°°Něco nové za Maxxis Crossmark

65 nepřečtených
  • dua

    Ahoj, opravdu jsem pročítal staré vlákna, ale je toho moc :)

    Potřeboval bych poradit pláště za sjeté Maxxis Crossmark, jezdím terén, ale taky hodně asfalt, takže asi 50%-50%, měli by držet v mokru, taky solidně zvládat bláto a dobře se odvalovat.

    Vydržet aspoň na zadku těch 2000 :) Nynější se blíží 3500km a už v blátě jde poznat slabý vzorek…

    Něco s kevlarovou patkou a reálnou šířkou 2,1"

    0 0
    • Dejv0  

      schwalbe smart sam, včera jsem je vyměnil za sjetý crossmarky :-D

      0 0
      • nox159  

        RR je ve všem lepsi a vydrz je ± stejna :) tak proc SS ?

        0 0
        • Dejv0  

          výdrž bych řekl spíše horší oproti smartum

          0 0
          • nox159  

            stare dratove s jinou smesi vydrzely podstatne vic ale tedka jak dali stejnou smes, tak jedina vyhoda SS ( vydrz) zmizela takze ho neni duvod kupovat :)

            0 0
            • Mr.Duck  

              Já myslim že ten SS by furt moh vydržet trochu dýl, neřikám o moc, ale teoreticky by ten skrosouvislej pruh moh vydržet dýl než normální vzorek jako má RR. ale těžko soudit od stolu, já mám SS a nestěžuju si, leč RR sem nezkoušel a na SS můžu mít něco přes 1000 teprv (nicméně vzorek prakticky nedotčenej).

              0 0
              • MlokCZ  

                Rozdíl bude minimální. Už dvousměsový SS nevydržel o moc déle než RR (ten mi vydržel tak o cca 20% déle než RR, třísměsové už jsem nejezdil, jak už delší dobu jezdím UST).

                0 0
        • martinpav  

          RR = rocket ron ?

          0 0
          • Lada,s  

            Spíš bych to viděl na Racing Ralph. Chtělo by to nějak odlišit :)

            0 0
            • pelhrimov  

              To Vám závidím RR na ježdění v týdnu. To se mi zdá drahé, závodní pláště na volné ježdění. Dráťáky do 300 Kč a na závody dávat jiná kola a pláště: Těžko na cvičišti a lehko na bojišti.

              0 0
              • Lada,s  

                Jezdím drátěné NN za 400 kč/kus :) Myslím že lepší než nějaký no-name za 300 kč…

                0 0
              • nox159  

                nemoh bych trenovat na jinych plastich než na tech se kteryma pojedu zavod. kdybych pred zavodem nahodil odlisne plaste tak bych vubec nevedel co od nich cekat, jestli v tehle zatacce jeste podrzi nebo uz ujednou…

                myslim ze pokud nenajezdiš zavratny pocet km na biku ( např 10 000) tak to v poho odjedes na dvou sadach plastu a to zas takova investice neni.

                do tedka jsem to řesil tak ze jsem mel 4×RaR a nazul jsem jednu sadu na ktere jsem trenoval a pred zavodem jsem hodil sadu novou, po zavode se mi uz nechtelo prezouvat cele kolo tak jsem predek nechal a dozadu hodit ten nejsjetejši a jezdil ho nez zas prisel zavod a ja ten zadni vymenil za nejaky novejsi… tedka uz mi zustal jen jeden provozu shopny RaR takze sem dozadu hodil crossmark protoze ten jediny se doma valel a musim řict ze pocitove se mi na nem jede o dost huř než na RaR. takze koupim zas RaR a RoR a nejak to nakombinuju :)

                0 0
          • nox159  

            racing ralph

            ale mel bych zacit psat treba RaR a RoR aby se to nepletlo :)

            nechapu proc vymyslelli pro novy plast tak blby nazev :D

            0 0
            • jonti  

              Ja to chapu tak, ze RR je Racing Ralph a RoR je Ron.

              0 0
              • nox159  

                no ono je tady zazite ze RR je ralph ale kazdy to treba bere jinak no, stejne meli ve schwalbe vymyslet jiny nazev :D

                0 0
    • pelhrimov  

      Dnes v bahně kolem Křemešníka s Crossmarkem vzadu, který má už najeto přes 10 tis. (mínus několik závodů) a také to v pohodě šlo :) 15 tisíc asi nevydrží, uvidíme :)

      0 0
      • dua  

        Tak to mám asi šmejdy :D Mohl, by jsi nahodit foto dezénu?

        0 0
    • jonti  

      Zkusil bych maxxis ranchero, nebo Nanoraptor.

      0 0
      • teepeex  

        tpx

        rucim za ranchero, dozadu neni na svete:)lepsi plast

        tyhle v kevlaru vazi 500g ±10g a stojej skoro nula

        v popisku maji vahu drateny verze, neboj se, mam je zvazeny

        jeste existuje verze exception, ta vazi asi 430g, ale ma boky prilis nachylny na proriznuti

        0 0
        • nox159  

          jen lehky dotaz, to tu vahu spltly vsechny eshopy?

          1

          2

          … dal se mi hledat nechce

          vyfot na vaze pokud si za svym nazorem stojiš :) predem dekuju

          0 0
          • teepeex  

            seru na to, proste mi ver, nebo nech bejt:)

            0 0
            • nox159  

              tak pokud je ranchero lehci nez RR tak neni co resit pokud ma 430g beru ho hned ;-)

              0 0
              • Rychlej turista  

                Raději si to ještě pořádně rozmysli.

                0 0
                • nox159  

                  obrazne receno :) doufam ze teda ten ranchero nenajde s tema 430g :) ja zustavam verny RR :)

                  pokud jsem se unahlil tak to svedu na to ze je vecer a ja uz skoro spim :) jinak pokud ma teepeex pravdu tak se mu timto omlouvam ;-)

                  pocital jsem s tim ze ty vahy na tech eshopech sedi dal jsem po tom nepatral :)

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    U tohoto pláště nejde o váhu, tu bych nějak neřešil. Je to prostě hrůza plášť.

                    0 0
                    • nox159  

                      vim co je to za plast, stoji fakt za houby…

                      ale myslel jsem ze tak lehky nebude tak jsem to tak napsal :) i kdyby vazil 300 tak bych ho neobouval, zrovna tedka jsme vahu na novem kole prestal rešit ( tedy v ramci moznosti) a jsem spokojeny :)

                      0 0
                • nox159  

                  hledal jsem je na webu maxxisu a nejak sem je tam nenašel, to uz je přestali delat nebo jak to je – chtel jsem si zkontrolovat to o čem sem se tu dohadoval :)

                  0 0
                  • Chiron  

                    Český dovozce je na stránkách má. A o nějakých 500g se jim může tak zdát… http://www.maxxis-tires.cz/…-ranchero-xc

                    0 0
                    • Karaya  

                      Skoda ze jsem to pro neverici Tomase nevyfotil, ale dovozce má údaje blbě. Ranchero 2.0 eXc váží 500g, osobně váženo. Navíc dokud je měl v katalogu Maxxis, tak i tolik udával.

                      0 0
                      • biker jura  

                        maxxis udáva 555g mam to pred ocima, ale tem 500g i verím, ale tech 430g co tu nekteri psali je dost mimo

                        0 0
              • Karaya  

                Ranchero eXC 2.0 jsem měl – 500g, a v blate jsem zatim nepoznal horsi plast, zlatej Nanoraptor nebo RR. Kvalita taky nic moc, takze never more…

                0 0
            • teepeex  

              tak jsem je zvazil

              drat patka 700g±10g

              kevlar patka 580g±10g

              exception 500g±10g (jeden skoro novej s dvema zaplatama zevnitr 478g(fotka bude vecer)

              a to, ze je to plast napikacu, muze napsat jenom tydyt

              je potreba foukat tlaky podle situace vime?

              ten vzorek me podrzi uplne na vsem a presto je uzasne rychlej(jj ja vim turisto;)

              jedina nectnost co vim, je lepivy blato, hur se cisti

              a to je moje uplne posledni veta k rancherum tady na foru:)

              howgh

              0 0
              • teepeex  

                fotka mobilem

                verze exception

                jako sorry za tech 430g, psal jsem ASI, protoze je pocitove lehounkej, navic pro me zas tech 50g rozdilu tolik neresi, pnac nezavodim

                0 0
        • biker jura  

          ranchero exception važí 555g podle vyrobce a co jsem mel asi 5 kusu doma tak meli vsechny cca 550g. takže 430 je hooodně mimo.

          0 0
          • capo  

            Jo, to mu skoro potvrdit. Mám tady jedno jetý Ranchero kevlar 26×2,0 a navážil jsem 584g.

            0 0
          • nox159  

            dik, takze sem mel pravdu :)

            0 0
    • Růža17  

      Když už se bavíte o pláštích… co říkáte na Michelin XC_DRY2 v kevlaru za 390,– nazory na foru jsou na ně dosti různé..

      0 0
      • JakeF  

        Nic moc. Na suchu žádnej zázrak, na mokru jdou snadno do smyku, v náklonu jsou obzvlášť nejistý. Připlatil bych si pár korun za základní kevlarovej Continental RaceKing, sem tam se daj vidět lehce přes 400Kč a proti XC Dry2 mi přišly lepší v naprosto všech podmínkách.

        0 0
      • jIrI___  

        Mám XCR a celkem mizí před očima. Ale zase jsem na něm bez problému projel i rozblácené louky na Šele, kde hodně lidí tlačilo :)

        0 0
        • jonti  

          Ale ty asi mas XCR AT, a to je opravdu dobry plast i do blata a tezsiho terenu, Absalon s nim vyhral olympiadu.

          XCR Dry je takovy spis semislick, co moc nevydrzi.

          0 0
          • jIrI___  

            A/T mám vepředu, Dry 2 vzadu.

            0 0
    • misko  

      zhanam nieco podobne az na to ze nejazdim moc v mokre a blate, co vravite napr. na Hutchinson Python pripadne Continental Race King Supersonic len neviem ci nepojde na zadnom moc rychlo dole

      0 0
      • Rychlej turista  

        Race King 2,0" a máš klid.

        0 0
        • nox159  

          nevis jestli u toho racekingu ( nejlip v 2,2") prekrýva vzorek boky, mel sem jednoho v 2,2 za par supu a po 50km sem ho rizl zdalo se mi ze ten vzorek je „užši“ než ten plast když se na nej podivam shora tak na kazde strane přečníva bok plaste cca 3–5mm pres vzorek. Je to tak u vsech?

          Myslím to tak že ten plašt nekryje bok toho plaste – doufam ze sem to napsal trochu srozumitelne :)

          diky , kdyby nekdo vyhrabal nekde nejakou fotku kde to pujde videt byl bych rad :)

          0 0
          • Chiron  

            Nepřekrývá… Ani u supersonicu který je podle zkušeností širší, tak taky ne u obyčejného kevlaru. Teď mám 2,2 kevlar na kole a přijde mi to sice trochu ujeté, ten užší vzorek jak plášť, plášť se sem tam škrábne, ale ještě se mi ho nepodařilo říznout. 20mm ráfek.

            0 0
            • nox159  

              dik za info, myslel jsem ze to byl treba blby kus nebo tak neco..

              ale pokud je to tak u všech tak pro me tyto plaste ztraci smysl protoze sjezd v beskydech mezi volnyma sutrama nevydrzi :( i kdyz to extra neprasim tak se to řizne hned :(

              0 0
              • Chiron  

                Nevím na tom kevlaru sem Beskydy ještě pořádně letos projet nestihl, akorát Hostýnky, okolo Klenova kde těch šutrů bylo fakt hodně a byly zatím v pohodě. Předtím sem měl Protectiony a ty přežily volné šutry v Beskydech celkem bez újmy. Jinak bych to viděl třeba na RR snakeskin.

                0 0
                • nox159  

                  ja sem do tedka jezdil RR obyč verze a ono se to casem taky prořeže ale mam na nich najeto 10 000km ( 4 plaste – 2 sady )

                  a jeste na tom neco nalitam takze jsem spokojeny, jen uvazuju jestli nezkusit 2,25. Přemýšlel jsem že bych hodil dopredu Rocketa a dozatu Ralpha ale furt nevim jestli oba 2,25 nebo to nejak nakombinovat… :(

                  0 0
                • jIrI___  

                  Když umí člověk jezdit, tak kameny přežijou všechny pláště bez úhony.

                  0 0
    • biker jura  

      rubena scylla

      0 0
      • MAJX  

        Rubena Scylla je pro mě stejnej váhovej oříšek jako se tady už tady řešily jiný pláště.

        Na webu má rubena uvedený super váhy kolem 450g ale na všech e-shopech je mají přes 600,někde i s fotem na váze. Jinde než přímo na webu rubeny jsem informaci o tak nízké váze nenašel,ale říkám si,že kdo jinej jak výrobce by to měl vědět ?

        0 0
        • biker jura  

          na žadným shopu kromě kupkolo.cz nemaji letošní verze top design, nebo aspon jsem nenasel.

          ale muzi ti zarucit že vahy vyrobce nekcaji ±10g letos maji rubeny totž novou směs CRX light a drive meli silika medium a to byly ty težší o kterych pišeš. jinak verze tubeless supra jsou asi jedny z nejlehčích bezdušovych gum na světě.

          0 0
        • Kubiczech  

          Scylle v TopDesignu jsem navážil 452g.

          0 0
    • Kynio  

      Já osobně jak letos dojedu Crosmarky, tak půjdu do NN. Už se na ně strašně těším :) jen furt váhám nad UST. Ale vidím to spíš na kevlary klasický..

      0 0
      • QwertyN73  

        NN jsou super, přešel jsem na ně taky z crosmarků a nemůžu si je vynachválit. Drží jako přilepený

        0 0
        • Kynio  

          tak to jsem rád :) crosmarky mi hodně ustřelují a v lese s nima zabrat na hlíně nebo písku je celkem nemožný. No už jen sehnat finance :)

          0 0
      • dua  

        Jakou jezdíte šířku? bude Crossmark 2,1" = NN 2,1"

        0 0
        • jonti  

          vsechno 19mm rafek,

          NN2,25 > Xmark2,1 > RR2,1

          0 0
          • dua  

            Asi jsem se teda rozhodl pro NN, ale stále nevím šířku 2,25 budou asik fajné do terénu, ale nezpomalí mě hodně na cestě? 2,1 jsou přibližně na stejno…

            0 0
            • jonti  

              Vzal bych 2,25 predek NN zadek Racing Ralph. Predek klidne normalni verzi, zadni UST nebo DD.

              0 0
        • Kynio  

          teď mám crossmark 2.1 na 26mm ráfcích (vnitřní průměr) a plánuju buď 2.25 NN, nebo 2.4..ještě nevím

          0 0
          • souky junior  

            Např. Kenda Karma 2.0 kevlar je o něco širší než RaR 2.1 kevlar a taková Kenda Nevegal 2.1 drát je oproti RaR úplný balón

            0 0
        • dua  

          Tak jsem to byl změřit. CrMak má 52mm a kámoš dodal NN 50mm, ráfek nwm…

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce