Náhrada za plášť Bontrager Jones XR (2,2)

30 nepřečtených
  • visions

    Dneska cestou z práce mi bouchla duše a na plášti z boku 10cm dlouhý šlic – rozpáral se.Koupím nový,ale chtěl bych co se týká jízdních vlastností něco pocdobného,spíš rychlé pláště do sucha,schwalbe racing ralph nebo nobby nicy,je to adekvátní náhrada?

    0 0
    • Luk02  

      S RR nebo NN budeš určitě spokojenej. Ještě můžeš vyzkoušet Kendu Karmu, tam je i zajímavá cena.

      0 0
    • geri  

      Jezdím mimo jiné taky Jones XR. A zrovna nedávno jsem měl možnost si vyzkoušet vzadu Racing Ralph a vpředu Rocket Ron, vše 2.2 EVO. A byla to minimálně stejná kombinace, dokonce zřejmě o něco lepší.

      0 0
    • Evilcleaner  

      no já jsem na těch pláštích jezdil de facto z nevědomosti… už bych se k nim nevrátil. ralph je rychlostně o dvě třídy jinde, ale nemá zdaleka takový grip. nobby nic je lepší, ale xr myslím pořád držel lépe… nicméně na bont. jsem měl pocit že při vyšší rychlosti na cestě plavu a hlavně na tvrdém povrchu vůbec nejel

      0 0
      • bagr84  

        To „plavani“ sem bohuzel pocitoval taky, jinak ale dobrej plast, aspon ta verze pro zadni kolo…

        Primy srovnani mam s Crossmarkem – ten neni tak pohodlnej, grip v horsich podminkach znatelne slabsi, ale na suchu zas leti jako strela…

        0 0
        • Martin11  

          Verze pro zadní kolo byla docela dobrá, ale už jí nechci. Sice drží v terénu celkem dobře, ale když jsem se někam přesouval kousek po silnici, měl jsem pořád pocit, že za mnou jede auto, jak jsou hlučné. Asi se to nezdálo jenom mně, protože když jsem třeba dojel nějakého cyklistu, tak mi rychle uhýbal ke straně, chodci uskakovali na stranu… Když o tom tak píšu, tak to byla vlastně výhoda :-)

          0 0
    • t29  

      zkušenosti jenom pocitově – Jones XR (29×2,2) jsem měl na kole z výroby, teď jsem přezul na WTB Nanoraptor 29×2,1: je rychlejší, vzadu navíc líp zabírá při výjezdu, zas na druhou stranu vepředu nemám takovou jistotu, jako s XR. A zatímco XR se po projetí kaluží nebo bahnem očistily, aniž bych si toho nějak všiml, NR s gustem rozhazují bláto všude kolem.

      0 0
    • Smazaný účet  

      premyslim taky o RR na zadni, ale nevim, jakou sirku zvolit. jestli 2.1 nebo 2.25. zmereny to nemam a doted jezdim jonesy xr 2.2

      0 0
      • kubad  

        mám to měřené jen v 29" ale šířka je +/- srovnatelná takže pokut ti vyhovuje ten Bontrager 2,2" dej RR taky 2,25" a stejně bude ještě o fous užší , ale né o moc

        0 0
      • Gorgov  

        tak to budes mit jednoduchy rozhodovani, v 29" se totiz vyrabi jen sire 2,25"

        0 0
    • Hal9000  

      Měl jsem je taky, ale potom co se po 700km sjeli k nepoužití( skoro žádný záběr), tak jsem přešel na Maxxis Larsen TT v šířce 2.35 a jsem moc spokojený. O moc lepší záběr, jistota v zatáčkach a mnohem větší rychlost ve sjezdech. Jen se musíš smířit s o trochu větší hmotností.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Tak abych stručně shrnul svoje dojmy z přezutí zadního kola na Racing Ralph 2.1 EVO.

      Četl a slyšel jsem o Schwalbe RR hodně dobrýho, tak jsem to nakonec zkusil.

      Teď mě tu možná budete hodně kritizovat, ale já s tímhle pláštěm nejsem ani trochu spokojenej. Vyzkoušel jsem ho na lecjakých terénech a různých podmínkách (s výjimkou sněhu a ledu) a prostě mě zklamal.

      Hodně se o něm říká, že je to především rychlej plášť na pevnější povrchy. Z jízdy mám spíš dojem, že v téhle definici se myslí silnice, cyklostezky a velmi luxusní polňačky. Tyhle plátě terén neumí.

      Hodně mě mě zklamaly i na lehčích kamenitých cestách, kde vyloženě „plavou“, neuvěřitelně hrabou a odstřelují do stran.

      V terénu na XC/Maraton použití nesnesou srovnání s Jonesama XR ani s Hutchinsonama Python Air. Projížděl jsem stejnou trasu na všech třech a RR má dost nejistej projev a špatnej záběr v terénu oproti výše jmenovaným.

      Co se bláta týče, tak tam se chovají podprůměrně, možná srovnatelně s Jonesama (Pythony vítězí). Nedrží směr, horší záběr a jen se mažou. Samočistící schopnost veškerá žádná, umí jen nabalit bláto a rozhazovat ho všude kolem.

      Abych tu jen nekritizoval, tak mě tento plášť příjemně překvapil na písku, kde hezky držel stopu v rychlosti a stylu jízdy kde ostatní jen hází vlny.

      Dobře drží i na šikmých plochách na cestách, kde se jede „trochu v korýtku“ nebo musíte nevyhnutelně na nakloněnou plochu. Takže plus za boční vedení.

      Abych to shrnul, tak jsou tyto pláště pro xc/maratony míň vhodný než Jonesy a Pythony (a pravděpodobně mnoho dalších, který jsem ještě neměl to štěstí odzkoušet) a nerozumím jejich masovýmu nástupu.

      Znovu si je už nekoupím a buď půjdu k dříve užívaným, nebo zkusím něco novýho.

      0 0
      • Pijer  

        a nevozil jsi je přefoukaný? Podle toho popisu chování mi to tak připadá.

        0 0
        • Smazaný účet  

          zkoušel jsem víc tlaků v rozmezí 3; 3,5; 4. Ve třech to ještě šlo, ale to byly zas pomalý. 4 jsem zkoušel v závodě a v tom nasazení sem měl potíže spíš s kondicí než s pláštěma :) a 3,5 dnes na pohodové vyjížďce s kolísavým tempem, kdy jsem je sledoval nejvíc a taky to nejvíc vadilo.

          ty zmiňovaný jonesy se chovaly slušně i na 4.

          0 0
          • Gorgov  

            Kdyz to foukas takhle, tak cemu se divis??? prej 4 pri zavode… zkus rozmezi tlaku 2–2,5 baru. 3 je podle me pouzitelny maximum.

            0 0
            • Smazaný účet  

              2–2,5??? to abych s sebou vezl batoh plnej novejch duší!

              0 0
              • Hornet  

                Neviem kolko vazis, ale aj ja si myslim ze za tie popisovane spatne vlastnosti moze vysoky tlak. 3bary su asi horna hranica, lepsie menej, nad sa dost rapidne zhorsuju jazdne vlastnosti.

                Sice RR som nejazdil, ale snad pri vsetkych plastoch mam taku skusenost.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Nafučený sice byly dost, ale stejně tak jsem jezdil i Jonesy a ty měly teda jistější záběr. Spíš srovnávám. Od jisté doby radši víc foukám, než abych měnil duše u každé vrby. Právě na drsnějším terénu se ten tlak na úkor komfortu vyplácí. Už sem asi 4000 km nepíchnul.

                  0 0
              • Gorgov  

                tak to se chce naucit jezdit :) jinak nevim. No a idealne vyhodit duse:)

                0 0
          • Pijer  

            tak to jsem doma, já je vozím na 2,5 max. 3 a jsem s nima moc spokojenej ;-)

            0 0
          • marapara  

            Na 4 bary to musí být v terénu povezeníčko :))). Se nediv, že se tak chovají. Max. 3 bary.

            0 0
          • maajkee  

            Takový tlaky nevozím v pláštích ani já a to mám 100kg :) To se pak nedivím.

            0 0
      • StuntJ  

        No nevím, no, já je jezdím přes rok a mám naprosto opačné dojmy. Prostě to jsou pláště, které se výborně hodí do města, jsou rychlé a dokáží velice jistě vést na asfaltu, štěrku a i v bahně.Já jezdím cesty tak 50/50 cyklostezky, asfaltky a zbytek lesní cesty polňacky, a podobný marast. Co se týče mokrých cest, tak stím nemám problém, na asfaltu nekloužou a v s pořádným bahnem se dokáží velice dobře poprat a i mají dobré čistící vlastnoti.

        Já jsem tedy s těmito plášti spokojen na 120% a ks klidným svědomím je doporučím :o)

        0 0
      • Trainman  

        Taky asi záleží, co na tom jezdí za člověka :-) Já poprvé RR nazul ráno před závodem (měl jsem normálně připravené Schwalbe FF ale poměrně dost zapršelo, takže jsem tam hodil RR) a v pohodě mě dovezli přes ty louže a bláta až do cíle. Bez problémů :-) Zato Hutchinson Python MRC 2.0 my přišel jako pohodlný ale relativně líný. Ale u Pythona to není definitivní ortel, ještě jsem s ním tolik nenajel.

        0 0
      • Mirek1  

        No já RR (2,2) vozím vzadu od června. S tím pískem máš pravdu, jedou v něm slušně. Vyloženě jsi mě překvapil s tím blátem. Pytony občas vozím taky a přijde mi, že RR je výrazně lepší. Ale asi není bláto jako bláto, počkám až začne opravdovej podzim a bude i tady v polabí hromada bláta, pak zhodnotím důkladněji.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.