Ahoj, nemá někdo ponětí, jak bude tenhle systém fungovat a co od toho čekat- http://www.crankbrothers.com/…uct/view/400? Vyplatí se do nich jít?
Ahoj, nemá někdo ponětí, jak bude tenhle systém fungovat a co od toho čekat- http://www.crankbrothers.com/…uct/view/400? Vyplatí se do nich jít?
Raději bych nechal něco zaplést. Bude to jistota kvůli náhradním dílům dílům. Já teď vozím půl roku kombinaci DT 350+XR 332 a nemůžu říct proti nim křivého slova…
XR 331 samozřejmě:-)
A na kolik Tě vyšly?
Asi na jedenáct. Bral jsem to na Botticu.
Samozřejmě bezduše. Ventilky mám DT http://www.bikesport.cz/…t-rafek_2680 , pásku klasika http://www.kolokram.cz/…ka-25mm.html . Drží to bez problémů.
novejsi modely by mely byt uz o dost lepsi, ale kdo by to chtel za ty prachy riskovat?:)
nejak si nevzpominam, co by CB delali dobre a kvalitne:) a kola byly pruserovy az hruza…
Zdá se, že všechna známá kritická místa na nových levných cobaltech přepracovali. Což ovšem nevylučuje, že se objeví kritická místa úplně někde jinde :-).
asi tak:))
+1
CB gripy… bohužel 2015 změnili design takže do nich už znovu nejdu a zkusim někde splašit staré
Víte, teď jsem zjistil sladké tajemství, že budou na mém novém kole.. Ještě v srpnu slibovali Cobalty 2, tyhle byly myšleny jako rezervy a tréninky.. Jedná se o Kellys Stage 90
Je to řídké jak sračka:-D
Ty dráty jsou v každým místě dvojitý ;)
aktuálně co mělo logo CB stálo za hovno, tak doufej v zázrak
K tomu od 2015 rozjeli i karbonový cobalty :D Cena 2 500 $
Levná :-)
Bylo myšleno v Crankských rovinách ;)
2 kg kola s pár drátama a skoro za 10tisíc? To je vtip, ne? Takhle těžký kola zapleteš dost odolný za rozumnější peníze.
To vysvětli i lidem z Kellysu..
Podle mě němá smysl riskovat a je lepší zaplést něco na slušných nábojích
DT swiss?
Klidne dt swiss350, nebo hope2 pro evo. Nebo i novatecy pokud bys mel mensi rozpocet (treba jakosuperstar switch ultra se skf lozisky)
Novatecy raději ne, kámošovi se po roce silně rozhučely.. Ale díky
Což takhle namazat rohatku a praporky?
To už bylo špatným ložiskem
Záleží odkud je vezmeš – Superstar teď do nsvých Switch Ultra (Což je Novatec SB991 a 992) dává SKF ložiska.
Starší Superstary mi vpředu drží hladké, vzadu trochu přidrhávají, po roce a půl.
Jaká ložiska jsou třeba v nábojích Force nevím, ale asi horší vzhledem k ceně (což jsou ty samé Novatecy – 881 a 882 nebo 991 a 992, tedy 4v1).
Novatec má výhodu levných a dostupných náhradních ořechů. Prasklé tělo nebo osu jsem neviděl, ale osa je taky snadno měnitelná.
Rok a půl mi přijde málo na to aby přidrhávalo. Když to srovnám s DT 440 na kterém jsem jezdil skoro 4 roky( a kdo ví jak dlouho na nich lítal Hejník přede mnou) a poslal jsem je dál do světa s úplně hladkým chodem.
Když si pak spočteš cenu za ložiska + pořizovací náby, tak je člověk pomalu na ceně super náboje. Aspoň tak jsem přemýšlel u výběru zápletů. I když zpočátku jsem taky o SS uvažoval.
Ale ty původní neměly SKF ložika…
No, pokud se tam dostane bordel…
On je velkej problem ho vymenit:)
V okoli taky par lidem odeslo lozisko na strane kotouce driv nez je zdravo.
Po vymene vse ok.
To je jediná výhoda Novatecu, snadná rozborka-sborka…