Potřeboval bych vědět jakou nosnost mají tyto kola. Nikde jsem to nenašel.
Potřeboval bych vědět jakou nosnost mají tyto kola. Nikde jsem to nenašel.
neni to jedno? stejne se pose.ou:)
No já na ně právě slyšel samou chválu. Tak že to nejsou dobrá kola?
Jsou, ale jen chvilku
jj, tisice dekovnych dopisu…:)))
Wow efekt dobrej, ale jinak nic moc. Nevydží dlouho a náhradní díly se shání dost blbě. Radši bych 17 tis dal do jiných kol.
Tak napiš do jakých.
DT Swiss XR 1501? Mavic CrossMax? Jiné?
Ruční záplety na míru. Na 29er rozhodně žádné superzeslabované dráty ani ultralehké ráfky (ZTR Crest apod.), leda že bys vážil 50 kg.
Kdyz kouknes na jeho profilove foto, tak bych na 29ku nedaval vubec ztencovane draty, max na predni kolo.
Aha, no, tak v tom případě leda fatbike.. :D A dráty svářečské.
Jak píše Mr.Dan, ručně pletené. Záleží na co to chce a kolik váží.
Tak zase tam moc těžkej nejsem. Měřím jen 171cm tak že moje váha se pohybuje od 102kg po 115kg a právě teď hledám nějaká lehčí zapletená kola ale tak vzhledem k mojí váze si právě mezi těmi nejlehčími moc vybírat nemůžu. Většinou jsou jen do 90kg. Jinak jezdím tak 50 na 50 asfalt a lesní turistické cesty, tak že hlavně přes kořeny a tak. Žádný extrémní terén. To už bych si potom raději koupil celoodpružené kolo.
Imho pokud nehonis kazdy gram a kazdou vterinku na zavodech, tak je blbost resit lehke zaplety…moc tezkej ale nejses, jenom tak 20Kg pres:DD
Tak a já řeším, že při 203cm je mých 98 dost ;)
Tvoje vaha uz je dost na lehka kola. Co je spatneho na tech soucasnych?
jezismarja, co se ti stalo? teda jestli jsi to ty na fotce v profilu:) To si lidi sami delaj?:))
Jinak k tematu, na tvoji vahu bych se vykaslal na lehky zaplety, ale resil bych odolnost a tuhost..
Kdyz uz tovarni set, tak treba Cmax XL, ale spis bych sel cestou rucne zapletenych s 32 draty…
To jako fakt že hmotnost lítá o 13 kg?
Jo tak nějak.
Bezne je vsechno delane na neco pres 100kg, ale spis se pocita se 100kg tuku. Podle profilove foto budes mit docela problem sehnat neco, co pod tebou vydrzi.
Idealne na rucne zapletena kola na silnejsich dratech a bytelnejsi rafky, treba ZTR Flow.
Do mavicu bych už nešel, mizerné dotahování vůle nábojů.
Jak řešeno výše, zaplést DT SWiss 350, Hope nebo Novatec a dráty Sapim Race či těžší, a ZTR Flow nebo I23 a mosaz niple.
Hope určitě ne… Drahý a od tý doby, co jsou EVO i nefunkční. A dráty určitě těžší…
celí problém s Hope si dělají sami uživatelé kteří přervávají zadní pevnou osu, a tím přetěžují ložiska, a ty jdou celkem rychle do sraček, snad bude pro 2015 vylepšená verze nábojů
Do EVO nábojů chčije voda horem dolem, to je největší problém. A ty nový „high quality stainless steel bearings“ chcípnou, když se na ně zle podíváš. A k tomu zcela absurdní cena od jednoho „čecho-slováka“. Sečteno a podtřeno: na mě moc silný kafe…
vidím to jinak
Říkáš, že svoje 2 páry neEVO si mám hýčkat, jo? :)
Těch si považuj, zvláště pak té zadní !
Tak o lehkých kolech si můžeš nechat zdát. Šel bych být tebou cestou DT Swiss 350 nábojů, Sapim strong dráty, mosaz niple a ZTR Flow EX. To je asi to nejlehčí co Ti nějakou dobu vydrží.
Jo já se po něčem takovém podívám. A co tyto? Do 110kg to by mohlo klapnout ne:))
Po ráfkách ZTR crest se vůbec nekoukej, minimálně ty Flow EX a ani do toho bych být tebou nešel.
Kua myslel jsem Arch EX, Flow EX bude OK…
Zas nepřeháněj. ArchEX na pořádných drátech (Sapim Leader) ho v pohodě uvezou na 50% silnice a 50% lehkého terénu. Já vozím Arch na enduro a celkem držej i pod 93kg…
Jo, však jsem se už opravil, mi to došlo pozdějš co jsem napsal za hovadinu :)
Hlavně že jsem mu sem už dnes jednou zcela explicitně psal, že nic jako Crest pro něj nebrat. Fakt jak házet hrách na stěnu.. :((
Crest ani omylem! Koukej po ZTR ArchEX nebo WTB KOM. K DT350 bych dokoupil rovnou ještě RWS 9/10mm osy…
Myslel jsem že WTB KOM je srovnatelný s Crestem. Místo KOM bych volil spíš Frequency.
KOM se dělá 23 a 25mm a obě verze jsou odolnější než Arch EX
Koukal jsem na profily ráfků, ale papírově:
Crest, vnitřní šířka 21mm, 380g
KOM, i21, 420g
ArchEX, vnitřní šířka 21mm, 460g
Hmotnosti jsou pro 29 kola, tak nevím co jsi tím chtěl říct.
Možná napnutí výpletu?…
I21 je novinka, a o té sem nic nepsal
číst umíš ne píšu oo 23 a 25
Psal jsem to pro příspěvěk než jsi ho editoval.
Na stránkách WTB mají i I21 verzi.
I21 je tam pár týdnů, to teď byla jen KOM 23 verze o té sem původně psal, pak sem si uvědomil že začali dělat 21 a 25 verzi
zkušenost s KOM 21 zatím žádná ani nevím jestli už je dovozce má
Tak to jsem nevěděl že i21 je novinka. Srovnal jsem jen papírově podobné ráfky. S KOM nemám zkušenost, ale Crest je prostě závodní ráfek pro chrty, takže pro člověka přes 100kg ani náhodou. Co takhle třeba něco od Spanku?
Co ty KOM 25? To už by docela šlo a hmotnost gut, písni mi cenu pls na mail :)
je stejná jak u 23, nevím jstli už je mají zjistím
Dík ;-). Víceméně přemýšlím ještě nad DT EX471 a Flow EX, nebo něčím stříbrným na superstaru :)
woe ti rikam, vyber si treba Flow EXy a nech si je naeloxovat… teda pokud maji stejnou konstrukci jako Arch EXy… Mr.Hnoj mi to tak udelal na zakazku, nebot jsem ladil bike pro zenu…
Kolik to stojí? Asi bych možná radši zkusil ty DT EX 471, Gwinovi zadní kolo přežilo dojezd DH závodu po ráfku bez gumy a to se s tím moc nemazlil :)
Vážně tam měl na DH zrovna EX471? Žiju v tom, že měl FR600.
Na netu je teda rozšířený, že měl 471…
tak nejakou kacku to stoji, ale pokud resis kola minimalne za desitku, tak nejaky petikilko sem nebo tam uz cloveka nezabije…
Deset neklapne, devět a budu hodně rád, spíše 7–8t, utahuju opasky :D
Kolik stoji elox ráfků?
Tak scret píše cca pětikilčo, já to nevím, ještě jsem to nenechával dělat, ale asi na to dojde.
Nechával jsem si přeeloxovat Cresty (kolo v profilu), stálo mě to 242,– (oba ráfky). Nechal jsem to dělat v Brně v DIindustrial.