• checkdrummer

    Ahoj,

    děláte nějaké cviky na zvýšení ohebnosti a je při jízdě znát, že je děláte?

    Díky za info

    0 0
    • Georrge  

      Tvl… ohebnost ceho?

      0 0
      • checkdrummer  

        Čehokoliv, pokud to vliv na jízdu, třeba i malíčku.

        Konkrétněji: Např. výdrž v předklonu, obecně nějaký strečink, jóga, apod.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • mr.antik  

      Jsem zkracenej pekelně, každý zlepšení je znát.

      0 0
    • Doyle  

      Ano, mám známého fyzioterapeuta, který mě pár účinných cviků na kyčel a bederní páteř naučil, jednou denně tak čtvrthodinku mě to zabere a mám klid. Před tím jsem navštívil ortopeda, rentgen nic nenašel, chtěl mě nacpat jen práškama s tím, že to časem odezní…Za mě kvalitní fyzioterapeut co opravdu má snahu je výhra.

      0 0
      • checkdrummer  

        Takže jsi měl zdravotní problémy a díky těm cvikům se to zlepšilo?

        Já jsem ten dotaz měl spíš na mysli tak, že – nic mi není a díky vhodným cvikům budu dosahovat lepších výsledků. (Samozřejmě s tím, že budu jezdit na kole.)

        Ale zbavit se zdravotních problémů je snad ještě důležitější než jezdit rychleji.

        0 0
        • Breakpain  

          Jde o to, ze jednostranej sport Ti bude zhorsovat stav … cvicenim to zvratis / mozna zlepsis…

          0 0
        • BabbaJagga  

          Jax došel k názoru, ze ti nic není? Jsi jen špatně nebo spíš nedostatečně vyšetřený pacient.

          0 0
    • mantis  

      Nějaké všestranné protahování je rozhodně potřeba, jako prevence i jako řešení třeba bolavých zad. Plus nezpochybnitelné zdravotní benefity bez ohledu na sport, který člověk dělá. A pokud se k tomu přidá zaměstnání, kde sedíš celý den u PC, tak dlouhodobě bez protahování a cvičení to ani moc nejde.

      Samozřejmě to efekt má, např. u sebe vidím zlepšení v oblasti beder / středu těla. Protahuju každý den, plus po každé jízdě a ideálně i na začátku jízdy.

      Internet je narvaný videama cviků pro jednotlivé partie, takže je spíš těžké na nějaké nenarazit :)

      0 0
      • LM  

        jj, když neprotahuješ a cvičením nezpevňuješ střed těla ale hodně jezdíš na kole, tak se připrav časem na housera (čím jsi starší, tím dřív dojde:-))

        0 0
        • LM  

          Že jsem to sem psal. Jedna zima bez kondičního plavání (zavřené bazény) + home office skoro celej rok (mnohem méně chození) + více ježdění na kole (co jinýho má taky člověk dělat) + trocha cvičení a protáhování doma (trošku jsem to flákal poslední dobou) = houser na nezvané návštěvě :-/

          0 0
          • obda  

            Nesmíš mít tak jednostranné sportovní aktivity. Hodně s děckama chodím na výlety, v zimě běžky… a dobrý (ťuk ťuk).

            0 0
      • checkdrummer  

        No právě že na internetu je toho tolik, že mě zajímaly nějaké nejčastěji používané cviky.

        0 0
        • mantis  

          Normálně nahoď na youtube třeba „stretching cycling“ a prvních několik videí projeď. Budou to většinou podobný, nejvíc provařený cviky a všechny budou užitečný :)

          0 0
    • checkdrummer  

      Konkrétně např. při časovkách a obecně v dalších aerodynamických pozicích musí mít podle mě jezdci dobrou ohebnost – jaké např. existují cviky pro tyto účely?

      0 0
    • TK75  

      Ano, během dopoledne každý den

      0 0
      • TK75  

        A před jízdou a po

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • makimaki  

          Takže v podstatě jsi buď na kole nebo cvičíš. Krásný život. Ale chce to, aspoň jednou denně.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.