Najlepší celoodpružený bike do 1600 eur?

36 nepřečtených
  • macodk3

    Zdravím, chystám sa kúpiť si nový horský bike. Niesom maximálny odborník a preto skôr dám na radu skúsenejších. Malo by to byť niečo s osvedšenou značkou, s komponentami od Shimano alebo Sram. Určite celoodpružený. Proste to naj za túto cenu. (1600eur)

    0 0
    • notobi  

      je to tu jak u blbců pokaždý je nutný napsat co s tim kolem vlastně hodláš jezdit jinak Ti těžko někdo poradí

      0 0
      • macodk3  

        Tak pardon, myslím že keď som napísal celoodpružený horský tak asi stredne náročný až náročný terén. Tzn. horšia kategória polných ciest a potom po horách a skalách atd.

        0 0
        • l.smetana  

          Full je od chrtího XC po downhill,tak si tu aroganci nech.

          0 0
          • Bysto  

            keďže je z roviny, tak asi chce chrtí full, teda aspoň predpokladám, lebo tam kopce nemajú

            0 0
            • l.smetana  

              A jak já mám tušit,že je z roviny? Myslíš, že když on chce poradit je moje povinnost hledat odkud je a jaký tam mají terén? Tak to se teda omlouvám, příště si radši zjistím rovnou i výpis z účtu, tělesné míry a posudek tělocvikáře ze základky, abych mohl přesně zjistit, jak na tom je a podle toho vybrat kolo.

              Mimochodem, co když bydlí už jinde, co když chce vždycky vyjíždět někam dále na kopce, co když chce jenom machrovat před školou na holky, kde je 200/200 povinnost??

              0 0
              • macodk3  

                Prepáčte, nechcem vyvolávať zbytočené hádky. Áno, som z roviny ale plánujem občas ísť na výlet do hôr alebo tak. Samozrejme budem chodiť najme po poliach a podobne ale chcem niečo čo prežije aj ťažší terén. Ak som sa predtým zle vyjadril, tak ma ospravedlňte, nemám v úmysle na nikoho útočiť. Ak potrebujete ešte niečo vedieť aby ste mi mohli poradiť tak sa kľudne pýtajte. Ďakujem.

                0 0
                • Seky