• mirkin

    Po návratu z dovolené se vidlice Recon pokazila.Je to vzduchový model, zdvih 130 cm. Zdvih je poloviční a je tam cítit tvrdý doraz. Nefunguje zamykání vidlice. Nevíte kde v Ostravě opravují tuto značku. Díky

    0 0
    • jimiAJ7  

      yogi na nadrazni…v centru

      0 0
      • mirkin  

        Na svých stránkách mají psáno, že k servisu berou jen kola koupené v Yogi

        0 0
        • jimiAJ7  

          daval jsem tam sveho domaina…na vymenu oleje kontrolu po zimne, kdyz sem si na to jeste netroufl a normalne mi to udelali za dva dny…

          0 0
          • Treeper  

            nepamatujes si na kolik to vyslo???

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • dua  

      Bagbike na Zborovské. Stejně to většinou pošlou dovozci na servis, ale za zeptání nic nedáš…

      0 0
    • juli  

      Mrkni se na stránky cyklozitny.cz. V technické podpoře najdeš autorizované servisy.

      0 0
      • Al Stra  

        uz jsem se koukal a v ostrave nic, bude muset do třince

        0 0
    • Evilcleaner  

      normálně to dones do yogi, ted jsem tam dával servis reby a recona. recon stál 230 kč. v centru na nádražní mají větší fičák, v mariánkách je ted trochu omezenější prodejna tj. méně zákazek. udělají to rychle, bez problému se domluvíš na kdy to chceš.

      0 0
    • Effe  

      Osobně můžu doporučit servis Kolik v Bohumíně,jsou levní a rychlí.

      0 0
    • hrajem  

      Vitej v klubu vadneho o-krouzku 12×3,5mm :-P

      0 0
      • Jenda  

        ano zakladem servisu vidle RS je nakoupit furu techto okrouzku a pri kazdem vetsim servisu nebyt linej ho preventivne vymenit :-) A proto silne zvazuju jit pristi ro do SR :-)

        0 0
    • scret  

      vykopu tohle vlakno, nema nekdo video na udrzbu/servis RS s Air Uturnem? diky.

      0 0
      • scret  

        zadne video?

        0 0
        • mr.nikdo  

          Videl bych to jen na ten jejich manual :(

          0 0
          • scret  

            jj:(

            0 0
            • mr.nikdo  

              Do ceho polezes a kdy? By se mi hodily rozmery tesneni v U-Turnove Rebe :-D…

              Ale tak i ten navod je pekny. Jen cucim, ze jsem tam nikde nevidel zadny olej do pruzici nohy…

              0 0
              • pepek  

                Mám U-turn RVL a ty rozměry souhlasí. Asi to bude stejný i u reby. A když ne, tak je to do dvacetikoruny.

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Ale me jde o to, aby ta vidle nebyla rozebrana 2 dny, respektive dele, nez se tam dostanu.

                  Ale teoreticky by to mohlo byt uplne stejne. Jeste zkusim mrknout na soupis dilu…

                  0 0
                  • unitak  

                    No ono by to mělo být stejné, nicméně jak jsem byl v servisu a chtěl těsnění na mého RVL, tak mi řekli, že to je stejné jako na rebu a dali mi pár kroužků na ní. Přišel jsem domů, rozebral a rozměry neseděly. Nevím jestli se spletli a dali mi něco jiného, nebo tj fakt jiné, ale neřešil jsem to. Těch pár kroužků jsem dostal zadara, protože jsem tam kupoval ještě něco jiného. druhý den jsem zašel do průmyslového obchodu s o-kroužky ložisky atd, donesl jsem si originály, tam mi to přeměřili a dali stejné rozměry. Všechno funguje bez problémů a celé mě to stálo asi 20 korun.

                    0 0
                    • mr.nikdo  

                      Rozmery na Rebu tady na foru jsou. Uz jsem je jednou kupoval a nebyl problem.

                      Jenom mi jde o to, aby ty krouzky byly na U-Turnu stejne jako na Rebu ;-).

                      A do prumysloveho obchodu s O-Krouzky pujdu.

                      0 0
                      • unitak  

                        No však právě o tom mluvím, že jsem chtěl kroužky na RVL a dali mi kroužky na rebu. Neseděly, byly to jiné rozměry, tak nevím jestli se spletli a dali mi špatné kroužky, nebo jsou rozměry různé.

                        0 0
                        • pepek  

                          Já jsem koupil ty, co jsou tady na tom učtu a sedely na RVL

                          0 0
                        • mr.nikdo  

                          Aha, tak to jo.

                          No ten seznam na obyc Rebu funguje, dokonce tam je pod tim napsany i seznam primo od Zitneho…

                          Mozna ti tam dali neco jineho :-).

                          0 0
                • mr.nikdo  

                  Tak ty rozmery nesouhlasi… V samotnem vzduchovem pistu jsou krouzky 20×3 (2 ks – Reba 2010 Race U-Turn)…

                  Pak tam je jeste nejaka mala potvora, co asi jen tesneni, aby dovnitr netekla voda…

                  0 0
              • scret  

                nejspis do Pika 454

                0 0
              • skvedo  

                Pro U-Turn Rebu 2008 mi seděly tyto rozměry http://forums.mtbr.com/…-579868.html

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Jo, tomu verim, akorat s krizkem po funuse (dneska bylo pretesneni) :-(.

                  Jinak odkaz super – diky ;)

                  0 0
        • unitak  

          Video už na yt jaksi není, asi ho smázli, ale mám někde na disku dokument ve wordu, kde mám popsaný servis včetně obrázků. Je to na RVL 2010 DA U-Turn 120–150. Pokud bys měl zájem, mohl bych to zkusit pohledat, snad to najdu.

          0 0
          • scret  

            uz jsem nejakej navod nasel, skoda ze neni videjko jako na DA atd. primo od sramu…

            0 0
            • unitak  

              Njn…Já si udělal vlastní návod podle toho videa co kdysi bylo na yt + překlad toho orig manuálu od sramu, tak nějak se to celkem dá, ale když už máš, tak ať se servis zadaří, není na tom nic složitého :) Jenom pozor na tu plastovou u-turnovou část, které je „zalisovaná“ do hliníkové vzduchové tuby. U některých verzí je tam zalisovaná napevno a u některých se dá vyndat a rozebrat tak vnitřek. U té mé verze to bylo napevno, jenže jsem měl návod na tu, kde to napevno nebylo…tak jsem se řídil heslem, když to nejde silou, tak to jde ještě větší silou a nakonec jsem to dojebal úplně..Naštěstí mi to na reklamaci uznali :-D

              0 0
          • mr.nikdo  

            Dokument hledat nemusis…http://w­ww.sram.com/ser­vice/rockshox/7

            0 0
    • Markony  

      http://www.bezvakolo.cz/ zkus to tady .

      0 0
    • odtahovka  

      Dnes jsem servisoval Recona.Daval jsem novy servisni kit + olej.Misto oleje s viskozitou 5wt mi poslali 15wt.Chtel jsem se zeptat jestli bude vadit kdyz misto 5 wt jsem tam zvrhnul 15wt.

      Vidlici jsem slozil dohromady, namontoval na kolo a jel to project do lesa.Na funkci se mi zda, ze to nema zadny vliv.

      0 0
      • Vilém  

        Pochybuju, ze to na funkci nema vliv.

        Ale tak, kdyz to neregistrujes, tak proc to resis.

        0 0
      • Dejv94  

        Tak to je slušné maso, z 5wt na 15wt. Na funkci to bude mít zásadní vliv.

        0 0
        • odtahovka  

          Pri funkci jsem nic nezpozoroval, jen jde o to aby se tam neco nedokurvilo.

          0 0
          • Dejv94  

            To se nemusíš bát, pokud jsi vše správně seskládal, nemá se co vy*urvit. Jde o to že s hustým olejem ta vidlice musí být strašně pomala (přetlumená?).

            0 0
            • odtahovka  

              Dnes jsem tam dal olej jak ma byt 5wt, sice jsem rozdil nepoznal, ale pro klid duse.

              S tim 15wt muzou byt problemy pri nizsich teplotach, ze zhoustne.

              Jinak diky za reakce.

              0 0
              • Vilém  

                Ten rozdil poznas kdyz si propruzis vidlici ve stoje a zkusis si nastavit krajni pozice zpetneho utlumu.

                0 0
        • scret  

          hehe:))

          0 0
    • J!ndrA  

      Ahoj, využiji vlákna, snad to nebude nikomu vadit.

      Chystám se na první servis vidlice RS Sid RL 2014 (Solo Air) viz. odkaz a prosím o radu zkušené.

      Jaký je k této vidlici nutné zakoupit servisní kit ?

      kit č 1 nebo 2

      0 0
    • capo  

      Měnil jsem poprvé olej v SID 2014 v tlumící patroně. Co mě překvapilo – na všech videích vidím jak tam člověk nalije olej a dá zpátky tu tlumící patronu a jde mu tam celkem lehce.

      Já mám X-Loc, takže ta patrona je standardně v zamknuté poloze (abych ji odemkl, musel bych otočit korunkou). Patrona mi tam teda jako hodně hrubě nešla. Síla nakonec zvítězila, ale pak lockem vůbec nešlo otočit.Takže zas rozborka.

      Má se tam dávat při zamknuté poloze, nebo odemknuté? Něco mi říká že to druhé, ale pak nechápu ta videa (leda by měli všichni nějakej model co je defaultně odemčenej…?)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.