• radek910

    Potřeboval bych poradit s vidlicí na svůj singlespeed.

    Rád bych si dopřál nepohodlí pevné ocelové vidle, nechci však ve svém masochismu zacházet příliš daleko a tak prosím poraďte, jestli existuje vidlice, která by příliš nezměnila stávající geometrii (R7 – 80mm), a jejíž koupě by pokud možno mocz neasáhla rodinný rozpočet. Případně kde takovou vidlici sehnat aniž bych musel zkoumat tajné zákoutí platebního styku se zahraničím (pro mě absolutní španělská vesnice). Neobjevil jsem totiž žádný český shop s podobným artiklem, jedině snad vidle Pells, které se mi ale hrubě nelíbí, dal bych přednost něčemu klasičtějšímu.

    Předem díky za vaše rady.

    0 0
    • Obi-wan  

      No dobré téma,otázka je jestli ten ocelovej Pells jde koupit samostatně nebo s celím tím crosem :-( Sám jsem zatím tohle neřešil na singlu jsem nechal vždy tu původní.

      0 0
    • patman  

      jak jsem Ti  psal do profilu ja bych tam dal salsu. je to z anglie , ale mozna si tam nekdo z fora rozsiri objednavku. ja uz mam na dlouho objednano, jinak za objednavku nad 100 liber neplatis dopravu a je to tady fofrem(pokud to maji skladem)

      0 0
      • radek910  

        Díky, vím, ale trochu jsem doufal, že to půjde bez toho abych musel řešit peníze za hranice, v tom oboru jse totální analfabet a kvůli jedné vidlici to snad ani nechci měnit. Navíc ten Bareš, o kterém píšou ostatní vypadá vcelku slibně.

        0 0
        • patman  

          Myslim, ze Bares neni spatna volba, ale ja jsem to taky unej poptaval mailem a neprisla mi zadna odpoved, takze jsem nakounec koupil tu salsu :-)

          0 0
          • Vilém  

            Bares na maily reaguje sporadicky, spis vubec. Nejlip zvednout telefon, zavolat a domluvit se osobne. Pak to neni problem.

            0 0
          • radek910  

            Dnes jsem koukal na ten tvůj nový provázkový bike a musím uznat, že ta Salsa vypadá opravdu dobře, možná mě i přesvědčíš ;-) V případě, že by to ten Bareš uměl pouze s tím podivným dlouhým krkem tak by to byla určitě lepší volba.

            0 0
          • gargamel  

            Přesně jak píše Vilém, zavolat.

            0 0
    • gargamel  

      Já jsem si nechával vidlici vařit u Bareše. Nabízí dva druhy oceli lepší a horší :-). Kvalitnější ocel – cca 1600,– za vidlici, nebo kolem 1000,– za horší. Domluvíš se s nima i jakou chceš výšku vidle, kvůli geometrii, čepy va V, kotouče, barvu, atd.

      0 0
      • jecnak  

        Presne tak.

        0 0
      • Archer  

        Kolik to bude vazit?

        0 0
      • radek910  

        Díky moc za tip, to vypadá slibně.

        0 0
      • Vilém  

        Reseni to je, ale osobne se mi nelibi jakym zpusobem dosahuje pozadovane vysky. Ne delkou nohou, ale delkou krku. Vypada to pak divne. Kdyz jsem resil podobny problem a chtel jsem to co nejlevneji, tak jsem vzal CrMo vidlici z crosse a prevaril cepy na vecka. Ted je vyska cca jako vidle s 63mm zdvihem a vyslo to na par korun.

        0 0
        • radek910  

          A já myslel, že ta divnost je na přání, opravdu to takhle řeší na všech vidlicích? Ten vhled totiž není nic moc. Asi tam zavolám a zjistim co a jak, nebo se naučím svářet :-)

          0 0
          • Vilém  

            Prave ze jsem to vzdy videl resene jen s dlouhym krkem. Zkus mu zavolat, to je nejjistejsi. Nechaval jsem tam opravovat ocelovej ram a po telefonni domluve vse probehlo k plne spokojenosti.

            0 0
          • michals1  

            Nechával jsem si u něj dělat tuhle vidlici. Při délce cca 45,5–46cm mně ten krk zas tak dlouhý nepřijde.

            0 0
        • jecnak  

          Nedela to tak u vsech vidlic. Viz muj zimak.

          0 0
          • Vilém  

            OK, uz mi tu par lidi potvrdilo, ze to neni pravidlem. Predtim jsem vzdy videl jen tu s dlouhym krkem, coz se mi nelibilo. V normal provedeni je to pekny.

            0 0
    • Tomcat  

      V CR asi nikde. Ocelove vidle ktere tu byly tak patrili pod kategorii dirtjump , street Kvalitni ocelovou vidli pro xc a sigl tu podle me nesezenes. Max nejakou exotiku na 29'

      0 0
    • Madrid  

      Je to trošku OT, za což se omlouvám… ale zajímalo by mě, jakou má výhodu pevná vidlice oproti odpružené? Samozřejmě kromě nulové údržby, ale to asi není důvod, proč si ji na kolo dáváš. Stejně tak mi zůstává utajené kouzlo singlspeedu (na biku). Neber to prosím jako ironii, zcela vážně mě to zajímá.

      0 0
      • Smazaný účet  

        pevná vidlice = obvykle nižší hmotnost, jiný vzhled, na asfaltu a v lehčích terénech se to dá přežít, neztrácíš tolik energie. A potom taky určitě IMAGE :)

        singl = touha odlišit se, zkusit něco nového, jednoduché kolo na krátké výlety/přejezdy.

        0 0
      • radek910  

        Promiň, ale tohle jsem tu opravdu řešit nechtěl, aby se to zase nezvrhlo. Podívej se do historie a jistě něco na toto téma najdeš. Mohu tě ale ujistit, že moje důvody jsou zcela iracionální :-)

        0 0
      • JSt  

        nulova udrzba zaujima az zadni pricky toho, co bych resil. na singla je nejpodstatnejsi, ze bez tvrdyho locku nebo te pevne vidle toho zdaleka tolik nevyjedes. a pak patri k dobrym mravum, ze kolo oprosteny od „nadbytecnych“ veci nebude mit ani pruzici vidlu ;-)). nekdo by jeste mohl resit hmotnost.

        kouzlo singlespeedu je proste. do kopca tlacis a z kopca dule si umotas nohy. takze vlastne kouzlo ss spociva v tom, ze je pouze na rovinu.

        0 0
    • Frankie  

      Taky Bares, viz napr. http://www.bike-forum.cz/…8/forum.html#… F

      0 0
    • teepeex  

      co tahle hlina

      0 0
      • patman  

        na crmo nezavodni kolo bych imho vidlici z hliny nedaval a asi ani karbonku ne

        0 0
      • michals1  

        Ta je prilis kratka. Nedosahuje ani delky vidlice o zdvihu 80mm.

        0 0
      • radek910  

        Ostatní už to napsali. Krátká a velmi pravděpodobně tvrdá jak šutr, ale díky.

        0 0
        • Vilém  

          Jeste k tomu hliniku. Na kolo, kam to chces, to asi neni to prave, ale sehnat se semtam neco da. Vlozil jsem ti schvalne foto Al vidle, vysoke jako 80mm odpruzena, co se mi vali doma a ceka na umisteni. Na posledni fotce je trochu videt prevarena crosova vidlice, co jsem popisoval vyse.

          0 0
        • Vilém  

          Tady jsem vlozil foto kde je ta prevarena vidle videt lip.

          0 0
    • kali222  

      taky to budu muset nejak vyresit pro paní, snad me nebude hnat :) chtel jsem ji tam dat scareba (mam ho doma,ale sloupek na novym ramu bude 100% delsi, jeste me cura u locku, musim to vyresit a uz je tu jaro:/ )

      prave jedni z favoritu byla ta noxon-ka :( tak mrknu co je na crc nebo wiggle

      0 0
    • vinca  

      Já taky sháním nějakou na toho svýho siglespííída " http://www.bike-forum.cz/…ail-664.html„:/fotogaleri­e/nase-biky/detail-664.html , ale musí to bejt 1“ , a rovná , pěkná, levna …  Ta původní RST ale furt bohužel drží adrží :-)

      0 0
    • šlapatko  

      Výše psali o noxonce.Nevíte kolik je její skutečná délka?

      0 0
      • Singlespeed  

        Vždyť jsem Ti to už jednou psal ve vlákně výběr vidlice pro expedici.

        Tak tedy ještě jednou:

        Noxonka je tvrdá jak beton (můj subjektivní pocit, jezdil jsem už na třech, jednu mám doteď na zimáku).V provedení pro crossová kola má 42 cm, hmotnost 671 g (krk 20 cm). V provedení 26 palců má jen 39 cm. Je tedy vhodnější použít crossovou, pokud máš kotouče, nebo crossovou s redukcí Mavic, pokud máš véčka.

        0 0
        • Singlespeed  

          S tou redukcí to asi nepůjde, ta posunuje čepy asi jen nahoru, i když upravit by se určitě dala.

          0 0
          • šlapatko  

            Díky za radu nějak mi to vyskočilo.Ještě mě zajímá jestli je ta crosová dost široká?Používám pláště 2,25 schwalbe.Vozím kotouče.Těch 42 je docela málo.Nejspíš zvolím jinou.

            0 0
            • Singlespeed  

              Je to s podivem, ale Racing Ralph 2,25 se tam vleze. Na každé straně zbývá cca 0,5 cm, takže do bahna to moc není. 42 cm mi na rám Cube LTD Comp v pohodě stačilo. Na Cube Aim vozím 39 cm karbonovku, taky v pohodě. Ani moc neregistruju předpokládanou neposednost kola a pedály po zemi taky nehrabu a v terénu mi to nevadí. Jen jsou ty krátké vidlice neskutečně tvrdé.

              0 0
    • zbartos  

      Milan Fajt z brněnského http://www.rockroad.cz/ (tel. 546 222 437) má k mání pevnou CrMo vidlici (na na kotouče). Délka „osa-začátek hlavové trubky“ je asi o 2 cm kratší nez na odpružené vidlici Manitou 80 mm.

      0 0
    • Hnoj  

      Oživuju mrtvolu !

      Nějaké tipy na ocelovou vidlici 650b nebo 29" na kotouče? Nééé FAT !!

      0 0
      • ThOOmi  

        Hele vali se mi tu 29er vidle Werk. Rychlioupinak, IS, 1 1/8. Ma najeto cca 300km, ted se mi vali v krabici. Problem je ten, ze neni lakovana…

        0 0
    • kamaro  

      Surly nebo Salsa. Na bike24 jich maji celkem dost typů, nespecifikoval jsi jestli rovnou nebo ohnutou, jastli s návarkama na blatníky či bez.

      http://www.bike24.com/1.php?…

      0 0
    • Haryk  

      Co Tina a její WERK? Zkoušels? Domluva super, cena super.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.