Conti GP5000,najeto 1000km.Říznuto asi na kostkách,jiná varianta mě nenapadá.Máte někdo zkušenost,jak opravit?Nebo zkusit pneuservis,aby to „zavulkanizovali“?Je mi líto ho vyhodit
Conti GP5000,najeto 1000km.Říznuto asi na kostkách,jiná varianta mě nenapadá.Máte někdo zkušenost,jak opravit?Nebo zkusit pneuservis,aby to „zavulkanizovali“?Je mi líto ho vyhodit
Tohle je na výhoz. Nechtěl bych na tom sedět když to prdne klidně i po opravě. Máš tam prořezaný i kord/tkaninu co ten plášť ,, drží,, pohromadě. Není to jen o tom zaplacnout to gumou.
Neopravovat má to za sebou.
Asi jo,díky za objektivní reakce.Teď půjdu vyPinterestovat,jak využít silniční plášť :)
Vyrob si z něj pásek do kalhot
Silniční plášť nechat na dojetí na nízkém tlaku, do provozu bych to ani po opravě nebral.
zkusenost s temito plasti mam nekolikanasobnou. Pouzival jsem je vic nez 10 a boky jsem na nich rezal celkem pravidelne.
Zkousel jsem podlozit kouskem plastu z pet lahve a cely to 2× prelepil duct paskou. Ten kousek PET je velmi pevnej a v pohode to podrzel, ale prestoze byl 2× plelepej, casem se hranou prorezal skrz tu duct pasku az k dusi a tu pak postupne riznul taky. Takze bys to musel po 500 – 1000 km kontrolovat a znovu preventivne prelepit.
Dnes uz bych to nedelal, nestoji to za to. Hlavne jsem presel na odolnejsi plaste bez dusi.
Jezdím s tím pláštěm i po šotkách. I po tom na fotce jsem nakonec musel jet. Přece si nezničím kufry :) Ty pláště jsou odolné dost.
tyhle kameny nejsou nejhorsi. nejhorsi jsou ostry uvolneny kameny 2–5 cm.
Jsou to silnicni plaste a na silnici jsou odolny dost, jinak ne. Kdyz neveris, klidne zkousej dal, co vydrzi :-)
To určitě. Tohle je neopracovaný lomový kámen… Uvolněných kamenů 2–5cm potkám dost každou jízdu, cesta k baráku je sypaná cesta. Auta jí dávají pěknou čočku. Na MS v Gravelu měli luxusní cesty :) Já to mám vyzkoušené jezdím stejné pláště. Problém je jinde a to váha. A také jak na tom kole do toho bordelu člověk jede. Taková díra v bočnici je chyba jezdce a ne pláště. Případně smůla…
Jestli chceš, můžeš zkusit tohle: https://www.youtube.com/watch?… Šil jsem kevlarovou rybářskou šňůrou a drží to. Bohužel záplatu z venku lepená chemoprenem na boty mi nedrží.
již jsem šil několik silničních plášťů. rybářským vlascem. tenkým. podlepil jsem zevnitř záplatou na bezduše. vydržely do konce životnosti.
vždy jsem měl ale fiklou bočnici, nikoliv běhoun…
jestli opravíš, určitě nasaď dozadu. dopředu by bylo moc nebezpečné.
No nevim, asi bych se bal na takove gumě někde z kopce jet 80+
Asi si cením svého zdraví víc než těch pár korun za plášť
Prostě si prd kolenovrt. :) Z tohoto vlákna mne běhá mráz po zádech. :(
Asi, jako když si tu opravu chce někdo vyzkoušet a potom ten plast použije na trenažeru tak proč ne když na to má čas, ale jinak teda nechápu. Na kole se jezdí celkem rychle i v ČR to jde výrazně nad 80km/h a to jako necháš na zadním plast s porušenou kostrou, fakt děsivá predstava
Dost možná to bude po opravě házet. To bude bezva na trenažér. ;)
No ma ma trenazerovem kole lehkou osmu uz několik let a ničemu to zásadně nevadí, ale je fakt ze trenažér poizivam jen v zimě na udržení vytrvalosti, tak ze celkem lehky převod a tedy relativně nízké otacky
nn, neháže. putuje vždy na zimáka
Děkuji pánové za obsáhlou konverzaci,ale plášť už je v popelnici.Je pondělí 21:53 a zítra ráno cca v 6:30 vyráží v popelářském voze na skládku komunálního odpadu v Želči,pokud by ho opravdu někdo potřeboval zachraňovat.Já to riskovat nebudu.......
za mě moudré rozhodnutí, zdraví máš jen jedno