Názor na kotouče Shimano SM-RT53

22 nepřečtených
  • Ktmbike1

    Mám Ktm model 2008 a na tom tyhle kotouče, mají najeto max 500km. Chci se zeptat, dnes takový kotouč stojí 200kč, ale kolik stál v roce 2008, tzn jak moc byl kvalitní a jestli má cenu ho vyměnit za něco lepšího dnes, tzn jestli dřív stál např 800kč a dnes když koupím nové kotouče taky kolem 800kč jestli si tím pomůžu nebo brzdný účinek bude cca stejný:-)

    0 0
    • Rychlej turista  

      Pokud za 4 roky najedeš 500 km, tak nejdůležitější je, aby sis to tunění uměl dobře zdůvodnit. Účinek bude minimálně 4 x větší, tak se toho neboj a jdi do nich :-)

      0 0
    • Vilém  

      U tech sm-rt53 bacha na to, ze jsou jen na organiky. Ten matros je desny blato.

      0 0
      • kaktusjack  

        Co kevlarové destičky, ani ty nezvládne?

        0 0
        • nitraq  

          To by mě taky zajímalo. Ví někdo?

          0 0
          • kaktusjack  

            Tak to funguje bez problémů, aspoň těch 200km, co jsem na tom najel jsem nepociťoval žádné problémy. Potom jsem koupil nová kola i s kotouči, takže žádný dlouhodobý test nebude. Možná dlouhodobě by opotřebení kotouče bylo větší než s těmi organickými, ale vzhledem k jeho ceně to asi nemá smysl řešit.

            0 0
    • michomin  

      Ještě jednou si přečti svůj zahajovací příspěvek a srovnej si v hlavě, co to vlastně chceš. Než si to promyslíš, tak ti dám pár informací.

      Kotouče RT53 jsou základní kotouče určené na občasnou rekreační jízdu tzn. ne na intenzívní zatěžování (to, že jsou montovány i na kola, která jsou určena i na intenzivnější používání, na věci nic nemění). Na to bohatě stačí, na 500 km za 4 roky jsou více než dobré, jsou právě správně zajeté. Tolik k funkci těchto kotoučů. Ovšem, chtít je víc než potřebovat, takže si promysli, co je tvůj případ.

      0 0
      • McBlacky  

        já si tohle nemyslím. Deore kotouče na 6d z nějaké starší řady mám na jednom z kol a jsou to největší držáky široko daleko. Určitě budou mít 15tisíc km a stále jsou ok. Desky organika nebo kevlar.

        zatížení vydrží stejné jako konkurence, handicap je váha

        0 0
        • maajkee  

          Přesně tak, Deore kotouče jsou sice těžší, ale cos e týče životnosti tak naprosto v pohodě.

          0 0
        • michomin  

          Věřím tomu, při opatrné jízdě a brzdění na silnici a cyklostezce s nimi určitě oslavíš ujetých 100 000 km.

          0 0
          • maajkee  

            Myslím, že tady jsi asi trochu přestřelil ;)

            0 0
          • pepek  

            Tak já jsem na nich ujel asi 25000 a na cyklostezkách to nebylo. Jinak jsi to Blackymu dobře natřel, nejmenuješ se Jarda? (Kulhavý)

            0 0
      • vinca  

        Toto je mylný názor.

        0 0
    • maajkee  

      Né nadarmo maj označení SMRT, tak pozor na to! :)

      0 0
      • Replayman  

        co když na ně použiju sintrované destičky??

        0 0
        • BigKarel2  

          Tak to právě dostojí svému názvu… :D

          0 0
          • Replayman  

            a co se zkurvý? kotouč odejde rychle? to ty kotouče budu muset asi vyměnit:-))

            0 0
            • BigKarel2  

              nic pudou z něj špony :D prostě je měkej a sintrovaný desky ho vohoblujou…

              0 0
              • Replayman  

                aha, aha… tak co vybrat? něco ve 160 nebo i 180?? už bych bral něco lepšího:- brzdy mám Avid Elixir 3

                0 0
                • BigKarel2  

                  daj se na bazaru koupit XT kotouce za par kacek…vem treba SLX nebo XT… ALU unasec vyhodou…a 180mm ve predu nic nezkazis…

                  0 0
        • Vilém  

          Nekde je tu foto, co to udela. Zacne se trhat material kotouce.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.