• iceek

    Zdravim,

    jsem docela zvedavy jake obuti letos kdo zvoli. Pokud se vam chce, pochlubte se, co mate v planu.

    Sablona pro vlozeni, prispevku do vlakna :-).

    vyrobce:

    typ:

    rozmer:

    duse/bezduse:

    teren: (silnice, xc, dh, …)

    zavod/zevl:

    Napr.

    vyrobce: Rubena

    typ: SCYLLA TOP DESIGN / V96 / Tubeless Supra

    rozmer: 26×2.10

    duse/bezduse: bezduse

    teren: xc

    zavod/zevl: zevl

    Diky za odpovedi ;-).

    0 0
    • Karlíííík  

      Tak já si chci koupit nový sandály. :-D

      Ale jinak dojedu to co mám na kole…a pak koupím ještě jednu Scylu.

      Takže další sezóny určitě Rubena.

      vyrobce: Rubena

      typ: 2× Charybdis TOP, 1× Scyla

      rozmer: 26×2,0

      duse/bezduse: bezduše

      teren: XC

      zavod/zevl: zevl

      0 0
      • MaroH  

        na to se vykalsi, charybdis mam ted na predku a pujde z domu v mokru klouze a strasne se sjizdi, z recenzi jsem cekal na moje pouziti idealni plast ale bylo to vylozene zklamani (jezdil jsem topdesign tubeless supra)

        0 0
    • scota  

      Schwalbe

      Nobby Nic Evo 2013

      26×2,25

      TLR

      terén trail.

      0 0
    • Weremos  

      Nechce se mi tam psát všechny kombinace,ale zvolil jsem mou nejoblíbenější :)

      Výrobce: Hutchinson

      Typ: Python

      Rozměr: 26×2,0

      Duše/bezduše: bezduše

      Terén: XC

      Závod/zevl: závod

      0 0
    • Polka  

      Vse pri starym…

      vyrobce: Schwalbe

      typ: Racing Ralph 2012

      rozmer: 29 × 2.25

      duse/bezduse: bezduse

      teren: xc

      zavod/zevl: zevl

      0 0
    • jIrI___  

      Klasika NN 2,25/RaR 2,25 bezduše a zevl.

      0 0
    • mr.antik  

      Předek/Zadek

      vyrobce: Schwalbe/Maxxis

      typ: Nobby Nic Snakeskin Trailstar/Ardent 60 TPI

      rozmer: 2.4/2.25

      duse/bezduse: bezduše/bezduše

      teren: AM/AM

      zavod/zevl: zevl/zevl

      0 0
      • Pedro404  

        Nobby Nic teda drží líp než Ardent? Mně kamarádi Ardenty strašně tlačej jak sou super.

        0 0
    • Kubiczech  

      Maxxis

      Ikon

      26×2.20

      bezduše

      XC

      závod/zevl

      Onza

      Ibex FR

      26×2.25

      bezduše

      EN

      zevl/závod

      Maxxisy bych rád zkusil ve verzi TLR, jestli se u nás v dohledné době objeví. Jezdit budu také Rocket Rony a Nobby Nic.

      0 0
      • Tomáš  

        Na zadní kolo

        výrobce: Continental

        typ: RaceKing Supersonic

        rozměr: 26×2.2"

        duše/bezduše: bezduše

        terén: XC

        závod/zevl: obojí

        A na přední

        výrobce: Continental

        typ: X-King Racesport

        rozměr: 26×2.2"

        duše/bezduše: bezduše

        terén: XC

        závod/zevl: obojí

        A v záloze mam ještě 2 kusy RK UST 26×2,2"

        0 0
      • smash_mouth  

        Kolik ma ten IBEX FR sirku? (kolik foukas a jaka je vnitrni sirka rafku)

        DIKY

        0 0
        • Kubiczech  

          Zatím nemohu sloužit, až obuju, dám vědět. Někdo je tu ale určitě vozí…

          0 0
      • iceek  

        Odkud nakupujes toho maxxise?

        0 0
        • Kubiczech  

          Většinou jdu klasicky po ceně, vyloženě oblíbeného prodejce nemám. Ale vcelku velký výběr mívalo Mojekolo.cz

          0 0
    • JakeF  

      Tufo

      XC2 Plus

      29×2,0

      galdy pyčo

      xc

      závod

      Specialized

      Fast Trak

      29×2,0

      bezduše

      xc

      zevl

      Conti

      GP4000S

      700×23

      duše foss

      silnice

      zevl

      Tak nějak vypadá zatím plán :D.

      0 0
      • marios  

        duše foss nebrat ,ani na silnici, jsou to vyhozený prachy

        0 0
        • JakeF  

          Proč to? Jsou lehoučký a daj se opravit zapalovačem… Navíc by skoro neměly jít cvaknout, což se na našich silnicích celkem hodí. Plus by měly vycházet dobře co se týče valivýho odporu… Zatím jsem vzal akorát jednu jako zálohu pro případ defektu, další plánuju vzít až s těma Conti pláštěma, tak kdyby něco vycházelo líp, tak můžu vzít něco jinýho…

          0 0
          • MlokCZ  

            Co se týká valivého odporu, tak jsou polyuretanové duše přesným opakem latexových, tedy jsou na tom naopak velmi špatně. Zhruba na úrovni nejhorších těžkých butylek.

            A to je dle měření nejlehčí (a superdrahé) Eclipse. Fosska na tom bude leda ještě znatelně hůře.

            Zapalovačem se dají spíše zcela zničit než opravit. O něco odolnější jsou, to ano.

            Třeba tady už jsem ten test dával:

            http://www.bike-forum.cz/…ve-duse.html#…

            Nízký valivý odpor latexových duší je daný jejich výbornou elasticitou (daleko větší než butylové). Polyuretanové duše mají elasticitu naopak znatelně menší než butylové.

            0 0
            • JakeF  

              Dík za opravení. Stejně je tam ale asi hodím, řešit s těma těžkejma zápletama valivej odpor duší asi nemá moc smysl, ono tam při 8atm stejně asi k moc deformacím nedochází narozdíl od bajku. Stejně to mám akorát na trénink a jezdím na tom pomalu, dneska 4,5h a ani těch 30km/h tam na průměru nebylo a obávám se, že by nebylo ani nebejt těch asi 20 semaforů…

              0 0
              • marios  

                Měl jsem ty fossky 2, obě po čase začaly mírně ucházet (foukání 1×2dny) u ventilku – i když byly dobře nasazený s tou chráničkou, takže nešly spravit. Navíc dodtat je do pláště je docela slušnej porod- jako rezervu bych to nebral.

                0 0
              • MlokCZ  

                Spíše naopak. Silniční pláště jsou tak úzké, že k deformaci pláště ve směru jízdy dochází k dost velké i přes použitý vysoký tlak.

                To je právě důvod, proč objemné slicky jsou na tom s valivým odporem výborně (mají nízký) i když nejsou nijak extra nabušené (samozřejmě ale zase nesmí být podhuštěné).

                Pro silniční pláště jsem viděl jediné měření rozdíl duše x bezduše a to pro Hutchinsony Fusion (porovnávaná dušová verze a bezdušová verze, tedy ne zcela totožný plášť).

                A tam byl rozdíl obrovský, ještě znatelně větší než u bikových rychlejších plášťů typu RaR.

                Při průměrech kolem 30km/h je to ale stejně především o aerodynamice.

                0 0
            • Smazaný účet  

              foss mi prisly jako polypropylen (tavitelnost), nez polyuretan…ale mozna se pletu..

              0 0
              • MlokCZ  

                Materiálový odborník opravdu nejsem. U té Eclipse je uváděn polyuretan. Tu Eclipse jsem v ruce nikdy neměl. Fossku ano, podle omaku nedokážu říct, co je to za materiál.

                Výrobce Foss píše, že jsou z „highly polymerized un-vulcanized rubber composite“. Jestli to je polypropylen nebo polyuretan nebo to nepatří ani pod jedno z toho nemám tušení.

                0 0
              • MlokCZ  

                A tahle hláška je u uvedená u obou.

                Eclipse: „The Eclipse bicycle tube R1825 is NOT suitable in combination with carbon rims! The heat during braking can burst the inner tube!“

                Foss: „FOSS tube is NOT suitable with carbon rims. Increase in temperature during braking may burn the tube and cause a blowout.“

                Oboje tedy stejně náchylné na vyšší teplotu.

                0 0
      • Rubi  

        uz mas toho sociala, nebo ti ho jeste nedali?

        0 0
    • prchy  

      kolo 1

      vyrobce:Schwalbe

      typ: Rocket Ron 2013

      rozmer: 2,25

      duse/bezduse: bezduše

      teren: xc

      zavod/zevl: zavod

      kolo 2

      vyrobce:Schwalbe

      typ:Racing Ralph 2012

      rozmer: 2,25

      duse/bezduse: bezduše

      teren: xc

      zavod/zevl: zevl

      0 0
    • campijozo  

      WTB

      Nano comp

      29× 2.1

      duše

      XC

      obojí :)

      0 0
    • bikermx  

      SCHWALBE ROCKET RON EVO TLR PS SS 2013

      29×2,25

      závod bahno

      SCHWALBE RACING RALPH 29×2,35 (2,25 SS) TLR PS 2013

      tténink/závod sucho

      ust,zeroflats tmel

      ještě nevim jestli nebudou ty 2,35 moc široký na maratony :D

      0 0
    • pepek  

      Já dojezdím to co mám doma :-)

      0 0
    • iceek  

      sucho

      vyrobce: Rubena

      typ: SCYLLA TOP DESIGN / V96 / Tubeless Supra

      rozmer: 26×2.10

      duse/bezduse: bezduse

      teren: xc

      zavod/zevl: zevl

      mokro

      vyrobce: Rubena

      typ: CHARYBDIS TOP DESIGN / V95 / Tubeless Supra

      rozmer: 26×2.00

      duse/bezduse: bezduse

      teren: xc

      zavod/zevl: zevl

      0 0
    • Tina  

      Tufo

      XC2 Plus

      27,5×2,0"

      galusky

      xc závod

      Schwalbe

      Rocket Ron

      27,5×2,1"

      TLR + Notubes

      xc / maraton

      Schwalbe

      Racing Ralph

      27,5×2,25"

      TLR + Notubes

      xc / maraton / zevl

      Michelin

      Pro4 Service Course

      700×23

      duše Michelin

      silnice

      tréning

      0 0
      • Tina  

        Prvé skúsenosti s galuskami Tufo XC2 Plus (27,5×2,0"):

        veľmi príjemné prekvapenie, parádne odvaľujú a majú perfektný záber aj v strmých stúpaniach, v mokrom teréne na moje prekvapenie dobre držia stopu, prednú galdu jazdím pomerne podhustenú (cca 1,4 – 1,5).

        plášte Schwalbe s novým dezénom Rocket Ron (27,5×2,1")za­tiaľ veľké sklamanie :( Pripadá mi, že predchádzajúci dezén bol nie len rýchlejší, ale aj lepšie viedol na prednom kole v zákrutách. Ešte skúsim polaborovať s tlakom, ale momentálne podľa mňa na XC/MX dosť nevhodné obutie.

        0 0
    • Lada,s  

      Schwalbe

      Racing Ralph + Rocket Ron

      26×2,1

      Notubes

      xc

      závody

      Continental

      Ultra Sport Kevlar

      700×23

      duše

      silnice

      tréning + závody

      0 0
    • Martin  

      Conti

      XK/RK

      29×2,25

      bez

      terén zevl

      0 0
    • pitos  

      Maxxis

      Ardent 60a 2,25" na oba kola

      Minion F 42a nebo 60a 2,5" na oba kola

      Schwalbe

      Muddy Mary ORC 2.35" na přední

      Big Betty ORC 2,4" na zadní

      Vše duše

      Vše zevl

      XC-DH

      0 0
      • Elwing  

        Ty ardenty 2.25 na xc? Dej vědět jak jedou a drží.

        0 0
        • pitos  

          Chci s nima jezdit normálně po lese a horách.

          Po dlouhé době se vracím k takto lehkým plášťům a tak jsem zvědav zda to na horách hnedka na těch kamenech neroztrhám.

          Sám jsem zvědav jaké budou, ale věřím jim:)

          0 0
    • Smazaný účet  

      HD trail a pace..pak se uvidi…zevl EN:)

      0 0
    • mastihuba  

      Odklon od schwalbe chci v zadu zkusit x-king 2,4? Nemusi to být anorekticka verze a bude bez duše

      0 0
    • Kublajin  

      Já bych asi potřeboval pomoct.

      Pokud bych chtěl schwalbe tak bych tam strkal asi NN/RaR ale nechci :)

      Vybírám a zvažuju něco trail/AM. Přemejšlel jsem conti MK II 2.4 na předek a X-King 2.4 na zadek, aby to trochu jelo.

      Jenže… Chtěl jsem zkusit jít do tubeless a u continentálů narazil na problémy lidí s prosakem mlíka skrz boky pláště. tak hledám dál.

      Koukám po Maxisech a nějak se v nich neorientuju.

      Dá se Ardent charakterově přirovnat k nobby nicu? nebo k čemu případně od Schwalbe? Ardent dopředu, doadu? High roller (II)?, Minion (to už je spíš dh což)?

      a už vůbec jsem se nedohledal, jestli jsou tyhle pláště vůbec ready na tubeless.

      případně co dál

      jsem zoufalý :D

      0 0
      • MichaelSimek  

        neni NN/NN sikovna kombinace na trail/am?

        0 0
        • Kublajin  

          Verim tomu ze je, ale chtel bych znat i alternativy, protoze neverim tomu ze schwalbe je alfou a omegou plastu, byt to tak na me u nas pusobi.

          0 0
        • Smazaný účet  

          dopredu byc dal HDcko…loni jsme to jezdil a docela dobra kombinace…NN ma vzadu trochu tendence ustrelovat v naklonu, ale nic zavratneho..HD v trailu vepredu podrzi podstatne vice nez NN…

          0 0
      • Stingray  

        Ardent se k NN dá přirovnat, teda až na váhu(a moje zkušenost je s 2,4 kama 2,2, mi přišla docela úzká)

        0 0
    • tonik666  

      vyrobce: Schwable/Maxxis

      typ:NN SS Pacestar/Ardent EXO

      rozmer:2.25/2.25

      duse/bezduse:bez/s

      teren: AM

      zavod/zevl:zevl

      0 0
    • mr.ricardo  

      vse pri starem, jen letos uz definitivne bez mtb

      vyrobce: Continental

      typ: GP4000s

      rozmer: 622×23 predek, 622×25 zadek

      duse Michelin latex

      silnice

      zevl

      0 0
    • Hynas  

      WTB

      Wolverine/oNa­noraptor

      2,2/2,1

      bezduše

      XC, AM, BC

      závod/turistika

      0 0
    • JakubV  

      vyrobce:Michelin

      typ:Wild rockr/XC A/T

      rozmer:26×2,1/2­6×2,0

      duše

      teren:am

      zevl

      0 0
    • m3rlin  

      silnicka

      vyrobce: Michelin

      typ: Pro3 Race

      zavod/zevl: oboji :-)

      bike

      vyrobce: specialized / maxxis

      typ: fast trak / Z-MAX Evolution

      rozmer: 26×2.0 / 26×2.1

      duse/bezduse: duse / duse

      teren: xc

      zavod/zevl: spise zevl…

      maxxise jezdim do sra*ek :) „S“ chci zkusit celou sezonu za kazdeho pocasi… jak se s tim popasuji

      0 0
      • m3rlin  

        Ritchey Z-MAX Evolution samozrejme…

        maxxise cross neco.. sem nasel doma a nejak me to spletlo :) btw. hodne spatny plaste

        0 0
    • nitraq  

      Žádný experimenty…

      výrobce: Schwalbe

      typ: Nobby Nic

      rozměr: 2.25 EVO vpředu/ 2.1 Performance vzadu

      duše/bezduše: duše

      terén: XC

      závod/zevl: zevl

      0 0
    • Neťa  

      výrobce: Schwalbe

      typ: NN 2.4 EVO SS/RR 2.25 PC SS

      duse

      xc, trail

      zevl

      0 0
    • Draw in soul  

      vyrobce: Schwalbe

      typ: NN SS EVO (2010?)

      rozmer: 2,4/2,4

      duse/bezduse: bezduše

      teren: AM/EN

      zavod/zevl: zevl

      0 0
    • nikeid  

      vyrobce: Schwalbe

      typ: Nobby Nic / Racing Ralph

      rozmer: 26×2.10 / 26×2.10

      duse/bezduse: duse

      teren: xc

      zavod/zevl: zevl a mozna jeden zavod

      0 0
    • Luma  

      Kenda:Karma 2,2 60Tpi duše terén.XC-Trail zevl Schwalbe:RoR 2,4 a vzadu 2,25 oba EVO duše terén:XC-Trail zevl

      0 0
    • Atilla  

      výrobce: schwalbe/onza

      typ: Muddy Mary trail FR/ Ibex DH 120tpi

      rozměr: 26×2.5/26×2.4

      duše: duše

      terén: XC

      zevl/zevl

      výrobce: schwalbe/schwalbe

      typ: Muddy Mary vert DH/ wicked Will trail DH

      rozměr: 26×2.5/26×2.4

      duše: duše

      terén: XC

      zevl/zevl

      0 0
    • biker90  

      Doteď jsem měl X-King RS vpředu i vzadu. S mlíkem jsem měl problém, až po naříznutí boku o kamen, ale držel i tak, jen jsem častěji doléval.

      Letos malá změna, tak třeba to pojede lépe a zadní víc vydrží :)

      zadek:

      Continental

      RaceKing RS

      26×2.2

      bezduše

      XC

      zevl

      předek:

      Continental

      X-King RS

      26×2.2

      bezduše

      XC

      zevl

      0 0
    • Rubi  

      predni:

      vyrobce:onza

      typ:ibex xc

      rozmer:2,0

      duse/bezduse:bez­duse

      teren: xc

      zavod/zevl:zavod

      zadni:

      vyrobce:maxxis

      typ:crossmark

      rozmer:2,0

      duse/bezduse:UST

      teren: xc

      zavod/zevl:zavod

      vyrobce:maxxis

      typ:detonator

      rozmer:700×25C

      duse/bezduse:duse

      teren: silnice

      zavod/zevl:zevl

      0 0
    • blisterexist  

      TUFO

      XC5

      29×2.0

      Tubeless

      Xc

      Závod/trénink

      0 0
    • Gabbo  

      Poridil jsem si zanovni kolo a je tam obuto toto

      výrobce: Continental

      typ: RaceKing Supersonic

      rozměr: 26×2.2"

      duše/bezduše: bezduše

      terén: XC

      závod/zevl: obojí

      vypada to ze to tam chvili necham.

      0 0
    • Breakpain  

      vyrobce: Maxxis

      typ: Ardent EXO drát / Ardent kevlar

      rozmer: 2.40 / 2.25

      duse/bezduse: duše

      teren: AM

      zavod/zevl: mega zevl

      vyrobce: Vittoria

      typ: Rubino PRO III, kevlar

      rozmer: 25×700c

      duse/bezduse: duše

      teren: silnice

      zavod/zevl: zevl

      0 0
    • epsilon  

      Rychly dotaz .. nevite co je Gate Star ???

      0 0
      • MlokCZ  

        Středový vzorek je stejný jako má Pacestar trosměs, tedy tvrdší směs. Boční vzorek je „Extra-soft“, stejný jako má boky VertStar trosměs.

        A je to určené na 4Cross.

        0 0
        • epsilon  

          Takze myslis ze na klasiku to nebrat ?? Zaujala me ta cena :D

          0 0
          • MlokCZ  

            Já bych ho určitě na XC ježdění nebral. Až tak měkkou směs na bočním vzorku bych na XC určitě nechtěl. Na asfaltu to bude nepříjemné do zatáček (a nějaký ten asfalt asi taky občas jezdíš) a životnost bude pak klidně řádově menší než středového vzorku i když jedeš daleko více času po středovém vzorku.

            Je to prostě přizpůsobené na 4Cross, tedy aby to jelo rovně co nejrychleji (proto rychlejší tvrdší středová směs) a extra dobře podrželo v zatáčkách na povrchu co se 4Cross jezdí.

            0 0
    • Chlebovnik  

      vyrobce: Maxxis

      typ: Ardent (drát) | Aspen (drát)

      rozmer: 2.25" | 2.1"

      duse/bezduse: Duše

      teren: AM HT (130mm)

      zavod/zevl: Zevl

      0 0
    • Vozataj  

      Nasazeno:

      Výrobce: Schwalbe

      Typ: Racing Ralph EVO

      Rozměr: 26×2.10

      Duše/bezduše: bezduše

      Terén: XC

      Užití: závod i pohoda

      V zásobě:

      Výrobce: Rubena

      Typ: SCYLLA TOP DESIGN Tubeless Supra

      Rozměr: 26×2.10

      Duše/bezduše: bezduše

      Terén: XC

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.