• Dalas

    ·<span style=„font: 7pt "Times New Roman“;„>         <span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">Takže první popis: 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Rám:<span style="font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„> Giant XtC – AluxX – FluidForm Vidlice: Rock Shox Dart 2 – zdvih 100mm – Poplock dálkové uzavírání Řazení: Shimano Deore (27 rychlostí) Přesmykač: Shimano Deore Přehazovačka: Shimano LX Brzdy: Shimano Alivio – hydraulické kotoučové Brzdové páky: Shimano Alivio Pastorky: Sram PG950 – 11×34 zubů Řetěz: KMC HG73 Kliky: Shimano FC-M443 – 44×32×22 zubů Ráfky: Amigo CR18 – dural – dvoustěnný – 32 děr Náboje: Shimano M475 Pláště: Kenda Blue Groove – 26×2.0 / Nevegal 26×1.95 Řídítka: Giant A5 XL – dural – průměr 31,8mm – zvýšení 25mm Představec: Giant A3 XL – dural – průměr 31,8mm Sedlovka: Giant A3 – dural – průměr 30,9mm Sedlo: Giant MTB Sport Pedály: Shimano 520<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Váha je papírově myslím 13,7 kg, ale když jsem ho vážil, tak bez všech nepotřebných serepetiček měl cca 14,5 kg včetně pedálů, což na závody nic moc :(  Chci si zajet jen občas nějaký ten závodek, párkrát do roka..<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>A tak se ptám, je mi jasné že je potřeba vyměnit hlavně vidli, protože tadle nějak nepruží, ani když ji mám nastavenou na "nejjemněji“ :o) To musím najet opravdu na něco „hrubého“, aby trošku zapružila. Vážím 70 kg, tak potřebuju něco citlivějšího. Vidle nějak kolem těch 6 tis. by se dala sehnat už celkem kvalitní ne? Aby i ta váha měla kolem 1,5 kg. Tzn, že váha kola klesne na cca 13,5 kg ale stále je to hodně. Asi kliky vyměnit a spoustu dalších věcí- a to je dilema.. myslíte, že vyjde líp vyměnit několik věcí na tomdle „krasavci“ :o) nebo radši se vyplatí koupit nějaké kolem těch 26–30 tis. a stačí s výbavou SLX a váha je tam kolem těch 11–12 kg a tohodle nechat jako zimáka, bo do práce, nebo jako šrotovné- to by nebylo špatné…:o)<span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Co jsem se díval na kola, které tu i padly, tak třebas tyto: ale ne fulla<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Giant xtc 1 09<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Trek 8000 – ale to kdosi psal, že to má naprd geometrii, či co<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Pells Razzer Race D 09<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Superior 920, 930 09<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Nano 360 09<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;"> 

    <span style=„font-family: "Tahoma“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;„>Díky všem za radu.. a pokud jsem něco zapoměl doplnit, nebo něco, tak doplním postupně :)<span style="font-family: "Verdana“,„sans-serif“; color: white; font-size: 12pt; mso-themecolor: background1; mso-fareast-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-bidi-font-family: ‚Times New Roman‘; mso-fareast-language: CS;">

     

     
    0 0
    • Featherbed  

      Proč potřetí?

      0 0
    • jIrI___  

      Zamknout!

      0 0
      • Dalas  

        jak se to nechytne, tak to půjde do PEKLA!! :)

        0 0
    • Kubiczech  

      Dobrá zebra! (: Jak se ti to povedlo?

      0 0
      • Dalas  

        Jaká zebra? :o) myslíš barvu rámu? Ono jako tak se mi to líbí celkově, jen prostě jsem to kupoval, že začnu jezdit, ale začnu trochu víc než jsem si myslel… takže ty komponenty bohužel..

        0 0
        • Kubiczech  

          Ne ne, rám je pěkný a zebru s tím žlutým nápisem Giant nepřipomíná. Myslel jsem ten tvůj příspěvek jako celek. Nevím, jak ostatní, ale na mém monitoru se ve světlém skinu Bike-fora jeví barevně jako zebra.

          0 0
          • Dalas  

            máš pravdu, jsem to přehodil na světlý skin a je to děs :) Na tmavém je to vpoho..

            0 0
    • hradman  

      podle mě s tím můžeš jet na závod, to bys koukal na čem tam někdo jezdí :-)

       
      0 0
      • Dalas  

        na pár závodech jsem se byl předběžně kouknout a fakt jsem na některé koukal :o) Vím že můžu na závod skoro s čímkoliv, ale jde o to, co to kolo vydrží a o funkčnosti např té vidle, atp.. ale závodáka za 70 litrů fakt nepotřebuju. Stačí výbava SLX, ono pak výměna lepších komponentů taky pak leze zbytečně do peněz..

         

        Vím jak bych mohl srazit váhu mojeho biku o skoro 2 kila, kdybych tam hodil pevnou vidli-myslím že oproti té co tam mám, by to velký rozdíl nebyl :D  …ale ta funkčnost-pohodlí…

        0 0
        • Foose  

          a kolik závodů jsi už jel?

          0 0
          • Dalas  

            na silničce kdysi několik, na mtb jen jeden :o)

            0 0
    • t29  

      Rada k vkládání příspěvků – když něco kopíruješ, zkopíruj to napřed do poznámkového bloku a pak z poznámkového bloku sem, tím odstraníš formátování textu.

      Rada k úpravě kola pro „občas nějaký ten závodek“ – nech kolo, jak je. Nemá smysl utrácet, když si chceš zazávodit pro zábavu.

      Jestli chceš utrácet za rychlost a pohodlí, pak má smysl vyměnit vidli – pravděpodobně za Epicona, buď továrního, nebo tuněného, a nejspíš pláště – první volba na závody by byla asi Nobby Nic dopředu a Racing Ralph dozadu, případně oba RR.

      Zbytek má cenu měnit jenom v případě poruchy.

      0 0
      • Alliosa  

        souhlas,ja si taky myslim ze vysi investice se do tohodle kola nevyplati… Bejt zakladajicim vlakna, přemejslel bych o biku z druhy ruky jestli si chce vyrazne polepsit. Ja to tak nejak ob dva roky tocim, ted mam 3ti kolo z druhy ruky a nemuzu si to vynachvalit… Musis pocitat ze je jety, a ze dyz ho koupis budes treba muset vymenit retez a casem kazetu ale ten luxus prfektnich komponent co za bazarovou cenu ziskáš se podle mne rozhodne vyplati. Ted mam kolo s Foxem, karbonovym ramem a Dt kolama. jinak bych si ho nikdy (jako student) nemoh dovolit. Proto doporučuju stránky cyklobazar.cz kde se daj koupit supr veci za supr ceny. (neberte to jako reklamu, jen si myslim ze je to fajn bazar s velkou nabydkou)

        0 0
      • Dalas  

        já to psal první normálně sem, ale text byl hodně malej-nevím čím to bylo..tak jsem to zkopíroval do wordu a trochu zvětšil, pak o něco zmenšil-bylo to hodně veliké a todle byl výsledek, s kterým už se mi nechtělo dál piplat a který už se jakžtakž dá..

         

        Nj ale tahat se s tunovým kolem a dojet mezi posledníma se mě taky nechce :) Jsem odjakživa „závodní typ“-ber to s rezervou, jakože i při normální projíždce když nekoho před sebou vidím na kole, tak mám tendenci ho skoro za každou cenu předjet a nemůžu si pomoct..

         

        Ten plášt drát nebo kevlar?  Ta vidle nebyla by lepší Suntour Axon RLD 09 100mm? Např:na kupkole ji prodávají za 5690 kč a na koloshopu za 4728 kč, jen mě klamou obrázky těch vidlí..

        0 0
        • Dalas  

           a taky jestli by byla i bez tuningu dostatečně citlivá..

          0 0
        • jonti  

          Plast kevlar.

          0 0
        • jIrI___  

          Plášť klidně drát, malý rozdíl ve váze člověk nepozná a drátové verze vždycky dýl vydrží.

          0 0
          • Foose  

            ale kevlarové se lépe nasazují a jsou skládací :) a navíc když chce gramařit :))

            0 0
            • jIrI___  

              Bude to zvláštní, ale mě se klasické drátové nasazují mnohem líp než kevlarové. Ale asi to bude o zvyku, za celý život jsem měl 3 kevlarové pláště :)

              0 0
              • McBlacky  

                až jich odjezdíš 30 tak poznáš. ale některý ráfky v kombinaci s některými plášti jsou oříšek at jsou jakýkoli. Kevlary se trochu víc vytáhnou než dráty.

                0 0
              • Dalas  

                já jezdil myslím jen drátové, takže s kevlarem zkušenosti žádné :(  Ale takhle moc gramařit ee :)  Navíc musím občas kupovat i gumy na auto, takže to musím nějak zkompromisovat:)

                0 0
        • t29  

          Pokud by to byly pláště, které bys měl na kole pořád, pak drát – je levnější a zpravidla má tvrdší směs a víc vydrží. Pokud bys chtěl před každým závodem obout závodní pláště, pak kevlar – zpravidla má měkčí směs a líp drží v terénu. Jenom doporučuju si na nové pláště zvyknout, naučit se s nima jezdit, ať víš, jak se chovají.

          Axon je lepší než Epicon, pokud se vleze do rozpočtu, pak ho klidně vezmi. U vidlice i plášťů je otázka, jak velký bude rozdíl proti tomu, co máš teď, ale i psychika jezdí.

          0 0
          • R4YNE8  

            Axon je totazny s Epiconem.

            Pouze si priplacis za 150g usporu na vaze.Jinak je to stejne.

             
            0 0
          • Dalas  

            jo, chtěl bych nějaké universálnější pláště, nechce se mi je pokaždé při jiných podmínkách měnit.. zas takový chrt fakt nejsem, i když tak vypadám :D

             
            0 0
    • Hrubiduk  

      Ahoj, promiň, nedá mi to ale musím na Tvůj dotaz reagovat. Závody jsou hlavně o nohách a ne o tom, jestli Tvoje kolo bude mít 10 nebo 13kg. Sice uznávám, že menší váha jistě pomůže, ale pokud neútočíš na bednu, nemá podle mě smysl řešit gramy na komponentech a vyhazovat tak zbytečně peníze, když se Ti nohy nebudu stejně motat rychleji. Má podle mě smysl kupovat „rozumný věci za rozumný peníze“. Sám se objevuju už 4. rokem na MTB maratonech (tak 6–9 ročně) a opravdu to není pouze o váze kola :) Nejdřív si pár závodu objeď s tím co máš a pak uvidíš sám, co a jak. Tak úspěšnou volbu!

      0 0
      • JakeF  

        JakeF

        V kole to neni, je to v nohách. Nedávno jsem na závodě obdivoval chlapy, co přijeli nějakou polepenou dodávkou, vytáhli z toho 2 carbonový Scotty, osazení XTR, jeden pevnou vidli + kola Tufo, druhej tušim Foxku a SLRka a ještě tam byl třetí a ten měl nějakýho fulla. Nejmíň ty na těch pevňácích jsem tak o zhruba 10 míst předjel, toho na fullu jsem neviděl, takže buď byl o pár míst přede mnou nebo o dost za mnou. A zrovna u těch jsem čekal, že je celej závod ani nezahlídnu, o starších pánech s břichem, co si koupěj Duratecy na XTRku, Cannondaly apod. ani nemluvim, ty už si tim drahym kolem dělaj jenom radost…

        0 0
        • jIrI___  

          Přesně tak. Onehda vedle mě na závodech taky stáli 2 chlapíci, oba karbonové Epicy, Tufo kola, DT Swiss vidlice, komplet XTR… a skončil jsem v cíli před nimi. Nicméně jednou bych se chtěl do jejich stádia taky vypracovat – mít špičkové nářadí a jezdit jen pro radost :)

          0 0
          • miki  

            TAK PŘESNĚ TAKHLE TO MÁM ,JEZDIT PRO RADOST A NEPOČÍTAT NAJETÉ KILOMETRY.

            0 0
        • hradman  

          naprostý souhlas. V kole to je pouze částečně.

          0 0
        • destr  

          No u mě udělaly 3kg na kole přes 2 minuty na 2km kopcu, takže hmotnost má určitě taky smysl ;-)

          0 0
          • JakeF  

            Nikdo tu neřiká, že v tom rozdíl neni, jen že to neni klíčový a že i na horšim kole se dá jezdit docela pěkný časy. Nicméně pokud by byl takovejhle výsledek nějak zaručenej, tak to bych na kole pod 10kg moh jezdit na bednu :-).

            0 0
      • Dalas  

        Tak o nohách určitě, o tom žádná řeč.. Jde mi i o tu vidli, když jsem koukal na závodech, jak jim ty vidle pruží skoro při sebemenším hrbolku, tak to pohodlí-funkčnost tam už je.. Musím už se na nějaký ten závod vrhnout a vyzkoušet.. Jen stále zlepšuju fyzičku, začal jsem totiž jezdit po delší pauze loni na podzim-spíš tento rok na jaře. Ale asi je na čase průbnůt, jak na tom jsem :)

        0 0
        • Foose  

          pruží, ale jak komu, eliťáci je mají stejně skoro pořád zamčené :)

          0 0
        • JakeF  

          Tuhle otázku jsem taky řešil. Super citlivost, každý kilo odtrhu dolů dobrý… Už jsem skoro koupil upravenýho Epicona, když jsem si (po závodě) položil otázku: k čemu je mi super-citlivá vidle? Chci vidlici, která mi pojede a nebude houpat. Takže když si koupim super-citlivou, tak na asfaltu a zpevněnejch cestách bude neustále zamčená (peníze za citlivost vyhozený z okna), odemknu jí pouze do sjezdů a tam na nějakejch kořenech apod. mi bude jedno, jestli mám bod odtrhu 5 nebo 10kg, spíš jde o to, aby měla dobrej chod. Na pevnou si netroufám, ale stejně bych chtěl na závody něco lehkýho. Zatim uvažuju nad R7 nebo F80RL©. Ale to se asi bude řešit až u novýho kola, protože do Tractiona už se mi další peníze topit nechce.

          0 0
          • McBlacky  

            na krátkých závodech, kde je jedno, že budeš vyklepanej taky jedu, kromě sjezdů, z 90% zamčeno.

            na 5ti hodinovým závodě, třeba dlouhým králi už ji vozím otevřenou většinu času

            0 0
        • vojco  

          na závodech je nejdůležtější by přední vidla držela kolo na zemi, tz aby neodskakovalo.  Pohodlí je až druhořadé

          0 0
    • miki  

      Ano ,máš naprostou pravdu,já si opravdu dělám jen radost co si zase na kolo pořídím(viz kolo v profilu)ale je radost potom na tom jet když vše funguje jak má .Na závodech pořadí neřeším stačí se jen zůčastnit ,jsem dědek s dvěma vnoučatama tak co.

      0 0
      • RomulusP  

        …a já zase pohodovej turista,viď miky ;-)

        0 0
        • miki  

          joo to máš pravdu ,v sobotu jsem jel Kralovickej maraton a naprostá pohodička ani nevím výsledky -nezajímají mne.

          0 0
    • Dalas  

      Díky všem za radu, takže závěrem bych to shrnul asi takto: opravdu asi první zkusím jet závod (spíš několik závodů) s kolem tak jak je, stejně pojedu pro zábavu, ale nejhůř v té půlce bych skončit chtěl :) a pak uvidím co jak by mě vyhovovalo, jestli i třebas díky váze, apod, by se mě mohlo jet líp atd atd..   

       

       A díky všem různým jiným vláknům od doby co tu jsem, jsem zase o něco malinko chytřejší ;)

      0 0
      • MirkoCarver  

        Jen k té vidlici, Dart je normální funkční vidlice, ale mazaná vazelínou, pokud špatně pruží, potřebuje vyčistit a namazat. Je ale citlivá na použitou vazelínu, nejlepší je originální…

        Pokud pojedeš krátký maraton, v první půlce budeš skoro určitě, pokud pojedeš dlouhej, nebo klasickej XC závod tak asi těžko :-)

        0 0
        • Dalas  

          jako pruží normálně, podle toho jak ji nastavím, ale není tak citlivá, jako např Sid apod..

           

          Jinak 70–100 km maratony zatím určitě ne a dlouho ještě ne. 50km jsou ideální :)

          0 0
        • Featherbed  

          Tak to jsem asi velmi špatně mazal :-)

          0 0
          • Dalas  

            a to jsem myslel, že to k něčemu je, to zamykání vidle z řídítek.. u mojí vidle to valný význam moc nemá :( a to jsem machroval, že můžu zamykat z řídítek a ono je to zatím jen na takovéto „domááácííí  žvýýýkááánííí“ :o)

            0 0
            • t29  

              jestli budeš někdy závodit na citlivé vidli, tak se ti zamykání bude hodit ;)

              0 0
              • Dalas  

                aby se nakonec z té mojí vidle nestala „citlivka“, jak ji tady neustále pomlouvám ;)

                0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce