nevyresena reklamace na Koloshop.cz

118 nepřečtených
  • amoleta

    Ahoj!

    Kupovala jsem a nasledne vracela veci na Koloshop.cz.Zbozi maji vracene uz pres mesic a penize mi stale nevratili i kdyz slibili, ze to udelaji do konce minuleho roku.Take i napsali, ze prodluzovani vraceni penez je vychovny aspekt na nektere neukaznene kupujici…??!!Co delat?Ma nekdo z Vas podobne zkusenosti s timto prodejcem?

    0 0
    • roud  

      Já si myslim že by bylo dobré kdybys to řešil s koloshopem ne s náma zavolej jim napiš jim a když nic tak tam prostě zajeď…

      0 0
      • amoleta  

        A az tam budu, tak co?

        0 0
        • Flegmatik  

          Tak to s nima vyřeš. Z bike-fora ti nikdo peníze vracet nebude ;)

          0 0
          • amoleta  

            Joo ono to nejde vsechno takhle jednoduse.Projedu 800Kc, hodinu se budu handrkovat s nejakym pravym ceskym sympatakem, ktery me mozna i necha z prodejny vyhodit a kdyz vsechno vyjde, dovezu si domu zbyvajicich 250Kc.Kazdopadne je to taky rada a kdybych nenapsala na forum, asi by me tato moznost nenapadla.Forum je tu preci od toho, aby se tady probiraly veci, ne…?

            0 0
            • roud  

              Stojí za to se nervovat kvůli 250,– ? ? ?

              0 0
              • kubad  

                800+250kč ti vychází podle toho co píše

                0 0
                • roud  

                  heh moje hcyba stejna ale neni nic jednodušího než zvednout telefon a zavolat tam nebo napsat zatim tu nenapsal nic o tom jak s nima komunikoval nebo zda vůbec ani nenapsal podrobnosti reklamace zda byla uznána nebo ne takže pořád nvm co se tu řeší…

                  0 0
                  • amoleta  

                    Koukam, ze tady je to jak u tribunalu v Haagu.Komunikuju majlama.Reklamace byla prevzata 8.12. a zrejme asi i uznana, protoze mi na muj dotaz, co se deje, byloodpvezeno, ze do konce roku 2009 bude vse vraceno.Nic se nestalo, takze proto se tady na foru tak blbe ptam, co delat.O ty penize zase az tak nejde, i kdyz hosi verte, ze jsou i lide, kteri je proste nemaji a tak si je hlidaji, jde mi o princip.Ale spis je to proste zkazenost z USA, kde vsechno funguje rychle bez problemove a hlavne S USMEVEM.Alespon, co se obchodu tyce, a bankovnictvi take a mezilidskych vztahu take, ale to uz jsem zase nekde jinde.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      návrat do reality bývá krutý…

                      0 0
                      • drtyc  

                        mi to povidej. prvni tyden jsem nechapal. druhej tyden jsem si rikal, ze se tim nenecham dostat. a treti tyden a dal byla docela dlouha depka z mistni reality. vracel jsem se zhruba po 3/4 roce. s kratkymi navraty obcas do cr na tyden nebo dva v prubehu, tak i tak to byl liskanec, protoze ke konci pobytu jsem uz v cr tak casto nebyval.

                        a dodneska se tu citim nesvuj. jako v cr.

                        0 0
                    • Flegmatik  

                      Ale tak nebuď zklamaná. Třeba když tam ty mejly někdo četl, tak se u toho usmíval :-)

                      0 0
                    • Medunka  

                      Možná by sis měla vylévat takovýma názorama bolsítku někde jinde. Haag a srovnávat s USA – prostě to je ČR, tak je to ČR, bordel na entou, nadáváním na fóru to nezměníš.

                      Dle pravidel na stránkách koloshop.cz mají:

                      V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje § 53 odst. 6 a 7, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu.

                      Kupující je však povinen při využití tohoto práva o této skutečnosti informovat prodávajícího Koloshop.cz, dále je povinen uhradit prodávajícímu veškeré náklady na zaslání zboží a náklady na balné ve výši 40,– Kč. Prodávající Koloshop.cz je oprávněn dle § 415 a násl. odečíst z kupní ceny zboží, kterou musí kupujícímu uhradit zpět, výše uvedené náklady. Splatnost této vrácené částky kupujícímu je 30 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu Koloshop.cz.

                      Další podmínkou je, že takto vrácené zboží není poškozeno, nebylo namontováno a použito. Dále se uplatní § 53 odst. 7 (speciální stavba kola). Neoznámené zásilky nebudou přijaty!

                      pokud je vše tak, jak popisuješ, tak ze strany koloshop.cz došlo k nesplnění. Být tebou zvednu telefon, zavolám tam, pokud nebudou chtít komunikovat, zmínit ČOI, ochranu spotřebitele atd

                      0 0
                      • Flegmatik  

                        No přesně tak. Navíc je tam i zmíněno, že před posláním reklamace je třeba je informovat předem (udělala to amoleta?) Taky je dobrý rovnou k té věci napsat nějaký stručný a věcný (!) průvodní dopis, s kontaktem a číslem bank. účtu. Oni to otevřou a hned vědí o co jde a kam poslat peníze…

                        0 0
                        • amoleta  

                          Udelala to Amoleta, protoze, jak pise vyse, je to zkusena a vzorna kupujici i prodavajici.Ale Flegmatik to necte a pak nevi.

                          0 0
                          • Flegmatik  

                            Já vím, byla si v USA.

                            0 0
                            • amoleta  

                              Joo Flegmosu a to asi byla moje nejvetsi chyba, protoze ktera jednou zkusi…

                              0 0
                              • drtyc  

                                jj. na horsi se zvyka hur a kolikrat uz to ani nejde.

                                0 0
                        • Medunka  

                          Soudě informace, že 8.12. potvrdili převzetí zboží, tak asi vše probíhalo jak má. Pokud nejsou nějaké zatajené informace.

                          Normální je napsat „odstoupeni od kupní smlouvy“, zda to tak má i koloshop.cz to nevím

                          BTW – jak dopadla tvoje kauza „ikonka“?

                          0 0
                          • Flegmatik  

                            Já to chtěl jen od ní potvrdit, jestli postupovala jak mají napsáno v podmínkách (někdy se ty podmínky krám od krámu liší) a třeba to převzali z dobré vůle, aniž by o tom věděli předem (a zpožděním vrácení peněz ji to tak trochu „vrací“)… Ale jako nevím, amoleta tu mluví jednou o reklamaci (název threadu), pak jen o vrácení zboží (text). Těžko říct, jak to celé je.

                            Ikonku? Myslíš ten obrázek v profilu? No, dotyčný se omluvil a smazal si to :)

                            0 0
                            • Medunka  

                              název tématu jsem tak přesně nečetla a tohodne jsem si nevšimla. Má to zakladatelka popletené.

                              Jo, todle :-) Dík

                              0 0
                              • amoleta  

                                jednalo se o vraceni zbozi.Musim si na to slovickareni zvyknout-ani pismenko nazmar, jinak to cele meni vyznam, to se preci vi.

                                0 0
                                •  

                                  tohle fórum je prosnulý slovíčkařením, s tím se musíš smířit, pustěj se do tebe jak vlčáci, některým to jde obzvláště dobře a vyžívají se v tom

                                  0 0
                                  • amoleta  

                                    Uz jsem si toho tady vsimla-obcas si kluci i opravuji gramatiku.To potom obcas i lituju ty disgrafiky…

                                    0 0
                                  • Flegmatik  

                                    Já nevím, ale když po někom něco chci, tak se snad vyjádřím přesně. Jednou je to reklamace, jednou vrácení zboží. Je to sice podobné, ale pokaždé něco jiného. Co si myslet o člověku, který ani neví, z jakého důvodu tam to zboží posílal. Až vám někdo bude na účet vracet peníze a změní jedno číslo – „tak vo co jde, písmenko sem, číslice tam – není to jedno?“. V případě právních případů jde opravdu o slovíčka, čárky, číslice i písmenka.

                                    0 0
                                    • amoleta  

                                      Treba, ze se spletl?Nebo, ze to je uplny idiot a masovy vrah.Hacky, tecky, carky, pismenka mozna v pravnch pripadech, ja myslela, ze sem na bike foru.Neprehanis to uz trochu-na flegmatika si dost citlivej.To, ze si tady spletu slovo prece neznamena, ze nevim, z jakeho duvodu vracim male gate.

                                      0 0
                                      •  

                                        a za chvilku Ti nějakej šťoural napíše že gatě se nakupují zásadně po ozkoušení, totéž platí o přilbě a o botách atd. atd. atd.. je to asi na všech diskuzích +/- stejný, někdy to pobaví a jindy zase nasere, s tím nikdo z nás nic neučelá a navíc jelikož se nedá v tomhle čase/nečase tak moc jezdit tak některým zráta nenaježděných km leze trochu na mozek, přiznám se že občas to funguje i u mě

                                        0 0
                                        • amoleta  

                                          vetsinou jsou tady lidi napomocni, dnes se to nejako zvrtlo.snad za to opravdu muze to pocasi-i kdyz pro me je ten metr snehu krasny.Spis sem ale nakousla nevdecny tema-a sice obchody a mechanici a hlavne reklamace a vracenky.Myslim, ze dost odpovedi je od lidi, kteri maji obchody vlastni nebo opravny.Mozna se mylim.

                                          0 0
                                          • kubad  

                                            nápomocní k čemu?

                                            napsali ti že si počkáš 33 dní to bude asi zítra tak sem zvědaví jestli pokud budeš mít prachi na učtě sem napíšeš jak se Kooshop zachoval slušně v souladu s podmínkama :-)

                                            0 0
                                            • amoleta  

                                              Slusne v souladu s podminkama by to bylo, kdybych to uz mela 3 dny na ucte.A napomocni k cemu-trebas k dobre rade.

                                              0 0
                                              • karliner  

                                                Otázka je, jestli vyřešení reklamace do 30 dnů znamená i za 30 dní mít peníze na účtu, je možné že 7 reklamaci uznali a 8 zadali příkaz bance, banky na to mezi sebou mají 3 pracovní dny jestli se nepletu. Druhá věc, je pak neměli slibovat vrácení peněz do konce roku. Třetí věc je, že nechápu, že kvůli tisícovce dělá shop takové zbytečné brikule…

                                                0 0
                                                • maajkee  

                                                  Lhůty provádění převodů jsou legislativně upraveny zákonem o platebním styku (zákon č. 284/2009 Sb.), který nabyl účinnosti dnem 1. 11. 2009 a zkrátil dobu převodu peněz mezi účty, a to jak u tuzemského, tak i zahraničního platebního styku. Doba převodu peněz mezi bankami se snižuje ze tří dnů na dva, z tzv. D+2 na D+1.

                                                  0 0
                                          •  

                                            ono se to zvrtává celkem často, tady máš čtení na dlouhý večery http://www.bike-forum.cz./…-e-shop.html#…

                                            0 0
                                            • amoleta  

                                              No tak to koukam.Me vlakno je temer identicke s tvym-alespon co se reakci tyce.U me jsou trosku ostrejsi, vzhledem k tomu, ze tak hloupe casto zminuju Staty, coz tady asi vetsina lidi bere jako vytahovani.Ze srdce mi mlivil Peky s touto reakci na to co od podobnych vlaken ceka:

                                              Co čekám? Třeba to co si popsal po sléze. Když tu bude 300 reakcí a z toho 280 řekne všechno špatně s tímto shopem (udělám si obrázek). Když tu bude 300 reakcí z toho 280 něco podobného co si napsal ty, tak jaký si udělám posudek na daný shop. Začíná být hodně složité něco vyzobat z obrovského množství flamu co se tu shromažďuje. Každý chce být vtipný, ale nikam to nevede. A nechce se mi blokovat si uživatele, protože občas z nich padají i dobré rady… sem se trošku rozohnil sory :)… tak přesně proto sem nepřispívám a přestal sem B-F navštěvovat. Vždycky na jaře mě to chytne a za týden zase pustí a jdu raději jezdit (než řešit se skupinkou mladých fracků jejich osobní mindráky) kdyby se raději přestěhovali na Lide.cz založili si tam složku bike-forum a řešili okrajově ke svým problémům kolo tak udělají nejlíp (ale to už je skutečně okrajovka) :D. Omlouvám se za případné pravopisné chyby.

                                              Take tobe Romane diky za pohodovou reakci, protoze jinak bych se musela pro naprostou hysterii, jak pise teepeex, odstrelit

                                              0 0
                                      • Flegmatik  

                                        :-) Nebudu už komentovat.

                                        0 0
                                    • Rychlej turista  

                                      V USA to tak neberou, tam je důležité nahodit ten správný úsměv, ale zpravidla jen stačí vytisknout další peníze a je po problému :-)

                                      0 0
                                      • amoleta  

                                        To je bohuzel pravdu-inu nejni vsechno zlato, co se trpyti.Stejne si ale myslim, ze ten usmev proste dela divy.A uplne nejlepsi je, kdyz je od srdce.

                                        0 0
                      • amoleta  

                        To je fakt, vyjdu do ulic a necham se sbalit poldama za vyrusovani nakupniho klidu ovcim-beeeeeeee.Si clovek musi trosku ulevit.Jak pise cyklista nad tebou-navrat do reality je kruty.Ale je tady kraaaasne!

                        0 0
                        • treatt  

                          To jsi ale stale ve Statech, tady Te poldove jen tak pro nic za nic neseberou ;)

                          0 0
                          • amoleta  

                            Nevim, jestli si ve Statech byl ci ne a jestli ano tak kde.Nicmene americti policajti sou tam od toho aby ti pomahali.Kolikrat ti tady dojel policajt pro benzin, kdyz si stal na kraji silnice, kdy ti naposled policajt vymenil kolo a nebo te nabral v noci uprostred nebezpecne ctvrti a odvezl na autobus?Zato tady me prislusnik zastavil jen za to, ze jsem ho v obytne zonepredjela mym embeckem rychlosti 16km v hodine-a to nekecam, bo mi to i na 2 chcipalo, zatimco on se tam motal a vypadal jako by 5 minut stal na miste a hledal parking.

                            0 0
                            • treatt  

                              Osobne jsem ve Statech nebyl, jsou pro me daleko zajimavejsi destinace. Nicmene spousta kamaradu a znamych tam byla, urcite to ovlivni i konkretni misto, obecne se ale staci podivat na oficialni policejni videa z jejich zasahu, abys nerekla, ze to mam jen z 2. ruky…

                              Ono co cekat v zemi, kde muzes do basy, pokud mas u sebe vic, nez 2 kondomy a jsou mista, kde muzes provozovat sex od 21 let :)

                              P.S. ale vzdyt nase policie ma na dverich „pomahat a chranit“, tak prece musi byt hodni, ne?

                              0 0
                              • karliner  

                                Nebo kde hrozí vězení za to, když na jednu šñůru pověsíš vedle sebe dámské a pánské spodní prádlo…

                                0 0
    •  

      jestliže máš tohle „prodlužovani vraceni penez je vychovny aspekt na nektere neukaznene kupujici…“ někde černý na bílým tak tady slibuju že si u nich nikdy nic nekoupím, to můžu říct i za lidi kterým jsem občas u nich něco nakupoval.

      0 0
      • Kubiczech  

        Asi tak.

        0 0
      • amoleta  

        napsano mam:Touto lhůtou, na kterou máme nárok, jen chceme trochu zlepšit morálku některých zákazníků. Jsem celkem dost moralni zakaznik, vzhledem k pobytu v USA, kde jsou lide narozdil od Ceska poctivi-nasinec by asi rekl hloupi.Takze nevim, proc zrovna moje moralka se musi napravovat 33 denni lhutou na vraceni penez…

        0 0
        • martinpav  

          Predpokladam ze v cechach mate tiez nejaku obchodnu inspekciu, takze podat podnet na presetrenie a oni sa uz o zbytok postaraju. Pokial naozaj napisali to co pises tak o ine riesenie by som sa ani neusiloval.

          0 0
        • kubad  

          nechci se zastávat Koloshopu, ale je potřeba si rozmyslet co objednávám, vracení zboží je prostě nepříjemné pro obě strany, dál byly svátky tak bych se tomu termínu moc nedivil,

          a řešit na BF tohle kvůli 1000kč které ti stejně pošlou jen to bude ještě pár dní trvat je celkem blbost!

          Pokud chceš něco řešit je dobré doložit konkrétní data a tady plácat jedna paní povídala, to zrovna o tvojí serioznosti taky moc nevypovídá :-(

          pokud Koloshop dodrží zákonou lhutu což asi dodrží – je potřeba si uvědomit kdy zboží dostali zpět, ne kdy jim to bylo poslané!

          tak je tohle tady jen zbytečné plácání.

          0 0
          • amoleta  

            Hele klid.Nikdo nic neplaca, teda pokud se do klubu placalu nechces vylozene zapsat sam a mozna by jsi snad i mel.Nevm jestli jsi zamozny podnikatel, ale me neprijde 1000Kc zase az tak banalni, aby se na to clovek proste vykaslal.Vec dostali zpet, jak sami psali, 8.12. a at pocitam, jak pocitam je to uz pres mesic.Ale asi toho zrejme chudaci maji moc.Zkus si nekdy nezaplatit inkaso na cas a uvidis jak to chodi.Holt v CR je zakaznik ten idiot, ktery si vecne neco vyremcava a obtezuje PANY prodejce, stupidnima problemama.Treba se jednou do te Evropy dostaneme i dobrym chovanim a ne jen zavisti a heslem:Kdo nekrade, okrada vlastni rodinu.Bajkum zdar!!!

            0 0
            • ememem  

              ja teda isto neviem ale neni ta lehota 30 pracovnych dni?

              0 0
              • jIrI___  

                Je.

                0 0
                • Flegmatik  

                  Není.

                  0 0
                • Medunka  

                  vedle jak ta jedle

                  Splatnost této vrácené částky kupujícímu je 30 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu Koloshop.cz.

                  0 0
              • amoleta  

                Hm, to me nenapadlo.Tak to by tedy bylo uz opravdu dlouho.To bych se snad dockala az nekdy na jare.

                0 0
                • amoleta  

                  Jezkovy voci, zlatej komunismus!!Tehda clovek nemel ani co koupit.Ted to koupi a zasejc to nemuze vratit.Kdyz to vrati, tak zase ceka tak dlouho na prachy az na to radeji zapomene a pujde se vozrat do knajpy z toho piva, co nam tady jedine zustalo, protoze nema jak utect dale na zapad.

                  0 0
                  • Flegmatik  

                    Tak si zboží vracela do 14 dnů nebo reklamovala?

                    0 0
                • amoleta  

                  Jezkovy voci, zlatej komunismus!!Tehda clovek nemel ani co koupit.Ted to koupi a zasejc to nemuze vratit.Kdyz to vrati, tak zase ceka tak dlouho na prachy az na to radeji zapomene a pujde se vozrat do knajpy z toho piva, co nam tady jedine zustalo, protoze nema jak utect dale na zapad.

                  0 0
                  • teepeex  

                    nejsi malinko hystericka amoleta?

                    a prosimtebe odpust si ty adorace zasranejch komousu jo?

                    diky

                    0 0
                    • amoleta  

                      koukam, ze tady uz clovek nema narok ani na vlastni nazor.Nejsi spoluzakaldatel charty?

                      0 0
                      • Sobi  

                        Holčičko, osobní názor a urážka či napadání jsou dvě rozdílný věci!

                        0 0
                        • amoleta  

                          Chlapecku, nemyslim si ze bych nekoho urazila nebo napadla.To jestli jsem pravicak nebo levicak snad nikoho neurazi.

                          0 0
                          • Sobi  

                            Problém je v tom, že nenapíšeš fakta, píšeš strašně zmateně pak se oháníš komoušema a jak je všechno v USA príma… a pak se divíš, že tu jsou reakce jaký jsou jsou…

                            0 0
                            • amoleta  

                              Fakta tady jsou vsechna.Jasne udelala sem strasnou chybu a zamenila reklamaci za vraceni zbozi.Myslim, ze to vetsina uz pochopila, reakce na razanci neubraly.V USA neni vsechno prima-to bys mi cpal do pusy neco co jsem nerekla a pak by mi to moh Flegmatik vycist.Kazdopadne jsou tam na sebe lidi milejsii a at to mysli vazne nebo ne, je to rozhodne prijemnejsi nez ty kysele ksichty u nas.Asi k nim ale lide maji duvod.A politicka orientace je snad kazdeho vec, pokud tim nekoho neomezuje.

                              0 0
    • Sobi  

      Už jsi zkoušela telefon? Zavolat tam? E-mail, upozornit je poštou?

      0 0
    • amoleta  

      Decka, koncim tuto debatu.Diky za pripominky a nekterym i za pochopeni.Pama­tujte, ze jake si to udelame, takove to bude.Zatim musim osobne rict, ze opravdu zadna slava.Ale jak tak ctu Medunku, tak je s tim vetsina smirena, protoze co s tim delat…,ze?Snad jednou neskoncime v klecich, kde nas budou krmit jak ty slepky, co snaseji vejce pro Kaufland.Hodne zdravi a veseli.

      0 0
      • jIrI___  

        A jaký byl smysl založení tohodle vlákna, smím-li se zeptat?

        0 0
        • amoleta  

          ))))ja myslim, ze to snad je obsazeno v prvnim prispevku))))

          0 0
          • jIrI___  

            Já jen že jsem tu nenašel žádnou odpověď. Holt Amerika je Amerika, tam to chodí všechno jinak :-D

            0 0
            • amoleta  

              Odpoved na co?Jestli myslis na to, co delat, kdyz se to tahne s reklamaci, tak tech tady par bylo.Jestli ale hledas odpoved na jine veci, musis zalozit vlastni vlakno.

              0 0
        • Smazaný účet  

          smysl byl v tom, ze v USA se vseci usmivaji :)

          0 0
          • jIrI___  

            Taky mi to tak právě přišlo.

            0 0
          • amoleta  

            Mozna jim ted v krizi usmev trosku opad, kazdopadne si myslim, ze uzmivat se je lepsi nez se tvarit nasrane za kazdou cenu a nebo jeste tady znam jeden vyraz a sice:polib mi p…l, to vidavam na ulicich taky hodne casto.

            0 0
            • pepino  

              No já třeba před vánoci poslal omylem UPC 2200kč navíc, klídek, vždyť tak do 3 dnů to vrátí. Prd, dle svých podmínek na to mají 60 dnů. Po provolanejch penězích, X emailech, vyhrožování ombudsmanem, známým redaktorem a nevím, co jsem si ještě vymyslel, po vyjádření právníka, že dle zákona je přeplatek nepovolené obohacování a dotyčná osoba či firma ho má v nejbližším termínu vrátit, což nejsou 2 měsíce, mi to po měsíci vrátili. Co by dělala nějaká babka, když by to byly její peníze na jídlo, nevim.

              0 0
            • Rychlej turista  

              No, já nevím, ale když vídím, že na mě někdo bezdůvodně a nacvičeně cení zuby, tak si nutně musím myslet, že mě má za blbečka. To radši upřímný škleb.

              0 0
              • amoleta  

                Ja to tak ze zacatku taky brala, ale po case si zvyknes a uz ti to ani neprijde.Ja mysli, ze oni si to take neuvedomuji, ze se proste smejou umele.Pro ne je to asi jako tady dobry den.Zvyk je zelezna kosile.

                0 0
      • Smazaný účet  

        s takovym nadsenim pro zmenu veci by ses mohla hodit klukum do vlakna Hajny je…

        0 0
    • Mug  

      Trochu mi celá debata připomíná Jirku Šustíka, ale nerad bych mu křivdil ;)

      0 0
    • Pecan  

      Mno, já si z koloshopu objednávám často,sice sem nikdy nic nereklamoval,ale když nebylo zboží skladem ta po telefonu ti nikdo nic přesně neřekne atd.Z vlastní zkušenosti vím že je nejlepší si přidat na icq p. Janu Hrdličkovou (ICQ najdeš myslím na webu nebo u objedávek na meilu.Přeju šťasný vyřešení.

      0 0
    • jimiAJ7  

      Ahoj, hm zvlastni prilozim svuj poznatek a svoji zkusenost, koloshop je jeden z mych nejoblibenejsich e-shopu nakupuji pravidelne a vzdy spolehlive. At uz ze strany kdy zbozi neni skladem, dostanu telefonat, kde mi je vzdy sdeleno jestli jsou zbozi schopni dodat za jakou pribliznou dobu, pokud ne hledame spolecne variantu ( trebas zadni naboj na pevnou osu da bomb ktery uz se bohuzel sehnat nedal, mi byl nabidnut novatec s patricnou radou a vlastni zkusenosti, to me presvedcilo a vzal sem si novatec) a takovych veci ohledne rady k nakupu bych mohl pokracovat, dale pak s vracenim nebo vymenou zbozi problem take neni, penize nebo zbozi do 14 dnu doma, u zbozi kdy jsem odjizdel do ciziny mi bylo vymeneno do druhe dne, penize chapu ze tak rychle jit nemusi. Tak samo i ze zasilanim veci pri velke prosbe z duvodu zase odjezdu a potreby dilu, mi byly prekvapive pri objednvace ve 3 odpoledne poslany a na druhy den byly doma. Takze tolik moje zkusenost, na druhou stranu jsme pouze lidi je mozne ze muze dojit ke zmyleni nebo neco, a myslim ze telefonat je nejjistejsi volbou, a jeste kdyz jde o 1000kc.

      0 0
    • Honza Tančin  

      Dobrý den,

      pro jistotu přeposílám reakci i sem:

      Vážená paní, chápu vaše rozhořčení, nicméně, pokud vám nepřišla odpověď na email, stačilo zavolat a zeptat se. Obdržela byste odpověď, že platba bude nebo již byla 100% uskutečněna.

      1. 30 denní lhůta dle našich OP uběhla 8. 1. 2010 – v pátek
      2. platba vám byla poukázána až v pondělí, jelikož máte záměnu

      jmen – objednávka na někoho jiného, platba na jiné jméno

      1. máte jiný bankovní ústav než Koloshop, peníze jsou převáděny

      zpravidla 3 prac. dny.

      1. platba na váš účet přijde cca zítra
      2. email – s názvem AMOLETA s TVAROHEM – je občas poměrně složitě

      identifikovatelný

      Omlouvám se, pokud jsme vám způsobili nějaké komplikace. Nicméně myšlenky, že bychom vám platbu nevrátili atd. jsou v dnešní době opravdu liché!

      Jsme seriozní obchod v Čechách, ne v USA.

      Honza Tančin – Koloshop.cz

      0 0
      • Rychlej turista  

        A co na Amoleta z Ameriky :-D

        0 0
        • treatt  

          Americka amoleta s tvarohem ;)

          0 0
      • Flegmatik  

        No, místo toho, aby amoleta vzala telefon a během chvíle to s Vámi vyřešila, tak radši stráví celé odpoledne u počítače a hořekováním na B-F :)

        0 0
        •  

          supy se slétávají

          0 0
          • Flegmatik  

            Nikdo se neslétává. Rada, aby tam zavolala, byla uvedena hned jako druhý příspěvek, 3 minuty po založení vlákna.

            0 0
            •  

              ale jó, řeší se tady plno jinejch ptákovin, zase to občas bývá pěkný počteníčko,raději pár příspěvků navíc než aby to tady bylo mrtvý

              0 0
              • Sobi  

                Nebýt čemby tak už to tady dávno chcíplo! ;-))))))))

                0 0
                •  

                  to je jiná liga, tam to má grády

                  0 0
        • amoleta  

          Kazdopadne jsi to odpoledne stravil se mnou.Krome par rypancu, zadna pohoda.Mel by sis zmenit nick.

          0 0
      • Sobi  

        Díky za vysvětlení, na reakci koloshopu jsem čekal. Jak jsem psal, stačí zvednout telefon a je po problému. To co tady předvedla Amoleta nepovažuji za korektní jednání a po předchozích mých zkušeností z koloshopem vůbec neohrozila mojí důvěru v obchod. Jen ze sebe udělala pěknou… třeba amoletu ;-)

        0 0
      • camlost  

        dve drobnosti:

        • platba prevodem trva max. 2 „bankovni pracovni dny“. novy legislativnipo­zadavek platny od 1. 11. 2009, pokud si dobre vzpominam.
        • pro obchodnika je samozrejme prijemne se uverovat na ukor zakaznika. dodrzivsechny zakonne podminky a ziska par procent z ceny zbozi jako bonus.

        v pripade, ze tento konkretni zakaznik neni problemovy, ocekaval bych spise kratsi lhutu. ovsem ne vsechna ma ocekavani musi byt nutne naplnena.

        a treti poznamka:

        pokud mate dojem, ze s Vami obchodnik nejedna spravne, obvykle byva lepsi kontaktovat Sdruzeni obrany spotrebitelu, nikoli COI.

        0 0
        • Sobi  

          Ono by ještě před SOS stačilo v tomhle případě zatelefonovat a nebyl by problém…

          0 0
        • MlokCZ  

          Pro ten převod to sice legislativně platí, ale to neznamená, že to platí v praxi. Většinou sice (většinou mám převody z jiné a do jiné banky za 1 den), ale občas taky ne (už jsem nějaký ten převod trvající 3 dny po 1.11. měl).

          0 0
          • kubad  

            souhlas, občas to ty 3 dny trvá

            0 0
          • camlost  

            pokud by ti tim zdrzenim vznikly nejake potize, mohl bys po bance pozadovat nahradu skody. porusila zakon.

            (nicmene bych se predtim ujistil, zda byl pokyn k platbe zadan pred „denni uzaverkou“)

            0 0
    • martin_bakov  

      S reklamaci v koloshopu mam jen dobrou zkusenost, bez problemu… Je dost neobjektivni takhle neco naznacovat ze to neni ok.

      0 0
      • Pavel  

        Taky jsem s (doposud jedinou) reklamací v koloshopu neměl vůbec žádný problém. Poslal jsem vadný výrobek a za pár dnů jsem měl doma nový.

        0 0
    • hradman  

      Ahoj, musím říct že na koloshop.cz vše vždy proběhlo tak jak mělo. ať už nákupy, tak výměna zboží nebo reklamace.

      Ta lhůta jenaprosto normální skoro u všech eshopů. vracel jsem už pár věcí a vždy to tak trvalo. Navíc jednou jsem dal jiný bank.účet(jiné jméno) než bylo na faktuře a pak se to zpozdilo o další týden.

      Souhlasím s ostatními že „slušný“ telefonát by to vyřešil. Při solidním jednání zákazníka je většinou i solidní jednání ze strany obchodu. Alespoň jsem se s tím já setkal.

      Jen na mall.cz jsem si musel nejdříve zboži objednat a pak mi byli schopni telefonicky říct jestli ho maj skladem. Ale to sem nepatří.

      p.s. v Americe to taky moc růžové není. :-D

      0 0
      • treatt  

        No, mozna to je normalni u eshpou, ze si davaji 30 dni na vraceni penez, ale uplne fajne to neni, pokud clovek jen tak zbuhdarma neprudi, to je zas na druhou stranu taky fakt..

        0 0
    • amoleta  

      Proc se vetsina prispivajicich do teto diskuse zastava obchodnika, ktery byt nechtene. udelal chybu, nechapu.Je podnikani v CR opravdu tak tezke?

      0 0
      • Hejdik  

        Nechci být moc urýpanej,ale zajímalo by mě,jestli je opravdu tak těžké psát s diakritickými znaménky?

        0 0
        • jIrI___  

          Tipuju to na USA klávesnici :-))

          0 0
    • amoleta  

      V USA urcite neni vse v poradku, kazdopadne obchod tam maji na mnohem vyssi urovni.Zrejme si to asi mohou dovolit.Duvody proc tomu tak je, nebudu radeji zminovat.Slusne chovani a usmev (byt falesny) ale rozhodne beru.A co se tyka propagace ceskych obranaru-CHRANIT A POMAHAT snad ani neni treba komentovat.

      0 0
      • jIrI___  

        A pořád mi nejde do hlavy, proč jsi vlastně nakupoval/a v ČR, když je všechno v USA tak supr čupr…

        0 0
        • bagr  

          Driv bylo vsechno nejlepsi ze SSSR,ted je to z USA.Nas narod vzdy vleze do te nebo te řiti,podle toho jak se to hodi.

          0 0
        • Mr.Duck  

          Tam je jedinej rozdíl, že obecně v evropě bejvá daleko víc článků mezi výrobcem a koncovym uživatelem, proto tam taky může bejt hodně věcí levnějších, aspoň tak nějak to popisuje stréc co tam žije. A docela to dává smysl, pečivo u nás taky de rovnou z pekárny do kšeftu a neni tudíž dražší než jinde, ale když něco de od výrobce přes 8 dodavatelů a každej si přihodí nějaký to procento, , tak je to zaprvý dražší, a zadruhý to může komplikovat případnou reklamaci, kdy to prodejce pošle dodavateli, ten zas dál a tak..

          0 0
    • amoleta  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Alexio  

      Nerad bych znovu něco rozdmýchával, ale zdá se mi, že procentuální věcná vyjádřenost k zakládajícímu dotazu klesla pod 50. Chápu, že je mezi námi mnoho těch, kteří přímo vyhledávají různá slovíčkaření a hnidopišně slídí po každé skulince kudy jen do příspěvku zaútočit, autora zěsměšnit či potupit. Celá podstata věci se pak zvrhne na vzájemné a stále se přiostřující osobní útoky. Holt úděl každých diskuzních for a ani Bikeforum nemůže být vyjímkou. Každému přeci muselo být hned jasné, oč zakládající tohoto vlákna šlo…

      Já osobně mám s Koloshopem doposud jen pozitivní zkušenosti a v podstatě mohu nepřímo tlumočit i spokojenost několika mých přátel, kteří s nimi rovněž obchodují. Co mě ale od nich zaráží je to jejich vyjádření:„pro­dluzovani vraceni penez je vychovny aspekt na nektere neukaznene kupujici…“ tohle bych od seriozního obchodníka nečekal a musím přiznat, že mě to od nich netěší. Jednou se dali s vlastním rizikem na trh internetového nakupování tak s tím musí počítat. Mohu sice chápat to, že obzvláště vykutálení češi se 14 denní lhůtou na vrácení zboží bez udání důvodu mohou různě chytračit, přesto bych si já jako obchodník takovouto odpověď nedovolil. Tím by ode mě dostali jedno minus. Zároveň velmi vítám reakci pana Tančina, která dle mého názoru vše vysvětlila a bez reakce druhé strany to s prominutím bylo stále jen rozhořčené a jednostranné obviňování. Možná byla i malá chybička ze strany Koloshopu pokud slibovali vrácení peněz do konce roku, ale to je dostatečně vysvětleno obtížnější identifikací zákazníka viz. příspěvek pana Tančina. Pro mě je tedy závěr takový, že ze strany zákazníka měla být větši trpělivost, lepší komunikativnost (přes zmiňovaný telefonát) a možná menší hysterie. Ale všichni, když nám jde o peníze, krapet ztrácíme chladný úsudek. Ze strany Koloshopu až na tu pomalu výhružnou větu nevidím žádné pochybení a pokud někdy v budoucnu budu u nich něco reklamovat či vracet zboží a oni mi neodpoví ve smyslu, že jsem neukázněný zákazník tak mi vrácení peněz co nejvíce dle platných zákonů prodlouží, určitě u nich budu i nadále velmi rád nakupovat :-)

      0 0
      • kubad  

        přesně tak, na rozdíl od zakladatelky vlákna která udělala kopec chyb a ještě se diví že se forum v podstatě obrací proti ni, Koloshop splnil co měl a že se peníze nevratily do 30 dní byl jasně vysvětlen – záměna jmen – objednávka na někoho jiného, platba na jiné jméno

        • pro mě uzavřeno
        0 0
        • Ruprt2  

          Tobě ten výchovný aspekt nevadí?

          Už párkrát jsem sem chtěl napsat, ale když jsem viděl, že jste na Amoletu jako vosy na bombon, tak jsem to sám nechtěl schytat.

          Jakmile jsem si o prodloužení z důvodu „výchovy zákazníka“ dočetl poprvé, tak mi to pěkně zaskřípalo a v pořádku to určitě není.

          Vyloženě špatně se koloshop nezachoval hanět je nechci, ale kdyby vrátili peníze hned, když mohli, a nezdržovali by se oním „vychováváním“, tak by hned došli na nesrovnalosti, se jménem apod. a byť by to trvalo třeba o pár dní dýl tak by se to stihlo furt v pohodě v prosinci.

          Proboha lidi. těch třicet dní v zákoně není proto, aby obchodník poslal (výřídil to je fuk) reklamaci (vrácení)hodinu před vypršením termínu, to je termín, který je nastavený, aby v něm byla vata aby se všechno stihlo v pohodě a v čas i s případnými komplikacemi.

          To že je běžná praxe, že většina reklamací trvá měsíc nebo víc je smutné a v pořádku to není a je to min. stejná hajzlovina jako když si neukázněný zákazník koupí oblečení, které vrací protože mu není.

          Kdybych měl e-shop a vadili by mi neukáznění zákazníci, kteří vrací oblečení, tak ho neprodávám, nebo to rovnou zavřu.

          Zákazník není od toho aby živil prodejce. Ale prodejce je od toho aby se staral o zákazníka (Asi jsem romantik nebo co)

          Já sám z koloshopu taky něco mám, ale až tam budu příště, tak si určitě vzpomenu, že tam rádi vychovávají (ne)vychované zákazníky a určitě to ve výběru zohledním.

          P.S.: Nevíte jestli Hnoj má taky pedagogické sklony?

          0 0
          • kubad  

            ten výchovný efekt nevím nemůžu komentovat nevím co probíhalo mezi kupujícím a prodejcem.

            jinak se mě samozřejmě nelíbí, ale nevím o se událo

            Jo a Hnoje vychovávám já, ale už to má vyřízeno :D

            0 0
            • TinkTink  

              Hej, toho jsem 3 tydny nutil, aby si konecne vzal ty penize a fakt ne a ne…nakonec si je vzal :-D

              S bikez.cz zadnej problem, u koloshopu se mi uz min 3× stalo, ze objednavka vubec nedorazila i kdyz byla potvrzena.

              0 0
          • camlost  

            i kdyz bych volil asi mirnejsi vyrazy, se zakladni myslenkou souhlasim. pokud me prodejce apriori povazuje za zlodeje / podvodnika / …, nema se mnou uzavirat obchod.

            platba prisla pravdepodobne z nejakeho uctu (vcas!), tak ji na ten samy ucet (vcas!) vratim. jak ho najdu? obvykle podle variabilniho symbolu a cisla faktury. otazka 1 minuty.

            vzhledem k tomu, ze se za zlodeje, ani podvodnika nepovazuju, s koloshop.cz obchodovat nehodlam. casem (nam) tu snad zbude par serioznich obchodu, ktere si podobny pristup nedovoli.

            0 0
    • amoleta  

      Penize 13.1. v poradku dorazily.Co se tyka ‚vyhruzek‘ o vychovnem aspektu.Nemyslim, ze by byly minene jako vyhruzky.Pan Tancim napsal OBRANNY mechanismus, ne vychovny.Jak psal najdou se lide, kteri situace zneuzivaji a dily treba poslou zpet namontovane apod..V tomto pripade chapu, ze se musi obchodnik proti tomuto branit.

      Zaverem tedy:

      Mozna mnoho povyku zbytecne.Mozna cenne zjisteni informaci ruzneho druhu.

      Cilem tohoto vlakna bylo najit odpoved na to, jestli mohu od Koloshopu cekat penize zpet nebo ne.

      Koloshop penize vratil, cimz dokazal ze duveryhodny je.

      0 0
      • Medunka  

        obranný a výchovný; reklamace a vrácení zboží; Dobře, bereme v úvahu, že v Americe mají lidi tendence přehánět :-)

        0 0
        • jecnak  

          Hodinky a nebo holinky, oboji se natahuje.

          0 0
        • Ruprt2  

          Ale kuš už ji nechte. Můj dobrý kamarád se o vánocích vrátil z USA po pěti letech. Jeho chování je stejné, nebo spíš horší.

          Ze začátku jsem se ošíval, pak ty kecy i mrzely, teď už to nevnímám.

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce