• Lance

    Hele. měnili jste pevne osy na imbus za osu s upinakem? Ty osy sou celkem drahé a měnit to imbusem je celkem opruz ne? Teď tahám zbytecne imbus klíč který jsem nepotřeboval nikdy. Akorát tohle mě nenapadlo si pohlídat

    Anketa: Jakou pevnou osu mate

    23x
    56%
    18x
    44%
    0 0
    • roman 3D  

      právě jednu sháním na Kellys Gate tak jestli někdo měnit tak jakej typ

      0 0
    • Auditor  

      Ano, ale jen predni (vyndavani kola do auta a tak). Vzadu jsem nechal imbusovou…

      A v ankete mi chybi „kombinace obou“ :D

      0 0
    • RomanH  

      No vidis. Ja mam na osach packy jako na rychloupinaku, a docela me to stve. Premyslim o vymene za imbus, nebo DT Swiss, kde si po utahnuti mohu natocit paku do libovolne polohy. Imbusy ssebou stejne na vyjizdky vozim v ramci naradi, a pri koupi jeste jednoho samostatneho do auta pro pripad prevozu v ose na imbus nevidim problem.

      0 0
      • Mildee  

        Nedávno tady někdo řešil vychozený imbus a strašné ****** s vytažením té poškozené osy. Zřejmě to bylo přetažené, ale taky bych imbus bral jako vopruz. Jedinou výhodou je podle mě bezpečnostní stránka, fetky většinou po kapsách imbusy nenosí :-D

        0 0
        • RttB  

          Tak pokud je někdo prase a dorve to pákou, tak se nesmí divit, že se mu imbus může protočit.

          Ale to samé platí u všech šroubů s imbusem na kole (kotouče, třmeny, představec, páčky…)

          1 0
    • RttB  

      Ano, mám to na imbus. Ničemu mi to nevadí. Stejně nějaké to nářadí vozím pro strýčka příhodu. A kolo jsem sundaval letos jen jednou a to z důvodu výměny kotouče. Nevidím důvod mít na toto rychloupínák. A pokud jde o to kolo převážet autem, tak tam by mi někde v kufru opravdu ten jeden imbusák nevadil :D

      Jako výhodu vidím to, že mi to jen tak někdo někde nepovolí a neukradne a hlavně že to dotáhnu na přesný moment a né „tak nějak“ tou páčkou. Nevýhodu žádnou nevidím.

      0 0
      • krabica  

        Vidíš a mně by třeba chyběl, přejíždím autem každou chvíli a ne jen svým, pořád ho někde hledat, vytahovat… Nejlépe to má vyřešené Formula, osa je na rychloupínák, ale můžeš ho kdykoliv vycvaknout/nac­vaknout a nebo použít imbus.

        0 0
        • roman 3D  

          nebo ztratit

          0 0
          • krabica  

            Máš takovou zkušenost?

            0 0
            • roman 3D  

              měl bych asi vlastní kdybych si tu páčku někam schoval tak už ji nenajdu, preferuji nerozebiratelné spojení:-)

              0 0
              • krabica  

                Však když ji sundáš, tak to znamená, že ji nepotřebuješ, takže nevadí, když ji ztratíš…

                0 0
        • tom xtr  

          Tyhle Formule jsem měl, než po nějakém čase prdnul ten spojovací šroubek mezi upínákem a osou, u další osy se rozpadl upínák. Teď raděj osy na imbus.

          0 0
    • Breakpain  

      Na BP kola IMBUS, na běžný ježdění páčku ;)…

      0 0
    • MirosPikos  

      To mi připomíná, abych si zjistil, jestli s sebou vozím dost velkej inbus na předek. Jinak na to nedám dopustit, když jdu k autu, už mám v kapse klíč. Ten pak hodím do auta…bla bla bla. Ale nenapadlo mě kvůli nulovým defektům, že bych potřeboval někde v terénu sundavat přední kolo :)

      0 0
    • bruco  

      Ja som menil prednu os s upinakom za imbusovu. Nevidim ziadny prinos upinaku, imbus mam so sebou stale.

      0 0
    • Tomcat  

      Většina aplikací pevných os je o konstrukci patek a to předělat moc nejde. Možná by si mohl říci konkrétní rám, nebo vidlici.

      Ono totiž taková zadní 12 × 142 mm moc tvz pevná osa není. A pokud je zapuštěná do patky težko ti tam rychloupínák půjde vůbec dát.

      0 0
    • Čipera  

      Kdyt stejně sebou většina cyklistů, teda těch co mají rozum vozí multiklic tak o nic nejde. jestli mám ze zadní kapsy vyndat multiklic nebo povolit upínak, to už je mi celkem buřt.

      0 0
    • Thor007  

      Já mám vzadu rychloupínák DT Swiss. Na mém kole funguje dost nešťastně. Pokud jej po utažení nedám do vertikální polohy, tak se mi za jízdy buď utahuje – když je nakloněný dozadu, nebo naopak povoluje, když je natočeny dopředu. Mám bezdušáky a defekty teda neřeším (nesundávám kolo ani pro převoz), přemýšlím nad imbusem…

      0 0
    • Lance  

      Diky chlapi. Sem to bral, že imbus – špatný výběr. Hodil sem se do klidu :-)

      0 0
      • tom xtr  

        Navíc při defektu vytahovat kolo a cpát tam duši je aspoň u mě až ta poslední možnost opravy :)

        0 0
    • KnizeAlexej  

      Potřeboval bych rychlou radu, kamarad ma supa a problém se zadnim nabojem, podle mě tam neco chybí když to nemůže dotahnout. Poslal fotku. Poradite?

      0 0
      • Tomcat  

        Klidně

        • stržený šroub
        • prasklá osa

        Předpokládám že z druhé strany má také inbus aby se to neprotáčelo…

        0 0
        • Vilém  

          Neni nad rychlou radu.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Já zase předpokládám, že z druhé strany žádný inbus není a závit (vnitřní) je přímo součástí výměnné koncovky/patky.

          0 0
          • Johny.Merida  

            No on už to asi za ten měsíc a půl vyřešil :-)

            0 0
          • Tomcat  

            Stejně může být z každé strany šroub do duté osy náboje, stejně může být z druhé strany vlepená\vpečená vložka se závitem , která je uvolněná nebo stržená atd… Stejně tam může být nějaká matice…

            Ale asi nejdůležitější je to že už to je asi s křížkem po funuse. Jednak je to starý příspěvek a pak pokud je někdo tak pitomě ptá tak si se strženým závitem, nebo uvolněnou vložkou neporadí. Lépe řečeno to nevyřeší rada, ale v lepší servis.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.