• Mike911

    Neposílejte mě pls do historie. Ano, podobná témata jsem našel, ale starší a od té doby jsou na trhu i novější věci:)

    Zde jsou indicie na téma k diskuzi:

    Potřebuju pro svoji slečnu nové pláště na HT26".

    Asfalt/středně těžkej terén – 80/20 Bláto a mokro spíš vyjímečně. Váha do cca 550g a cena taky do 550,– :)

    Anketa: Které pláště? jiné prosím případně do diskuze

    0 0
    • HROOLI  

      Ignitora určitě na zminovaný terén ne :)

      0 0
      • Mike911  

        To jsem si myslel, padne jako první:) Dík…

        0 0
      • pendergast  

        Aké sú nevýhody Ignitora?

        S výdržou som spokojný, vozím ho vpredu aj vzadu už 5500km (80% asfalt). V teréne (turistické značky) bez problémov, v mokre nejazdím, na asfalte trochu hlučný.

        Neobhajujem ho, nemám s čím porovnávať, len by ma zaujímalo, ktoré parametre by sa dali vylepšiť voľbou iného plášťa.

        0 0
        • RomanH  

          Ignitor je ve vsem prumer v dobrem slova smyslu. Jsou mnohem rychlejsi plaste, ktere i lepe drzi, jsou pohodlnejsi a lehci.

          0 0
    • piskot  

      Kenda Karma

      0 0
    • vitan  

      pri takovem pomeru bych sel jeste do neceho hladsiho

      Nevim co je stredne tezký teren pro tvou slecnu

      0 0
      • Mike911  

        Pole, louky, lesy, občas něco kamenitýho. Stoupání/klesání do cca 25°

        0 0
        • vitan  

          dratovy ralph

          pokud jsi schopen/ochoten, tak klidne kup RaR dozadu a RoR dopredu, babam to vydrzi vsechno dele, i kdyz to jsou zavodni slupky:)

          0 0
          • Mike911  

            ralphy kevalrový mám já a spokojenost maximální. Ale v drátu je nemaj, tam kde bych potřeboval a v kevlaru už jsou hodně přes strop. Dopadne to tak, že pořídim ten balíček 2× Speedmax Beta plus 2× duše. Což mi za 650,– přijde jako fajn kup. A pokud ty pláště budou velkej *******, což si nemyslim, tak se pořídí něco jinýho a tyhle zůstanou jako náhradní.

            0 0
            • Sharka1  

              Kdyz sam vozis Schwalbe v kevlaru, proc by nemohla pritelkyne?? :-)

              RoR + RaR je super volba na celorocni jezdeni.

              0 0
              • t29  

                +1, proč by přítelkyně měla mít horší věci na kole, když budou jezdit spolu?

                0 0
                • felix.org  

                  Aby mu neujela :-D

                  0 0
                  • Mike911  

                    Protože jste patrně nečetli jednu z podmínek, která je max 550,– na kus…teda spíš do 500,– Jestli víte kde sehnat kevlarový RaR nebo RoR, do půllitru, tak vědět;)

                    Předejdu dalšímu dotazu: dotaci ode mně nechce:)

                    0 0
                    • RomanH  

                      Potřebuju pro svoji slečnu

                      Tak nevim, proste ji to kup, ne ? Pokud chces, aby s Tebou jezdila a na kole se zbytecne netrapila, mela by mit kolo ± na stejne urovni, jako Ty, kdyz uz ne lepsi.

                      0 0
                      • pepek  

                        Jasně, slečně něco bezpečnějšího – třeba jak tu psal kdysi jeden krajan, že dopřál partnerce nevegaly.

                        0 0
                    • Chiron  

                      Spíš bych zkusil někde sehnat ten RaR v EVO verzi s drátem. Cenově by se měl vlézt do 500 a jediné na čem bude ztrácet je váha. Akorát co sem se díval, tak v českých obchodech sem je skladem nenašel.

                      0 0
            • jachymk  

              Speedmaxy měl kámoš v drátu a nedokázal s nima ujet ani 100km bez defektu, ty pláště byly tragédie. Do těch bych fakt nešel! Kup jí racing ralphy, řek bych že je holka která nejezdí každý den, neváží metrák a nezávodí, bude jezdit ještě hodně dlouho a tak se investice vyplatí.

              0 0
    • jIrI___  

      Z-Miny jsem měl, hlavně na zadním kole vydrží děsně málo, ale jedou slušně. Já bych volil NanoRaptory. KDyž je nafoukáš, tak po silnici jedou jako z praku a když upustíš, tak v terénu drží překvapivě dobře. V kevlaru se vejdeš jak do požadované hmotnosti, tak možná i do ceny http://stusa.rajce.idnes.cz/…y_hmotnosti/#…

      0 0
    • honza.cl  

      toho maxxise jsem ti odklepl omylem … sorry

      já bych asi volil continental race-king v drátu

      0 0
      • hctr  

        a proc ne v kevlaru? ja ted race kingy v kevlaru bral primo z nemecka v krabicce za 320,–

        0 0
    • Joseph de Sax  

      to budou stačit úplně nějaké šústáky…

      0 0
    • HKou  

      Za mě Python Air Light.

      0 0
    • Atilla  

      Středně težkej terén jsou třeba Rychlebky, takže aspoň toho NN.

      0 0
    • nox159  

      RoR/RR :)

      0 0
    • Turbo  

      http://www.prodejkol.cz/…ro-grey-line

      Já bych doporučil Scyllu grey!

      0 0
    • Tehu  

      RR na zadek to je jasna… Na predek nevim my mame oba s prituli Nobby Nice.

      Jen se tak zeptat je vhodnejsi Nobby Nic na predku nebo Roket Ron … ???

      0 0
    • souky junior  

      Race King 2.2 nebo 2.0 kevlar dozadu a X-King 2.2 dopředu. Nebo oba stejné.. Pláště kolem 450Kč, lehké, odolné, slušný grip (i přes nízký vzorek). Krom hlubokého bahna, rozmáčených stezek, mokrých kořenů a kamenů drží všude. :D A nebo ještě alternativa – Kenda Karma drát – 2.0, 350Kč, 560g.

      0 0
      • jIrI___  

        RK mají ke slušnému gripu hodně daleko. Ze čtveřice RaR, NR, Crossmark a RK mají právě ty RK grip suverénně nejhorší.

        „Krom hlubokého bahna, rozmáčených stezek, mokrých kořenů a kamenů drží všude.“

        S tím s tebou ale souhlasím, na asfaltu a udusané suché hlíně drží pěkně :-D

        0 0
    • nitraq  

      Přidám se k zakladateli. Přítelkyně rok jezdí Smart sama 2,1 a s gripem je více méně spokojená, ale jak zaprší, tak je to bída s nouzí. To jedem leda tak na asfalt nebo cyklostezku, v lese má strach z klouzajících kamenů a kořenů. Co byste doporučovali jako řešení? Cena do 1000 za obě, ideálně tak 800.

      0 0
    • atak10  

      Z mojich zkusenosti Geax Saguaro… a to klidně 2.0

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.