• Pierre 13

    Chtěl bych se zeptat někoho, kdo vlastní Pike Air U-turn, jestli fouká stejný či odlišný tlak do negativní komory a pozitivní a ev. proč? Díky

    0 0
    • kesu  

      ahoj,nastavoval sem RVL airuturn a rebu coz je oboje stejnej system co pike. co se tyka nastaveni: princip je takovej ze cim vyssi tlak nastavis v negativce tim citlivejsiho chodu dosahnes,ale zase kdyz ji nafouknes moc tak ti vydlice bez zatizeni zajede a nedostane se na plnej zdvih prootze se proste jakoby neroztrahne. Vevnitr ty komory jakoby pusobej proti sobe.Obecne se da rici ze to chodi docela idealne za stejnejch tlaku.Jinak receno: 1)tlak je vyssi v pozitivce-vidlice je mene citliva ale zase min reaguje na slapani a nehoupe se 2)vyrovnane tlaky-temer idealni stav 3)vyssi tlak v pozitivce-sice v podstate nejcitlivejsi mod ale kdyz to prezenes tak nema vidle k dispozici celej zdvih jelikoz negativka jakoby na zacatku pretlacuje pozitivku a tudis se vidle nenatahne.

      Me se osvedcily stejny tlaky plus minus

      0 0
    • mr.antik  

      Nebudu zakládat nové vlákno, ale může se stát, že se tahle vidlice během jízdy sníží cca o 3 cm? Tlaky byly před jízdou vyrovnané . Z toho co píšete to znamená, že klesnul tlak v pozitivní komoře. Jo a navíc při pumpování nebo odpouštění vzduchu se na ventilkách objevuje trošku oleje (řekněme kávová lžička) – to je normální? Byla to prakticky první pořádná jízda, vidlice je uplně nová…

      0 0
      • mr.antik  

        jinak předpokládám že ty střeva jsou stejný i na rebách, tak jestli nemáte někdo podobnou zkušenost…

        0 0
      • MlokCZ  

        Pokud je vidlice v pořádku, tak se během jízdy nesníží (tedy pokud myslíš před i po jízdě nezatížený stav) vůbec. Tohle vypadá, že ti nedrží vzduch a z pozitivky utíká do negativky.

        Při pumpování/odpou­štění vzduchu je nějaký olej normální. U negativky můžeš foukat kolo vzhůru nohama pro menší únik oleje.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.