jsou na tom už jenom rubeny, ty mi nevydrží ani 600.

              0 0
              • Pavouk88  

                Nerozumím, já mám na NN a RR 1300 a NN je jako novej a na Ralfoj to vidět je ale žádná tragédie …

                0 0
                • Siny  

                  No to já nevim, nikomu, koho znám, schwalbe dlouho nevydrželi, ale je to o stylu jízdy. Manželka má obyč Rytchey, jezdí to deset let a je jak novej. Prostě řikam, že při tvrdým zacházení vydrží conti mnohem víc. Tím ale neřikám, že jsou schvalbe špatný, mám v plánu je nasadit na fofr kola, holt pojedou jen lehký závody.

                  0 0
                  • Hrabex1  

                    tvrdy zachazeni muze byt jen brzdeni smykem. Nic jinyho si pod tim neumim predstavit. jinak musi RR vzydu vydrzet nekolik tisic. O predku vubec nemluvim.

                    0 0
                    • Atilla  

                      Jé, vaše problemy bych chtěl mít. Tak prostě sjíždí pláště rychleji. Má třeba jiný terén, nebo jezdí víc agresivně.

                      0 0
                      • MirosPikos  

                        Tady se vždycky každý téma nakonec uhne někam docela jinam. Vidím to podobně…jinej terén (někde může být více břidličnýho štěrku a pak jde vzorek přirozeně rychle dolu), agresivita apod. Myslim, že dost bude taky záležet na foukání a váze jezdce případně na rozložení váhy. Když bude někdo málo na řidítkách (moc vzadu) tak to asi taky udělá své. Ale abysme se vrátili k tématu, takovej jezdec prostě svýma zkušenostma došel k názoru, že mu mnohem déle vydrží Conti neb Schwalbe.

                        0 0
                • nox159  

                  jde o to kde vidis konec zivotnosti ( jestli ztrata vzorku nebo vlastnosti plaste…)

                  0 0
                  • Siny  

                    vzorku, jasně, pak je ještě dojíždím na tréninku a na silnici, to bych se jinak nedoplatil

                    0 0
                    • nox159  

                      pokud jezdis plaste do mrtva tak se da v pohode na RR natocit 5–7k km… :)

                      0 0
                      • Siny  

                        úplně do mrtva ne, nechci pak pořád defektit :-) Poslední RR UST vzadu najel 800 normálně a 800 na dojíždění. Původní vzorek třetinovej, takže to beru jako konec. Nedělám z toho slicky.

                        0 0
                        • kubad  

                          by mě zajímalo co s tím děláš, to dřeš po asvaltu?

                          tenhle zadní RR má cca 1500km najeto přes léto většinou za sucha na tvrdším podkladu, foukáno cca 35psi kvůli váze jezdce :D a ještě 500km v klidu dá bez ztráty vlastností

                          0 0
                          • Siny  

                            OK kluci, to nemá cenu, po asfaltu nejezdim, chtěl jsem jenom kolegovi poradit, kterej plášť vydrží dýl, né se tady hádat, kolik se dá ujet na RR, končim

                            0 0
                            • kubad  

                              to není o hádání, to je o hledání proč to takhle máš, podobné nájezdy jak já i vyšší tu má kopec lidí, jinak osobně nevidím v životnosti Conti a Schwalbe rozdíl, samo beru odpovídající kvalitu plášťů.

                              0 0
                              • HonzaC  

                                Jen pro upřesnění, ke Conti RS je jako substitut možné alespoň vzdáleně uvažovat u Schwalbe právě verzi EVO? Díky za odpověď.

                                0 0
                                • Siny  

                                  jo, tyhlety jsem taky srovnával, teď se dělá ještě pacestar, ale tam je rozdíl hlavně v patce, je ust ready

                                  0 0
                                  • scret  

                                    to i RS:) a Pacestar je hlavne smes pouzite gumy…

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      tak tak

                                      0 0
                                    • Siny  

                                      Pacestare jsem nejel, ale RS má úplně stejnou gumu jako protection, UST nebo supersonic, jen je rozdíl, kolik jí tam je.

                                      0 0
                                      • scret  

                                        ne-ne, RS, SSonic a protection maji smes s Black chilli, UST ji tusim nema… takze stejna guma to rozhodne neni:)

                                        Schwalbe TLR plaste jsou tusim uz dnes vsechny, lysi se jen v pouzitych typech smesi – Pacestar, Trailstar a Wetstar a pripadne zesilenim gumy – EVO, Snakeskin, DD..

                                        0 0
                                        • roud  

                                          stejná guma to neni ale rozdíl ve vlastnostech je minimální víc než směs u těhle top verzí poznáš rozdíl ve váze :O(

                                          0 0
                                          • scret  

                                            tak jasny ze clovek nepozna napr. 5% zlepseni vykonu na gume:)

                                            0 0
                              • Siny  

                                Neskutečnej rozdíl, ale jak jsem řek, manželka taky najela tísíce na plášti, kterej já bych zničil za měsíc, jo to o stylu jízdy. Jinak samo srovnávám stejnou kvalitu plášťů, né ty jejich lowcost verze. Ještě sem může někdo prdnout, že dává běžně 300 na novejch rubenách a já mu pošlu na dojetí hromadu těchle sraček (přitom ale vlastnostma nejlepší plášť, jakej jsem jel)

                                0 0
                                • kubad  

                                  uzké užovky, jinak souhlas :D

                                  0 0
                                • v POHODÌ klokan  

                                  No já měl na zkoušku jednu rubenu charybdis (bezdušovou verzi), ale byl to docela otřes. Zkoušel jsem jí na zadku – nedržena skoro na ničem (kameny, kořeny, bláto, písek), při brždění plavala. A navíc vydržela taky hrozně málo km (naštěstí :-) Racing ralph je za stejnou cenu naprosto někde jinde…

                                  0 0
                          • jIrI___  

                            Taky by mě zajímalo, čím to je, že mi pláště vydrží podstatně míň než ostatním. RaR na zadním kole měl po 800 km sjeté ty prostřední řady figur tak, že v nich nešly vidět ty zahloubení.

                            0 0
                            • xshreck  

                              to by me taky zajimalo. Mozna spatny tlak a moc prudke rozjezdyyy hrabacka a dym od plaste:D

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Já to tipuju spíš na typický beskydský kamenitý povrch. Ale nechce se mi věřit, že by to udělalo až tolik. Jinak vážím málo přes 80 kg a foukám na zadku 2–2,5 bar.

                                0 0
                                • xshreck  

                                  když jsem je jel tak to u mě bylo cca 77kg a 2,2–2,3 baru a nic moc. Už po jednom závodě na štěrku, kamenech atd bylo vidět, že se „jely“ … na jiných pláštích to tak znát nebylo :D

                                  0 0
                                • nox159  

                                  jezdim tady taky a tedka jsem dal na NN vzadu cca 2000km a jeste se da, ale budu ho menit… :)

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Tož já nevím co dělám špatně. Tyhle debaty o výdrží plášťů mě vždycky jedině tak naserou :D

                                    0 0
                                    • ememem  

                                      nic, RaR aj RoR pri drsnejsom jazdeni naozaj vydrzia vzadu tak nieco cez 1000km.

                                      0 0
                                      • nox159  

                                        RaR a RoR nemuzes ve vydrzi vubec srovnavat vydrz je dost odlisna…

                                        0 0
                                        • ememem  

                                          v com? +/- 10% ma nezaujima a viac to neni.

                                          0 0
                                          • nox159  

                                            sem jineho nazoru ale kdyz myslis…

                                            0 0
                                            • ememem  

                                              jak nazoru? mal jeden aj druhy, normalny aj ust, ziadny zasadny rozdiel v tom neni. (vzadu vzdy cca po 1000 km hotove).

                                              0 0
                                              • nox159  

                                                tak to me mrzi… :)

                                                0 0
                                                • ememem  

                                                  toto bikove forum sa zmenilo na diskusne forum asi 5-tich adolescentnych (a jednej neadolescentnej) idiotov. co keby si povedal nieco konkretneho k veci?

                                                  0 0
                                                  • nox159  

                                                    rikam ze me mrzi ze ti RR vydrzi jen 1000km delas asi neco spatne…

                                                    RoR vydrzi o dost mene než RR ale ty tvrdis ze ne tak pisu to co pisu… :)

                                                    0 0
                                • MirosPikos  

                                  To foukáš docela dost. Mám 90 a foukám na víc jak 2.0 a to jezdím na duši :)

                                  Ale jak jsme psali výš, bude to tlakem, stylem, podkladem a hmotností jezdce, ikdyž v tvým případě to nevypadá.

                                  Ještě mě napadá, jak se sjíždí bezdušový oproti dušovému systému. Měl někdo možnost porovnat?

                                  0 0
                            • Seky  

                              To zahloubení na vzorku jsem na RoR UST sjel po 80 km na asfaltu :-(

                              0 0
                            • Kamikaze 591  

                              Já to mám taky tak.

                              0 0
                            • Axl  

                              Jsem na to úplně stejně jak ty po 800km zahloubení sjetý.

                              0 0
                            • Axl  

                              Jak dlouho to po těch 800 ještě necháváš než měníš?

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Dokud ho nesjedu úplně. Ale po sjetí těch prohlubní ztratí svoje vlastnosti a i na tom zadním kole je nic moc.

                                0 0
                        • nox159  

                          tak to jezdis nejak divne…

                          0 0
              • mirabike  

                takže i v těžším terénu vzorek stačí..? co srovnání s MKII..?

                0 0
                • Siny  

                  MKII jsem nejel, ale x-kingy jedou dobře, teď jsem s nima jezdil i ve sněhu a drželi, v bahně taky. Nejsou přímo dělaný na sjezd a silnice už jim taky nevoní, to mezi tím je ale v pohodě a jsou i celkem rychlý.

                  0 0
              • MirosPikos  

                No možný to je, pokud jezdíš fakt terén… převážně hrubý štěrky a kamení, pak ho to ostrouhá celkem rychle. Já jezdím Ralpha – lesní cesty převážně, silnicím se nedá vyhnout když se chci někam dostat. Foukám pod 2, vážím 90 a drží mi už 3000, teď ho dojíždím přes zimu, na jaro pořídím nový obutí. Ale NN vepředu je hodně zachovalej. Pro moje potřeby by zatím vyhovuje, chci předělávat na NoTubes takže obutí měnit nebudu a spíš zkusím víc terénu co objevuju teď přes zimu.

                0 0
                • Siny  

                  Jo, předek vydrží, vzadu ale trhám špunty, a to se snažím brzdit s citem, žádný šmejry jak zamlada

                  0 0
            • jIrI___  

              RaR 2,1" PaceStar jsem měl po litru taky v čudu.

              0 0
        • gazman  

          To je furt jak u blbých, když ta guma vydrží věky, tak bude mít ***** přilnavost. Kapišto?

          0 0
          • HonzaC  

            co když jsem se chtěl dopátrat nějakého konkrétnějšího údaje od uživatele, který s nimi má dlouhodobější zkušenost? Obecná poučka dobrá, ale na … :-)

            0 0
          • HonzaC  

            a nebo to může být další námět pro JdS, až dokončí bezplášťáky…

            0 0
          • scret  

            to by se melo tesat! :D

            0 0
      • jIrI___  

        Hoď fotku těch boků. Pokud mám na mysli totéž co ty, tak to mi udělaly snad všechny pláště kromě UST.

        0 0
        • Siny  

          tohle jinej plášť neudělá, je tam tak málo gumy, že se jízdou obrousí a je tam vidět tkanina, pojedu za Chvíli na objed, tak ti je blejsknu, jestli se vzpomenu

          0 0
          • Siny  

            samozřejmě pojedu na oběd :-)

            0 0
          • akula  

            Jestli myslíš na boku ty šlicy ve tvaru X, kde je guma ožmoulaná až na hadr, tak to mi udělali všechny Schwalbe EVO bez snakeskinu…

            0 0
            • Hrabex1  

              ty slicy nevzniknou u spravne nahustenych gum.

              Znamena to, ze malo foukas

              0 0
              • La Piér  

                Nesmysl. Foukám na 3 atm a jsou tam.

                0 0
                • Hrabex1  

                  to neni nesmysl, je to dusledek zvejkani. Ze tam ted mas dost neznamena, ze to kolo nebylo nikdy podhusteny

                  0 0
                  • La Piér  

                    Ehm, znamená :-).

                    0 0
                    • Siny  

                      Huštěním to fakt není, prostě je tam málo gumy, která se vojede

                      0 0
                      • Hrabex1  

                        z boku se vojede???

                        to snad ne…kdyz nafoukas gumu tak, aby aspon trochu drzela svuj tvar, nemuze se to stat. zkus to.

                        0 0
                        • La Piér  

                          Jejda, ty jsi chytroušek. V tom mým RaR nebylo nikdy během jízdy míň než cca 2,6 atm, drtivou většinu času spíš ty 3 atm.

                          Na těch bocích je prostě minimum gumy. Po celým obvodu je pak patrný, že na bocích je v podstatě „jen“ ta látka a jasně viditelný přechod, kde začíná větší vrstva gumy běhounu.

                          Níž je ode mě fotka, tak se na ni prosím podívej.

                          0 0
                          • Hrabex1  

                            vis co? mysli si co chces a jezdi si jak chces…

                            0 0
                            • La Piér  

                              Ale to není o tom, co si myslím nebo nemyslím. Píšu ti, jak to je a ukazuju ti to na fotce.

                              0 0
              • akula  

                Ale vzniknou, když tuhost boku je mizerná, rozuměj je to jen hard. Plášť se zesíleným bokem je proti tomuhle mnohem odolnější. I když ty moje Schwalbaky hadrový nafouknu na max povolený tlak, tak na předním je furt vidět, jak se pod brzdou skládá…

                0 0
                • La Piér  

                  Jen poznámka: dragstery mají pneu záměrně velmi podhuštěné.

                  0 0
                  • akula  

                    Tj ale ilustračně je na nich pěkně vidět co se s tim pláštěm děje

                    0 0
                    • La Piér  

                      Jojo. Ono bohatě stačí jet s dobře nahuštěnýma kolama po větších kamenech, kořenech.

                      0 0
                  • mirabike  

                    ano a navíc velmi specifická konstrukce, která u nejsilnějších strojů nahrazuje převodovku – se zvyšující se rychlostí se ty gumy odstředivou silou zvětšují (na průměru) a zužují do šířky, a to značně…

                    0 0
                • Hrabex1  

                  jo, tohle je presne ono.

                  Ted uz se to u me nedeje a nejvyssi tlak zdaleka neprekracuju.

                  0 0
          • xshreck  

            to mi udelaly taky, nicemu to ale nevadi. Pokud teda nechytnes sutr takovym zpusobem, ze se udela dira skrz. Tkanina mi leze, napisy jsou odrbane ale mleko drzelo.

            Schwalbe na tom v tomhle ohledu byly lip, bohuzel nevyhovovaly v jinych vecech

            0 0
            • Siny  

              Vadí to, pokud jedeš bezdušáky, každou chvíli je tam díra, viz foto – 1, tenhle je celkem novej. Na druhým je RS po cca 1500, z toho 1000 vpředu a 500 vzadu. No a poslední oblíbený RR UST, 800 ježdění a 800 dojíždění, oboje vzadu. Škoda, že se mi to tak špatně zaostřilo, není tam vidět, jak se guma hezky drolí

              0 0
              • Kubiczech  

                Stavu na první fotce jsem docílil na všech svých Continentalech bez rozdílu. Ať už MKI v drátu, tak RK v Supersonicu. Další stav je vylézání těch vláken a pak si můžeš hezky párat. (: Na funkčnost to ale v podstatě žádný vliv nemělo nebo jsem je vyhodil dřív než to mít vliv začalo.

                0 0
              • jIrI___  

                To je ono. Ty vylezlé vlákna na bočnicích mi udělaly jak Crossmarky, tak RaR, Bulldogy i NR. Funkčně to ničemu nevadilo, ale jakmile jsem začal vozit bezduše, tak se na některých místech bočnic udělala sposta malých vlhkých flíčků od tmelu.

                0 0
              • xshreck  

                Však těm tvojim vůbec nic není a máš je v perfektním stavu.

                Kdyby nebyla na zadním plášti díra (blbnutí mězi velkejma šutrama…), tak by byl taky nasazený. Zadní (je tam vyfocená aj ta dírka) jezdím na zimáku + několik závodů, vedu ho od jara. Už nevím kolik može mít, přes 4k určitě..

                přední bude mít kolem 4–5 tis, to ej ten sundaný. Od léta nasazený jako bezdušák, sudaval se kvůli dotahování výpletu.

                0 0
              • La Piér  

                To samý, ale v ještě větší míře dělá i RaR, viz fotka.

                0 0
                • xshreck  

                  Nebude to vyšším tlakem? Když se nahustí, plášť se roztáhne a slabá vrstva gumy popraská a vylezou nitky… I když já si to potentoval při tlaku 0,5baru :(

                  0 0
    • scret  

      zda se ti 680g na takovou gumu moc?:)

      Podivej se kolik ve skutecnosti vazej napr. Fat alberty snake skin 2,25:)

      Jinak Speed king je asi ta nejhorsi guma vsech dob od Conti! nedrzej, sjizdej se a celkove jizdni vlastnosti na…

      Jezdis ty MK II s dusema nebo bez?

      0 0
      • roud  

        souhlas se speedkingama jsem byl naprosto nespokojenej byla to úzká guma s hrubym vzorkem její užití mi maličko unikalo :O) jinak taky jsem přesedlal na MKII dopředu a max spokojenost :O) momentálně už jsem sehnal i jeden kus bezdušáka tak jsem na něj ještě víc zvědavej :O)

        0 0
        • jIrI___  

          Kolik ten MKII UST váží? To už asi bude těžké jak hovado.

          0 0
          • roud  

            CONTINENTAL MOUNTAIN KING II RACE SPORT 2,2 – 53mm a váha 538g

            CONTINENTAL MOUNTAIN KING II TUBELLES 2,2 – (šířku dodám) 845g

            0 0
          • scret  

            neptej se:)

            Snad jen XKing 2,4 UST mel pod 800g! Tusim z hlavy cca 780g?

            0 0
      • mirabike  

        jasně, na takovou gumu, takhle odolnou atd je to super váha, ale XK 2.4 RS je o 150g lehčí, to je 300g na celým bajku a to je hodně – navíc na rotující neodpružený hmotě…

        Právě váhám, jestli na uni-běžný sezoní ježdění pořídit MKII 2.2RS, nebo XK 2.4RS… původně jsem chtěl koupit NN evo 2.25 ps, ale to ujž jsem si asi rozmyslel..

        0 0
        • scret  

          ale RS je tenka slupka, takze kazdej si musi rozmyslet jestli bude gramarit nebo jezdit s mensim poctem defektu…

          Ja bych dal byt tebou MKII dopredu a XK dozadu…

          Kazdopadne kamarad ma XK 2,4 RS a tak tenky slupky bych do mesice rozrezal:( Potreboval bych napr. neco jako schwalbe snake skin… Tzn. Protection ale s TLR patkou…

          0 0
          • roud  

            ještě k těm xkingům hodně lidí v mém okolí měla problém s urvávajícíma se špuntama i při běžném XC :o(

            0 0
            • scret  

              mel jsem jen verzi UST a tam nebyl zadny problem, ale je pravda, ze mel najeto jen cca 200km a pak se prodal i s kolama, coz me trochu mrzelo… ale sel jednomu B-F userovi, tak lepsi nez „cizakovi“:)

              0 0
        • jIrI___  

          o Protection verzích jsi neuvažoval? Zvýšení hmotnosti oproti RS není nijak velké a odolnost bočnice by podle ohlasů měly být o dost silnější.

          0 0
          • scret  

            vzdyt pise, ze ma Protect.

            0 0
          • mirabike  

            právě ty MKII 2.4 mám ve verzi Protection a jsou opravdu hodně tvrdý a pevný (starý speed-K 2.3 Protection jsou proti nim užovky a šlupičky), jak na tom budou XK nevím… prostě bych chtěl lehčí a rychlejší gumu i do těžšího terénu – asi trochu protichůdný požadavek – prostě ideální gumu podle představ bajkera jseště nikdo nevyrobil..:-)

            0 0
      • mirabike  

        jo a ty MKII 2.4 Protection jezdím s dušema – schwalbe extralight (125g) do 2,12 a kupodivu v pohodě i v tom „balonu“..

        0 0
        • scret  

          skoda, potreboval jsem vedet, jak drzej v UST patce:)

          0 0
          • roud  

            mno jestli to je jako u MKII 2.2 racesport tak moc ne měl jsem ho jako bezdušáka a po čase jsem ho při jednom prudkym zabržení sundal z ráfku :O( a to už jsem na něm nějakou tu tisícovku měl najetou :O(

            0 0
            • scret  

              :((

              jezdim na KHSu stary obyc. kevlar. Verticaly, zezacatku jsem se toho bal jak jsou patky volny a kupodivu drzej…

              Ale je pravda ze napr. na Reignu ty gumy dostanou uplne jinyho couda… a jezdim jako prase, takze v momente svliknuti by to byl hodne osklivej pad:(

              0 0
              • roud  

                po tomhle kixu jsem šel do čistokrevnejch UST přeci jen je to jistota jak v utěsnění tak v tom jak držej na ráfku zas takovej chrt nejsem abych musel mít o pár gramů lehčí gumy :O)

                0 0
                • scret  

                  ja letos chci testovat snake skin tlr na novych CMax SX, tak uvidim… ale stve me to, rad bych zustal totiz u contiku… Stary MK byla moje nejlip drzici guma, co se tyka jizdnich vlastnosti…

                  0 0
                  • kubad  

                    :D pokrok nezastavíš

                    0 0
                  • Luma  

                    Moje slova :-) staré MK nej guma,ale pouze Supersonic.Obyčejný kevlar sjetý vzadu po cca 600km,drát vydržel o cosi déle,supersonic vzadu cca 1800km a ještě by se dal.

                    0 0
                    • scret  

                      jezdil jsem SS i UST a oboje funkci spicka, SS se sjizdeji ale rychleji…

                      0 0
    • La Piér  

      Jen pro zajímavost, jak vypadá NN ježděný vepředu cca 600 km (s duší, tlak cca 2,8 atm, jezdec 95 kg) převážně hlína, tricha asfalt, trocha těžší terén, ale žádné ostré šutry.

      A RaR ježděný vzadu cca 1000 km (s duší, tlak cca 3,1 atm, jezdec 95 kg) převážně hlína, ale užil si i v Alpách ostré kamení, pak asfalt.

      0 0
      • ememem  

        ten RaR vyzera na to co prezil viac ako slusne.

        a imho jazdis strane vysoke tlaky.

        0 0
        • La Piér  

          Ta výdrž plus mínus odpovídá mému okolí.

          Tlaky jezdím takové, jaké mi vyhovují. NN a RaR 2.25 mám jako „XC“ gumy, pokud obouvám něco širšího a odolnějšího, foukám výrazně míň – aktuálně třeba Tiogy DH 2,3 mám na 2,2 atm.

          0 0
          • ememem  

            XC ne-XC zabijas tym vlastnosti plastov ale ked ti to vyhovuje tak samozrejme nic.

            0 0
            • La Piér  

              Jojo, foukáním na výrobcem doporučený tlak zabíjím vlastnosti plášťů… Jinak ti gratuluju k jasnovidectví, že víš kde a jak jezdím a proč foukám, jak foukám.

              Ach tihle rádobychytráci.

              0 0
              • ememem  

                toto sme tu uz prebralidost dvno a dlho pred tvojim prichodom a neche sa mi k tomu zovu vracat. ak si spokojny s tym ako to mas tak je to ok.

                0 0
                • kubad  

                  +1

                  0 0
                • La Piér  

                  Probrali jste kde a jak jezdím, kolik vážím a proč foukám, jak foukám? No, jsou věci mezi nebem a zemí… :-))).

                  Věř, že tlaky v mých duších prošly mnoha různými stádii a že u těhle konkrétních gum jsou takové jaké jsou z prověřených důvodů.

                  0 0
                  • ememem  

                    ved hovorim ze ked ti to vyhovuje tak dobre.

                    preberali sme samozrejme vseobecne veci s tym spojene (valivy odpor, zaber, stopa) a nie tvoje konkretne jazdenie ale tie zavery sa ta isto tykaju tiez. ak sa ti chce pohladaj, ak nie kasli na to.

                    0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Tady je můj Nobby nic 2,25 SS vožený vepředu něco pod 8000km a Racing ralph 2,25 SS vožený vzadu, odjeto má stejně. Zkrátka drží, hoši jedni :-)

        0 0
        • Slavoš  

          Taky ti prolíná NoTubes mlíko plášti,jak vidím.

          0 0
        • Luma  

          A ten RaR vzadu ještě jezdíš,u mě by už byl dávno v popelnici…

          0 0
          • jIrI___  

            Jestli takové pláště vyhazuješ, tak se hlásím jako dojížděč místo popelnice :)

            0 0
            • Luma  

              Mám doma nějaké MK I a RoR tak se stav,ještě je dojezdíš :-)

              0 0
            • pepek  

              Mám taky jednoho v tomto stavu – už vůbec na ničem nedrží. On tedy nedržel zrovna moc dobře od začátku, ale teď je to katastrofa, asi nějaký Dajak zrovna neměl den a namíchal to moc tvrdý. Pokud si chceš rozbít hubu, tak je tvůj za odvoz.

              0 0
          • v POHODÌ klokan  

            Jasně že jezdím – dokud s tím jsem schopen jezdit to co s novými plášti (i když s trošku větším úsilím :), tak zůstávají na kole.

            0 0
    • frederick  

      Celou sezonu jsem jezdil na X-king 2.2 RS…Váha 93kg, foukám 28/31–32

      přední 2500km a šel do kytek

      Zadní 1000Km a je po něm…

      V terénu skvělý…jsem spokojenejší, jak s racing raplhem…prirovnal bych to spis k Nobby Nic:) ale rychlejsi na asfaltu:)

      V terénu naprostá paráda:) nemám co bych vytknul:)

      0 0
      • marapara  

        Co s ním děláš, že jsi najel tak málo? Já jsem měl na XK 2.2 RS vzadu po 1000 km akorát ojeté ty čudlíky a uprostřed figur jsou takové malinké drážky, tak ty na části figur už nebyly vidět. Ale stále bylo pláště tak 3/4, možná i víc.

        Vážím 73 kg, foukám tak 2.5–3 bary.

        0 0
        • frederick  

          nj, jenže když už prostředek nemá viditelný drážky, tak je to ještě tak 300km a plášť už vůbec nedělá to co má…

          btw…2,5 – 3bar… to je přehuštěny jako kráva…to máš pláště na okrasu a ne kvůli funkci

          0 0
          • marapara  

            Popravdě nevyhazuju pláště, když je tam ještě i víc než 3/4 vzorku :). A to i po sjetí velmi málo hlubokých drážek uprostřed figur je. To tak asi nedělá většina lidí :).

            Tohle asi moc na funkci vliv ještě nemá. Když už je tam méně, než polovina vzorku, tak už to znát samozřejmě je. To bych takto projezdil peněz víc na kole, než autem :). Navíc jezdím spíš na suchu, i když se občas nějakým vlhčím pasážím nikdy člověk nevyhne, takže v tomto ohledu s výškou vzorku nemám problém. Loni jsem na XK najel necelých 5000 km vzadu. Ale je fakt, že to už tam moc vzorku nebylo.

            Co se týče tlaku, tak to jsem přehnal, jezdím tak 2–2.5 baru. Takto to slušně drží a dobře jede a vyhovuje mi to.

            0 0
            • marapara  

              Většinou to dělám tak, že nafoukám těch 2.5, ono to časem ujde a jak je to pod 2 bary, tak už to jde znát i omakem.

              0 0
              • frederick  

                tak 2 bary jo…:) to už jo:) mě to teda extrémně vadí, když se tomu plášti změní projev po těch 1000km…takže si radši koupim novej…

                0 0
                • marapara  

                  Tak mi je můžeš po těch 1000 km posílat, já na nich ještě nějaký ten tisíc najedu :).

                  Ale po 1000 km vzadu jsem ještě nějaký rozdíl v jízdních vlastnostech nepoznal, myslím adhezi a tak. Po nějakých 2500–3000 už to začíná být znát. Já jsem zase takový typ, že se přizpůsobím tomu v jakém stavu plášť je :). Samozřejmě až na galusku ho nejezdím. Pravda po těch 5000 km už byl na vyhození.

                  0 0
                  • frederick  

                    aha…no tak to mě to fakt vadí…když vím, jak se to chová krásně, když je novej a po 1000km na něj prostě není takový spolednutí…člověk pak furt jen dává na něco pozor a bere ohled na stav pláště…no to me vyložene SERE…

                    0 0
        • MirosPikos  

          Foukáš 2.5 – 3 a jezdíš kde, po silnici? :) Někdo z nás dvou dělá něco špatně když já vážím 90kg a foukám pod 2.0 a ty vážíš o 15 kg míň a foukáš o polovinu víc :)

          0 0
          • marapara  

            Ne, na fullu v terénu. Těch 2.5–3 foukám na HT, kde jezdím spíš po silnici a do terénu jen občas, to jsem spletl.

            0 0
            • Blahycz  

              Ted mi přišli 2× MK 2,4 ale nápisi jsou bílí. Ne že by to vadilo,, Tak jsem na ně zvědavej

              0 0
          • La Piér  

            Tak to i já dělám něco špatně :-). Vážím 95 kg, jezdím fulla 160/160 s celkem lineárním průběhem zdvihu (žehlí to) a kdybych foukal pod 2 atm, tak každých 300 metrů v těžším terénu lepím…

            0 0
            • roud  

              pod 2 se dá foukat nad 90 kilo leda ne bezdušácích na normálních gumách je to nesmyls jinak to bude v terénu defekt na defekt a na zpevněnym to zas pro změnu vůbec nepojede (je to můj názor a za tím si stojím)

              0 0
            • pitos  

              Ano,vybral sis asi špatné gumy.

              0 0
              • La Piér  

                BLa bla… :-)))

                0 0
                • pitos  

                  Tak pokud musíš vozit na enduru tlaky v terénu 2.5–3bar, tak je něco špatně.

                  0 0
                  • La Piér  

                    Jojo… :-))).

                    0 0
                  • roud  

                    viděl bych chybu uplně někde jinde a to že pro každýho je terén uplně něco jinýho proto mi přijde tohle dohadování dost nesmyslný :O)

                    0 0
                    • nox159  

                      teren je jen jeden zbytek je cyklostezka ;-)

                      0 0
                      • roud  

                        To je zase kec :D z tebe dneska padaj dobrý sračky :D

                        0 0
                        • nox159  

                          dokud ti staci RK tak jezdis po cyklostezce no… :)

                          0 0
                          • roud  

                            v tom případě jsou i rychleby cyklostezka…

                            0 0
                            • nox159  

                              co jsem slysel tak sis to tam moc nedavala a wales si radeji ani nejel :P

                              ale nic proti kazdeho vec co kdo jezdi…

                              0 0
                              • roud  

                                Tak to jsi slyšel špatně :D nvm co je podle tebe terén rychleby, maštale, sudety ? co je terén u tebe ? jinak jsou lidi co si rychleby potahaj na fredech takže o tomhletom to neni…

                                0 0
                    • Atilla  

                      To určitě když na DH ve Špindlu vozím 1.6 a 1.8 baru při 88kg

                      0 0
                      • roud  

                        Už vidim jak na tom DHčku závodíš na XC okruhu a ještě s těmahle tlakama :D :D :D jinak DH gumy jsou váhou sílou boků a i dalšíma vlastnostma upně někde jinde než ty gumy který se tu řešej nemyslíš ?

                        0 0
                        • Atilla  

                          Jezdím enduro s papírovým Nevegalem s 1.8bar a FA vzadu na 2.0 celou sezonu bez defektu

                          0 0
                    • La Piér  

                      Tak tak. Pitos jen vykřikuje hesla, aniž by byl schopen zformulovat smysluplný příspěvek.

                      0 0
                    • pitos  

                      Souhlasím, pro každý terén a způsob ježdění je potřeba něco trošku jiného.

                      Dohadovat se nechci, jen mi přijde divné vozit na enduro kole tlaky až 3bar.Pokud by zvolil odpovídající gumy svému ježdění, tak by to takhle být nemuselo.

                      Jinak, nevšimnul jsem si komu odepisuji, kdybych věděl že že to ten pán co všechno ví,tak bych se neobtěžoval:)

                      0 0
                      • Atilla  

                        +100

                        0 0
                      • La Piér  

                        Tak mi prosím napiš, jaké jsou gumy odpovídající mému ježdění. Zatím jsi nenapsal jedinou konkrétní věc, jen obecné výkřiky.

                        0 0
                        • Atilla  

                          určitě ne Rar, které jsou podle tebe ideál na EN!

                          0 0
                          • La Piér  

                            Díky za koment. Jen jsi za úplného blba, protože sis z mé informace zapamatoval jen půlku a vyšel to z toho tenhle nesmysl.

                            0 0
                            • Atilla  

                              To že je vozíš když je sucho a když je mokro tak nazouváš NN? Sorry, ale seš k smíchu.

                              0 0
                            • scret  

                              no nevim, myslim zes byl tenkrat za toho blba spis ty:)

                              0 0
                        • pitos  

                          Bla bla…stačíla by ti třeba taková odpověď?

                          Gumy odpovídajícímu tvému ježdění a si budeš muset najít sám. Neznám tě a ani nevím co a kde nejčastěji jezdíš, ale pokud musíš vozit takto vysoké tlaky tak bys měl šáhnout po odolnějších verzích a nevozit pláště co se vozí běžně na xc.

                          0 0
                          • La Piér  

                            No když víš, že stávající gumy mýmu ježdění nevyhovujou, tak nejspíš víš, jak a kde jezdím a jaký gumy bych si teda měl pořídit, ne?

                            0 0
                            • pitos  

                              Jasně,pokud chceš plně využít potenciál gumy v terénu, tak musíš snížit i tlaky…3bar je moc na jakýkoli terén i váhu.

                              Jestli tady ale potřebuješ jenom veřejně onanovat, tak prosím, ale beze mě.Na každou blbost reagovat nehodlám.

                              0 0
                              • La Piér  

                                Stačilo by, kdybys opustil sféru teorií a konkrétně odpověděl na konkrétní otázku. Ale to ti nějak nejde…

                                Je vtipné, že vůbec nevíš kde a jak jezdím, víš, že na takové ježdění mám nevhodný gumy, ale zároveň nevíš, jaké by byly vhodné.

                                Ten, kdo tu vaří z vody nejsem já…

                                0 0
                                • pitos  

                                  Tady bych použil jedno známe pořekadlo Chytrému napověz, hloupého trkni… a tuto debatu bych z mé strany ukončil.

                                  0 0
                              • roud  

                                tohle je kec chci tě vidět jak se 150 kilama pojedeš na 2 barech xD

                                0 0
                                • La Piér  

                                  No ono i se 110 kg celkové hmotnosti (člověk+bike) je to nesmysl, pokud jezdíš drsnější terén (šutry, kořeny) a nechceš zničit gumy a ráfky.

                                  0 0
                          • Atilla  

                            Je to *****, s ním se fakt nedá bavit na normální úrovni.

                            0 0
            • mxv  

              ..a každých 300 km měním ráfek. Jsem na tom podobně

              0 0
    • jirkas  

      Moje MK 2,2 Protection, cca 2000 km, foukáno na 2,5–3, ježděno na HT, 85kg. Obyč NN 2,1 v kevlaru vypadal po stejných km mnohem lépe. Škoda jen, že jsem do neměl v nějaké odolnější verzi, protože jsem rozpáral boky.

      0 0
      • PatrikL  

        ok, continental vyhadzujem z výberu, po tom čo som videl/čítal tu a na mtb-news… :D

        0 0
      • roud  

        Jak si tohle dokázal ? :oD

        0 0
        • jirkas  

          sám nevim :-D odlupování špuntů začalo v rychlebkách a pak už to nepřestalo. Nejčastěji jezdim Maštale a Žďárské vrchy a to zas tak extrémní terény nejsou, nebo jo? Silnice tak 15–20% z celkovýho objemu

          0 0
          • roud  

            právě mě to překvapuje jak rychleby tak maštěle + ještě pár dalších bajkerskejch oblastí jsem letos projel a nic takovýhohle na gumách nemám :-O asi jezdíš vyšší lvl než já :O)

            0 0
            • jirkas  

              můžem klidně někdy porovnat :-D z hradce to zas tak daleko nemáš, tak by se nějakej jarní maštalskej pojezd mohl uskutečnit,ne? :-)

              0 0
              • roud  

                určitě se tam letos mám vplánu zase podívat ale uvidíme zda to vyjde přecijen jsem si pořídil rodinu tak to neni časově taková sranda :O)

                0 0
      • MirosPikos  

        Zkus tolik nepřefoukávat, možná ti ty boky vydrží dýl :)

        0 0
        • jirkas  

          Vzhledem k tomu, že max tlak kingů je 4,5 bar, tak mi tlak 2,5–3 nepřijde jako přefoukaný, spíše je to střední hodnota. Když foukám dolní doporučenou hranici, tak se často cvakaj duše (vím, bez duší by se mi to nedělo:-)) a navíc je velký riziko bouchnutí ráfku.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.