• Šaffy

    Zdar, mám možnost koupit Norco Judan 2014 s řemenem. Kolo bych si chtěl předělat na berany 52cm ale bojím se toho systému, planetovky, je tam teda teď dáná 11s od shimana. Jak je to poruchový? Něco jsem si přečetl, ale jsou to články staré několik let. Tak jestli se současnost změnila? Nebo dnes už se nevyplatí? Díky z názor.

    0 0
    • Tomcat  

      Otázka který, s Rohloff nebo jinou převodovnkou ?

      Ono vic bude rozhodovat aktuální stav toho bazarového kusu. Avid Elixir brzdy berte jako neservisovatelný. To samý starou Manitou, na tu RS vidli se něco snad jeste sežene To samé ND na Rohlofa.

      0 1
      • Šaffy  

        Je tam daná shimano alfine 11 a řemen

        Vidlici chci dát pevnou a předělat na berany. Takový big gravel.

        Mě spíš zaujal ocel ram reynolds.

        Brzdy bych vyměnil též za lepší.

        0 0
        • Tomcat  

          Tak to vypadá že z původního Judanu tam toho moc není. . Otázka jak to je ojetý osobně bych tomu nevěřil doku to člověk nerozdělá a neuvidí vevnitř. Obecně řemen i ten nový má větší odpor .

          A nebyl by ocelový rám z Číny a postavit to z komponentů kde je jistota a levnější ? .

          0 0
          • Šaffy  

            No bylo by to takto za 10000,– kolo jak stojí a přídá origo ceramik řazení

            Jasný, asi to bude risk no? Možná, nekoukal jsem na čínský rámy.

            0 0
            • Tomcat  

              Ale za 10 bych to asi risknul

              0 0
              • Šaffy  

                No mě jde taky o to spíš, jestli by v případě průseru šlo kolo předělat na klasickou přehazovačku s 11 tácem. Jestli by byla nějaká patka nebo podložka aby se tam dala dát přehazovačka s řetězem.

                0 0
                • Vilém  

                  Patka s hakem mozna existovala, ale shanej ji po tech letech

                  1 0
                • Vilém  

                  Resis nabu, ale jak hodlas resit razeni? Silnicni paky pro Alfine nejsou zrovna levny.

                  0 0
                  • Šaffy  

                    Na to jsem koukal a každý mi to kolo rozmlouvá, tak se na to asi vyprdnu. Nechci tam zahučet za dalších 10000,– 20000,– že jsem si něco vymyslel a vybral si rám s pásem a planetkou. Ale děkuji. Bylo by to zbytečně drahé a možná i do budoucna ne moc ekonomické řešení. Těch průseru je tam dosti, co se může pokazit…

                    0 0
                    • Vilém  

                      Ted na to jeste koukam, je to rok 2011. V origo ss verzi tam byl prevod 46/28, na nabizenem kole je asi 39/28, cz je hrube prekroceny primarni prevod. Povolena varianta by byla 51/28. Tam uz bych mel, i pri udajne malem najezdu, o tu nabu strach, obzvlast pokud to jeste neni ta zesilena verze.

                      0 0
        • Vilém  

          ..

          0 0
    • Vilém  

      Zalezi jak stare ty clanky byly. 11sp alfine proslo nejakyma upravama, v prubehu vyroby, zamerenyma na zvyseni vydrze.

      Nevyhoda alfine je ta, ze je celkove zprevodovan dost do rychla a pokud ho chces vic do lehka, tak nabu vic zatezujes a hrozi jeji zniceni.

      Predstavu o prevodech si muzes udelat tady. Pokud zadas nepovolene kombinace prevodniku a pastorku tak to hlasi upozorneni.

      1 0
      • Šaffy  

        No klasika na výlety s rodinou a do práce bych jezdil. Cestu mám kopcovitou a cca 30min. A když se vysere alfine dá se servisovat? Nebo koupit novou? Nechci se dostat do finanční pasti, jen kvůli tomu, že se mi to kolo pro přestavbu líbí.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.